BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Tussenstanden binnen en buitenland

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Jaccio
 Jaccio - donderdag 31 augustus 2017 - 21:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 augustus 2017 - 21:22 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Klopt, maar Klaassen was ook niet exceptioneel. Die gaat het prima redden bij Everton, maar zal denk ik niet de absolute top halen.
Inderdaad. Zegt heel veel over de staat van het NL voetbal, als iemand waarvan we nu al weten dat hij niet de absolute top gaat halen eigenlijk een van onze betere spelers moet zijn in de toekomst.
Jaccio
 Jaccio - donderdag 31 augustus 2017 - 21:50   quote  deeplink  
Een speler waarvan velen willen dat hij in NL komt afbouwen moet het NL elftal redden..
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 31 augustus 2017 - 22:03   quote  deeplink  
Goeie Strootman. Had niets anders verwacht.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 31 augustus 2017 - 22:05   quote  deeplink  
Hahahahaha Nederland.

Ohne Holland Fahr'n Wir Zur WM!!
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - donderdag 31 augustus 2017 - 22:12   quote  deeplink  
Vilhena de enige met een beetje agressie...

Triest hoor..
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - donderdag 31 augustus 2017 - 22:13   quote  deeplink  
Zooooooo wat een goal
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 31 augustus 2017 - 22:14   quote  deeplink  
Afgelopen
pth
 pth - donderdag 31 augustus 2017 - 22:14   quote  deeplink  
Nederland verdiend helaas niets, maar doe mij tenminste 1 plezier en trap due blonde homofiel Griezman voor de rest van het seizoen het ziekenhuis in. Wat een ongelofelijke tering matennaaier die er na 17 minuten zelf al niet meer op had mogen staan. Open aub de jacht op die kolereleijer.
Jaccio
 Jaccio - donderdag 31 augustus 2017 - 22:15   quote  deeplink  
Schitterende goal hoor
Jaccio
 Jaccio - donderdag 31 augustus 2017 - 22:15   quote  deeplink  
Eindelijk. Dit ventje wilde ik zien
pth
 pth - donderdag 31 augustus 2017 - 22:19   quote  deeplink  
Het WK is verloren ... trap Griezman kapot
Jaccio
 Jaccio - donderdag 31 augustus 2017 - 22:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 augustus 2017 - 22:19 schreef pth het volgende:
Het WK is verloren ... trap Griezman kapot
WK was al verloren joh
pth
 pth - donderdag 31 augustus 2017 - 22:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 augustus 2017 - 22:20 schreef Jaccio het volgende:

[..]

WK was al verloren joh
Daar heb je helemaal gelijk aan en toch zie ik graag die blonde flikker kapot getrapt worden. Heb nergens meer een hekel aan als dit soort matennaaiers.
Jaccio
 Jaccio - donderdag 31 augustus 2017 - 22:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 augustus 2017 - 22:22 schreef pth het volgende:

[..]

Daar heb je helemaal gelijk aan en toch zie ik graag die blonde flikker kapot getrapt worden. Heb nergens meer een hekel aan als dit soort matennaaiers.
Haha nee joh, die gast maakt het samen met Messi, Ronaldo en Suarez nog leuk in die competitie daar.
Heel houden die jongen
Jaccio
 Jaccio - donderdag 31 augustus 2017 - 22:29   quote  deeplink  
Pijnlijk hoor dit
pth
 pth - donderdag 31 augustus 2017 - 22:29   quote  deeplink  
Zit die commentator zich blij te maken over de voorsprong van Bulgarije??? (a) daar wint Oranje waarschijnlijk zondag ook niet van (hoe erg dat ook klinkt) en (b) de nummer 2 van deze poule gaat waarschijnlijk niet bij de beste nummers 2 horen. Die Fosu-Mensah vind ik trouwens wel een erg goede speler.
remco k
 remco k - donderdag 31 augustus 2017 - 22:29   quote  deeplink  
Dit is echt niet normaal. Ik heb het nl elftal nog nooit zo slecht gezien.
nummer10
 nummer10 - donderdag 31 augustus 2017 - 22:30   quote  deeplink  
vind je ? blind kreeg de schuld, maar we hebbben niks meer dan dit afgedankte materiaal incl advocaat....
pth
 pth - donderdag 31 augustus 2017 - 22:31   quote  deeplink  
Hoewel je niets verdiend ... zit ook niets mee.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 31 augustus 2017 - 22:31   quote  deeplink  
Whahahaha ik ga helemaal stuk hier!!! 4-0!!! Whahahaha
Jaccio
 Jaccio - donderdag 31 augustus 2017 - 22:32   quote  deeplink  
Pfff wat erg dit!
Wel heel cool voor die jongen. Dat wel.
Jaccio
 Jaccio - donderdag 31 augustus 2017 - 22:34   quote  deeplink  
Zo moet Lyon zich dus gevoeld hebben in de ArenA.. :p
pth
 pth - donderdag 31 augustus 2017 - 22:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 augustus 2017 - 22:30 schreef nummer10 het volgende:
vind je ? blind kreeg de schuld, maar we hebbben niks meer dan dit afgedankte materiaal incl advocaat....
Waar die seniele oude lul de laatste dagen mee bezig is geweest ... mij een raadsel. Helemaal geen enkel idee met dit elftal en natuurlijk is Frankrijk veel te goed, maar zoals nu had ik nooit gespeeld ... 4-3-3 met dit materiaal ... een middenveld dat constant tegen een overmacht staat ... Sneijder die compleet overlopen wordt ... Strootman die nooit iets presteert in Oranje ... Janssen die 2 minuten in de benen had ... ach hou ook maar op, met dit soort prutsers langs de kant heb je tegen geen enkele tegenstander een kans ...

