BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Tussenstanden binnen en buitenland

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Loetje
 Loetje - dinsdag 24 september 2019 - 19:58   quote  deeplink  
De Jong niet in de basis vanavond.

Vraag is of het rust is, wat te begrijpen is of gepasseerd is, in dat geval onbegrijpelijk.
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 24 september 2019 - 20:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 september 2019 - 19:58 schreef Loetje het volgende:
De Jong niet in de basis vanavond.

Vraag is of het rust is, wat te begrijpen is of gepasseerd is, in dat geval onbegrijpelijk.
Ik hoop dat het rust is, want verder lijkt het de beste elf. Alleen Roberto had vervangen moeten worden voor De Jong. Dat was misschien wel de slechtste man tegen Granada.
Loetje
 Loetje - dinsdag 24 september 2019 - 20:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 september 2019 - 20:18 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Ik hoop dat het rust is, want verder lijkt het de beste elf. Alleen Roberto had vervangen moeten worden voor De Jong. Dat was misschien wel de slechtste man tegen Granada.
Lijkt mij ook. Daarbij was De Jong ook zeker niet de minste op het middenveld
nummer10
 nummer10 - dinsdag 24 september 2019 - 23:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 september 2019 - 20:30 schreef Loetje het volgende:

[..]

Lijkt mij ook. Daarbij was De Jong ook zeker niet de minste op het middenveld
de jong is al weken niet de slechste wat ik heb gezien.. alleen die valverde gebruikt hem verkeerd, en dan zelfs nog niet de slechste zijn.. het is ook puur de trainer hoor, de supporters willen hem in de basis hebben
remco k
 remco k - woensdag 25 september 2019 - 09:14   quote  deeplink  
Valverde gebruikt hem al weer een aantal wedstrijden gewoon goed, en de Jong speelt ook al een aantal wedstrijden gewoon prima, gister ook weer als rechter aanvallende middenvelder, en vanaf het moment dat hij inviel had Barca de pot onder controle, voor dat hij inviel was het weer heel matig.
Loetje
 Loetje - woensdag 25 september 2019 - 13:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 september 2019 - 09:14 schreef remco k het volgende:
Valverde gebruikt hem al weer een aantal wedstrijden gewoon goed, en de Jong speelt ook al een aantal wedstrijden gewoon prima, gister ook weer als rechter aanvallende middenvelder, en vanaf het moment dat hij inviel had Barca de pot onder controle, voor dat hij inviel was het weer heel matig.
Viel gister inderdaad goed in. Verwacht ook dat die rust kreeg. Laatste 2 potjes wel op de juiste positie gespeeld.

Ik hoop echt dat het rust was, want Frenkie voegt echt wat doe aan dat middenveld.

De Ligt wordt ondertussen gefileerd he in Italië, vind dat wel sneu
remco k
 remco k - woensdag 25 september 2019 - 15:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 september 2019 - 13:40 schreef Loetje het volgende:

[..]

Viel gister inderdaad goed in. Verwacht ook dat die rust kreeg. Laatste 2 potjes wel op de juiste positie gespeeld.

Ik hoop echt dat het rust was, want Frenkie voegt echt wat doe aan dat middenveld.

De Ligt wordt ondertussen gefileerd he in Italië, vind dat wel sneu
Toch zijn er ook mensen die het voor hem opnemen daar, speelde overigens ook niet slecht.

Het stukje van Hoedt over het verdedigen in Italie is wel leuk om te lezen.
Loetje
 Loetje - woensdag 25 september 2019 - 19:00   quote  deeplink  
Had het gelezen inderdaad
nummer10
 nummer10 - woensdag 25 september 2019 - 19:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 september 2019 - 13:40 schreef Loetje het volgende:

[..]

Viel gister inderdaad goed in. Verwacht ook dat die rust kreeg. Laatste 2 potjes wel op de juiste positie gespeeld.

Ik hoop echt dat het rust was, want Frenkie voegt echt wat doe aan dat middenveld.

