|
|
Stylzz
|
|
|
Alles verdient een kans, wanneer het de beste oplossing is. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op woensdag 18 maart 2015 - 20:42 schreef Barabas het volgende:RdK weer flink aan het lobbyen voor een herkansingsronde... Ik zeg: Lekker negeren die hap! Eens. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
De beste oplossing is zeker niet een verouderd stadion verbouwen. 15 jaar later sta je opnieuw voor dezelfde situatie. Heeft gewoon geen zin.
En daarbij lijkt het er ook sterk op dat vooral de aandeelhouders van de Stadion-BV zich hardmaken voor RdK. Ik zeg: Dat stinkt een uur in de wind! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Geen idee. Geen verstand van. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Hoog tijd dat we de kuip en Feyenoord los van elkaar gaan zien. De kuip redden en een nieuw stadion voor Feyenoord iedereen blij. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op woensdag 18 maart 2015 - 21:53 schreef Gerard_FR het volgende:Hoog tijd dat we de kuip en Feyenoord los van elkaar gaan zien. De kuip redden en een nieuw stadion voor Feyenoord iedereen blij. goed punt! |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Gaat ook gebeuren, over 50 jaar. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op woensdag 18 maart 2015 - 21:53 schreef Gerard_FR het volgende:Hoog tijd dat we de kuip en Feyenoord los van elkaar gaan zien. De kuip redden en een nieuw stadion voor Feyenoord iedereen blij. Moet er wel een goede bestemming zijn voor De Kuip. Als Feyenoord voor nieuwbouw gaat dan moeten we er denk ik sterk rekening mee houden dat De Kuip gesloopt kan gaan worden. Of dat het althans sterk aangepast zal worden, om bijvoorbeeld appartementen te kunnen huisvesten, zoals bij Highbury gebeurd is. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Goed idee, en een mooie grote tuin op het zuiden, wie zou er nou niet in de kuip willen wonen? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op woensdag 18 maart 2015 - 22:58 schreef Gerard_FR het volgende:Goed idee, en een mooie grote tuin op het zuiden, wie zou er nou niet in de kuip willen wonen? Ik zou het wel een oplossing vinden, want ik kan me nauwelijks voorstellen dat De Kuip in de huidige vorm kan blijven bestaan, als Feyenoord er niet meer in speelt.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op woensdag 18 maart 2015 - 22:58 schreef Gerard_FR het volgende:Goed idee, en een mooie grote tuin op het zuiden, wie zou er nou niet in de kuip willen wonen? Ik zou L eens vragen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Besix. We kunnen het onder de 200mlj, tenzij....
Ja, das dus hetzelfde. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
'...tenzij ze gouden kranen willen.'
Zo'n gekke opmerking is dat toch niet? Word ik niet meteen achterdochtig van of zo. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote:Op woensdag 18 maart 2015 - 17:35 schreef lijdensweg het volgende:[..] Ook genoten van de schuld die hij heeft achter gelaten en daarna alsnog miljoenen euro's claimen van Feyenoord ! Een dief en een leugenaar was en is het nog steeds ... Lees wel even het postje van mij wat er net boven staat.... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 19 maart 2015 - 09:10 schreef Bosifyable het volgende:'...tenzij ze gouden kranen willen.' Zo'n gekke opmerking is dat toch niet? Word ik niet meteen achterdochtig van of zo. Jawel, want dat is meteen een slag om de arm. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Voor mij niet hoog genoeg ! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op woensdag 18 maart 2015 - 20:42 schreef Barabas het volgende:RdK weer flink aan het lobbyen voor een herkansingsronde... Ik zeg: Lekker negeren die hap! Ik hoop dat ze dat gaan doen. Negeren !
