BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Tussenstanden binnen en buitenland

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Pietje
 Pietje - zondag 11 februari 2018 - 16:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 februari 2018 - 16:31 schreef Loetje het volgende:

[..]

Tactisch niet altijd even sterk, maar besef even hoeveel prijzen die gepakt heeft ten opzichte van zijn voorgangers...
Ik was ook niet al te serieus hoor. Vandaar dat knipoogje. Ik doelde met "minder" op het ontslag van onze Marcel Keizer.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 11 februari 2018 - 16:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 februari 2018 - 16:25 schreef Eide het volgende:
ManU is ook weer een aanfluiting zeg. Hoe lang blijft men nog geloven in de Mourinho-mythe. Pakt veel prijzen maar helpt uiteindelijk ploegen volledig naar de kloten.
Wat staan ze dan?

Beetje lui, geen zin om te kijken! Al denk ik dat ik met typen langer bezig ben geweest.
Eide
 Eide - zondag 11 februari 2018 - 16:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 februari 2018 - 16:31 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik volg het niet. Wat is er aan de hand? Is het soms weer heel erg defensief?
Er zit geen enkele lijn in. Het voetbal is dramatisch. Een van de duurste spelers ter wereld (Pogba) rendeert voor geen meter. Het is echt niet aan te gluren en staan zelfs 1-0 achter tegen het vreselijk zwakke Newcastle.
Pietje
 Pietje - zondag 11 februari 2018 - 16:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 februari 2018 - 16:41 schreef Eide het volgende:

[..]

Er zit geen enkele lijn in. Het voetbal is dramatisch. Een van de duurste spelers ter wereld (Pogba) rendeert voor geen meter. Het is echt niet aan te gluren en staan zelfs 1-0 achter tegen het vreselijk zwakke Newcastle.
Dank voor de uitleg. Ik heb een bloedhekel aan Mourinho. Ik kan me nog een CL-finale herinneren met Internazionale, toen nog getraind door Mourinho. Met zijn totale afbraak voetbal. Walgelijk om te zien. Bovendien zijn rol voordat hij bij Manu aan de slag mocht, toen Louis van Gaal dus nog trainer was, was uiteraard ook bijzonder dubieus.

Hij zal best wel een vakman zijn, maar ik lust hem niet.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 11 februari 2018 - 16:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 februari 2018 - 16:54 schreef Pietje het volgende:

[..]

Dank voor de uitleg. Ik heb een bloedhekel aan Mourinho. Ik kan me nog een CL-finale herinneren met Internazionale, toen nog getraind door Mourinho. Met zijn totale afbraak voetbal. Walgelijk om te zien. Bovendien zijn rol voordat hij bij Manu aan de slag mocht, toen Louis van Gaal dus nog trainer was, was uiteraard ook bijzonder dubieus.

Hij zal best wel een vakman zijn, maar ik lust hem niet.
Dat afbraakvoetbal is sowieso iets wat gegarandeerd is in Italië. De enige ploeg die daar echt wil voetballen is Napoli.
Pietje
 Pietje - zondag 11 februari 2018 - 17:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 februari 2018 - 16:58 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Dat afbraakvoetbal is sowieso iets wat gegarandeerd is in Italië. De enige ploeg die daar echt wil voetballen is Napoli.
Yep. Eens. En daarom hoop ik dat Napoli kampioen wordt. Ook al omdat Milik daar speelt. Hoe is het eigenlijk met hem? Ik weet dat hij maanden geleden zijn voorste kruisband had afgescheurd.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 11 februari 2018 - 17:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 februari 2018 - 17:09 schreef Pietje het volgende:

[..]

