BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Tussenstanden binnen en buitenland

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 23 februari 2018 - 11:11   quote  deeplink  
Lozano drie potjes geschort en 1 voorwaardelijk. Maar het enigste wat ik hoor is "Maar Huntelaar deed het ook!"

Snap niet zo goed wat dat er mee te maken zou hebben. Ik bedoel het is nou niet zo alsof Lozano zijn tegenstander wou aaien ofzo...
Brandje
 Brandje - vrijdag 23 februari 2018 - 11:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 februari 2018 - 11:11 schreef NatjosFC het volgende:
Lozano drie potjes geschort en 1 voorwaardelijk. Maar het enigste wat ik hoor is "Maar Huntelaar deed het ook!"

Snap niet zo goed wat dat er mee te maken zou hebben. Ik bedoel het is nou niet zo alsof Lozano zijn tegenstander wou aaien ofzo...
Eens, ze hebben KJH zelfs aangevoerd in hun verdediging. Ja KJH had ook rood kunnen krijgen maar dat wil niet zeggen dat Lozano daarom maar niet gestraft moet worden. Brands gebruikte zelfs de term competitievervalsing al. Tsja het blijven Calimero's daar.
Jaccio
 Jaccio - vrijdag 23 februari 2018 - 12:26   quote  deeplink  
Ze worden al zenuwachtiger daar. Heerlijk man. Beginnen nu al over competitievervalsing haha
Hopelijk kunnen ze in R'dam ook een duit in het zakje doen.

Maar eerst wij maar eens winnen zondag en dan lekker met de voetjes op de bank en met een biertje in de hand kijken wat er in R'dam gebeurt.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - vrijdag 23 februari 2018 - 14:53   quote  deeplink  
Is het gek als ik nu al in cafe Kooper sta?
Loetje
 Loetje - vrijdag 23 februari 2018 - 15:37   quote  deeplink  
Van Bronkhorst heeft al gezegd geen risico te gaan nemen met het oog op Willen II. Dit zou echt strafbaar moeten zijn. Dikke 0-4 daar.
Jaccio
 Jaccio - vrijdag 23 februari 2018 - 16:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 februari 2018 - 15:37 schreef Loetje het volgende:
Van Bronkhorst heeft al gezegd geen risico te gaan nemen met het oog op Willen II. Dit zou echt strafbaar moeten zijn. Dikke 0-4 daar.
Ook een topper voor F'noord tegenwoordig natuurlijk. Willem II thuis
Loetje
 Loetje - vrijdag 23 februari 2018 - 17:33   quote  deeplink  
Nee, maar ga zondag van het ergste uit. Het is echt een schande. En dat zooitje noemen ze een trouw publiek... Het is het grootste neppubliek wat er is.
Jaccio
 Jaccio - vrijdag 23 februari 2018 - 18:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 februari 2018 - 17:33 schreef Loetje het volgende:
Nee, maar ga zondag van het ergste uit. Het is echt een schande. En dat zooitje noemen ze een trouw publiek... Het is het grootste neppubliek wat er is.
Hoe meer haat ze hebben voor Ajax, hoe trouwere supporters ze zijn denken ze daar.
Ik schat dat ze een gemiddeld iq hebben van 60
Loetje
 Loetje - vrijdag 23 februari 2018 - 19:27   quote  deeplink  
Ik kan me nog zo irriteren aan me club, soms schamen voor wat ze doen. Maar ik zal NOOIT, maar dan ook NOOIT hopen dat wij verliezen, tegen wie dan ook! Smerige hoerenclub met een stadion vol ebolavarkens
Eide
 Eide - vrijdag 23 februari 2018 - 19:38   quote  deeplink  
Dit is precies waarom Ajax de beste club van Nederland. Rustig lachen, ademhalen, nog even lachen en ten slotte even keihard lachen.

