BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Wat kunnen en mogen we dit jaar verwachten van Ajax?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Eide
 Eide - maandag 06 juli 2015 - 15:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juli 2015 - 15:12 schreef Brandje het volgende:

[..]
Dus ik snap het dwars liggen om dwars te liggen eigenlink niet zo goed remko.
Al was ik de enige geweest. Als iedereen van de brug springt betekent dat nog niet dat ik er ook maar achteraan spring. Ik sta achter die mening en heb daar steekhoudende argumenten voor. Net zoals jij denkt dat jij voor jouw positie argumenten hebt.

Ter lering en vermaak: Groupthink

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 06 juli 2015 door Eide --
Pietje
 Pietje - maandag 06 juli 2015 - 15:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juli 2015 - 15:38 schreef Ronald 1960 het volgende:
Als er geen spits wordt gehaald, is Menig aan de beurt! En toch blijf ik het vreemd vinden dat Zivkovic is verhuurt, hij scoorde er in Jong ajax lekker op los, iets wat we wilden en dan ga je hem verhuren terwijl je weet dat Sigthorson wordt verkocht. Of is het de bedoeling dat Menig nu langzaam wordt gebrachten Zivkovic volgend weizoen gaar vlammen in ajax1?
Maar wat als Milik er 25 inschiet, ga je dan Zivkovic volgend seizoen 'gewoon' op de bank zetten....??
Ik heb het allemaal niet kunnen volgen de afgelopen 9 dagen, Ronald, maar er stond mij toch echt bij, dat Ajax een spits ging halen wanneer Kolbeinn Sightórsson zou zijn verkocht. Welnu die is verkocht las ik net, maar iets langer geleden is Zivko verhuurd. En zojuist las ik op diverse sites (van een paar dagen geleden) dat Ajax niet per se een nieuwe spits gaat halen. Ik snap het niet en ik vind het niet zonder risico. Nou is ervaring en leiderschap goed ingekocht, althans dat denk ik, en nou krijgen we weer de spitsverhalen. Ik snap het echt niet.
Eide
 Eide - maandag 06 juli 2015 - 16:21   quote  deeplink  
Ajax wil niet kopen om het kopen maar FdB gaf wel aan dat de interne oplossingen niet ideaal zijn. Zoals ik het lees is men wel op zoek naar een reserve spits maar zal men alleen tot koop overgaan als een kandidaat aan alle criteria voldoet. Ik denk persoonlijk dat je altijd een echte spits in reserve moet hebben.
Pietje
 Pietje - maandag 06 juli 2015 - 16:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juli 2015 - 16:21 schreef Eide het volgende:
Ajax wil niet kopen om het kopen maar FdB gaf wel aan dat de interne oplossingen niet ideaal zijn. Zoals ik het lees is men wel op zoek naar een reserve spits maar zal men alleen tot koop overgaan als een kandidaat aan alle criteria voldoet. Ik denk persoonlijk dat je altijd een echte spits in reserve moet hebben.
Dank je wel, Eide. Dat heb ik allemaal inmiddels ook begrepen. Achter het principe "niet kopen om het kopen" sta ik ook vierkant. Maar je schrijft het al, je hebt een back-up nodig (voor Milik) bij een eventuele blessure of schorsing. Je maakt jezelf wel erg kwetsbaar op die belangrijke positie. Het zal dan wel worden opgelost met Fischer en/of El Ghazi, vermoed ik en dat is bepaald niet ideaal want daarmee trek je een wissel op de vleugelposities.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 06 juli 2015 door Pietje --
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 06 juli 2015 - 17:06   quote  deeplink  
Ik ben het volledig met je eens Pietje. Die wissel die jij bedoelt zou ook wel eens van negatieve invloed kunnen zijn op het spelpatroon, want hoe vaker je wisselt, hoe lastiger het wordt om goed ingespeeld te raken op elkaar....
Pietje
 Pietje - maandag 06 juli 2015 - 17:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juli 2015 - 17:06 schreef Ronald 1960 het volgende:
Ik ben het volledig met je eens Pietje. Die wissel die jij bedoelt zou ook wel eens van negatieve invloed kunnen zijn op het spelpatroon, want hoe vaker je wisselt, hoe lastiger het wordt om goed ingespeeld te raken op elkaar....
Dat bedoelde ik ook zo, Ron. Idealer is een reserve hebben voor je eerste man, mocht die uitvallen. Dat is altijd beter dan spelers van hun eigenlijke positie wegtrekken.
Hummel10
 Hummel10 - maandag 06 juli 2015 - 17:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juli 2015 - 15:41 schreef Pietje het volgende:

[..]

