BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Excelsior (zondag 8 maart 2015, 14:30); 1 - 0

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Pietje
 Pietje - zondag 08 maart 2015 - 17:20   quote  deeplink  
Trouwens, AZ gaat op dit moment ook "lekker..."
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 08 maart 2015 - 17:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 maart 2015 - 17:20 schreef Pietje het volgende:
Trouwens, AZ gaat op dit moment ook "lekker..."
Ja op hun plaat....Gudlje niet gezien, doet die wel mee??
Pietje
 Pietje - zondag 08 maart 2015 - 17:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 maart 2015 - 17:22 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ja op hun plaat....Gudlje niet gezien, doet die wel mee??
Ik heb geen idee, Peet, ik kijk niet naar de wedstrijd, maar ik zag de tussenstand op teletekst staan. Zegt genoeg...
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 08 maart 2015 - 17:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 maart 2015 - 17:28 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik heb geen idee, Peet, ik kijk niet naar de wedstrijd, maar ik zag de tussenstand op teletekst staan. Zegt genoeg...
Iedereen hier is zo lyrisch van die gozer...behalve ik dan
Eide
 Eide - zondag 08 maart 2015 - 17:50   quote  deeplink  
De Boer mist opofferingsgezindheid bij Ajax tegen Rotterdamse 'muur'

Ajax heeft volgens Frank de Boer al weken de stijgende lijn te pakken, maar zondagmiddag ging het weer uitermate moeizaam. De trainer zag zijn ploeg pas in de slotfase afrekenen met Excelsior.

De Boer zei na afloop dat er nog een hoop te verbeteren valt in Amsterdam. "In de eerste en tweede fase was het prima. Het opbouwen ging goed, op het middenveld liep het ook prima. Maar uiteindelijk gaat het om die derde fase. Dat je dreigend bent in de zestien", aldus de coach tegen FOX Sports.

"We moeten meer diepte creëren. Wil je kansen krijgen dan moet je je voor elkaar opofferen", vervolgt De Boer. "Er zat slordigheid in ons spel vandaag. Ik zag een aantal keer dat een bal veel te hard werd ingespeeld. Dat is de reden dat wij vandaag zo weinig kansen kregen."

Tegelijkertijd was De Boer complimenteus over de tegenstander van zondag. "Excelsior is een lastige ploeg om tegen te spelen. We stonden af en toe tegen een muur op te boksen."

Bron
Pietje
 Pietje - zondag 08 maart 2015 - 17:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 maart 2015 - 17:49 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Iedereen hier is zo lyrisch van die gozer...behalve ik dan
Ik vind Gudelj een prima voetballer: veel power, scorend vermogen, sturend. Maar ook nog wel jong, dus je kunt van hem ook niet vragen om minimaal 34 wedstrijden per seizoen uit te blinken.
Pietje
 Pietje - zondag 08 maart 2015 - 17:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 maart 2015 - 17:50 schreef Eide het volgende:
De Boer mist opofferingsgezindheid bij Ajax tegen Rotterdamse 'muur'

Ajax heeft volgens Frank de Boer al weken de stijgende lijn te pakken, maar zondagmiddag ging het weer uitermate moeizaam. De trainer zag zijn ploeg pas in de slotfase afrekenen met Excelsior.

De Boer zei na afloop dat er nog een hoop te verbeteren valt in Amsterdam. "In de eerste en tweede fase was het prima. Het opbouwen ging goed, op het middenveld liep het ook prima. Maar uiteindelijk gaat het om die derde fase. Dat je dreigend bent in de zestien", aldus de coach tegen FOX Sports.

"We moeten meer diepte creëren. Wil je kansen krijgen dan moet je je voor elkaar opofferen", vervolgt De Boer. "Er zat slordigheid in ons spel vandaag. Ik zag een aantal keer dat een bal veel te hard werd ingespeeld. Dat is de reden dat wij vandaag zo weinig kansen kregen."

Tegelijkertijd was De Boer complimenteus over de tegenstander van zondag. "Excelsior is een lastige ploeg om tegen te spelen. We stonden af en toe tegen een muur op te boksen."

