BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Tussenstanden binnen en buitenland

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Loetje
 Loetje - zondag 03 september 2017 - 17:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 september 2017 - 17:37 schreef nummer10 het volgende:

[..]

beetje het zelfde als loetjes.. zeggen niet meer op de man te willen spelen maar dom door gaan.. hoezo slaapverwekkend.. maar snap dat je stoer wil overkomen man
Waar heb jij het nou weer over? Soms staat iets er letterlijk hoor, ik weet niet... Volgens mij vergeten ze bij NL structureel te verdedigen en vallen ze allemaal aan. Vandaar 11 nummers 10. Maar je hebt er aardig wat van weg.
nummer10
 nummer10 - zondag 03 september 2017 - 17:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 september 2017 - 17:39 schreef Loetje het volgende:

[..]

Waar heb jij het nou weer over? Soms staat iets er letterlijk hoor, ik weet niet... Volgens mij vergeten ze bij NL structureel te verdedigen en vallen ze allemaal aan. Vandaar 11 nummers 10. Maar je hebt er aardig wat van weg.
mooie omweg ;) laten we maar weer over voetbal hebben.. en zoals eerder gezegt zal ik het invervolg proberen te onderbouwen.. dat gezeik altijd op elkaar komt mij ook de strot uit..
Loetje
 Loetje - zondag 03 september 2017 - 17:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 september 2017 - 17:53 schreef nummer10 het volgende:

[..]

mooie omweg ;) laten we maar weer over voetbal hebben.. en zoals eerder gezegt zal ik het invervolg proberen te onderbouwen.. dat gezeik altijd op elkaar komt mij ook de strot uit..
Had ik ook. Dit bedoelen we dus ook... Ga niet ieder onderwerp veranderen naar iets waar het niet over gaat
nummer10
 nummer10 - zondag 03 september 2017 - 18:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 september 2017 - 17:56 schreef Loetje het volgende:

[..]

Had ik ook. Dit bedoelen we dus ook... Ga niet ieder onderwerp veranderen naar iets waar het niet over gaat
tuurlijk jonge.. (y)
Brandje
 Brandje - zondag 03 september 2017 - 18:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 september 2017 - 17:11 schreef Ajax Warrior het volgende:
Wat een clowns rond de Arena. Bah, vervuiling van alles wat met Ajax te maken heeft! En je kan je lachen amper inhouden als je er tusssendoor moet lopen.
Yup, waarschijnlijk zit er nu een man van middelbare leeftijd in een Oranje overall met een wortel op zijn hoofd op "mijn" stoeltje in de JC-Arena. Je gaat al over je nek bij de gedachte eraan.
nummer10
 nummer10 - zondag 03 september 2017 - 18:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 september 2017 - 18:03 schreef Brandje het volgende:

[..]

Yup, waarschijnlijk zit er nu een man van middelbare leeftijd in een Oranje overall met een wortel op zijn hoofd op "mijn" stoeltje in de JC-Arena. Je gaat al over je nek bij de gedachte eraan.
en misschien nog wel een kakkerlak ook nog :p
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 03 september 2017 - 18:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 september 2017 - 18:03 schreef Brandje het volgende:

[..]

Yup, waarschijnlijk zit er nu een man van middelbare leeftijd in een Oranje overall met een wortel op zijn hoofd op "mijn" stoeltje in de JC-Arena. Je gaat al over je nek bij de gedachte eraan.
Hahaha helemaal gelijk. Liep van De Toekomst langs de JC Arena naar Bijlmer. Kon mij niet snel genoeg gaan. Wat een ongelooflijk dom volk loopt daar. Echt om je rot te schamen!
Loetje
 Loetje - zondag 03 september 2017 - 18:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 september 2017 - 18:01 schreef nummer10 het volgende:

[..]

