BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Eljero Elia HELD-topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
 Headliner  Headliner - woensdag 05 augustus 2015 - 01:03
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

'Elia binnen 24 uur Feyenoorder' (FR12.nl)

RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 06 augustus 2015 - 03:06   quote  deeplink  
Ik hoop dat Clasie heimwee krijgt..
tomson
 tomson - donderdag 06 augustus 2015 - 05:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 augustus 2015 - 15:45 schreef MMM het volgende:

[..]

We zullen hem wel zien schitteren bij Basel en daarna een transfer naar een nog grotere club maken. En dan allemaal weer afvragen waar het mis is gegaan bij ons..

Net zoals bij van Persie, de Guzman, Fer, Wijnaldum.
+1
Felbm
 Felbm - donderdag 06 augustus 2015 - 08:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 augustus 2015 - 03:00 schreef dr love het volgende:
Ik snap er helemaal niks van .geel waar is hij nou bezig aller eerst

Oude routine spelers halen die bij hun oude werkgevers worden/werden afgedankt geen progressie meer.

Salaris te gortig

Hele slechte scouts bij feyenoord allemaal profiteurs

Mischien volgend jaar van Persie en Ron vlaar halen.
Op welke spelers doel je dan? Kuyt? Elia? Vd Heijden? Bij alle 3 is dit niet aan de orde. Kuyt mocht gewoon blijven, vd heijden idem, maar die wilde zelf verder en Elia haf bij southampton kunnen spelen als de man op zijn plaats niet fit was... maar koeman wilde hem houden.
Ik zou even wachten met doemdenken... wie weet gaat t draaien en heb je voor niks zitten mopperen.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 06 augustus 2015 - 08:12   quote  deeplink  
En t salaris valt ook reuze mee.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 06 augustus 2015 - 09:09   quote  deeplink  
Liet vier miljoen lopen om bij Feyenoord te komen..
Stylzz
 Stylzz - donderdag 06 augustus 2015 - 11:39   quote  deeplink  
Maak er maar een officeel topic van :)

Wie speelde er vorig jaar met 11 eigenlijk?
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 06 augustus 2015 - 11:45   quote  deeplink  
Verhoek dacht ik
Stylzz
 Stylzz - donderdag 06 augustus 2015 - 11:45   quote  deeplink  
Oh niemand dus.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 06 augustus 2015 - 11:49   quote  deeplink  
Elia heeft ook gewoon veel Rotterdamse connecties.
Kijk naar wie de filmpjes enzo op zijn website regelt:
Michel Poldervaart
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 06 augustus 2015 - 11:49   quote  deeplink  
Kijk hem gaan, zijn 65 minuten in de zon van vorig seizoen:

eUp_4daEu_l.jpg
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 06 augustus 2015 - 11:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 augustus 2015 - 11:39 schreef Stylzz het volgende:
Maak er maar een officeel topic van :)

Wie speelde er vorig jaar met 11 eigenlijk?
Done, welkom Eljero..
R()b
 R()b - donderdag 06 augustus 2015 - 11:57   quote  deeplink  
Welkom definitief :)
Rotterdam22
 Rotterdam22 - donderdag 06 augustus 2015 - 12:37   quote  deeplink  
Door elia heb ik er weer beetje vertrouwen in.
martin was al bezig met hupperts ineens belt elia.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 06 augustus 2015 - 12:42   quote  deeplink  
FEYENOORD VERSTERKT ZICH MET ELJERO ELIA

10hpzcy.jpg

Eljero Elia heeft donderdagochtend een contract voor twee jaar getekend bij Feyenoord. De 28-jarige vleugelaanvaller, die woensdag al met succes medisch werd gekeurd, wordt per direct overgenomen van Werder Bremen. Elia krijgt bij Feyenoord rugnummer 11, het oude rugnummer van de naar FC Basel vertrokken Jean-Paul Boëtius.

