BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Tussenstanden binnen en buitenland

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Loetje
 Loetje - donderdag 10 oktober 2019 - 22:06   quote  deeplink  
Ik voeg daar graag De Roon, Bergwijn en Babel aan toe vanavond.
remco k
 remco k - donderdag 10 oktober 2019 - 22:08   quote  deeplink  
Dat kan allemaal. Die spelen gewoon slecht. M
Maar dumpfries behoort toch gewoon absoluut geen profvoetballer te zin.

Wat een verschrikkelijke domme draver is dat. En hij kan niet verdedigen en hij kan niks met een bal.
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 10 oktober 2019 - 22:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 oktober 2019 - 22:08 schreef remco k het volgende:
Dat kan allemaal. Die spelen gewoon slecht. M
Maar dumpfries behoort toch gewoon absoluut geen profvoetballer te zin.

Wat een verschrikkelijke domme draver is dat. En hij kan niet verdedigen en hij kan niks met een bal.
Heeft alleen snelheid en fysiek en dan houdt het heel snel op
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 10 oktober 2019 - 22:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 oktober 2019 - 22:06 schreef Loetje het volgende:
Ik voeg daar graag De Roon, Bergwijn en Babel aan toe vanavond.
Depay ook.
Loetje
 Loetje - donderdag 10 oktober 2019 - 22:19   quote  deeplink  
Whahahaahahahhaahahahahahhahaahah, eindelijk!!!
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 10 oktober 2019 - 22:19   quote  deeplink  
En daar is de 0-1 hahaha. Ongelooflijk.
remco k
 remco k - donderdag 10 oktober 2019 - 22:19   quote  deeplink  
Holy shit wat slecht van de Ligt
remco k
 remco k - donderdag 10 oktober 2019 - 22:19   quote  deeplink  
Wat een drama dit.
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 10 oktober 2019 - 22:20   quote  deeplink  
Thuis achter staan tegen een ploeg dat enkel bestaat uit Championship (of lager) spelers.
Loetje
 Loetje - donderdag 10 oktober 2019 - 22:21   quote  deeplink  
En zo verschrikkelijk terecht, zonder dat hun beter waren. Maar het is zo overhypte zooi, al zovaak zo slecht gespeeld. En vandaag ook een waardeloze tactiek van Koeman.

Ik zit oprecht echt te genieten, want de play-offs overleven ze niet
Loetje
 Loetje - donderdag 10 oktober 2019 - 22:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 oktober 2019 - 22:20 schreef Hasjkoph het volgende:
Thuis achter staan tegen een ploeg dat enkel bestaat uit Championship (of lager) spelers.
Ik ga feesten als we weer het EK mislopen
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 10 oktober 2019 - 22:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 oktober 2019 - 22:21 schreef Loetje het volgende:
En zo verschrikkelijk terecht, zonder dat hun beter waren. Maar het is zo overhypte zooi, al zovaak zo slecht gespeeld. En vandaag ook een waardeloze tactiek van Koeman.

Ik zit oprecht echt te genieten, want de play-offs overleven ze niet
Koeman had in ieder geval niet moeten starten met De Roon.
Loetje
 Loetje - donderdag 10 oktober 2019 - 22:23   quote  deeplink  
Shit
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 10 oktober 2019 - 22:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 oktober 2019 - 22:18 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Depay ook.
En toch scoort hij.
pth
 pth - donderdag 10 oktober 2019 - 22:25   quote  deeplink  
Lekker voor Koetje Boe, stomme plofkop met zijn onbegrijpelijke conservatisme. De Roon, Dumfries, Bergwijn ... wat doet die puinzooi in het Nederlands elftal gegeven alle keuzemogelijkheden die er zijn. Maar Koetje Boe houd lekker vast aan zijn zekerheden. Mag voorlopig Depay weer op zijn blote knieën danken. Wat een kut coach gegeven al die talenten die beschikbaar staan ....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 10 oktober 2019 door pth --
Loetje
 Loetje - donderdag 10 oktober 2019 - 22:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 oktober 2019 - 22:24 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