Schöne heeft inderdaad een aantal wedstrijden "op negen" gestaan, maar dat vond ik beslist geen succes. Hij deed zijn stinkende best, maar hij is gewoon geen spits en zal het niet worden ook.
Nee klopt vind ik ook niks.. Maar nu Willem ze weet Kadlec die officieel een rechtsbuiten is?

http://www.v-bal.nl/nieuws/278447/ajax-kan-gewenste-spits-voor-2-5-miljoen-contracteren.html

Ben toch benieuwd waar ze mee komen deze jongen ligt ER nog een maand uit door een blessure..
Hummel10
 Hummel10 - maandag 06 juli 2015 - 17:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juli 2015 - 17:14 schreef Pietje het volgende:

[..]

Dat bedoelde ik ook zo, Ron. Idealer is een reserve hebben voor je eerste man, mocht die uitvallen. Dat is altijd beter dan spelers van hun eigenlijke positie wegtrekken.
Ideaal is het als je nu een sterke concurrent aantrekt voor Millik of een oudere sluwe spits die Dan achter Millik kan. Seizoen starten met Millik en Menig pff lijkt me niks
Pietje
 Pietje - maandag 06 juli 2015 - 17:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juli 2015 - 17:20 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Nee klopt vind ik ook niks.. Maar nu Willem ze weet Kadlec die officieel een rechtsbuiten is?

http://www.v-bal.nl/nieuws/278447/ajax-kan-gewenste-spits-voor-2-5-miljoen-contracteren.html

Ben toch benieuwd waar ze mee komen deze jongen ligt ER nog een maand uit door een blessure..
Ik heb begrepen dat Kadlec ook erg goed centraal in de spits kan spelen, maar inderdaad de komende weken nog geblesseerd is.
Pietje
 Pietje - maandag 06 juli 2015 - 17:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juli 2015 - 17:24 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Ideaal is het als je nu een sterke concurrent aantrekt voor Millik of een oudere sluwe spits die Dan achter Millik kan. Seizoen starten met Millik en Menig pff lijkt me niks
Nou, of het niks is weet ik niet, maar ik vind wel dat Ajax een behoorlijk risico neemt. Ik had juist de afgelopen weken begrepen, dat zij geen risico wilden lopen op nog zo'n seizoen als het zojuist afgelopen seizoen.
Bobby1972
 Bobby1972 - maandag 06 juli 2015 - 17:41   quote  deeplink  
Ik denk persoonlijk ook dat Ajax meer kwaliteit nodig heeft in de breedte dan ze nu hebben. Anders acht ik de kans op problemen en mindere resultaten groot. Omdat er helaas nog steeds een aantal zwakke spelers in de selectie zitten. Dat betaalt zich altijd negatief uit op jaar basis.
Pietje
 Pietje - maandag 06 juli 2015 - 18:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juli 2015 - 17:41 schreef Bobby1972 het volgende:
Ik denk persoonlijk ook dat Ajax meer kwaliteit nodig heeft in de breedte dan ze nu hebben. Anders acht ik de kans op problemen en mindere resultaten groot. Omdat er helaas nog steeds een aantal zwakke spelers in de selectie zitten. Dat betaalt zich altijd negatief uit op jaar basis.
Dat ben ik beslist niet met je eens! Ajax heeft voldoende kwaliteit, alleen begrijp ik de technische leiding niet: Sightórsson is verkocht (zoals was verwacht) en Zivkovic is verhuurd. Als centrale spits hebben wij (voorlopig?) alleen nog Milik en dat maakt Ajax onaanvaardbaar kwetsbaar bij een eventuele blessurue of schorsing van Milik. Ajax is het afgelopen seizoen een aantal keren fors door de ondergrens gezakt, maar dat heeft volgens mij te maken gehad met bijna het geheel seizoen uit vorm zijn. Dat moet je de trainer aanrekenen. Ook vond ik het systeem (het spelletje) dat Ajax hanteerde niet des Ajax, waardoor veel (zwakkere) tegenstanders in de loop van de wedstrijd dachten, dat er wat te halen was tegen ons. En dat lukte die ploegen soms nog ook. Ook dat moet je de trainer aanrekenen. Maar al met al vind ik dat Ajax een kampioenswaardige selectie heeft met daarbij opgeteld de aankopen Sinkgraven, Gudelj, Heitinga en Dijks plus het feit dat er nog wel wat talenten zullen doorstromen. Maar ik wil toch wel dat er een centrale spits gaat bijkomen. Al is het alleen maar om Milik scherp te houden.
Eide
 Eide - maandag 06 juli 2015 - 18:11   quote  deeplink  
Voorin en dan met name op 9 is de selectie te smal. Verder vind ik de selectie in de breedte kwalitatief aantoonbaar vooruit gegaan ten opzichte van vorig seizoen. Die breedte maak ik mij ook geen zorgen over. Ik ben benieuwd of die eerste 12 a 14 spelers de kwaliteit die in de basis steekt nu kunnen tonen op het veld.
Bobby1972
 Bobby1972 - maandag 06 juli 2015 - 18:12   quote  deeplink  
Uiteindelijk vertellen de resultaten en uitslagen of Ajax het beter zal gaan doen dan vorig seizoen. Wat ik als een groot ervaar zie is wanneer Cillessen op het laatste moment verkocht wordt en er weer te weinig tijd is om een andere keeper aan te stellen voor de deadline.

