BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Dirk Kuyt HELD topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 02 februari 2021 - 19:56   quote  deeplink  
Hahahaha, lekker bezig kenny!
kenny
 kenny - dinsdag 02 februari 2021 - 20:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 februari 2021 - 19:56 schreef FR-Henk het volgende:
Hahahaha, lekker bezig kenny!
mijn dag kon niet meer stuk nadat ik de aankondiging hoorde
pat
 pat - dinsdag 02 februari 2021 - 21:51   quote  deeplink  
Het was erop wachten maar dit waren kolen op jou altijd smeulend vuurtje,
Zo ben jij
kenny
 kenny - dinsdag 02 februari 2021 - 22:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 februari 2021 - 21:51 schreef pat het volgende:
Het was erop wachten maar dit waren kolen op jou altijd smeulend vuurtje,
Zo ben jij
ja zo ben ik leuk dat jij er zo'n probleem mee heb zo ben jij
MightyAce
 MightyAce - woensdag 03 februari 2021 - 09:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 februari 2021 - 19:35 schreef kenny het volgende:
is toch te gek voor woorden dat meneer tot nu in dienst was zonder dat hij wat deed , dat is lekker zo'n baas zoek ik ook
zijn feyenoord gevoel is ver te zoeken die zakkenvuller , ben blij dat die schijnheil opgerot is met zijn verbouwde kop die gozer is niet fris
Ik snap dan ook idd niet wat hij aan het doen was de afgelopen periode
VVout
 VVout - woensdag 03 februari 2021 - 10:29   quote  deeplink  
Ik wist eigenlijk geen eens dat ie nog wat deed, was toch klaar met de jeugd na afgelopen seizoen.
kenny
 kenny - woensdag 03 februari 2021 - 10:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 februari 2021 - 09:15 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Ik snap dan ook idd niet wat hij aan het doen was de afgelopen periode
letterlijk niks , feyenoord moest hem nog een oprot premie mee geven ook , waarvoor voor het niks doen ? dirk is zo begaan met feyenoord dat hij tot de laatste euro eruit perst de griezel blij dat hij weg is

nu sintersjaak nog dat ruimt lekker op

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 03 februari 2021 door kenny --
VVout
 VVout - woensdag 03 februari 2021 - 10:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 februari 2021 - 10:30 schreef kenny het volgende:

[..]

letterlijk niks , feyenoord moest hem nog een oprot premie mee geven ook , waarvoor voor het niks doen ? dirk is zo begaan met feyenoord dat hij tot de laatste euro eruit perst de griezel blij dat hij weg is

nu sintersjaak nog dat ruimt lekker op
Hoppa Kenny let it out ;) maar als het klopt echt helemaal op zijn plaats en totaal onbegrijpelijk, een echte Zeeuwse schraperT .
Stylzz
 Stylzz - woensdag 03 februari 2021 - 10:38   quote  deeplink  
Overigens valt t verbouwen wel mee denk ik, is vooral ook niet meer afgetraind en dikker geworden, dan krijg je een rondere kop. Hij heeft wel iets laten doen, dat is duidelijk maar ja, vrijgezel en wil ook niet alleen maar solo sporten zeg maar.
kenny
 kenny - woensdag 03 februari 2021 - 10:50   quote  deeplink  
wat hij heeft gedaan weet ik ook niet maar het lijkt de broer van gerard joling wel
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 03 februari 2021 - 10:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 februari 2021 - 22:15 schreef kenny het volgende:

[..]

ja zo ben ik leuk dat jij er zo'n probleem mee heb zo ben jij
Ghehe..
pat
 pat - woensdag 03 februari 2021 - 12:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 februari 2021 - 22:15 schreef kenny het volgende:

[..]

ja zo ben ik leuk dat jij er zo'n probleem mee heb zo ben jij
het is niet een probleem meer het lachen om de stellingen.
maar maak er maar van wat je wilt, ik heb niet het idee dat ik je nu aanpak zoals ik dat deed dus het laatste stukje is weer wat kinderachtig.
maar goed ook dat ben jij, als ik je adresje heb wil ik je wel een lekkere lollie sturen of een koekje ter verzoening hoor.
daar doe ik dan weer niet moeilijk over en wie weet waardeer je het cynisme dan iets meer hahahaha
kenny
 kenny - woensdag 03 februari 2021 - 12:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 februari 2021 - 12:26 schreef pat het volgende:

[..]

het is niet een probleem meer het lachen om de stellingen.
maar maak er maar van wat je wilt, ik heb niet het idee dat ik je nu aanpak zoals ik dat deed dus het laatste stukje is weer wat kinderachtig.
maar goed ook dat ben jij, als ik je adresje heb wil ik je wel een lekkere lollie sturen of een koekje ter verzoening hoor.
daar doe ik dan weer niet moeilijk over en wie weet waardeer je het cynisme dan iets meer hahahaha
hahaha jij bent echt leuk , je stukkies overtreffen je elke x weer een verrijking voor dit forum , kan je een koekie missen ? of moet je er weer overuren voor maken laat dan maar zitten ouwe dibbes , en loop verder niet zo te janken als een oud wijf
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 03 februari 2021 - 13:12   quote  deeplink  
Volgens die V. Driessen, ook een hansworst, zou Kuyt niet het geduld hebben om assistent-trainersschap te vervullen bij de club. Zijn opleiding tot trainersschap heeft vertraging opgelopen door Corona, maar Dirk wil meteen aan de slag als hoofdtrainer.
Dat kan elders.

Als dit daadwerkelijk klopt dan is het heeeeel goed dat Dirk elders aan de slag gaat. Assistentschap had wellicht wijzer geweest, maar okee, kunnen we zien hoe hij elders rendeert.
pat
 pat - woensdag 03 februari 2021 - 18:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 februari 2021 - 12:48 schreef kenny het volgende:

[..]

hahaha jij bent echt leuk , je stukkies overtreffen je elke x weer een verrijking voor dit forum , kan je een koekie missen ? of moet je er weer overuren voor maken laat dan maar zitten ouwe dibbes , en loop verder niet zo te janken als een oud wijf
Voor dit koekje ga ik nog voor je in de keuken staan hoor
pat
 pat - woensdag 03 februari 2021 - 18:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 februari 2021 - 13:12 schreef FR-Henk het volgende:
Volgens die V. Driessen, ook een hansworst, zou Kuyt niet het geduld hebben om assistent-trainersschap te vervullen bij de club. Zijn opleiding tot trainersschap heeft vertraging opgelopen door Corona, maar Dirk wil meteen aan de slag als hoofdtrainer.
Dat kan elders.

Als dit daadwerkelijk klopt dan is het heeeeel goed dat Dirk elders aan de slag gaat. Assistentschap had wellicht wijzer geweest, maar okee, kunnen we zien hoe hij elders rendeert.
Dat ie er maar goed uitkomt zeg ik
tomson
 tomson - woensdag 03 februari 2021 - 19:01   quote  deeplink  
Sow wat is er hier allemaal gebeurd zeg. Een berg stekeligheden rond de voormalige ideale schoonzoon van Feyenoord :)
VVout
 VVout - woensdag 03 februari 2021 - 21:18   quote  deeplink  
Als mij schoonzoon het later alsnog verknald, kan ie nog steeds een trap onder zijn reet krijgen. 't blijft je kind weet je.
van geil
 van geil - woensdag 03 februari 2021 - 21:37   quote  deeplink  
Kuyt ; Feyenoord held.
kenny
 kenny - woensdag 03 februari 2021 - 21:44   quote  deeplink  
is niet te hopen dat kuyt je schoonzoon wordt , die gozer is totaal niet te vertrouwen
MMM
 MMM - donderdag 04 februari 2021 - 08:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 februari 2021 - 19:35 schreef kenny het volgende:
is toch te gek voor woorden dat meneer tot nu in dienst was zonder dat hij wat deed , dat is lekker zo'n baas zoek ik ook
zijn feyenoord gevoel is ver te zoeken die zakkenvuller , ben blij dat die schijnheil opgerot is met zijn verbouwde kop die gozer is niet fris
images%20kuyt.jpg