tuurlijk jonge.. (y)
Ga je weer....
nummer10
 nummer10 - zondag 03 september 2017 - 18:53   quote  deeplink  
herke je het duimpje niet ? is voor mij klaar zo.. gewoon genietrn van dit nl elftal.. hahaha
Jaccio
 Jaccio - zondag 03 september 2017 - 19:13   quote  deeplink  
Het is weer niet om aan te zien.
Die Jansen is toch geen nl elftal spits, kom op zeg.
Loetje
 Loetje - zondag 03 september 2017 - 19:19   quote  deeplink  
Whahahahahaahhaha.
Brandje
 Brandje - zondag 03 september 2017 - 19:20   quote  deeplink  
Wat een slecht voetbal
Loetje
 Loetje - zondag 03 september 2017 - 19:26   quote  deeplink  
Ik kijk er niet eens meer na. NL kijken is het meest scheinheilige wat er bestaat
Eide
 Eide - zondag 03 september 2017 - 19:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 september 2017 - 19:20 schreef Brandje het volgende:
Wat een slecht voetbal
Het doet pijn aan de ogen. Blind als uitblinker. Als je linksback de beste voetballer op het veld is, en bovendien de meest gevaarlijke, is er iets goed mis.
Jaccio
 Jaccio - zondag 03 september 2017 - 19:28   quote  deeplink  
We hebben iniedergeval de bedenkelijke eer gehad het meest belabberde nl elftal ooit mee te maken.
Totaal voetbal, yeah right
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 03 september 2017 - 19:31   quote  deeplink  
Wat doet Janssen nog steeds op het veld
nummer10
 nummer10 - maandag 04 september 2017 - 01:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 september 2017 - 19:31 schreef Hasjkoph het volgende:
Wat doet Janssen nog steeds op het veld
vond zichzelf goedspelen.. en advocaat ook... heb nie gekeken maar wat ik lees lult hij en advocaat uit zijn nek ?
remco k
 remco k - maandag 04 september 2017 - 19:21   quote  deeplink  
Heel dat nl elftal was dramatisch. Maar ik begrijp wel wat ze zeggen. Om wat om Re draaien heb je vertrouwen nodig. En dit soort. Potjes moeten je dat vertrouwen geven.
Eide
 Eide - maandag 04 september 2017 - 19:59   quote  deeplink  
Dan nog Remco, als je ziet hoe een Wijnaldum, Tete en Promes doelloos en zielloos over zo'n veld sjokt. Het is dat Blind enorm goed op dreef was want anders was het weer niets geworden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 04 september 2017 door Eide --
nummer10
 nummer10 - maandag 04 september 2017 - 20:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 september 2017 - 19:59 schreef Eide het volgende:
Dan nog Remco, als je ziet hoe een Wijnaldum, Tete en Promes doelloos en zielloos over zo'n veld sjokt. Het is dat Blind enorm goed op dreef was want anders was het weer niets geworden.
en juist van tete had ik meer verwacht om het tegendeel te bewijzen.. maar zoals gisteren snap ik ajax best eerlijk gezegt als dit zijn instelling was op de training.. speelt die ook zo bij lyon ? (heb geen idee)
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 04 september 2017 - 21:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 september 2017 - 19:26 schreef Eide het volgende:

[..]

Het doet pijn aan de ogen. Blind als uitblinker. Als je linksback de beste voetballer op het veld is, en bovendien de meest gevaarlijke, is er iets goed mis.
Overigens vind ik dat Blind behoorlijk wordt onderschat.....
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 04 september 2017 - 21:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 september 2017 - 19:13 schreef Jaccio het volgende:
Het is weer niet om aan te zien.
Die Jansen is toch geen nl elftal spits, kom op zeg.
binnenkort weer KJH in de spits ;-)
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 04 september 2017 - 21:22   quote  deeplink  
Janssen is trouwens ook niet opgenomen in de selectie van Tottenham voor de CL poulefase
remco k
 remco k - dinsdag 05 september 2017 - 08:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 september 2017 - 20:10 schreef nummer10 het volgende:

[..]

en juist van tete had ik meer verwacht om het tegendeel te bewijzen.. maar zoals gisteren snap ik ajax best eerlijk gezegt als dit zijn instelling was op de training.. speelt die ook zo bij lyon ? (heb geen idee)
Daar speelt ie meer dan prima..
nummer10
 nummer10 - dinsdag 05 september 2017 - 08:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 september 2017 - 08:27 schreef remco k het volgende:

[..]

Daar speelt ie meer dan prima..
toch wel vreemd.. juist bij een oranje verwacht je nog meer.. (niet alleen tete)
Jaccio
 Jaccio - dinsdag 05 september 2017 - 09:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 september 2017 - 08:43 schreef nummer10 het volgende:

[..]

toch wel vreemd.. juist bij een oranje verwacht je nog meer.. (niet alleen tete)
Denk dat het gewoon lastig is om in een slecht draaiend elftal goed te renderen.
Is met Wijnaldum en Promes ook zo. Die spelen bij hun clubs gewoon prima. Vooral Wijnaldum.

Het zal ook te maken hebben met ervaring.
remco k
 remco k - dinsdag 05 september 2017 - 09:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 september 2017 - 08:43 schreef nummer10 het volgende:

[..]

toch wel vreemd.. juist bij een oranje verwacht je nog meer.. (niet alleen tete)
Ik denk dat die jongens daar dichtklappen omdat het moeten op dit moment zo groot is..
Eide
 Eide - dinsdag 05 september 2017 - 10:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 september 2017 - 09:14 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Denk dat het gewoon lastig is om in een slecht draaiend elftal goed te renderen.
Is met Wijnaldum en Promes ook zo. Die spelen bij hun clubs gewoon prima. Vooral Wijnaldum.

