BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Tussenstanden binnen en buitenland

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Loetje
 Loetje - woensdag 01 mei 2019 - 23:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 mei 2019 - 23:16 schreef remco k het volgende:

[..]

Als we de finale überhaupt halen. Dan ook gewoon tegen Messi.

Barca houd er niet van als ze echt volle bak onder druk gezet worden. Alleen onbegrijpelijk dat vrijwel niemand het doet. Liverpool zet ook flink aan in de tweede helft en creeeren uit gewoon 3 mega grote kansen.
Dat zei ik ook, als... Want 0-1 is echt niks voor ons die altijd gaat spelen en zie het ons ook niet halen. Maar toch...

3 kansen, en 8/9 keer de kans op een 100% kans laten liggen. Bizar dat ze niet gescoord hebben
Loetje
 Loetje - woensdag 01 mei 2019 - 23:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 mei 2019 - 23:17 schreef remco k het volgende:

[..]

Daar om gaf al aan dat dit echt niet expres was van barca ofzo. Die werden gewoon teruggedrongen.
Dat begrijp ik. Toch, wat jij zegt, wel knap dat ze wel iets meer in het collectief kunnen spelen nu.

Vraag me af of Guardiola dat zou hebben gedurfd daar, iets verder terug.
remco k
 remco k - donderdag 02 mei 2019 - 12:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 mei 2019 - 23:23 schreef Loetje het volgende:

[..]

Dat begrijp ik. Toch, wat jij zegt, wel knap dat ze wel iets meer in het collectief kunnen spelen nu.

Vraag me af of Guardiola dat zou hebben gedurfd daar, iets verder terug.
Toen was het niet nodig, die hadden het elftal ervoor om 90 minuten te domineren, hielden dat vol en doen het tegen iedereen.
Loetje
 Loetje - donderdag 02 mei 2019 - 12:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 mei 2019 - 12:12 schreef remco k het volgende:

[..]

Toen was het niet nodig, die hadden het elftal ervoor om 90 minuten te domineren, hielden dat vol en doen het tegen iedereen.
Klopt, daarom vraag ik me af of die dat nu nog gedurfd had of niet...
Eide
 Eide - donderdag 02 mei 2019 - 12:26   quote  deeplink  
Eens even over nationaliteiten in de halve finales van de Champions League. Dit zijn de basisspelers per nationaliteit. Ziyech is voor mij gewoon een Nederlander die toevallig voor Marokko uitkomt. Dat zelfe heb ik gedaan met Matip, een Duitser die voor Kameroen uitkomt.

Nederland: 8
Spanje: 6
Brazilie: 5
Engeland: 4
Frankrijk: 2
Argentinie: 2
Denemarken: 2
Belgie: 2
Duitsland: 2
Kameroen: 1
Servie: 1
Chilie: 1
Kroatie: 1
Uruquay: 1
Senegal: 1
Egypte: 1
Guinee: 1
Schotland: 1
Kenia: 1
Colombia: 1
Eide
 Eide - donderdag 02 mei 2019 - 12:28   quote  deeplink  
Wissels zouden nog een Portugees, Engelsman, Braziliaan, Belg, Welshman, Argentijn, twee Fransen en twee Nederlanders opleveren.
remco k
 remco k - donderdag 02 mei 2019 - 12:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 mei 2019 - 12:23 schreef Loetje het volgende:

[..]

Klopt, daarom vraag ik me af of die dat nu nog gedurfd had of niet...
Met City bedoel je? Of het Barca van toen?
Loetje
 Loetje - donderdag 02 mei 2019 - 12:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 mei 2019 - 12:35 schreef remco k het volgende:

[..]

Met City bedoel je? Of het Barca van toen?
Barca van toen.

En dan de nadruk of Guardiola zich aan zou kunnen passen aan het voetbal waar die eigenlijk voor staat
remco k
 remco k - donderdag 02 mei 2019 - 13:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 mei 2019 - 12:47 schreef Loetje het volgende:

[..]

Barca van toen.

En dan de nadruk of Guardiola zich aan zou kunnen passen aan het voetbal waar die eigenlijk voor staat
Kunnen wel, maar dat was toen niet nodig.
Loetje
 Loetje - donderdag 02 mei 2019 - 16:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 mei 2019 - 13:33 schreef remco k het volgende:

[..]