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 04 februari 2021 door MMM --
piet de paler
 piet de paler - donderdag 04 februari 2021 - 12:34   quote  deeplink  
Hoe zou het met zijn ex vrouw zijn, zou ze behoefte hebben aan een luisterend oor en meer .................
kenny
 kenny - donderdag 04 februari 2021 - 21:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 februari 2021 - 12:34 schreef piet de paler het volgende:
Hoe zou het met zijn ex vrouw zijn, zou ze behoefte hebben aan een luisterend oor en meer .................
misschien heeft ze er wel jeuk aan , kan jij niet ff langs gaan piet ?
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 04 februari 2021 - 22:54   quote  deeplink  
piet heeft vast wel een luisterend oor.
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - donderdag 04 februari 2021 - 23:04   quote  deeplink  
Mijn oor hoort niet altijd meer zo heel goed met dat vrouwen gezeik, maar kan haar oor ergens anders te luister leggen natuurlijk hoor ;-)
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 06 februari 2021 - 12:19   quote  deeplink  
Haha, that's the spirit.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 14 februari 2021 - 20:51   quote  deeplink  
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/967304/het-is-mij-niet-beloofd-dat-ik-hoofdtrainer-van-feyenoord-zou-worden.html

Zo, kan die oude fabel ook weer de prullenbak in.
En voerde het hoogste woord in de kleedkamer.
R()b
 R()b - zondag 14 februari 2021 - 21:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 februari 2021 - 20:51 schreef FR-Henk het volgende:
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/967304/het-is-mij-niet-beloofd-dat-ik-hoofdtrainer-van-feyenoord-zou-worden.html

Zo, kan die oude fabel ook weer de prullenbak in.
En voerde het hoogste woord in de kleedkamer.
Nah inderdaad.
In voetbal worden vaak onderling mondelinge afspraken gemaakt, daarom janken 'zij' mede ook altijd zo hard, dat de voetbalwereld een apart wereldje is.
Dit hoort erbij als het al waar zou zijn, het zou mij mijn reet roesten heel eerlijk gezegd.
Heb geen hekel aan Kuyt, vindt het als voetballer een bijzonder goede voetballer.
Als mens heb ik geen mening over Kuyt.
En als 'anale list' tja... ze lullen over het algemeen allemaal dom.
VVout
 VVout - zondag 14 februari 2021 - 21:26   quote  deeplink  
Voorlopig lekker anaalisten met de andere boys, je te groot voelen om een jaartje assistent te zijn, doei.
kenny
 kenny - maandag 15 februari 2021 - 09:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 februari 2021 - 21:23 schreef R()b het volgende:

[..]

Nah inderdaad.
In voetbal worden vaak onderling mondelinge afspraken gemaakt, daarom janken 'zij' mede ook altijd zo hard, dat de voetbalwereld een apart wereldje is.
Dit hoort erbij als het al waar zou zijn, het zou mij mijn reet roesten heel eerlijk gezegd.
Heb geen hekel aan Kuyt, vindt het als voetballer een bijzonder goede voetballer.
Als mens heb ik geen mening over Kuyt.
En als 'anale list' tja... ze lullen over het algemeen allemaal dom.
je verwoord het netjes , als voetballer heeft hij er alles uitgehaald met zijn beperkte technische kwaliteiten en dat vind ik knap , is nooit een grote voetballer geweest meer een waterdrager voor de grote voetballers
als mens kan je zeker je bedenkingen hebben , niet geheel betrouwbaar en overschat zichzelf schromelijk
ik misgun hem niks maar laat hij zichzelf eerst maar eens bewijzen of hij wel een goede trainer is , bij o19 was het geen succes
ben overigens blij dat hij bij feyenoord weg is , daar drong hij zichzelf erg op en vond zichzelf groter dan de club
CobusIII
 CobusIII - maandag 15 februari 2021 - 12:02   quote  deeplink  
Held
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - maandag 15 februari 2021 - 16:41   quote  deeplink  
Als speler een voorbeeld voor velen, met beperkte capaciteiten er alles uit gehaald, en ons veel moois gegeven en laten beleven.

Analist, zegt me geen reet, de ene week is het dit, en dan weer dat, kunnen we allemaal.

Als trainer, coach, geen oordeel mogelijk nog.

Als mens, heb ik als buitenstaander een beetje de indruk dat zelfs een nuchtere jongen als Dirk niet tegen alle roem en reetlikkerij bestand is gebleken...

Maar ja, wie zonder zonde is, werpe de eerste steen...

