|
|
kenny
|
|
|
die superkuip is wel een waanzinnig mooi stadion , 10x beter dan bam en rdk bij elkaar eigenlijk is dit feyenoord en rotterdam waardig zo'n stadion
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 13 maart 2015 door kenny -- |
|
|
|
|
DeS.C.F
|
|
|
Het zag er zo mooi uit van buiten! geweldig modern met die digitale schermen aan de buiten kanten. Van binnen 70.000 blauwe stoeltjes de sfeer van de oude Kuip zag je en zou er ook zijn omdat het ook op heilig grond bleef. inmens zag het eruit, de Kuip bleef in een modern jasje.. nog een paar jaar en het was er...
Nu weg plan, oude kuip wellicht weg en voor minder geld echt niet meer zo mooi.. ze denken met 200miljoen een heel nieuw mooi stadion neer te zetten. word vast zo'n onpersoonlijke starwars schip. staal en geen nostalgie zoals we met Bam wel hadden want de Kuip werd behouden.
En nu gaat het nog langer duren..
jammer |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: niet slecht maar vind de superkuip ff mooier |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Ben niet zo'n fan van de buitenkant van De superKuip, binnenkant ziet er wel aardig uit. Sowieso eerder voorstander van een derde ring (zoals De superKuip en RedDeKuip) in plaats van een verlengde tweede ring, wat BAM van plan was. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik vind t op dit moment allemaal kut, want t is allemaal speculeren. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
De directie wilde al niet , werd er eigenlijk toe gedwongen door sentiment. en blijken nu gewoon gelijk te hebben. t enige voordeel is dat t draagvlak voor nieuwbouw nu groter zal zijn. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dat laatste betwijfel ik aangezien de personen die de Kuip willen houden deze mislukking toeschrijven aan het bestuur en niet aan BAM of trojka. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
onterecht natuurlijk, en ik ga er van uit dat veel mensen dit door hebben. zeker op politiek niveau. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Natuurlijk, maar dat maakt deze groepering niet uit. Die azen al tijden op t hoofd van Gudde en van Geel. Zie t topic over de al 16 jaar geen titel. |
|
|
|
|
rcrd
|
|
|
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 - 22:20 schreef Stylzz het volgende:Natuurlijk, maar dat maakt deze groepering niet uit. Die azen al tijden op t hoofd van Gudde en van Geel. Zie t topic over de al 16 jaar geen titel. De hersenloze korte termijn denkers die niet naar het grotere plaatje van feyenoord kijken en het hoofd van van geel en gudde eisen zijn dezelfde mensen die met flesjes naar de ME in rome gooien. Iq van een poffertje meer niet, Feiten zijn van 40 miljoen schuld naar wat zal het zijn 10/15 bij de VVF. De mensen die eisen dat hun opstappen vergeten dat van geel bijvoorbeeld mario eruit heeft geknikkerd, de manier waarop niet sjiek, maar terecht. In dezelfde zomer Vlaar en de vrij heeft overtuigd om te verlengen, en die leverden alleen al 12 miljoen op van de 40 schuld die we hadden. Laat alle andere transfers (BMI, Janmaat, el ahmadi) nog achterwege en van geel heeft zijn salaris dubbel en dwars verdiend en tevens feyenoord financieel weer kerngezond gemaakt. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Wat er nou achter die schermen gebeurt weet niemand echt. Kan niet beoordelen of directie Feyenoord zuiver spel speelt. Maar goed, stoer geblaat is ook tijdvulling. De beleidsbepalers zijn altijd verdacht, bla, bla, bla. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
die Driessen van de telegraaf is toch goed geinformeerd over het hoe en wat achter de schermen , moet zeggen dat ik hij aardig de spijker op zijn kop slaat , hij zat bij VI afgelopen avond |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Wat had iederéén nou verwacht, de directie moest een scenario beoordelen wat ze eigenlijk niet zagen zitten. Bij nieuwbouw krijg je straks hetzelfde, "tuurlijk bouwen we een nieuw stadion voor 195 miljoen, wat zegt u, er moeten supporters in? Dat hadden we niet begrepen, dan komen er natuurlijk wel kosten bij. Wat 70.000, dat was ons niet duidelijk, dat gaat 10 miljoen extra kosten...... Enz. Enz."
