BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Tussenstanden binnen en buitenland

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Eide
 Eide - dinsdag 07 mei 2019 - 22:43   quote  deeplink  
Het aardige is dat er niets is veranderd voor Barca. Een goal en ze zijn er.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - dinsdag 07 mei 2019 - 22:44   quote  deeplink  
ik vind eigenlijk dat Barcelona wat plichtmatig speelt, maar dat kan ook komen door het spel van Liverpool
Eide
 Eide - dinsdag 07 mei 2019 - 22:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 mei 2019 - 22:44 schreef Ronald 1960 het volgende:
ik vind eigenlijk dat Barcelona wat plichtmatig speelt, maar dat kan ook komen door het spel van Liverpool
Barca wordt overlopen op het middenveld. Dan hou je Messi en Suarez behoorlijk uit de wedstrijd.
Eide
 Eide - dinsdag 07 mei 2019 - 22:55   quote  deeplink  
Onvoorstelbaar.
remco k
 remco k - dinsdag 07 mei 2019 - 22:55   quote  deeplink  
Wat een pot dit.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - dinsdag 07 mei 2019 - 22:55   quote  deeplink  
Het wonder van Liverpool!!!
remco k
 remco k - dinsdag 07 mei 2019 - 22:55   quote  deeplink  
Een tegenstander die ik liever niet had gezien mocht Ajax het überhaupt halen.
remco k
 remco k - dinsdag 07 mei 2019 - 22:56   quote  deeplink  
Een seizoen van de combacks. Laten we hopen dat dit morgen niet zo is.
Jaccio
 Jaccio - dinsdag 07 mei 2019 - 22:56   quote  deeplink  
Lastige pot hoor mocht Ajax doorgaan
Ronald 1960
 Ronald 1960 - dinsdag 07 mei 2019 - 22:57   quote  deeplink  
Wie had dat verwacht.....
Jaccio
 Jaccio - dinsdag 07 mei 2019 - 22:58   quote  deeplink  
Mooi man deze beelden. Geweldig
Hier ga je toch van janken als Liverpool speler zijnde. Kippenvel

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 07 mei 2019 door Jaccio --
Loetje
 Loetje - dinsdag 07 mei 2019 - 22:59   quote  deeplink  
Mocht Ajax morgen wel die finale halen... Dat zal de beste wedstrijd van het jaar moeten worden. Liverpool vorige week al goed, 2e helft fenomenaal. Een intensiteit en power joh en dan je 2 beste spelers nog missen....
remco k
 remco k - dinsdag 07 mei 2019 - 23:00   quote  deeplink  
Pffff dat publiek zeg. Wat een gevoel. Kippenvel.
Loetje
 Loetje - dinsdag 07 mei 2019 - 23:03   quote  deeplink  
Morgen zie ik het al niet goedkomen, maar mocht het lukken is de finale echt onmogelijk in mijn beleving. Wat is dat Liverpool het hele jaar al geweldig!!!
remco k
 remco k - dinsdag 07 mei 2019 - 23:04   quote  deeplink  
Toch zegt dit ook wel weer wat over Ajax. De gedoodverfde cl winnaar van dit jaar verliest bij de nummer 2 van de PL. Ajax wint bij de nummer 3.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - dinsdag 07 mei 2019 - 23:06   quote  deeplink  
Heel knap van Liverpool, maar vergeet niet dat wij thuis verloren van Madrid en uit met 4-1 wonnen. Had ook niemand verwacht.
We speelden thuis tegen Juventus 1-1. Juventus wat juist weer in vorm was geraakt, maar uit wonnen we met 1-2, Had eigenlijk ook niemand verwacht.
Als we morgen de finale halen, zal het heel moeilijk worden, maar ik denk dat wij toch iets meer voetbal in de ploeg hebben dan Liverpool, waardoor we zeker een kans hebben....
Het moet wel allemaal kloppen op zo een avond natuurlijk....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 07 mei 2019 door Ronald 1960 --
Loetje
 Loetje - dinsdag 07 mei 2019 - 23:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 mei 2019 - 23:06 schreef Ronald 1960 het volgende:
Heel knap van Liverpool, maar vergeet niet dat wij thuis verloren van Madrid en uit met 4-1 wonnen. Had ook niemand verwacht.
We speelden thuis tegen Juventus 1-1. Juventus wat juist weer in vorm was geraakt, maar uit wonnen we met 1-2, Had eigenlijk ook niemand verwacht.
Als we morgen de finale halen, zal het heel moeilijk worden, maar ik denk dat wij toch iets meer voetbal in de ploeg hebben dan Liverpool, waardoor we zeker een kans hebben....
Het moet wel allemaal kloppen op zo een avond natuurlijk....
Liverpool zou Ajax, als ze het redden waar iedereen maar vanuit gaat, met het eigen voetbal kunnen verslaan. Die zullen zich voor geen cent aan gaan passen
Loetje
 Loetje - dinsdag 07 mei 2019 - 23:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 mei 2019 - 23:04 schreef remco k het volgende:
Toch zegt dit ook wel weer wat over Ajax. De gedoodverfde cl winnaar van dit jaar verliest bij de nummer 2 van de PL. Ajax wint bij de nummer 3.
Was dat ook op oorlogssterkte gebeurd? Dat betwijfel ik dan weer wel.

