BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Tussenstanden binnen en buitenland

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Loetje
 Loetje - zaterdag 27 januari 2018 - 21:10   quote  deeplink  
El Hamlap toch....
Eide
 Eide - zaterdag 27 januari 2018 - 21:18   quote  deeplink  
PSV nu met 5 verdedigers en 2 controleurs...
Loetje
 Loetje - zaterdag 27 januari 2018 - 21:30   quote  deeplink  
En met 2 goals...
Loetje
 Loetje - zaterdag 27 januari 2018 - 21:31   quote  deeplink  
Die worden kampioen. Zit echt teveel mee
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 27 januari 2018 - 21:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 januari 2018 - 21:18 schreef Eide het volgende:
PSV nu met 5 verdedigers en 2 controleurs...
Het is bizar, maar ze pakken toch weer 3 punten met dat anti voetbal.
Loetje
 Loetje - zaterdag 27 januari 2018 - 21:36   quote  deeplink  
Afbraakvoetbal, ongeorganiseerd, geen risico. En toch scoren ze op de meest bizarre momenten en tegenstanders missen talloze kansen. Wat haat ik dat zooitje daar
Eide
 Eide - zaterdag 27 januari 2018 - 22:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 januari 2018 - 21:31 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Het is bizar, maar ze pakken toch weer 3 punten met dat anti voetbal.
Twente ging va banque spelen, maar deden dat lachwekkend slecht. De laatste 5 minuten was het open huis achterin bij de ponies.
remco k
 remco k - zondag 28 januari 2018 - 08:37   quote  deeplink  
Ik vind de kritiek van Verbeek wel eens een keer goed. Defensief ingesteld spelen tegen Twente dat 15e staat als koploper. Dan speel je niet om wat leuks te laten zien.
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 28 januari 2018 - 10:56   quote  deeplink  
Denk niet dat iemand bij PSV daar een fuck omgeeft. Zo lang ze bovenaanstaan dan. 3x verliezen en de paniek breekt uit.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 28 januari 2018 - 10:57   quote  deeplink  
Volkomen terecht dat ze een keer in de media onderuit gehaald worden.
Zo laf, hier zou ik zelfs niet blij mee zijn als "supporter" zijnde.

1 x een tikkie is genoeg om het in te laten storten daar, maar als wij vandaag niet winnen dan krijgen ze weer een BOOST.
Pietje
 Pietje - zondag 28 januari 2018 - 11:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 januari 2018 - 21:06 schreef Loetje het volgende:
Twente veel sterker dan PSV na rust. Maar het zit PSV gewoon dit seizoen altijd mee. Nu leggen ze de druk op ons met een uitwedstrijd tegen onze angstgegner
Klopt helemaal Loetje. Je vraagt je af wanneer die mazzel-stroom van PSV eens opdroogt. Bah! Bah! Bah!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 januari 2018 door Pietje --
Pietje
 Pietje - zondag 28 januari 2018 - 12:09   quote  deeplink  
Verbeek hekelt 'schijtbakkenvoetbal' PSV: 'Zie liever Ajax en AZ spelen'

Gertjan Verbeek vindt PSV het aanzien niet waard. De trainer van FC Twente maakte de Eredivisie-koploper met de grond gelijk na de 0-2 in Enschede.

"Ik denk dat wij heel aardig aan de wedstrijd begonnen. Je kunt bij PSV druk gaan zetten op de zestien, maar dat is je eigen graf graven. Ze staan niet voor niets bovenaan", zegt Verbeek bij FOX Sports. "Je kunt het van PSV ook hartstikke laf vinden. Vanaf de eerste minuut speelt Schwaab er een heel eind achter. Isimat zie je bijna nooit het middenveld in dribbelen. Ze blijven maar rondspelen."
"Waarom zouden wij er heel veel energie in steken om druk te zetten? Dat willen ze graag", vervolgt Verbeek. "Zij zijn de kampioen en wij staan bijna onderaan. Natuurlijk zakken wij dan terug, maar PSV doet dat ook. Dat hebben ze de hele tweede helft gedaan. Op een gegeven moment stelden ze zes verdedigers op. Dan zijn jullie wel poeslief voor PSV, daar mag wel eens meer kritiek op komen."
"Het is natuurlijk schijtbakkenvoetbal", briest Verbeek. "Het is niet om aan te gluren. Ik zie liever Ajax en AZ voetballen. Maar zij stappen lachend de bus in, dus dat begrijp ik wel. Maar ik hoor: 'jullie hebben Twente lang in leven gelaten'. Maar wij hebben PSV ook in leven gehouden. Ze hebben voetballend bijna geen kansen gecreëerd. En zij staan bovenaan."


