BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Dirk Kuyt HELD topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 02 september 2015 - 11:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 september 2015 - 09:25 schreef nr 10 het volgende:

[..]

Ik kan me nog herinneren hoe Clasie in het begin speelde. Het is me nog even te kort om Vejinovic nu al te bestempelen als te licht voor de top. die jongen moet echt wennen aan het tempo en als je zijn ontwikkeling ziet, geloof ik er vast in dat hij het absoluut redt.

Ik pleit ervoor om Van Beek en Botteghin centraal te laten spelen en Karsdorp en Kongolo op de vleugels. Dan met Kuijt kort achter de voorste linie met naast hem op het middenveld Jan Arie en Vejinovic. Voorin natuurlijk Bilal, AElia en Kramer, in mijn ogen in dit systeem de ideale targetman. Een beetje een Wim Kieft rol, maar dan zonder het witte poeder.
Dat moet nog blijken of het zonder de witte poeder is ...
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 02 september 2015 - 11:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 september 2015 - 00:23 schreef sevillana het volgende:

[..]

Ik kan me wel enigszins vinden in de opstelling van Arie, zie echter Van Beek toch liever centraal spelen maar los van Karsdorp weet ik dan ook niet zo snel een alternatief voor de RB positie. En wat Dirk Kuyt betreft zie ik hem liever kort achter de spits spelen, een soort van nieuwe K2 variant zogezegd.
Goh zonder Immers, Nelom en Kazim !!! Heb je het licht gezien ??? Toch nog een beetje inzicht gekregen. Dan hoeven ze mij niet eens te bedanken ...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 02 september 2015 door lijdensweg --
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 02 september 2015 - 14:59   quote  deeplink  
Klopt, als jij het niet gezegd had.. pffff, waar zouden we dan toch zijn?

Jij denkt echt dat jij de enige bent die er verstand van heeft of niet? Was dat neergestorte vliegtuigje van jou? Nee? Jammer! Oh nee, integendeel, gelukkig maar, want nu kun je gewoon naar Barcelona, ver weg van hier, doei!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 02 september 2015 door Arie.Klooster --
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 02 september 2015 - 16:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 september 2015 - 14:59 schreef Arie.Klooster het volgende:
Klopt, als jij het niet gezegd had.. pffff, waar zouden we dan toch zijn?

Jij denkt echt dat jij de enige bent die er verstand van heeft of niet? Was dat neergestorte vliegtuigje van jou? Nee? Jammer! Oh nee, integendeel, gelukkig maar, want nu kun je gewoon naar Barcelona, ver weg van hier, doei!
Gelukkig was dat vliegtuigje niet van mijn , maar wat ik niet snap is : dat sommige supporters zolang achter een speler blijf staan waarvan duidelijk is dat het HELEMAAL niks toevoegt ... En kom niet met de smoes dat je als Feyenoord supporter achter elke speler moet staan!

En voorlopig nog een verhuizing ...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 02 september 2015 door lijdensweg --
Barabas
 Barabas - woensdag 02 september 2015 - 17:54   quote  deeplink  
Helemaal niks toevoegt.... Man man man.....
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 02 september 2015 - 18:04   quote  deeplink  
Dat is zijn visie hierover he volgend Jaar bedanken we hem daar weer voor..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 02 september 2015 door RenatoBos --
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 02 september 2015 - 18:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 september 2015 - 11:06 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Goh zonder Immers, Nelom en Kazim !!! Heb je het licht gezien ??? Toch nog een beetje inzicht gekregen. Dan hoeven ze mij niet eens te bedanken ...
Heeft ie je een beetje pijn gedaan?
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 02 september 2015 - 18:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 september 2015 - 16:09 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Gelukkig was dat vliegtuigje niet van mijn , maar wat ik niet snap is : dat sommige supporters zolang achter een speler blijf staan waarvan duidelijk is dat het HELEMAAL niks toevoegt ... En kom niet met de smoes dat je als Feyenoord supporter achter elke speler moet staan!

