BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Dirk Kuyt HELD topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Barabas
 Barabas - zaterdag 03 oktober 2015 - 10:42   quote  deeplink  
Dat valt best wel mee... Volgens mij zijn de meesten onder ons gewoon blij dat Dirk weer bij Feyenoord speelt.
ar
 ar - zaterdag 03 oktober 2015 - 11:04   quote  deeplink  
Yep..hij heeft z,n waarde.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 03 oktober 2015 - 11:39   quote  deeplink  
Dat had ie zo'n 4 wedstrijden niet.
ar
 ar - zaterdag 03 oktober 2015 - 11:51   quote  deeplink  
Jawel hoor
Als motivator en afjager sowieso,voetballend ben ik met je eens.
Gaat nu beter met Kramer.Ook omdat hij als afleider fungeert.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 03 oktober 2015 - 11:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 oktober 2015 - 11:51 schreef ar het volgende:
Jawel hoor
Als motivator en afjager sowieso,voetballend ben ik met je eens.
Gaat nu beter met Kramer.Ook omdat hij als afleider fungeert.
Vond hem juist chaos veroorzaken. Hield z'n positie niet, en leed vaak balverlies.
Dat lijkt nu anders inderdaad.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 03 oktober 2015 - 14:41   quote  deeplink  
Vond vooral de drang naar de goal ontbreken. Een stukje scherpte. Hij is de laatste wedstrijden niet alleen gaan scoren, maar vooral ook doelgericht geworden. Qua spel speelt ie verder al jaren hetzelfde, dat zou niet zo verrassend moeten zijn.
Barabas
 Barabas - zaterdag 03 oktober 2015 - 22:21   quote  deeplink  
Daarom denk ik dus dat de meesten onder ons gewoon blij zijn dat Dirk weer bij Feyenoord speelt.
van geil
 van geil - zaterdag 03 oktober 2015 - 22:46   quote  deeplink  
Kramer helpt ook.
Die speelt als n logische spits.
Geen ik doe maar wat.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 04 oktober 2015 - 15:09   quote  deeplink  
Kuyt: ''Eerste helft was slecht, maar we zijn goed op weg''

330ac92.jpg

''De meest lelijke wedstrijd? De meest belangrijke, want we hebben drie punten'', waren de eerste woorden van aanvoerder Dirk Kuyt na de benauwde zege op De Graafschap: 1-2. In de eerste helft kreeg de thuisploeg, nota bene hekkensluiter, de grootste kansen.

''We hebben de hele week gesproken over wat er eventueel zou kunnen gebeuren als we niet goed zouden starten... Nou ja, je roept het wel over je af'', vertelt Kuyt tegenover Fox Sports. ''Aan de andere kant hebben we toch weer het karakter om de wedstrijd om te zetten. Ondanks het feit dat we heel teleurgesteld zijn over de vertoning in de eerste helft, ben ik toch blij met de tweede helft.''

Een verklaring heeft hij niet. ''Het is lastig te zeggen waar dat aan ligt. Chelsea, met al die fantastische voetballers, gaan ook ten onder. Voetbal opzich is soms lastig te verklaren. We waren er op gebrand om goed te beginnen. De eerste helft was heel slecht, maar ik ben blij met de drie punten en het karakter van het team. In het verleden verloor Feyenoord deze wedstrijden. Nu winnen we hier, bij Cambuur en een puntje bij Roda. We zijn goed op weg.''

Kuyt: We zijn goed op weg.
http://www.foxsports.nl/video/kuijt-zijn-goed-weg/
Barabas
 Barabas - zondag 04 oktober 2015 - 17:35   quote  deeplink  
De eeuwige optimist spreekt!
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 04 oktober 2015 - 17:49   quote  deeplink  
Dirk Kuyt opgelucht na zege bij hekkensluiter