Bron
Dat kan hij dan wel vinden (vind ik eigenlijk ook), maar dan moet hij de tactische fout bij hemzelf zoeken, door een echte spits, Zivkovic, op de bank neer te zetten. Juist hij kon voor die derde fase zorgen.
Eide
 Eide - zondag 08 maart 2015 - 17:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 maart 2015 - 17:54 schreef Pietje het volgende:

[..]

Dat kan hij dan wel vinden (vind ik eigenlijk ook), maar dan moet hij de tactische fout bij hemzelf zoeken, door een echte spits, Zivkovic, op de bank neer te zetten. Juist hij kon voor die derde fase zorgen.
Onder andere, maar Ajax mist ook nog dynamiek tussen de backs, buitenspelers en middenvelders. Het is nu vaak te statisch waardoor het heel makkelijk te verdedigen is. Ik denk dan met weemoed terug aan de tijd dat Eriksen over links kwam denderen omdat daar het gat was getrokken door de buitenspelers. Dat soort dynamiek mist Ajax momenteel enorm. Daar hebben de backs ook nadrukkelijk mee te maken. Zeker Boilesen lijkt aanvallend niets te durven en Van Rhijn zie je ook maar heel spaarzaam.
Hummel10
 Hummel10 - zondag 08 maart 2015 - 18:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 maart 2015 - 17:49 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Iedereen hier is zo lyrisch van die gozer...behalve ik dan
Hupperts is wel goed! ;-)
Pietje
 Pietje - zondag 08 maart 2015 - 18:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 maart 2015 - 17:57 schreef Eide het volgende:

[..]

Onder andere, maar Ajax mist ook nog dynamiek tussen de backs, buitenspelers en middenvelders. Het is nu vaak te statisch waardoor het heel makkelijk te verdedigen is. Ik denk dan met weemoed terug aan de tijd dat Eriksen over links kwam denderen omdat daar het gat was getrokken door de buitenspelers. Dat soort dynamiek mist Ajax momenteel enorm. Daar hebben de backs ook nadrukkelijk mee te maken. Zeker Boilesen lijkt aanvallend niets te durven en Van Rhijn zie je ook maar heel spaarzaam.
Je hebt helemaal gelijk. Dat manco is er inderdaad en dat kon je vooral in de eerste helft heel erg goed zien. Maar als jij en ik dat constateren, dan moet Frank de Boer en de overigen van het TH dat toch ook zien? Ik vraag me af hoe zij hierop willen anticiperen voor het komende seizoen.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 08 maart 2015 - 18:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 maart 2015 - 18:03 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Hupperts is wel goed! ;-)
was....goed
Eide
 Eide - zondag 08 maart 2015 - 18:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 maart 2015 - 18:04 schreef Pietje het volgende:

[..]

Je hebt helemaal gelijk. Dat manco is er inderdaad en dat kon je vooral in de eerste helft heel erg goed zien. Maar als jij en ik dat constateren, dan moet Frank de Boer en de overigen van het TH dat toch ook zien? Ik vraag me af hoe zij hierop willen anticiperen voor het komende seizoen.
Het vreemde is dat dat juist kwaliteiten van die twee waren.

Ik vind Sinkgraven wel zo'n dynamische middenvelder. Maar die heeft nog tijd nodig.
Hummel10
 Hummel10 - zondag 08 maart 2015 - 18:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 maart 2015 - 16:28 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Maar Zivkovic is eigenlijk nog een A-junior waarmee door Ajax duidelijke afspraken zijn gemaakt. Sneu voor Zivkovic op dit moment, maar zijn lange termijn belang lijkt mij belangrijker dan zijn korte termijn belang!
Hou op hoor lekker de Boer na snavelen. Wat goed is komt snel wanneer houd
Ajax rekening met leeftijden? Hij is 18 jaar volgens mij debuteerden er wel jongere spelers in het verleden.
Seedorf 16
Vaart 17
Riedewald en Bazoer zijn ook niet ouder dus met je uitspraak A junior maak je jezelf een
beetje belachelijk.
Pietje
 Pietje - zondag 08 maart 2015 - 18:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 maart 2015 - 18:07 schreef Eide het volgende:

[..]

Het vreemde is dat dat juist kwaliteiten van die twee waren.

