BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Dirk Kuyt HELD topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
kenny
 kenny - woensdag 22 april 2020 - 11:20   quote  deeplink  
bij o19 doet hij het niet erg best , begrijp dan ook niet dat hij zowiezo gevraagd word voor o21 , daarom wijs besluit van dirk zelf die zelf ook in ziet het niet echt in de vingers te hebben en nog een hoop te leren heeft om misschien een goede trainer te worden

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 22 april 2020 door kenny --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 22 april 2020 - 16:10   quote  deeplink  
Ik heb op elke trainer die wij gehad hebben wel commentaar gezien.
Zelfs Bert van Marwijk werd hier afgeserveerd .
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 22 april 2020 - 16:23   quote  deeplink  
Eens, het succes van een trainer staat of valt ook met de klik met zijn groep, en de oefenstof.
Nieman weet of Juist ongeschikt zou zijn voor bv. deze selectie.
Maar we hebben Dickie al.
MightyAce
 MightyAce - woensdag 22 april 2020 - 16:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 april 2020 - 16:10 schreef Leon FR1908 het volgende:
Ik heb op elke trainer die wij gehad hebben wel commentaar gezien.
Zelfs Bert van Marwijk werd hier afgeserveerd .
De trainer na Dickie moet oprotten. Bij deze.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 22 april 2020 - 16:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 april 2020 - 16:23 schreef FR-Henk het volgende:
Eens, het succes van een trainer staat of valt ook met de klik met zijn groep, en de oefenstof.
Nieman weet of Juist ongeschikt zou zijn voor bv. deze selectie.
Maar we hebben Dickie al.
Gelukkig wel Henk!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 22 april 2020 - 16:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 april 2020 - 16:23 schreef MightyAce het volgende:

[..]

De trainer na Dickie moet oprotten. Bij deze.
Nog 20 jaar Dickie ?
MightyAce
 MightyAce - woensdag 22 april 2020 - 18:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 april 2020 - 16:39 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Nog 20 jaar Dickie ?
Tuurlijk, gewoon elke avond in een grote tupperware bak hup de koeling in
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 22 april 2020 - 18:21   quote  deeplink  
Tupperware?
Joh, na een jaar passen die deksels al niet meer.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 22 april 2020 - 20:45   quote  deeplink  
Hahaha Nou komt wel goed ,beetje folli er over dan.
VVout
 VVout - woensdag 22 april 2020 - 20:46   quote  deeplink  
Ono heeft al een ticket gekocht had ik gehoord.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 22 april 2020 - 20:49   quote  deeplink  
Ja is voor iedereen wel welkom denk ik.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 22 mei 2020 - 13:57   quote  deeplink  
Kuyt als beoogd opvolger van Advocaat. Kuyt loopt mee met Arnesen en wil de organisatie binnen Feyenoord beter leren kennen?
Is Dirk een heilige voor de toekomst of zo?

Ik zou zo'n van Persie ook graag binnen de club terug willen zien. Heb ik als persoon hoger zitten.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 22 mei 2020 - 14:49   quote  deeplink  
Dirk is inderdaad heilig bij Feyenoord..
kenny
 kenny - vrijdag 22 mei 2020 - 16:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 mei 2020 - 13:57 schreef FR-Henk het volgende:
Kuyt als beoogd opvolger van Advocaat. Kuyt loopt mee met Arnesen en wil de organisatie binnen Feyenoord beter leren kennen?
Is Dirk een heilige voor de toekomst of zo?

Ik zou zo'n van Persie ook graag binnen de club terug willen zien. Heb ik als persoon hoger zitten.
Helemaal mee eens , hij voelt zichzelf Wel heel belangrijk , maar dat is nergens op gebaseerd , hij heeft er niks van gebakken bij o19 , en inderdaad zie ik zie ik v Persie wat meer binnen Feyenoord een rol invullen , dit is echt een grote speler geweest die zichzelf is gebleven daar kan Kuyt een voorbeeld aan nemen
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 22 mei 2020 - 17:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 mei 2020 - 16:59 schreef kenny het volgende:

[..]

