BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Dirk Kuyt HELD topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
netsurfer
 netsurfer - donderdag 08 augustus 2019 - 14:18   quote  deeplink  
Kuyt gaat vanwege de drukte van inkomende transfers ook de medische keuringen van de nieuwelingen voor zijn rekening nemen. En in de pauze helpt hij Erwin Beltman bij het kortknippen van de grasmat.
piet de paler
 piet de paler - donderdag 08 augustus 2019 - 14:53   quote  deeplink  
Wat een kritiek, v Geel moest weg Dirk helpt een handje,
De verdediging was kut, we huren Karsdorp, en een Engels Talent?, Le komt, misschien Ricky.
Wat willen we nu, men doet er nu alles aan. Het enige wat je kunt roepen is te laat te laat zij Winnetoe, het zaad is reeds naar binnen toe....
netsurfer
 netsurfer - donderdag 08 augustus 2019 - 14:56   quote  deeplink  
Zekers, Dirk is goed bezig. Werkt voor zijn geld. Aan zijn inzet hebben we nooit iets aan te merken gehad.
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 08 augustus 2019 - 23:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 augustus 2019 - 11:02 schreef MMM het volgende:

[..]

Kuyt heeft meer voor Feyenoord betekent dan van Persie.

Met hard werken doe je hem te kort trouwens.
Volkomen mee eens.
Milo
 Milo - vrijdag 09 augustus 2019 - 06:37   quote  deeplink  
Respect en voor Rob ook. 2 eindbazen!
nr 10
 nr 10 - vrijdag 09 augustus 2019 - 10:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 augustus 2019 - 12:01 schreef kenny het volgende:
........ v hanegem is na cruijff de beste voetballer die NL heeft gekent , ......
Kijk en dat durf ik te bestrijden. Cruijff was zonder meer de beste aanvaller. Maar Hanegem is echt de meest complete voetballer die Nederland ooit heeft gekend. Kon aanvallen, verdedigen, vertragen, versnellen, schoppen wanneer nodig, scheidsrechters beïnvloeden, noem maar op. Hoeveel van die eigenschappen had Cruijff. Sluit je aan bij de amsterdomse malloten die vinden dat Cruijff een even hoge rating verdient als Pelé en Maradona.
Die maakten hun land wereldkampioen, Maradona zelfs met een heel middelmatig elftal. Cruijff verklootte het met een wereldelftal in 1974.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 09 augustus 2019 - 10:26   quote  deeplink  
Vind de vergelijking onzinnig.
Patricia Paay vergelijk je ook niet met Geert Wilders.
Hoewel...
Fart
 Fart - vrijdag 09 augustus 2019 - 10:26   quote  deeplink  
Juist wel, beide dol op zeiken
nr 10
 nr 10 - vrijdag 09 augustus 2019 - 10:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 augustus 2019 - 10:26 schreef FR-Henk het volgende:
Vind de vergelijking onzinnig.
Patricia Paay vergelijk je ook niet met Geert Wilders.
Hoewel...
Nee, het heeft zin om twee dezelfde dingen te vergelijken wanneer je naar verschillen zoekt.
En hoe komt iemand zonder vergelijking met de stelling dat Cruijff de beste voetballer van Nederland was?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 09 augustus 2019 door nr 10 --
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 09 augustus 2019 - 10:45   quote  deeplink  
Het heeft geen zin om twee verschillende type voetballers te vergelijken als je naar overeenkomsten zoekt.
igor korneev
 igor korneev - vrijdag 09 augustus 2019 - 12:12   quote  deeplink  
Dirk werkt altijd hard
de bluffer
 de bluffer - zondag 11 augustus 2019 - 15:31   quote  deeplink  
Ik zag net tijdens de rust dat Dirk met zijn jongens weer het Toernooi hebben gewonnen
Gefeliciteerd jongens KLASSE

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 augustus 2019 door de bluffer --
igor korneev
 igor korneev - zondag 11 augustus 2019 - 15:36   quote  deeplink  
mooi de bluffer.

