BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Tussenstanden binnen en buitenland

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Scout2
 Scout2 - vrijdag 28 juli 2017 - 13:14   quote  deeplink  
Of

Pereiro. Locadia. Lozano

Ramselaar. Propper. Van ginkel

Henrix. Isimat. Swaab. Arias
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 28 juli 2017 - 13:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 juli 2017 - 00:23 schreef nummer10 het volgende:

[..]

zogauw je een huurling (teminste gehuurd dacht ik van ginkel) aanvoerder maakt ben je sws al op het verkeerde pad.. denk niet dat cocu het seizoen afmaakt
Ik snap dat wel, hij is inmiddels toch al 3 seizoenen bij de club dus ja. En lijkt volgend seizoen ook (eindelijk) definitief te komen.
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 28 juli 2017 - 13:35   quote  deeplink  
Waarom moet de Jong geslachtofferd worden na 1 minder seizoen. Het jaar hiervoor scoorde hij er 26 en daarvoor 20 en hij geeft nog assists ook. Zou een spits zijn die ik graag bij Ajax zou zien mocht Dolberg vertrekken. Als hij zijn vorm weer vindt, heeft PSV zoveel aan die man. Hij laat ze beter voetballen en scoort veel belangrijke goals.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 28 juli 2017 - 15:04   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 juli 2017 - 13:32 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Ik snap dat wel, hij is inmiddels toch al 3 seizoenen bij de club dus ja. En lijkt volgend seizoen ook (eindelijk) definitief te komen.
blijft een huurling...
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 28 juli 2017 - 15:53   quote  deeplink  
maar waarom zou die dan geen aanvoerder kunnen zijn..?
nummer10
 nummer10 - vrijdag 28 juli 2017 - 16:33   quote  deeplink  
slechts gewoon een mening dat een huurling geen aanvoerder kan/mag zijn... daarbij vind ik sws dat een aanvoerder meer is dan alleen iemand die doelpunten maakt zoals dejong heeft gedaan voor psv.. gaat erom dat jeje ploeg kan sturen en weet te motiveren.. en dat zou een "huurling" dan moeten doen ?
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 28 juli 2017 - 16:50   quote  deeplink  
Zie niet in waarom dat niet zou kunnen. 't Is niet zo dat hij even een seizoen voor de club komt spelen en dan weer weg is. Hij speelt er al langer en de bedoeling is ook dat hij hierna blijft. Zie ook geen andere geschikte kandidaten binnen hun team, alleen de Jong Pröpper en misschien een Hendriks. En die zijn allemaal niet zeker van een basisplaats, lijkt mij logisch dat je dan kiest voor van Ginkel die wel het vertrouwen heeft. Of hij dan onder contract staat of gehuurd is maakt niet uit.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 28 juli 2017 - 17:20   quote  deeplink  
nee verschillen we gewoon van mening hierin maar da geeft nie
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 03 augustus 2017 - 18:16   quote  deeplink  
Het is weer duidelijk dat de FFP gewoon te omzeilen is. Schande hoe PSG probeert Neymar binnen te halen. Hopelijk houdt de Spaanse voetbalbond stand in hun eis. Ik ben er alleen bang voor.
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 03 augustus 2017 - 18:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 augustus 2017 - 18:16 schreef Ajax Warrior het volgende:
Het is weer duidelijk dat de FFP gewoon te omzeilen is. Schande hoe PSG probeert Neymar binnen te halen. Hopelijk houdt de Spaanse voetbalbond stand in hun eis. Ik ben er alleen bang voor.
Psg wilt toch gewoon zijn vastgestelde transfersom betalen? Of iets gemist
nummer10
 nummer10 - donderdag 03 augustus 2017 - 19:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 augustus 2017 - 18:37 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Psg wilt toch gewoon zijn vastgestelde transfersom betalen? Of iets gemist
nee want volgens ffp mag dit niet.. psg doet dit nu met een onweg via de oliebarronnetjes is quatar om zo de ffp te omzeilen
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 03 augustus 2017 - 20:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 augustus 2017 - 18:37 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Psg wilt toch gewoon zijn vastgestelde transfersom betalen? Of iets gemist
Op onderstaande manier ja.

