BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Tussenstanden binnen en buitenland

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - donderdag 18 april 2019 - 14:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 april 2019 - 14:17 schreef Ajax Warrior het volgende:
Ach, geen enkele verschuiving die de KNVB voorstelt kan op goedkeuring rekenen van welke andere club dan ook! Ze vinden allemaal de Europese punten belangrijk zodat ze zelf ook mee kunnen doen, maar zo snel ze even moeten inschikken voor een ander is het hek van de dam! Trieste figuren!
En toch begrijp ik bepaalde dingen wel.

Als ik de laatste thuiswedstrijd van Ajax zou bezoeken, daarvoor vrij zou nemen, die maandag erna vrij zou nemen om lekker bier te gaan drinken enzovoorts. Dan is dat nogal lastig om te verzetten wat vrije dagen betreft.

Ook de bedrijven doe dingen organiseren voor die clubs op de laatste speeldag kunnen hierdoor in de problemen gebracht worden.

Grootste probleem hierin is gewoon de knvb, die hebben er bewust voor gekozen om geen rekening te houden met dit soort prestaties.

Andere vraag he, hoe ging dit twee jaar terug toen we het zo goed deden in de EL??
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - donderdag 18 april 2019 - 14:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 april 2019 - 14:35 schreef remco k het volgende:

[..]

En toch begrijp ik bepaalde dingen wel.

Als ik de laatste thuiswedstrijd van Ajax zou bezoeken, daarvoor vrij zou nemen, die maandag erna vrij zou nemen om lekker bier te gaan drinken enzovoorts. Dan is dat nogal lastig om te verzetten wat vrije dagen betreft.

Ook de bedrijven doe dingen organiseren voor die clubs op de laatste speeldag kunnen hierdoor in de problemen gebracht worden.

Grootste probleem hierin is gewoon de knvb, die hebben er bewust voor gekozen om geen rekening te houden met dit soort prestaties.

Andere vraag he, hoe ging dit twee jaar terug toen we het zo goed deden in de EL??
Het probleem ligt bij de knvb, maar de voorspellingen waren dat de kans zeer klein is dat een NL zover in de Cl zou komen. De voorspellingen van een vulkaanuitbarsting of een zware aardbeving is niet heel groot. Ook de kans op een orkaan of tornado is niet heel groot in Nederland.
Daarvoor ga je ook niet alles tegen beschermen. Dat zou echt zonde zijn van het geld.

Over je laatste vraag: Donderdag op zondag is prima te doen, net als Zondag op donderdag is prima te doen. Daar zitten namelijk 2 of meer dagen tussen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 18 april 2019 door Positieve Arrogantie --
Eide
 Eide - donderdag 18 april 2019 - 15:08   quote  deeplink  
Ach, de clubs zullen op een gegeven moment wel moeten.

De UEFA eist dat een ploeg voor en na een Europees duel twee dagen vrij is. Als Ajax dus op dinsdag speelt, moet het zondag/maandag ervoor en woensdag/donderdag erna vrij zijn.

De KNVB heeft een speelschema opgesteld waarbij dit niet is te garanderen. Dat is uiteindelijk het probleem van de KNVB, niet van de clubs. Niet van Ajax en niet van de rest. Het is aan de KNVB een goede oplossing te vinden. Feit is dat Ajax twee dagen vrij MOET zijn.

Ik ben benieuwd wat ze in Zeist uit de hoge hoed trekken.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - donderdag 18 april 2019 - 15:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 april 2019 - 15:08 schreef Eide het volgende:
Ach, de clubs zullen op een gegeven moment wel moeten.

De UEFA eist dat een ploeg voor en na een Europees duel twee dagen vrij is. Als Ajax dus op dinsdag speelt, moet het zondag/maandag ervoor en woensdag/donderdag erna vrij zijn.

De KNVB heeft een speelschema opgesteld waarbij dit niet is te garanderen. Dat is uiteindelijk het probleem van de KNVB, niet van de clubs. Niet van Ajax en niet van de rest. Het is aan de KNVB een goede oplossing te vinden. Feit is dat Ajax twee dagen vrij MOET zijn.

Ik ben benieuwd wat ze in Zeist uit de hoge hoed trekken.
Er moet volgens mij 48 uur tussen zitten. Volgens mij zit er 52 uur tussen.