En voorlopig nog een verhuizing ...
Jij snapt het niet omdat jij niet kunt communiceren en geen ontvangstzender in je hoofd hebt.
sevillana
 sevillana - woensdag 02 september 2015 - 18:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 september 2015 - 11:06 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Goh zonder Immers, Nelom en Kazim !!! Heb je het licht gezien ??? Toch nog een beetje inzicht gekregen. Dan hoeven ze mij niet eens te bedanken ...
Jij bent echt niet goed hè Lullo L? Kun je mij/ons misschien ook laten zien waar en wanneer ik heb laten weten dat ik achter de 3 spelers sta die jij in jouw quote vermeld?
Nee hè? Stumpert die je bent, jij bent gewoon een zielige internet hooligan die niets beters met z'n tijd weet te doen dan azijn pissen op dit forum.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 02 september 2015 door sevillana --
sevillana
 sevillana - woensdag 02 september 2015 - 19:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 september 2015 - 14:59 schreef Arie.Klooster het volgende:
Klopt, als jij het niet gezegd had.. pffff, waar zouden we dan toch zijn?

Jij denkt echt dat jij de enige bent die er verstand van heeft of niet? Was dat neergestorte vliegtuigje van jou? Nee? Jammer! Oh nee, integendeel, gelukkig maar, want nu kun je gewoon naar Barcelona, ver weg van hier, doei!
Jij denkt toch niet echt dat ze in Barcelona op de stumpert L zitter te wachten hè?
Beverwaard
 Beverwaard - woensdag 02 september 2015 - 21:49   quote  deeplink  
Kuyt zal Feyenoord echt nog wel de nodige punten gaan opleveren maar man man man.....
Stylzz
 Stylzz - woensdag 02 september 2015 - 21:56   quote  deeplink  
En kosten
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 02 september 2015 - 22:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 september 2015 - 19:25 schreef sevillana het volgende:

[..]

Jij denkt toch niet echt dat ze in Barcelona op de stumpert L zitter te wachten hè?
Moet dat dan?
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 02 september 2015 - 22:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 september 2015 - 18:59 schreef sevillana het volgende:

[..]

Jij bent echt niet goed hè Lullo L? Kun je mij/ons misschien ook laten zien waar en wanneer ik heb laten dat ik achter de 3 spelers sta die jij in jouw quote vermeld?
Nee hè? Stumpert die je bent, jij bent gewoon een zielige internet hooligan die niets beters met z'n tijd weet te doen dan azijn pissen op dit forum.
Haha, ja jij was het steeds met mij eens ????
sevillana
 sevillana - woensdag 02 september 2015 - 23:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 september 2015 - 22:07 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Moet dat dan?
wat mij betreft niet
sevillana
 sevillana - woensdag 02 september 2015 - 23:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 september 2015 - 22:08 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Haha, ja jij was het steeds met mij eens ????
Eens met jou? Dat zal zeer weinig geweest zijn, Tobbert ..
Fer 1
 Fer 1 - donderdag 03 september 2015 - 17:59   quote  deeplink  
Voorlopig heeft kuyt nog niet laten zien wat er van hem verwacht werd.Ook gewoon maar naar de bank laten verhuizen. Gustafzon de kans geven kan de oude man even bij komen van alle comotie,dat is natuurlijk geen goed idee want daar word feijenoord beter van.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 03 september 2015 - 18:02   quote  deeplink  
Ook alweer poep.
Iemand inbrengen die nog geen moment heeft mogen spelen en waarvan je niet eens weet wat hij kan
Fer 1
 Fer 1 - donderdag 03 september 2015 - 18:02   quote  deeplink  
Pimmetje telt zijn geld wel, maar deze keer niet heeft hij verlies op dit drama team van hem.Ook daar zit hij niet mee zal hem een broodje hamburger schelen hoog uit.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 03 september 2015 - 18:04   quote  deeplink  
Weer poep
Fer 1
 Fer 1 - donderdag 03 september 2015 - 18:06   quote  deeplink  
Geluk houd een keer op ,en ajax gaat vrolijk door met sprankelend voetbal en nul tegen.En hier hebben wij Pimmetje Blokkieland dat is gewoon de verkeerde inversteerder die er alleen maar wijzer van wil worden feijenoord zit hij geen moment mee zo als wij.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 03 september 2015 - 18:06   quote  deeplink  
T is gewoon diarree
MMM
 MMM - donderdag 03 september 2015 - 18:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 september 2015 - 18:06 schreef Fer 1 het volgende:
Geluk houd een keer op ,en ajax gaat vrolijk door met sprankelend voetbal en nul tegen.En hier hebben wij Pimmetje Blokkieland dat is gewoon de verkeerde inversteerder die er alleen maar wijzer van wil worden feijenoord zit hij geen moment mee zo als wij.
Ik lees je posts eigenlijk nooit. Maar 020 sprankelend voetbal? En kijk even tegen welke clubs die tot nu toe gespeeld hebben..