Helemaal mee eens , hij voelt zichzelf Wel heel belangrijk , maar dat is nergens op gebaseerd , hij heeft er niks van gebakken bij o19 , en inderdaad zie ik zie ik v Persie wat meer binnen Feyenoord een rol invullen , dit is echt een grote speler geweest die zichzelf is gebleven daar kan Kuyt een voorbeeld aan nemen
Dirk is ook zichzelf gebleven, maar dat is het punt. Ik kan me levendig voorstellen dat spelers vermoeid raken van dat fanatieke domineegeleuter.
En ach vind Kuyt op zijn manier wel sympathiek, maar heb een hekel aan heiligverklaring.

Hoog inzetten wordt diep vallen.
tomson
 tomson - vrijdag 22 mei 2020 - 19:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 mei 2020 - 13:57 schreef FR-Henk het volgende:
Kuyt als beoogd opvolger van Advocaat. Kuyt loopt mee met Arnesen en wil de organisatie binnen Feyenoord beter leren kennen?
Is Dirk een heilige voor de toekomst of zo?

Ik zou zo'n van Persie ook graag binnen de club terug willen zien. Heb ik als persoon hoger zitten.
Heujj ;)
Turkse bron uiteraard.. hahaha
https://www.rtlnieuws.nl/sport/voetbal/artikel/5125411/fenerbahce-wil-kuyt-na-de-ramadan-terughalen
van geil
 van geil - vrijdag 22 mei 2020 - 19:45   quote  deeplink  
14 mei wordt een nationale feestdag.
Sint Dirk Kuyt dag.
kenny
 kenny - vrijdag 22 mei 2020 - 20:01   quote  deeplink  
quote:
mag hopen dat het waar is , laat hem daar maar ervaring opdoen en zijn beginners fouten maken
kenny
 kenny - vrijdag 22 mei 2020 - 20:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 mei 2020 - 17:14 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Dirk is ook zichzelf gebleven, maar dat is het punt. Ik kan me levendig voorstellen dat spelers vermoeid raken van dat fanatieke domineegeleuter.
En ach vind Kuyt op zijn manier wel sympathiek, maar heb een hekel aan heiligverklaring.

Hoog inzetten wordt diep vallen.
de spelers in het kampioensjaar hadden het wel gehad met zijn peptalk's , deze geluiden hoor je ook rondzingen op varkenoord , waar het duidelijk is dat het niet geheel kikt met zijn 019 elftal , en dan ga je hem hoofdtrainer maken na 2021 , begrijp werkelijk niet waar dat op gebaseerd is , wel is duidelijk dat er nog steeds geen topsport mentaliteit heerst maar vriendjes kliek vinden ze in het maasgebouw blijkbaar belangrijker
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 30 mei 2020 - 11:41   quote  deeplink  
Word met de dag meer afgebrand onze Dirk.
kenny
 kenny - zaterdag 30 mei 2020 - 13:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 mei 2020 - 11:41 schreef Leon FR1908 het volgende:
Word met de dag meer afgebrand onze Dirk.
maar daar zorgt hij toch ook zelf voor , het gaat alleen maar over de grote dirk kuyt show

hij heeft er werkelijk niks van gebakken bij o19 en dan moet hij trainer van het eerste worden waarop in hemelsnaam gebaseerd ??
zo'n jack v gelder heeft gewoon groot gelijk in zijn interview , feyenoord wil een topclub zijn maar is het niet een slap onkundig bestuur , een zaakwaarnemer die een te grote vinger in de pap heeft en dirk kuyt die zichzelf groter dan feyenoord vind
Dirk1
 Dirk1 - zaterdag 30 mei 2020 - 15:08   quote  deeplink  
maar waarom geen wederhoor dan nu roept en zegt iedere journalist of analist wel van alles en nog wat over Kuyt maar hemzelf hoor je niet vind ik toch niet normaal.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 30 mei 2020 - 15:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 mei 2020 - 13:27 schreef kenny het volgende:

[..]

maar daar zorgt hij toch ook zelf voor , het gaat alleen maar over de grote dirk kuyt show

hij heeft er werkelijk niks van gebakken bij o19 en dan moet hij trainer van het eerste worden waarop in hemelsnaam gebaseerd ??
zo'n jack v gelder heeft gewoon groot gelijk in zijn interview , feyenoord wil een topclub zijn maar is het niet een slap onkundig bestuur , een zaakwaarnemer die een te grote vinger in de pap heeft en dirk kuyt die zichzelf groter dan feyenoord vind
Dirk is heilig verklaard. Dus wordt Dirk trainer.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 30 mei 2020 - 15:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 mei 2020 - 13:27 schreef kenny het volgende:

[..]

maar daar zorgt hij toch ook zelf voor , het gaat alleen maar over de grote dirk kuyt show

hij heeft er werkelijk niks van gebakken bij o19 en dan moet hij trainer van het eerste worden waarop in hemelsnaam gebaseerd ??
zo'n jack v gelder heeft gewoon groot gelijk in zijn interview , feyenoord wil een topclub zijn maar is het niet een slap onkundig bestuur , een zaakwaarnemer die een te grote vinger in de pap heeft en dirk kuyt die zichzelf groter dan feyenoord vind
Het grootste commentaar komt toch vooral uit Noord Holland ,zoals Van Gelder en Spaan.
pat
 pat - zaterdag 30 mei 2020 - 16:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 mei 2020 - 13:27 schreef kenny het volgende:

[..]

maar daar zorgt hij toch ook zelf voor , het gaat alleen maar over de grote dirk kuyt show

hij heeft er werkelijk niks van gebakken bij o19 en dan moet hij trainer van het eerste worden waarop in hemelsnaam gebaseerd ??
zo'n jack v gelder heeft gewoon groot gelijk in zijn interview , feyenoord wil een topclub zijn maar is het niet een slap onkundig bestuur , een zaakwaarnemer die een te grote vinger in de pap heeft en dirk kuyt die zichzelf groter dan feyenoord vind
Sorry maar als jij jack van gelder zerieus gaat nemen....
pat
 pat - zaterdag 30 mei 2020 - 16:44   quote  deeplink  
Ik zie het eigenlijk prima hoor.
Dirk god kuyt
Fraser
Dickie
Leuk allemaal, op het veld was het prima en we zijn naar mijn mening weldegelijk bezig met een visie.
Das mooi want dat was een jaar terug heel anders.

Dirk is een fantast, absoluut en zeker die docu na de titel, bAh werd gek van dirk maar goed heb ik altijd met naar de mond prater dirk gehad. Zo nieuw is dat niet en ook die prestaties zijn niet nieuw.
Laat hem maar zien dat hij jezus of god is. Lukt het genieten we
Zo niet kunnen we weer gaan bashen maar aub mensen, neem die van gelder, gouka, etc nou niet serieus. Ook die kwakman en siert zijn gewoon niet serieus te nemen. Nuanceer
van geil
 van geil - zaterdag 30 mei 2020 - 16:44   quote  deeplink  
Zijn er nog posters van Kuyt ?
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - zaterdag 30 mei 2020 - 17:46   quote  deeplink  
Nou nou nou, Dirk belt Jack gewoon niet terug... schande hoor!
VVout
 VVout - zaterdag 30 mei 2020 - 18:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 mei 2020 - 16:44 schreef van geil het volgende:
Zijn er nog posters van Kuyt ?
a4ef75952f812c10ffb3d699dd8e4d97.jpg
van geil
 van geil - zaterdag 30 mei 2020 - 18:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 mei 2020 - 18:00 schreef VVout het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Zoon van Gio.
kenny
 kenny - zaterdag 30 mei 2020 - 22:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 mei 2020 - 16:38 schreef pat het volgende:

[..]