Eljero kiest met Feyenoord nadrukkelijk voor de sportieve uitdaging, zegt technisch directeur Martin van Geel. Hij heeft de afgelopen jaren bij grote clubs in grote Europese competities gespeeld. Met die ervaring én met zijn kwaliteiten kan hij onze ploeg absoluut verder helpen. We zijn heel blij dat Eljero voor Feyenoord heeft gekozen.

De in Voorburg geboren Elia maakte in 2005 zijn debuut in de Eredivisie voor ADO Den Haag. Na twee seizoenen maakte hij de overstap naar FC Twente, waar hij twee jaar langs basisspeler was, voordat hij een transfer naar Hamburger SV verdiende.

De afgelopen vier seizoenen stond Elia achtereenvolgens onder contract bij Juventus (2011-2012) en Werder Bremen (2012-2015). Tijdens de tweede helft van het afgelopen seizoen werd hij door Werder Bremen verhuurd aan het Southampton FC van voormalig Feyenoord-trainer Ronald Koeman.

Elia kwam tot dusver 28 keer uit voor het Nederlands elftal. Hij maakte onder meer deel uit van selectie tijdens het WK van 2010, toen Oranje tot de tweede plaats reikte. Elia kwam tijdens dat toernooi in zes duels in actie. In de finale was hij twintig minuten voor tijd de vervanger van Dirk Kuyt.
Bron:Officiële Feyenoord Clubsite
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 06 augustus 2015 - 12:43   quote  deeplink  
ELIA: KAN NIET WACHTEN OM IN EEN VOLLE KUIP TE SPELEN

2qs00w5.jpg

Eljero Elia mag zich sinds donderdagochtend officieel Feyenoorder noemen. Kort voordat de aanvaller voor het eerst met de selectie van Giovanni van Bronckhorst het trainingsveld op stapte, tekende hij in De Kuip een tweejarig contract. Aansluitend gaf hij zijn eerste interview als Feyenoorder.

Waarom Feyenoord?
Elia: Op de eerste plaats omdat dit een heel mooie club is met een heel mooi stadion. Daarnaast is het belangrijkste voor mij dat ik weer aan voetballen ga toekomen en dat ik wat dat betreft terug naar de basis ga. Ik kan niet wachten om in een volle Kuip te spelen.

Je hebt al vaak in De Kuip gespeeld als tegenstander van Feyenoord. Nu is het jouw thuisbasis.
Prachtig toch? Ik heb wel een klik met Rotterdam, de mentaliteit van de mensen spreekt mij aan. Ik heb ook veel Rotterdamse vrienden, die allemaal voor Feyenoord zijn. Toen ze hoorden dat ik misschien naar Feyenoord zou gaan, zijn ze me ongeveer gaan stalken. Elke twee uur kreeg ik berichtjes met de vraag of het al rond was. Uiteindelijk heb ik mijn telefoon maar gewoon uitgezet en gezegd dat mensen mijn vriendin maar moesten bellen als ze iets wilden weten.

Hoe is de afgelopen periode voor jou verlopen?Het was best een vreemde periode. Ik kon in Duitsland blijven, ik kon naar Turkije, naar Engeland en naar de Emiraten. In Saudi-Arabië kon ik heel veel geld verdienen. Ik ben daar ook geweest om te kijken. Toen ik later weer thuis was, sprak ik met mijn zaakwaarnemer. Die zei: wat wil je nu eigenlijk? Ik had geen lekker gevoel bij Saudi-Arabië, want ik ben geen voetballer die voor het geld zo ver weg gaat. Toen heb ik tegen mijn zaakwaarnemer gezegd dat Feyenoord een goede stap zou zijn. De club heeft vervolgens heel snel gehandeld. Ik heb met Martin van Geel en met Giovanni van Bronckhorst gesproken en uiteindelijk was binnen een dag of vijf alles rond.

Wat is er volgens jou mogelijk met dit team?
Ik denk dat er veel mogelijk is. Het team van Feyenoord heeft veel kwaliteit, er is veel potentie. Ik wil een voorbeeld zijn voor de jonge jongens, hen ondersteunen en daarnaast extra impulsen geven aan het team. Samen moeten we voor het hoogst haalbare gaan.