En toch scoort hij.
Depay is net als Ziyech. Soms goed en soms echt slecht. Maar ze zijn altijd belangrijk
Loetje
 Loetje - donderdag 10 oktober 2019 - 22:27   quote  deeplink  
Hoop dat het dit blijft. Dan is de 1e plaats weg en ze moeten hier nog naar toe
Loetje
 Loetje - donderdag 10 oktober 2019 - 22:28   quote  deeplink  
Hahaha lekker dat die naast kopt
pth
 pth - donderdag 10 oktober 2019 - 22:28   quote  deeplink  
Win je knap van Duitsland, ga je straks punten verspelen tegen een veredeld amateurteam. Lekker gekopt blinde drol ...
Loetje
 Loetje - donderdag 10 oktober 2019 - 22:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 oktober 2019 - 22:23 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Koeman had in ieder geval niet moeten starten met De Roon.
Dat niet alleen, maar je zag na een kwartier al dat het over de grond amper te doen was. Dan ga je dus anders spelen
Loetje
 Loetje - donderdag 10 oktober 2019 - 22:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 oktober 2019 - 22:28 schreef pth het volgende:
Win je knap van Duitsland, ga je straks punten verspelen tegen een veredeld amateurteam. Lekker gekopt blinde drol ...
En je wordt mooi geen eerste, misschien wel 3e.

En bij plek 2 overleven ze de play-offs niet.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 10 oktober 2019 door Loetje --
pth
 pth - donderdag 10 oktober 2019 - 22:31   quote  deeplink  
Waarom breng je lantaarnpaal de Jong, als je ballen er nu niet gewoon hoog in begint te pompen. Jezus wat een kut voorzet, laat zo’n bal gewoon door een linksbenige nemen.
Loetje
 Loetje - donderdag 10 oktober 2019 - 22:33   quote  deeplink  
Haha 4 minuutjes maar, lekker hahahahaaha
Loetje
 Loetje - donderdag 10 oktober 2019 - 22:34   quote  deeplink  
Fuck fuck fuck
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 10 oktober 2019 - 22:35   quote  deeplink  
En toch de 2-1
Loetje
 Loetje - donderdag 10 oktober 2019 - 22:35   quote  deeplink  
Echt fuck!
pth
 pth - donderdag 10 oktober 2019 - 22:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 oktober 2019 - 22:30 schreef Loetje het volgende:

[..]

En je wordt mooi geen eerste, misschien wel 3e.

En bij plek 2 halen ze de play-offs niet.
Kunnen ze die behoudende trekpop Koetje Boe ook meteen de laan uitsturen. Zo verschrikkelijk veel talent en dan zo’n ruk eend als de Roon op blijven stellen. Walgelijke voetbalvisie van die dikke propzak. Gaan ze nog winnen ook ... Spelers gun ik het wel, die plofkop op de bank niet ... wat een dweil van een bondscoach.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 10 oktober 2019 door pth --
pth
 pth - donderdag 10 oktober 2019 - 22:37   quote  deeplink  
Pak nog ff geel, stomme lul ...
Loetje
 Loetje - donderdag 10 oktober 2019 - 22:37   quote  deeplink  
En dan zijn shirt uit, debiel!
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 10 oktober 2019 - 22:37   quote  deeplink  
En nog eens 3-1
pth
 pth - donderdag 10 oktober 2019 - 22:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 oktober 2019 - 22:37 schreef Loetje het volgende:
En dan zijn shirt uit, debiel!
Inderdaad, wat een stomme tyfus idioot dat over het paard getilde lulletje lampekatoen....
pth
 pth - donderdag 10 oktober 2019 - 22:46   quote  deeplink  
En dan dit succes door de commentator toe laten schrijven aan Koetje Boe??? Die dikke lamzak kan er geen klote van, terwijl er genoeg talent is om mee te gaan doen voor de Europese titel. Wordt ook gestoord van dat tering carnavalspubliek, heb je als elftal echt geen enkele steun aan. Staan vanaf minuut 1 al in de startblokken om eens lekker te gaan waven en worden 90 minuten overschreeuwd door een paar duizend Noord Ieren ... om te janken die clowns op de tribune.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - donderdag 10 oktober 2019 - 22:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 oktober 2019 - 22:38 schreef pth het volgende:

[..]

Inderdaad, wat een stomme tyfus idioot dat over het paard getilde lulletje lampekatoen....
Maar wel weer heel erg belangrijk met 2 goals
Eide
 Eide - donderdag 10 oktober 2019 - 22:50   quote  deeplink  
Dat Dumfries en De Roon in dit Oranje mogen spelen is een gotspe. Koeman met z'n "De Jong is zo goed doordat er een controleur naast hem staat." Nee lul, bij Ajax was hij geweldig en stond er geen controleur naast.