(http://youtu.be/z_QvknCBQK8)
nr 10
 nr 10 - maandag 05 oktober 2015 - 10:37   quote  deeplink  
Laten we eerst eens beginnen om zijn naam goed te schrijven. Wij hoeven toch niet mee te doen aan die internationale klinkeronzin?
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 05 oktober 2015 - 11:04   quote  deeplink  
Drk Kt?
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 05 oktober 2015 - 11:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 oktober 2015 - 17:35 schreef Barabas het volgende:
De eeuwige optimist spreekt!
Ik vind hem daarin wel reëel. Zulke woorden zijn een verlichting ten opzichte van de woorden die ik hier vaak lees. Hier zijn het veelal pessimisten, terwijl het zo leuk kan zijn!! Hij heeft gewoon gelijk dat we vorige jaren altijd punten verspilden, waar we tot nu toe geen klagen hebben.
Tjabba
 Tjabba - maandag 05 oktober 2015 - 11:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 oktober 2015 - 11:08 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Ik vind hem daarin wel reëel. Zulke woorden zijn een verlichting ten opzichte van de woorden die ik hier vaak lees. Hier zijn het veelal pessimisten, terwijl het zo leuk kan zijn!! Hij heeft gewoon gelijk dat we vorige jaren altijd punten verspilden, waar we tot nu toe geen klagen hebben.
Pessimist word je door de jarenlange ellende die wij Feyenoorders meemaken.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 05 oktober 2015 - 11:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 oktober 2015 - 11:12 schreef Tjabba het volgende:

[..]

Pessimist word je door de jarenlange ellende die wij Feyenoorders meemaken.
Dat dan ook weer niet.
Maar een overwinning van Feyenoord is nooit vanzelfsprekend meer.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 08 oktober 2015 - 11:58   quote  deeplink  
Spaanse sportkrant: Kuyt versterking voor FC Barcelona

25iw2ad.jpg

De Spaanse krant Sport heeft een lijst van kandidaten opgesteld om de voorhoede van FC Barcelona te versterken. De clubleiding van de Europese topclub zou momenteel een kandidatenlijst aan het formeren zijn voor de volgende transferperiode.

''De voetbalmarkt is immens en vereist een grondige screening zodat de speler in het profiel van trainer Luis Enrique past binnen de economische mogelijkheden van de Catalanen'', schrijft de sportkrant, die vervolgens met een opvallende naam komt.

''De kwaliteit van Negredo, Jonathan Soriano, Kuyt en Sergio Garcia hoeft niet besproken te worden. Zij presteren samen al meer dan dertig jaar op hoog niveau. En vandaag de dag kunnen zij voor een redelijke prijs geïmplementeerd worden.''
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 08 oktober 2015 - 11:58   quote  deeplink  
30 miljoen..doei..
Barabas
 Barabas - donderdag 08 oktober 2015 - 12:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 oktober 2015 - 11:58 schreef RenatoBos het volgende:

''De kwaliteit van Negredo, Jonathan Soriano, Kuyt en Sergio Garcia hoeft niet besproken te worden. Zij presteren samen al meer dan dertig jaar op hoog niveau.
Dirk in zijn eentje al... 😉
R()b
 R()b - donderdag 08 oktober 2015 - 12:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 oktober 2015 - 11:58 schreef RenatoBos het volgende:
Spaanse sportkrant: Kuyt versterking voor FC Barcelona

[ afbeelding ]

De Spaanse krant Sport heeft een lijst van kandidaten opgesteld om de voorhoede van FC Barcelona te versterken. De clubleiding van de Europese topclub zou momenteel een kandidatenlijst aan het formeren zijn voor de volgende transferperiode.

''De voetbalmarkt is immens en vereist een grondige screening zodat de speler in het profiel van trainer Luis Enrique past binnen de economische mogelijkheden van de Catalanen'', schrijft de sportkrant, die vervolgens met een opvallende naam komt.

''De kwaliteit van Negredo, Jonathan Soriano, Kuyt en Sergio Garcia hoeft niet besproken te worden. Zij presteren samen al meer dan dertig jaar op hoog niveau. En vandaag de dag kunnen zij voor een redelijke prijs geïmplementeerd worden.''
La propiaganda
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 08 oktober 2015 - 18:43   quote  deeplink  
Kuyt: ''Het liefst voetbal ik nog jaren bij Feyenoord''

2mgqu85.jpg

Hand in Hand nummer twee is uit. Het magazine van de Feyenoord Supportersvereniging (FSV) staat weer boordevol met interviews, feiten en weetjes. In dit nummer ondermeer een interview met mister Duracell, Dirk Kuyt, die dit seizoen terugkeerde naar Feyenoord en die nog vol met ambitie zit. "Het liefst voetbal ik nog jaren bij Feyenoord.'

