BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Tussenstanden binnen en buitenland

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
nummer10
 nummer10 - vrijdag 26 april 2019 - 01:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 april 2019 - 17:26 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Komende 3 wedstrijden zijn voor PSV niet makkelijk.
Ado is lekker bezig, sinds Immers spits staat gaat het wel lekker.
Willem 2 uit is niet heel makkelijk, gezien vorig jaar 5-0 en de prestaties van PSV uit dit jaar.
Na 2.5 week is AZ, dat is lastig, zeker in Alkmaar.

Vervolgens als laatste is PSV tegen Heracles. Dat is voor mij gevoel wel de makkelijkste van alle 3.

Dan moet Ajax natuurlijk nog wel zien te winnen.
Groningen is goed bezig na de winterstop, dus vrij lastig om daar 3 punten mee naar huis te nemen.
Vervolgens 2 thuis wedstrijden tegen ploegen die om de playsoffs strijden.
Vervolgens uit tegen de graafschap die degradatie playsoffs strijd.
ik als almeloer kan je verzekeren.. heracles is zeker niet de makkelijkste, ze willen playoffs spelen, en de hardekern van ajax en heracles gaat top samen.. en de spelers en achterban willen er alles aan doen om ajax tehelpen (ondanks dat ze ons punten af hebben gepakt)
nummer10
 nummer10 - vrijdag 26 april 2019 - 01:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 april 2019 - 18:02 schreef Loetje het volgende:

[..]

Het zal je toch eens gebeuren dat je het 2x weggeeft bij De Graafschap
kan ik me niet voorstellen met deze spelersgroep en trainer.. is niet zo laf als deboer..
nummer10
 nummer10 - vrijdag 26 april 2019 - 01:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 april 2019 - 10:44 schreef remco k het volgende:

[..]

Kampioensdruk kan rare dingen doen.

En wie heeft er binnen de selectie nu echt ervaring met kampioenspotjes in kleine stadions met amper eigen supporters.
maakt dat uit ? de hele groep en vooral de trainer dacht ach doen we wel ffies... heel anders dan dit jaar
nummer10
 nummer10 - vrijdag 26 april 2019 - 01:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 april 2019 - 12:59 schreef remco k het volgende:

[..]

Zeker, was toen ook allemaal zo he, en wat gebeurde er toen op die gitzwarte dag.
kan je toch niet vergelijken man... onee wacht !! deboer zijn schuld.. kut trainer die zijn team nog niet eens kon motiveren op een kampioenschap wedstrijd en compleet verkeerde spelers opstelde..
Eide
 Eide - vrijdag 26 april 2019 - 07:01   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 26 april 2019 door Eide --
remco k
 remco k - vrijdag 26 april 2019 - 08:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 april 2019 - 22:35 schreef Loetje het volgende:
Nouja, als we beide wedstrijden zouden winnen, moet PSV 13 goals goedmaken
Ik vertel je al het hele seizoen dat de goals voor Ajax dit jaar geen probleem zijn. Dat zei ik je ook al toen Ajax er boor de winter nog 8 achter lang op PSV.
remco k
 remco k - vrijdag 26 april 2019 - 08:04   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 april 2019 - 01:07 schreef nummer10 het volgende:

[..]

maakt dat uit ? de hele groep en vooral de trainer dacht ach doen we wel ffies... heel anders dan dit jaar
Natuurlijk maakt dat uit. Ervaring geeft zo vaak de doorslag in titel races.
remco k
 remco k - vrijdag 26 april 2019 - 08:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 april 2019 - 01:10 schreef nummer10 het volgende:

[..]