De feyenoorders bij mij op werk hebben het al een hele week slecht. Mochten ze winnen hebben ze het volgende week ook slecht. Mochten ze verliezen hebben ze het volgendd week ook slecht. Heerlijk, twee weken lang die havenslaven op hun plek zetten. Veel beter wordt het niet.
Loetje
 Loetje - zondag 25 februari 2018 - 14:54   quote  deeplink  
Feyenoord helemaal niks in te brengen
Jaccio
 Jaccio - zondag 25 februari 2018 - 15:00   quote  deeplink  
Is niet eens gek.
PSV kan vandaag de titel veiligstellen. Die geven dat, in tegenstelling tot Ajax, echt niet weg
Eide
 Eide - zondag 25 februari 2018 - 15:05   quote  deeplink  
Ze wandelen over de kakkies heen.
Jaccio
 Jaccio - zondag 25 februari 2018 - 15:07   quote  deeplink  
Juicht het legioen trouwens als PSV scoort?
Of zijn ze zo laag nog net niet gezakt?
Loetje
 Loetje - zondag 25 februari 2018 - 16:34   quote  deeplink  
Als Ajax en die hoerenboeren alles winnen, kunnen ze tegen ons kampioen worden.
Jaccio
 Jaccio - zondag 25 februari 2018 - 16:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 februari 2018 - 16:34 schreef Loetje het volgende:
Als Ajax en die hoerenboeren alles winnen, kunnen ze tegen ons kampioen worden.
Alleen winnen wij niet alles, dus ik zie het niet gebeuren eerlijkgezegd
Zie ons volgende week in Arnhem al punten verspelen weer

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 25 februari 2018 door Jaccio --
Pietje
 Pietje - zondag 25 februari 2018 - 16:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 februari 2018 - 16:37 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Alleen winnen wij niet alles, dus ik zie het niet gebeuren eerlijkgezegd
Zie ons volgende week in Arnhem al punten verspelen weer
En niet alleen volgende week, uit tegen Vitesse. Ook zal AZ op 29 april (de een na laatste speelronde) in Amsterdam er met de volle buit vandoor gaan, vrees ik.

En met z'n allen maar weer hopen op het volgende seizoen...
Jaccio
 Jaccio - zondag 25 februari 2018 - 17:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 februari 2018 - 16:52 schreef Pietje het volgende:

[..]

En niet alleen volgende week, uit tegen Vitesse. Ook zal AZ op 29 april (de een na laatste speelronde) in Amsterdam er met de volle buit vandoor gaan, vrees ik.

En met z'n allen maar weer hopen op het volgende seizoen...
Inderdaad. Ben benieuwd wie er dan nog zitten en of ze weer alles om gaan gooien.
Volgend seizoen zou zomaar weer een tussenjaar kunnen worden..
remco k
 remco k - zondag 25 februari 2018 - 17:40   quote  deeplink  
Alsof wij alles aan het verliezen zijn.
Loetje
 Loetje - zondag 25 februari 2018 - 18:00   quote  deeplink  
Jep, titel is nu klaar. Dus verliezen we nu echt alles. 2x 0-0 in wedstrijden waar dat nooit gemogen had
Loetje
 Loetje - zondag 25 februari 2018 - 18:02   quote  deeplink  
Ten Hag die het veldspel uitstekend vond... Jaja, 65 minuten lang geweldig gespeeld.
remco k
 remco k - zondag 25 februari 2018 - 18:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 februari 2018 - 18:00 schreef Loetje het volgende:
Jep, titel is nu klaar. Dus verliezen we nu echt alles. 2x 0-0 in wedstrijden waar dat nooit gemogen had
Ik ben ook geen ten Hag fan en vond ook totaal niet dat keijzer ontslagen had mogen worden. Dat is een grote blunder van de directie.

Maar zoals wij vonden dat keijzer een kans moest krijgen geld dat toch ook voor ten Hag.
Loetje
 Loetje - zondag 25 februari 2018 - 18:06   quote  deeplink  
Jep, alleen had Ten Hag alle kansen om door te bouwen en braakt die het verder af en is de titelstrijd beslist. Heeft dus nu al gefaald. Want tegen ADO mag je dit op zon moment niet laten liggen.
remco k
 remco k - zondag 25 februari 2018 - 18:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 februari 2018 - 18:06 schreef Loetje het volgende:
Jep, alleen had Ten Hag alle kansen om door te bouwen en braakt die het verder af en is de titelstrijd beslist. Heeft dus nu al gefaald. Want tegen ADO mag je dit op zon moment niet laten liggen.
Hij doet het niet goed tactisch gezien. Maar ten Hag is een iets ander type trainer dan keijzer. En doorbouwen zou kunnen. Als het heel stabiel zou zijn maar dat was het nog niet.
remco k
 remco k - zondag 25 februari 2018 - 18:56   quote  deeplink  
City 0-3 voor in de finale tegen Arsenal. En dat had meer kunnen zijn.
Loetje
 Loetje - zondag 25 februari 2018 - 19:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 februari 2018 - 18:25 schreef remco k het volgende:

[..]