De Ligt wordt ondertussen gefileerd he in Italië, vind dat wel sneu
klopt, doelde indd meer op de wedstrijden dat hij verkeerd gebruikt werd en zelfs toen niet de zwakke schakel was.. en dat fati ook, wat een voetballertje.. en zo blijkt maar weer, goed genoeg is oud genoeg... snap daarom ook niet dat una niet een kans krijgt.. en wat betreft deligt ik hoop dat die het red daar maar heb juve altijd een domme keus gevonden, en dan doel ik op de speelstijl die hij niet kent en weet ook niet of dat bij hem past.. hoop het wel naruurlijk uiteindelijk

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 25 september 2019 door nummer10 --
remco k
 remco k - donderdag 26 september 2019 - 11:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 september 2019 - 19:50 schreef nummer10 het volgende:

[..]

klopt, doelde indd meer op de wedstrijden dat hij verkeerd gebruikt werd en zelfs toen niet de zwakke schakel was.. en dat fati ook, wat een voetballertje.. en zo blijkt maar weer, goed genoeg is oud genoeg... snap daarom ook niet dat una niet een kans krijgt.. en wat betreft deligt ik hoop dat die het red daar maar heb juve altijd een domme keus gevonden, en dan doel ik op de speelstijl die hij niet kent en weet ook niet of dat bij hem past.. hoop het wel naruurlijk uiteindelijk
de Ligt speelde de laatste twee wedstrijden gewoon prima.
nummer10
 nummer10 - donderdag 26 september 2019 - 15:26   quote  deeplink  
ja dat kan... en toch zijn de italianen nog lang niet overtuigd
remco k
 remco k - donderdag 26 september 2019 - 20:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 september 2019 - 15:26 schreef nummer10 het volgende:
ja dat kan... en toch zijn de italianen nog lang niet overtuigd
Kwestie van tijd. Trainer geeft zelf ook aan dat hij in dit type voetbal nog moet leren omdat hij heel wat anders gewend was. En dat dit vooraf al bekend was.

Maar goed. Ajax kut. De ligt kut. Frenkie was ook kut volgens jou.

Kan het überhaupt ooit goed? Man wat koet je het zwaar hebben.
nummer10
 nummer10 - donderdag 26 september 2019 - 20:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 september 2019 - 20:13 schreef remco k het volgende:

[..]

Kwestie van tijd. Trainer geeft zelf ook aan dat hij in dit type voetbal nog moet leren omdat hij heel wat anders gewend was. En dat dit vooraf al bekend was.

Maar goed. Ajax kut. De ligt kut. Frenkie was ook kut volgens jou.

Kan het überhaupt ooit goed? Man wat koet je het zwaar hebben.
waar zeg ik dat frenkie kut was ? en deligt ? dat maak jij ervan.. over zwaar hebben gesproken, heb medelijden met de mensen die onder jou moeten werken, typisch werkgever met tunnelvisie en niet openstaand voor een ander mans mening..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 26 september 2019 door nummer10 --
remco k
 remco k - donderdag 26 september 2019 - 20:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 september 2019 - 20:28 schreef nummer10 het volgende:

[..]

waar zeg ik dat frenkie kut was ? en deligt ? dat maak jij ervan.. over zwaar hebben gesproken, heb medelijden met de mensen die onder jou moeten werken, typisch werkgever met tunnelvisie en niet openstaand voor een ander mans mening..
Bijzonder dat ik dan van ons eigen personeel jaarlijks een prima waardering krijg.

De hele winter heb je lopen zaniken op Frenkie.

En dat ik dat over je vaststel is zwaar voor mij?

Ik sta nergens negatief in. Doe ik nooit. Kijk liever naar mogelijkheden i.p.v. alleen maar problemen benoemen. En jij doet hier niets anders dan problemen benoemen. Zelfs die er helemaal niet zijn.
remco k
 remco k - donderdag 26 september 2019 - 20:45   quote  deeplink  
Berghuis is ook gewoon een matige voetballer.

Gewoon vandaag drie keer niet met je man meelopen wat drie mega kansen oplevert.

En dit moet gewoon een donker rode kaart zijn.

Belachelijke beslissing. Echt belachelijk.
remco k
 remco k - donderdag 26 september 2019 - 20:46   quote  deeplink  
Ff serieus. Als dit geen rood is mag je nooit meer een rode kaart geven.
remco k
 remco k - donderdag 26 september 2019 - 20:46   quote  deeplink  
Zelfs publiek en verslaggever zijn een stil van
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 26 september 2019 - 20:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 september 2019 - 20:45 schreef remco k het volgende:

En dit moet gewoon een donker rode kaart zijn.

Belachelijke beslissing. Echt belachelijk.
Volstrekt mee eens. Heb je alsnog niks aan een VAR op deze manier.
remco k
 remco k - donderdag 26 september 2019 - 20:54   quote  deeplink  
Zelfs op het Feyenoord forum snappen ze er niks van.
Eide
 Eide - donderdag 26 september 2019 - 21:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 september 2019 - 20:46 schreef remco k het volgende:
Ff serieus. Als dit geen rood is mag je nooit meer een rode kaart geven.
Bizar he. Dit hoort op de scheidsrechtercursus het schoolvoorbeeld van direct rood te zijn.
remco k
 remco k - donderdag 26 september 2019 - 21:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 september 2019 - 21:18 schreef Eide het volgende:

[..]

