BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Tussenstanden binnen en buitenland

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - maandag 30 september 2019 - 12:26   quote  deeplink  
AC Milan gewoon 16e in de eigen competitie, en totaal niet geflatteerd..
Loetje
 Loetje - maandag 30 september 2019 - 12:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 september 2019 - 10:00 schreef nummer10 het volgende:
verschil met dolberg blijft.. ene pot niks en word die afgeschreven, andere pot leuke goal en wel goed.. zelfde als bij ajax, alles of niks
Nee hoor, Dolberg moet bediend worden, dat is iets totaal anders. En dat werd die bij ons ook niet. Maargoed, 1 op 2 in een competitie die beter is als de onze. Wordt gewoon een gevalletje Dario Cvitanich
Loetje
 Loetje - maandag 30 september 2019 - 12:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 september 2019 - 12:26 schreef remco k het volgende:
AC Milan gewoon 16e in de eigen competitie, en totaal niet geflatteerd..
Jep, gister ook weer volledig kansloos op eigen veld. Ondanks de rode kaart is het spel ook echt om te janken.
nummer10
 nummer10 - maandag 30 september 2019 - 13:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 september 2019 - 12:54 schreef Loetje het volgende:

[..]

Nee hoor, Dolberg moet bediend worden, dat is iets totaal anders. En dat werd die bij ons ook niet. Maargoed, 1 op 2 in een competitie die beter is als de onze. Wordt gewoon een gevalletje Dario Cvitanich
huntelaar maakt ze ook.. dolberg was gewoon een lambal in het veld, ging nooit voluit.. dat was zijn probleem en denk ook dat hij de druk van ajax niet aankon
remco k
 remco k - maandag 30 september 2019 - 14:52   quote  deeplink  
Dolberg heeft een bepaalde uitstraling.. In de tijd onder Bosz werd hij daarom geroemd, toen werd er geroepen dat er zelden een speler zoveel rust heeft uitgestraald en dat ie zo verschrikkelijk kalm was. Als het niet goed gaat, is diezelfde uitstraling ineens een negatieve, want hij straal dan luiheid en laksheid uit.

Het is gewoon een afmaker pur sang. Beetje type Inzaghi.
Loetje
 Loetje - maandag 30 september 2019 - 16:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 september 2019 - 13:29 schreef nummer10 het volgende:

[..]

huntelaar maakt ze ook.. dolberg was gewoon een lambal in het veld, ging nooit voluit.. dat was zijn probleem en denk ook dat hij de druk van ajax niet aankon
Feit dat je Dolberg en Huntelaar vergelijkt slaat ook al weer nergens op. Zelfde als je bij PSV Malen vergelijkt met De Jong of bij Feyenoord Jorgensen met Van Persie... Als je met een speler speelt, moet je wel zorgen dat die in zijn kwaliteit komt. Een pure 9 laten spelen met alleen maar naar binnenkomende spelers werkt niet. Nee, Dolberg was uit vorm, maar lag zeker ook aan de manier van spelen.

Je aannames blijven echt lachwekkend soms.
Loetje
 Loetje - maandag 30 september 2019 - 16:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 september 2019 - 14:52 schreef remco k het volgende:
Dolberg heeft een bepaalde uitstraling.. In de tijd onder Bosz werd hij daarom geroemd, toen werd er geroepen dat er zelden een speler zoveel rust heeft uitgestraald en dat ie zo verschrikkelijk kalm was. Als het niet goed gaat, is diezelfde uitstraling ineens een negatieve, want hij straal dan luiheid en laksheid uit.

Het is gewoon een afmaker pur sang. Beetje type Inzaghi.
Vind Dolberg verdomd veel wel van de oude Patrick Kluivert weg hebben
nummer10
 nummer10 - maandag 30 september 2019 - 18:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 september 2019 - 16:41 schreef Loetje het volgende:

[..]

Feit dat je Dolberg en Huntelaar vergelijkt slaat ook al weer nergens op. Zelfde als je bij PSV Malen vergelijkt met De Jong of bij Feyenoord Jorgensen met Van Persie... Als je met een speler speelt, moet je wel zorgen dat die in zijn kwaliteit komt. Een pure 9 laten spelen met alleen maar naar binnenkomende spelers werkt niet. Nee, Dolberg was uit vorm, maar lag zeker ook aan de manier van spelen.