Een speler naar mijn hart, zo herinner ik mij hem bovenal op dit moment. (lijkt wel of ie dood is...).
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - maandag 15 februari 2021 - 16:41   quote  deeplink  
Als speler een voorbeeld voor velen, met beperkte capaciteiten er alles uit gehaald, en ons veel moois gegeven en laten beleven.

Analist, zegt me geen reet, de ene week is het dit, en dan weer dat, kunnen we allemaal.

Als trainer, coach, geen oordeel mogelijk nog.

Als mens, heb ik als buitenstaander een beetje de indruk dat zelfs een nuchtere jongen als Dirk niet tegen alle roem en reetlikkerij bestand is gebleken...

Maar ja, wie zonder zonde is, werpe de eerste steen...

Een speler naar mijn hart, zo herinner ik mij hem bovenal op dit moment. (lijkt wel of ie dood is...).
CobusIII
 CobusIII - maandag 15 februari 2021 - 17:19   quote  deeplink  
Ik hoor hier steeds maar terugkomen dat Kuijt beperkte voetbalkwaliteiten had. ik vind dat echt onzin. Hij was misschien niet zo gepolijst, maar hij had een prima functionele techniek, goed schot en voetbalintelligentie. Dit gekoppeld aan een fantastische arbeidsethos heeft hem ver gebracht. Hij kon ook in dienst van een elftal spelen. Voor de rest boeit het mij niet wat hij prive doet. En zijn persoonlijkheid leuk vinden of niet is een kwestie van smaak. Hij is een beetje prekerig en fatsoensrakkerig....who cares? Wat ik merk is dat veel mensen de snor napraten, want die heeft het niet zo op Kuijt en heeft Kuijt lange tijd systematisch naar beneden gehaald in zijn programma. Maar de snor moet maar eens in de spiegel kijken als het gaat om karakter....We mogen blij zijn dat zulke voetballers bij Feijenoord hebben gespeeld.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 15 februari 2021 - 17:45   quote  deeplink  
Als je de trainer Kuyt liever nog niet ziet, wil dat niet zeggen dat je de persoon afkeurt.
VVout
 VVout - maandag 15 februari 2021 - 18:04   quote  deeplink  
Heb al enkele maanden geen snor gezien, t's wat ik zelf vind. Nu je te groot voelen om als assistent onder Dick te werken is een lachertje, kom op man ook hier moet je vanaf de bodem je zelf opnieuw bewijzen. Trainer of speler zijn 2 aparte beroepen en als trainer heb je tot nu toe nog weinig laten zien.

Als speler een ///held maar daar praten we nu even niet over.
CobusIII
 CobusIII - maandag 15 februari 2021 - 20:01   quote  deeplink  
In Rondo gaf hij daar een eerlijk antwoord over....Hij gaf aan dat hij het moeilijk vindt om tweede viool te spelen en liever de regie als hoofdtrainer heeft. hij had ook de neiging om een beetje op de stoel van Gio te gaan zitten. Kan mij daar wel wat bij voorstellen. Hij wil overigens best assistent-trainer worden, maar wel bij een toptrainer.
En ik zou nooit assistent van advocaat willen zijn ....
R()b
 R()b - maandag 15 februari 2021 - 23:34   quote  deeplink  
Om Kuyt ineens voor een groep te zetten gaat wel ver als je een beetje nadenkt.
Ik zag eigenlijk meer een succesvolle veldtrainer of assistent in hem.
Maar goed, wie weet na wat prestige in de toekomst.

@ kenny: Dank je wel, tja overschat vind ik lastig ik ken hem niet persoonlijk.
Als voetballer juist weer niet, ik heb de docu gezien van hem, waarin hij min of meer aandrong op spelen.
Beetje gezeur ook met Gio over opstellen of niet.
Als je daarna 3 goals erin ramt, je elke wedstrijd kapot werkt, en je team kampioen maakt dan ben je gewoon een topper in mijn ogen.
Maar ik snap wel wat je bedoeld te zeggen met waterdrager voor de grotere spelers, alleen werd hij misschien door zijn houding ook vaak gedwongen zo te acteren.
Dat hij op TV zo overkomt, zou te maken kunnen hebben dat hij gewoon een doodnormaal persoon uit Katwijk is. En wat ik al zei met de voorzichtigheid in het 'voetbalwereldje'.
Het is natuurlijk ook geen categorie Derksen, Borst of Perez.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 17 augustus 2021 - 23:18   quote  deeplink  
Dat Dirk Kuyt als trainer aan de slag wil is geen geheim, maar de oud-spits van Feyenoord heeft nu aangegeven dat hij het liefst binnen Nederland aan de slag gaat en al enkele buitenlandse clubs afgeslagen heeft. "Ik heb vorige week mijn opleiding voor Coach Betaald Voetbal afgerond."