Het zou me verbazen als nieuwbouw onder de 300 miljoen blijft. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Natuurlijk niet. Kan ook niet. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Bayern. 340mlj. 90 daarvan opgehoest door Allianz. Als naamgever.
In zo'n constructie kan je méér uitgegeven. Anders nooit.
Verder moet er bij de bouwkosten rekening gehouden worden met de infrastructuur, omgeving, parkeerplaatsen etc. Die kosten komen erbij. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik zeg dit normaal nooit, maar moet de bezem niet door het bestuur. Volgens mij zitten we op een dood spoor Zet er een echte zakenman neer en bedank Gudde, en van Merwijk. En neem ook eens afscheid van die commissarissen . Niet dat ze het heel slecht zijn geweest maar een frisse wind daarboven kan geen kwaad. Voetbaltechnisch hoor je mij niet ik vind nog steeds dat vGeel het nog steeds naar behoren doet Maar voor een frisse mening over het stadion moet je nieuwe mensen hebben. Ik ben altijd bang dat de stropdassen veel geld kinnen verdienen en achterhouden. Ik ken wat namen die altijd uit de ruif mee eten ( in het verleden vaak deze namen genoemd) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Klopt. Alleen of t dan béter wordt... |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Fris begin met frisse mensen en inzichten, en Aboutaleb vragen zitting te nemen in commissie. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op zaterdag 14 maart 2015 - 09:37 schreef piet de paler het volgende:Ik zeg dit normaal nooit, maar moet de bezem niet door het bestuur. Volgens mij zitten we op een dood spoor Zet er een echte zakenman neer en bedank Gudde, en van Merwijk. En neem ook eens afscheid van die commissarissen . Niet dat ze het heel slecht zijn geweest maar een frisse wind daarboven kan geen kwaad. Voetbaltechnisch hoor je mij niet ik vind nog steeds dat vGeel het nog steeds naar behoren doet Maar voor een frisse mening over het stadion moet je nieuwe mensen hebben. Ik ben altijd bang dat de stropdassen veel geld kinnen verdienen en achterhouden. Ik ken wat namen die altijd uit de ruif mee eten ( in het verleden vaak deze namen genoemd) waarom ?? laat die gudde en v geel lekker zitten , ik zie niet wat ze verkeerd doen , beter gezegd gudde is vanaf dag 1 voor dat nieuwe stadion geweest maar verbouw werdt door zijn strot geduwd , achteraf heeft hij gelijk gehad die zogenaamde trojka was een heel beetje verkeerd bezig , gudde heeft groot gelijk door die verbouw niet te accepteren feyenoord schoot er niks mee op |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Het gaat om nieuwe inzichten en een zaken man kan beter bekijken wat haalbaar is, en met boeven bestrijd je boeven. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ach Sjoerd, heb het net ook gelezen in het AD, zal wel weer niet zo zijn dat hij daar wat te melden heeft. Maar OK het is belachelijk natuurlijk dat Rotterdam samen met Feyenoord niks van de grond krijgt. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
sportverteller
|
|
|
Hoezo zit de directie en het bestuur op een dood spoor? Onzin. Feyenoord is goed bezig en niet alleen n met het 1e. Op alle niveau's is de club bezig met verbeterslagen. Kijk naar de verbeteringen voor de trainingsfaciliteiten voor de jeugd. De contracten zijn prima in orde. Financieel zitten we weer in gezondste categorie. Alleen de stadionplannen hebben vertraging opgelopen. Dat kan gebeuren. Uitscheiden met zagen. Er is meer reden om de directie en bestuur te steunen dan om te zagen. |
|
|
|
|
sportverteller
|
|
|
''Daarom begrijp ik het standpunt van Feyenoord nu goed ten opzichte van Fred Rutten. Die stelt dat kapitaal op het veld moet staan. Maar Feyenoord komt uit een situatie van 38 miljoen euro schuld en heeft eindelijk een positief saldo. Daarom kan je als trainer niks eisen. Hij heeft de stap naar Feyenoord blijkbaar niet goed ingeschat. De club is koersvast en dat doet de leiding goed.'