Ik blijf spelers als Boilessen, Viergever en VDHoorn Ajax onwaardig vinden. En juist hen zie ik als beperkende factor tijdens de wedstrijden die zij in een geheel seizoen spelen. Ik hoop echt dat Boilessen snel wordt verkocht.
Pietje
 Pietje - maandag 06 juli 2015 - 18:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juli 2015 - 18:12 schreef Bobby1972 het volgende:
Uiteindelijk vertellen de resultaten en uitslagen of Ajax het beter zal gaan doen dan vorig seizoen. Wat ik als een groot ervaar zie is wanneer Cillessen op het laatste moment verkocht wordt en er weer te weinig tijd is om een andere keeper aan te stellen voor de deadline.

Ik blijf spelers als Boilessen, Viergever en VDHoorn Ajax onwaardig vinden. En juist hen zie ik als beperkende factor tijdens de wedstrijden die zij in een geheel seizoen spelen. Ik hoop echt dat Boilessen snel wordt verkocht.
De spelers die jij noemt (Boilesen, Viergever en van der Hoorn) heb ik toch echt ook wel goede wedstrijden zien spelen. Boilesen was hopeloos uit vorm (of geblesseerd) maar voetabllen kan hij! Viergever heeft zich nog niet kunnen bewijzen op één vaste plek en wordt een beetje gebruikt als "zwerver" binnen de selectie en Van der Hoorn wordt op dit forum tekort gedaan. Ook hij heeft een paar zeer goede wedstrijden gespeeld, maar heeft vooral ook een beetje pech gehad. Dat is mijn mening.
Eide
 Eide - maandag 06 juli 2015 - 18:40   quote  deeplink  
Viergever twijfel ik hardop aan. Van der Hoorn ook wel maar minder. Van Boilesen weten we heel zeker dat hij veel en veel beter in zich heeft. En ik wil dat (nog) niet opgeven. Met al het blessureleed verdient hij die kans gewoon maar dan moet het dit seizoen wel gaan gebeuren.
Pietje
 Pietje - maandag 06 juli 2015 - 18:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juli 2015 - 18:40 schreef Eide het volgende:
Viergever twijfel ik hardop aan. Van der Hoorn ook wel maar minder. Van Boilesen weten we heel zeker dat hij veel en veel beter in zich heeft. En ik wil dat (nog) niet opgeven. Met al het blessureleed verdient hij die kans gewoon maar dan moet het dit seizoen wel gaan gebeuren.
Zo heb ik steeds mijn twijfels (geuit) over Lucas Andersen. Op training kan hij alles, maar in de wedstrijden vind ik hem veel te vaak de zwakste schakel.
Bobby1972
 Bobby1972 - maandag 06 juli 2015 - 18:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juli 2015 - 18:23 schreef Pietje het volgende:

[..]