Hij doet het niet goed tactisch gezien. Maar ten Hag is een iets ander type trainer dan keijzer. En doorbouwen zou kunnen. Als het heel stabiel zou zijn maar dat was het nog niet.
Hij heeft alles gekregen, aankopen en een elftal dat goed draaide. Het is zelfs slechter, veel slechter geworden.
remco k
 remco k - zondag 25 februari 2018 - 19:33   quote  deeplink  
Wel apart dat je in februari je eerste officiële prijs kan winnen.
remco k
 remco k - zondag 25 februari 2018 - 19:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 februari 2018 - 19:33 schreef Loetje het volgende:

[..]

Hij heeft alles gekregen, aankopen en een elftal dat goed draaide. Het is zelfs slechter, veel slechter geworden.
Het elftal begon beter te draaien maar draaide nog niet heel goed. Het was ook toen nog heel wisselvallig. Vorige week was een van de beste wedstrijden van dit seizoen naar mijn idee.

Het gaat zeker niet goed genoeg, dat ben ik volledig met je eens. Maar ik vind het veel te snel om hem af te schrijven. Ook al stond ik al niet achter het vertrek van keijzer.
Loetje
 Loetje - zondag 25 februari 2018 - 21:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 februari 2018 - 19:37 schreef remco k het volgende:

[..]

Het elftal begon beter te draaien maar draaide nog niet heel goed. Het was ook toen nog heel wisselvallig. Vorige week was een van de beste wedstrijden van dit seizoen naar mijn idee.

Het gaat zeker niet goed genoeg, dat ben ik volledig met je eens. Maar ik vind het veel te snel om hem af te schrijven. Ook al stond ik al niet achter het vertrek van keijzer.
Ajax voor de winterstop speelde behalve Twente uit 2x, prima! Gaven wel te veel weg maar het aamvallende spel was meer dan prima. Als het dan niet meteen beter gaat oké, maar zo enorm veel minder.
remco k
 remco k - maandag 26 februari 2018 - 08:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 februari 2018 - 21:25 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ajax voor de winterstop speelde behalve Twente uit 2x, prima! Gaven wel te veel weg maar het aamvallende spel was meer dan prima. Als het dan niet meteen beter gaat oké, maar zo enorm veel minder.
Dat te veel weggeven hoort ook bij goed voetbal hè.

Maar hoed. We denken beiden hetzelfde over het ontslag van keijzer en het aanstellen van ten Hag. Dus dat is een non-discussie.

Ik vraag me echt af wat nu bij Ajax. Bouwen richting volgend jaar? Verkrampt proberen de druk op te voeren?
Loetje
 Loetje - maandag 26 februari 2018 - 17:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 februari 2018 - 08:17 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat te veel weggeven hoort ook bij goed voetbal hè.

Maar hoed. We denken beiden hetzelfde over het ontslag van keijzer en het aanstellen van ten Hag. Dus dat is een non-discussie.

Ik vraag me echt af wat nu bij Ajax. Bouwen richting volgend jaar? Verkrampt proberen de druk op te voeren?
In hoeverre kun je in Nederland bouwen in de wetenschap dat je jaarlijks je beste spelers kwijt zult raken? Daarbij moet ik eerlijk bekennen dat de aankopen Schuurs en Bandé momenteel verschrikkelijk uit vorm zijn en je vrijwel nergens meer voor speelt. Tuurlijk die 2e plaats, maar toch. Doel was toch in de titelrace te blijven en daar lig je eigenlijk al uit.

Het zal vooral even slikken worden denk ik...
remco k
 remco k - maandag 26 februari 2018 - 18:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 februari 2018 - 17:37 schreef Loetje het volgende:

[..]