kan je toch niet vergelijken man... onee wacht !! deboer zijn schuld.. kut trainer die zijn team nog niet eens kon motiveren op een kampioenschap wedstrijd en compleet verkeerde spelers opstelde..
Zeker de schuld van de Boer destijds. Hij was trainer en verantwoordelijk. Kreeg de spanning niet uit de spelers en kon niet voorkomen dat de ploeg verstijfd.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 26 april 2019 - 09:11   quote  deeplink  
Ik heb na de wedstrijd van Ajax geen moment gedacht dat Willem II zou kunnen stunten tegen psv. Daar is maar 1 simpele verklaring voor: Alles is daar gericht op de bekerfinale. En ook dat is niet meer dan terecht. Dit is zo'n moment dat Willem II kans heeft op een prijs. Tja ............. als het onze club zou zijn zouden we dat ook hopen. Jammer voor ons, maar we moeten het uiteindelijk gewoon zelf doen!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 26 april 2019 - 09:11   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 26 april 2019 door Ajax Warrior --
Ajax we love you
 Ajax we love you - vrijdag 26 april 2019 - 11:10   quote  deeplink  
Geef lekkere 10 dubbele winstpremie aan AZ en laat die gasten buffelen voor een mooie vakantie
Ajax we love you
 Ajax we love you - vrijdag 26 april 2019 - 11:29   quote  deeplink  
Ik word trouwebns wel moe van die Van Bommel met zijn gejank over die speelronde en dat ze 2 weken vrij zijn.
Iedereen weet dat het niet kon Zondag spelen en dinsdag weer. Clubs gingen akkoord, dus van Bommel ook. Lekker je jankbek houden. Ajax vind het ook klote, want anders konden we thuis kampioen worden, maar daar hoor ik niemand over.
Eide
 Eide - vrijdag 26 april 2019 - 12:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 april 2019 - 11:29 schreef Ajax we love you het volgende:
Ik word trouwebns wel moe van die Van Bommel met zijn gejank over die speelronde en dat ze 2 weken vrij zijn.
Iedereen weet dat het niet kon Zondag spelen en dinsdag weer. Clubs gingen akkoord, dus van Bommel ook. Lekker je jankbek houden. Ajax vind het ook klote, want anders konden we thuis kampioen worden, maar daar hoor ik niemand over.
PSV was altijd al 14 dagen vrij geweest nadat ze waren uitgeschakeld voor de beker. Nu worden dat er 17 door het verschuiven van de speelronde.
remco k
 remco k - vrijdag 26 april 2019 - 12:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 april 2019 - 12:34 schreef Eide het volgende:

[..]

PSV was altijd al 14 dagen vrij geweest nadat ze waren uitgeschakeld voor de beker. Nu worden dat er 17 door het verschuiven van de speelronde.
Inderdaad, en dan net doen alsof dit een of andere wereldramp is.
Ajax we love you
 Ajax we love you - vrijdag 26 april 2019 - 13:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 april 2019 - 12:34 schreef Eide het volgende:

[..]

PSV was altijd al 14 dagen vrij geweest nadat ze waren uitgeschakeld voor de beker. Nu worden dat er 17 door het verschuiven van de speelronde.
Dat vind ik dan nog erger, wat een jankerd
remco k
 remco k - maandag 29 april 2019 - 13:05   quote  deeplink  
Voor Lozano iig einde seizoen.

Overigens niet de beste speler bij PSV dit jaar, de oud Ajacied Bergwijn is beter..
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 29 april 2019 - 15:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 april 2019 - 13:05 schreef remco k het volgende:
Voor Lozano iig einde seizoen.

Overigens niet de beste speler bij PSV dit jaar, de oud Ajacied Bergwijn is beter..
Ook Donyel Malen (ook een oud ajacied) gaat het steeds beter doen. Overigens heeft psv het over het algemeen best aardig gedaan met alle oud ajacieden....
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 29 april 2019 - 15:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 april 2019 - 15:16 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Ook Donyel Malen (ook een oud ajacied) gaat het steeds beter doen. Overigens heeft psv het over het algemeen best aardig gedaan met alle oud ajacieden....
Tja wat een goede jeugdopleiding heeft PSV toch, maar PSV doet dat wel heel slim.
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 29 april 2019 - 15:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 april 2019 - 13:05 schreef remco k het volgende:
Voor Lozano iig einde seizoen.

Overigens niet de beste speler bij PSV dit jaar, de oud Ajacied Bergwijn is beter..
Tja triest voor hem, maar denk dat deze blessure PSV punten gaat kosten tegen AZ. Lozano is wel heel belangrijk voor PSV, al speelt hij niet altijd goed.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 29 april 2019 - 16:50   quote  deeplink  
feyenoord o19- Ajax o19 ruststand 1-2
Loetje
 Loetje - maandag 29 april 2019 - 17:38   quote  deeplink  
4-2 achter nu.
Loetje
 Loetje - maandag 29 april 2019 - 17:40   quote  deeplink  
Valt me wel op, dat Ajax in zijn geheel de laatste jaren niet thuis geeft op het moment suprême.

Zowel in de jeugd, als in het eerste. Worden veel finales en indirect cruciale potten verloren.