Yep. Eens. En daarom hoop ik dat Napoli kampioen wordt. Ook al omdat Milik daar speelt. Hoe is het eigenlijk met hem? Ik weet dat hij maanden geleden zijn voorste kruisband had afgescheurd.
Hij is sinds half januari begonnen met de individuele training. Wanneer hij zijn rentree kan maken is nog niet bekend.

www.vi.nl/nieuws/milik-krijgt-bij-napoli-groen-licht-voor-volgende-fase-herstel
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 11 februari 2018 - 17:13   quote  deeplink  
Overigens even samenvatting Vitesse gekeken, maar hopelijk kijken die Ajacieden dat ook. Vitesse enorm gevaarlijk bij voorzetten vanaf de flanken en bij corners.
Pietje
 Pietje - zondag 11 februari 2018 - 17:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 februari 2018 - 17:12 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Hij is sinds half januari begonnen met de individuele training. Wanneer hij zijn rentree kan maken is nog niet bekend.

www.vi.nl/nieuws/milik-krijgt-bij-napoli-groen-licht-voor-volgende-fase-herstel
Dank je wel voor de info, gap! Ik heb het gelezen. Ik zag dat Arek maar liefst twee keer grote problemen met zijn knie heeft gehad. Die tweede keer is me ontgaan. Vandaar dat het zo lang heeft geduurd.
Pietje
 Pietje - zondag 11 februari 2018 - 17:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 februari 2018 - 17:13 schreef Ajax Warrior het volgende:
Overigens even samenvatting Vitesse gekeken, maar hopelijk kijken die Ajacieden dat ook. Vitesse enorm gevaarlijk bij voorzetten vanaf de flanken en bij corners.
Ik vrees met grote vrezen...
remco k
 remco k - zondag 11 februari 2018 - 18:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 februari 2018 - 13:32 schreef Loetje het volgende:

[..]

Daarom pleit ik voor realistisch voetbal algemeen en aanvallend tegen de kleintjes. Maar ik zal nooit pleiten voor laf voetbal
Ik vond vandaag de wissel van wober voor het eerst bij Ajax een realistische wissel gezien het moment. Je staat maar 1 goal voor en dat moet die pot over de streep. Hoe vaak laten trainers ook bij Ajax dan gewoon een centrum 1 op 1 staan terwijl je maar 1 goal voor staat.
remco k
 remco k - zondag 11 februari 2018 - 19:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 februari 2018 - 16:58 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Dat afbraakvoetbal is sowieso iets wat gegarandeerd is in Italië. De enige ploeg die daar echt wil voetballen is Napoli.
Juventus de laatste jaren onder conte hebben ook leuk voetbal gespeeld.
remco k
 remco k - zondag 11 februari 2018 - 19:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 februari 2018 - 17:23 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik vrees met grote vrezen...
Ik zou niet weten op basis waarvan. 5 gespeeld en niet verloren en het is ook niet zo dat Ajax geflatteerd wint.
Loetje
 Loetje - zondag 11 februari 2018 - 20:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 februari 2018 - 19:35 schreef remco k het volgende:

[..]

Juventus de laatste jaren onder conte hebben ook leuk voetbal gespeeld.
En Roma en Lazio spelen ook vol vooruit. Sinds al die oude rotten gestopt zijn wordt er echt wel een stuk meer vooruit gespeeld daar.
Eide
 Eide - zondag 11 februari 2018 - 20:40   quote  deeplink  
Het Italiaanse voetbal is echt wel leuker geworden.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 11 februari 2018 - 22:44   quote  deeplink  
Dat is dan persoonlijke mening want ik vind de Italiaanse competitie nog steeds het aangluren niet waard.
Pietje
 Pietje - maandag 12 februari 2018 - 14:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 februari 2018 - 19:37 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik zou niet weten op basis waarvan. 5 gespeeld en niet verloren en het is ook niet zo dat Ajax geflatteerd wint.
Ik doelde uitsluitend en alleen op deze tegenstander: Vitesse. Ajax heeft het er heel vaak moeilijk (gehad).
remco k
 remco k - maandag 12 februari 2018 - 14:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 februari 2018 - 14:40 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik doelde uitsluitend en alleen op deze tegenstander: Vitesse. Ajax heeft het er heel vaak moeilijk (gehad).
Zeker. Maar dit Vitesse is ook minder dan andere jaren. Lastig zal hettrouwens zeker worden hoor. Maar we moeten niet gaan dien alsof Ajax er niks van kan en dat we tegen Barcelona spelen ofzo.
Pietje
 Pietje - maandag 12 februari 2018 - 15:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 februari 2018 - 14:58 schreef remco k het volgende:

[..]