Je aannames blijven echt lachwekkend soms.
cult wat je nu roept was gewoon een lammetak in het veld.. als hij al iets van inzet had laten zien aas het een heel ander verhaal zelfs bij nice is dit al opgevallen.. en ja scoort 2 keer.. top

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 30 september 2019 door nummer10 --
nummer10
 nummer10 - maandag 30 september 2019 - 18:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 september 2019 - 14:52 schreef remco k het volgende:
Dolberg heeft een bepaalde uitstraling.. In de tijd onder Bosz werd hij daarom geroemd, toen werd er geroepen dat er zelden een speler zoveel rust heeft uitgestraald en dat ie zo verschrikkelijk kalm was. Als het niet goed gaat, is diezelfde uitstraling ineens een negatieve, want hij straal dan luiheid en laksheid uit.

Het is gewoon een afmaker pur sang. Beetje type Inzaghi.
dat heb ik nooit geroepen.. heb het nooit wat gevonden.. ook niet onder bosz waar hij overigens max een half seizoen goed was..vergeet niet dat hij voor bosz al te lui en te laks was..
nummer10
 nummer10 - maandag 30 september 2019 - 18:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 september 2019 - 16:41 schreef Loetje het volgende:

[..]

Feit dat je Dolberg en Huntelaar vergelijkt slaat ook al weer nergens op. Zelfde als je bij PSV Malen vergelijkt met De Jong of bij Feyenoord Jorgensen met Van Persie... Als je met een speler speelt, moet je wel zorgen dat die in zijn kwaliteit komt. Een pure 9 laten spelen met alleen maar naar binnenkomende spelers werkt niet. Nee, Dolberg was uit vorm, maar lag zeker ook aan de manier van spelen.

Je aannames blijven echt lachwekkend soms.
hoe kom je erbij trouwens ? hij kreeg zo veel meer voorzetten dan met een younes etc.. dat hij telkens verkeerd liep tjah.. maar jij vind dolberg dus meer een afmaker puursang dan huntelaar, terwijl dolberg juist meer een meevoetballende spits zou moeten zijn.. en dan ook nog vergelijken met inzaghi of patrick kluivert..
Loetje
 Loetje - maandag 30 september 2019 - 19:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 september 2019 - 18:26 schreef nummer10 het volgende:

[..]

cult wat je nu roept was gewoon een lammetak in het veld.. als hij al iets van inzet had laten zien aas het een heel ander verhaal zelfs bij nice is dit al opgevallen.. en ja scoort 2 keer.. top
Bijna alle pure nummers 9 zijn lamme takken maar winnen wedstrijden voor je als je ze aanspeelt
Loetje
 Loetje - maandag 30 september 2019 - 19:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 september 2019 - 18:36 schreef nummer10 het volgende:

[..]

hoe kom je erbij trouwens ? hij kreeg zo veel meer voorzetten dan met een younes etc.. dat hij telkens verkeerd liep tjah.. maar jij vind dolberg dus meer een afmaker puursang dan huntelaar, terwijl dolberg juist meer een meevoetballende spits zou moeten zijn.. en dan ook nog vergelijken met inzaghi of patrick kluivert..
Hij kreeg onder Younes en Traore veel meer ballen, ook vanaf Ziyech op 10 toen, dus wat lul je nou? Nu staar er 2 die alleen maar naar binnen trekken, toen veel minder

Hoe kun je nou van iemand zeggen dat die moet kunnen meevoetballen als iemand dat van nature niet is en nooit hoefde te doen, zelfs in de A1 niet. Sierhuis hetzelfde verhaal
remco k
 remco k - maandag 30 september 2019 - 20:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 september 2019 - 19:34 schreef Loetje het volgende:

[..]

