|
|
piet de paler
|
|
|
Drijvend stadion is de oplossing naast de Brienenoordbrug neerleggen, geen onroerend goed belasting, is technisch mogelijk. En uniek in de wereld.En hoort bij een van de grootste havens ter wereld. Kan gebouwd worden buiten Rotterdam. Out of THE box denken |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 - 13:19 schreef piet de paler het volgende:Drijvend stadion is de oplossing naast de Brienenoordbrug neerleggen, geen onroerend goed belasting, is technisch mogelijk. En uniek in de wereld.En hoort bij een van de grootste havens ter wereld. Kan gebouwd worden buiten Rotterdam. Out of THE box denken Vraag het Bill, heeft grootse plannen... |
|
|
|
|
Alexi
|
|
|
Een landmark moet het worden! Niet meer en niet minder! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
praten praten praten
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Kan die Erwin Eikelaar niet ff een bal worden afgedraaid? Met zijn ophitsende geroeptoeter over weggegooide miljoenen. Die stomme pislip zit alleen maar voor eigen parochie te preken. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Las het vanochtend. Wij-zij. Elke keer weer. Altijd die fucking verborgen agenda's. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Maar het is ook gewoon schieten zonder feiten he. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Vond het ook een beetje jammer. Ze gooien zo bovendien hun eigen glazen in. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Juist. Zou het leuk voor ze vinden als ze een wederom een kans zouden krijgen, maar het lijkt me dat zo'n Eekelaar ook wel realiseert dat dit de kansen niet bevordert. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Die Eikelaar maakt met zijn RdK-gezeik geen kans meer en nu probeert hij via de publimedia iets te forceren.
Ik blijf bij mijn voorstel om hem een bal af te draaien. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op donderdag 02 april 2015 - 22:07 schreef Barabas het volgende:Die Eikelaar maakt met zijn RdK-gezeik geen kans meer en nu probeert hij via de publimedia iets te forceren. Ik blijf bij mijn voorstel om hem een bal af te draaien. ben het helemaal met je eens , dat gezeik met die rdk ze blijven maar proberen , ze hebben alleen niet helemaal door dat zij de gene zijn die alle tweespalt veroorzaken optiefen met die rdk |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Ik denk dat ze dat juist prima in de gaten hebben. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Die Eikelaar gooit zo zijn eigen glazen weer in ... Ik denk niet dat de RvC van Feyenoord en stadion de kuip nu nog te springen staan om in gesprek met Reddekuip te gaan! Heeft ook niet mijn voorkeur, ik zie liever een geheel nieuw stadion op de plek van de kuip zoals VolkerWessels ooit heeft voor gesteld |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Is de papegaai wakker geworden ... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Zegt de ene papegaai tegen de andere ... |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Gevaarlijke papegaai...
Een dief is van plan in te breken in een huis. Op de voordeur ziet hij een bordje met de woorden: Opgepast, gevaarlijke papegaai! De dief haalt lachend de schouders op. Wie er is nu bang voor een papegaai?! Op het ogenblik dat hij de deur openbreekt en naar binnen wil stappen, hoort hij de papegaai roepen: Ten aanval, Max! |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik denk als er een moskee gecombineerd voetbal stadion moet komen, het allemaal al rond geweest was. Pffffffffffffffffffffff, Gemeente Rotterdam gaaf die garantie stelling |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Red de Kuip wil eind juni een definitief bod bij Feyenoord op tafel leggen voor de bouw van een vernieuwde Kuip. Dat voorstel heeft woordvoerder Erwin Eekelaar gisteren gedaan aan president-commissaris René van Ierschot van Stadion Feijenoord, meldt het Rotterdams Dagblad. ''Het contract met bouwer Besix moet dan rond zijn'', zegt Eekelaar in de krant. Van Ierschot noemt de ontmoeting met Eekelaar een 'kennismakingsgesprek'. ''Ik heb genoteerd wat hij zei. Daar gaan we zorgvuldig naar kijken.'' Red de Kuip wil het stadion voor maximaal 200 miljoen euro moderniseren. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ik zou er een business lunch aan wagen, dan heb je in ieder geval goed gegeten. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op donderdag 09 april 2015 - 08:15 schreef Stylzz het volgende:Red de Kuip wil eind juni een definitief bod bij Feyenoord op tafel leggen voor de bouw van een vernieuwde Kuip. Dat voorstel heeft woordvoerder Erwin Eekelaar gisteren gedaan aan president-commissaris René van Ierschot van Stadion Feijenoord, meldt het Rotterdams Dagblad. ''Het contract met bouwer Besix moet dan rond zijn'', zegt Eekelaar in de krant. Van Ierschot noemt de ontmoeting met Eekelaar een 'kennismakingsgesprek'. ''Ik heb genoteerd wat hij zei. Daar gaan we zorgvuldig naar kijken.'' Red de Kuip wil het stadion voor maximaal 200 miljoen euro moderniseren. Ik hoop dat ze er vanaf zien ! Het beste is een geheel NIEUW stadion ... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Lijdesweg, van voor tot achter. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Wordt hier heel agressief van wat een geld gaat verloren. Doe het godver de vinkentering touwtyphus in 1 keer goed stelletje idioten. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ik krijg buikpijn van het filmpje, uiteindelijk heeft Feyenoord zich gewoon in het nauw gewerkt en is er niemand ook bij de gemeente die een beslissing neemt. Zaken zijn nog altijd niet afgerond en ondertussen staat het huidige stadion verlamd te verrotten, het gaat nergens meer over nu. Gelukkig dat er op het veld nu wat gebeurt, maar ook dat moet je eerst afwachten waar het naar toe gaat, ben benieuwd hoe dit nu bestuurlijk gaat uitpakken, of dit een gezicht met karakter of een pion gaat worden. Ben er zelf echt zo helemaal niet uit op dit moment. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Gaat Dickie nu ook dat stadion regelen? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 31 oktober 2019 - 08:28 schreef VVout het volgende:Ik krijg buikpijn van het filmpje, uiteindelijk heeft Feyenoord zich gewoon in het nauw gewerkt en is er niemand ook bij de gemeente die een beslissing neemt. Zaken zijn nog altijd niet afgerond en ondertussen staat het huidige stadion verlamd te verrotten, het gaat nergens meer over nu. Gelukkig dat er op het veld nu wat gebeurt, maar ook dat moet je eerst afwachten waar het naar toe gaat, ben benieuwd hoe dit nu bestuurlijk gaat uitpakken, of dit een gezicht met karakter of een pion gaat worden. Ben er zelf echt zo helemaal niet uit op dit moment. Eens VVout , Teveel mensen die in de pap willen roeren. En ambities hebben in voetbal is iets waar ze geen ervaring in hebben. Heb het al zovaak geschreven,een voetbalclub verdiend geld met voetbal ,en niet als bouwbedrijf. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote:Op donderdag 31 oktober 2019 - 17:21 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Eens VVout , Teveel mensen die in de pap willen roeren. En ambities hebben in voetbal is iets waar ze geen ervaring in hebben. Heb het al zovaak geschreven,een voetbalclub verdiend geld met voetbal ,en niet als bouwbedrijf. Half rijke mensen die dollar tekens zien van die 20 miljoen miljonairs, die niet in de quote staan.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 31 oktober 2019 door Positivo -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 31 oktober 2019 - 17:24 schreef Positivo het volgende:[..] Half rijke mensen die dollar tekens zien van die 20 miljoen miljonairs, die niet in de quote staan. Nee er zitten er wel een aantal in de quote 500. Die enne meneer de Bruine bezit 1.5 miljard euro. Die kan zelf dat nieuwe stadion bouwen als hij wil ,maar per saldo geeft de gemiddelde supporter meer uit voor hun club dan zo'n mannetje. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote:Op donderdag 31 oktober 2019 - 17:41 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Nee er zitten er wel een aantal in de quote 500. Die enne meneer de Bruine bezit 1.5 miljard euro. Die kan zelf dat nieuwe stadion bouwen als hij wil ,maar per saldo geeft de gemiddelde supporter meer uit voor hun club dan zo'n mannetje. Hahaha echt hè . De Bruine nou trek die flappen maar!!!!! |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
De Rotterdamse investeringsmagnaat die met zijn vermogen van € 1,2 miljard op de elfde plek van onze rijkenlijst prijkt, laat zich niet gemakkelijk typeren. Zijn toetreding tot de negennullenclub dankt hij aan zijn Indofin Group, een wereldwijd opererende investeringsmaatschappij met vestigingen in Parijs, Geneve, Houston en Rotterdam. Het familiebedrijf is actief binnen vele sectoren, waaronder de olie- en gasindustrie, medische- en biotechnologie en scheepvaart.
Advertentie - Lees hieronder verder
Chairman De Bruin leeft het liefst in de luwte en lijkt niet al te graag in het middelpunt van de belangstelling te staan. Toch wist de organisatie van het Rotterdamse netwerkevent M&A aan de Maas hem onlangs te strikken als gastspreker op haar borrel bij advocatenkantoor Ploum Lodder Princen in Rotterdam. Reden voor Quote om deze mysterieuze miljardair aldaar te observeren.