bron
remco k
 remco k - woensdag 31 januari 2018 - 21:51   quote  deeplink  
Nou gun ik psv helemaal niks. Maar wat zit de scheids er toch al twee keer gigantiamsch naast bij Feyenoord psv.
Loetje
 Loetje - donderdag 01 februari 2018 - 00:54   quote  deeplink  
Arbitrage hier wordt met de week erger hier. Ongelooflijk!
Loetje
 Loetje - donderdag 01 februari 2018 - 00:55   quote  deeplink  
Bij AZ - Zwolle vond ik rood ook overdreven. Volgens mij was dat ook geen 100% scoringskans
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 01 februari 2018 - 06:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 februari 2018 - 00:54 schreef Loetje het volgende:
Arbitrage hier wordt met de week erger hier. Ongelooflijk!
Het ergste is dat je met deze wedstrijden in de beker dan ook nog eens videoarbitrage tot je beschikking had.
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 01 februari 2018 - 19:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 februari 2018 - 00:55 schreef Loetje het volgende:
Bij AZ - Zwolle vond ik rood ook overdreven. Volgens mij was dat ook geen 100% scoringskans
Leek mij ook inderdaad. Bovendien ging de bal naar buiten en dan wordt er vaak geen rood gegeven. Ik kan wel begrijpen waarom hij het wel doet. Maar ja... 't Zit PEC vaak niet mee dit seizoen wat rode kaarten betreft.
Loetje
 Loetje - donderdag 01 februari 2018 - 22:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 februari 2018 - 19:15 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Leek mij ook inderdaad. Bovendien ging de bal naar buiten en dan wordt er vaak geen rood gegeven. Ik kan wel begrijpen waarom hij het wel doet. Maar ja... 't Zit PEC vaak niet mee dit seizoen wat rode kaarten betreft.
Ze moeten eens gaan beseffen wat rood is en wat niet. Rood krijg je als je iets volkomen belachelijks flikt. Boer maakt een overtreding en bal is zover naar buiten dat de kans dat de grens een hersenschudding krijgt groter is dan dat het een goal wordt. Maar nee, weer rood. En wedstrijd verneukt. Wat vind ik Nijhuis een nare man zeg!
Loetje
 Loetje - donderdag 01 februari 2018 - 22:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 februari 2018 - 06:11 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Het ergste is dat je met deze wedstrijden in de beker dan ook nog eens videoarbitrage tot je beschikking had.
Hoe meer daar gebruik van gemaakt wordt, hoe vreemder het soms wordt. In Duitsland dit jaar ook al van die rare gevallen in het bijzijn van de videoscheidsrechter
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 01 februari 2018 - 22:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 februari 2018 - 22:55 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ze moeten eens gaan beseffen wat rood is en wat niet. Rood krijg je als je iets volkomen belachelijks flikt. Boer maakt een overtreding en bal is zover naar buiten dat de kans dat de grens een hersenschudding krijgt groter is dan dat het een goal wordt. Maar nee, weer rood. En wedstrijd verneukt. Wat vind ik Nijhuis een nare man zeg!
Mee eens. Alleen dat een rode kaart de wedstrijd verneukt vind ik geen tegenargument in dat soort zaken.
Loetje
 Loetje - vrijdag 02 februari 2018 - 00:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 februari 2018 - 22:58 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Mee eens. Alleen dat een rode kaart de wedstrijd verneukt vind ik geen tegenargument in dat soort zaken.
Wel degelijk. Het is geen rode kaart dus blijf je met 11 tegen 11 spelen met een 2-1 achterstand. Met 10 man een achterstand goed maken is een heel stuk pittiger
Loetje
 Loetje - vrijdag 02 februari 2018 - 00:28   quote  deeplink  
Wat een toeval dat die Havenslaven weer thuis spelen....
guusje
 guusje - vrijdag 02 februari 2018 - 09:06   quote  deeplink  
misschien een optie om voortaan vanaf de kwartfinale een uit en thuis wedstrijd te spelen?!
Loetje
 Loetje - vrijdag 02 februari 2018 - 09:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 februari 2018 - 09:06 schreef guusje het volgende:
misschien een optie om voortaan vanaf de kwartfinale een uit en thuis wedstrijd te spelen?!
Sowieso! Daar ben ik al heel lang voorstander van. En heel eerlijk, van mij mag het toernooi ober 5 rondes uit en thuis gaan. 18 Eredivisieclubs tegen de 14 beste van de JL. Het is mooi en prachtig voor amateurs, maar die kunnen nooit zo'n toernooi winnen. Dan heb je 4 knock out rondes en het stadion voor de finale gewoon loten. Maargoed, dromen zijn bedrog he
Jaccio
 Jaccio - vrijdag 02 februari 2018 - 13:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 februari 2018 - 09:06 schreef guusje het volgende:
misschien een optie om voortaan vanaf de kwartfinale een uit en thuis wedstrijd te spelen?!
Ik weet niet of dat een goed idee is. Dit toernooi mist alles.. Sfeer, spanning, beleving. Vind ik tenminste hoor.
Kan mij met de huidige opzet niet snel genoeg afgelopen zijn dit toernooi.