"Vanwege de Financial Fair Play-regels van de UEFA kan PSG de vertrekclausule van 222 miljoen euro in het contract van de 25-jarige aanvaller bij Barcelona niet zelf betalen. Om de reglementen te omzeilen, bedacht Qatar Investment Authority, dat eigenaar is van de Franse club, een ingewikkelde constructie.

Neymar wordt ambassadeur van het WK voetbal 2022 in Qatar voor 300 miljoen euro. Dat is de totale transfersom die de Franse topclub moet betalen voor Neymar, inclusief de Franse belastingen. Neymar zal dan zelf voor 222 miljoen euro zijn contract afkopen in Spanje. Volgens La Liga kan er met deze constructie geen sprake zijn van Financial Fair Play."
nummer10
 nummer10 - donderdag 03 augustus 2017 - 23:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 augustus 2017 - 20:00 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Op onderstaande manier ja.

"Vanwege de Financial Fair Play-regels van de UEFA kan PSG de vertrekclausule van 222 miljoen euro in het contract van de 25-jarige aanvaller bij Barcelona niet zelf betalen. Om de reglementen te omzeilen, bedacht Qatar Investment Authority, dat eigenaar is van de Franse club, een ingewikkelde constructie.

Neymar wordt ambassadeur van het WK voetbal 2022 in Qatar voor 300 miljoen euro. Dat is de totale transfersom die de Franse topclub moet betalen voor Neymar, inclusief de Franse belastingen. Neymar zal dan zelf voor 222 miljoen euro zijn contract afkopen in Spanje. Volgens La Liga kan er met deze constructie geen sprake zijn van Financial Fair Play."
leuke maas in de wet... slaat dus nergens op
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 04 augustus 2017 - 00:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 augustus 2017 - 23:58 schreef nummer10 het volgende:

[..]

leuke maas in de wet... slaat dus nergens op
Wat? De FFP of mijn reactie?
nummer10
 nummer10 - vrijdag 04 augustus 2017 - 01:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 augustus 2017 - 00:25 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Wat? De FFP of mijn reactie?
de ffp
remco k
 remco k - zaterdag 05 augustus 2017 - 19:19   quote  deeplink  
Tsjaa. Video scheids in de kuip. Hij durft in ieder geval wel. Maar als je de penalty geeft moet je El ahmadi ook rood geven.

Wel duidelijk een moment dat normaal altijd in het voordeel van Feyenoord werd gefloten.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zaterdag 05 augustus 2017 - 19:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 augustus 2017 - 19:19 schreef remco k het volgende:
Tsjaa. Video scheids in de kuip. Hij durft in ieder geval wel. Maar als je de penalty geeft moet je El ahmadi ook rood geven.

Wel duidelijk een moment dat normaal altijd in het voordeel van Feyenoord werd gefloten.
dat vind ik van niet. zo'n sliding hoeft namelijk helemaal geen overtreding te zijn.

Tegenwoordig mag je van achteren een sliding inzetten.

Als el hamadi de bal had geraakt was het helemaal geen overtreding.
Hij had het niet kunnen zien dat hij wel of niet de bal had geraakt.
De bal gaat weg van Matavz op de manier dat El Hamadi de bal raakt zou hebben.

Ook de grens kon het niet zien.

Dus alleen maar goed dat er wel zo'n ding word gebruikt.

Alleen jammer dat er niet overal kan.

Misschien kan PSG eigenaren even geld overmaken naar de KNVB om ieder veld het te instaleren:P
remco k
 remco k - zaterdag 05 augustus 2017 - 23:13   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 augustus 2017 - 19:41 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

dat vind ik van niet. zo'n sliding hoeft namelijk helemaal geen overtreding te zijn.