Ik vind Sinkgraven wel zo'n dynamische middenvelder. Maar die heeft nog tijd nodig.
Zeker, dat kun je niet nu al van Sinkgraven verwachten. En eerlijk gezegd vind ik ook dat er roofbouw op Klaassen wordt gepleegd. Ook hij is in mijn optiek te jong om dat van hem te vragen. Juist daarom heeft Ajax wat oudere en ervaren speler nodig, die er komend seizoen gaan komen, als ik de Boer en Overmars mag geloven.
Eide
 Eide - zondag 08 maart 2015 - 18:14   quote  deeplink  
Eens Pietje.
Eide
 Eide - zondag 08 maart 2015 - 18:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 maart 2015 - 18:11 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Hou op hoor lekker de Boer na snavelen. Wat goed is komt snel wanneer houd
Ajax rekening met leeftijden? Hij is 18 jaar volgens mij debuteerden er wel jongere spelers in het verleden.
Seedorf 16
Vaart 17
Riedewald en Bazoer zijn ook niet ouder dus met je uitspraak A junior maak je jezelf een
beetje belachelijk.
Nou ja, Seedorf was echt al een vent met toen hij 17 was. Dik bespierd, heel volwassen voor z'n leeftijd. En Seedorf was natuurlijk ook wel van heel uitzonderlijke kwaliteit. Ik denk dat Zivkovic in alles laat zien nog lang niet zo volwassen te zijn.

Maar van mij had Zivkovic gewoon mogen beginnen. Hij is de 3e spits en doet het goed dus hoort hij die kans te krijgen in mijn optiek.
Hummel10
 Hummel10 - zondag 08 maart 2015 - 18:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 maart 2015 - 16:34 schreef Eide het volgende:

[..]

Ik zei vooraf ook dat ik liever Zivkovic of El Ghazi gezien. En nu valt de wissel van Zivkovic goed uit maar hij viel verder ook niet best in. Ik ben het zeker niet met je oneens, maar wil alleen aangeven dat Zivkovic niet laat zien dat De Boer echt niet om hem heen kan.
Viel ook niet best in dan heb je het over een half uurtje. Invallen
kan ook best moeilijk zijn hoor. En daarbij lukte het hem wel om in dat half uur
een assist af te leveren. Gaat mij er niet om wat hem vandaag niet lukte.
Met Schöne in de spits maak je jezelf belachelijk als je ook kan kiezen voor Zivkovic
die een echte 9 is. Verder niks verklaar hem niet heilig maar een speler
die van oorsprong middenvelder is en een paar mindere weken kent hoor daar zeker niet.
Hummel10
 Hummel10 - zondag 08 maart 2015 - 18:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 maart 2015 - 18:04 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

was....goed
Inderdaad je bent zo goed als je laatste wedstrijd..
Hummel10
 Hummel10 - zondag 08 maart 2015 - 18:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 maart 2015 - 18:16 schreef Eide het volgende:

[..]

Nou ja, Seedorf was echt al een vent met toen hij 17 was. Dik bespierd, heel volwassen voor z'n leeftijd. En Seedorf was natuurlijk ook wel van heel uitzonderlijke kwaliteit. Ik denk dat Zivkovic in alles laat zien nog lang niet zo volwassen te zijn.

Maar van mij had Zivkovic gewoon mogen beginnen. Hij is de 3e spits en doet het goed dus hoort hij die kans te krijgen in mijn optiek.
Dat is ook heel mijn punt verder niks Zivkovic is spits en Schöne daar is een zwakte bod.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 08 maart 2015 - 18:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 maart 2015 - 18:16 schreef Eide het volgende:

[..]

Nou ja, Seedorf was echt al een vent met toen hij 17 was. Dik bespierd, heel volwassen voor z'n leeftijd. En Seedorf was natuurlijk ook wel van heel uitzonderlijke kwaliteit. Ik denk dat Zivkovic in alles laat zien nog lang niet zo volwassen te zijn.