zal dirk volgend jaar TD zijn? of gaat hij eerst voor zijn trainers cariere.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 18 augustus 2019 - 22:50   quote  deeplink  
De nieuwe trainer ,eind september op de bank
kenny
 kenny - zondag 18 augustus 2019 - 23:23   quote  deeplink  
misschien kan dirk nog een keertje naar liverpool bellen voor nog zo'n spelertje
kenny
 kenny - zondag 18 augustus 2019 - 23:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 augustus 2019 - 15:36 schreef igor korneev het volgende:
mooi de bluffer.

zal dirk volgend jaar TD zijn? of gaat hij eerst voor zijn trainers cariere.
dirk wil eerst ff algemeen directeur worden van ons feyenoord
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 17 september 2019 - 07:49   quote  deeplink  
Kuyt: ''Het elftal begint vorm te krijgen''

fijtmduxk.jpeg

Feyenoord neemt het donderdagavond op tegen Rangers FC. Dirk Kuyt kijkt uit naar het duel in de groepsfase van de Europa League. De huidige trainer van Onder 19 treft daar goede vriend Steven Gerrard, met wie hij samenspeelde bij Liverpool FC.

''Ik kijk er naar uit om hem donderdag bij Rangers-Feyenoord te ontmoeten,'' vertelt Kuyt in De Telegraaf. ''Ook omdat hij het bijzondere van onze vriendschap afgelopen week naar buiten heeft gebracht. Dat hoefde hij niet te doen, maar ik voelde me er wel door vereerd.''

''Ik heb met veel grote spelers mogen spelen bij Liverpool. Met Torres, Suarez, Alonso en Mascherano. In het Nederlands elftal met Van Persie, Robben en Sneijder. Maar in veel opzichten is Gerrard voor mij de meest speciale speler gebleven. Hij had ook alles. Kon een pass over 40 meter geven, tackelen, scoren, vijftig meter terugsprinten, het was soms niet normaal.''