Tegenwoordig mag je van achteren een sliding inzetten.

Als el hamadi de bal had geraakt was het helemaal geen overtreding.
Hij had het niet kunnen zien dat hij wel of niet de bal had geraakt.
De bal gaat weg van Matavz op de manier dat El Hamadi de bal raakt zou hebben.

Ook de grens kon het niet zien.

Dus alleen maar goed dat er wel zo'n ding word gebruikt.

Alleen jammer dat er niet overal kan.

Misschien kan PSG eigenaren even geld overmaken naar de KNVB om ieder veld het te instaleren:P
Daarom blij met de videozref. Was namelijk gewoon een penalty. En het ontnemen van een scoringsdrang. Dus rood.
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 07 augustus 2017 - 16:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 augustus 2017 - 20:00 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Op onderstaande manier ja.

"Vanwege de Financial Fair Play-regels van de UEFA kan PSG de vertrekclausule van 222 miljoen euro in het contract van de 25-jarige aanvaller bij Barcelona niet zelf betalen. Om de reglementen te omzeilen, bedacht Qatar Investment Authority, dat eigenaar is van de Franse club, een ingewikkelde constructie.

Neymar wordt ambassadeur van het WK voetbal 2022 in Qatar voor 300 miljoen euro. Dat is de totale transfersom die de Franse topclub moet betalen voor Neymar, inclusief de Franse belastingen. Neymar zal dan zelf voor 222 miljoen euro zijn contract afkopen in Spanje. Volgens La Liga kan er met deze constructie geen sprake zijn van Financial Fair Play."
Volgens mij stond ook in het contrat van Neymar (ergens gelezen) dat geen andere club zijn contract mocht afkopen en dat alleen de speler zijn contract mocht afkpen voor 222 miljoen. Barceloan had nooit verwacht dat zoiets kon gebeuren. Nieuwe contract van Messi zal wel op 500m uitkomen?
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 07 augustus 2017 - 16:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 augustus 2017 - 19:19 schreef remco k het volgende:
Tsjaa. Video scheids in de kuip. Hij durft in ieder geval wel. Maar als je de penalty geeft moet je El ahmadi ook rood geven.

Wel duidelijk een moment dat normaal altijd in het voordeel van Feyenoord werd gefloten.
DIt is een oude regel, die is veranderd. Penalty is niet automatisch rood meer.
remco k
 remco k - maandag 07 augustus 2017 - 17:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 augustus 2017 - 16:14 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Volgens mij stond ook in het contrat van Neymar (ergens gelezen) dat geen andere club zijn contract mocht afkopen en dat alleen de speler zijn contract mocht afkpen voor 222 miljoen. Barceloan had nooit verwacht dat zoiets kon gebeuren. Nieuwe contract van Messi zal wel op 500m uitkomen?
Nee dat stond er niet in. Dat wat psg gedaan heeft is namelijk een Maas in de wet.

Messi staat volgens mij op 1 miljard nu. Net ala Benzema en cr7
remco k
 remco k - maandag 07 augustus 2017 - 17:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 augustus 2017 - 16:15 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

DIt is een oude regel, die is veranderd. Penalty is niet automatisch rood meer.
Penalty is nooit automatisch rood geweest.
Eide
 Eide - maandag 07 augustus 2017 - 17:19   quote  deeplink  
La Liga heeft het afkopen van het contract overigens geblokkeerd. De verwachting is dat het puur een symbolische daad zal blijken maar vooruit. Ze hebben de bankgarantie dus afgewezen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 07 augustus 2017 - 18:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 augustus 2017 - 17:15 schreef remco k het volgende:

[..]

Nee dat stond er niet in. Dat wat psg gedaan heeft is namelijk een Maas in de wet.

