BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Dirk Kuyt HELD topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
VVout
 VVout - dinsdag 18 augustus 2015 - 16:27   quote  deeplink  
Ff een traantje wegpinken, dit is zo geweldig man.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 18 augustus 2015 - 21:30   quote  deeplink  
Up

Nog een half uurtje fox sport..!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 18 augustus 2015 door RenatoBos --
MauricioAros
 MauricioAros - dinsdag 18 augustus 2015 - 23:36   quote  deeplink  
Toch wel mooi man. Er gebeurde iets toen Gertrude zei dat ze sceptisch was, maar dat Dirk er van overtuigd is (het kampioenschap).
Ik kreeg echt dat gevoel van binnen van: Comeeee onnnnn!!!!

Of hij nou volgens sommigen versleten is of niet. Als er iemand is die ik met de schaal zou willen zien na al die jaren wachten, dan is het Dirk wel.
tomson
 tomson - dinsdag 18 augustus 2015 - 23:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2015 - 23:36 schreef MauricioAros het volgende:
Toch wel mooi man. Er gebeurde iets toen Gertrude zei dat ze sceptisch was, maar dat Dirk er van overtuigd is (het kampioenschap).
Ik kreeg echt dat gevoel van binnen van: Comeeee onnnnn!!!!

Of hij nou volgens sommigen versleten is of niet. Als er iemand is die ik met de schaal zou willen zien na al die jaren wachten, dan is het Dirk wel.
Nog niet gezien maar de laatste zin heb krijgt van mij een plus één

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 18 augustus 2015 door tomson --
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 19 augustus 2015 - 11:19   quote  deeplink  
''Als zij dat niet doen, hebben ze een probleem met Kuyt''

2z9k67m.jpg

In een documentaire van een klein uur werd de terugkeer van Dirk Kuyt bij Feyenoord gisteren in beeld gebracht. De contractondertekening in Turkije, zes weken voorbereiding en het eerste duel met FC Utrecht werden vergezeld met commentaren van journalisten, zaakwaarnemers, familieleden, voormalig teamgenoten en medewerkers van Feyenoord.

Met één duidelijke boodschap: Kuyt gaat vol voor de titel. ''Dat is ook één van de redenen van zijn terugkeer'', weet zijn spelersagent, Rob Jansen, te vertellen in de docu van Fox Sports. ''Hij heeft er een heilig vertrouwen in dat hij dat kan bewerkstelligen.''

Of dat een realistisch streven is, zal de komende weken moeten blijken. ''Je moet voorzichtig zijn met dergelijke teksten, maar hij gaat spelen voor de titel. Dat is ook niet meer dan normaal voor hem. Uiteindelijk haal je het of je haalt het niet, maar hij wil die prijs hebben.''
Kuyt heeft daarbij de hulp van zijn team nodig. ''Kuyt kan namelijk alleen slagen als de rest het begrijpt en als die dat niet doen, hebben ze een probleem. Als iets hem irriteert in dat proces en als hij denkt 'dit gaat niet goed', dan zal hij ingrijpen.''
nr 10
 nr 10 - woensdag 19 augustus 2015 - 13:08   quote  deeplink  
Feyenoord moet altijd voor de titel gaan. En wanneer dat niet gaat zoals verwacht, hebben we daar de technische staf voor en niet een aanvoerder.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 19 augustus 2015 - 13:10   quote  deeplink  
Nee. Technische staf én de aanvoerder.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 19 augustus 2015 - 13:11   quote  deeplink  
Eens daarnaast vind ik Dirk een verlengstuk van de technische staf..
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 19 augustus 2015 - 13:44   quote  deeplink  
Mooie special zeg, vooral hoe hij en zijn gezin het Feyenoordgevoel zichtbaar maken. Mooi om te zien zeg. Je kunt aan alles gewoon zien dat hij als mens zo prima in elkaar steekt. Respect voor iedereen. Altijd met beide beentjes op de grond gebleven.

Overigens vond ik die opmerking van Peter van Vossen wel heel erg goed (waarin hij aangaf dat Dirk eerst zelf moet gaan voetballen en dat hij niet moet denken dat hij het hele team en alles erom heen op sleeptouw moet nemen, want juist dan kan het heel fout gaan... eerlijkgezegd denk ik wel dat hij daar misschien mee bezig is.... te veel mee bezig is. Dirk, dat komt vanzelf, want die jongens kijken stuk voor stuk tegen jou op. Daar hoef je niets voor te doen, dus hoeft het zeker niet geforceerd, want dan vergeet je je eigen...)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 01 september 2015 door Arie.Klooster --
MauricioAros
 MauricioAros - donderdag 20 augustus 2015 - 00:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 augustus 2015 - 13:44 schreef Arie.Klooster het volgende:
Mooie special zeg, vooral hoe hij en zijn gezin het Feyenoordgevoel zichtbaar maken. Mooi om te zien zeg. Je kunt aan alles gewoon zien dat hij als mens zo prima in elkaar steekt. Respect voor iedereen. Altijd met beide beentjes op de grond gebleven.