Een ander belangrijk doel voor jou is terugkeren in het Nederlands elftal.
Ja, al is dat niet mijn prioriteit. Op de eerste plaats staat dat ik hier bij Feyenoord een zo hoog mogelijk niveau wil halen, dan volgt hopelijk de rest vanzelf.

Hoe fit ben je?
Ik heb de afgelopen periode bijna dagelijks voor mezelf getraind met een personal trainer. Daarna ben ik overgestapt naar een performance coach en ook met hem heb ik keihard getraind. Ik denk dat ik dicht tegen volledige fitheid aan zit. Nu kan ik niet wachten om weer het veld op te gaan om met de jongens te trainen en daarna weer wedstrijden te spelen.
Bron:Officiële Feyenoord Clubsite

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 06 augustus 2015 door RenatoBos --
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 06 augustus 2015 - 12:43   quote  deeplink  
ELIA SLUIT DIRECT AAN OP TRAININGSVELD

2dh6uyx.jpg

Kort nadat Eljero Elia donderdagochtend zijn contract tekende bij Feyenoord, maakte hij direct zijn entree op het trainingsveld op Varkenoord. Honderden supporters, voor wie de schoolvakantie en het mooie weer een mooie gelegenheid vormden om naar de training te komen, zagen de nieuwe aanwinst daar zijn eerste meters maken als Feyenoorder.

kon aan de bak tijdens zijn eerste training. Waar hij de afgelopen periode individueel trainde met oud-prof Iwan Redan en performance trainer Purcy Marte, sloot hij donderdag direct aan bij de groep. Zo nam de aanvaller deel aan verschillende positiespellen en werd hij ook opgesteld in het afsluitende grote partijspel.

In dat partijspel maakten ook Miquel Nelom en Simon Gustafson hun opwachting. De twee ontbraken in verband met ziekte in de afgelopen oefenwedstrijd tegen Olympiakos, maar maakten eerder deze week alweer hun rentree op het trainingsveld.

De selectie van Giovanni van Bronckhorst werkt vrijdagochtend de afsluitende training af in aanloop naar de eerste competitiewedstrijd van het seizoen, thuis tegen FC Utrecht. Voor deze thuiswedstrijd, die zaterdag om 20.45 uur wordt gespeeld, is nog een beperkt aantal kaarten beschikbaar. Kijk voor meer informatie op www.feyenoord.nl/tickets.

Een nadere kennismaking met Eljero Elia is donderdagavond te zien in Feyenoord TV. In het clubprogramma, dat om 18.50 uur wordt uitgezonden op FOX Sports, komt verder Joey Sleegers uitgebreid aan het woord. Ook is er een reportage te zien over de G-voetbaldag die woensdag plaatsvond in Barendrecht.
Bron: Officiële Feyenoord Clubsite
netsurfer
 netsurfer - donderdag 06 augustus 2015 - 12:44   quote  deeplink  
Ik vind het een knappe transfer. Had niet verwacht dat Elia haalbaar zou zijn. Dappere keuze ook van hem. 2 jaar vlammen in de Kuip, weer aantikken bij Oranje op het EK, en dan over een paar jaar alsnog geld gaan scheppen in de woestijn. Oh ja, hopelijk tussendoor nog even een keer een schaal optillen op de Coolsingel..
R()b
 R()b - donderdag 06 augustus 2015 - 12:59   quote  deeplink  
Mooie Opel Kadett van de club ;)
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 06 augustus 2015 - 13:00   quote  deeplink  
Hmmmm wat denk je zelf, dat word een Karl..
R()b
 R()b - donderdag 06 augustus 2015 - 13:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 augustus 2015 - 13:00 schreef RenatoBos het volgende:
Hmmmm wat denk je zelf, dat word een Karl..
Niks mis mee, insigniaatje
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 06 augustus 2015 - 13:01   quote  deeplink  
Dat zijn nu wel weer vette wagens die isignia's
Stylzz
 Stylzz - donderdag 06 augustus 2015 - 13:04   quote  deeplink  
T blijft een sloOpel.
Vincent1970
 Vincent1970 - donderdag 06 augustus 2015 - 13:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 augustus 2015 - 13:04 schreef Stylzz het volgende:
T blijft een sloOpel.
Kutroetfilter!
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 06 augustus 2015 - 13:09   quote  deeplink  
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 06 augustus 2015 - 13:11   quote  deeplink  
Rotterdam22
 Rotterdam22 - donderdag 06 augustus 2015 - 16:34   quote  deeplink  
Interview met hem op rijnmond .nl.
heeft gewoon gezegd bel martin maar, dan kan iedere td het wel rond maken.
welmgoeie gozer
Stylzz
 Stylzz - donderdag 06 augustus 2015 - 16:38   quote  deeplink  
Daar gaan we weer.