In hoeverre kun je in Nederland bouwen in de wetenschap dat je jaarlijks je beste spelers kwijt zult raken? Daarbij moet ik eerlijk bekennen dat de aankopen Schuurs en Bandé momenteel verschrikkelijk uit vorm zijn en je vrijwel nergens meer voor speelt. Tuurlijk die 2e plaats, maar toch. Doel was toch in de titelrace te blijven en daar lig je eigenlijk al uit.

Het zal vooral even slikken worden denk ik...
Ach. Psv wint veel wedstrijden in de laatste minuten. En als dat twee keer niet lukt zit je er weer volop in. Ik denk ook dat psv dit niet gaat weggeven. Maar aan de andere kant weet ik gewoon dat ook die lampen op een heel dun lijntje spelen en er zo vanaf kunnen pleuren.
Loetje
 Loetje - maandag 26 februari 2018 - 19:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 februari 2018 - 18:42 schreef remco k het volgende:

[..]

Ach. Psv wint veel wedstrijden in de laatste minuten. En als dat twee keer niet lukt zit je er weer volop in. Ik denk ook dat psv dit niet gaat weggeven. Maar aan de andere kant weet ik gewoon dat ook die lampen op een heel dun lijntje spelen en er zo vanaf kunnen pleuren.
Jep, dat denk ik het hele jaar al. Dus het is enkel gebasseerd op hoop. Inmiddels nog 9 wedstrijden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 26 februari 2018 door Loetje --
remco k
 remco k - maandag 26 februari 2018 - 20:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 februari 2018 - 19:53 schreef Loetje het volgende:

[..]

Jep, dat denk ik het hele jaar al. Dus het is enkel gebasseerd op hoop. Inmiddels nog 9 wedstrijden.
Ik weet t.
Jaccio
 Jaccio - zaterdag 03 maart 2018 - 18:52   quote  deeplink  
Alle tegenstanders van PSV rollen de rode loper uit. I don't get it..
Heb geen illusie meer dat we kampioen worden ofzo, maar een beetje weerstand mag toch wel.. Kom op man
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 03 maart 2018 - 19:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 maart 2018 - 18:52 schreef Jaccio het volgende:
Alle tegenstanders van PSV rollen de rode loper uit. I don't get it..
Heb geen illusie meer dat we kampioen worden ofzo, maar een beetje weerstand mag toch wel.. Kom op man
Dat wij zover achterstaan is gewoon te danken aan Ten Hag. De gelijkspelen tegen Utrecht en ADO waren gewoon onnodig en Ajax heeft daarin de punten verspeeld. En met hetgeen hij op dit moment de ploeg oplegt zie ik ze nog veel meer punten verspelen!
Jaccio
 Jaccio - zaterdag 03 maart 2018 - 20:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 maart 2018 - 19:30 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Dat wij zover achterstaan is gewoon te danken aan Ten Hag. De gelijkspelen tegen Utrecht en ADO waren gewoon onnodig en Ajax heeft daarin de punten verspeeld. En met hetgeen hij op dit moment de ploeg oplegt zie ik ze nog veel meer punten verspelen!
Had ook niet uitgemaakt, aangezien PSV overal waar ze spelen alle ruimte krijgt

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 03 maart 2018 door Jaccio --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 03 maart 2018 - 20:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 maart 2018 - 20:26 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Had ook niet uitgemaakt, aangezien PSV overal waar ze spelen alle ruimte krijgt
3 of 7 punten had niet uitgemaakt????
Jaccio
 Jaccio - zaterdag 03 maart 2018 - 20:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 maart 2018 - 20:36 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

3 of 7 punten had niet uitgemaakt????
Nee denk het niet.
Alle tegenstanders lijken PSV de punten te gunnen en volle bak tegen ons te gaan.
En ik denk sowieso dat wij daar gelijkspelen
Jaccio
 Jaccio - zaterdag 03 maart 2018 - 22:37   quote  deeplink  
F'noord gaat ook weer lekker zeg. Vraag me af wat er met Gio gaat gebeuren eind van het seizoen
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 03 maart 2018 - 23:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 maart 2018 - 22:37 schreef Jaccio het volgende:
F'noord gaat ook weer lekker zeg. Vraag me af wat er met Gio gaat gebeuren eind van het seizoen
Om eerlijk te zijn.
Mochten ze de beker winnen lijkt het mij een geslaagd seizoen. 2 uit 3 nationale prijzen. Is wel echt de meest succesvolle periode sinds jaren. Je mag er ook niet veel van verwachtten na z'n jaar als vorig jaar. Zijn een aantal zeer belangrijke spelers kwijt geraakt.