En duidelijk maken dat ze alleen voor een geheel nieuw stadion gaan! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
uiteraard... kan ik tenminste met een 65+ kaart naar het nieuwe stadion. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Trouwens kak hoe vd Herik hier nog effe de kat krijgt. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja en nee. Veel goed gedaan, maar ook genoeg op aan te merken. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Reddingsboei toen de club al half verzopen was. En ja, een arrogant kereltje. Maar pakte wel de handschoen op waar iedereen die liet liggen. En achteraf niks dan stront gehad. En bedankt zeggen we dan |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Maar je vergeet nu wel een paar dingen..? |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Vind ik niet meer dan terecht! Oke hij heeft de handschoen opgenomen na dat HCS debacle. Maar het is niet netjes hoe hij de club heeft achter gelaten !!! Veel te veel onverantwoord financieel risico genomen ... |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Happy to agree to disagree 😏 |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 - 09:09 schreef tomson het volgende:Reddingsboei toen de club al half verzopen was. En ja, een arrogant kereltje. Maar pakte wel de handschoen op waar iedereen die liet liggen. En achteraf niks dan stront gehad. En bedankt zeggen we dan Eens, dan waren we er niet eens meer geweest misschien, hij werd pas vervelend toen hij er uitgewerkt werd.(hij wilde zijn geld terug) menselijk . Het beleid voor en zeker na! hem was pas echt verschrikkelijk. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zelfde geldt voor een hoop mensen die nu uitgekotst worden. Interessant. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
precies , als n schaap er achter aan |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Logisch, als er kreten zonder vernuft worden neergepend. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
FR12.nl Feyenoord wil met Red de Kuip in gesprek vrijdag 27 maart 2015 07:09 204 keer bekeken 0 reacties Pro Shots Feyenoord wil met Red de Kuip praten over het plan om Stadion Feijenoord te vernieuwen. ''Maar op welke manier we dat gaan doen en wanneer, dat is nog de vraag,'' zegt president-commissaris René van Ierschot van De Kuip tegenover het Algemeen Dagblad. ''Gaan we alleen naar Red de Kuip luisteren, of gaan we hen ook wat vragen? Maar er is voor mij geen enkele reden om aan te nemen dat we niet met hen gaan praten.'' In Rotterdam moeten ze het traject voor een (ver)nieuw(d) onderkomen weer opstarten. ''Daar moeten we eerst voor onszelf uit zijn. Hoe we dit ordentelijk kunnen laten verlopen. En hoe we de eisen die we de afgelopen tijd hebben geformuleerd het beste aan de vork kunnen steken.'' Feyenoord heeft de afgelopen dagen tal van plannen ontvangen. Volgens Van Ierschot liggen alle opties open, zowel nieuwbouw als verbouw. ''Iedereen kan meedoen,'' zegt hij, ''maar we willen eerst zelf weten welke vragen we moeten stellen. Dat is precies de reden waarom we het nu zo zorgvuldig aanpakken. We hebben geen zin om weer een traject van 9 maanden te doorlopen.'' |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Iedereen met een bouwvergunning mag toch een stadion bouwen, hoofdzaak hij komt er. Feyenoord is Feyenoord en huurt de Kuip ook maar, zomaar een idee. Ik word n.l. een beetje moe van Stadion Feyenoord of niet ? |
|
|
|
|
Clyde Best
|
|
|
...''maar we willen eerst zelf weten welke vragen we moeten stellen. Dat is precies de reden waarom we het nu zo zorgvuldig aanpakken. We hebben geen zin om weer een traject van 9 maanden te doorlopen.''
Ik snap echt helemaal niets van deze opmerking. Waar ben je in godsnaam mee bezig als je nu nog niet weet wat je moet vragen? |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 - 07:39 schreef VVout het volgende:Iedereen met een bouwvergunning mag toch een stadion bouwen, hoofdzaak hij komt er. Feyenoord is Feyenoord en huurt de Kuip ook maar, zomaar een idee. Ik word n.l. een beetje moe van Stadion Feyenoord of niet ? Gaat die club mensen vooral om invloed en poen. Althans, ik krijg steeds sterker dat idee. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 - 09:27 schreef Clyde Best het volgende:...''maar we willen eerst zelf weten welke vragen we moeten stellen. Dat is precies de reden waarom we het nu zo zorgvuldig aanpakken. We hebben geen zin om weer een traject van 9 maanden te doorlopen.'' Ik snap echt helemaal niets van deze opmerking. Waar ben je in godsnaam mee bezig als je nu nog niet weet wat je moet vragen? Misschien was het wel een dom antwoord op een nog dommere vraag. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 - 12:16 schreef Barabas het volgende:[..] Gaat die club mensen vooral om invloed en poen. Althans, ik krijg steeds sterker dat idee. Dat is ALTIJD zo geweest , dat zal nog steeds zo zijn en dat zal in de toekomst ook zo blijven ... |
|
|
|
|
conan
|
|
|
weg van zuid en kom met je mega stadion naar nieuwZUID |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: NieuwZuid? Waar moet ik me dat bij voorstellen?