Het zal ook te maken hebben met ervaring.
Wijnaldum mag je ondertussen wel als een ervaren voetballer zien. Dat is juist iemand die het voortouw zou moeten nemen. Dan vind ik het vreemd dat het de linksback is die dat wel kan, maar de centrale middenvelder niet.

Dat het niet makkelijk is in een slecht lopend elftal is absoluut waar. Toch was het verschil tussen verschillende spelers wel opvallend te noemen. Met name Tete oogde ook gewoon ongeïnteresseerd. Alles breed of terug. Hij speelde niet alleen zwak, maar ook zonder enige urgentie of besef van de situatie waar Oranje zich in bevind.

Natuurlijk is ervaring een excuus, net zoals dat Oranje slecht loopt er een is en zoals een gebrek aan kwaliteit dat ook is. Waar geen excuus voor is is niet je vreselijk stinkende best doen.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 05 september 2017 - 11:33   quote  deeplink  
slecht loopt het zeker.. maar meer de inzet die ik miste.. bij veel spelers overigens
Jaccio
 Jaccio - dinsdag 05 september 2017 - 12:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 september 2017 - 10:50 schreef Eide het volgende:

[..]

Wijnaldum mag je ondertussen wel als een ervaren voetballer zien. Dat is juist iemand die het voortouw zou moeten nemen. Dan vind ik het vreemd dat het de linksback is die dat wel kan, maar de centrale middenvelder niet.

Dat het niet makkelijk is in een slecht lopend elftal is absoluut waar. Toch was het verschil tussen verschillende spelers wel opvallend te noemen. Met name Tete oogde ook gewoon ongeïnteresseerd. Alles breed of terug. Hij speelde niet alleen zwak, maar ook zonder enige urgentie of besef van de situatie waar Oranje zich in bevind.

Natuurlijk is ervaring een excuus, net zoals dat Oranje slecht loopt er een is en zoals een gebrek aan kwaliteit dat ook is. Waar geen excuus voor is is niet je vreselijk stinkende best doen.
Ben ik absoluut met je eens hoor.
Er is nooit een excuus om niet je absolute stinkende best te doen wat mij betreft..

Het valt echter wel op dat nagenoeg het hele elftal onder hun niveau speelt, dan is het geen toeval meer en moet het toch met meer te maken hebben dan inzet denk ik.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 05 september 2017 door Jaccio --
Jaccio
 Jaccio - dinsdag 05 september 2017 - 13:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 september 2017 - 21:12 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

binnenkort weer KJH in de spits ;-)
Dat zou niet eens zo verkeerd zijn.
remco k
 remco k - zaterdag 09 september 2017 - 16:22   quote  deeplink  
Everton Tottenham. 5 oud Ajacieden in de basis.
remco k
 remco k - zaterdag 09 september 2017 - 16:23   quote  deeplink  
Wel matige pot tm nu.
Loetje
 Loetje - zaterdag 09 september 2017 - 17:38   quote  deeplink  
Had verwacht dat Tottenham het lastiger zou krijgen. Wat hoop ik dat hun een keer kampioen worden trouwens. Morgen ook erg benieuwd naar De Boer, zal zo ongeveer de laatste kans zijn. Hoe raar het ook is.
remco k
 remco k - zaterdag 09 september 2017 - 17:40   quote  deeplink  
Ja helemaal eens. Maar ja. Wembley hè.
remco k
 remco k - zaterdag 09 september 2017 - 17:41   quote  deeplink  
Maar wat zijn die 4 Ajacieden goed bij Tottenham.
remco k
 remco k - zaterdag 09 september 2017 - 17:45   quote  deeplink  
Wel apart dat Koeman Klaassen wisselt. Die was absoluut niet de minste middenvelder bij Everton
remco k
 remco k - zaterdag 09 september 2017 - 17:55   quote  deeplink  
Ze hebben het nu over Eriksen. Maar die jongen is toch in alles de natuurlijke opvolger van Iniesta.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 09 september 2017 - 18:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 september 2017 - 17:38 schreef Loetje het volgende:
Had verwacht dat Tottenham het lastiger zou krijgen. Wat hoop ik dat hun een keer kampioen worden trouwens. Morgen ook erg benieuwd naar De Boer, zal zo ongeveer de laatste kans zijn. Hoe raar het ook is.
heb het al vaker gezegt vind deboer een matige trainer.. leuk die 3 titels maar als je zag hoe toen die tegenstanders waren vraag ik me af of het een andere trainer niet was gelukt toen... neemt nie weg dat ik met de titels tevreden ben en hem daar dankbaar voor ben.. PS zie ik in de boer meer een bondscoach dan club trainer... en waarom ? geenidee zegt men gevoel gewoon :)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 09 september 2017 door nummer10 --
Loetje
 Loetje - zaterdag 09 september 2017 - 18:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 september 2017 - 17:41 schreef remco k het volgende:
Maar wat zijn die 4 Ajacieden goed bij Tottenham.
Jep! Nu is Vertonghen de jongste niet meer maar ik zou de rest graag een stap hogerop willen zien maken.
Loetje
 Loetje - zaterdag 09 september 2017 - 18:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 september 2017 - 17:45 schreef remco k het volgende:
Wel apart dat Koeman Klaassen wisselt. Die was absoluut niet de minste middenvelder bij Everton
Die wordt zowat wekelijks gewisseld. Kan ook te maken hebben met de intensiteit. Dat is natuurlijk wel even wennen.
Loetje
 Loetje - zaterdag 09 september 2017 - 18:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 september 2017 - 18:09 schreef nummer10 het volgende:

[..]

heb het al vaker gezegt vind deboer een matige trainer.. leuk die 3 titels maar als je zag hoe toen die tegenstanders waren vraag ik me af of het een andere trainer niet was gelukt toen... neemt nie weg dat ik met de titels tevreden ben en hem daar dankbaar voor ben.. PS zie ik in de boer meer een bondscoach dan club trainer... en waarom ? geenidee zegt men gevoel gewoon :)
Nouja een matige trainer, eerder een hele eigenwijze trainer denk ik en daardoor onnodig matig. De Boer begon fantastisch maar staat al 4 jaar stil in zijn ontwikkeling en dat doet ie echt helemaal zelf.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 09 september 2017 - 18:46   quote  deeplink  
Wel blij dat ze in Duitsland tenminste wel doorpakken met de videoref. Die hoeven niet jarenlang te testen zoals in Nederland. Ingevoerd en het bewijst zijn waarde!
nummer10
 nummer10 - zaterdag 09 september 2017 - 19:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 september 2017 - 18:15 schreef Loetje het volgende:

[..]

Nouja een matige trainer, eerder een hele eigenwijze trainer denk ik en daardoor onnodig matig. De Boer begon fantastisch maar staat al 4 jaar stil in zijn ontwikkeling en dat doet ie echt helemaal zelf.
dat zou ook heel goed kunnen indd..
Loetje
 Loetje - zaterdag 09 september 2017 - 19:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 september 2017 - 18:46 schreef Ajax Warrior het volgende:
Wel blij dat ze in Duitsland tenminste wel doorpakken met de videoref. Die hoeven niet jarenlang te testen zoals in Nederland. Ingevoerd en het bewijst zijn waarde!
Was echt een walgelijke overtreding. En erna nog protesteren ook door die trainer. Eerlijker wordt het niet denk ik dan...
remco k
 remco k - zondag 10 september 2017 - 13:11   quote  deeplink  
Lekker hoor bij psv. 2-0 achter en een rode kaart voor Lozano.

Vond het trouwens absoluut geen rode kaart. Des te lekkerder.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 10 september 2017 - 13:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 september 2017 - 13:11 schreef remco k het volgende:
Lekker hoor bij psv. 2-0 achter en een rode kaart voor Lozano.

Vond het trouwens absoluut geen rode kaart. Des te lekkerder.
Als ze volgende weekend die kakkies maar even puntverlies bezorgen.
Eide
 Eide - zondag 10 september 2017 - 13:26   quote  deeplink  
Nou Remco, als dat geen rood is... Donkerrood. Met gestrekt been op de scheen. Dan neem je het risico een tegenstander zwaar te blesseren en dat is rood. Meer dan terecht dus.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 10 september 2017 door Eide --
remco k
 remco k - zondag 10 september 2017 - 13:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 september 2017 - 13:26 schreef Eide het volgende:
Nou Remco, als dat geen rood is... Donkerrood. Met gestrekt been op de scheen. Dan neem je het risico een tegenstander zwaar te blesseren en dat is rood. Meer dan terecht dus.
Ach kom op man. Er gebeurt amper iets. Been is ook niet gestrekt bij de tackle maar pas als ie zijn been neerzet. Nee sorry. Gele kaart en lekker verder ballen.
remco k
 remco k - zondag 10 september 2017 - 14:09   quote  deeplink  
Psv echt volledig onmachtig. Tis dat Heerenveen heel slordig is en het wel mooi lijkt te vinden. Maar een grotere uitslag had niet raar geweest

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5149
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Tussenstanden binnen en buitenland









0.0813550