BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Tussenstanden binnen en buitenland

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 03 november 2017 - 11:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 november 2017 - 08:18 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Wat remco zegt.

Maar zo kun je het ook omdraaien. De meeste thuiswedstrijden, tegen o.a. Lyon en Schalke had je veel dikker kunnen winnen. Lyon kwam thuis ook heel goed weg bij een paar grote kansen. Die teams hebben dan ook heel veel geluk gehad dat ze niet kansloos afgeslacht zijn. Uiteindelijk verdiend de finale gehaald met dank aan Bosz.
Perfect, wat jij wilt. Terecht de finale gehaald, maar verder in de competitie, de beker en de finale van de EL gefaald!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 03 november 2017 - 11:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 november 2017 - 00:33 schreef nummer10 het volgende:

[..]

wil ik je toch even wijzen op het succes tot nu toe dit seizoen ;) (knipoog he niet happen)
Bosz had vorig jaar Klaassen die hem redde anders hadden we toen Europees al niet actief geweest. Daarnaast was dit niet te voorkomen. De club heeft een enorme knauw gekregen na het gebeuren rondom Nouri maar moesten er daarna eigenlijk gelijk al weer staan. Dus tja ...... een jaar niet actief in Europa. Is voor sommigen in ieder geval 6 wedstrijden minder irritatie om Keizer aan het werk te zien.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 03 november 2017 - 13:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 november 2017 - 11:17 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Bosz had vorig jaar Klaassen die hem redde anders hadden we toen Europees al niet actief geweest. Daarnaast was dit niet te voorkomen. De club heeft een enorme knauw gekregen na het gebeuren rondom Nouri maar moesten er daarna eigenlijk gelijk al weer staan. Dus tja ...... een jaar niet actief in Europa. Is voor sommigen in ieder geval 6 wedstrijden minder irritatie om Keizer aan het werk te zien.
vind dat europees nie eens zoon probleem hoor.. wat ik wel een probleem vind is dat er zoveel tijd is om een team klaar te stomen voor een wedstrijd en dat ze dan nog zo het veld op gaan.. ongemotiveerd en het veld spel gewoon nog gewoon niet goed (wat natuurlijk nog kan komen)
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 05 november 2017 - 13:42   quote  deeplink  
Wilfried Kanon.
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 05 november 2017 - 13:44   quote  deeplink  
Ze druipen steeds verder af
Pietje
 Pietje - zondag 05 november 2017 - 13:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 november 2017 - 13:42 schreef NatjosFC het volgende:
Wilfried Kanon.
Ik zag het. Maar eerlijk gezegd denk ik dat we niet meer naar Feyenoord moeten kijken, maar alleen nog maar naar boven, naar PSV.
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 05 november 2017 - 13:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 november 2017 - 13:47 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik zag het. Maar eerlijk gezegd denk ik dat we niet meer naar Feyenoord moeten kijken, maar alleen nog maar naar boven, naar PSV.
Klopt. Maar ja, die spelen pas over een paar uur.
Pietje
 Pietje - zondag 05 november 2017 - 13:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 november 2017 - 13:49 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Klopt. Maar ja, die spelen pas over een paar uur.
Comfortabel die laatste wedstrijd om 16:45u. Lekker eerst kijken wat je concurrenten doen, of hebben gedaan. Ik verlang naar de tijd dat ALLE wedstrijden op zondagmiddag om 14:30u begonnen...
Jaccio
 Jaccio - zondag 05 november 2017 - 14:06   quote  deeplink  
Houdt Ado dit vol? 15 min nog
Jaccio
 Jaccio - zondag 05 november 2017 - 14:13   quote  deeplink  
Niet dus
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 05 november 2017 - 14:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 november 2017 - 13:52 schreef Pietje het volgende:

[..]

Comfortabel die laatste wedstrijd om 16:45u. Lekker eerst kijken wat je concurrenten doen, of hebben gedaan. Ik verlang naar de tijd dat ALLE wedstrijden op zondagmiddag om 14:30u begonnen...
Klopt. Wel vreemd vorige week ook al na de concurrentie gespeeld. Maar ja dat laatste gaat natuurlijk nooit meer gebeuren, alleen in de laatste speelronden. Commerciële belangen te groot.
Pietje
 Pietje - zondag 05 november 2017 - 14:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 november 2017 - 14:16 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Klopt. Wel vreemd vorige week ook al na de concurrentie gespeeld. Maar ja dat laatste gaat natuurlijk nooit meer gebeuren, alleen in de laatste speelronden. Commerciële belangen te groot.
Data weet ik hoor, Natjos. Het was meer een soort van dromen tegen beter weten in. Die commerciële belangen ken ik al jaren helaas.