Barendrecht? Ridderkerk? Of bij het crematorium?
Verduidelijk het eens ...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 28 maart 2015 door lijdensweg -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Mooie locatie. Jammer dat het allereerste topic er niet meer is over het stadion. had mega geweest ondertussen. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Naar ik vernomen heb uit de berichten van verleden week is BESIX de voorlopigge eerste die heeft laten weten aan de heren van rdk .Willen zij een nieuw stadion bouwen voor 200miljoen incl schuifdak .Ook staan zij open om winkels en dergelijke vermakelijkheden neer te zetten zo dat het feyenoord niets extras hoef te kosten .En willen zij deze zomer al beginnen het moet een gigant wezen want zij bouwen stadions over de hele wereld.Nou hr van irschot wat letje starten met die goede voornemens en bedoelingen.Het zal allemaal niet zo vaart lopen er zal wel weer heel veel gehuigeld worden en eigen belangen zijn veel belangrijker dan het volk te vermaken en te geven mijn geloof in jullie is jaren geleden al wegge ebt er is EENHele goede voorzittergeweest en dat was de hr van de herik die slaat tenminste gelijk spijkers met koppen ik zeg ook net zo als die kwibussen die het nu voor het zeggen hebben op zouten met dat hele zooitje incl van geel op rotten we willen mee tellen in de wereld en europa kampioen worden ubber alles aja keer afmaken en psv met grote cijfers dat wil ik zien dan ga ik weer naar de kuip die 10-0 en 8-2 5-0 6-0 van jaja ik ben er nu is klaar mee altijd maar nipt 1-0 of 2-1en oja 4-2 en dan is het net een kampioenschap sorry hoor eerst van binnen uit goed de boel aanpakken het zijn jonge gasten dus veel meer loop en duurtrainen op lucht en conditie als ze een halfuurtje voluit moeten zijn het net ouwe wijfen gymnastiek beenoefeningen grond oeffeningen enoja niet te hard voor de meisjes zijn ach ach zo voorkomje hamstrings bleseures maar alsje tegen woordig een beetje hard optreed dan voelen ze zich beledigd .ik blijf feyenoorder maar ga om die reden niet meer naar de kuip ze verdienen in een maand meer waar ik een jaar voor moet pezen 6dagen en 70 uur per week dus sorry hoor lamlijers een kaartje kost gauw 50 euries dan moet ik er nog naar toe parkeerplek zoeken enzv . Ging vroeger altijd naar uit en thuis wedstrijden maar ik zeg al dat is langgele de n. Kampioen moet feyenoord ook vijfkeer achterelkaar kunnen worden want dit is gewoon armoe voetbal deze hele competitie is dit nu afgesprokenwerk of mag feyenoord van de KNVBgeen kampioen worden ik weet dat de scheidsrechters al jaren gemanupileerd worden en dan praat ik over zo n 40jaren door de KNVB EN AJAX EN LATER IS PSV ER BIJ GEKOMEN ZO BEGIN JAREN 70 toen hoorde ik al dat het afgelopen zou zijnn met feyenoord en uit de richting van philips stadion.nu merkik dat het wat beter gaat aangaande beslissingen van scheidsrechters echt neutraler soms krijg ik het idee dat er met zand gegooied word in deoogjes van ons om het verleden maar snel te vergeten want straks komt dat zooietje uit noordholland weer terug en die versluis moet ook op zouten met zijn uitlating dat feyenoord niets te zoeken heb in europa zou het stadion daarom niet doorgegaan zijn en zo wordje helemaal kirewiet van die neuzen. Gr Fer1 |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
!:'"?/;',!;:'-;:!,/'":;,,;:',,,,,, Zet ze op de goede plek, als het tekort is hoor ik het wel. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Zou de eerste echte goede stap zijn. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Belachelijk. Juist hij heeft Feyenoord financieel naar de klote geholpen! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Je kan ook zeggen dat het uitstel van executie was. Feyenoord was al naar de knoppen en het was toen zonder interventie al einde oefening. |
|
|
|