Maar dat terzijde, Pochettino zal dit wel laten zien morgen denk ik.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - dinsdag 07 mei 2019 - 23:17   quote  deeplink  
We gaan het beleven morgen avond ;-)
Loetje
 Loetje - dinsdag 07 mei 2019 - 23:28   quote  deeplink  
Pfoh wat is dit spannend
Loetje
 Loetje - dinsdag 07 mei 2019 - 23:34   quote  deeplink  
Wat een power heeft die ploeg zeg... Als Ajax dit seizoen dan ergens zwak op is, is het in de duels komen. Dat kan Liverpool als geen ander.
nummer10
 nummer10 - woensdag 08 mei 2019 - 00:56   quote  deeplink  
jongens geen zorgen, als we de finale halen pakken we hem... blind en tadic kennen liverpool.. deligt is dan al verkocht en frenkie en deligt nemen revanche voor hun nieuwe club, vergeet niet.. barca was barca niet vanavond.. en ik vond zelf liverpool echt niet goed voetballen.. veel power maar goed voetbal ? nee...
Loetje
 Loetje - woensdag 08 mei 2019 - 01:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 mei 2019 - 00:56 schreef nummer10 het volgende:
jongens geen zorgen, als we de finale halen pakken we hem... blind en tadic kennen liverpool.. deligt is dan al verkocht en frenkie en deligt nemen revanche voor hun nieuwe club, vergeet niet.. barca was barca niet vanavond.. en ik vond zelf liverpool echt niet goed voetballen.. veel power maar goed voetbal ? nee...
Ik weet niet of jij Barca gezien hebt dit seizoen, zoveel goede potten hebben die niet gespeeld. En vele van de ruime overwinningen, kwamen meestal maar door 1 speler.

Voorafgaand had ik Liverpool ook verwacht. Voor de return natuurlijk niet.
nummer10
 nummer10 - woensdag 08 mei 2019 - 07:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 mei 2019 - 01:25 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik weet niet of jij Barca gezien hebt dit seizoen, zoveel goede potten hebben die niet gespeeld. En vele van de ruime overwinningen, kwamen meestal maar door 1 speler.