Ik weet niet exact de bewoording van de Uefa over deze regel of het 48 uur in volle dagen moet zijn of 48 uur tussen de wedstrijden moeten zitten. De vraag is wanneer begint dus de tijd te lopen. Is dat na het fluitsigaal of tellen de wedstrijd dagen niet mee.

Ajax speelt 14.30 en 48 uur later is het dinsdag 14.30.
Eide
 Eide - donderdag 18 april 2019 - 15:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 april 2019 - 15:20 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Er moet volgens mij 48 uur tussen zitten. Volgens mij zit er 52 uur tussen.
Neen, de UEFA stelt dat er 48 uur tussen speeldagen moet zitten, niet tussen speeltijden. Dat is een misverstand dat een beetje een eigen leven leidt. Dus in dit voorbeeld 48 uur voor dinsdag en 48 uur na dinsdag.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 18 april 2019 door Eide --
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - donderdag 18 april 2019 - 15:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 april 2019 - 15:24 schreef Eide het volgende:

[..]

Neen, de UEFA stelt dat er 48 uur tussen speeldagen moet zitten, niet tussen speeltijden. Dat is een misverstand dat een beetje een eigen leven leidt. Dus in dit voorbeeld 48 uur voor dinsdag en 48 uur na dinsdag.
Ah ok, dan moet de knvb iets met die gegeven. Ze hebben zelf dus niet voor elkaar gekregen om de wedstrijd op woensdag te laten spelen en de ander op dinsdag.

Dus nu moet de KNVB wel iets doen, maar wat?
Ajax we love you
 Ajax we love you - donderdag 18 april 2019 - 15:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 april 2019 - 14:17 schreef Ajax Warrior het volgende:
Ach, geen enkele verschuiving die de KNVB voorstelt kan op goedkeuring rekenen van welke andere club dan ook! Ze vinden allemaal de Europese punten belangrijk zodat ze zelf ook mee kunnen doen, maar zo snel ze even moeten inschikken voor een ander is het hek van de dam! Trieste figuren!
Triest zooitje is het, maar dat begint natuurlijk al bij de KNVB. Hoe kan je nu een schema verzinnen waarin je zeker weet dat een Nederlandse club toch niet zover komt in de CL!!

Ik zeg laat alles staan en verplaats De graafschap - Ajax zaterdag 4 mei om half 3, die kut beker spelen ze dan aan het eind van het seizoen
Loetje
 Loetje - donderdag 18 april 2019 - 15:53   quote  deeplink  
Ik lees steeds dat de wedstrijd niet naar vrijdag kan door inzet op koningsdag. Maar waarom zaterdagavond niet? 4 dagen voor Tottenham?
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - donderdag 18 april 2019 - 15:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 april 2019 - 15:38 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Triest zooitje is het, maar dat begint natuurlijk al bij de KNVB. Hoe kan je nu een schema verzinnen waarin je zeker weet dat een Nederlandse club toch niet zover komt in de CL!!

Ik zeg laat alles staan en verplaats De graafschap - Ajax zaterdag 4 mei om half 3, die kut beker spelen ze dan aan het eind van het seizoen
Maar de laatste 2 speelrondes moet tegelijk worden gespeeld. Anders weet men de uitslag en dat is in het voordeel van de laatst spelende ploeg.

En de bekerwinnaar moet bekend zijn wil de playoffs beginnen. Als AJax de beker wint dan gaat de ticket naar diegene die 4 wordt en hoeft dan geen playoffs spelen. Wint Willem 2 en willem2 staat op de playoffs plek dan gaan ze niet door maar diegene die net misgelopen hebben.
Zo doende moet de finale van de beker gespeeld worden voordat de laatste speelronde is geweest.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - donderdag 18 april 2019 - 16:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 april 2019 - 15:53 schreef Loetje het volgende:
Ik lees steeds dat de wedstrijd niet naar vrijdag kan door inzet op koningsdag. Maar waarom zaterdagavond niet? 4 dagen voor Tottenham?
Koningsdag is toch zaterdag? Willempie is 27 april jarig, volgens mij word dan zijn verjaardag gevierd en noemen we het koningsdag.
Vrijdag avond kan niet omdat men namelijk Koningsnacht viert. De nacht voor koningsdag wordt er namelijk veel gezopen en gefeest. Waarom dat zo is is mij een raadsel.

Dus zondag kan niet vanwege regel van de Uefa, zaterdag kan niet vanwege koningsdag.
vrijdag kan niet vanwege koningsnacht.