Wij hebben Vitesse en PSV al gehad. Die neuzen AZ, Willem II, NEC & ADO..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 03 september 2015 door MMM --
Fer 1
 Fer 1 - donderdag 03 september 2015 - 18:09   quote  deeplink  
Zal hem een biet wezen wie je binnen haald als het maar gratis en goedkoop is betaalt hij de lonen wel het publiek de tyfus zo is ook gebleken.Hij laat duidelijk zien wie hij is en wat hij voor onze club voeld.
Fer 1
 Fer 1 - donderdag 03 september 2015 - 18:11   quote  deeplink  
Wel duidelijke goeie doelpunten en 12 punten en nul tegen ,maar daar wil ik het helemaal niet over hebben best jongen het verschil is te duidelijk aanwezig. Dat moetje zien en tegen de zelfde clubs hebben wij de grootste moeite.
MMM
 MMM - donderdag 03 september 2015 - 18:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 september 2015 - 18:11 schreef Fer 1 het volgende:
Wel duidelijke goeie doelpunten en 12 punten en nul tegen ,maar daar wil ik het helemaal niet over hebben best jongen het verschil is te duidelijk aanwezig. Dat moetje zien en tegen de zelfde clubs hebben wij de grootste moeite.
Ik zie vrij weinig verschil. Voetballend loopt het daar ook totaal niet.