Maar van mij had Zivkovic gewoon mogen beginnen. Hij is de 3e spits en doet het goed dus hoort hij die kans te krijgen in mijn optiek.
Jongens als Seedorf waren niet van de pleintjes te rossen....jongens van tegenwoordig zijn de internet en playstation generatie, totale andere mentaliteit en vaak met geen land te bezeilen...bling bling en van kijk mij nou eens.
Probeer die maar eens wat te leren...vooral omdat ze nu bakken met geld krijgen....dacht je nu werkelijk dat Seedorf dat ook had
Pietje
 Pietje - zondag 08 maart 2015 - 18:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 maart 2015 - 18:24 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Jongens als Seedorf waren niet van de pleintjes te rossen....jongens van tegenwoordig zijn de internet en playstation generatie, totale andere mentaliteit en vaak met geen land te bezeilen...bling bling en van kijk mij nou eens.
Probeer die maar eens wat te leren...vooral omdat ze nu bakken met geld krijgen....dacht je nu werkelijk dat Seedorf dat ook had
Hoe waar is dit!!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 08 maart 2015 - 19:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 maart 2015 - 17:49 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Iedereen hier is zo lyrisch van die gozer...behalve ik dan
En ik ouwe!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 08 maart 2015 - 19:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 maart 2015 - 18:11 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Hou op hoor lekker de Boer na snavelen. Wat goed is komt snel wanneer houd
Ajax rekening met leeftijden? Hij is 18 jaar volgens mij debuteerden er wel jongere spelers in het verleden.
Seedorf 16
Vaart 17
Riedewald en Bazoer zijn ook niet ouder dus met je uitspraak A junior maak je jezelf een
beetje belachelijk.
Helemaal niet belachelijk, het is gewoon de waarheid en blijkbaar is Zivkovic nog niet zo ver als sommigen hier denken want anders had De Boer wel voor hem gekozen.

En overigens heb ik De Boer niet nodig om mijn mening te geven. Helaas voor jou komt mijn mening dit maal overeen met die van De Boer.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 08 maart 2015 door Ajax Warrior --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 08 maart 2015 - 19:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 maart 2015 - 18:24 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Jongens als Seedorf waren niet van de pleintjes te rossen....jongens van tegenwoordig zijn de internet en playstation generatie, totale andere mentaliteit en vaak met geen land te bezeilen...bling bling en van kijk mij nou eens.
Probeer die maar eens wat te leren...vooral omdat ze nu bakken met geld krijgen....dacht je nu werkelijk dat Seedorf dat ook had
Helemaal eens ouwe. Heel andere generatie voetballers nu.
Brandje
 Brandje - zondag 08 maart 2015 - 20:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 maart 2015 - 17:57 schreef Eide het volgende:

[..]

Onder andere, maar Ajax mist ook nog dynamiek tussen de backs, buitenspelers en middenvelders. Het is nu vaak te statisch waardoor het heel makkelijk te verdedigen is. Ik denk dan met weemoed terug aan de tijd dat Eriksen over links kwam denderen omdat daar het gat was getrokken door de buitenspelers. Dat soort dynamiek mist Ajax momenteel enorm. Daar hebben de backs ook nadrukkelijk mee te maken. Zeker Boilesen lijkt aanvallend niets te durven en Van Rhijn zie je ook maar heel spaarzaam.
Zou dat niet door FDB komen,dat hij vind dat Kishna en El Ghazi in zijn ogen nog niet stabiel genoeg zijn en daarom wat "zekerheid" in wil brengen door de backs wat behoudender te laten spelen. Op zich logisch echter pak het vaak niet goed uit want je kan zo zelden je tegenstander vastzetten en vast blijven houden.
Vorig seizoen echt een genot was Van Rhijn tegen twente thuis. Hij bleef maar gaan en eindigde uiteindelijk kotsend,mede door ziekte,op het veld
Brandje
 Brandje - zondag 08 maart 2015 - 20:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 maart 2015 - 18:07 schreef Eide het volgende:

[..]

Het vreemde is dat dat juist kwaliteiten van die twee waren.

Ik vind Sinkgraven wel zo'n dynamische middenvelder. Maar die heeft nog tijd nodig.
Heerlijke pass van hem op Zivkovic bij de 1-0
Brandje
 Brandje - zondag 08 maart 2015 - 20:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 maart 2015 - 19:18 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Helemaal niet belachelijk, het is gewoon de waarheid en blijkbaar is Zivkovic nog niet zo ver als sommigen hier denken want anders had De Boer wel voor hem gekozen.

En overigens heb ik De Boer niet nodig om mijn mening te geven. Helaas voor jou komt mijn mening dit maal overeen met die van De Boer.
Dat zivkovic er nog niet is is een open deur intrappen maar hij is wel een een betere spits dan Schone. Dus daarom is de keuze voor Schone in de spits echt een belachelijke.
Brandje
 Brandje - zondag 08 maart 2015 - 20:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 maart 2015 - 16:45 schreef Eide het volgende:

[..]