Na bijna tien jaar is Dirk Kuyt terug in De Kuip. Met zijn 35 jaar is hij de oudste selectiespeler maar misschien is ook wel de fitste van het team. Na een prachtige loopbaan bij Liverpool en Fenerbahçe is Kuyt blij om weer terug te zijn bij de echte club van zijn dromen. Hand in Hand maakt hernieuwd kennis met de teamplayer pur sang en onderzoekt of hij in die tien jaar veranderd is.

Hoe is het om terug te zijn in Rotterdam?

"Het voelt heel erg goed. Vanaf het moment dat ik bij Feyenoord heb getekend heb ik enorm uitgekeken naar mijn terugkeer hier. Ik voel veel waardering van iedereen binnen en buiten de club en dat is een geweldig gevoel. Dat geeft een enorme stimulans om er een fantastisch jaar van te maken."

Je woont inmiddels in Noordwijk en de keuze om terug te gaan naar Nederland was ook vanwege het naar school gaan van jullie kinderen...

"Mijn familie is heel belangrijk voor me, maar mijn keuze voor een terugkeer naar Feyenoord had niet zo zeer met onze kinderen te maken. Dat had later ook gekund. Na negen jaar in het buitenland is het wel fijn voor hen om terug te zijn in Nederland. Het belangrijkste was dat ik zelf graag terug wilde naar Feyenoord. Fenerbahçe wilde me graag houden maar terug naar Feyenoord was mijn grote wens. Ik vond dat dat moment gekomen was."

Is er veel veranderd bij Feyenoord ten opzichte van je vorige periode hier, toen je vertrok in 2006?

"Ja en nee. Je speelt nog steeds in een fantastisch stadion en veel mensen van toen werken nog steeds hier. De warmte van die mensen is hier nog steeds. Qua spelersgroep is er heel veel veranderd. Destijds was ik een jonge speler die in een team speelde met ervaren jongens als Van Hooijdonk, Paauwe, Lodewijks en kort met Bosvelt. Nu ben ik de ervaren speler. Eén ding is zeker, Feyenoord is altijd mijn club gebleven."

Niet dat je carrière nu al afgelopen is, maar als je toch al voorzichtig terugkijkt: welke wedstrijd is je het meest bijgebleven?

"Eigenlijk kijk ik niet zo vaak terug, ik heb altijd vooruitgekeken en naar de volgende wedstrijd toegeleefd. Het is heel gek, maar ik sprak onlangs Alfons Groenendijk over vroeger. Hij was 34 toen ik 17 was en hij haalde mij op om naar Utrecht te rijden. We realiseerden ons dat die 17 jaar voorbij zijn gevlogen. Dat komt ook omdat ik nog steeds alleen maar vooruitkijk. Ik ben natuurlijk wel trots dat ik successen heb gehaald met Oranje en met Liverpool op Anfield Road. Ik heb op het allerhoogste niveau gespeeld tegen clubs als Real Madrid, Barcelona, Milan, Chelsea, noem maar op. Ik heb gewoon heel veel hoogtepunten beleefd als ik daarop terugkijk. Voorlopig blijf ik echter vooruitkijken en hoop dat het moment dat ik alleen nog maar kan terugkijken nog lang voor me uitgeschoven blijft."
Barabas
 Barabas - vrijdag 09 oktober 2015 - 10:16   quote  deeplink  
BREAKING: Dirk Kuijt disciplinair geschorst door KNVB wegens het laten van een scheet. Hij mag 3 wedstrijden toekijken. Tegenstander Rost van Tonningen van FC Begraafschap heeft aangegeven deze schorsing veel te mild te vinden. Hij overweegt stappen via de burgerrechter. Meer nieuws volgt.

Waar gaat het heen met het voetbal in Nederland?! Hard achteruit is een feit...
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 09 oktober 2015 - 10:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 oktober 2015 - 10:16 schreef Barabas het volgende:
BREAKING: Dirk Kuijt disciplinair geschorst door KNVB wegens het laten van een scheet. Hij mag 3 wedstrijden toekijken. Tegenstander Rost van Tonningen van FC Begraafschap heeft aangegeven deze schorsing veel te mild te vinden. Hij overweegt stappen via de burgerrechter. Meer nieuws volgt.

Waar gaat het heen met het voetbal in Nederland?! Hard achteruit is een feit...
Vergassen is een oorlogsmisdaad, ik begrijp dat wel..
R()b
 R()b - vrijdag 09 oktober 2015 - 15:33   quote  deeplink  
Breaking: Feyenoord begint eigen TV station in samenwerking met Kim Jong-Un's KCTV, Feye|noord|-Korea is de naam van de nieuwe zender.