En dat laatste zal moeten blijken komend seizoen.
Barabas
 Barabas - donderdag 03 september 2015 - 18:13   quote  deeplink  
En er is geen touw aan vast te knopen...
Stylzz
 Stylzz - donderdag 03 september 2015 - 18:14   quote  deeplink  
5a241aa7f84b09f064da49c08fcb46b5220a.jpg
Barabas
 Barabas - donderdag 03 september 2015 - 18:16   quote  deeplink  
Ik haat clowns 😁
Fer 1
 Fer 1 - donderdag 03 september 2015 - 18:17   quote  deeplink  
En hoe dat komt hebje dat wel eens uitgeplozen of verder over nagedacht en op wat voor manier R.Koeman weggegaan is en wat hij gezegd heeft .Als het boven niet goed zit werk dat door naar beneden en dan pas in de groep en dat is nu gebeurd tegen psv.Het voetbal was al niet lekker watje zag van onze club maar tegen psv was het nog veel erger afgezien van het verlies.Zelfs een gelijk spel hebben ze niet verdiend door een beroerde strafschop of zo,het was niet om aan te zien.
Barabas
 Barabas - donderdag 03 september 2015 - 18:19   quote  deeplink  
Brabbelbrabbelbrabbelbrabbelbrabbelbrabbelbrabbeldrab!
Stylzz
 Stylzz - donderdag 03 september 2015 - 18:20   quote  deeplink  
Je kan er niets mee.
Barabas
 Barabas - donderdag 03 september 2015 - 18:20   quote  deeplink  
Krijg er RSI van
Fer 1
 Fer 1 - donderdag 03 september 2015 - 18:25   quote  deeplink  
De grootste clown zit bij feijenoord in het bestuur dus niet M.v.Geel,of Gudde ook al hebben zij zogenaamd geholpen de club schulden vrijgemaakt,de inversteerders.Nu is het bagger met kaziem en nog een paar Gio gaat ook niet helemaal vrij uit hij had eerder moeten wisselen of al gelijk met Kramer moeten komen.Karsdorp en elia brachten al veel meer dan die 80 minuten rotzooi die ik gezien hebt.
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 03 september 2015 - 18:26   quote  deeplink  
Gister geprobeerd een dialoog met hem te houden.
Een zeecontainer optillen is makkelijker.
Barabas
 Barabas - donderdag 03 september 2015 - 18:27   quote  deeplink  
Fer.... Weet je wel hoe wereldvreemd je overkomt?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 03 september 2015 door Barabas --
Fer 1
 Fer 1 - donderdag 03 september 2015 - 18:31   quote  deeplink  
Maar stylss hoord jullie liever praten over subtobbers dan kan hij metje mee lullen ,en zo de boel verdraaien mischien wel een vriendje van P.Blokland.Hij doet precies wat zij in amsterdam graag willen zien .En zeker geen type Guidettie binnen halen want dan krijgt feijenoord alle aandacht en dat mag niet van ze.Dus Pimmetje Blokland neem je geld aub terug en shit op naar ajax jouw vrienden.Ik hoef op zo n manier jouw geld niet te hebben om de club veilig te stellen .Dat had met onze jeugd ook gekund met nu als het zelfde resultaat of het duurd iets langer maar dan hebje wel zelf alles in de hand.
Nicotti
 Nicotti - donderdag 03 september 2015 - 18:33   quote  deeplink  
Was gewoon een off day net als die andere drie wedstrijden, alleen toen hadden we wat meer geluk aan onze zijde.
Vond psv simpel weg beter.
Feyenoord heeft een goede ploeg, alleen veel veranderingen, als deze ploeg op elkaar ingespeeld is kunnen ze zeker een gooi naar de titel doen.
Ontopic: Kuyt heeft me nog niet overtuigt.
Fer 1
 Fer 1 - donderdag 03 september 2015 - 18:34   quote  deeplink  
Met je klote Kramer Immers die naar de maan schiet neem ze mee ze zien je daar al aan komen met die twee dan vragen ze watje kom doen het veld maaien of de bakken legen.
Barabas
 Barabas - donderdag 03 september 2015 - 18:36   quote  deeplink  
Wat ben jij een rare man zeg...
Barabas
 Barabas - donderdag 03 september 2015 - 18:37   quote  deeplink  
Beetje maniakaal gedrag richting Blokland.... tijd voor gedwongen opname.
Fer 1
 Fer 1 - donderdag 03 september 2015 - 18:39   quote  deeplink  
Die man is zeer slechte reclame voor feijenoord hij zet de lijn niet door waar het op begon te lijken.Hij is mischien wel befreigd dit is anders niet te verklaren.Ook de kuip vernieuwen werkt hij tegen rot op met die ouwe rotzooi op een goede dag stort dan zooitje ineen en dan hebje een hoop slachtoffers.
Barabas
 Barabas - donderdag 03 september 2015 - 18:40   quote  deeplink  
Basta!
Fer 1
 Fer 1 - donderdag 03 september 2015 - 18:40   quote  deeplink  
He Barie ik zeg het wel waar jij stopt leuk om steeds te verliezen of neemje dan een snuifje om het niet te voelen.
Barabas
 Barabas - donderdag 03 september 2015 - 18:42   quote  deeplink  
Ik heb liever dat je me Barrels noemt.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 03 september 2015 - 18:46   quote  deeplink  
Volgens Fer1 is iedereen aan de drugs, maar de enige die wartaal uitkraamt is hij zelf.
Fer 1
 Fer 1 - donderdag 03 september 2015 - 18:47   quote  deeplink  
Bijn 20 jaar het zelfde geouwehoer er is geen geld en toen waren er mogelijkheden en was er wel geld kopen nog niks bijzonders in,en laten ze Guidettie lopen .kwaliteit kost geld en daar moet voor betaald worden.Hoe wat of hoe je het draaid of keerd geld hadden wij te goed plus eigen vermogen.Nee komen ze met Kaziem aanzetten manmanman hebje het nu naarje zin dan mag daar niks over gezegd worden straks komt ajax weer worden we weer met een nederlaag naarhuis gestuurd benje dan blij fuck off man.
Nicotti
 Nicotti - donderdag 03 september 2015 - 18:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 september 2015 - 18:47 schreef Fer 1 het volgende:
Bijn 20 jaar het zelfde geouwehoer er is geen geld en toen waren er mogelijkheden en was er wel geld kopen nog niks bijzonders in,en laten ze Guidettie lopen .kwaliteit kost geld en daar moet voor betaald worden.Hoe wat of hoe je het draaid of keerd geld hadden wij te goed plus eigen vermogen.Nee komen ze met Kaziem aanzetten manmanman hebje het nu naarje zin dan mag daar niks over gezegd worden straks komt ajax weer worden we weer met een nederlaag naarhuis gestuurd benje dan blij fuck off man.
Mis het Kuyt verhaal....
Fer 1
 Fer 1 - donderdag 03 september 2015 - 18:48   quote  deeplink  
Subtobber stylss de clown.
Barabas
 Barabas - donderdag 03 september 2015 - 18:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 september 2015 - 18:46 schreef Stylzz het volgende:
Volgens Fer1 is iedereen aan de drugs, maar de enige die wartaal uitkraamt is hij zelf.
Als die gecremeerd wordt dan ontstaat er een run op de schoorsteen!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5992
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Dirk Kuyt HELD topic









0.0152080