De spelers die jij noemt (Boilesen, Viergever en van der Hoorn) heb ik toch echt ook wel goede wedstrijden zien spelen. Boilesen was hopeloos uit vorm (of geblesseerd) maar voetabllen kan hij! Viergever heeft zich nog niet kunnen bewijzen op één vaste plek en wordt een beetje gebruikt als "zwerver" binnen de selectie en Van der Hoorn wordt op dit forum tekort gedaan. Ook hij heeft een paar zeer goede wedstrijden gespeeld, maar heeft vooral ook een beetje pech gehad. Dat is mijn mening.
Dan denk ik dat jij ze met een te roze bril beoordeelt. VDHoorn maakt structureel verdedigings- fouten en die hebben ook punten gekost. Los daarvan mist hij het inzichtelijk vermogen die noodzakelijk is en ook dat stukje durf en killesinstinct. Boilessen is al lang over datum, daar gaan ik niet eens meer over discuteren. Viergever heeft te veel wedstrijden te weinig laten zien. Over de gehele linie niet overtuigend.

Ajax heeft duidelijk meer kwaliteit nodig in een geheel seizoen om structureel het beter te doen dan vorig seizoen.
Bobby1972
 Bobby1972 - maandag 06 juli 2015 - 18:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juli 2015 - 18:40 schreef Eide het volgende:
Viergever twijfel ik hardop aan. Van der Hoorn ook wel maar minder. Van Boilesen weten we heel zeker dat hij veel en veel beter in zich heeft. En ik wil dat (nog) niet opgeven. Met al het blessureleed verdient hij die kans gewoon maar dan moet het dit seizoen wel gaan gebeuren.
Ik vind jullie veel te mild, Ajax moet juist veel meer eisend zijn als topclub in Ajax. Anders maak je het kleinere clubs gemakkelijker om een resultaat neer te zetten.
Pietje
 Pietje - maandag 06 juli 2015 - 18:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juli 2015 - 18:53 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

Dan denk ik dat jij ze met een te roze bril beoordeelt. VDHoorn maakt structureel verdedigings- fouten en die hebben ook punten gekost. Los daarvan mist hij het inzichtelijk vermogen die noodzakelijk is en ook dat stukje durf en killesinstinct. Boilessen is al lang over datum, daar gaan ik niet eens meer over discuteren. Viergever heeft te veel wedstrijden te weinig laten zien. Over de gehele linie niet overtuigend.

Ajax heeft duidelijk meer kwaliteit nodig in een geheel seizoen om structureel het beter te doen dan vorig seizoen.
Nee hoor, ik kijk nooit met een roze bril, ik sprak alleen mijn vertrouwen uit. Ik heb geleerd om nooit iemand te vroeg af te schrijven, op welk gebied dan ook. Vertrouwen betaalt zich vaak uit, anders dan wantrouwen. Bij wantrouwen gaan mensen (spelers) de verkeerde beslissingen nemen om iets te forceren. Maar we hoeven het niet eens te zijn, daar is een forum voor.
Hummel10
 Hummel10 - maandag 06 juli 2015 - 19:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juli 2015 - 18:48 schreef Pietje het volgende:

[..]

Zo heb ik steeds mijn twijfels (geuit) over Lucas Andersen. Op training kan hij alles, maar in de wedstrijden vind ik hem veel te vaak de zwakste schakel.
Ook letterlijk zwak..
Eide
 Eide - maandag 06 juli 2015 - 19:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juli 2015 - 18:55 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

Ik vind jullie veel te mild, Ajax moet juist veel meer eisend zijn als topclub in Ajax. Anders maak je het kleinere clubs gemakkelijker om een resultaat neer te zetten.
Vind ik niet. Er zijn talloze toppers uit hele diepe dalen terug gekomen na lange en nare blessures. Je moet alleen niet blind varen op die hoop. Daarom is (onder andere) Dijks terug gehaald.
remco k
 remco k - maandag 06 juli 2015 - 19:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juli 2015 - 17:20 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Nee klopt vind ik ook niks.. Maar nu Willem ze weet Kadlec die officieel een rechtsbuiten is?