Wat diverse(vage) bekenden van De Bruin ons al eerder vertelden, werd ter plaatse bevestigd: hij geeft zijn kennissen netjes een handje, zegt ze vriendelijk gedag en daar blijft het dan ook bij. Over Feyenoord is hij ietsje loslippiger, maar ook daar zal hij nimmer de controverse zoeken, wat wat weer leidt tot grote verbondenheid bij de club met de loyaalste aanhang van Nederland.
Tijdens de lezing maakte af en toe een behoedzaam grapje, waar de aanwezigen al net zo voorzichtig om lachten. Iets lolliger is de naam die hij gaf aan een recent opgerichte BV: ‘De boom wordt dikker’. Is die naam een knipoog naar zijn alsmaar groeiende rijkdom? Het zou getuigen van humor. Verder is ons ingefluisterd dat zijn zoon, Cees junior, de dijenkletsers uit zijn mouw schudt; wellicht heeft hij zijn komisch talent van paps geërfd? Het blijft gissen, want hoewel zijn inner circle het ongetwijfeld zal weten, weigeren de lucky ones hieruit ons te woord te staan over hun vriend.
Een van de dingen in het leven die De Bruin in ieder geval wel kan bekoren is voetbal. Dat uit zich in zijn liefde voor voetbalclub Feyenoord, waar hij de functie van voorzitter in de Raad van Commissarissen bekleedt. Ook gaat zijn hart sneller kloppen van de paardensport. Als voorzitter van de Stichting Trustfonds Hippische Alliantie Rotterdam, bestuurslid van de Hippische Alliantie Rotterdam én als lid van de Raad van Advies C.H.I.O. Rotterdam, heeft hij het er maar druk mee. Tot slot is De Bruin een ware kunstliefhebber. Hij bezit een van een van de grootste particuliere kunstcollecties van Nederland, die hij samen met zijn vrouw en dochter Belle onderhoudt. Iets uit zijn verzameling verkopen doet hij nooit. Wel geeft hij zo nu en dan – hoe nobel – een van zijn parels in bruikleen. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
De Rotterdamse investeringsmagnaat die met zijn vermogen van € 1,2 miljard op de elfde plek van onze rijkenlijst prijkt, laat zich niet gemakkelijk typeren. Zijn toetreding tot de negennullenclub dankt hij aan zijn Indofin Group, een wereldwijd opererende investeringsmaatschappij met vestigingen in Parijs, Geneve, Houston en Rotterdam. Het familiebedrijf is actief binnen vele sectoren, waaronder de olie- en gasindustrie, medische- en biotechnologie en scheepvaart.
Advertentie - Lees hieronder verder
Chairman De Bruin leeft het liefst in de luwte en lijkt niet al te graag in het middelpunt van de belangstelling te staan. Toch wist de organisatie van het Rotterdamse netwerkevent M&A aan de Maas hem onlangs te strikken als gastspreker op haar borrel bij advocatenkantoor Ploum Lodder Princen in Rotterdam. Reden voor Quote om deze mysterieuze miljardair aldaar te observeren.
Wat diverse(vage) bekenden van De Bruin ons al eerder vertelden, werd ter plaatse bevestigd: hij geeft zijn kennissen netjes een handje, zegt ze vriendelijk gedag en daar blijft het dan ook bij. Over Feyenoord is hij ietsje loslippiger, maar ook daar zal hij nimmer de controverse zoeken, wat wat weer leidt tot grote verbondenheid bij de club met de loyaalste aanhang van Nederland.
Tijdens de lezing maakte af en toe een behoedzaam grapje, waar de aanwezigen al net zo voorzichtig om lachten. Iets lolliger is de naam die hij gaf aan een recent opgerichte BV: ‘De boom wordt dikker’. Is die naam een knipoog naar zijn alsmaar groeiende rijkdom? Het zou getuigen van humor. Verder is ons ingefluisterd dat zijn zoon, Cees junior, de dijenkletsers uit zijn mouw schudt; wellicht heeft hij zijn komisch talent van paps geërfd? Het blijft gissen, want hoewel zijn inner circle het ongetwijfeld zal weten, weigeren de lucky ones hieruit ons te woord te staan over hun vriend.