De opzet op een andere manier veranderen zou ik een betere optie vinden. Top 7 eredivisie en top 7 België, maak daar een bekertoernooi van. (Gecombineerd met jouw idee om een uit en thuiswedstrijd te spelen).

Laat dan de, met alle respect, wat lager geklasseerde ploegen strijden om die knvb cup.
Pietje
 Pietje - vrijdag 02 februari 2018 - 17:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 februari 2018 - 09:51 schreef Loetje het volgende:

[..]

Sowieso! Daar ben ik al heel lang voorstander van. En heel eerlijk, van mij mag het toernooi ober 5 rondes uit en thuis gaan. 18 Eredivisieclubs tegen de 14 beste van de JL. Het is mooi en prachtig voor amateurs, maar die kunnen nooit zo'n toernooi winnen. Dan heb je 4 knock out rondes en het stadion voor de finale gewoon loten. Maargoed, dromen zijn bedrog he
Dat ben ik totaal met je eens. In praktisch alle buitenlandse competities heb je in het bekertoernooi een thuis- en een uitwedstrijd. Dat is eerlijk. Bij ons, met maar één wedstrijd per ronde, heeft de thuisspelende club een onaanvaardbaar voordeel. En hoe toevallig is het dat Feyenoord in zo'n 95% van de wedstrijden in de loop der jaren een thuiswedstrijd heeft geloot?! Dan ook nog eens de finale elk jaar in de wastobbe...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 02 februari 2018 door Pietje --
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - vrijdag 02 februari 2018 - 17:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 februari 2018 - 17:11 schreef Pietje het volgende:

[..]

Dat ben ik totaal met je eens. In praktisch alle buitenlandse competities heb je in het bekertoernooi een thuis- en een uitwedstrijd. Dat is eerlijk. Bij ons, met maar één wedstrijd per ronde, heeft de thuisspelende club een onaanvaardbaar voordeel. En hoe toevallig is het dat Feyenoord in zo'n 95% van de wedstrijden in de loop der jaren een thuiswedstrijd heeft geloot?! Dan ook nog eens de finale elk jaar in de wastobbe...
Pieterman, je weet toch dat we daar niets van mogen zeggen? Dan zijn we de calimero's van lucky Ajax...

Dus laat maar en lach je gewoon stuk om het 'voetbal' dat ze de komende 18 jaar spelen
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - vrijdag 02 februari 2018 - 17:18   quote  deeplink  
Zelfde geldt voor dat pisvolk uit aidshoven trouwens. Wat een mietjes hoe die spelen. Bovenaan ja, maar ik zou niet gerust zijn als supporter met hoe ze spelen en zeker niet trots! De Boer speelde dan misschien saai, maar hun spannen de kroon dit seizoen.