Maar oh oh wat was dat spannend vroeger met de radio op "langs de lijn" en continue schakelen tussen alle velden van de eredivisie. Die tijd komt nooit meer terug.
Pietje
 Pietje - zondag 05 november 2017 - 18:18   quote  deeplink  
Nou, Luuk de Jong heeft eindelijk z'n doelpunt vandaag. Maar wat krijgt dat PSV toch gemakkelijk z'n strafschoppen mee.
Pietje
 Pietje - zondag 05 november 2017 - 18:20   quote  deeplink  
PSV komt tot 3x op op voorsprong, maar FC Twente repareert dat steeds weer binnen enkele minuten. Het Gertjan Verbeek-effect?
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 05 november 2017 - 18:23   quote  deeplink  
Nog 10 minuten
remco k
 remco k - zondag 19 november 2017 - 15:11   quote  deeplink  
Hoe kan kuipers daar in hemelsnaam niet de tweede gele kaart geven aan hendrikx. Echt volslagen belachelijk zeg. Dat is niet een kwestie van kunnen geven maar moeten geven.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 19 november 2017 - 15:11   quote  deeplink  
Hoeveel overtredingen mag die Hendrikx nog maken voor hij de rode kaart getoond krijgt?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 19 november 2017 - 15:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 november 2017 - 15:11 schreef remco k het volgende:
Hoe kan kuipers daar in hemelsnaam niet de tweede gele kaart geven aan hendrikx. Echt volslagen belachelijk zeg. Dat is niet een kwestie van kunnen geven maar moeten geven.
Hahahaha had dezelfde gedachte! Hij had allang zijn 2e moeten hebben!
remco k
 remco k - zondag 19 november 2017 - 15:12   quote  deeplink  
Ja en dus wisselt cocu hem. Echt compleet belachelijk dit.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 19 november 2017 - 15:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 november 2017 - 15:12 schreef remco k het volgende:
Ja en dus wisselt cocu hem. Echt compleet belachelijk dit.
Natuurlijk, dit heeft Cocu goed gezien! Die denkt snel ingrijpen voordat Kuipers ergens eens beslist rood te geven.
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 19 november 2017 - 15:22   quote  deeplink  
Tering man... hoe kan die dat niet geven?

Had pec nog strafschop moeten hebben voor hands eerder? Kon niet zien.
En man, die kuipers fluit pec al af al ze druk zetten in de rug. Psv komt met veel weg.
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 19 november 2017 - 15:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 november 2017 - 15:11 schreef remco k het volgende:
Hoe kan kuipers daar in hemelsnaam niet de tweede gele kaart geven aan hendrikx. Echt volslagen belachelijk zeg. Dat is niet een kwestie van kunnen geven maar moeten geven.
Absurde beslissing inderdaad. Komt PSV heel goed weg
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 19 november 2017 - 15:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 november 2017 - 15:22 schreef NatjosFC het volgende:
Tering man... hoe kan die dat niet geven?

Had pec nog strafschop moeten hebben voor hands eerder? Kon niet zien.
En man, die kuipers fluit pec al af al ze druk zetten in de rug. Psv komt met veel weg.
Nee, was geen hands. Kreeg hem op zijn hoofd. Althans, zo leek het op tv.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 19 november 2017 - 15:42   quote  deeplink  
Dit ziet er slecht uit
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 19 november 2017 - 15:42   quote  deeplink  
Hahahaha met 2 handen om de speler heen en dan zeggen als commentator dat het geen strafschop is.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 19 november 2017 - 15:46   quote  deeplink  
Let maar op, 1 schijtgoal van psv en ze winnen de pot!
remco k
 remco k - zondag 19 november 2017 - 15:49   quote  deeplink  
Ze kunnen daar vandaag alleen maar schoppen. Ook Lucassen had al eens eerder geel moeten hebben. Dan was dit zijn tweede geweest