Hij kreeg onder Younes en Traore veel meer ballen, ook vanaf Ziyech op 10 toen, dus wat lul je nou? Nu staar er 2 die alleen maar naar binnen trekken, toen veel minder

Hoe kun je nou van iemand zeggen dat die moet kunnen meevoetballen als iemand dat van nature niet is en nooit hoefde te doen, zelfs in de A1 niet. Sierhuis hetzelfde verhaal
En vergeet tete niet die er veel overheen kwam
remco k
 remco k - maandag 30 september 2019 - 20:06   quote  deeplink  
En sinkgraven.
nummer10
 nummer10 - maandag 30 september 2019 - 20:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 september 2019 - 19:34 schreef Loetje het volgende:

[..]

Hij kreeg onder Younes en Traore veel meer ballen, ook vanaf Ziyech op 10 toen, dus wat lul je nou? Nu staar er 2 die alleen maar naar binnen trekken, toen veel minder

Hoe kun je nou van iemand zeggen dat die moet kunnen meevoetballen als iemand dat van nature niet is en nooit hoefde te doen, zelfs in de A1 niet. Sierhuis hetzelfde verhaal
ik zie veel meer voorzetten dan toen.. was juist een issue dat er geen aanvoer was van de buitenspelers destijds... daarbij moet een huntelaar het ook juist hebben van voorzetten.. daarbij als er voorzetten kwamen deed dolberg er zelf niks mee..
nummer10
 nummer10 - maandag 30 september 2019 - 20:24   quote  deeplink  
maar hey we hebben een heel ander ajax gezien blijkbaar.. was zeker ook de reden dat dolberg al gepasseerd werd onder bosz.. 6 maandjes goed, toen meer gedekt en was geen schim meer... zijn laksheid/totaal geen inzet heeft hem gewoon de kop gekost bij ajax, niet perse zijn voetbal kwaliteiten..
Loetje
 Loetje - dinsdag 01 oktober 2019 - 01:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 september 2019 - 20:19 schreef nummer10 het volgende:

[..]

ik zie veel meer voorzetten dan toen.. was juist een issue dat er geen aanvoer was van de buitenspelers destijds... daarbij moet een huntelaar het ook juist hebben van voorzetten.. daarbij als er voorzetten kwamen deed dolberg er zelf niks mee..
Die voorzetten waren er amper met Dolberg en als ze kwamen, zijn ze net al nu, 9 van de 10z kut. Maar ach, al ging de voorzet over de achterlijn, moest Dolberg hem nog maken man...
Loetje
 Loetje - dinsdag 01 oktober 2019 - 01:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 september 2019 - 20:24 schreef nummer10 het volgende:
maar hey we hebben een heel ander ajax gezien blijkbaar.. was zeker ook de reden dat dolberg al gepasseerd werd onder bosz.. 6 maandjes goed, toen meer gedekt en was geen schim meer... zijn laksheid/totaal geen inzet heeft hem gewoon de kop gekost bij ajax, niet perse zijn voetbal kwaliteiten..
Iedereen heeft hier gezegd dat Dolberg niet meer past bij Ajax. Maar gewoon niet doen alsof die geen kloot kan
nummer10
 nummer10 - dinsdag 01 oktober 2019 - 02:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 oktober 2019 - 01:32 schreef Loetje het volgende:

[..]

Iedereen heeft hier gezegd dat Dolberg niet meer past bij Ajax. Maar gewoon niet doen alsof die geen kloot kan
daar blijf ik wel bij ;) lekker eigenwijs.. nee gein, die jongen kan het, mits hij voldoende inzet heeft
Loetje
 Loetje - dinsdag 01 oktober 2019 - 12:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 oktober 2019 - 02:16 schreef nummer10 het volgende:

[..]