Messi staat volgens mij op 1 miljard nu. Net ala Benzema en cr7
En juist die clubs verneuken het door die mazen te zoeken.
remco k
 remco k - maandag 07 augustus 2017 - 18:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 augustus 2017 - 18:23 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

En juist die clubs verneuken het door die mazen te zoeken.
Ach. Ik had goede hoop met die ffp. Maar er is niks veranderd.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 07 augustus 2017 - 21:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 augustus 2017 - 18:33 schreef remco k het volgende:

[..]

Ach. Ik had goede hoop met die ffp. Maar er is niks veranderd.
Klopt, en dat irriteert me. En supporters die ertegen ageren worden door de UEFA bestraft met boetes voor de club! En waarom? Omdat geld uiteindelijk regeert.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 08 augustus 2017 - 21:41   quote  deeplink  
Is Peter R. nu ook al een zogenaamde voetbalkenner die tijdens sportprogramma's zijn mening mag geven??? Pfff wat een stem. Gelijk geluid uit gezet.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - woensdag 09 augustus 2017 - 02:32   quote  deeplink  
JAA, kweenie...ik vinhet een raar mannetje.. ik denk dater meer achter zit. Niet te vertrouwen oor...
Eide
 Eide - woensdag 09 augustus 2017 - 11:07   quote  deeplink  
Hij is mede-eigenaar van een spelersmakelaarskantoor. Z'n zoon is geloof ik de jurist achter het gebeuren.
Pietje
 Pietje - woensdag 09 augustus 2017 - 13:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 augustus 2017 - 21:41 schreef Ajax Warrior het volgende:
Is Peter R. nu ook al een zogenaamde voetbalkenner die tijdens sportprogramma's zijn mening mag geven??? Pfff wat een stem. Gelijk geluid uit gezet.
Whahaha. Inderdaad van die stem. Op veler verzoek immiteer ik hem thuis nogal eens.

Die kerel wordt te pas en te onpas van stal gehaald. Over allerlei zaken. Ik heb een reusachtige hekel aan hem.
Ooit is hij ook een politieke partij begonnen: PRDV (Partij voor Rechtvaardigheid, Democratie en Vooruitgang). Nou, nou wat een succes was dat...
Jaccio
 Jaccio - zaterdag 12 augustus 2017 - 16:58   quote  deeplink  
Klaassen gaat lekker daar bij Everton. Speelt goed.
Met de Boer en Riedewald gaat het minder. Ziet er niet goed uit bij de 0-2 Riedewald

Grappig overigens dat iemand die bij Ajax gewoon niet goed genoeg bevonden is gewoon basis staat bij CP

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 12 augustus 2017 door Jaccio --
Eide
 Eide - zaterdag 12 augustus 2017 - 17:14   quote  deeplink  
Klaassen is een klasbak hoor.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zaterdag 12 augustus 2017 - 17:24   quote  deeplink  
Psv moet eigenlijk wel gaan oppassen dat ze dit seizoen niet worden gepasseerd door Vitesse en Utrecht.
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 12 augustus 2017 - 17:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2017 - 17:24 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
Psv moet eigenlijk wel gaan oppassen dat ze dit seizoen niet worden gepasseerd door Vitesse en Utrecht.
lol wtf, ze zijn nog niet eens begonnen aan de competitie... Bij een overwinning vanavond ziet het er al weer anders uit. Bovendien kunnen ze nog inkopen en PSV speelt geen europees wat vaak weer punten scheelt aangezien er vaak wordt gemorst in de ED na europese uitwedstrijden. Heel voorbarig wat je zegt.
Eide
 Eide - zaterdag 12 augustus 2017 - 17:39   quote  deeplink  
Neemt niet weg dat PSV nog geen enkele indruk heeft gemaakt.