Bron: http://www.fr12.nl/nieuws/30942-koeman-rutten-heeft-feyenoord-niet-goed-ingeschat.html |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Vond hier ook deze quote...
quote: Scritor schreef om 11:25 bij FR12
Koeman zegt wel vaker verstandige dingen. nu iedereen hier op de knieeen gaat om hem eens goed te verwennen, is het een mooi moment om zijn wijze woorden in een andere discussie nog eens in de herinnering te roepen. :)
´Deze club moet echt naar een groter en moderner stadion. Uit deze Kuip haalt de club, in vergelijking met andere topclubs, veel te weinig inkomsten. Hier zitten we aan het plafond.Voetbaltechnisch hebben we met deze spelers stappen gemaakt, maar de organisatie moet die stappen ook maken. De supporters moeten beseffen dat het noodzakelijk is om te verhuizen", aldus Koeman.´
Dus het loopt helaas nog wat vertraging op maar de uitgezette koers zal onveranderd zijn, waar ik me in kan vinden. Heeft de slisserT zich dus vergist.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 14 maart 2015 door VVout -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Typisch: Volkskrant heeft het in dit kader over verstandig financieel beleid. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zaterdag 14 maart 2015 - 12:10 schreef VVout het volgende:Ach Sjoerd, heb het net ook gelezen in het AD, zal wel weer niet zo zijn dat hij daar wat te melden heeft. Maar OK het is belachelijk natuurlijk dat Rotterdam samen met Feyenoord niks van de grond krijgt. Het bewijs wordt elke weer geleverd !! Het is dat ik er woon, maar de gemeente Rotterdam is een KUT gemeente als het om Feyenoord gaat ... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zaterdag 14 maart 2015 - 09:02 schreef Stylzz het volgende:Bayern. 340mlj. 90 daarvan opgehoest door Allianz. Als naamgever. In zo'n constructie kan je méér uitgegeven. Anders nooit. Verder moet er bij de bouwkosten rekening gehouden worden met de infrastructuur, omgeving, parkeerplaatsen etc. Die kosten komen erbij. Feyenoord is daar niet eens mee bezig! Wat dat betreft loopt Feyenoord ALTIJD achter ... Bedrijven benaderen betreft een nieuw stadion als naamgever is een eerste stap die men kan doen !!! Founders zoeken en benaderen , maar dan moet men eerst een plan hebben betreft een nieuw stadion. Dan founders en/of investeerders zoeken en benaderen en als je dan toezeggingen heb kan je de banken en de gemeente gaan benaderen om eventueel mee te doen en/of een garantstelling. HNS wat dat betreft een goed ontwerp , alleen zijn ze bij Feyenoord veel te snel naar de gemeente gegaan voor een garantstelling, toen hadden ze eerst een naamgever moeten gaan zoeken en op zoek gaan naar founders en/of investeerders. Pas daarna zou je naar de banken en de gemeente moeten gaan zodat je een plan op tafel kan leggen waarin je voor een deel de financiën op orde heb. Dan is het vaak ook veel makkelijker om de banken en de gemeente over de streep te krijgen ! Wat dat betreft heb ik me altijd gestoord aan het beleid bij Feyenoord op dit gebied!!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 14 maart 2015 door lijdensweg -- |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Wie zijn het dan eens met die Mossou? Hij moet toch de spreekbuis zijn van mensen die van onze huidige directie af willen? |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Niet denken dat welke sponsor dan ook met een fors bedrag over de brug wil komen. Wellicht verstandig om zulke bedragen niet in de nieuwe begroting op te nemen: Zo creëer je eerder meevallers dan tegenvallers. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zaterdag 14 maart 2015 - 17:11 schreef Barabas het volgende:Niet denken dat welke sponsor dan ook met een fors bedrag over de brug wil komen. Wellicht verstandig om zulke bedragen niet in de nieuwe begroting op te nemen: Zo creëer je eerder meevallers dan tegenvallers. Heb ik een bedrag genoemd dan? En wat heeft het met de begroting van Feyenoord te maken dan? Het gaat om een naam aan een stadion te verbinden en daarmee een deel te financieren ... |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Een naam aan het stadion verbinden, Rotterdam dus! Kan Madonna daar gelijk een paar concertjes geven, heeft een appartementje om de hoek naar het schijnt. Maar tegen de tijd dat ze het eens zijn is zelfs haar dochter met pensioen. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op zaterdag 14 maart 2015 - 17:27 schreef lijdensweg het volgende:[..] Heb ik een bedrag genoemd dan? En wat heeft het met de begroting van Feyenoord te maken dan? Het gaat om een naam aan een stadion te verbinden en daarmee een deel te financieren ... De begroting van het nieuwe stadion..... wat het ook gaat worden.