''Voor Feyenoord wordt het duel in de Europa League een mooi moment om te zien waar we nu staan. Het elftal begint vorm te krijgen en ik denk dat Feyenoord nog meer stappen gaat maken. Ik vond het prachtig om te zien hoe we in de eerste helft tegen ADO Den Haag speelden, nota bene zonder Berghuis die zo belangrijk is voor het team. Feyenoord heeft het tot zondag ook zonder Jørgensen en Toornstra moeten doen. Die komen er nu bij.''
van geil
 van geil - dinsdag 08 oktober 2019 - 18:54   quote  deeplink  
Dit is wel nieuws,
https://feyenoord.headliner.nl/headliner.php?c=nl&id=438227&abbr=voetbalprimeur&ref=hn_feyenoord
Positivo
 Positivo - dinsdag 08 oktober 2019 - 18:57   quote  deeplink  
Mooi nieuws gewoon een club kopen!
igor korneev
 igor korneev - dinsdag 08 oktober 2019 - 18:58   quote  deeplink  
Ik zag t ja.
Zou hij dan nog wel een trainers functie kunnen nemen bij ons in de toekomst?
Positivo
 Positivo - dinsdag 08 oktober 2019 - 19:14   quote  deeplink  
Bergkamp opvallend speelt er iets....
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - woensdag 09 oktober 2019 - 01:27   quote  deeplink  
Dirk, een voorbeeld voor iedereen... Altijd twijfel of hij het zou halen, bij Utrecht, bij Feyenoord, by Liverpool... En altijd door zijn gewoon doorgaan karakter overal boven komen drijven... Ook veel maar aan gehad bij zijn terugkeer dan Van persie (zowiezo niet veel aan Feyenoord gebracht, behalve uiteraard de enige wereldster uit de jeugdopleiding van de afgelopen zoveel jaar, maar dat lag dan aan Arsene Wenger)... Kuyt was GVD het enige verschil in het kampioensjaar, en dan zijn er nu nog die Derksen en consorten achterna praten over de veelom aanwezigheid van Kuijt overal... Hij heeft het wel laten zien he mensen, ook bij zijn terugkeer, een verdomde hat-trick scoren in de Kampioenswedstrijd... Een eeuwige held, meer Feyenoorder dan al die fucking jeugdspelers die onze hele jeugd opleiding doorlopen en dan elders gaan spelen.... Voor Kuijt eeuwig respect, voor die andere ratten, totaal GEEN...
kenny
 kenny - woensdag 09 oktober 2019 - 11:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 oktober 2019 - 01:27 schreef Cruzcontrol het volgende:
Dirk, een voorbeeld voor iedereen... Altijd twijfel of hij het zou halen, bij Utrecht, bij Feyenoord, by Liverpool... En altijd door zijn gewoon doorgaan karakter overal boven komen drijven... Ook veel maar aan gehad bij zijn terugkeer dan Van persie (zowiezo niet veel aan Feyenoord gebracht, behalve uiteraard de enige wereldster uit de jeugdopleiding van de afgelopen zoveel jaar, maar dat lag dan aan Arsene Wenger)... Kuyt was GVD het enige verschil in het kampioensjaar, en dan zijn er nu nog die Derksen en consorten achterna praten over de veelom aanwezigheid van Kuijt overal... Hij heeft het wel laten zien he mensen, ook bij zijn terugkeer, een verdomde hat-trick scoren in de Kampioenswedstrijd... Een eeuwige held, meer Feyenoorder dan al die fucking jeugdspelers die onze hele jeugd opleiding doorlopen en dan elders gaan spelen.... Voor Kuijt eeuwig respect, voor die andere ratten, totaal GEEN...
natuurlijk heeft kuyt een mooie carriere gehad door zijn inzet dat valt te prijzen in hem en ook heeft hij zijn aandeel gehad in het kampioenschap zijn 3 doelpunten in kampioenswedstrijd waren legendarisch , maar laten we ophouden met zijn verheerlijken daar doe je elia jorgensen elahmadi karsdorp toni karsdorp enz toch wel mee tekort deze jongens waren ook in topvorm dat jaar daarbij zat kuyt het grootste gedeelte op de reservebank ook is het een publiek geheim dat het grootste deel van de selectie de prietpraat van kuyt spuugzat waren dat jaar ook zijn ook het afserveren van Gio in zijn boek verdient niet de schoonheids prijs , ook dat geschurk met troost en prominent op dat ereterras zitten vind ik eng , laat hij zich nou gewoon bezig houden met o19 en zeker niet met spelers aan brengen want die johnston schijnt nog niet goed genoeg voor het tweede te zijn
verder respecteer ik dirk voor hetgeen hij betekent heeft voor de club maar we moeten het niet overdrijven
van geil
 van geil - zondag 13 oktober 2019 - 09:52   quote  deeplink  
https://feyenoord.headliner.nl/headliner.php?c=nl&id=438656&abbr=voetbalprimeur&ref=hn_feyenoord
piet de paler
 piet de paler - zondag 13 oktober 2019 - 10:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 oktober 2019 - 11:22 schreef kenny het volgende:

[..]

natuurlijk heeft kuyt een mooie carriere gehad door zijn inzet dat valt te prijzen in hem en ook heeft hij zijn aandeel gehad in het kampioenschap zijn 3 doelpunten in kampioenswedstrijd waren legendarisch , maar laten we ophouden met zijn verheerlijken daar doe je elia jorgensen elahmadi karsdorp toni karsdorp enz toch wel mee tekort deze jongens waren ook in topvorm dat jaar daarbij zat kuyt het grootste gedeelte op de reservebank ook is het een publiek geheim dat het grootste deel van de selectie de prietpraat van kuyt spuugzat waren dat jaar ook zijn ook het afserveren van Gio in zijn boek verdient niet de schoonheids prijs , ook dat geschurk met troost en prominent op dat ereterras zitten vind ik eng , laat hij zich nou gewoon bezig houden met o19 en zeker niet met spelers aan brengen want die johnston schijnt nog niet goed genoeg voor het tweede te zijn
verder respecteer ik dirk voor hetgeen hij betekent heeft voor de club maar we moeten het niet overdrijven
Publiek geheim dus geen bron, dus borrelpraat
Bowie
 Bowie - zondag 13 oktober 2019 - 10:13   quote  deeplink  
Denk ik ook Piet.
Dirk=toekomst van onze club.