Crystal Palace onthustend slecht. Creeeren helemaal niets. De Boer heeft daar een Nederlandse clan gemaakt. Dat houdt niet lang als ze zo door gaan. Aanvallend onmachtig en verdedigend kwetsbaar tegen een promovendus.
Jaccio
 Jaccio - zaterdag 12 augustus 2017 - 17:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2017 - 17:14 schreef Eide het volgende:
Klaassen is een klasbak hoor.
Zie ik wel publiekslieveling worden daar.
Jaccio
 Jaccio - zaterdag 12 augustus 2017 - 17:42   quote  deeplink  
FdB en Riedewald 0-3 achter met Crystal Palace. Slecht begin. Hoop niet dat hij bij Ajax wilt komen shoppen voor versterking.
Chelsea gaat thuis verrassend onderuit. 1-3 tegen Burnley.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zaterdag 12 augustus 2017 - 17:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2017 - 17:35 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

lol wtf, ze zijn nog niet eens begonnen aan de competitie... Bij een overwinning vanavond ziet het er al weer anders uit. Bovendien kunnen ze nog inkopen en PSV speelt geen europees wat vaak weer punten scheelt aangezien er vaak wordt gemorst in de ED na europese uitwedstrijden. Heel voorbarig wat je zegt.
Dan gezien de wedstrijden van vorig seizoen en die van afgelopen europese wedstrijden, dat geeft niet veel hoop. Dat ze uit die slechte vorm zijn.

Ook guardado is weg en als hij niet speelde leverde dat niet bepaald veel succes op.

Dus ik twijfel erom of het daar wel goed gaat komen.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zaterdag 12 augustus 2017 - 17:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2017 - 17:42 schreef Jaccio het volgende:
FdB en Riedewald 0-3 achter met Crystal Palace. Slecht begin. Hoop niet dat hij bij Ajax wilt komen shoppen voor versterking.
Chelsea gaat thuis verrassend onderuit. 1-3 tegen Burnley.
Haha shoppen bij Ajax. Hij mag Sinkgraven hebben!!

Edit: Sinkgraven, Veltman, Schone voor 20 miljoen. Hij mag ze hebben!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 12 augustus 2017 door Positieve Arrogantie --
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 12 augustus 2017 - 18:48   quote  deeplink  
0-1 az.
Loetje
 Loetje - zaterdag 12 augustus 2017 - 18:53   quote  deeplink  
Is nog vroeg.
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 12 augustus 2017 - 19:01   quote  deeplink  
1-1 lozano waar wij ook achteraan zaten.
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 12 augustus 2017 - 19:09   quote  deeplink  
Lozano weer gevaarlijk. Had ook leuke concurrent geweest voor Younes.
Loetje
 Loetje - zaterdag 12 augustus 2017 - 19:10   quote  deeplink  
Dit weet je van te voren
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zaterdag 12 augustus 2017 - 19:15   quote  deeplink  
Overigens had lozano die bal moet afgeven! Toen hij op de lat schoot
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 12 augustus 2017 - 19:39   quote  deeplink  
2-1 PSV pererio. Blunder van Bizot, de keeper van AZ...
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 12 augustus 2017 - 20:07   quote  deeplink  
3-1 PSV. Van Ginkel, weer niet erg sterk gekeept door Bizot. Voor de 3e keer vanavond valt daar een goal uit. Zuur voor AZ, denk je een betrouwbare keeper aan te trekken na Rochet en Krul, krijg je dit.
Loetje
 Loetje - zaterdag 12 augustus 2017 - 20:11   quote  deeplink  
Keepte in België beter dan nu.
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 12 augustus 2017 - 20:13   quote  deeplink  
Heb het zelf niet gezien maar hoorde er goede dingen over inderdaad, maar dit ziet er niet uit.

Spanning weer beetje terug nu iig.
Eide
 Eide - woensdag 16 augustus 2017 - 19:30   quote  deeplink  
Ere wie ere toekomt. Ten Hag heeft een leuke en goede ploeg staan die vooralsnog niet onderdoet voor de grootste club van Rusland.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Tussenstanden binnen en buitenland









0.0702271