Zeker. Maar dit Vitesse is ook minder dan andere jaren. Lastig zal hettrouwens zeker worden hoor. Maar we moeten niet gaan dien alsof Ajax er niks van kan en dat we tegen Barcelona spelen ofzo.
We zullen wel zien, Remco. Maar ik ben er niet gerust op.
remco k
 remco k - maandag 12 februari 2018 - 15:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 februari 2018 - 15:10 schreef Pietje het volgende:

[..]

We zullen wel zien, Remco. Maar ik ben er niet gerust op.
Ik ben ook benieuwd, na Utrecht uit is het de eerste echte test in een uitwedstrijd voor ten Hag..
Loetje
 Loetje - maandag 12 februari 2018 - 16:00   quote  deeplink  
Komen nog hele pittige aan. Hoop oprecht dat het iets oplevert en Pisvee ook gewoon een keer struikelt. Maar die hebben nog 3 echt zware wedstrijden waarvan ze AZ uit vaak heel ruim winnen.
remco k
 remco k - maandag 12 februari 2018 - 17:17   quote  deeplink  
Ondanks dat PSV niet verliest dit nieuwe jaar, is het wel allemaal heel erg dun, en kunnen ze echt van iedereen verliezen hetgeen ook wel voor Ajax geldt..

Het kan maarzo dat PSV fluitend kampioen wordt, maar het kan ook maarzo nog ineens heel spannend worden..
Pietje
 Pietje - maandag 12 februari 2018 - 17:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 februari 2018 - 15:28 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik ben ook benieuwd, na Utrecht uit is het de eerste echte test in een uitwedstrijd voor ten Hag..
Nou... Ik denk dat de eerste serieuze test (uitwedstrijd) komend weekeinde is: PEC Zwolle. Misschien is het een (klein) mazzeltje, dat PEC op dit moment wat minder draait dan de weken/maanden hiervoor. Neemt niet weg dat Ajax zondag volle bak moet gaan! Er mogen geen punten meer verspeeld worden en ik hoop dat alle spelers en trainers daarvan doordrongen zijn.
Pietje
 Pietje - maandag 12 februari 2018 - 17:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 februari 2018 - 17:17 schreef remco k het volgende:
Ondanks dat PSV niet verliest dit nieuwe jaar, is het wel allemaal heel erg dun, en kunnen ze echt van iedereen verliezen hetgeen ook wel voor Ajax geldt..

Het kan maarzo dat PSV fluitend kampioen wordt, maar het kan ook maarzo nog ineens heel spannend worden..
Dat klopt zeker. Kijk maar eens hoe de uitslagen vaak behaald zijn. Liefst 10 keer met maar één zielig doelpuntje verschil en ook opvallend vaak in de extratijd of in de 44e/89e minuut.

Het is simpelweg lucky PSV en dat moet toch echt eens een keer ophouden.
remco k
 remco k - maandag 12 februari 2018 - 20:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 februari 2018 - 17:22 schreef Pietje het volgende:

[..]