Bizar he. Dit hoort op de scheidsrechtercursus het schoolvoorbeeld van direct rood te zijn.
De scheids staat er zelf volle bak op. En de var die niet ingrijpt.

Mag er nu trouwens alsnog geschorst worden?
remco k
 remco k - donderdag 26 september 2019 - 21:23   quote  deeplink  
Az trouwens ook wel gewoon een hele hoede ploeg hoor. Voeren goed beleid daar
remco k
 remco k - donderdag 26 september 2019 - 21:26   quote  deeplink  
Feyenoord echt compleet onmachtig.
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 26 september 2019 - 21:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 september 2019 - 21:21 schreef remco k het volgende:

[..]

De scheids staat er zelf volle bak op. En de var die niet ingrijpt.

Mag er nu trouwens alsnog geschorst worden?
Volgens mij is de regel dat als iemand al met geel is bestraft, dat dat niet mogelijk is.

Ik kan het missen hebben, though.
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 26 september 2019 - 21:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 september 2019 - 21:23 schreef remco k het volgende:
Az trouwens ook wel gewoon een hele hoede ploeg hoor. Voeren goed beleid daar
AZ uit gaat ons punten kosten, gok ik. Die ploeg heeft zoveel voetbal voorin.
Eide
 Eide - donderdag 26 september 2019 - 21:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 september 2019 - 21:21 schreef remco k het volgende:

[..]

De scheids staat er zelf volle bak op. En de var die niet ingrijpt.

Mag er nu trouwens alsnog geschorst worden?
Nee, want gezien en beoordeeld.
remco k
 remco k - donderdag 26 september 2019 - 21:36   quote  deeplink  
Feyenoord wordt in de Kuip gewoon van de mat gespeeld door een az wat de tweede helft op 80% speelt.
remco k
 remco k - donderdag 26 september 2019 - 21:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 september 2019 - 21:36 schreef Eide het volgende:

[..]

Nee, want gezien en beoordeeld.
Jammer.
Eide
 Eide - donderdag 26 september 2019 - 21:43   quote  deeplink  
De Kuip. "Altijd vol" en natuurlijk "hondstrouw publiek". Half leeg en ruim voor tijd vertrekken. Keurig.

En Botteghin. Poeh, dat is slecht. Wat ben ik blij dat Ajax die vent nooit heeft gehaald.
remco k
 remco k - donderdag 26 september 2019 - 21:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 september 2019 - 21:43 schreef Eide het volgende:
De Kuip. "Altijd vol" en natuurlijk "hondstrouw publiek". Half leeg en ruim voor tijd vertrekken. Keurig.

En Botteghin. Poeh, dat is slecht. Wat ben ik blij dat Ajax die vent nooit heeft gehaald.
Er staan er daar wel een paar die men hier heel graag had gewild destijds.

Berghuis. Tapia. Botteghin haps. Toornstra Larsson

allemaal jongens waar een aantal hier hard om hebben lopen zeuren.

En wat zijn die goed.

Krijg bijna plaatsvervangende schaamte voor Feyenoord.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 27 september 2019 - 01:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 september 2019 - 20:42 schreef remco k het volgende:

[..]

Bijzonder dat ik dan van ons eigen personeel jaarlijks een prima waardering krijg.

De hele winter heb je lopen zaniken op Frenkie.

En dat ik dat over je vaststel is zwaar voor mij?