Als wij eenmaal draaien onder Ten Hag, slopen we iedereen.

Younes weer terug, hunter topfit en tig toppers in het elftal die een potje kunnen breken. Komt goed jongens!
Pietje
 Pietje - vrijdag 02 februari 2018 - 17:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 februari 2018 - 17:14 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Pieterman, je weet toch dat we daar niets van mogen zeggen? Dan zijn we de calimero's van lucky Ajax...

Dus laat maar en lach je gewoon stuk om het 'voetbal' dat ze de komende 18 jaar spelen
18 jaar maar? :)
Het was maar een bescheiden voorbeeldje van mazzel hebben...
Pietje
 Pietje - vrijdag 02 februari 2018 - 17:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 februari 2018 - 17:18 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Zelfde geldt voor dat pisvolk uit aidshoven trouwens. Wat een mietjes hoe die spelen. Bovenaan ja, maar ik zou niet gerust zijn als supporter met hoe ze spelen en zeker niet trots! De Boer speelde dan misschien saai, maar hun spannen de kroon dit seizoen.

Als wij eenmaal draaien onder Ten Hag, slopen we iedereen.

Younes weer terug, hunter topfit en tig toppers in het elftal die een potje kunnen breken. Komt goed jongens!
Ik deel je optimisme! :)
Ajax we love you
 Ajax we love you - vrijdag 02 februari 2018 - 18:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 januari 2018 - 15:57 schreef remco k het volgende:

[..]

Doorgebroken speler neer halen is 9 van de 10 x zonder intentie de bal te spelen.
Ja kan de bak spelen de de man raken, dan was er misschien niet de intentie. Als je iemand gewoon van achter neermaait, is dat duidelijk. Idd misschien is dat 9 van de 10 keer het geval, maar die ene keer dat het niet zo is, dan hoeft het geen rood te zijn.
p111
 p111 - vrijdag 02 februari 2018 - 21:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 februari 2018 - 00:28 schreef Loetje het volgende:
Wat een toeval dat die Havenslaven weer thuis spelen....
Ja die kutjes krijgen de kwartfinale thuis en nu de willempies in de halve finale thuis en ook nog eens de finale thuis !!! sorry dit is gewoon een schande hoe bevoordeel ik die havenslaven !!!
Beker gewoon uit en thuis vanaf de laatste 16. En de finale in een neutraal stadion.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - vrijdag 02 februari 2018 - 21:30   quote  deeplink  
Weer 18 jaar nix ole oleeee
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 03 februari 2018 - 00:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 februari 2018 - 00:28 schreef Loetje het volgende:

[..]

Wel degelijk. Het is geen rode kaart dus blijf je met 11 tegen 11 spelen met een 2-1 achterstand. Met 10 man een achterstand goed maken is een heel stuk pittiger
Ja, dat begrijp ik. Ik denk dat ik je eerste post niet goed begreep.

Ik bedoelde meer, dat wanneer een rode kaart een wedstrijd naar de klote helpt het geen reden is om de kaart niet te geven als die wel verdiend is. Zoals bijvoorbeeld PEC - PSV. 100% 2e geel en dus rood voor Hendrix. Achteraf wordt er dan gezegd, dat had de wedstrijd verpest. Maar dat vind ik geen reden om geen rood te geven.
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 03 februari 2018 - 00:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 februari 2018 - 00:28 schreef Loetje het volgende:
Wat een toeval dat die Havenslaven weer thuis spelen....
Ongehoord. 13 uit laatste 15 nu ofzo?
Loetje
 Loetje - zaterdag 03 februari 2018 - 13:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 februari 2018 - 00:07 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Ja, dat begrijp ik. Ik denk dat ik je eerste post niet goed begreep.