Als jij dat vindt. Jij gaf aan een een bepaalde manier te willen communiceren. Als je dat wilt moet je dat zelf weten maar niet janken als je het terug krijgt. Dat is namelijk nogal hypocriet.
Waar jank ik nu weer volgens jou en ik ben niet onder de indruk van je nog minder dan speldenprikjes
Brandje
 Brandje - zondag 08 maart 2015 - 20:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 maart 2015 - 16:57 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Joh laat gaan gap....blijf gewoon wie je bent en laat je niet opfokken.
Jij wordt hier allom gerespecteerd dat is veel belangrijker....dan wat een of andere bufnukkel hier roept
Jij en Eide zijn een stelletje?
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 08 maart 2015 - 20:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 maart 2015 - 20:16 schreef Brandje het volgende:

[..]

Jij en Eide zijn een stelletje?
Slaat nergens op slome...en bovendien gaat jou dat geen hol aan
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 08 maart 2015 - 20:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 maart 2015 - 18:04 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

was....goed
wasgoed
Brandje
 Brandje - zondag 08 maart 2015 - 20:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 maart 2015 - 20:19 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Slaat nergens op slome...en bovendien gaat jou dat geen hol aan
Was gewoon een vraag omdat je het zo lief voor hem opnam.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 08 maart 2015 - 20:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 maart 2015 - 20:42 schreef Brandje het volgende:

[..]

Was gewoon een vraag omdat je het zo lief voor hem opnam.
Ik mag hem graag en dan ben ik gauwer geneigd om het voor iemand op te nemen....bovendien is hij geen hypocriet dus ik vind jou aanname dus nergens op slaan.
Oja Eide en ik zijn geen stelletje...
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 08 maart 2015 - 20:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 maart 2015 - 20:42 schreef Brandje het volgende:

[..]

Was gewoon een vraag omdat je het zo lief voor hem opnam.
Nee, gewoon omdat je zelf zo dom reageert. Daarom neemt hij het voor hem op!

En voor jouw informatie, ook Eide en ik zijn geen stelletje.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 08 maart 2015 door Ajax Warrior --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 08 maart 2015 - 20:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 maart 2015 - 20:08 schreef Brandje het volgende:

[..]

Dat zivkovic er nog niet is is een open deur intrappen maar hij is wel een een betere spits dan Schone. Dus daarom is de keuze voor Schone in de spits echt een belachelijke.
En in heb nergens gezegd dat Schöne in de spits de oplossing was, echter is dat gegeil om Zivkovic ook niet nodig. En dat heeft weer te maken met de afspraken die Ajax met Zivkovic heeft gemaakt voor nu en de toekomst. En dan kan je wel roepen dat hij 1 op 1 loopt in de JL, maar het niveau ligt daar ook een stuk lager.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 08 maart 2015 - 21:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 maart 2015 - 20:52 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Nee, gewoon omdat je zelf zo dom reageert. Daarom neemt hij het voor hem op!

En voor jouw informatie, ook Eide en ik zijn geen stelletje.
Maar je mag hem wel....zijn wij eigenlijk een stelletje ;-)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 08 maart 2015 - 21:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 maart 2015 - 21:07 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Maar je mag hem wel....zijn wij eigenlijk een stelletje ;-)
Een trio! ;-)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 08 maart 2015 - 21:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 maart 2015 - 21:10 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Een trio! ;-)
Hahahahaha......
Brandje
 Brandje - zondag 08 maart 2015 - 21:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 maart 2015 - 20:52 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Nee, gewoon omdat je zelf zo dom reageert. Daarom neemt hij het voor hem op!

En voor jouw informatie, ook Eide en ik zijn geen stelletje.
Daar is nummer drie van de bruine armen club
Brandje
 Brandje - zondag 08 maart 2015 - 21:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 maart 2015 - 20:55 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

En in heb nergens gezegd dat Schöne in de spits de oplossing was, echter is dat gegeil om Zivkovic ook niet nodig. En dat heeft weer te maken met de afspraken die Ajax met Zivkovic heeft gemaakt voor nu en de toekomst. En dan kan je wel roepen dat hij 1 op 1 loopt in de JL, maar het niveau ligt daar ook een stuk lager.
De dingen die jij aanhaalt heb ik nergens beweerd maat durf wel te zeggen dat Zivkovic een betere opossing is in de spits dan Schone. Die afspraak waar jij het over hebt klopt inderdaad echter zijn je eerste en tweede spits geblesseerd brainiac dus dsn is Zivkovic de meest logische keuze
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 08 maart 2015 - 22:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 maart 2015 - 21:20 schreef Brandje het volgende:

[..]