Voorafgaand had ik Liverpool ook verwacht. Voor de return natuurlijk niet.
klopt zeker, barca is niet het barca meer van een paar jaar terug.. maar vind de reactie qua hoe liverpool voetbalde zwaar overdreven, ja 4-0 gewonnen van barca.. maar top gevoetbalt, nee vind ik niet..
remco k
 remco k - woensdag 08 mei 2019 - 10:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 mei 2019 - 07:54 schreef nummer10 het volgende:

[..]

klopt zeker, barca is niet het barca meer van een paar jaar terug.. maar vind de reactie qua hoe liverpool voetbalde zwaar overdreven, ja 4-0 gewonnen van barca.. maar top gevoetbalt, nee vind ik niet..
Barca werd toch echt bij vlagen overlopen. En dat is geen misselijke ploeg die er stond. Barca was Barca niet, maar wat Loetje zegt, die zijn dit hele seizoen nog niet heel bijzonder. Veel te veel spelers uit vorm, en een dramatische trainer, welke debiel gaat er bij Barca nu 4-4-2 spelen.

Maar het kwam toch ook echt door Liverpool hoor, die hebben gewoon volle bak gegeven, krijgen op de belangrijke momenten de juiste goal mee, en winnen daardoor.

Over twee wedstrijden vond ik ze ook gewoon de betere, dat waren ze namelijk in Spanje ook al.

Liverpool is voor mij de minst gunstige ploeg van deze twee. Maar goed, wil je de CL winnen, moet je van iedereen winnen die je tegenkomt.
Loetje
 Loetje - woensdag 08 mei 2019 - 11:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 mei 2019 - 10:03 schreef remco k het volgende:

[..]

Barca werd toch echt bij vlagen overlopen. En dat is geen misselijke ploeg die er stond. Barca was Barca niet, maar wat Loetje zegt, die zijn dit hele seizoen nog niet heel bijzonder. Veel te veel spelers uit vorm, en een dramatische trainer, welke debiel gaat er bij Barca nu 4-4-2 spelen.

Maar het kwam toch ook echt door Liverpool hoor, die hebben gewoon volle bak gegeven, krijgen op de belangrijke momenten de juiste goal mee, en winnen daardoor.

Over twee wedstrijden vond ik ze ook gewoon de betere, dat waren ze namelijk in Spanje ook al.

Liverpool is voor mij de minst gunstige ploeg van deze twee. Maar goed, wil je de CL winnen, moet je van iedereen winnen die je tegenkomt.
Je hebt echt van begin tot eind gelijk gozer.

Maar daarbij wat ik ook zeg, Liverpool hoeft zich totaal, maar dan ook totaal niet aan te passen. Dat elftal is heel aardig in balans.

Vorige week bij de Spurs, zat Ajax er naar mijn beleving na 70/75 minuten echt doorheen en dat na 7 dagen rust met een wedstrijd die fysiek was, maar het voor Engelse begrippen het tempo nog ietwat laag was. Liverpool kent een nog veel en veel hogere intensiteit van voetballen.

Of het nu Tottenham of Ajax wordt, ik acht ze beide voorafgaand in ieder geval kansloos. Hopelijk blijkt de realiteit een prachtige finale te zijn
remco k
 remco k - woensdag 08 mei 2019 - 11:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 mei 2019 - 11:18 schreef Loetje het volgende:

[..]

Je hebt echt van begin tot eind gelijk gozer.

Maar daarbij wat ik ook zeg, Liverpool hoeft zich totaal, maar dan ook totaal niet aan te passen. Dat elftal is heel aardig in balans.

Vorige week bij de Spurs, zat Ajax er naar mijn beleving na 70/75 minuten echt doorheen en dat na 7 dagen rust met een wedstrijd die fysiek was, maar het voor Engelse begrippen het tempo nog ietwat laag was. Liverpool kent een nog veel en veel hogere intensiteit van voetballen.

Of het nu Tottenham of Ajax wordt, ik acht ze beide voorafgaand in ieder geval kansloos. Hopelijk blijkt de realiteit een prachtige finale te zijn
Kansloos acht ik ze niet, maar Liverpool is voor mij nu wel de favoriet voor de eindzege.

Ajax is natuurlijk wel een ploeg die als het in het spel komt, de intensiteit van de wedstrijd kan bepalen.

Datzelfde geldt vanavond natuurlijk..
Loetje
 Loetje - woensdag 08 mei 2019 - 11:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 mei 2019 - 11:38 schreef remco k het volgende:

[..]