Hopelijk dit jaar bij het eerste niet
Loetje
 Loetje - maandag 29 april 2019 - 17:41   quote  deeplink  
Nummer 5
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 29 april 2019 - 17:43   quote  deeplink  
Mis ehte wedtrijd mentliteit bij o19.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 29 april 2019 - 17:44   quote  deeplink  
Niet best iig
Loetje
 Loetje - maandag 29 april 2019 - 17:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 april 2019 - 17:43 schreef Ronald 1960 het volgende:
Mis ehte wedtrijd mentliteit bij o19.
Ik mis zoals ik al schreef, de killersmentaliteit bij heel Ajax. Alles moet mooi en dat staat boven resultaat. Tot die tijd zullen we weinig winnen want die dit volgende week ook gaan gebeuren.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 29 april 2019 - 17:54   quote  deeplink  
5-3.....
Loetje
 Loetje - maandag 29 april 2019 - 18:02   quote  deeplink  
5-3 verloren. Ook de A1 kan het wel schudden
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 29 april 2019 - 21:01   quote  deeplink  
Jong ajax - twente rust 2-2
Loetje
 Loetje - maandag 29 april 2019 - 21:52   quote  deeplink  
Kan er tegenwoordig ook niet meer gewoon normaal verloren worden... De B1 5-2, A1 vanmiddag 5-3 en nu jong weer 5 om de oren.

Voorbode op ons morgen of een van de komende zondagen?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 30 april 2019 - 10:19   quote  deeplink  
De jeugd doet het dit seizoen sowieso bar en boos. Het begint bij Jong Ajax en ook de vlaggenschippen A1, B1 en C1 zijn ver onder de maat.
Eide
 Eide - dinsdag 30 april 2019 - 10:47   quote  deeplink  
En dat is allemaal prima. Laat maar doorselecteren. Vergeet niet dan Unuvar pas 15 is maar als O19 speelt. Gravenberch is 16 en speelt Jong Ajax. Brian Brobbey is 17 en speelt O19. Er wordt echt heel serieus doorgeselecteerd.

Je zet steeds je beste spelers in een bepaalde leeftijdscatagorie door naar ene hoger niveau waar ze op de toppen van de tenen moetren lopen. Dat je dan tegen tegenvallende resultaten aanloopt is niet erg in mijn ogen. Dat is juist de hele opzet. Het gaat niet om de resultaten maar om de ontwikkeling van talent.
Eide
 Eide - dinsdag 30 april 2019 - 10:54   quote  deeplink  
Nog een paar dan:

O19
Sontje Hansen: 16 (1e jaars O17 speler)
Broertjes Timber: 17 (2e jaars O17 spelers)
Dostanic: 17 (2e jaars O17 speler)
Venitchio Sint: 17 (2e jaars O17, speelde ook al voor Jong Ajax)
Kenneth Taylor: 17 (1e jaars O17 speler)

Die lijst gaat maar door en door. Er zitten een paar 18-jarigen bij en geen enkele 19 jarige. Dit zijn dus spelers waarmee bijvoorbeeld de O17 op een wandeltempo kampioen was geworden. Bij de O17 spelen nu O15 spelers... nou ja. Tel maar door.

Op een wandeltempo, zonder tegenstand, kampioen worden bij de O17 hebben die gasten alleen niets aan. Die moeten tegenstand hebben. Dus worden ze meteen doorgeschoven. In sommige gevallen spelen ze tegen jongens die 3 of zelfs 4 jaar ouder zijn. Dat is nogal wat hoor.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 30 april 2019 door Eide --
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 30 april 2019 - 11:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 april 2019 - 10:47 schreef Eide het volgende:
En dat is allemaal prima. Laat maar doorselecteren. Vergeet niet dan Unuvar pas 15 is maar als O19 speelt. Gravenberch is 16 en speelt Jong Ajax. Brian Brobbey is 17 en speelt O19. Er wordt echt heel serieus doorgeselecteerd.

Je zet steeds je beste spelers in een bepaalde leeftijdscatagorie door naar ene hoger niveau waar ze op de toppen van de tenen moetren lopen. Dat je dan tegen tegenvallende resultaten aanloopt is niet erg in mijn ogen. Dat is juist de hele opzet. Het gaat niet om de resultaten maar om de ontwikkeling van talent.
Dat klopt helemaal Eide, ik vind die titels ook niet belangrijk, als ze maar veel finales spelen, daar leren ze veel meer van.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - dinsdag 30 april 2019 - 13:35   quote  deeplink  
Stade Renes heeft de Franse beker gewonnen ten koste van PSG via strafschoppen. maar wat maakte Mbappé een smerige overtreding waarvoor hij terecht direct rood kreeg.
remco k
 remco k - dinsdag 30 april 2019 - 15:17   quote  deeplink  
En Neymar dan. Slaat een fan die hem een beetje uitdaagde.
remco k
 remco k - dinsdag 30 april 2019 - 15:20   quote  deeplink  
Van der. Vaart trouwens een debiel zeg. Alles aan Ajax te danken. Maar ook tevreden zijn met een resultaat van Tottenham omdat hij daar ook 2 seizoenen speelde. Wat een lul ben je dan zeg.
Loetje
 Loetje - dinsdag 30 april 2019 - 15:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 april 2019 - 10:19 schreef Ajax Warrior het volgende:
De jeugd doet het dit seizoen sowieso bar en boos. Het begint bij Jong Ajax en ook de vlaggenschippen A1, B1 en C1 zijn ver onder de maat.
Yep, maar kijk eens zo'n beetje alle cruciale wedstrijden de laatste jaren...