Overigens vond ik die opmerking van Peter van Vossen wel heel erg goed (waarin hij aangaf dat Dirk eerst zelf moet gaan voetballen en dat hij niet moet denken dat hij het hele team en alles erom heen op sleeptouw moet nemen, want juist dan kan het heel fout gaan... eerlijkgezegd denk ik wel dat hij daar misschien mee bezig is.... te veel mee bezig is. Dirk, dat komt vanzelf, want die jongens kijken stuk voor stuk tegen jou op. Daar hoef je niets voor te doen, dus hoeft het zeker niet geforceerd, want dan vergeet je je eigen...)
Met motiveren is denk ik nooit wat mis. Dat kan zowat niet te veel.
Vaak wordt dat verward met wat blijkbaar ook onder 'coachen' valt; spelers die constant iedereen gaan uitleggen hoe de vork in de steel zit.
YugoBosna
 YugoBosna - donderdag 20 augustus 2015 - 01:07   quote  deeplink  
Top dat hij erbij is dit jaar.
Ik begin me wel een beetje te schamen dat ik jonger ben dan hem en geen conditie meer heb.
Hij inspireert me om weer in beweging te komen.
Dirk dank daarvoor en veel succes het is je gegund.
De uitzending was trouwens een hele mooie.
ar
 ar - zondag 23 augustus 2015 - 23:28   quote  deeplink  
Dirk achter de spits heren?
Ik ben voor.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 23 augustus 2015 - 23:29   quote  deeplink  
Goaaaal: Dirk Kuyt 1-0 Feyenoord - Vitesse

(http://youtu.be/Ob9vLBrkbco)
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 23 augustus 2015 - 23:31   quote  deeplink  
Dienende Kuyt: ''Eén schot op doel, één doelpunt''

9hn9eo.jpg

Feyenoord won zondag ook haar derde wedstrijd van het seizoen. Dirk Kuyt mocht in het thuisduel met Vitesse wederom aanleggen voor een strafschop en de aanvoerder had geen moeite om het buitenkansje te benutten. Bilal Basacikoglu besliste het duel later: 2-0.

''Het was wel een gevecht vandaag. Vitesse heeft een behoorlijke ploeg'', begon Kuyt zijn analyse tegenover Fox Sports. ''We hebben degelijk gespeeld en zijn veel volwassener dan een paar weken geleden. We spelen met geduld en slaan op de juiste momenten toe. Je moet niet te vroeg gaan forceren.''

Kuyt speelde vandaag als links- en rechtsbuiten. ''Ik speel dienend. Ik heb één keer op doel geschoten en die was raak'', zei hij met een glimlach. Via een penalty dus. ''Het is puur gevoel in welke hoek ik schiet. De keepers kijken ook Fox.''
De routinier heeft er geen moeite mee dat hij vandaag weinig in de picture was. ''We moeten als team winnen en het interesseert me geen reet als ik dan minder belangrijk ben.''
nr 10
 nr 10 - maandag 24 augustus 2015 - 11:37   quote  deeplink  
Held. wordt gekraakt door Hanegem en Van Tiggelen. Die zijn beide in de jaren tachtig blijven steken in hun voetalontwikkeling.
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 24 augustus 2015 - 11:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 augustus 2015 - 11:37 schreef nr 10 het volgende:
Held. wordt gekraakt door Hanegem en Van Tiggelen. Die zijn beide in de jaren tachtig blijven steken in hun voetalontwikkeling.
Ik vind Kuyt tot nu toe ook alleen maar tegenvallen !!!
Xapter
 Xapter - maandag 24 augustus 2015 - 11:44   quote  deeplink  
Elia is Erm zekerheidje immense wedstrijden gok ik.. Bilal zou zonde zijn om op de bank te zetten nu hij stappen maakt.. Ook beetje vreemd omdat hij tot nu toe alles gespeeld heeft.. Daarbij vind ik dat Vilhena nog een kans verdient, sterk gespeeld laatste tijd en gretig! Blijft onze beste '10'! Dus ja, dan komt bij mij ook Dirkje op de bank! Werkt hard, maar denk dat hij op dit moment nergens de besTe is
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 25 augustus 2015 - 10:34   quote  deeplink  
Dirk Kuyt scoorde dit seizoen al drie doelpunten voor Feyenoord, maar zijn optredens hebben lang niet iedereen overtuigd. Maandag waren verschillende analytici uiterst kritisch over de routinier, die volgens hen zijn basisplaats wel eens zou kunnen verliezen. Kenneth Perez neemt het echter op voor Kuyt: Hij is zo belangrijk voor Feyenoord.