"Door corona heeft dat allemaal wat langer geduurd dan we eigenlijk wilden. Al mijn medecursisten hebben hun diploma ontvangen", aldus Kuyt bij RTL7. "Ik ben op zoek naar een mooie uitdaging. Daar wacht ik heel rustig op, want ik denk dat het in het voetbal tegenwoordig erg belangrijk is dat je de juiste keuze maakt. Ik heb al wel wat aanbiedingen gekregen, maar nog niet iets waarvan ik denk: daar ga ik op in."

"Ik ben wel redelijk ambitieus. Het lijkt me mooi om samen met een bepaalde club een uitdaging aan te gaan en de lat eigenlijk net iets hoger te leggen dan de club gewend is. Dan maakt het niet veel uit op welk niveau dat is, wel in het betaalde voetbal uiteraard. Het liefst in Nederland, maar als dat niet mogelijk is dan ga ik me uiteraard oriënteren."
kenny
 kenny - woensdag 18 augustus 2021 - 13:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 februari 2021 - 23:34 schreef R()b het volgende:
Om Kuyt ineens voor een groep te zetten gaat wel ver als je een beetje nadenkt.
Ik zag eigenlijk meer een succesvolle veldtrainer of assistent in hem.
Maar goed, wie weet na wat prestige in de toekomst.

@ kenny: Dank je wel, tja overschat vind ik lastig ik ken hem niet persoonlijk.
Als voetballer juist weer niet, ik heb de docu gezien van hem, waarin hij min of meer aandrong op spelen.
Beetje gezeur ook met Gio over opstellen of niet.
Als je daarna 3 goals erin ramt, je elke wedstrijd kapot werkt, en je team kampioen maakt dan ben je gewoon een topper in mijn ogen.
Maar ik snap wel wat je bedoeld te zeggen met waterdrager voor de grotere spelers, alleen werd hij misschien door zijn houding ook vaak gedwongen zo te acteren.
Dat hij op TV zo overkomt, zou te maken kunnen hebben dat hij gewoon een doodnormaal persoon uit Katwijk is. En wat ik al zei met de voorzichtigheid in het 'voetbalwereldje'.
Het is natuurlijk ook geen categorie Derksen, Borst of Perez.
natuurlijk heeft kuyt een mooie carriere gehad als voetballer , om met zijn beperkte kwaliteiten zo'n carriere te hebben is erg netjes

om het kampioenschap aan hem op te hangen gaat mij veel te ver , dit is mijn mening en daar mag ik hopelijk toch vooruit komen
in het kampioens jaar was hij geen basis speler , hij viel vaak in en kreeg daar met gio een stroeve relatie door , ik vond het erg gluiperig om dan in je boek na te trappen naar gio zoiets doe je gewoon niet makkelijk zat , daarbij heb ik gio heel hoger zitten als mens en feyenoorder

en ja die 3 doelpunten in de kampioens wedstrijd was simpelweg top , om het kampioenschap aan hem op te hangen gaat te ver , daar doe je een aantal basis spelers in de selectie veel te kort mee , daarbij waren ze in de kleedkamer zijn prietpraat meer dan zat

ik gun kuyt het beste hoor en ik hoop dat hij een goede trainer gaat worden , het ging mij ook veel te ver om hem hoofdtrainer te maken bij ons , ik vond het gewoon glibberig van hem om met die troost te zien slijmen en hopen op een vrienden dienst om hoofdtrainer te worden , ik vind dit gewoon glad en eng
voor hem zelf is het toch ook beter om de weg van geleidelijk te volgen
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 18 augustus 2021 - 13:13   quote  deeplink  
Kuyt 2.0 is zo ongeveer vorig jaar geboren.
Is een vreemde kwibus.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 18 augustus 2021 - 13:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 augustus 2021 - 13:01 schreef kenny het volgende:

[..]

om het kampioenschap aan hem op te hangen gaat mij veel te ver , dit is mijn mening en daar mag ik hopelijk toch vooruit komen
in het kampioens jaar was hij geen basis speler , hij viel vaak in en kreeg daar met gio een stroeve relatie door , ik vond het erg gluiperig om dan in je boek na te trappen naar gio zoiets doe je gewoon niet makkelijk zat , daarbij heb ik gio heel hoger zitten als mens en feyenoorder
Hoe snel een beeld kan vertroebelen he: https://nl.wikipedia.org/wiki/Feyenoord_in_het_seizoen_2016/17

Kuyt stond tot en met maart bijna altijd in de basis.
16 april stond hij er voor t eerst echt naast. Dit duurde tot 7 mei. Door de gele kaart van Vilhena speelde hij de kampioenswedstrijd in de basis. Volgens mij scoorde die ook nog een goaltje? Of drie?
kenny
 kenny - woensdag 18 augustus 2021 - 13:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 augustus 2021 - 13:20 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Hoe snel een beeld kan vertroebelen he: https://nl.wikipedia.org/wiki/Feyenoord_in_het_seizoen_2016/17

Kuyt stond tot en met maart bijna altijd in de basis.
16 april stond hij er voor t eerst echt naast. Dit duurde tot 7 mei. Door de gele kaart van Vilhena speelde hij de kampioenswedstrijd in de basis. Volgens mij scoorde die ook nog een goaltje? Of drie?
prima dit klopt dan wel maar geen onomstreden basis speler , graag ook je mening over de rest
Stylzz
 Stylzz - woensdag 18 augustus 2021 - 13:27   quote  deeplink  
Kuyt is een voetballer met een papiertje. Die moet nog trainer worden.
Dat mag ie best bij ons doen, maar hij wil geen jeugd trainer worden maar een selectie trainer.
Die ervaring mag hij elders op doen.

Vond alles wat er in dat boek stond maar mwah en niet echt boeiend.
kenny
 kenny - woensdag 18 augustus 2021 - 13:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 augustus 2021 - 13:27 schreef Stylzz het volgende:
Kuyt is een voetballer met een papiertje. Die moet nog trainer worden.
Dat mag ie best bij ons doen, maar hij wil geen jeugd trainer worden maar een selectie trainer.
Die ervaring mag hij elders op doen.

Vond alles wat er in dat boek stond maar mwah en niet echt boeiend.
mag van jou jeugdtrainer worden bij ons , waar baseer je dat op dan ? heeft het 1 jaar bij o19 gedaan en daar was hij niet bepaald succesvol mee

misschien niet boeiend wat in zijn boek staat maar blijft eng en niet collegiaal terwijl hij zichzelf zo correct probeert voor te doen , dat heet schijnheilig zijn

we moeten er toch niet aan denken dat troost zijn toezegging had mogen door drukken en kuyt hoofdtrainer te maken , kijk wat we nu hebben met slot aangesteld op kwaliteit ipv vriendendienstjes

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 18 augustus 2021 door kenny --
Stylzz
 Stylzz - woensdag 18 augustus 2021 - 13:45   quote  deeplink  
Volgens Kuyt zelf is t m op die manier ook nooit toegezegd he.

Maar ja hij mag van mij bij ons prima trainer worden in een team, maar niet als eindverantwoordelijke.
kenny
 kenny - woensdag 18 augustus 2021 - 13:50   quote  deeplink  
het is wel degelijk toegezegd , gelukkig dacht arnesen er anders over , wilde zelf 021 niet doen , nou prima kijk dan lekker verder
van geil
 van geil - woensdag 18 augustus 2021 - 13:52   quote  deeplink  
Was niet door Troost
kenny
 kenny - woensdag 18 augustus 2021 - 13:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 augustus 2021 - 13:52 schreef van geil het volgende:
Was niet door Troost
ben benieuwd door wie dan wel
Stylzz
 Stylzz - woensdag 18 augustus 2021 - 13:57   quote  deeplink  
https://www.nu.nl/voetbal/6116423/kuijt-mij-is-niet-beloofd-dat-ik-hoofdtrainer-van-feyenoord-zou-worden.html

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5139
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Dirk Kuyt HELD topic









0.0523040