Eigenlijk zijn de meeste Feyenoord supporters gewoon enorm zure zeikerds.
Rotterdam22
 Rotterdam22 - donderdag 06 augustus 2015 - 16:40   quote  deeplink  
Vind martin gewoon kut kan toch.
Tjabba
 Tjabba - donderdag 06 augustus 2015 - 16:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 augustus 2015 - 16:38 schreef Stylzz het volgende:
Daar gaan we weer.

Eigenlijk zijn de meeste Feyenoord supporters gewoon enorm zure zeikerds.
Ja en je heb er ook die zeiken over hun medesupporters.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 06 augustus 2015 - 16:45   quote  deeplink  
Gewoon lekker blijven zeuren. Goed voor je. Knap je van op.
Tjabba
 Tjabba - donderdag 06 augustus 2015 - 16:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 augustus 2015 - 16:45 schreef Stylzz het volgende:
Gewoon lekker blijven zeuren. Goed voor je. Knap je van op.
Precies , doe jij toch ook.
JanM
 JanM - donderdag 06 augustus 2015 - 16:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 augustus 2015 - 16:45 schreef Stylzz het volgende:
Gewoon lekker blijven zeuren. Goed voor je. Knap je van op.
Volgens mij baal je gewoon dat anderen in het gat springen dat jij hebt achtergelaten ;-P
Stylzz
 Stylzz - donderdag 06 augustus 2015 - 16:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 augustus 2015 - 16:47 schreef JanM het volgende:

[..]

Volgens mij baal je gewoon dat anderen in het gat springen dat jij hebt achtergelaten ;-P
Nee, ik vind die repeteerplaten gewoon irritant.
Alleen maar zeiken, nooit constructief.
Oplossing ook niet.

Gewoon wijzen en roepen 'is kut'.

Kinderen.
JanM
 JanM - donderdag 06 augustus 2015 - 17:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 augustus 2015 - 16:49 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Nee, ik vind die repeteerplaten gewoon irritant.
Alleen maar zeiken, nooit constructief.
Oplossing ook niet.

Gewoon wijzen en roepen 'is kut'.

Kinderen.
Wij zijn/waren het al eens hoor! Ben blij dat jij inmiddels zelfs positief bent!
kenny
 kenny - donderdag 06 augustus 2015 - 17:15   quote  deeplink  
heb zo'n voorgevoel dat ie gaat vlammen , die wil gewoon zijn carriere uit het slop halen en lijkt er vol gas voor te gaan , ik denk dat we veel plezier gaan beleven met hem
van geil
 van geil - donderdag 06 augustus 2015 - 18:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 augustus 2015 - 12:37 schreef Rotterdam22 het volgende:
Door elia heb ik er weer beetje vertrouwen in.
martin was al bezig met hupperts ineens belt elia.
Haha ,
deze is hem zo in de schoot geworpen.
ferfan
 ferfan - donderdag 06 augustus 2015 - 18:36   quote  deeplink  
Elija kuijt = kalou kuijt.. en elija heeft meer snelheid en kracht..
JanM
 JanM - donderdag 06 augustus 2015 - 18:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 augustus 2015 - 18:27 schreef van geil het volgende:

[..]