Wel te hopen dat iemand Griezman in de gang nog even zijn neusvleugel achter in zijn tering kop ramt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 31 augustus 2017 door pth --
nummer10
 nummer10 - donderdag 31 augustus 2017 - 23:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 augustus 2017 - 22:38 schreef pth het volgende:

[..]

Waar die seniele oude lul de laatste dagen mee bezig is geweest ... mij een raadsel. Helemaal geen enkel idee met dit elftal en natuurlijk is Frankrijk veel te goed, maar zoals nu had ik nooit gespeeld ... 4-3-3 met dit materiaal ... een middenveld dat constant tegen een overmacht staat ... Sneijder die compleet overlopen wordt ... Strootman die nooit iets presteert in Oranje ... Janssen die 2 minuten in de benen had ... ach hou ook maar op, met dit soort prutsers langs de kant heb je tegen geen enkele tegenstander een kans ...

Wel te hopen dat iemand Griezman in de gang nog even zijn neusvleugel achter in zijn tering kop ramt.
en dost zat erbij en keek erna.. noe da hij het verschil maakte maar net zoon meloot als blind
remco k
 remco k - vrijdag 01 september 2017 - 07:00   quote  deeplink  
Ik denk niet dat je de trainers de schuld kan geven. Wij hebben gewoon technisch tactisch en fysiek een geweldige achterstand op heel veel landen. Niet voor niets dat wij geen spelers bij de top hebben de 50 wedstrijden per jaar onbesproken basisspeler zijn.

Overmars nog steeds de duurste transfer van een Nederlandse speler.

Grote verschil in alleen inzet al is schrijnend. Bijvoorbeeld bij omschakelingen. Nederlanders doen alles op 90% en dan ben je in het huidige voetbal gewoon te langzaam
Jaccio
 Jaccio - vrijdag 01 september 2017 - 07:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 september 2017 - 07:00 schreef remco k het volgende:
Ik denk niet dat je de trainers de schuld kan geven. Wij hebben gewoon technisch tactisch en fysiek een geweldige achterstand op heel veel landen. Niet voor niets dat wij geen spelers bij de top hebben de 50 wedstrijden per jaar onbesproken basisspeler zijn.

Overmars nog steeds de duurste transfer van een Nederlandse speler.

Grote verschil in alleen inzet al is schrijnend. Bijvoorbeeld bij omschakelingen. Nederlanders doen alles op 90% en dan ben je in het huidige voetbal gewoon te langzaam
Exact
Scout2
 Scout2 - zaterdag 02 september 2017 - 00:44   quote  deeplink  
Tete dijks. Denswil. Riedewald/haps

Klaassen. Van ginkel. wijnalaldum

Robben. Van Persie. Promes
Scout2
 Scout2 - zaterdag 02 september 2017 - 00:47   quote  deeplink  
Tete. Dijks. Denswil. . Haps

Wijnaldum Klaassen. Ginkel. Vilhena

Depay. Promes
Scout2
 Scout2 - zaterdag 02 september 2017 - 00:50   quote  deeplink  
Tete. Dijks denswil. Riedewald/haps

Ginkel

Klaassen. Sneijder

wijnaldum

Depay. Promes
Loetje
 Loetje - zaterdag 02 september 2017 - 01:15   quote  deeplink  
Cillesen
Janmaat, Denswill, De Vrij en Pieters.
Strootman, Wijnaldum, Klaassen
Promes, Dost en Elia.