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 19 november 2017 door remco k --
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 19 november 2017 - 15:52   quote  deeplink  
Dat PEC speelt leuk voetbal hoor
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 19 november 2017 - 15:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 november 2017 - 15:52 schreef Hasjkoph het volgende:
Dat PEC speelt leuk voetbal hoor
Ja met zo'n lage begroting toch zo succesvol en leuk voetbal. Het is iets waar je respect voor kunt hebben.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 19 november 2017 - 16:04   quote  deeplink  
Hoeveel kansen heeft PEC nodig???
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 19 november 2017 - 16:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 november 2017 - 16:04 schreef Ajax Warrior het volgende:
Hoeveel kansen heeft PEC nodig???
Ze hebben duidelijk problemen met afmaken. Mijn club komt echt niet aan kansen toe. Dit is matig.
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 19 november 2017 - 16:19   quote  deeplink  
Jahoor. Natuurlijk.
remco k
 remco k - zondag 19 november 2017 - 16:19   quote  deeplink  
Zo zonde. We een dikke fout van boer.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 19 november 2017 - 16:19   quote  deeplink  
YESSSSSS MAAR WAT ONVERDIEND ZEG
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 19 november 2017 - 16:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 november 2017 - 15:46 schreef Ajax Warrior het volgende:
Let maar op, 1 schijtgoal van psv en ze winnen de pot!
Ik zei het toch!!!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 19 november 2017 - 16:20   quote  deeplink  
Die boeren beginnen nog op Duitsers te lijken!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 19 november 2017 - 16:23   quote  deeplink  
In de 91ste minuut tegen Twente, in de 93ste minuut tegen PEC. Maar beide keren met het nodige geluk! Dit kan niet een heel seizoen aanhouden lijkt mij!
p111
 p111 - zondag 19 november 2017 - 16:26   quote  deeplink  
Bij PSV gebeurd dit zo vaak tering wat onverdiend.
Pietje
 Pietje - zondag 19 november 2017 - 16:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 november 2017 - 16:23 schreef Ajax Warrior het volgende:
In de 91ste minuut tegen Twente, in de 93ste minuut tegen PEC. Maar beide keren met het nodige geluk! Dit kan niet een heel seizoen aanhouden lijkt mij!
Dat geluk houden zou zo maar WEL kunnen. Dat zag je vorig seizoen met Feyenoord. In Rotterdam bleef het ook zo een heel seizoen. Zo word je dus landskampioen. PSV is en blijft een zwijnclub. Dat is al vele, vele jaren aan de gang. En dan zeggen "ze" lucky Ajax... Pfff

Het ergste was in 2007. Dat vergeet ik nooit meer. Ik heb toen serieus uren staan overgeven. PSV won de titel op doelsaldo van Ajax. Het scheelde 1 doelpunt. Cocu scoorde toen voor PSV in de 95e minuut, terwijl de official aangaf dat er 4 minuten bij zouden komen...

Bah. Bah. Bah!
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 19 november 2017 - 16:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 november 2017 - 16:19 schreef patrickpsv15 het volgende:
YESSSSSS MAAR WAT ONVERDIEND ZEG
Ga ff lekker op je hoerenforum juichen vies tyfuskind
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 19 november 2017 - 16:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 november 2017 - 16:28 schreef Pietje het volgende:

[..]

Dat geluk houden zou zo maar WEL kunnen. Dat zag je vorig seizoen met Feyenoord. In Rotterdam bleef het ook zo een heel seizoen. Zo word je dus landskampioen. PSV is en blijft een zwijnclub. Dat is al vele, vele jaren aan de gang. En dan zeggen "ze" lucky Ajax... Pfff

Het ergste was in 2007. Dat vergeet ik nooit meer. Ik heb toen serieus uren staan overgeven. PSV won de titel op doelsaldo van Ajax. Het scheelde 1 doelpunt. Cocu scoorde toen voor PSV in de 95e minuut, terwijl de official aangaf dat er 4 minuten bij zouden komen...

Bah. Bah. Bah!
En bedankt voor deze opbeurende woorden Pietje! Had nog een beetje hoop, maar jij heb het allemaal de grond in geboord! ;-)

En aan de gebeurtenissen in 2007 wilde ik al helemaal niet meer herinnert worden, laat staan aan de laatste x dat die teringboeren kampioen worden! Die hebben altijd hulp nodig lijkt wel!!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 19 november 2017 - 16:37   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 19 november 2017 door Ajax Warrior --
Jaccio
 Jaccio - zondag 19 november 2017 - 16:44   quote  deeplink  
Tja, soms zit alles mee hé. F'noord vorig seizoen, PSV dit seizoen en wij volgend seizoen
Pietje
 Pietje - zondag 19 november 2017 - 16:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 november 2017 - 16:37 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

En bedankt voor deze opbeurende woorden Pietje! Had nog een beetje hoop, maar jij heb het allemaal de grond in geboord! ;-)

En aan de gebeurtenissen in 2007 wilde ik al helemaal niet meer herinnert worden, laat staan aan de laatste x dat die teringboeren kampioen worden! Die hebben altijd hulp nodig lijkt wel!!
Sorry. Ik bied mijn excuses aan. ;-)

En iedereen buiten Amsterdam maar roepen "lucky Ajax" wanneer Ajax eens een mazzeltje heeft. En die Einhovenaren hebben al vele jaren die mazzel. Feyenoord vorig seizoen continu met "verkeerde" penalties: krijgen wanneer je er geen recht op hebt en tegenstanders geen penalty krijgen wannneer ze er juist wel recht op hadden. Een cruciaal doelpunt scoren tegen PSV (doelman Zoet die de bal klemvast over zijn eigen doellijn trekt). Enz. enz. Als je in zo'n flow zit, dan word je automatisch kampioen.