Edit: Wat een mooi stadion krijgen we!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 09 oktober 2015 door R()b --
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 09 oktober 2015 - 15:33   quote  deeplink  
1982 belde, hij wil zijn grap terug.
tomson
 tomson - zaterdag 10 oktober 2015 - 03:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 september 2015 - 11:26 schreef Stylzz het volgende:
Welnee, ik doe gewoon niet mee aan die premature hosanna.
Qua resultaten, jazeker. Qua spel. Nee.

(zie opmerking in Gio topic)
Ik leef met je mee man. Ik zit ook de hele wedstrijd de duvel en zn ouwe moer te vervloeken omdat ik het niet aan kan zien af en toe. Ik kon zondag tegen de grafschop niet eens blij zijn met de overwinning. Maar als ik dan weer een paar keer naar de ranglijst heb zitten staren voel ik me daar dan ook wel weer schuldig om.. het resultaat mag er wel wezen namelijk. En als we nu die koekers die halverwege de weg naar jou wonen te grazen nemen en we gewoon bovenaan staan moet jij toch ook wel toegeven dat eigenlijk alles crescendo gaat ? Dan is het van dat moment af een race die je in eigen hand hebt..Nog een paar potjes zo lelijk winnen en ik ga toch echt wel een ontwerpje uitzoeken voor "me feyenoordtaattoe" .. en nou jij weer hahaha 😂

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 10 oktober 2015 door tomson --
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 10 oktober 2015 - 07:06   quote  deeplink  
ja, zo is t precies. Resultaten tellen uiteindelijk.
Maar ik erger me ook omdat in me achterhoofd ik weet dat je met dit voetbal nooit deze resultaten kunt vasthouden.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 18 oktober 2015 - 16:20   quote  deeplink  
de hattrick van Kuyt

(http://youtu.be/sI1F_xQvstI)
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 18 oktober 2015 - 16:59   quote  deeplink  
Kuyt: ''Zo winnen we iedere week''

el7car.jpg

Volgens Dirk Kuyt heeft Feyenoord op deze manier iedere wedstrijd de kans om te winnen, de aanvoerder noemde tegenover Fox Sports vertrouwen heel belangrijk. "Met onze kwaliteiten kunnen we gewoon van onszelf uitgaan en hoeven we geen rekening te houden met de tegenstander."

"Heerenveen heeft geen vertrouwen, dat voel je op het veld. Wij hebben wel vertrouwen en dat zie je aan ons goede begin", zo analyseert Kuyt, die zelf een hattrick produceerde en daar blij mee was. Al tellen volgens Kuyt natuurlijk de drie punten het meest.

Over uitblinker Simon Gustafson had Kuyt ook louter lovende woorden: "Gustafson is kwalitatief een heel goede jongen. Hij is nog heel jong en door de coach rustig gebracht, maar je ziet dat hij nu niet voor niets in de basis staat. Hij is een geweldige voetballer en vandaag bij alle doelpunten belangrijk."

Kuyt: Een hattrick maken stond ook op de planning

Dirk Kuyt na afloop van de wedstrijd in de Eredivisie tussen sc Heerenveen en Feyenoord.

http://www.foxsports.nl/video/kuyt-een-hattrick-maken-stond-ook-planning/
Bron:Fox sports
impreza
 impreza - zondag 18 oktober 2015 - 17:07   quote  deeplink  
Held
Barabas
 Barabas - zondag 18 oktober 2015 - 17:15   quote  deeplink  
Eens!
nr 10
 nr 10 - zondag 18 oktober 2015 - 17:17   quote  deeplink  
Klasbak. Nog steeds. Oh, wat is die danny blind.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 18 oktober 2015 - 17:27   quote  deeplink  
Vind hem wel te traag..
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 18 oktober 2015 - 19:00   quote  deeplink  
Dirk Kuyt na afloop van sc Heerenveen - Feyenoord

(http://youtu.be/rYBXJuVboF4)
van geil
 van geil - zondag 18 oktober 2015 - 19:11   quote  deeplink  
Gas er op.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 18 oktober 2015 - 20:16   quote  deeplink  
Speelde kudt hoor maar drie doelpunten, hadden er meer moeten zijn..
Barabas
 Barabas - zondag 18 oktober 2015 - 20:30   quote  deeplink  
3 goals? Dan heb je naar mijn bescheiden mening altijd goed gespeeld.
van geil
 van geil - zondag 18 oktober 2015 - 20:32   quote  deeplink  
Ja , daar draait het om .
Kuyt was ontzettend belangrijk.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 19 oktober 2015 - 12:13   quote  deeplink  
Kuyt zelfs opgenomen in het Europese elftal van de week.