Ik bedoelde meer, dat wanneer een rode kaart een wedstrijd naar de klote helpt het geen reden is om de kaart niet te geven als die wel verdiend is. Zoals bijvoorbeeld PEC - PSV. 100% 2e geel en dus rood voor Hendrix. Achteraf wordt er dan gezegd, dat had de wedstrijd verpest. Maar dat vind ik geen reden om geen rood te geven.
Dat is inderdaad wat anders. Doelde op dat deze wedstrijd verpest is. Ik vind buiten dat dat hier toch heel makkelijk rood en strafschoppen gegeven worden. En dat merk je gewoon pas echt wanneer je in Europa speelt met buitenslandse scheidsrechters. Daar krijg je ook rood, maar de regels worden toch anders gehanteerd.
Loetje
 Loetje - zaterdag 03 februari 2018 - 20:27   quote  deeplink  
Wat een hoerenjong die Lozano zeg.
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 03 februari 2018 - 20:28   quote  deeplink  
En nu rood voor een vergelijkbare situatie.
Loetje
 Loetje - zaterdag 03 februari 2018 - 20:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 februari 2018 - 20:28 schreef NatjosFC het volgende:
En nu rood voor een vergelijkbare situatie.
Daarom. En dat bedoelde ik gisteren dus.
Loetje
 Loetje - zaterdag 03 februari 2018 - 20:29   quote  deeplink  
3 punten zijn nu wel binnen voor ze
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 03 februari 2018 - 20:30   quote  deeplink  
Ja, maar dit was eigenlijk nog erger. Lozano viel al voor eriets gebeurde. Ja, er wordt uiteindelijk een overtreding gemaakt. Maar in theorie, telt de eerste overtreding. En dat is de schwalbe. :D
Loetje
 Loetje - zaterdag 03 februari 2018 - 20:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 februari 2018 - 20:30 schreef NatjosFC het volgende:
Ja, maar dit was eigenlijk nog erger. Lozano viel al voor eriets gebeurde. Ja, er wordt uiteindelijk een overtreding gemaakt. Maar in theorie, telt de eerste overtreding. En dat is de schwalbe. :D
Ik haat die hoerenlijers nog erger dan wie dan ook. Echt alles zit ze mee. Zag je ook hoe Van Ginkel in kwam?
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 03 februari 2018 - 20:33   quote  deeplink  
Ze hebben altijd alles mee, scheids. Balletjes die net goed vallen bij hen, die net fout vallen voor de tegenstander. Dan dat spelers als Gladon alleen tegen hen zo ongelofelijk dom balverlies leiden etc etc...ik weet het niet meer.
Loetje
 Loetje - zaterdag 03 februari 2018 - 20:33   quote  deeplink  
Ik moet heel erg op me taalgebruik gaan letten nu voor ik echt erge dingen ga zeggen. Weer 45+3 he....
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 03 februari 2018 - 20:34   quote  deeplink  
weer in extra tijd.
Loetje
 Loetje - zaterdag 03 februari 2018 - 20:36   quote  deeplink  
Hoe is dit mogelijk zeg....
Loetje
 Loetje - zaterdag 03 februari 2018 - 20:37   quote  deeplink  
PEC vond ik zelfs beter. Crieerde ook weinig maar kwamen vrij vaak goed door over rechts. Wedstrijd in 3 minuten verneukt.
Loetje
 Loetje - zaterdag 03 februari 2018 - 20:38   quote  deeplink  
Bovendien moet er gekeken worden naar de afstand naar de goal als ik het goed heb. En die was nog ver.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 03 februari 2018 - 20:42   quote  deeplink  
Volgens mij valt er nergens meer geld te verdienen als je voorspelt dat die pishoeren in de blessuretijd van welke helft dan ook scoren. Tegenwoordig kan je beter geld gaan zetten op doelpunten in de minuten 1 t/m 44 1ste helft en 46 t/m 89 2e helft.
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 03 februari 2018 - 20:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 februari 2018 - 20:38 schreef Loetje het volgende:
Bovendien moet er gekeken worden naar de afstand naar de goal als ik het goed heb. En die was nog ver.
Dat lijkt mij ook.

En dan wil ik ook weleens horen wat ze er bij VI en andere analytici nu over te zeggen hebben. Want sommigen vonden het toen in de thuiswedstrijd geen 2e geel voor Hendrix, want dan was de wedstrijd 'kapot'. Maar als het PSV beter uitkomt is het zeker wel goed..?

Die commentator is ook veel te lief voor ze.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3167
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Tussenstanden binnen en buitenland









0.0817039