Ik sta nergens negatief in. Doe ik nooit. Kijk liever naar mogelijkheden i.p.v. alleen maar problemen benoemen. En jij doet hier niets anders dan problemen benoemen. Zelfs die er helemaal niet zijn.
let nu maar op kerel.. idem dat jij zo geilde op dolberg.. is niks word niks.. anyway goeie beoordeling, ooit gehoord van kontekruipers ? ;) doe ik niet aan, ook niet bij ons op het werk naar de hoge piefjes.. anyway ook qua frenkie had ik gelijk en heeft hij zelf toegegeven dat hij minder was door het transfer gedoe.. als ik ernaast zit kerel en dat iemand toch echt een meer waarde gaat worden zou ik het toegeven... (integenstelling tot jou die zij fout "dolberg" nooit zou toegeven) maar tot nu toe nog niet tegen gekomen op de spelers die ik afgekraakt heb.. en dat waren onder meer boilesen, fisscher, dolberg, bazoer, el ghazi en nog een aantal.. en dat was in de tijd dat ajax omhoog wou.. en waar staan die nu ? en dat zeg ik nu over met name veltman en marin, alvarez (niet voor het middenveld maar centraal dus niet zijn schuld).. en vd beek dit seizoen ? sorry na het transfer nieuws van real nog geen schim van vorig seizoen.. hoop echt dat dat snel bijtrekt.. anyway wat ik hiermee bedoel kan dingen soms niet goed verwoorden schriftelijk.. maar weet wel donders goed wat eventueel een toegevoegde waarde is of niet..
nummer10
 nummer10 - vrijdag 27 september 2019 - 01:26   quote  deeplink  
en dan nu, lekker voor die flikkers uit rotterdam.. en dan stam de schuld geven als supporters, puur wanbeleid..
remco k
 remco k - vrijdag 27 september 2019 - 08:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 september 2019 - 01:25 schreef nummer10 het volgende:

[..]

let nu maar op kerel.. idem dat jij zo geilde op dolberg.. is niks word niks.. anyway goeie beoordeling, ooit gehoord van kontekruipers ? ;) doe ik niet aan, ook niet bij ons op het werk naar de hoge piefjes.. anyway ook qua frenkie had ik gelijk en heeft hij zelf toegegeven dat hij minder was door het transfer gedoe.. als ik ernaast zit kerel en dat iemand toch echt een meer waarde gaat worden zou ik het toegeven... (integenstelling tot jou die zij fout "dolberg" nooit zou toegeven) maar tot nu toe nog niet tegen gekomen op de spelers die ik afgekraakt heb.. en dat waren onder meer boilesen, fisscher, dolberg, bazoer, el ghazi en nog een aantal.. en dat was in de tijd dat ajax omhoog wou.. en waar staan die nu ? en dat zeg ik nu over met name veltman en marin, alvarez (niet voor het middenveld maar centraal dus niet zijn schuld).. en vd beek dit seizoen ? sorry na het transfer nieuws van real nog geen schim van vorig seizoen.. hoop echt dat dat snel bijtrekt.. anyway wat ik hiermee bedoel kan dingen soms niet goed verwoorden schriftelijk.. maar weet wel donders goed wat eventueel een toegevoegde waarde is of niet..
Ik heb er geen enkele moeite mee om toe te geven dat Dolberg bij Ajax het niet gebracht heeft, heb ik ook al aangegeven toen hij vertrok een paar weken terug.

En natuurlijk, als je over alles en iedereen altijd maar negatief bent en als het glas altijd maar halfvol is, dan ga je echt weleens gelijk krijgen over spelers he.

Alvarez wil zelf middenvelder zijn en is voor het middenveld gehaald aldus ten Hag.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 27 september 2019 - 12:14   quote  deeplink  
heb niet op alles en iedereen kritiek ;) maar goed geeft niet.. alvarez was de vervanger van de ligt, daarvoor is die aangekocht (nummer 4) dat tenhag weer rare plannetjes heeft en rare beslissingen neemt en laat staan zijn eigen domme foute recht probeert te lullen tjah.. maar goed zoals ik zei, met alvarez weet ik het nog niet.. marin tjah... echt nog weinig goeds gezien
Eide
 Eide - vrijdag 27 september 2019 - 14:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 september 2019 - 12:14 schreef nummer10 het volgende:
alvarez was de vervanger van de ligt, daarvoor is die aangekocht (nummer 4)
Nee, volgens uitspraken van Overmars voorafgaand aan de transfer staat het aantrekken van Alavarez los van een (toen nog) eventuele transfer van De Ligt en was hij al enige tijd een transferdoelwit van Ajax. Hij is bij Ajax trouwens wel als een centrale verdediger geïntroduceerd, dat zeer zeker wel.

Ik weet eigenlijk niet waarom Ten Hag hem vooral op het middenveld laat spelen. Hij heeft er twee belangrijke goals gemaakt, maar ik ben niet onder de indruk van Alvarez als middenvelder. Ik wil hem echt wel een keer als centrale verdediger zien, want ik voorzie straks een middenveld met Martinez, Van de Beek en Promes.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 27 september 2019 - 21:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 september 2019 - 14:18 schreef Eide het volgende:

[..]