http://www.v-bal.nl/nieuws/278447/ajax-kan-gewenste-spits-voor-2-5-miljoen-contracteren.html

Ben toch benieuwd waar ze mee komen deze jongen ligt ER nog een maand uit door een blessure..
Een seizoen duurt gelukkig wat langer dan een maand, en een speler haal je niet voor 1 seizoen..
remco k
 remco k - maandag 06 juli 2015 - 19:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juli 2015 - 17:34 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik heb begrepen dat Kadlec ook erg goed centraal in de spits kan spelen, maar inderdaad de komende weken nog geblesseerd is.
Ik vraag me af hoe de mensen daar bij komen, ik heb hem eigenlijk niet anders dan op de flanken zien spelen..
Hummel10
 Hummel10 - maandag 06 juli 2015 - 19:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juli 2015 - 19:23 schreef remco k het volgende:

[..]

Een seizoen duurt gelukkig wat langer dan een maand, en een speler haal je niet voor 1 seizoen..
Poulsen? Pantelic? Bojan? Zimling?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 06 juli 2015 door Hummel10 --
Eide
 Eide - maandag 06 juli 2015 - 19:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juli 2015 - 19:23 schreef remco k het volgende:

[..]

Een seizoen duurt gelukkig wat langer dan een maand, en een speler haal je niet voor 1 seizoen..
Natuurlijk wel, zeker een oud gediende kan je prima voor een jaartje halen. Pantelic was daarin een prima voorbeeld.
Brandje
 Brandje - maandag 06 juli 2015 - 20:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juli 2015 - 15:44 schreef Eide het volgende:

[..]

Al was ik de enige geweest. Als iedereen van de brug springt betekent dat nog niet dat ik er ook maar achteraan spring. Ik sta achter die mening en heb daar steekhoudende argumenten voor. Net zoals jij denkt dat jij voor jouw positie argumenten hebt.

Ter lering en vermaak: Groupthink
Beetje slap antwoord vind je ook niet? En mening mag je hebben maar als die mening het afgelopen seizoen aan alle kanten onderuit wordt gehaald dan lig je inderdaad dwars om dwars te liggen. Op veel posities had psv gewoon betere spelers als wij. Dus hoe je kan je dan godsnaam zeggen dat we de kwaliteit hadden om kampioen te worden?
Sterker nog deze mening van jou komt nu ineens boven drijven en heb ik je het hele seizoen niet op kunnen betrappen. Dus zeg het maar!
Eide
 Eide - maandag 06 juli 2015 - 20:21   quote  deeplink  
*Zucht*. Prima joh, jij gelijk. Het is mij de moeite ook niet ook.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 06 juli 2015 door Eide --
jordyw
 jordyw - maandag 06 juli 2015 - 20:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juli 2015 - 14:00 schreef Eide het volgende:

[..]

Dat vind jij. Gelukkig is jouw mening geen reet meer waard als die van mij.
Ik geef slechts mijn mening, hoef je je niet aangevallen te voelen...
remco k
 remco k - maandag 06 juli 2015 - 21:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juli 2015 - 19:51 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Poulsen? Pantelic? Bojan? Zimling?
Leuk man, uitzonderingen benoemen waarvan er twee gehuurd waren.. Een speler als Kadlec haal je niet voor 1 seizoen, en halen is kopen..
remco k
 remco k - maandag 06 juli 2015 - 21:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juli 2015 - 19:52 schreef Eide het volgende:

[..]

Natuurlijk wel, zeker een oud gediende kan je prima voor een jaartje halen. Pantelic was daarin een prima voorbeeld.
Anders gezegd, je koopt een speler rond de leeftijd van Kadlec niet voor 1 jaar..
Brandje
 Brandje - maandag 06 juli 2015 - 21:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juli 2015 - 20:21 schreef Eide het volgende:
*Zucht*. Prima joh, jij gelijk. Het is mij de moeite ook niet ook.
Beetje lange tenen vandaag???
Peterhs
 Peterhs - maandag 06 juli 2015 - 21:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juli 2015 - 19:18 schreef Eide het volgende:

[..]