Men wilde kijken of de graafschap op vrijdag middag wilde, nope.
competitie zijn geheel verplaatsen dat wil men ook niet.

lastig!
Eide
 Eide - donderdag 18 april 2019 - 16:22   quote  deeplink  
De hele 33e speelronde is verplaatst naar 15 mei.
Bron

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 18 april 2019 door Eide --
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - donderdag 18 april 2019 - 16:29   quote  deeplink  
Ai, laatste speelronde is dus bij de graafschap. Waar ken ik dat van?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 18 april 2019 - 16:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 april 2019 - 15:53 schreef Loetje het volgende:
Ik lees steeds dat de wedstrijd niet naar vrijdag kan door inzet op koningsdag. Maar waarom zaterdagavond niet? 4 dagen voor Tottenham?
Koningsdag! Sowieso geen inzet politie!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 18 april 2019 door Ajax Warrior --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 18 april 2019 - 16:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 april 2019 - 16:29 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
Ai, laatste speelronde is dus bij de graafschap. Waar ken ik dat van?
Ik wil er niet over nadenken!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 18 april 2019 - 16:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 april 2019 - 16:29 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
Ai, laatste speelronde is dus bij de graafschap. Waar ken ik dat van?
15 mei, waar ken ik dat van? ;-)
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - donderdag 18 april 2019 - 16:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 april 2019 - 16:34 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

15 mei, waar ken ik dat van? ;-)
Ik moest het even opzoeken, maar de 30ste landstitel werd op 15 mei binnen gehaald.
En de 20ste ook.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 18 april 2019 door Positieve Arrogantie --
remco k
 remco k - donderdag 18 april 2019 - 16:50   quote  deeplink  
Jammer dat Utrecht thuis niet in de volle extase van een mogelijk kampioenschap gespeeld gaat worden.

De kut KNVB doet er ook alles aan om Ajax geen kampioen te laten worden. :-/
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 18 april 2019 - 16:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 april 2019 - 16:49 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Ik moest het even opzoeken, maar de 30ste landstitel werd op 15 mei binnen gehaald.
En de 20ste ook.
En de 34ste ook!!! NOURI!!!!
remco k
 remco k - donderdag 18 april 2019 - 16:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 april 2019 - 16:50 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

En de 34ste ook!!! NOURI!!!!
Van de beek zijn goal tegen juve was ook de 34e minuut.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - donderdag 18 april 2019 - 17:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 april 2019 - 16:50 schreef remco k het volgende:
Jammer dat Utrecht thuis niet in de volle extase van een mogelijk kampioenschap gespeeld gaat worden.

De kut KNVB doet er ook alles aan om Ajax geen kampioen te laten worden. :-/
Wellicht is juist die wedstrijd al bepalend voor de competitie. Omdat mogelijk Ajax dan al 3 a 4 punten voorstaat op PSV.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 18 april 2019 - 17:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 april 2019 - 16:53 schreef remco k het volgende:

[..]

Van de beek zijn goal tegen juve was ook de 34e minuut.
Daarom Remco, alles komt nu samen! ;-)
remco k
 remco k - donderdag 18 april 2019 - 17:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 april 2019 - 17:07 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Wellicht is juist die wedstrijd al bepalend voor de competitie. Omdat mogelijk Ajax dan al 3 a 4 punten voorstaat op PSV.
Zou kunnen maar verwacht ik niet.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - donderdag 18 april 2019 - 17:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 april 2019 - 17:10 schreef remco k het volgende:

[..]

Zou kunnen maar verwacht ik niet.
Komende 3 wedstrijden zijn voor PSV niet makkelijk.
Ado is lekker bezig, sinds Immers spits staat gaat het wel lekker.
Willem 2 uit is niet heel makkelijk, gezien vorig jaar 5-0 en de prestaties van PSV uit dit jaar.
Na 2.5 week is AZ, dat is lastig, zeker in Alkmaar.

Vervolgens als laatste is PSV tegen Heracles. Dat is voor mij gevoel wel de makkelijkste van alle 3.

Dan moet Ajax natuurlijk nog wel zien te winnen.
Groningen is goed bezig na de winterstop, dus vrij lastig om daar 3 punten mee naar huis te nemen.
Vervolgens 2 thuis wedstrijden tegen ploegen die om de playsoffs strijden.
Vervolgens uit tegen de graafschap die degradatie playsoffs strijd.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 18 april 2019 door Positieve Arrogantie --
Loetje
 Loetje - donderdag 18 april 2019 - 18:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 april 2019 - 16:50 schreef remco k het volgende:
Jammer dat Utrecht thuis niet in de volle extase van een mogelijk kampioenschap gespeeld gaat worden.