Op de cruciale momenten draait het om resultaat gap... Dat zijn de enige momenten dat het voetbal zelf even de tering kan krijgen
Loetje
 Loetje - dinsdag 30 april 2019 - 15:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 april 2019 - 15:20 schreef remco k het volgende:
Van der. Vaart trouwens een debiel zeg. Alles aan Ajax te danken. Maar ook tevreden zijn met een resultaat van Tottenham omdat hij daar ook 2 seizoenen speelde. Wat een lul ben je dan zeg.
Was bekend toch? Net als Sneijder altijd mooi lullen maar Ajax altijd wegcijferen als het er echt om gaat. Moet je in die zin allebei niet
remco k
 remco k - dinsdag 30 april 2019 - 15:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 april 2019 - 15:25 schreef Loetje het volgende:

[..]

Was bekend toch? Net als Sneijder altijd mooi lullen maar Ajax altijd wegcijferen als het er echt om gaat. Moet je in die zin allebei niet
Sneijder heb ik dat minder mee. Die zei over real ook gewoon dat hij hoopte dat Ajax zou winnen
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 30 april 2019 - 16:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 april 2019 - 15:24 schreef Loetje het volgende:

[..]

Yep, maar kijk eens zo'n beetje alle cruciale wedstrijden de laatste jaren...

Op de cruciale momenten draait het om resultaat gap... Dat zijn de enige momenten dat het voetbal zelf even de tering kan krijgen
Jonk weer terug halen?
Loetje
 Loetje - dinsdag 30 april 2019 - 16:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 april 2019 - 16:21 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Jonk weer terug halen?
Hadden ze nooit weg mogen doen en gaat nu lekker naar Volendam. Het bewijs dat het daar gewoon lekker om het plezier gaat.
Loetje
 Loetje - dinsdag 30 april 2019 - 16:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 april 2019 - 15:51 schreef remco k het volgende:

[..]

Sneijder heb ik dat minder mee. Die zei over real ook gewoon dat hij hoopte dat Ajax zou winnen
Dat wel, maar toch ook wel weer weinig betrokken vind ik.

Maar aan Rafa irriteer ik me met de week meer
remco k
 remco k - woensdag 01 mei 2019 - 21:20   quote  deeplink  
Volgens mij zit kuypers en de VAR er flink naast daar bij die had snap.
remco k
 remco k - woensdag 01 mei 2019 - 21:25   quote  deeplink  
Liverpool sterker dan barca in Camp nou.
remco k
 remco k - woensdag 01 mei 2019 - 21:28   quote  deeplink  
Wereld goal van Suarez hoor. Pff wat knap.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 01 mei 2019 door remco k --
Eide
 Eide - woensdag 01 mei 2019 - 21:30   quote  deeplink  
Mooie goal van Suarez zeg, prachtige assist ook.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 01 mei 2019 - 21:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 april 2019 - 17:40 schreef Loetje het volgende:
Valt me wel op, dat Ajax in zijn geheel de laatste jaren niet thuis geeft op het moment suprême.

Zowel in de jeugd, als in het eerste. Worden veel finales en indirect cruciale potten verloren.

Hopelijk dit jaar bij het eerste niet
Ik vond dat Ajax dat bij Real en Juventus wel had gedaan.

Ajax moest toen er 2 maken in Madrid en dan moet je vroeg beginnen en dat deden ze. Ook tegen Juventus moest er een doelpunt worden gemaakt dat deden ze ook.

Dat lukte niet tegen Manutd, maar Manutd speelde stuk door efficiënt met de ruimte en kansen om te gaan en de rest af te stoppen.
remco k
 remco k - woensdag 01 mei 2019 - 21:34   quote  deeplink  
Je kan er bijna niet neutraal naar kijken omdat Ajax nog meedoen. Maar wat een heerlijke halve finale is dit hoor.
Eide
 Eide - woensdag 01 mei 2019 - 21:39   quote  deeplink  
Van Dijk aanhoudend geirriteerd over de spelers om hem heen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5115
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Tussenstanden binnen en buitenland









0.1211938