Vind ik niet. Er zijn talloze toppers uit hele diepe dalen terug gekomen na lange en nare blessures. Je moet alleen niet blind varen op die hoop. Daarom is (onder andere) Dijks terug gehaald.
Hadden ze nooit moeten laten vertrekken. Ik zag toen al dat ie veel meer kon.
Heb ook bij zijn vertrek hier al geroepen dat ze hem wel weer zullen moeten kopen over 2 jaar.
Zit er niet ver naast dacht ik zo.
Ik weet dat je niet iedere jeugdspeler kan behouden, maar als er te lang vertrouwen word gegeven aan spelers die dit keer op keer beschamen, dan moet je gewoon lef durven tonen en hem eruit gooien.
Ik had geen vertrouwen in dat mietje van een Boilesen. Blondy mag vertrekken en ik zal er niet op rouwen.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 06 juli 2015 - 21:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juli 2015 - 21:11 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Hadden ze nooit moeten laten vertrekken. Ik zag toen al dat ie veel meer kon.
Heb ook bij zijn vertrek hier al geroepen dat ze hem wel weer zullen moeten kopen over 2 jaar.
Zit er niet ver naast dacht ik zo.
Ik weet dat je niet iedere jeugdspeler kan behouden, maar als er te lang vertrouwen word gegeven aan spelers die dit keer op keer beschamen, dan moet je gewoon lef durven tonen en hem eruit gooien.
Ik had geen vertrouwen in dat mietje van een Boilesen. Blondy mag vertrekken en ik zal er niet op rouwen.
Hahahaha....come on baby light my fire....ik zal blij zijn als die Boillesen opbokt
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 06 juli 2015 - 21:21   quote  deeplink  
Oja Bergkamp ook....inruilen voor Litmanen
Bobby1972
 Bobby1972 - maandag 06 juli 2015 - 21:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juli 2015 - 21:18 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Hahahaha....come on baby light my fire....ik zal blij zijn als die Boillesen opbokt
Dat is zeker een biertje drinken waard wanneer dat gaan gebeuren. Ik heb persoonlijk niks tegen maar door gebrek aan kwaliteit en resultaat vind ik wel rechtvaardig om hem weg te doen.
Eide
 Eide - maandag 06 juli 2015 - 21:41   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 06 juli 2015 door Eide --
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 06 juli 2015 - 21:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juli 2015 - 21:41 schreef Eide het volgende:
-
Ik snap jou wel gezien je vorige post hierboven....maar Boillesen is echt ongeschikt
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - maandag 06 juli 2015 - 21:48   quote  deeplink  
Eens!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 06 juli 2015 - 21:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juli 2015 - 21:48 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Eens!
Waarmee Pipo ??
Eide
 Eide - maandag 06 juli 2015 - 21:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juli 2015 - 20:56 schreef jordyw het volgende:

[..]

Ik geef slechts mijn mening, hoef je je niet aangevallen te voelen...
En ik ook. Ik begrijp niet helemaal waar je nu moeilijk over doet? Misschien dat termen als "volstrekte onzin" je wel een voorzetje hadden kunnen geven over de reactie die je ging krijgen. Maar wie weet, misschien was je wel helemaal verrast. Weet ik veel.

Even goede vrienden hoor, maar als je fors uit de hoek komt kan je het natuurlijk wel een beetje terug verwachten.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 06 juli 2015 door Eide --
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - maandag 06 juli 2015 - 21:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juli 2015 - 21:49 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Waarmee Pipo ??
Met jou! Ongeacht wat.....
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 06 juli 2015 - 21:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juli 2015 - 21:54 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Met jou! Ongeacht wat.....
Old school gap...wederzijds en logisch ;-)
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - maandag 06 juli 2015 - 22:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juli 2015 - 21:58 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Old school gap...wederzijds en logisch ;-)
Boks! Ouwe prutlip! ;)
Hummel10
 Hummel10 - maandag 06 juli 2015 - 22:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juli 2015 - 21:04 schreef remco k het volgende:

[..]