De kut KNVB doet er ook alles aan om Ajax geen kampioen te laten worden. :-/
Het zal je toch eens gebeuren dat je het 2x weggeeft bij De Graafschap
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 23 april 2019 - 08:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 april 2019 - 15:56 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Maar de laatste 2 speelrondes moet tegelijk worden gespeeld. Anders weet men de uitslag en dat is in het voordeel van de laatst spelende ploeg.

En de bekerwinnaar moet bekend zijn wil de playoffs beginnen. Als AJax de beker wint dan gaat de ticket naar diegene die 4 wordt en hoeft dan geen playoffs spelen. Wint Willem 2 en willem2 staat op de playoffs plek dan gaan ze niet door maar diegene die net misgelopen hebben.
Zo doende moet de finale van de beker gespeeld worden voordat de laatste speelronde is geweest.
Maar dat kan je ook doen na de laatste speelronde. Anders is het toch een beetje competitie vervalsing.
remco k
 remco k - dinsdag 23 april 2019 - 09:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 april 2019 - 18:02 schreef Loetje het volgende:

[..]

Het zal je toch eens gebeuren dat je het 2x weggeeft bij De Graafschap
Dat zou echt een catastrofe zijn.
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 23 april 2019 - 09:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 april 2019 - 09:09 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat zou echt een catastrofe zijn.
Ajax gaat het dit keer uit bij de Graafschap niet weggeven. Staat een heel ander team, ook destijds had De Boer gewoon jongens zoals schone moeten laten spelen. HIj gooide broekies in het veld die door blessures het prima gedaan hadden de weken ervoor, maar de beste zaten toen op de bank. Onderschatting van de Boer, dat gaat nu niet gebeuren met zoveel ervaring
remco k
 remco k - dinsdag 23 april 2019 - 10:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 april 2019 - 09:29 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Ajax gaat het dit keer uit bij de Graafschap niet weggeven. Staat een heel ander team, ook destijds had De Boer gewoon jongens zoals schone moeten laten spelen. HIj gooide broekies in het veld die door blessures het prima gedaan hadden de weken ervoor, maar de beste zaten toen op de bank. Onderschatting van de Boer, dat gaat nu niet gebeuren met zoveel ervaring
Kampioensdruk kan rare dingen doen.

En wie heeft er binnen de selectie nu echt ervaring met kampioenspotjes in kleine stadions met amper eigen supporters.
Loetje
 Loetje - dinsdag 23 april 2019 - 11:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 april 2019 - 10:44 schreef remco k het volgende:

[..]

Kampioensdruk kan rare dingen doen.

En wie heeft er binnen de selectie nu echt ervaring met kampioenspotjes in kleine stadions met amper eigen supporters.
Exact dit. Als het er op aankomt en het zou de kampioenswedstrijd zijn... Stel eens voor dat het na 60 minuten 0-0 staat.... Zie jij het goedkomen dan?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 23 april 2019 - 11:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 april 2019 - 10:44 schreef remco k het volgende:

[..]

Kampioensdruk kan rare dingen doen.

En wie heeft er binnen de selectie nu echt ervaring met kampioenspotjes in kleine stadions met amper eigen supporters.
Ga er maar vanuit dat 70% die dan op de tribune zit voor Ajax is!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 23 april 2019 - 11:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 april 2019 - 11:13 schreef Loetje het volgende:

[..]

Exact dit. Als het er op aankomt en het zou de kampioenswedstrijd zijn... Stel eens voor dat het na 60 minuten 0-0 staat.... Zie jij het goedkomen dan?
Hahaha dat zag ik het zaterdag tegen Groningen ook niet! ;-)
remco k
 remco k - dinsdag 23 april 2019 - 11:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 april 2019 - 11:13 schreef Loetje het volgende:

[..]

Exact dit. Als het er op aankomt en het zou de kampioenswedstrijd zijn... Stel eens voor dat het na 60 minuten 0-0 staat.... Zie jij het goedkomen dan?
Ik durf er echt geen zinnig woord over te zeggen.

Ajax kan vanavond zomaar punten verspelen tegen Vitesse, natuurlijk zijn we dan allemaal woest.