Nou... Ik denk dat de eerste serieuze test (uitwedstrijd) komend weekeinde is: PEC Zwolle. Misschien is het een (klein) mazzeltje, dat PEC op dit moment wat minder draait dan de weken/maanden hiervoor. Neemt niet weg dat Ajax zondag volle bak moet gaan! Er mogen geen punten meer verspeeld worden en ik hoop dat alle spelers en trainers daarvan doordrongen zijn.
Ik was door jou bericht in de veronderstelling dat ze dit weekend tegen Vitesse moesten. Maar ook tegen Pec kan het lastig zat worden. Je hebt helemaal gelijk.
Eide
 Eide - maandag 12 februari 2018 - 21:09   quote  deeplink  
Het resterende programma van PSV:

PSV - Heerenveen
Feyenoord - PSV
PSV - Utrecht
Willem II - PSV
PSV - VVV
PSV - NAC
AZ - PSV
PSV - AJAX
Roda JC - PSV
ADO - PSV
PSV - Groningen

Er zijn nog 33 punten te vergeven. De achterstand is 7 punten waarbij Ajax een iets beter doelsaldo heeft.
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 12 februari 2018 - 21:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 februari 2018 - 21:09 schreef Eide het volgende:
Het resterende programma van PSV:

PSV - Heerenveen
Feyenoord - PSV
PSV - Utrecht
Willem II - PSV
PSV - VVV
PSV - NAC
AZ - PSV
PSV - AJAX
Roda JC - PSV
ADO - PSV
PSV - Groningen

Er zijn nog 33 punten te vergeven. De achterstand is 7 punten waarbij Ajax een iets beter doelsaldo heeft.
Punten zal PSV nog wel verspelen, maar het programma ziet er niet zodanig uit dat ik denk dat Ajax dat nog wel even inhaalt.
Loetje
 Loetje - maandag 12 februari 2018 - 21:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 februari 2018 - 21:54 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Punten zal PSV nog wel verspelen, maar het programma ziet er niet zodanig uit dat ik denk dat Ajax dat nog wel even inhaalt.
7 punten verliezen is niet het enige wat moet gebeuren vanuit PSV gezien, wij moeten dan ook alles winnen en dat gaat in mijn beleving niet gebeuren, zeker niet met de uitwedstrijden die wij nog krijgen.
Jaccio
 Jaccio - dinsdag 13 februari 2018 - 12:25   quote  deeplink  
Vandaag Juve - Spurs en morgen Real - PSG
Wat een week zeg. Heerlijk.

Tussendoor even puntverlies van PSV tegen H'veen en uiteraard winst van ons cluppie tegen LEC
En dan volgende week ook een lekker weekje met Chelsea - Barca en Shakhtar - Roma
remco k
 remco k - woensdag 14 februari 2018 - 21:11   quote  deeplink  
Dat psg begrijpt niet zo heel goed dat dit een ander niveau is dan in Frankrijk nodig is. Ze doen de raarste dingen zoals een hakballetje op de eigen zestien.
remco k
 remco k - woensdag 14 februari 2018 - 21:11   quote  deeplink  
Real echt een stuk beter al houd dat ook niet over.
remco k
 remco k - woensdag 14 februari 2018 - 21:18   quote  deeplink  
Pag vanuit met niks op voorsprong. Wel een wereldaanval.
remco k
 remco k - woensdag 14 februari 2018 - 21:29   quote  deeplink  
Oh wat is dat psg dom hier zeg.
remco k
 remco k - woensdag 14 februari 2018 - 21:29   quote  deeplink  
Zo makkelijk die penalty weggeven. Totaal onnodig.
Jaccio
 Jaccio - woensdag 14 februari 2018 - 21:37   quote  deeplink  
Mooi voetbal wel hoorey. Echt een verademing tov de ED
remco k
 remco k - woensdag 14 februari 2018 - 21:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 februari 2018 - 21:37 schreef Jaccio het volgende:
Mooi voetbal wel hoorey. Echt een verademing tov de ED
Ik moet eerlijk zeggen dat het tempo erg goed is. Maar de kwaliteit als teams vind ik bij beide elftallen niet fantastisch.

Weinig hoogstandjes en weinig goed voetbal.
Jaccio
 Jaccio - woensdag 14 februari 2018 - 21:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 februari 2018 - 21:42 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik moet eerlijk zeggen dat het tempo erg goed is. Maar de kwaliteit als teams vind ik bij beide elftallen niet fantastisch.