Ik vind het echt, oprecht een regelrechte schande dat Donny van de Beek op de bank zit ten faveure van een matige voetballer als De Roon.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - donderdag 10 oktober 2019 - 22:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 oktober 2019 - 22:50 schreef Eide het volgende:
Dat Dumfries en De Roon in dit Oranje mogen spelen is een gotspe. Koeman met z'n "De Jong is zo goed doordat er een controleur naast hem staat." Nee lul, bij Ajax was hij geweldig en stond er geen controleur naast.

Ik vind het echt, oprecht een regelrechte schande dat Donny van de Beek op de bank zit ten faveure van een matige voetballer als De Roon.
Maar als je leest dat hij wil vast houden aan koppeltjes, weet je ook dat hij zondag weer zo begint....
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 10 oktober 2019 - 22:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 oktober 2019 - 22:50 schreef Eide het volgende:
Dat Dumfries en De Roon in dit Oranje mogen spelen is een gotspe. Koeman met z'n "De Jong is zo goed doordat er een controleur naast hem staat." Nee lul, bij Ajax was hij geweldig en stond er geen controleur naast.

Ik vind het echt, oprecht een regelrechte schande dat Donny van de Beek op de bank zit ten faveure van een matige voetballer als De Roon.
Volledig mee eens.
Loetje
 Loetje - vrijdag 11 oktober 2019 - 00:27   quote  deeplink  
Ik vind De Roon echt wel een prima speler en doet het zéér goed bij Atalanta. Echter, tegen ploegen tegen wie jij het spel moet maken, moet je niet met hem spelen want daar heb je helemaal niks aan en komt hij alleen maar zijn beperking tegen. Tegen ploegen waar je veel terug moet, is het een prima waarde
Eide
 Eide - vrijdag 11 oktober 2019 - 20:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 oktober 2019 - 00:27 schreef Loetje het volgende:
Ik vind De Roon echt wel een prima speler en doet het zéér goed bij Atalanta.
Zou hij bij Ajax basisspeler zijn? Ik denk het niet en dan ben je wat mij betreft geen basisspeler bij het Nederlands elftal.
remco k
 remco k - vrijdag 11 oktober 2019 - 20:08   quote  deeplink  
Volgens mij moet je gewoon Gini naast frenkie laten spelen. En van de Beek ervoor
Eide
 Eide - vrijdag 11 oktober 2019 - 20:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 oktober 2019 - 20:08 schreef remco k het volgende:
Volgens mij moet je gewoon Gini naast frenkie laten spelen. En van de Beek ervoor
Gewoon Frenkie zoals hij dat bij Ajax deed. Donny idem en dan als een echte 10. Donny kan prima box-to-box spelen.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 11 oktober 2019 - 20:50   quote  deeplink  
dat het nederlands elftal tegen dit team zo moet gaan voetballen (lange ballen pompen op dejong) om de overwinning te behalen.. moet jeje toch eigenlijk kapot voor schamen..
Eide
 Eide - vrijdag 11 oktober 2019 - 20:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 oktober 2019 - 20:50 schreef nummer10 het volgende:
dat het nederlands elftal tegen dit team zo moet gaan voetballen (lange ballen pompen op dejong) om de overwinning te behalen.. moet jeje toch eigenlijk kapot voor schamen..
Gewoon net resultaat van te weinig voetbal tussen de lijnen. Dumfries kan heel hard rennen, maar tegen al die lange mannen zijn zijn voorzetten nutteloos. De Roon brengt voetballend weinig. Wijnaldum is vooral een 10, niet een creatieveling....

Meer ballen tonen en gewoon voor voetbal kiezen.
Loetje
 Loetje - vrijdag 11 oktober 2019 - 21:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 oktober 2019 - 20:52 schreef Eide het volgende:

[..]

Gewoon net resultaat van te weinig voetbal tussen de lijnen. Dumfries kan heel hard rennen, maar tegen al die lange mannen zijn zijn voorzetten nutteloos. De Roon brengt voetballend weinig. Wijnaldum is vooral een 10, niet een creatieveling....