Kunnen wel, maar dat was toen niet nodig.
Ik denk van niet. Guardiola heeft nog nooit een team aangepast, zelfs niet als het kwetsbare plekken heeft.
remco k
 remco k - donderdag 02 mei 2019 - 20:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 mei 2019 - 16:14 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik denk van niet. Guardiola heeft nog nooit een team aangepast, zelfs niet als het kwetsbare plekken heeft.
Toch wel hoor. Vorig jaar in de cl ging hij eruit juist omdat hij zich aanpaste.
Loetje
 Loetje - donderdag 02 mei 2019 - 22:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 mei 2019 - 20:35 schreef remco k het volgende:

[..]

Toch wel hoor. Vorig jaar in de cl ging hij eruit juist omdat hij zich aanpaste.
Die liepen gewoon het mes in van Liverpool en Guardiole vertikte het juist zich aan te passen daar. City zat vanaf het eerste moment in het tweeluik niet in de wedstrijd
remco k
 remco k - vrijdag 03 mei 2019 - 08:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 mei 2019 - 22:19 schreef Loetje het volgende:

[..]

Die liepen gewoon het mes in van Liverpool en Guardiole vertikte het juist zich aan te passen daar. City zat vanaf het eerste moment in het tweeluik niet in de wedstrijd
Kijk de opstellingen maar na. Hij deed het toen juist anders dan normaal.
Loetje
 Loetje - vrijdag 03 mei 2019 - 09:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 mei 2019 - 08:07 schreef remco k het volgende:

[..]

Kijk de opstellingen maar na. Hij deed het toen juist anders dan normaal.
Guardiola wisselt altijd door. Spel was niet anders dan nu, een opstelling doet mij daar helemaal niets aan veranderen. City speelt ook regelmatig nu met andere spelers, concept is hetzelfde
remco k
 remco k - vrijdag 03 mei 2019 - 11:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 mei 2019 - 09:16 schreef Loetje het volgende:

[..]

Guardiola wisselt altijd door. Spel was niet anders dan nu, een opstelling doet mij daar helemaal niets aan veranderen. City speelt ook regelmatig nu met andere spelers, concept is hetzelfde
Hij speelde toen ook echt anders. Juist daar kreeg hij ook veel kritiek op en over.

Maar laat maar joh.niet heel veel zin deze discussie.
Loetje
 Loetje - vrijdag 03 mei 2019 - 15:02   quote  deeplink  
Voor wat het waard is, PSV wint hun oefenwedstrijd met 5-0 van Vitesse
Loetje
 Loetje - vrijdag 03 mei 2019 - 21:06   quote  deeplink  
Jong nu ineens weer 4-0 voor met rust tegen een goede ploeg als Almere.

Danilo en Traore mogen er van mij bij zijn in de voorbereiding komend seizoen. Laat maar zien hoe ver ze zijn.
Eide
 Eide - vrijdag 03 mei 2019 - 21:57   quote  deeplink  
8-0 voor Jong Ajax.
Loetje
 Loetje - vrijdag 03 mei 2019 - 22:40   quote  deeplink  
Goede cijfers om het seizoen mee af te sluiten
Eide
 Eide - zaterdag 04 mei 2019 - 08:57   quote  deeplink  
Het vat het seizoen van Jong Ajax ook wel samen. Soms heel slecht, maar soms ook heel goed. Erg wisselvallig, op z'n zachtst gezegd. Traore bevalt mij goed moet ik zeggen.
Loetje
 Loetje - zondag 05 mei 2019 - 18:54   quote  deeplink  
Haha! Peter Bosz staat met rust even met fucking 6-1 voor tegen Frankfurt
Eide
 Eide - zondag 05 mei 2019 - 20:19   quote  deeplink  
AFC met overmacht landskampioen bij de amateurs. Tof voor de Amsterdamse "rivaal".
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 06 mei 2019 - 09:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 mei 2019 - 20:19 schreef Eide het volgende:
AFC met overmacht landskampioen bij de amateurs. Tof voor de Amsterdamse "rivaal".
Jammer dat er nog steeds geen promotie/degradatie met de jupiler league is! AFC zou prima mee kunnen doen daar!
Loetje
 Loetje - maandag 06 mei 2019 - 11:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 mei 2019 - 09:33 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Jammer dat er nog steeds geen promotie/degradatie met de jupiler league is! AFC zou prima mee kunnen doen daar!
Denk gewoon middenmoot zelfs. Die hebben met de gebroeders Teijsse en Rody Ignacio dit jaar echt hele goede spelers.
p111
 p111 - maandag 06 mei 2019 - 11:11   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 mei 2019 - 08:57 schreef Eide het volgende:
Het vat het seizoen van Jong Ajax ook wel samen. Soms heel slecht, maar soms ook heel goed. Erg wisselvallig, op z'n zachtst gezegd. Traore bevalt mij goed moet ik zeggen.
Heeft ook met opstelling te maken,nu weer sterke spelers in de opstelling.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 06 mei 2019 - 11:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 mei 2019 - 11:02 schreef Loetje het volgende:

[..]

Denk gewoon middenmoot zelfs. Die hebben met de gebroeders Teijsse en Rody Ignacio dit jaar echt hele goede spelers.
Ja idd en als ze doorgroeien daar zou het idd zelfs een stabiele middenmoter kunnen wezen.
Loetje
 Loetje - maandag 06 mei 2019 - 12:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 mei 2019 - 11:56 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ja idd en als ze doorgroeien daar zou het idd zelfs een stabiele middenmoter kunnen wezen.
Yep. Goed beleid daar ook
remco k
 remco k - dinsdag 07 mei 2019 - 08:22   quote  deeplink  
Bij de rangers gaat het ook lekker, de ene na de andere gaat daar door het lint.

Maar even een vraag voor de mensen die het filmpje in deze link willen bekijken.

https://www.nu.nl/270726/video/rangers-keeper-krijgt-rood-voor-karatetrap-in-rug-tegenstander.html

De scheids fluit voor de overtreding van die keeper, geeft hem rood, maar de tegenstander krijgt geen penalty of vrije bal??? Hoe kan dat dan??
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 07 mei 2019 - 08:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 mei 2019 - 08:22 schreef remco k het volgende:
Bij de rangers gaat het ook lekker, de ene na de andere gaat daar door het lint.

Maar even een vraag voor de mensen die het filmpje in deze link willen bekijken.

https://www.nu.nl/270726/video/rangers-keeper-krijgt-rood-voor-karatetrap-in-rug-tegenstander.html

De scheids fluit voor de overtreding van die keeper, geeft hem rood, maar de tegenstander krijgt geen penalty of vrije bal??? Hoe kan dat dan??
In principe is de eerste overtreding van de aanvaller. Je mag namelijk niet een keeper aanvallen die de bal vanuit de handen wegschiet. De actie van de keeper daaropvolgend is inderdaad naschoppen en direct rood, alleen is de eerste overtreding van de aanvallende speler!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 07 mei 2019 - 08:43   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 07 mei 2019 door Ajax Warrior --
remco k
 remco k - dinsdag 07 mei 2019 - 08:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 mei 2019 - 08:43 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

In principe is de eerste overtreding van de aanvaller. Je mag namelijk niet een keeper aanvallen die de bal vanuit de handen wegschiet. De actie van de keeper daaropvolgend is inderdaad naschoppen en direct rood, alleen is de eerste overtreding van de aanvallende speler!
Is dat nog steeds zo bij uittrappen ja? Had ik geen idee meer van, maar klinkt dan heel logisch ja..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 07 mei 2019 - 08:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 mei 2019 - 08:49 schreef remco k het volgende:

[..]

Is dat nog steeds zo bij uittrappen ja? Had ik geen idee meer van, maar klinkt dan heel logisch ja..
Kon het filmpje niet helemaal goed afspelen, maar volgens mij geeft de scheidsrechter vervolgens wel een vrije trap aan de ploeg van de keeper. Dan betekend het dat hinderen de 1ste overtreding is. Overigens vind ik het natrappen van de keeper wel heel erg dom in dit geval, maar ook wel begrijpelijk. Door zo'n achterlijke blokkade van de aanvaller kan een keeper in een reflex ook verkeerd terecht komen en zich lelijk blesseren. Maar dat geeft geen reden om na te trappen, laat dat duidelijk zijn.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 07 mei 2019 - 08:54   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 07 mei 2019 door Ajax Warrior --
Eide
 Eide - dinsdag 07 mei 2019 - 13:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 mei 2019 - 08:54 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Kon het filmpje niet helemaal goed afspelen, maar volgens mij geeft de scheidsrechter vervolgens wel een vrije trap aan de ploeg van de keeper. Dan betekend het dat hinderen de 1ste overtreding is.
Dat lijkt inderdaad de uitleg te zijn. Verder is die trap natuurlijk op geen enkele manier te verdedigen, net zo min als de vreselijk acteerprestatie door zelf tegen het gras te gaan. Dit is gewoon een uitsluiting van een wedstrijd of 4 wat mij betreft.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 07 mei 2019 - 14:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 mei 2019 - 13:34 schreef Eide het volgende:

[..]

Dat lijkt inderdaad de uitleg te zijn. Verder is die trap natuurlijk op geen enkele manier te verdedigen, net zo min als de vreselijk acteerprestatie door zelf tegen het gras te gaan. Dit is gewoon een uitsluiting van een wedstrijd of 4 wat mij betreft.
Wat mij betreft zelfs een wedstrijd of 6. Vanachter in de rug! Gadverdamme man, als je die niet verwacht kan je gewoon rug kwetsuur overhouden.
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 07 mei 2019 - 16:00   quote  deeplink  
Al die zeikende clubs over Ajax en de jaloezie, maar dit zegt toach wel voldoende, vind dat dit ook teweinig in het nieuws komt bij die praat proigramma's. Doordat Ajax het zo goed doet in Europa, misssen we wel vaak de laatste eindspurt om de titel te pakken.

Clubs als Feijenoord en PSV hebben toch een makkelijker schema met over het algemeen veel minder wedstrijden

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/868370/ajax-houdt-nederlandse-champions-league-hoop-levend-73-van-de-168-punten.html?utm_source=highlighted-content&utm_medium=highlighted-content
Eide
 Eide - dinsdag 07 mei 2019 - 21:38   quote  deeplink  
Liverpool - Barca is niet goed, maar wel leuk om te zien zeg. Liverpool heel sterk gestart, nu meer controle van Barca.
remco k
 remco k - dinsdag 07 mei 2019 - 21:50   quote  deeplink  
Super energiek van Liverpool. Barca toch niet echt in de war na die 1-0.

Maar dit kan echt nog alle kanten op.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - dinsdag 07 mei 2019 - 22:11   quote  deeplink  
Barcelona gaat dit niet meer weggeven....
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 07 mei 2019 - 22:14   quote  deeplink  
2-0 inmiddels
Ronald 1960
 Ronald 1960 - dinsdag 07 mei 2019 - 22:15   quote  deeplink  
nou nou......

3-0
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 07 mei 2019 - 22:16   quote  deeplink  
Holy shit
Ronald 1960
 Ronald 1960 - dinsdag 07 mei 2019 - 22:16   quote  deeplink  
Hij kopt hem wel goed binnen, al stond hij wel redelijk vrij....
2x Wijnaldum...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 07 mei 2019 door Ronald 1960 --
Loetje
 Loetje - dinsdag 07 mei 2019 - 22:18   quote  deeplink  
Wat een fenomenale kopbal joh
Eide
 Eide - dinsdag 07 mei 2019 - 22:20   quote  deeplink  
Wat een gekkenhuis opeens in die tweede helft. Twee goals van Wijnaldum en vooral die tweede mag er wezen.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - dinsdag 07 mei 2019 - 22:39   quote  deeplink  
Wat een briljante actie bij die corner...... 4-0

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 07 mei 2019 door Ronald 1960 --
Loetje
 Loetje - dinsdag 07 mei 2019 - 22:39   quote  deeplink  
Dit is niet te geloven. Hoe dit ook afloopt, 3e bizarre comeback in een Barcelona op rij in de CL, qua seizoenen dan
Eide
 Eide - dinsdag 07 mei 2019 - 22:40   quote  deeplink  
Zo dan.
remco k
 remco k - dinsdag 07 mei 2019 - 22:40   quote  deeplink  
Zoals ik al zei. Ook die is niet gespeeld hoor. Echt niet. En dit is nog niet klaar.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - dinsdag 07 mei 2019 - 22:43   quote  deeplink  
Echt ongelooflijk dit....

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3163
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Tussenstanden binnen en buitenland









0.1181528