Hele idiote opstelling, maar wel jongen die over het algemeen spelen bij hun club en het beter doen dan heel die zooi die er nu staat.
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 02 september 2017 - 12:13   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 september 2017 - 01:15 schreef Loetje het volgende:
Cillesen
Janmaat, Denswill, De Vrij en Pieters.
Strootman, Wijnaldum, Klaassen
Promes, Dost en Elia.

Hele idiote opstelling, maar wel jongen die over het algemeen spelen bij hun club en het beter doen dan heel die zooi die er nu staat.
Zo gek vind ik het nog niet hoor. Pieters erbij ben ik ook voor, die jongen speelt wekelijks in de PL.

Strootman zou ik ff niet opstellen, Daley Blind daar misschien. En Hoedt de Vrij vind ik in potentie wel een sterk centrum.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 02 september 2017 door NatjosFC --
nummer10
 nummer10 - zaterdag 02 september 2017 - 12:18   quote  deeplink  
vandijk niet beter dan die 2 ? geen idee hoor al tijden niet echt due jongens gevolgt
Eide
 Eide - zaterdag 02 september 2017 - 12:54   quote  deeplink  
Van Dijk lijkt mij een no-brainer samen met Blind.
Loetje
 Loetje - zaterdag 02 september 2017 - 13:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 september 2017 - 12:13 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Zo gek vind ik het nog niet hoor. Pieters erbij ben ik ook voor, die jongen speelt wekelijks in de PL.

Strootman zou ik ff niet opstellen, Daley Blind daar misschien. En Hoedt de Vrij vind ik in potentie wel een sterk centrum.
Strootman speelt zo goed bij Roma doorgaans. Ik snap dat gewoon echt niet. En waarom Pieters niet geselecteerd wordt snap ik al helemaal niet. Al zoveel jaar vrijwel onbetwist basisspeler bij Stoke wat een prima club is en hij het ook prima doet
Loetje
 Loetje - zaterdag 02 september 2017 - 13:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 september 2017 - 12:18 schreef nummer10 het volgende:
vandijk niet beter dan die 2 ? geen idee hoor al tijden niet echt due jongens gevolgt
Van Dijk speelt op het moment niet. Vandaar ook dat hij er niet bij staat. Maar ook die haalt run het Nederlands elftal gewoon totaal niet het niveau dat jij in Engeland haalt.

Dus of die Engelse competitie is nog wel de beste, maar bij lange na niet meer de sterkste, Wat ik al langer roep. Of spelers willen niet in het NL elftal
nummer10
 nummer10 - zaterdag 02 september 2017 - 13:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 september 2017 - 13:32 schreef Loetje het volgende:

[..]

Van Dijk speelt op het moment niet. Vandaar ook dat hij er niet bij staat. Maar ook die haalt run het Nederlands elftal gewoon totaal niet het niveau dat jij in Engeland haalt.

Dus of die Engelse competitie is nog wel de beste, maar bij lange na niet meer de sterkste, Wat ik al langer roep. Of spelers willen niet in het NL elftal
heb geen idee... weet wel dat er al een aantal niet eens waren met advocaat.. maybe opzet ? heb echt geen idee... volg nl elftal niet zo de laatste jaren
nummer10
 nummer10 - zaterdag 02 september 2017 - 13:52   quote  deeplink  
iemand ziyech zien spelen ? moest de man zijn aan hunkant ?
Loetje
 Loetje - zaterdag 02 september 2017 - 15:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 september 2017 - 13:51 schreef nummer10 het volgende:

[..]

heb geen idee... weet wel dat er al een aantal niet eens waren met advocaat.. maybe opzet ? heb echt geen idee... volg nl elftal niet zo de laatste jaren
Zegt toch alles dat hij daar bondscoach is... Het hele probleem met het Nederlands elftal is zelfs al onder de op handen gedragen Van Marwijk begonnen.
Loetje
 Loetje - zaterdag 02 september 2017 - 15:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 september 2017 - 13:52 schreef nummer10 het volgende:
iemand ziyech zien spelen ? moest de man zijn aan hunkant ?
Samenvatting gezien. 1 pingel en een gewone goal. Bereide ook de nodige kansen voor tegen een ploeg die normaal heel weinig ruimte weggeeft dat Mali. Dus was een prima pot.
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 02 september 2017 - 15:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 september 2017 - 15:06 schreef Loetje het volgende:

[..]