Kansloos acht ik ze niet, maar Liverpool is voor mij nu wel de favoriet voor de eindzege.

Ajax is natuurlijk wel een ploeg die als het in het spel komt, de intensiteit van de wedstrijd kan bepalen.

Datzelfde geldt vanavond natuurlijk..
Jep, alleen zul je daarvoor ook in je eigen spel moeten komen... Als ik zie wat er vorige week gebeurde toen Sissoko erin kwam... Mocht je de finale halen, heb je een middenveld met alleen maar van die krachtpatsers
remco k
 remco k - woensdag 08 mei 2019 - 13:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 mei 2019 - 11:52 schreef Loetje het volgende:

[..]

Jep, alleen zul je daarvoor ook in je eigen spel moeten komen... Als ik zie wat er vorige week gebeurde toen Sissoko erin kwam... Mocht je de finale halen, heb je een middenveld met alleen maar van die krachtpatsers
Op Fabinho na zijn ze we kleiner. Wat wilder en onbesuisder. Maar kleiner. Daar kan je fysiek nog wel van winnen.ik ben dan gewoon heel benieuwd hoe Ajax dealt met die energie van Liverpool van vandaag Tottenham.
Loetje
 Loetje - woensdag 08 mei 2019 - 14:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 mei 2019 - 13:49 schreef remco k het volgende:

[..]

Op Fabinho na zijn ze we kleiner. Wat wilder en onbesuisder. Maar kleiner. Daar kan je fysiek nog wel van winnen.ik ben dan gewoon heel benieuwd hoe Ajax dealt met die energie van Liverpool van vandaag Tottenham.
Yep, echter hebben wij daar ook niet veel lengte he, op dat middenveld.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - woensdag 08 mei 2019 - 15:03   quote  deeplink  
Tuurlijk was Liverpool goed en Barelona absoluut niet in goede doen, maar als wij uit de duels kunnen blijven dan zijn wij voetballend de betere ploeg en kunnen we gewoon de CL winnen. Nou ja, gewoon..... De CL winnen is nooit gewoon, mar wel heel erg lekker -;)
Ronald 1960
 Ronald 1960 - woensdag 08 mei 2019 - 15:11   quote  deeplink  
Dit is dan wel weer een geruststellende gedachte; ;-) ;-)

https://www.hartvannederland.nl/nieuws/2019/koe-sijtje-voorspelt-uitslag-voetbalwedstrijd-ajax-tegen-tottenham-hotspur/?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl
Loetje
 Loetje - zondag 19 mei 2019 - 19:18   quote  deeplink  
Onder 17 is nagenoeg Europees kampioen. Staan in blessuretijd 4-2 voor. 8 Ajacieden totaal op het veld gestaan. Hansen gescoord en Unuvar ook, minuutje nadat die in was gevallen. Raatsie ook weer met zijn wekelijkse blunder.

Verder Nederland voor rust echt goed. Na rust een hele fase onder druk gestaan met de 3-1 en kansen op 3-2. Na de 4-1 had Nederland uit moeten lopen naar 6/7 goals.
Loetje
 Loetje - zondag 19 mei 2019 - 19:22   quote  deeplink  
Afgelopen! 4-2 winst op Italië. 2e jaar op rij en voor de 2e keer dat NL onder 17 2x op rij kampioen wordt.
remco k
 remco k - zondag 19 mei 2019 - 21:09   quote  deeplink  
Talent voldoende hè.
Loetje
 Loetje - zondag 19 mei 2019 - 23:12   quote  deeplink  
Yep. Zag er het gehele toernooi vrij goed uit.