Leuk man, uitzonderingen benoemen waarvan er twee gehuurd waren.. Een speler als Kadlec haal je niet voor 1 seizoen, en halen is kopen..
Je kan hem voor langere tijd halen ja maar het lijkt mij slimmer als je een spits haalt die gelijk ingepast kan Worden en de voorronde Champions league minimaal op de bank kan zitten..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 06 juli 2015 - 22:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juli 2015 - 22:00 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Boks! Ouwe prutlip! ;)
:-)....ouwe ketelpoetser
drik
 drik - maandag 06 juli 2015 - 22:31   quote  deeplink  
Ajax koopt niets meer hebben geld zat maar doen er niets mee kijk je moet niet kopen om te kopen maar een spits mag er wel bijen ook nog wel een linkerspits .En hoe snel kun je iemand afbranden om na 45 minuten te zeggen daar moet je geen ballen halen ikkan me herinneren dat het vorig jaar 34 wedstrijden gebeurde komt hij weer met Serero die haast niet scoort
Bobby1972
 Bobby1972 - maandag 06 juli 2015 - 22:45   quote  deeplink  
Ajax kan het zich niet nog een keer permitteren om zo'n slecht seizoen te draaien. Dan zul je waarschijnlijk zien dat er het seizoen daarna diverse mensen zullen verdwijnen. Zover is het nu nog niet!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 06 juli 2015 - 22:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juli 2015 - 22:31 schreef drik het volgende:
Ajax koopt niets meer hebben geld zat maar doen er niets mee kijk je moet niet kopen om te kopen maar een spits mag er wel bijen ook nog wel een linkerspits .En hoe snel kun je iemand afbranden om na 45 minuten te zeggen daar moet je geen ballen halen ikkan me herinneren dat het vorig jaar 34 wedstrijden gebeurde komt hij weer met Serero die haast niet scoort
Hoezo geld zat....die 100 miljoen die ze niet hebben is allang door Eide hier onder uit gehaald.
Ajax kan geen 100 miljoen voor een Bale betalen...of een Di Maria of Falcao, en noem ze maar op...dat zou je niet eens willen.
Ajax balt in de ere divisie waar geen 7 miljard foxgeld wordt gestort....Ajax is zuinig op zijn centjes en terecht...jas je het doorheen dan heb je jaren nodig om het weer op peil te krijgen...wij doen het met de jeugd opleiding en hebben geen olicharchen of corrupte russen (gelukkig niet).
Ik denk dat Ajax meer naar Basel en Salzburg kijkt...al hoewel ik niet weet of die clubs ook met investering maatschappijen werkt.
Feit is wel dat de scoutings apparaat bij Ajax bagger slecht is....dat bibber ventje van een Bergkamp heeft toch connecties bij Arsenal.....als voetballer top hoor maar voegt nul komma nul toe bij Ajax.
Ik snap echt niet wat die gozer op de bank te zoeken heeft.....je hoort hem nooit, heeft geen statement en is een angsthaas eersteklas, zo gauw mogelijk Litmanen op de bank hoewel ik die daar niet gauw zie zitten.
Ik denk dat een Litmanen meer kan overbrengen op Fisher en Millik dan die timide Bergkamp
remco k
 remco k - dinsdag 07 juli 2015 - 08:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juli 2015 - 22:02 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Je kan hem voor langere tijd halen ja maar het lijkt mij slimmer als je een spits haalt die gelijk ingepast kan Worden en de voorronde Champions league minimaal op de bank kan zitten..
Ik denk dat je die rol niet moet overdrijven totdat Millik geblesseerd raakt want dan heb je wel een probleem. En dat zie ik niet gebeuren in die 4 potjes CL vooraf, maar alles kan en dan zou het wel lekker zijn als die spits er al is..

Maar voetballend zou een tweede spits niet zo veel meer zijn dan een breekijzer als het verkeerd gaat, en die rol kan bijvoorbeeld vd Hoorn ook prima uitvoeren.. Daar maak ik me niet zo druk over. Pas als Millik geblesseerd zou raken.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Wat kunnen en mogen we dit jaar verwachten van Ajax?









0.0094289