Deel van de financiering? Nog 295 miljoen te gaan....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 14 maart 2015 door Barabas -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zaterdag 14 maart 2015 - 17:27 schreef lijdensweg het volgende:[..] Heb ik een bedrag genoemd dan? En wat heeft het met de begroting van Feyenoord te maken dan? Het gaat om een naam aan een stadion te verbinden en daarmee een deel te financieren ... VVF |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Jorien gaat over lijken als hij geld ruikt. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Misschien heeft hij gelijk, misschien zegt hij uit rancune? Hij heeft de schijn wel tegen....
Het is wel typisch dat de GKL aangeeft dat ze er tien jaar mee bezig waren en dat ze nu het veld moeten ruimen nu er nog steeds geen schot in de zaak zit.... En hoe lang is het geleden dat hij vertrok...? En met wie had hij het aan de stok... Dat zijn toch dezelfde mensen....? Toeval? Of rancune?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 18 maart 2015 door Arie.Klooster -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Een beetje van allebei en probeert achteraf dit ook op tafel te krijgen. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Zakelijk belang bij het afgeschoten BAM project is het meest aannemelijk. Plus hij komt weer in de publiciteit, ook mooi meegenomen. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Als ik eerlijk ben, heb ik het hem altijd kwalijk genomen waardoor wij afgegleden zijn en zelfs op randje faillissement stonden. Maar ik heb wel in mijn achterhoofd dat ik lang niet alle details ken en dat mijn mening wel eens onterecht zou kunnen zijn. Wat mij altijd bijgebleven is dat er lijken in de kast bleken te zitten...
Is mijn mening in dezen terecht? Of is het gebouwd of verkeerde fundamenten? (kom er maar in!)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 18 maart 2015 door Arie.Klooster -- |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Wel moet ik hier nog bij vermelden dat ik hem ook wel weer een echte leider vond, geweldige uitstraling. Daar heb ik destijds wel enorm van genoten hoor... of is dat alleen maar uiterlijke schijn? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
De mannen van toen bestaan niet meer. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote:Op woensdag 18 maart 2015 - 13:17 schreef Arie.Klooster het volgende:Wel moet ik hier nog bij vermelden dat ik hem ook wel weer een echte leider vond, geweldige uitstraling. Daar heb ik destijds wel enorm van genoten hoor... of is dat alleen maar uiterlijke schijn? Het charisma van een zakenman, uiterlijke schijn dus. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op woensdag 18 maart 2015 - 13:17 schreef Arie.Klooster het volgende:Wel moet ik hier nog bij vermelden dat ik hem ook wel weer een echte leider vond, geweldige uitstraling. Daar heb ik destijds wel enorm van genoten hoor... of is dat alleen maar uiterlijke schijn? Ook genoten van de schuld die hij heeft achter gelaten en daarna alsnog miljoenen euro's claimen van Feyenoord ! Een dief en een leugenaar was en is het nog steeds ... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
van den Herik is NU net zo belangrijk als anderen hem nog willen maken. Voor mij historie. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op woensdag 18 maart 2015 - 17:35 schreef lijdensweg het volgende:[..] Ook genoten van de schuld die hij heeft achter gelaten en daarna alsnog miljoenen euro's claimen van Feyenoord ! Een dief en een leugenaar was en is het nog steeds ... het ligt n stuk genuanceerder. n heel stuk zelfs, zoals Krabbendam laatst ook terecht vermelde op tv. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Maar is niet geheel onwaar. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
RdK weer flink aan het lobbyen voor een herkansingsronde...
Ik zeg: Lekker negeren die hap! |
|
|
|