245buxk.jpg
de bluffer
 de bluffer - maandag 19 oktober 2015 - 12:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 oktober 2015 - 20:16 schreef RenatoBos het volgende:
Speelde kudt hoor maar drie doelpunten, hadden er meer moeten zijn..
Ja dan hadden we nu alleen bovenaan gestaan
HEEL JAMMER
de bluffer
 de bluffer - maandag 19 oktober 2015 - 12:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 oktober 2015 - 20:32 schreef van geil het volgende:
Ja , daar draait het om .
Kuyt was ontzettend belangrijk.
Alleen de eerste helft
Stylzz
 Stylzz - maandag 19 oktober 2015 - 12:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 oktober 2015 - 12:13 schreef RenatoBos het volgende:
Kuyt zelfs opgenomen in het Europese elftal van de week.

[ afbeelding ]
Gustafson was natuurlijk beter dan Feret.
piet de paler
 piet de paler - maandag 19 oktober 2015 - 13:09   quote  deeplink  
Ik heb wel eens vaker geroepen dat passionele spelers nodig zijn, Dirk is er zo een. En Kazim ook de lastste is geen winnaar.
Maar met dit soort spelers ga je hoge ogen gooien.
Hoeveel azijn zeikers vonden en vinden het niets dat Dirk terugkwam?
Ik denk dat als die Joker Blind opflikkert hij wederon gevraagd wordt om in het NL elftal te spelen...........ik zou eerst met Feyenoord ver proberen te komen, en misschien nog een knokker in de verdediging erbij te kopen . Alhoewel ik die nieuwe jongen ookniet beroerd vindt.
We gaan met Feyenoord een mooie tijd tegemoet en zolang Blind de sinaasappels blijfr coachen ( lees 020) hou ik het op mijn feyenoord
dr love
 dr love - maandag 19 oktober 2015 - 13:17   quote  deeplink  
Proficiat voor kuijt fantastisch niet alleen voor z.n doelpunten maar ook z.n inzet moet toegeven was ook kritisch t.o.v hem maar soms is kritiek ook goed voor mensen om te laten bewegen en Gelukkig beginnen de nieuwe aankopen ook z.n draai te vinden maar ho het nog wel te vroeg om te juichen als we az en ajax 2× kunnen oprollen dan is de buit binnen.
dr love
 dr love - maandag 19 oktober 2015 - 13:20   quote  deeplink  
Tis alleen jammer dat het goede spel maar een helft werd volgehouden daar moeten ze wel aan trainen een wedstrijd duurt 90 minuten en geen 45 minuten.
Stylzz
 Stylzz - maandag 19 oktober 2015 - 13:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 oktober 2015 - 13:20 schreef dr love het volgende:
Tis alleen jammer dat het goede spel maar een helft werd volgehouden daar moeten ze wel aan trainen een wedstrijd duurt 90 minuten en geen 45 minuten.
t was al vooruitgang, normaliter hebben we 25 minuten redelijk voetbal.
Tjabba
 Tjabba - maandag 19 oktober 2015 - 14:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 oktober 2015 - 13:20 schreef dr love het volgende:
Tis alleen jammer dat het goede spel maar een helft werd volgehouden daar moeten ze wel aan trainen een wedstrijd duurt 90 minuten en geen 45 minuten.
Ik kan dat wel begrijpen hoor als je met rust 5-0 voor staat.
Dan kruipt er toch wat gemakzucht in.
Barabas
 Barabas - maandag 19 oktober 2015 - 14:41   quote  deeplink  
Logisch dat je een stapje minder zet met een tweeluik tegen 020 in je achterhoofd.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 19 oktober 2015 - 15:16   quote  deeplink  
Precies, geen kaarten en geen blessures..!!
Milo
 Milo - dinsdag 20 oktober 2015 - 13:15   quote  deeplink  
BAAS! Of niet MMM? En al die azijnzeikerts van afgelopen weken.......

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5987
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Dirk Kuyt HELD topic









0.0241990