Maar heel eerlijk, zou dat heel raar zijn? Vitesse is in vorm, vorig jaar verloren we van ze, we wonnen met 4-0 van ze maar dat was echt wel flink vertekend, en als ze de scheids niet tegen hadden, speelden ze PSV ook van de mat en zouden ze 4-2 winnen.

Kortom, geen koekenbakkers. Daarnaast een type trainer dat zich wel goed weet aan te passen aan bepaalde defensieve situaties.

Maar ja, als AJax met 4-0 wint vind ook iedereen het wel normaal.

Ik kan er dus geen zinnig woord over kwijt.
remco k
 remco k - dinsdag 23 april 2019 - 11:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 april 2019 - 11:15 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Hahaha dat zag ik het zaterdag tegen Groningen ook niet! ;-)
Maar dat psv "geluk" gaan wij niet nog 3 potjes hebben.

Wij zullen het echt zelf moeten laten zien...
Loetje
 Loetje - dinsdag 23 april 2019 - 11:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 april 2019 - 11:15 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Hahaha dat zag ik het zaterdag tegen Groningen ook niet! ;-)
Hahaha! Toch is dat nog anders gap en daarbij hadden er 10 er verschrikkelijk last van.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 23 april 2019 - 11:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 april 2019 - 11:30 schreef remco k het volgende:

[..]

Maar dat psv "geluk" gaan wij niet nog 3 potjes hebben.

Wij zullen het echt zelf moeten laten zien...
Natuurlijk zullen we het zelf moeten laten zien! Ik ben ook echt serieus gespannen nu voor vanavond! Heb ik de afgelopen tijd eigenlijk lang geen last van gehad!
remco k
 remco k - dinsdag 23 april 2019 - 12:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 april 2019 - 11:44 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Natuurlijk zullen we het zelf moeten laten zien! Ik ben ook echt serieus gespannen nu voor vanavond! Heb ik de afgelopen tijd eigenlijk lang geen last van gehad!
Ik heb het vermoeden dat we beiden nog punten gaan verspelen. Dat heb ik al een tijdje. Dus daar zit weinig spanning op aangezien ik nog puntverlies verwacht.
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 23 april 2019 - 12:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 april 2019 - 10:44 schreef remco k het volgende:

[..]

Kampioensdruk kan rare dingen doen.

En wie heeft er binnen de selectie nu echt ervaring met kampioenspotjes in kleine stadions met amper eigen supporters.
Zitten meer Ajax supporters dan je denkt en ze hebben geen hekel aan Ajax zoals andere clubs dat wel hebben. Daarbij hebben wij veel spelers met een De graafschao verleden (Huntelaar, Schone) Als die spelen, dan vindt het publiek dat geweldig, daarbij werkt het broertje van Huntelaar bij De graafschap, de voorzitter is fan van Ajax (helpt ook wel een beetje).

Maarja kampioenswedstrijd is altijd anders, maar kijk voor Jongens zoals Matthijs de Ligt, Frenkie De Jong, Tadic, Huntelaar, Schone is dat gewoon een reden om hyper gemotiveerd te zijn. Ik zie Ajax dit keer dan ook makkelijk winnen. De Graafschap gaat ook echt niet voor de goal hangen, want dat wordt niet geaccepteerd in de achterhoek.
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 23 april 2019 - 12:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 april 2019 - 11:15 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Hahaha dat zag ik het zaterdag tegen Groningen ook niet! ;-)
Hahaha ik ook niet, maar ik zag wel veel Groningen supporters juichen... :)
remco k
 remco k - dinsdag 23 april 2019 - 12:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 april 2019 - 12:17 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Zitten meer Ajax supporters dan je denkt en ze hebben geen hekel aan Ajax zoals andere clubs dat wel hebben. Daarbij hebben wij veel spelers met een De graafschao verleden (Huntelaar, Schone) Als die spelen, dan vindt het publiek dat geweldig, daarbij werkt het broertje van Huntelaar bij De graafschap, de voorzitter is fan van Ajax (helpt ook wel een beetje).

Maarja kampioenswedstrijd is altijd anders, maar kijk voor Jongens zoals Matthijs de Ligt, Frenkie De Jong, Tadic, Huntelaar, Schone is dat gewoon een reden om hyper gemotiveerd te zijn. Ik zie Ajax dit keer dan ook makkelijk winnen. De Graafschap gaat ook echt niet voor de goal hangen, want dat wordt niet geaccepteerd in de achterhoek.
Zeker, was toen ook allemaal zo he, en wat gebeurde er toen op die gitzwarte dag.
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 23 april 2019 - 16:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 april 2019 - 12:59 schreef remco k het volgende:

[..]