Daar is nummer drie van de bruine armen club
Kan je het niet hebben dat mensen het voor elkaar opnemen?
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 08 maart 2015 - 22:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 maart 2015 - 22:11 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Kan je het niet hebben dat mensen het voor elkaar opnemen?
Ik vind het ook een rare reactie..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 08 maart 2015 - 22:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 maart 2015 - 22:15 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ik vind het ook een rare reactie..
Ach, ik verbaas me qua reacties bij sommigen nergens meer om. Opvallend dat Brandje erover begint en Bobby er nu ook mee komt. Toeval? Of aapjesgedrag?
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 08 maart 2015 - 22:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 maart 2015 - 12:58 schreef Eide het volgende:
Het spel rond Kishna is ook nog niet uit natuurlijk. En als Raiola doorzet, wat bij die rat niet ondenkbaar is, ben je aankomend seizoen blij als je Fischer er weer bij hebt.
Ik verwacht eerlijk gezegd Kishna wel vertrekt naar een clubje van Raiola. PSG of Juventus ofzo...
Zou jammer zijn, want hij past totaal niet bij Juventus en hij is nog lang niet goed genoeg voor PSG.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 08 maart 2015 - 22:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 maart 2015 - 22:27 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Ik verwacht eerlijk gezegd Kishna wel vertrekt naar een clubje van Raiola. PSG of Juventus ofzo...
Zou jammer zijn, want hij past totaal niet bij Juventus en hij is nog lang niet goed genoeg voor PSG.
Soit...van mij mag hij...dikke doei
Brandje
 Brandje - zondag 08 maart 2015 - 22:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 maart 2015 - 20:46 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ik mag hem graag en dan ben ik gauwer geneigd om het voor iemand op te nemen....bovendien is hij geen hypocriet dus ik vind jou aanname dus nergens op slaan.
Oja Eide en ik zijn geen stelletje...
Ik geef prima voorbeelden dat ik hem wel hypocriet vind want heb hem ook termen dom en idioot zien gebruiken en om dan vervolgens mij erop aan te spreken dat ik naar hem te persoonlijk in een discussie dan jan ik dat niet anders zien als hypocriet gedrag.
Als jij je er dan mee bemoeid dan vraag ik of jullie een stelletje zijn. .
Brandje
 Brandje - zondag 08 maart 2015 - 22:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 maart 2015 - 22:20 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ach, ik verbaas me qua reacties bij sommigen nergens meer om. Opvallend dat Brandje erover begint en Bobby er nu ook mee komt. Toeval? Of aapjesgedrag?
Denk eerder gewoon de waarheid.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 08 maart 2015 - 22:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 maart 2015 - 22:38 schreef Brandje het volgende:

[..]

Denk eerder gewoon de waarheid.
aapjesgedrag dus en geen eigen mening. Of toch ook bruine armengedrag?

Zijn jij en Bobby een stelletje?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 08 maart 2015 door Ajax Warrior --
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 08 maart 2015 - 22:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 maart 2015 - 22:34 schreef Brandje het volgende:

[..]

Ik geef prima voorbeelden dat ik hem wel hypocriet vind want heb hem ook termen dom en idioot zien gebruiken en om dan vervolgens mij erop aan te spreken dat ik naar hem te persoonlijk in een discussie dan jan ik dat niet anders zien als hypocriet gedrag.
Als jij je er dan mee bemoeid dan vraag ik of jullie een stelletje zijn. .
Ach man...vroeger dook ik er op en maakte gehakt van je, iedereen roept wel eens wat en dat gaat over en weer...Eide is een gouwe gozer, jij maakt je veels te druk
Eide
 Eide - maandag 09 maart 2015 - 05:27   quote  deeplink  
Wel gezellig zo of niet?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 09 maart 2015 door Eide --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Excelsior (zondag 8 maart 2015, 14:30); 1 - 0









0.0102059