Meer ballen tonen en gewoon voor voetbal kiezen.
En wie moet dan voor het voetbal op het middenveld zorgen? Want op Frenkie de Jong na, hebben ze allemaal wel wat creativiteit, maar moeten ze het vooral van de acties zonder bal hebben zoals Gini en ook wel Van de Beek. Dan kom je nog enigzins bij Propper uit en die is geblesseerd
Loetje
 Loetje - vrijdag 11 oktober 2019 - 21:19   quote  deeplink  
Jong Oranje voor het eerst in jaren weer eens een goed resultaat gehaald.
remco k
 remco k - vrijdag 11 oktober 2019 - 21:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 oktober 2019 - 20:25 schreef Eide het volgende:

[..]

Gewoon Frenkie zoals hij dat bij Ajax deed. Donny idem en dan als een echte 10. Donny kan prima box-to-box spelen.
Frenkie ook zeker op dezelfde manier. Alleen gini niet in zijn huidige top. Die zou ik de schone rol geven.
Loetje
 Loetje - zaterdag 12 oktober 2019 - 12:04   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 oktober 2019 - 20:05 schreef Eide het volgende:

[..]

Zou hij bij Ajax basisspeler zijn? Ik denk het niet en dan ben je wat mij betreft geen basisspeler bij het Nederlands elftal.
Bij Ajax denk ik ook niet, omdat Ajax simpelweg voetbal aan de bal wil. Bij PSV in mijn optiek wel. Vind hem als balafpakker beter als Hendrix en Rosario.

Daarbij vond ik het niveau van Ajax vorig jaar echt 5x beter als het Nederlands elftal in de laatste 5 jaar gehaald heeft.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 12 oktober 2019 door Loetje --
Eide
 Eide - zaterdag 12 oktober 2019 - 14:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 oktober 2019 - 12:04 schreef Loetje het volgende:

[..]

Bij Ajax denk ik ook niet, omdat Ajax simpelweg voetbal aan de bal wil. Bij PSV in mijn optiek wel. Vind hem als balafpakker beter als Hendrix en Rosario.

Daarbij vond ik het niveau van Ajax vorig jaar echt 5x beter als het Nederlands elftal in de laatste 5 jaar gehaald heeft.
Hendrix is ook zo'n gozer waarvan ik vind dat het onbeschrijflijk is dat hij bij een topploeg mag spelen. De meest gematste speler van de Nederlandse velden want die hoort echt 5 keer per seizoen rood te pakken. Rosario heeft wel de potentie op termijn een echt goede middenvelder te worden.
Loetje
 Loetje - zaterdag 12 oktober 2019 - 20:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 oktober 2019 - 14:43 schreef Eide het volgende:

[..]

Hendrix is ook zo'n gozer waarvan ik vind dat het onbeschrijflijk is dat hij bij een topploeg mag spelen. De meest gematste speler van de Nederlandse velden want die hoort echt 5 keer per seizoen rood te pakken. Rosario heeft wel de potentie op termijn een echt goede middenvelder te worden.
Toch vind ik De Roon beter dan laatstgenoemde. De Roon past niet voor niets zo goed in Italië en is gewoon een van de belangrijkste spelers van een subtopper in Italië. Die kan wel wat, maar wel zonder bal
Eide
 Eide - zaterdag 12 oktober 2019 - 22:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 oktober 2019 - 20:06 schreef Loetje het volgende:

[..]

Toch vind ik De Roon beter dan laatstgenoemde. De Roon past niet voor niets zo goed in Italië en is gewoon een van de belangrijkste spelers van een subtopper in Italië. Die kan wel wat, maar wel zonder bal
In een ploeg die 5-2-1-2 speelt. Vol achterover leunen dus. Dan is zo'n balafpakker prima, maar het Nederlands elftal moet vooruit spelen. Dan is De Roon gewoon een matige keuze.
ajaxcied in hart en
 ajaxcied in hart en - zaterdag 12 oktober 2019 - 23:56   quote  deeplink  
Iedereen weet dat de ideale middenveld bestaat uit donny gini en frenkie, ook Koeman. En uiteindelijk zal dat ook wel het middenveld worden, maar voor nu kiest Koeman voor dezelfde elf die ook succesvol waren tegen teams als Frankrijk en Duitsland voor bepaalde bekende redenen. Geef dit oranje tijd en alles valt op zijn plaats.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Tussenstanden binnen en buitenland









0.1294360