Gio eruit gooien zou echt volledig onterecht zijn. En ook de kritiek op het spel is onterecht. Vrijwel iedere club in de ED speelt ruk voetbal.
Jaccio
 Jaccio - zondag 04 maart 2018 - 00:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 maart 2018 - 23:39 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Om eerlijk te zijn.
Mochten ze de beker winnen lijkt het mij een geslaagd seizoen. 2 uit 3 nationale prijzen. Is wel echt de meest succesvolle periode sinds jaren. Je mag er ook niet veel van verwachtten na z'n jaar als vorig jaar. Zijn een aantal zeer belangrijke spelers kwijt geraakt.

Gio eruit gooien zou echt volledig onterecht zijn. En ook de kritiek op het spel is onterecht. Vrijwel iedere club in de ED speelt ruk voetbal.
Heb je 100% gelijk in.
Maar helaas denken de meeste clubs niet zo rationeel
Loetje
 Loetje - zondag 04 maart 2018 - 14:16   quote  deeplink  
Volgens mij werd Pisvee gisteren helemaal weggespeeld in de eerste 20 minuten en maakt Utrecht zelf geen goal maar enkel een eigen doelpunt. Ook erna kansen op 2-1. Het zit daar gewoon mee en dat maakt ze kampioen. En dat kan wel eens met bizar veel punten gaan gebeuren.
Pietje
 Pietje - zondag 04 maart 2018 - 14:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 maart 2018 - 14:16 schreef Loetje het volgende:
Volgens mij werd Pisvee gisteren helemaal weggespeeld in de eerste 20 minuten en maakt Utrecht zelf geen goal maar enkel een eigen doelpunt. Ook erna kansen op 2-1. Het zit daar gewoon mee en dat maakt ze kampioen. En dat kan wel eens met bizar veel punten gaan gebeuren.
Klopt! Ze hebben bijna het gehele seizoen de wind mee. Eén grote mazzelploeg. Na de eerste 20 minuten gisteren had het zomaar 0-2 voor Utrecht kunnen zijn.

Je vraagt je af, wanneer die mazzel eens een keertje ophoudt daar in Eindhoven.
Loetje
 Loetje - zondag 04 maart 2018 - 14:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 maart 2018 - 14:22 schreef Pietje het volgende:

[..]

Klopt! Ze hebben bijna het gehele seizoen de wind mee. Eén grote mazzelploeg. Na de eerste 20 minuten gisteren had het zomaar 0-2 voor Utrecht kunnen zijn.

Je vraagt je af, wanneer die mazzel eens een keertje ophoudt daar in Eindhoven.
Kunnen? Moeten denk ik. Die kansen waren wel zo groot...

Hebben nog maar 2 zware potten. AZ uit die ze vrijwel altijd ruim winnen en ons thuis.
Pietje
 Pietje - zondag 04 maart 2018 - 14:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 maart 2018 - 14:29 schreef Loetje het volgende:

[..]

Kunnen? Moeten denk ik. Die kansen waren wel zo groot...

Hebben nog maar 2 zware potten. AZ uit die ze vrijwel altijd ruim winnen en ons thuis.
Daarom: de competitie is al een tijdje beslist.
Jaccio
 Jaccio - zondag 04 maart 2018 - 16:43   quote  deeplink  
Pfoeh.
Dat is hoe je een vrije trap neemt
Loetje
 Loetje - zondag 04 maart 2018 - 16:45   quote  deeplink  
Dat doet die wel zo vaak
Jaccio
 Jaccio - zondag 04 maart 2018 - 16:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 maart 2018 - 16:45 schreef Loetje het volgende:
Dat doet die wel zo vaak
Gelukkig wel.
Wel een verademing om te zien na die 14:30 wedstrijden in de ED
Loetje
 Loetje - zondag 04 maart 2018 - 16:48   quote  deeplink  
Niks kan tegen mijn club op en ga het ook niet vergelijken. Dan ben je echt al het plezier kwijt

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5135
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Tussenstanden binnen en buitenland









0.1061511