Weinig hoogstandjes en weinig goed voetbal.
Het is inderdaad niet echt hoogstaand nog, maar het zijn die kleine dingetjes waar ik onwijs van kan genieten. Aannames, wegdraaien, versnellingen. Geweldig mooi vind ik dat
remco k
 remco k - woensdag 14 februari 2018 - 22:28   quote  deeplink  
Psg echt ontzettend naïef aan het voetballen in Madrid. Echt geen goede wedstrijd van beide ploegen. Maar wel een pot die Madrid echt weer in het zadel Jan helpen wat vorm betreft.

Ronaldo wel gewoon twee keer score.
remco k
 remco k - woensdag 14 februari 2018 - 22:29   quote  deeplink  
Daaaag psg.
Jaccio
 Jaccio - woensdag 14 februari 2018 - 22:30   quote  deeplink  
Dit was de mokerslag. Gaan ze niet meer goedmaken in Parijs.
Jammer wel, had het PSG wel gegund
Jaccio
 Jaccio - woensdag 14 februari 2018 - 22:33   quote  deeplink  
Goed gezien van Zidane wel trouwens hoor. Precies op het juiste moment aanvallend gewisseld
Loetje
 Loetje - zaterdag 17 februari 2018 - 20:30   quote  deeplink  
Pisvee op 2-0. Wanneer ze volgende week in de Kuip winnen is de titel voor mij definitief beslist.
Loetje
 Loetje - zaterdag 17 februari 2018 - 20:30   quote  deeplink  
Maar 2 schoten op goal en weer 2 goals.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 17 februari 2018 - 20:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 februari 2018 - 20:30 schreef Loetje het volgende:
Maar 2 schoten op goal en weer 2 goals.
Efficiënt zooitje daar. Tja, wij hebben Ziyech. Die heeft 100 vrije trappen nodig om er 1 te maken! ;-)
Loetje
 Loetje - zaterdag 17 februari 2018 - 20:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 februari 2018 - 20:37 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Efficiënt zooitje daar. Tja, wij hebben Ziyech. Die heeft 100 vrije trappen nodig om er 1 te maken! ;-)
Whahahahahaahha.... Sorry man, trek het even niet meer. Jij zegt het en ik denk het.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 17 februari 2018 - 20:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 februari 2018 - 20:38 schreef Loetje het volgende:

[..]

Whahahahahaahha.... Sorry man, trek het even niet meer. Jij zegt het en ik denk het.
72 schoten nodig gehad om 6 doelpunten te maken. Dus 1 op 12 schoten pffffff.

1 op de 11 gecreëerde kansen van Ziyech werd omgezet in een doelpunt. Doet Frenkie het toch beter. 1 op de 3 gecreëerde kansen van Frenkie werd een doelpunt.
Loetje
 Loetje - zaterdag 17 februari 2018 - 20:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 februari 2018 - 20:44 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

72 schoten nodig gehad om 6 doelpunten te maken. Dus 1 op 12 schoten pffffff.

1 op de 11 gecreëerde kansen van Ziyech werd omgezet in een doelpunt. Doet Frenkie het toch beter. 1 op de 3 gecreëerde kansen van Frenkie werd een doelpunt.
Je gaat nog veel meer lachen.
Loetje
 Loetje - zaterdag 17 februari 2018 - 21:06   quote  deeplink  
Wat doet Higler nou, was een pingel gewoon hoor
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 17 februari 2018 - 21:10   quote  deeplink  
Lozano schorsing mag ie zeker na volgende week uitzitten. Zoals altijd.
Loetje
 Loetje - zaterdag 17 februari 2018 - 21:16   quote  deeplink  
Eerst nog zien. Tuchtcommisie draait wel vaker om, of PSV gaat in beroep

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Tussenstanden binnen en buitenland









0.0825519