Nee, volgens uitspraken van Overmars voorafgaand aan de transfer staat het aantrekken van Alavarez los van een (toen nog) eventuele transfer van De Ligt en was hij al enige tijd een transferdoelwit van Ajax. Hij is bij Ajax trouwens wel als een centrale verdediger geïntroduceerd, dat zeer zeker wel.

Ik weet eigenlijk niet waarom Ten Hag hem vooral op het middenveld laat spelen. Hij heeft er twee belangrijke goals gemaakt, maar ik ben niet onder de indruk van Alvarez als middenvelder. Ik wil hem echt wel een keer als centrale verdediger zien, want ik voorzie straks een middenveld met Martinez, Van de Beek en Promes.
dus dat...
remco k
 remco k - vrijdag 27 september 2019 - 23:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 september 2019 - 14:18 schreef Eide het volgende:

[..]

Nee, volgens uitspraken van Overmars voorafgaand aan de transfer staat het aantrekken van Alavarez los van een (toen nog) eventuele transfer van De Ligt en was hij al enige tijd een transferdoelwit van Ajax. Hij is bij Ajax trouwens wel als een centrale verdediger geïntroduceerd, dat zeer zeker wel.

Ik weet eigenlijk niet waarom Ten Hag hem vooral op het middenveld laat spelen. Hij heeft er twee belangrijke goals gemaakt, maar ik ben niet onder de indruk van Alvarez als middenvelder. Ik wil hem echt wel een keer als centrale verdediger zien, want ik voorzie straks een middenveld met Martinez, Van de Beek en Promes.
Dat hij als CV is gehaald kan ik niet uit dat stukje halen.

Uit een interview met vi voordat hij gehaald werd lijkt hij hem voor meerdere posities interessant te vinden.

https://www.vi.nl/nieuws/overmars-over-de-ligt-alvarez-neres-en-ziyech-ik-vind-ziyech-beter-dan-ozil

Overigens denk ik ook dat het een CV is. En Ajax praat überhaupt nooit over de vervanger van.

Maar heel duidelijk als wat hij gehaald is. Dat is het voor mij niet

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 27 september 2019 door remco k --
Eide
 Eide - zaterdag 28 september 2019 - 08:23   quote  deeplink  
Hij werd als centrale verdediger, die ook als rechter vleugelverdediger en op het middenveld uit de voeten kan geïntroduceerd op Ajax.nl.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 28 september 2019 door Eide --
Loetje
 Loetje - zaterdag 28 september 2019 - 14:41   quote  deeplink  
Valencia momenteel 8 minuten voor tijd 1-0 voor bij Bilbao, wat een héle zware uitwedstrijd is. Barça verloor er recent nog.

Maar wat staat die ploeg sterk in de organisatie zeg
remco k
 remco k - zondag 29 september 2019 - 16:50   quote  deeplink  
Wat is er met die o zo volle en trouwe Kuip gebeurt?
remco k
 remco k - zondag 29 september 2019 - 16:50   quote  deeplink  
Stadion is al half leef nog voor ze beginnen.
remco k
 remco k - zondag 29 september 2019 - 16:51   quote  deeplink  
En makkelie moet berghuis daar meteen gewoon geel geven en marchandeerde weer.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 29 september 2019 door remco k --
remco k
 remco k - zondag 29 september 2019 - 16:52   quote  deeplink  
En vervolgens scoort diezelfde berguis.
remco k
 remco k - zondag 29 september 2019 - 17:07   quote  deeplink  
En precies dit dus. Voor exact dezelfde tackle krijgt berghuis niets.
remco k
 remco k - zondag 29 september 2019 - 17:07   quote  deeplink  
En precies dit dus. Voor exact dezelfde tackle krijgt berghuis niets.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 29 september 2019 - 17:17   quote  deeplink  
En dat 2x achter elkaar.... ;-)
remco k
 remco k - zondag 29 september 2019 - 19:45   quote  deeplink  
Dolberg trouwens weer belangrijk met een goal.
Loetje
 Loetje - zondag 29 september 2019 - 20:25   quote  deeplink  
En in wat voor wedstrijd ook
nummer10
 nummer10 - maandag 30 september 2019 - 10:00   quote  deeplink  
verschil met dolberg blijft.. ene pot niks en word die afgeschreven, andere pot leuke goal en wel goed.. zelfde als bij ajax, alles of niks
remco k
 remco k - maandag 30 september 2019 - 11:51   quote  deeplink  
Gewoon 3 van de eerste 4 wedstrijden een prima pot spelen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5186
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Tussenstanden binnen en buitenland









0.1430170