Maar ik keek op van de reactie van Positivo eerder deze week, over Bergkamp.

Ik keek ook op van die naam, tussen al die oud-Feyenoorders.
Teken van iets?

Beter gezegd, als ik van Bodegom/Brard zou zijn, maakte ik snel een afspraak, desnoods in 020, met 'm om een functie op Varkenoord/1908 te bespreken.

Bergkamp kotst van van der Sar/Overmars, dus mooie aanleiding om zijn kennis en kunde voor ons in te gaan zetten.
igor korneev
 igor korneev - dinsdag 15 oktober 2019 - 15:12   quote  deeplink  
Is misschien meer een Arsenal man
Positivo
 Positivo - dinsdag 15 oktober 2019 - 19:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 oktober 2019 - 15:12 schreef igor korneev het volgende:
Is misschien meer een Arsenal man
Wil niet vliegen Van Persie, Kuyt en Bergkamp zal wat zijn smullen
igor korneev
 igor korneev - dinsdag 15 oktober 2019 - 19:09   quote  deeplink  
Ja, jammer dat ze niet een noodlijdende club in Nederland willen runnen.
Zoals bv kuch.. Feyenoord
Positivo
 Positivo - dinsdag 15 oktober 2019 - 19:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 oktober 2019 - 19:09 schreef igor korneev het volgende:
Ja, jammer dat ze niet een noodlijdende club in Nederland willen runnen.
Zoals bv kuch.. Feyenoord
:-)
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 17 oktober 2019 - 22:37   quote  deeplink  
Blijkt toch weer onzin:

"Update: Kuyt zal in elk geval niet aan de slag gaan in Southend. De 104-voudig Oranje-international laat aan het Algemeen Dagblad weten dat er 'niets waar is' van de berichtgeving uit Engeland. Vermoedelijk gaat Larsson, die al langer wordt gelinkt aan Southend United, met een andere assistent aan de slag in Essex."
(Bron: Voetbalprimeur).
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 12 november 2019 - 03:18   quote  deeplink  
Dirk Kuyt heeft zowel bij Feyenoord als bij Liverpool een groots verleden. De oud-spits ging de dinsdag voor de Engelse topper tussen Liverpool en Manchester City van het afgelopen weekend op bezoek bij zijn vroegere werkgever. "Geen paniek, dat deed ik pas nadat ik de twee trainingen met Feyenoord onder 19 had afgewerkt die dag…"

"Het ging in dit geval om het goede doel en een prijs die mensen hadden gewonnen, waarbij was bedongen dat ik hen zou begeleiden", zo vertelt Kuyt in zijn column in De Telegraaf. Wat hem vooral opviel tijdens de topper was de teamgeest van beide ploegen en niet alleen de individuele kwaliteit van de spelers. De beste spelers vormen niet altijd het beste eftal. "Dick Advocaat zei het pas ook al. Aan zulke ploegen, of het nu Liverpool of het Nederlands elftal is, kunnen we bij Feyenoord een voorbeeld nemen. Als je weer moeten bouwen aan een toekomst, moet je beseffen dat je het samen moet doen. Daar ligt echt de basis."

Op die manier oppert Kuyt dus een mogelijke oplossing voor het stroef draaiende Feyenoord, daar waar de meeste mensen wel kunnen benoemen wat er fout is, maar geen oplossing aan kunnen dragen. "Om je heen heb je heel veel mensen die allemaal een mening hebben. Iedereen ziet wat er verkeerd gaat, maar als er wordt gevraagd welk besluit er dan wél moet worden genomen, doen mensen een stapje achteruit. Het gaat erom dat je ook in de leiding een team vormt van staf en mensen eromheen die samen beslissingen durven te nemen."
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 12 november 2019 - 07:05   quote  deeplink  
Goed bezig ,wind er geen doekjes om ook.
Willem///held!!!-Dirk///held!!!
kenny
 kenny - dinsdag 12 november 2019 - 10:50   quote  deeplink  
laat kuyt zich nou eerst maar eens richten op de 019 ipv populaire prietpraatjes te houden , ik zag hem zondag weer interessant doen naast troost op het ere terras maar die 2 moeten zich doodschamen om wat ze gepresteerd hebben afgelopen zomer
netsurfer
 netsurfer - dinsdag 12 november 2019 - 12:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 november 2019 - 03:18 schreef RenatoBos het volgende:
Dirk Kuyt heeft zowel bij Feyenoord als bij Liverpool een groots verleden. De oud-spits ging de dinsdag voor de Engelse topper tussen Liverpool en Manchester City van het afgelopen weekend op bezoek bij zijn vroegere werkgever. "Geen paniek, dat deed ik pas nadat ik de twee trainingen met Feyenoord onder 19 had afgewerkt die dag…"