Als er dan een club anders dan Ajax kampioen moet worden, dan gun ik het liever aan Feyenoord dan aan PSV. Dat zijn gouddelvers van geluk. Volgens mij had Hendrix vanmiddag ook een donkerrode kaart moeten krijgen. Nog meer geluk dus. En een incompetente scheidsrechter. Bah!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 19 november 2017 door Pietje --
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 19 november 2017 - 16:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 november 2017 - 16:23 schreef Ajax Warrior het volgende:
In de 91ste minuut tegen Twente, in de 93ste minuut tegen PEC. Maar beide keren met het nodige geluk! Dit kan niet een heel seizoen aanhouden lijkt mij!
Zie feyenoord vorig jaar...

Die worden gewoon kampioen.
Pietje
 Pietje - zondag 19 november 2017 - 16:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 november 2017 - 16:48 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Zie feyenoord vorig jaar...

Die worden gewoon kampioen.
Daar zijn we het helaas allemaal over eens :-(
remco k
 remco k - zondag 19 november 2017 - 17:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 november 2017 - 16:53 schreef Pietje het volgende:

[..]

Daar zijn we het helaas allemaal over eens :-(
Nee hoor. Feyenoord was heel stabiel en gewoon goed. Psv vind ik gewoon niet zo goed. Die winnen wel maar worden vandaag helemaal van de mat gespeeld en 3-0 voor Pec was een terechte uitslag geweest.

Het zou best kunnen dat ze de titel winnen. Maar dat is geen uitgemaakte zaak.
Pietje
 Pietje - zondag 19 november 2017 - 17:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 november 2017 - 17:05 schreef remco k het volgende:

[..]

Nee hoor. Feyenoord was heel stabiel en gewoon goed. Psv vind ik gewoon niet zo goed. Die winnen wel maar worden vandaag helemaal van de mat gespeeld en 3-0 voor Pec was een terechte uitslag geweest.

Het zou best kunnen dat ze de titel winnen. Maar dat is geen uitgemaakte zaak.
Als je niet echt goed bent word je ook geen kampioen. Maar bij Feyenoord viel vorig seizoen alles, maar dan ook echt alles naar de goede kant. Geluk dus. En als dat geluk weer wegvalt, zoals tot nu toe dit seizoen, dan sta je vaak met lege handen.

En over PSV zijn we het helemaal eens.
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 19 november 2017 - 17:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 november 2017 - 17:05 schreef remco k het volgende:

[..]

Nee hoor. Feyenoord was heel stabiel en gewoon goed. Psv vind ik gewoon niet zo goed. Die winnen wel maar worden vandaag helemaal van de mat gespeeld en 3-0 voor Pec was een terechte uitslag geweest.

Het zou best kunnen dat ze de titel winnen. Maar dat is geen uitgemaakte zaak.
Als je alles zo mee zit.
Met een voorsprong als deze.
Plus dat Ajax zelf ook verre van goed is.

Kijk hoeveel wedstrijden PSV wint terwijl ze de mindere zijn of gewoon geluk hebben. Dan kan ik er zo al 4 opnoemen. Az, feyenoord twente thuis en vandaag. Maar de realiteit is dat ze 12 punten hebben gepakt.
remco k
 remco k - zondag 19 november 2017 - 18:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 november 2017 - 17:33 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Als je alles zo mee zit.
Met een voorsprong als deze.
Plus dat Ajax zelf ook verre van goed is.

Kijk hoeveel wedstrijden PSV wint terwijl ze de mindere zijn of gewoon geluk hebben. Dan kan ik er zo al 4 opnoemen. Az, feyenoord twente thuis en vandaag. Maar de realiteit is dat ze 12 punten hebben gepakt.
Juist daarom denk ik ook dat ze dit niet volhouden. Ze zijn daarnaast kwetsbaar in de breedte.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 2219
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Tussenstanden binnen en buitenland









0.0972678