Sorry maar als jij jack van gelder zerieus gaat nemen....
jack van gelder is inderdaad oetlul maar dat wil niet zeggen dat ie geen gelijk heeft , hij slaat de spijker op zijn kop in deze
de geluiden komen niet alleen uit 020 land , mario been had het in nette woorden ook over bij voetbalpraat op fox
VVout
 VVout - zaterdag 30 mei 2020 - 22:53   quote  deeplink  
Onze vertrouwenspersoon die het vertrouwen letterlijk heeft verneukt moeten we nu ook serieus gaan nemen?
kenny
 kenny - zondag 31 mei 2020 - 00:05   quote  deeplink  
nee we moeten dirk kuyt serieus nemen , heeft er totaal niks van gebakken bij o19 maar hij moet de hoofdtrainer zijn , hij voelt zichzelf een soort god , lachwekkend gewoon bij o19 namen ze zijn pastoorpraat al niet serieus laat staan volwassen spelers die prikken er toch gewoon dwars doorheen die prietpraat van hem , dit loopt op een fiasco uit mark my words
van geil
 van geil - zondag 31 mei 2020 - 00:10   quote  deeplink  
Alles goed verder?
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 31 mei 2020 - 00:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 mei 2020 - 00:05 schreef kenny het volgende:
nee we moeten dirk kuyt serieus nemen , heeft er totaal niks van gebakken bij o19 maar hij moet de hoofdtrainer zijn , hij voelt zichzelf een soort god , lachwekkend gewoon bij o19 namen ze zijn pastoorpraat al niet serieus laat staan volwassen spelers die prikken er toch gewoon dwars doorheen die prietpraat van hem , dit loopt op een fiasco uit mark my words
Dirk is heilig.
Soort kritiekloos kontneuken eigenlijk.
VVout
 VVout - zondag 31 mei 2020 - 00:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 mei 2020 - 00:05 schreef kenny het volgende:
nee we moeten dirk kuyt serieus nemen , heeft er totaal niks van gebakken bij o19 maar hij moet de hoofdtrainer zijn , hij voelt zichzelf een soort god , lachwekkend gewoon bij o19 namen ze zijn pastoorpraat al niet serieus laat staan volwassen spelers die prikken er toch gewoon dwars doorheen die prietpraat van hem , dit loopt op een fiasco uit mark my words
Ze overwegen Kuyt en bekijken de mogelijkheden. Iemand met deze clubstatus en ambitie moet je serieus bekijken ja. Of er iets vast staat is een 2e en hoe hij heeft gepresteerd bij O19. Heb je daar een totaal plaatje met argumenten hoe de samenstelling en continuïteit en de balans lag met alles er op en aan. Ik denk dat je hem onrecht aandoet zo af te branden, zet eerst alles op een rijtje de komende maanden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 31 mei 2020 door VVout --
VVout
 VVout - zondag 31 mei 2020 - 01:04   quote  deeplink  
Bovendien ben ik de laatste die voorstander is van Kuyt aan het hoofdroer, maar dat oeverloos gezeur schaad de club als geheel. Ik ben dat echt spuugzat dat we als Feyenoorders ons laten meeslepen in dat negatieve gelul op diverse media. Je bereikt er alleen het tegengestelde mee, verdeeldheid en onvrede. Mag je raden wie de lachende derde is.
Stylzz
 Stylzz - zondag 31 mei 2020 - 07:54   quote  deeplink  
Ajax maakt zich totaal niet druk om ons
VVout
 VVout - zondag 31 mei 2020 - 08:39   quote  deeplink  
Iedereen wie niet Feyenoord is, heeft baat bij deze onrust.
kenny
 kenny - zondag 31 mei 2020 - 11:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 mei 2020 - 01:04 schreef VVout het volgende:
Bovendien ben ik de laatste die voorstander is van Kuyt aan het hoofdroer, maar dat oeverloos gezeur schaad de club als geheel. Ik ben dat echt spuugzat dat we als Feyenoorders ons laten meeslepen in dat negatieve gelul op diverse media. Je bereikt er alleen het tegengestelde mee, verdeeldheid en onvrede. Mag je raden wie de lachende derde is.
hier ben ik het gedeeltelijk wel mee eens , je kan je ook afvragen waarom feyenoord WEER zo'n domme keus maakt met kuyt , het is gewoon een hele risico volle keuze door kuyt aan het roer te zetten , grote kans op een fiasco en dan moet kuyt en zijn staf weer ontslagen worden en alsnog een ervaren trainer voor de groep gezet worden

kijk naar dit jaar al had feyenoord gelijk met advocaat gestart had je echt mee kunnen doen om het kampioenschap , ja dat is makkelijk praten hoor ik jullie al denken achteraf kijk je een koe in zijn kont , en dat klopt ook maar ik wil er mee zeggen dat feyenoord er niet van geleerd heeft
dit alles is gewoon ingegeven omdat troost het kuyt beloofd heeft enzo wordt feyenoord geleid en op deze manier wordt je nooit een topclub

daar maak ik me druk om , je hoopt dat je club eindelijk eens professioneel geleid gaat worden met goede mensen met de daar bijhorende kwaliteiten op de juiste plaatsen waardoor je weer kan groeien naar een topclub status en waardoor je echt elk jaar kan gaan meedoen om het kampioenschap en europees wat meer succesvol kan worden

alle ingredienten zijn aanwezig , mooie stad , mooi stadion en de beste en grootste supporters aanhang , het enige wat ontbreekt is een capabel bestuur wat onze mooie club weer loodst naar een topclub status