"Het ging in dit geval om het goede doel en een prijs die mensen hadden gewonnen, waarbij was bedongen dat ik hen zou begeleiden", zo vertelt Kuyt in zijn column in De Telegraaf. Wat hem vooral opviel tijdens de topper was de teamgeest van beide ploegen en niet alleen de individuele kwaliteit van de spelers. De beste spelers vormen niet altijd het beste eftal. "Dick Advocaat zei het pas ook al. Aan zulke ploegen, of het nu Liverpool of het Nederlands elftal is, kunnen we bij Feyenoord een voorbeeld nemen. Als je weer moeten bouwen aan een toekomst, moet je beseffen dat je het samen moet doen. Daar ligt echt de basis."

Op die manier oppert Kuyt dus een mogelijke oplossing voor het stroef draaiende Feyenoord, daar waar de meeste mensen wel kunnen benoemen wat er fout is, maar geen oplossing aan kunnen dragen. "Om je heen heb je heel veel mensen die allemaal een mening hebben. Iedereen ziet wat er verkeerd gaat, maar als er wordt gevraagd welk besluit er dan wél moet worden genomen, doen mensen een stapje achteruit. Het gaat erom dat je ook in de leiding een team vormt van staf en mensen eromheen die samen beslissingen durven te nemen."
Samengevat: Samen is niet alleen.
Die conclusie hadden ze 15 jaar geleden ook al bij Allstars.
MightyAce
 MightyAce - dinsdag 12 november 2019 - 15:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 november 2019 - 12:53 schreef netsurfer het volgende:

[..]

Samengevat: Samen is niet alleen.
Die conclusie hadden ze 15 jaar geleden ook al bij Allstars.
Maar eenmaal op het veld vergat je dat meteen...
Positivo
 Positivo - dinsdag 12 november 2019 - 17:24   quote  deeplink  
Begrijp Dirk compleet alles begint bij werken zeker als je de echte top niet kunt kopen en daar is niets mis mee. Beter dan pseudovedetten als Berghuis’ die alleen ook niets klaar maken.

Dan liever een type Dirk of P Bosvelt , van Wonderen voor de jongere onder ons.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 12 november 2019 door Positivo --
Milo
 Milo - zondag 24 november 2019 - 10:08   quote  deeplink  
Mijn held Dirk, waar ben je mee bezig?? Want ben je veranderd!
kenny
 kenny - maandag 25 november 2019 - 10:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 november 2019 - 10:08 schreef Milo het volgende:
Mijn held Dirk, waar ben je mee bezig?? Want ben je veranderd!
dirk is alleen met de grote dirk kuyt show bezig en zichzelf glad naar boven glibberen , bij 019 is het niks en zijn inbreng als technisch hart ook helemaal kut ,aankopen van niks en johnston pfff die heeft nog moeite in jong feyenoord
piet de paler
 piet de paler - maandag 25 november 2019 - 14:36   quote  deeplink  
Is de grote Dirk Kuijt jacht begonnen, is het weer niet ristig genoeg?
nr 10
 nr 10 - maandag 25 november 2019 - 15:30   quote  deeplink  
Boven maaiveld, kop er af.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 25 november 2019 - 22:17   quote  deeplink  
Dirk is een dominee.
Hij presteert als trainer niet fantastisch.
In kerken val je ook snel in slaap.
VVout
 VVout - maandag 25 november 2019 - 23:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 november 2019 - 15:30 schreef nr 10 het volgende:
Boven maaiveld, kop er af.
Niet des Feyenoords, ghehe :)
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 26 november 2019 - 08:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 november 2019 - 22:17 schreef FR-Henk het volgende:
Dirk is een dominee.
Hij presteert als trainer niet fantastisch.
In kerken val je ook snel in slaap.
Is dit niet een beetje Derksen napraten?
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 26 november 2019 - 09:27   quote  deeplink  
Nee, behalve de benoeming dominee.
Ben ik nu een atheist?