Zeker, was toen ook allemaal zo he, en wat gebeurde er toen op die gitzwarte dag.
JA dat was niet slim, ik zat daar toen ook, want mijn baas is nog steeds de voorzitter. De sproeide het veld nog extra, want dat wilde AJax graag. het publiek wilde Schone zien, maaar wat deed de boer?
Nee het was allemaal niet handig, Cerny die schoot mis, anders was het gebeurd.

Nu zie ik wel een heel ander Ajax staan, ze zullen de Graafschap niet onderschatten. Daarbij komt het verleden nu ook weer om de hoek en dat gaat echt geen tweede keer gebeuren. Is er niets mooier om het nu wel daar af te maken... Ja thuis kampioen worden is het mooist, of iig officieus kampioen worden thuis is nog leuker en dan bij de Graafschap officieel maken. Heb je 2 feestjes
Loetje
 Loetje - donderdag 25 april 2019 - 20:41   quote  deeplink  
Weer een reden waarom Willem II niets klaar gaat maken vanavond. Isak hun beste speler, Tapia hun belangrijkste en die speelt gewoon lekker niet.
Loetje
 Loetje - donderdag 25 april 2019 - 22:19   quote  deeplink  
Het is bizar als je ziet hoeveel wedstrijden PSV letterlijk in de schoot geworpen kwijt en hoevaak wij echt moeten gaan tegen iedereen.

Willem II dat maarliefst 10 dagen voor een finale al zn beste speler niet laat starten. Dit is pas pure competitievervalsing
Loetje
 Loetje - donderdag 25 april 2019 - 22:21   quote  deeplink  
Die 2 tegengoals toch wel vervelend nu. Hopelijk gebeuren daar in ieder geval geen gekke dingen in met monsteruitslagen tegen aanvallende ploegen als AZ en Heracles dat geen uitdaging meer hebben. Heracles dat 3 of 4 dagen later de play offs moet spelen...
Eide
 Eide - donderdag 25 april 2019 - 22:21   quote  deeplink  
Ach, zolang de score niet ver oploopt is er voor Ajax niets aan de hand. Laten we wel wezen, puntverlies van PSV is een leuke bijkomstigheid, maar Ajax moet z'n eigen wedstrijden gewoon winnen.
Loetje
 Loetje - donderdag 25 april 2019 - 22:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 april 2019 - 22:21 schreef Eide het volgende:
Ach, zolang de score niet ver oploopt is er voor Ajax niets aan de hand. Laten we wel wezen, puntverlies van PSV is een leuke bijkomstigheid, maar Ajax moet z'n eigen wedstrijden gewoon winnen.
De wedstrijd die ik het meeste vrees is Utrecht.

PSV - Heracles zie ik nog wel een ruimte overwinning worden
Eide
 Eide - donderdag 25 april 2019 - 22:33   quote  deeplink  
Lozano mogelijk geblesseerd. In ieder geval met brancard van het veld. Ik wens geen enkele voetballer een zware blessure toe, maar dit is er zeker een die PSV bepaald niet kan gebruiken op dit moment.
remco k
 remco k - donderdag 25 april 2019 - 22:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 april 2019 - 22:21 schreef Loetje het volgende:
Die 2 tegengoals toch wel vervelend nu. Hopelijk gebeuren daar in ieder geval geen gekke dingen in met monsteruitslagen tegen aanvallende ploegen als AZ en Heracles dat geen uitdaging meer hebben. Heracles dat 3 of 4 dagen later de play offs moet spelen...
Ze lopen er nu 1 in. Onbelangrijk in mijn beleving.
remco k
 remco k - donderdag 25 april 2019 - 22:34   quote  deeplink  
Willen 2 trouwens tot aan de 1-0 gewoon echt de betere ploeg.
Loetje
 Loetje - donderdag 25 april 2019 - 22:35   quote  deeplink  
Nouja, als we beide wedstrijden zouden winnen, moet PSV 13 goals goedmaken
Loetje
 Loetje - donderdag 25 april 2019 - 22:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 april 2019 - 22:34 schreef remco k het volgende:
Willen 2 trouwens tot aan de 1-0 gewoon echt de betere ploeg.
En zelfs toen enorm slecht.

Krijgen het gewoon cadeau

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5946
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Tussenstanden binnen en buitenland









0.1113212