Zegt toch alles dat hij daar bondscoach is... Het hele probleem met het Nederlands elftal is zelfs al onder de op handen gedragen Van Marwijk begonnen.
Ik vond het onder van Marwijk al kut. Het hele WK maar twee goede wedstrijden gespeeld, maar wonderbaarlijk wel de finale gehaald.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 02 september 2017 - 15:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 september 2017 - 15:12 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Ik vond het onder van Marwijk al kut. Het hele WK maar twee goede wedstrijden gespeeld, maar wonderbaarlijk wel de finale gehaald.
indd.. en deed me niks... helaas..
Loetje
 Loetje - zaterdag 02 september 2017 - 15:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 september 2017 - 15:12 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Ik vond het onder van Marwijk al kut. Het hele WK maar twee goede wedstrijden gespeeld, maar wonderbaarlijk wel de finale gehaald.
Van Marwijk heeft het, zoals Klinsmann bij Duitsland wel heeft gedaan, het nagelaten om door te selecteren zodat de nieuwe generatie kon opgroeien tussen de ervaren rotten. Probeerde het 1x en nooit meer. Bij Duitsland maakt Low dat werk nu af.

Wat Van Gaal deed was echt bizar en ook niet realistisch. Dit dag je al van ver aankomen. Daarbij maken alle goede jonge spelers die potentieel NL elftal materiaal zijn, op hun 17e of 1ie al een overstap naar een grote club en zijn ze meteen verneukt en wordt het niks meer.

En dan heb je de 2 belangrijkste problemen al benoemd eigenlijk. Zelfs Guardiola zou niet niet aan de praat krijgen
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 03 september 2017 - 17:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 september 2017 - 12:54 schreef Eide het volgende:
Van Dijk lijkt mij een no-brainer samen met Blind.
Speelt niet en wat een vreemd ventje.

Super arrogant zoals hij erbij loopt nu en hoe hij zich gedraagt tijdens de transferperiode laat wel zien dat hij van Dijk alleen maar op van Dijk draait. Nee wat mij part wordt die gast nooit meer geselecteerd voor het NL elftal.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 03 september 2017 - 17:11   quote  deeplink  
Wat een clowns rond de Arena. Bah, vervuiling van alles wat met Ajax te maken heeft! En je kan je lachen amper inhouden als je er tusssendoor moet lopen.
aaadjuh
 aaadjuh - zondag 03 september 2017 - 17:29   quote  deeplink  
Zitten wij moeilijk te doen om de selectie van Ajax, Veltman, Viergever, Dijks, Younes
Hebben jullie de selectie van het Nederlands elftal wel eens gezien??

Moehahahahaha!!!!
Loetje
 Loetje - zondag 03 september 2017 - 17:33   quote  deeplink  
Lijkt wel of ze 11 nummers 10 hebben. Iets teveel van hetzelfde en daardoor slaapverwekkend om naar te kijken

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 03 september 2017 door Loetje --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 03 september 2017 - 17:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 september 2017 - 17:33 schreef Loetje het volgende:
Lijkt wel of ze 11 nummers 10 hebben. Iets teveel van hetzelfde en daardoor slaapverwekkend
Whahahahahaha
nummer10
 nummer10 - zondag 03 september 2017 - 17:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 september 2017 - 17:33 schreef Loetje het volgende:
Lijkt wel of ze 11 nummers 10 hebben. Iets teveel van hetzelfde en daardoor slaapverwekkend om naar te kijken
beetje het zelfde als loetjes.. zeggen niet meer op de man te willen spelen maar dom door gaan.. hoezo slaapverwekkend.. maar snap dat je stoer wil overkomen man
Brandje
 Brandje - zondag 03 september 2017 - 17:37   quote  deeplink  
Tegen een team wat zich in gaat graven gaat Dickie met drie dravers op het middenveld spelen en 0,0 creativiteit.
aaadjuh
 aaadjuh - zondag 03 september 2017 - 17:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 september 2017 - 17:37 schreef Brandje het volgende:
Tegen een team wat zich in gaat graven gaat Dickie met drie dravers op het middenveld spelen en 0,0 creativiteit.
En weer Jansen in de spits

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5940
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Tussenstanden binnen en buitenland









0.0836288