Perez denkt dat het verwachtingspatroon te hoog is: Is Kuyt ooit een speler geweest die twee man passeert en de bal in de kruising schiet? Is hij ooit een speler geweest met verfijnde techniek? Nee, dit is Kuyt. Keihard werken voor het elftal. Door zijn werklust is hij zo ongelofelijk belangrijk voor Feyenoord, zo laat de analist weten in het programma Natafelen met Kees.

Kuyt brengt daarnaast de benodigde balans aan in het elftal van Giovanni van Bronckhorst: Ik zou hem echt niet ter discussie stellen, want hij is de hoogste in de hiërarchie. Als je hem gaat wisselen of er niet meer inzet, dan heb je een hele andere hiërarchie. Kuyt is echt een geweldige toevoeging voor dit Feyenoord.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 25 augustus 2015 - 10:34   quote  deeplink  
Juist perez..!!👍
Barabas
 Barabas - dinsdag 25 augustus 2015 - 11:48   quote  deeplink  
Ziet ie inderdaad goed voor een reserveneus
nr 10
 nr 10 - dinsdag 25 augustus 2015 - 12:02   quote  deeplink  
Kenniks perez moet zich gvd niet met mijn club bemoeien.
Milo
 Milo - dinsdag 25 augustus 2015 - 12:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 augustus 2015 - 11:41 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Ik vind Kuyt tot nu toe ook alleen maar tegenvallen !!!
Doe normaal man! de strafschoppen. 3 op rij. laat hem 1x er uit zie wat er dan gebeurt? hij is zo sterk aan de bal doet geen gekke dingen. hij bewaard de rust. Wat dacht je? maakt elke wedstrijd een hattrick? ik ben een enorme Kuyt fan ik let elke wedstrijd op hem. veruit de beste van Feijenoord!
Barabas
 Barabas - dinsdag 25 augustus 2015 - 12:09   quote  deeplink  
Klopt Milo. Zo zie ik het exact.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 25 augustus 2015 - 12:19   quote  deeplink  
Op veruit de beste na ook eens, dolblij met zijn terugkomst en onmisbaar..
ar
 ar - dinsdag 25 augustus 2015 - 17:38   quote  deeplink  
Eens
Zeer belangrijk in het groepsproces ook.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 25 augustus 2015 - 17:48   quote  deeplink  
Vind wel dat Kuyt niet per definitie altijd moet spelen.
ar
 ar - dinsdag 25 augustus 2015 - 17:49   quote  deeplink  
Dat ligt er aan.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 25 augustus 2015 - 17:51   quote  deeplink  
De beste spelen!!
ar
 ar - dinsdag 25 augustus 2015 - 17:54   quote  deeplink  
En zo is het Bos!
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 25 augustus 2015 - 17:57   quote  deeplink  
Ben het er niet mee eens.
Kan ook aan het weer liggen.
VVout
 VVout - dinsdag 25 augustus 2015 - 18:01   quote  deeplink  
FF gekeken, 23 graden en een zonnetje. Niets mis mee.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 25 augustus 2015 - 18:02   quote  deeplink  
Welke zon?
Hoogtezon?
VVout
 VVout - dinsdag 25 augustus 2015 - 18:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2015 - 18:02 schreef FR-Henk het volgende:
Welke zon?
Hoogtezon?
zonnetje%201.jpg
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 25 augustus 2015 - 18:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2015 - 17:48 schreef FR-Henk het volgende:
Vind wel dat Kuyt niet per definitie altijd moet spelen.
Niet altijd inderdaad. Om tactische redenen mag hij best eens uit het elftal gelaten worden. Of als de jaren beginnen te tellen. Maar Kuyt haal je niet voor de reservebank dus ik verwacht hem in 9 van de 10 wedstrijden wel in de basis.
JanM
 JanM - woensdag 26 augustus 2015 - 13:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2015 - 18:08 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Niet altijd inderdaad. Om tactische redenen mag hij best eens uit het elftal gelaten worden. Of als de jaren beginnen te tellen. Maar Kuyt haal je niet voor de reservebank dus ik verwacht hem in 9 van de 10 wedstrijden wel in de basis.
Ik in 34 + alle bekerwedstrijden t/m de gewonnen finale :-)
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 26 augustus 2015 - 15:32   quote  deeplink  
Ik zou Kuyt wel eens centraal op het middenveld willen zien met de punt naar achteren. Hij staat dan dus als stofzuiger net voor de verdediging. Ik denk dat je dan het meest hebt aan zijn ervaring.