Alleen Raatsie vind ik persoonlijk niet geweldig. Maar blijkbaar is er geen betere in die lichting want hij keept ook voor NL dus
Ronald 1960
 Ronald 1960 - woensdag 22 mei 2019 - 20:04   quote  deeplink  
Ajax o 19 wint met 1-2 bij Sparta o 19 en kan zaterdag 25 mei thuis kampioen worden als we tegen Feyenoord o 19 winnen.
Zou wel heel prettig zijn om juist tegen feyenoord kampioen te worden :-) :-)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 22 mei 2019 - 20:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 mei 2019 - 20:04 schreef Ronald 1960 het volgende:
Ajax o 19 wint met 1-2 bij Sparta o 19 en kan zaterdag 25 mei thuis kampioen worden als we tegen Feyenoord o 19 winnen.
Zou wel heel prettig zijn om juist tegen feyenoord kampioen te worden :-) :-)
Uit was een drama met een dik verlies!
Ronald 1960
 Ronald 1960 - woensdag 22 mei 2019 - 20:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 mei 2019 - 20:16 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Uit was een drama met een dik verlies!
i know....., Maar dit is thuis....
We willen toch niet dat Dirk Kuyt hier met zijn team met de schaal voor o 19 gaat lopen zwaaien....
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 22 mei 2019 - 20:23   quote  deeplink  
En de volgende degradant is een feit. Dag dag Excelsior!!!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 22 mei 2019 - 20:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 mei 2019 - 20:22 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

i know....., Maar dit is thuis....
We willen toch niet dat Dirk Kuyt hier met zijn team met de schaal voor o 19 gaat lopen zwaaien....
Nee natuurlijk niet, maar wat heeft AZ de afgelopen keren gedaan dan? Want die stonden er het beste voor volgens mij?
Loetje
 Loetje - woensdag 22 mei 2019 - 20:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 mei 2019 - 20:23 schreef Ajax Warrior het volgende:
En de volgende degradant is een feit. Dag dag Excelsior!!!
Zit toch wel heel erg met die andere wedstrijd verdomme ;-)
Eide
 Eide - donderdag 23 mei 2019 - 23:48   quote  deeplink  
Zaterdagmiddag kan de O19 kampioen worden. De tegenstander is Feyenoord O19 die een punt voorsprong hebben in de competitie. De wedstrijd is live te zien op het youtube-kanaal van Ajax om 14:30.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 25 mei 2019 - 15:04   quote  deeplink  
Rellen op de toekomst!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 25 mei 2019 - 15:04   quote  deeplink  
Wedstrijd ligt daardoor stil!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 25 mei 2019 - 15:25   quote  deeplink  
Wedstrijd nu al zo'n beetje 20 minuten gestaakt. Onduidelijk wat de aanleiding was. Het begon bij een corner van feijenoord en allemaal buiten beeld.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 25 mei 2019 - 15:39   quote  deeplink  
Wedstrijd is definitief gestaakt. Wat er nu gaat gebeuren is verder onduidelijk.
Jaccio
 Jaccio - zaterdag 25 mei 2019 - 16:36   quote  deeplink  
Gatver. 'supporters'

'laat weer uit supporters toe bij de klassieker' yeah right
Eide
 Eide - zaterdag 25 mei 2019 - 17:08   quote  deeplink  
Wat een idioten. Er mocht alleen familie op de tribunes. Kennelijk zaten er toch een aantal rasmongolen tussen die zonodig ruzie moesten zoeken. Wat zet je je eigen club dan voor lul zeg.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 25 mei 2019 - 17:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 mei 2019 - 17:08 schreef Eide het volgende:
Wat een idioten. Er mocht alleen familie op de tribunes. Kennelijk zaten er toch een aantal rasmongolen tussen die zonodig ruzie moesten zoeken. Wat zet je je eigen club dan voor lul zeg.
Net even aan de telefoon gezeten met Renato!

Helaas gebeurd dit over en weer. Toen o19 in Rotterdam speelde is de spelersbus met stenen en vuurwerk bekogeld en Heitinga veelvuldig uitgescholden. Vandaag is het andersom! Snap werkelijk niet dat Ajax dit niet heeft zien aankomen. Zeker dus met wat er over en weer tussen de supporters van beide clubs is gebeurd. Zo Zonde dit.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5908
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Tussenstanden binnen en buitenland









0.1781759