En is het satire?
kenny
 kenny - dinsdag 26 november 2019 - 10:29   quote  deeplink  
gaat niet om afzagen , het gaat om erom dat dirk gewoon slecht presteerd met 019 en dat moet dan trainer van het eerste worden , waarop in hemels naam gebasseerd ?? laat die kuyt eerst maar zichzelf maar eens bewijzen bij andere kleinere clubs , feyenoord heeft na advocaat behoeft aan een ervaren vakkundige trainer
daarbij vind ik kuyt voor de camera ook een dominee , zegt alleen maar dingen die wij als supporters graag horen maar meent er geen klote van ook vind ik hem schijnheilig de uitstapies en zijn elftal o19 laten zitten getuigt niet van betrokkenheid maar meer van zijn eigen belangrijk vinden , om van zijn dolksteek naar Gio in zijn boek maar te zwijgen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 26 november 2019 door kenny --
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 26 november 2019 - 10:34   quote  deeplink  
Als,je wint heb je vrinden rijen dik echte vrinden..................
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - dinsdag 26 november 2019 - 11:05   quote  deeplink  
Och dat gezeik over Dirk... Ten eerste, Dirk is geen Hoofd Jeugdopleiding, maar slechts coach van de U19...
Ten tweede: Als Dirk eens 2 keer per jaar moet afzeggen vanwege een afscheidswedstrijd van voormalige internationals.. WEES GVD eens BLIJ... Een ex Feyenoorder die daarbij is... Zoveel zijn er niet he mensen die daarvoor uitgenodigd worden... Dat cultuurtje in onze club moet eens stoppen, met iedereen die met zijn hoofd boven het maaiveld komt maar doodweg af te maaien.... Wees blij met zulke mensen, die geven onze club nog enig aanzien internationaal, want dat is er wereldwijd AL LANG niet meer. Mensen als Kuijt moet je koesteren... Is hij heilig, nee, natuurlijk niet... ook een mens, zoals jullie en ik, die met vallen en opstaan nu van ex-speler naar toekomstig coach gaat... Hij legt in ieder geval de juiste weg af, eerst jeugdcoach, fouten maken, leren en dan misschien uiteindelijk eens hoofdcoach, me de nodige leer ervaring... Wat is daar in Gods (nee) Feyenoordsnaam mis mee? Dat na gewauwel hier van Derksen.... pfff, na anderhalve wedstrijd had hij Senesi al als miskoop afgeschreven... is maar één voorbeeld, kan er honderden noemen, als je al die uitzendingen terugziet, wat die man roept... (op voetbalgebied heb ik het over, want over zijn commentaren over maatschappelijke dingen ben ik het vaak 100 procent eens)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 26 november 2019 door Cruzcontrol --
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 22 april 2020 - 10:39   quote  deeplink  
Dirk Kuyt gaat niet de nieuwe trainer worden van Feyenoord Onder 21-jaar. De Katwijker gaat niet in op de aanbieding van de Rotterdammers. In de ogen van Feyenoord was Kuyt de ideale kandidaat om de talenten te coachen.

Volgens het Algemeen Dagblad wil Kuyt het aankomende jaar gebruiken om zoveel mogelijk ervaring op doen op diverse trainingsvelden. Een vaste aanstelling bij Onder 21-jaar past daar niet in.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 22 april 2020 - 10:56   quote  deeplink  
Prima.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5965
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Dirk Kuyt HELD topic









0.0582561