------------------Vermeer---------------------

Van Beek---Botthegin---Van der Heide---Kongolo

--------------------Kuyt----------------------
----Karsdorp--------------------El Ahmadi-----

--Basacikoglu-------Kramer-------------Elia---
netsurfer
 netsurfer - woensdag 26 augustus 2015 - 15:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 augustus 2015 - 15:32 schreef Arie.Klooster het volgende:
Ik zou Kuyt wel eens centraal op het middenveld willen zien met de punt naar achteren. Hij staat dan dus als stofzuiger net voor de verdediging. Ik denk dat je dan het meest hebt aan zijn ervaring.
Het moet niet gekker worden. :) Nog even en we zien Dirkie als serieuze optie om de strijd aan te gaan met Vermeer en Hahn.

Hij zou het vast kunnen, net zoals hij als rechtsback prima speelde op het WK (als linksback vond ik het niet veel), maar hij is toch echt een aanvaller.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 26 augustus 2015 - 15:39   quote  deeplink  
Hoezo niet gekker. Ik denk echt dat hij daar het meest van waarde is voor Feyenoord...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 26 augustus 2015 door Arie.Klooster --
JanM
 JanM - woensdag 26 augustus 2015 - 15:49   quote  deeplink  
Kuijt is natuurlijk alles behalve een controleur. M.i. is El Ahmadi dat vooral, maar Vejinovic wordt zo gebruikt. Die mis ik in jouw opstelling helemaal trouwens?
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 26 augustus 2015 - 15:53   quote  deeplink  
Ja, die zou er bij mij naast staan. Is aan de bal steengoed, maar zonder vind ik hem niet veel..

Overigens leest Kuyt het spelletje gigantisch goed, zijn passing komt vrijwel altijd aan en hij schuwt het duel niet. Met hem op die plek heb je minder kans op los zand ...
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 26 augustus 2015 - 17:08   quote  deeplink  
Kuyt rechtsmidden.
Vejinovic vooruitgeschoven.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 26 augustus 2015 - 18:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 augustus 2015 - 17:08 schreef FR-Henk het volgende:
Kuyt rechtsmidden.
Vejinovic vooruitgeschoven.
Op een viermans middenveld misschien.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 29 augustus 2015 - 23:14   quote  deeplink  
Dirk Kuyt ziet PSV als favoriet

(http://youtu.be/vT3Kmm3NL3c)
hotjumper
 hotjumper - zondag 30 augustus 2015 - 19:10   quote  deeplink  
Kuyt eens wisselen misschien?
Stylzz
 Stylzz - zondag 30 augustus 2015 - 19:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 augustus 2015 - 19:10 schreef hotjumper het volgende:
Kuyt eens wisselen misschien?
Of op een andere plek.
Zo heeft t weinig toegevoegde waarde.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 30 augustus 2015 - 19:18   quote  deeplink  
Kuyt mag zeker niet heilig zijn..
Barabas
 Barabas - zondag 30 augustus 2015 - 21:24   quote  deeplink  
Was niet zijn beste wedstrijd, maar we hebben het wel over Dirk Kuyt.....

Kan volgende week zomaar drie keer scoren.
Stylzz
 Stylzz - zondag 30 augustus 2015 - 21:26   quote  deeplink  
Volgens mij zagen we vandaag een voorbeeld van Kuyt die te veel wilde doen.
Barabas
 Barabas - zondag 30 augustus 2015 - 21:27   quote  deeplink  
Het was in ieder geval niet best... Hij was overigens de eerste om dat te benoemen. Van mij mag hij blijven staan.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 30 augustus 2015 - 21:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 augustus 2015 - 19:10 schreef hotjumper het volgende:
Kuyt eens wisselen misschien?
Kuyt moet verplicht op z'n plek blijven. Wat mij betreft rechtsmidden.
En verdomme z'n directe tegenstander in de gaten houden.
En minder lullen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Dirk Kuyt HELD topic









0.0195219