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 31 mei 2020 door kenny --
ar
 ar - zondag 31 mei 2020 - 17:58   quote  deeplink  
Heeft ons het kampioenschap bezorgd.
Geweldige mentor in de spelersgroep. Maar klaarstomen voor Feyenoord 1 heb ik m'n twijfels, O-19 ging ook niet echt lekker hé. Misschien wat ervaring opdoen elders. Trainer zijn is tenslotte een ervarings vak. Voor mijn gevoel veel te vroeg. Maar als het zo is, alle credits. Hij mag sowieso de eerste 7 verliezen..
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 31 mei 2020 - 18:27   quote  deeplink  
Eerste 7 verliezen?
Maar Dirk Kuijt is heilig?
ar
 ar - zondag 31 mei 2020 - 18:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 mei 2020 - 18:27 schreef FR-Henk het volgende:
Eerste 7 verliezen?
Maar Dirk Kuijt is heilig?
Gio was dat ook.
Dus waarom niet onze kampioen makert?
tomson
 tomson - zondag 31 mei 2020 - 18:43   quote  deeplink  
Soccernews doet ook een duit in t zakkie hahaha

http://www.soccernews.nl/news/701013/dirk-kuyt-drukt-nu-al-stempel-bij-feyenoord-en-eist-deze-transfer
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 31 mei 2020 - 18:44   quote  deeplink  
Gio is ook sterfelijk.
Al willen die kutholieken het anders.
ar
 ar - zondag 31 mei 2020 - 18:45   quote  deeplink  
Pfffff schei toch uit haha.
kenny
 kenny - zondag 31 mei 2020 - 19:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 mei 2020 - 17:58 schreef ar het volgende:
Heeft ons het kampioenschap bezorgd.
Geweldige mentor in de spelersgroep. Maar klaarstomen voor Feyenoord 1 heb ik m'n twijfels, O-19 ging ook niet echt lekker hé. Misschien wat ervaring opdoen elders. Trainer zijn is tenslotte een ervarings vak. Voor mijn gevoel veel te vroeg. Maar als het zo is, alle credits. Hij mag sowieso de eerste 7 verliezen..
je doet spelers als elia , jorgenson in bloedvorm , el Ahmadi , karsdorp en kongolo die dik verdient een transfer verdienden , janarie en bottegin deden het ook goed door de snelle rugdekking van kongolo en karsdorp toch wel echt tekort , kuyt zat het hele seizoen wissel en van zijn peptalks werden het grootste deel van de selectie zwaar moe van
dat kuyt een deel van het succes was van het kampioenschap klopt maar om dat hele kampioenschap te danken is aan kuyt gaat mij veelste ver

maargoed van mij mag kuyt trainer worden van feyenoord hoor maar laat hem eerst maar een paar jaar ervaring opdoen bij kleinere clubs
pat
 pat - vrijdag 05 juni 2020 - 23:55   quote  deeplink  
Oh oh hoogmoed komt voor de val

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/931109/buitenspel-shownieuws-heeft-kuyt-scoop-huwelijk-loopt-na-17-jaar-op-de-klippen-.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=paid&utm_content=textlink&utm_campaign=voetbal
Dirk1
 Dirk1 - zaterdag 06 juni 2020 - 07:09   quote  deeplink  
nou wat heb ik gezegd hoor en wederhoor toepassen er word maar van alles geschreven en gezegd .
heel dat voetbal inside ook stelletje imbicielen laat ze naar zichzelf kijken inplaats van iedereen afzeiken ik kijk er nog zelden naar alleen als jan er zit wil ik er nog wel even naar kijken maar ook meestal maar heel even als het over onze ploeg gaat maar dat is meestal ook zeiken om het zeiken misselijk word je ervan bah !!!!!
VVout
 VVout - zaterdag 06 juni 2020 - 08:36   quote  deeplink  
Wordt gewoon verdrietig van zulke berichten, gewoon niet meer trouwen en er op los neuken als we er zo makkelijk mee om gaan.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5183
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Dirk Kuyt HELD topic









0.0485739