Een van de dingen in het leven die De Bruin in ieder geval wel kan bekoren is voetbal. Dat uit zich in zijn liefde voor voetbalclub Feyenoord, waar hij de functie van voorzitter in de Raad van Commissarissen bekleedt. Ook gaat zijn hart sneller kloppen van de paardensport. Als voorzitter van de Stichting Trustfonds Hippische Alliantie Rotterdam, bestuurslid van de Hippische Alliantie Rotterdam én als lid van de Raad van Advies C.H.I.O. Rotterdam, heeft hij het er maar druk mee. Tot slot is De Bruin een ware kunstliefhebber. Hij bezit een van een van de grootste particuliere kunstcollecties van Nederland, die hij samen met zijn vrouw en dochter Belle onderhoudt. Iets uit zijn verzameling verkopen doet hij nooit. Wel geeft hij zo nu en dan – hoe nobel – een van zijn parels in bruikleen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Het kloterige is dat we nooit echt kunnen oordelen of hij nu wel of niet goed is voor de club. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Heeft zijn spaarvarken al kapot geslagen. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote: Idd dat kan je niet heeft wel zijn geld verdiend met investeringen wie weet wat dat voor het stadion kan betekenen. Anders gezegd als hij in is zal het wel rendabel zijn. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Het moet ook rendabel zijn voor Feyenoord,en alleen voor Feyenoord. Maar als je ziet dat een gerenoveerde Kuip rendabeler is dat het nieuwe stadion ,voor wie is dat dan interessant? Het is wat MMM altijd aangeeft ,krijg dat stadion maar eens vol. 80% dat voor een nieuw stadion zijn op internet ,die gaan niet of nauwelijks naar de kuip voor een wedstrijd. Ik ben overigens ook niet tegen ,maar het moet wel zo goed als uitverkocht zijn tijdens wedstrijden,sfeervol en rendabel . |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote:Op donderdag 31 oktober 2019 - 21:52 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Het moet ook rendabel zijn voor Feyenoord,en alleen voor Feyenoord. Maar als je ziet dat een gerenoveerde Kuip rendabeler is dat het nieuwe stadion ,voor wie is dat dan interessant? Het is wat MMM altijd aangeeft ,krijg dat stadion maar eens vol. 80% dat voor een nieuw stadion zijn op internet ,die gaan niet of nauwelijks naar de kuip voor een wedstrijd. Ik ben overigens ook niet tegen ,maar het moet wel zo goed als uitverkocht zijn tijdens wedstrijden,sfeervol en rendabel . Lage hypotheekrente gelijk 30 jaar vastzetten beter dan een oud vervallen stadion waar je een godsvermogen aan huur voor moet betalen en voor giga bedragen moet renoveren.
Vol krijgen vond dat sociale aspect wel mooi voor zieke kinderen of andere zwakke groepen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 01 november 2019 door Positivo -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Vraag me dan wel weer af waarom bepaalde clubs er voor kiezen zoals Barca (link verbouwing Camp Nou) gewoon te verbouwen, kan natuurlijk altijd net zoals nieuw bouwen. Het is duidelijk in ieder geval een politiek spelletje van beide kanten wordt gespeeld en ze elkaars ideeen niet respecteren en de eigen te zonnig afschilderen. Als je externe partijen de zaak laat berekenen komt er eigenlijk meestal uit dat een verbouwing rendabeler is en dat ze zich eigenlijk met de voorfinanciering al klem hebben gewerkt. Ook een deel van het legioen ziet een nieuw stadion nauwelijks zitten, of dat nu de mooi weer Feyenoorder is of de die hard laat ik maar ff in het midden.
Als ik al deze dingen lees, dan nijg ik meer en meer naar verbouwen. Ik vond het schitterend en nog steeds om een nieuw stadion aan de Maas te bouwen maar de stemming van de Stad, te verwachten rendement en huidige status van de club, nou dan ben ik niet meer zo zeker en wanneer gaan we nu eens luisteren naar de mensen waar je het voor doet?
Allemaal zaken die net als de politiek steeds meer opgedrongen worden, democratie niet altijd behulpzaam, maar domme politieke spelletjes vandaag de dag zeker zo onverteerbaar.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 01 november 2019 door VVout -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Tja schoorvoetend voor nieuwbouw , maar wel onderhoud aan de oude kuip. En niet laten verpauperen zoals nu het geval is |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Je heb het gehoord in t filmpje ,er is ook geen weg meer terug. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Je zou de huidige schuld net zo goed in de financiering voor een verbouwing kunnen steken en al komende winter met achterstallig onderhoud kunnen beginnen en komende zomer met fase 1 en dan gewoon klaar zijn in 2021 of als je er een jaartje extra bij aan knoopt in 2022.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 02 november 2019 door VVout -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik begrijp nog steeds niet dat de Spanje variiant gebruikt wordt het nieuwe stadion staat redelijk centraal, er komt ook nog een nieuwe brug of tunnel. Als Feynoord, Sparta, en excelsior gebruik maken van het nieuwe stadion ( wat kan) is de beslissing snel genomen Door het kunnen bebouwen van Spangen met sociale huurbouw en kralingen, komt er ruimte en geld vrij. Ja sentimenten maar wel financieel aantrekkelijk voor de 2 kleinere ploegen. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Piet, een Spermaan in een Feyenoord stadion, nu ga je echt te ver. |
|
|
|