Haha ,
deze is hem zo in de schoot geworpen.
;-P
ar
 ar - donderdag 06 augustus 2015 - 19:13   quote  deeplink  
Wordt een sensatie.
JanM
 JanM - donderdag 06 augustus 2015 - 19:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 augustus 2015 - 19:13 schreef ar het volgende:
Wordt een sensatie.
Net als van PiSVee afgelopen seizoen topscorer, op de voet gevolgd door de spits van Feyenoord?
ar
 ar - donderdag 06 augustus 2015 - 19:27   quote  deeplink  
Ik denk dat hij direct de beste buitenspeler van de eredivisie is:)
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 06 augustus 2015 - 22:37   quote  deeplink  
Eljero Elia over zijn komst naar Feyenoord

(http://youtu.be/nckpscytZeo)
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 06 augustus 2015 - 22:38   quote  deeplink  
Staat hem goed hoor dat shirt..
jacky chan
 jacky chan - donderdag 06 augustus 2015 - 22:43   quote  deeplink  
Het niveau van het Nederlands voetbal is zo diep gezonken dat Elia alleen maar kan schitteren.....ik weet zeker dat als je Arie Ribbens in de spits zet dat hij zich nog in de schijnwerpers gaat spelen!
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 06 augustus 2015 - 23:59   quote  deeplink  
Elia: 'Als ik wat voel, denk ik 'schijt' en dan zeg ik het gelijk'

nxmlhu.jpg

Eljero Elia had de mogelijkheid om te gaan cashen in Saudie-Arabië en Turkije, maar hij koos voor Feyenoord. In Rotterdam hoopt het voormalig toptalent van FC Twente zijn allerbeste vorm te hervinden. De vleugelaanvaller geeft in Metro toe op sportief vlak niet altijd de juiste keuzes te hebben gemaakt, maar ontwikkelde zich wel als persoon.

Met name zijn tijd bij Juventus viel tegen. Elia kwam nauwelijks aan spelen toe vluchtte terug naar Duitsland, waar Werder Bremen hem in de armen sloot. Ook daar ging het na een goede start minder. Al die ervaringen hebben hem gepokt en gemazeld, waardoor Feyenoord-coach Giovanni van Bronckhorst een leermeester voor zijn jonge talenten hoopt te hebben binnengehaald. Wat daarmee precies bedoeld wordt, legt Elia zelf uit.

"Soms zeg je als jonge speler dingen die je niet hoort te zeggen. Als ik wat voel, denk ik 'schijt' en dan zeg ik het gelijk. Maar soms is het gewoon beter om even rustig na te denken", vertelt hij. Van zijn vrouw leerde de 28-voudig international zich te beheersen. "Ze zei dat ik ja moest knikken als me iets werd verteld, klaar. Pas als je jezelf hebt bewezen, kun je ook je eigen mening geven", weet hij nu.

Dat wil niet zeggen dat hij als persoon veranderd is ten opzichte van het jonge talent dat in de zomer van 2009 de overstap maakte van FC Twente naar Hamburger SV. "Ik ben ook nog steeds dezelfde Eljero Elia als een paar jaar geleden, maar ik denk nu wel beter na over wat ik doe. Meer dan toen ik 19 of 21 jaar was."
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 07 augustus 2015 - 23:45   quote  deeplink  
Eljero Elia | Welcome To Feyenoord

(http://youtu.be/asCpGLVOdu4)
Barabas
 Barabas - vrijdag 07 augustus 2015 - 23:50   quote  deeplink  
Welkom Al Jereau
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 07 augustus 2015 - 23:55   quote  deeplink  
Love you Barrels..
m5weo.jpg
Barabas
 Barabas - vrijdag 07 augustus 2015 - 23:56   quote  deeplink  
Hey Gozert! Kon het niet laten.... Surinaamse spelling he....
van geil
 van geil - zaterdag 08 augustus 2015 - 10:19   quote  deeplink  
Schop er maar gelijk twee in.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5993
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Eljero Elia HELD-topic









0.0108480