daar blijf ik wel bij ;) lekker eigenwijs.. nee gein, die jongen kan het, mits hij voldoende inzet heeft
Dan is het vrij zinloos toch steeds met iedereen die discussie te gaan zoeken of niet dan
nummer10
 nummer10 - dinsdag 01 oktober 2019 - 13:07   quote  deeplink  
doen we dat niet allemaal ? vast houden aan je eigen inzicht.. mocht ik ernaast zitten zou ik het toegeven.. maar tot opheden is dat nog niet nodig geweest..
Loetje
 Loetje - dinsdag 01 oktober 2019 - 14:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 oktober 2019 - 13:07 schreef nummer10 het volgende:
doen we dat niet allemaal ? vast houden aan je eigen inzicht.. mocht ik ernaast zitten zou ik het toegeven.. maar tot opheden is dat nog niet nodig geweest..
Ik probeer nog wel open te staan om verder als het geheel te kijken en ben never nooit zwart wit. Jij doet niet anders
nummer10
 nummer10 - dinsdag 01 oktober 2019 - 15:37   quote  deeplink  
ik sta er zeker wel voor open om verder tekijken, alleen wat er hier gezegt word kan ik me gewoon niet invinden.. zoals mijn mening over tenhag heb ik ook bijgesteld.. als ik het fout heb in mijn ogen stel ik zeker mijn mening wel bij.. niet als ik het fout heb in ander mans ogen..
Loetje
 Loetje - dinsdag 01 oktober 2019 - 17:54   quote  deeplink  
Je kan in ieder geval nooit Dolberg alleen maar veroordelen op basis van wat doe doet. Het gaat veel en veel verder dan dat.

Verder houdt de discussie voor mij hier op, ik heb geen zin om dagen over een dezelfde kut onderwerp te praten.
remco k
 remco k - dinsdag 01 oktober 2019 - 19:49   quote  deeplink  
Brugge op 2-0 uit bij Real
Loetje
 Loetje - dinsdag 01 oktober 2019 - 19:50   quote  deeplink  
Is best een wonder gezien het spelbeeld.
remco k
 remco k - dinsdag 01 oktober 2019 - 19:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 oktober 2019 - 19:50 schreef Loetje het volgende:
Is best een wonder gezien het spelbeeld.
Als ze zuiverder zouden zijn in de counters hadden dat er meer kunnen zijn toch.
Loetje
 Loetje - dinsdag 01 oktober 2019 - 20:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 oktober 2019 - 19:51 schreef remco k het volgende:

[..]

Als ze zuiverder zouden zijn in de counters hadden dat er meer kunnen zijn toch.
Als Real ietwat scherper is, staat het 4-2. Zo lust ik er nog wel een paar. Club gewoon heel knap en effectief beide kansen gemaakt, maar Real mist er wel aardig wat
Loetje
 Loetje - dinsdag 01 oktober 2019 - 20:09   quote  deeplink  
Had inmiddels wel een hattrick moeten zijn
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 01 oktober 2019 - 20:11   quote  deeplink  
1-2 inmiddels. De Belgen gaan het lastig krijgen.
Loetje
 Loetje - dinsdag 01 oktober 2019 - 20:15   quote  deeplink  
Logisch toch ook. Vind die 0-2 al een wonder
remco k
 remco k - dinsdag 01 oktober 2019 - 22:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 oktober 2019 - 20:08 schreef Loetje het volgende:

[..]

Als Real ietwat scherper is, staat het 4-2. Zo lust ik er nog wel een paar. Club gewoon heel knap en effectief beide kansen gemaakt, maar Real mist er wel aardig wat
Dat is ook zeker zo. Ging mij meer om de ruimtes die Real weggeeft. Dat is gewoon bizar en totaal niet zoals Zidane is.
Loetje
 Loetje - dinsdag 01 oktober 2019 - 22:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 oktober 2019 - 22:05 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat is ook zeker zo. Ging mij meer om de ruimtes die Real weggeeft. Dat is gewoon bizar en totaal niet zoals Zidane is.
Valt nog vies tegen onder Zidane
Loetje
 Loetje - dinsdag 01 oktober 2019 - 22:17   quote  deeplink  
Waar Real soms ver weg zakt en Bayern helemaal weg leek, zijn die langzamerhand weer aan het ballen zoals jaren geleden. Ziet er heel goed uit
Loetje
 Loetje - dinsdag 01 oktober 2019 - 22:45   quote  deeplink  
2-6....
Loetje
 Loetje - dinsdag 01 oktober 2019 - 22:47   quote  deeplink  
7 goals bij Spurs. Dit is gewoon ziek, héél ziek
Eide
 Eide - dinsdag 01 oktober 2019 - 22:51   quote  deeplink  
Onvoorstelbaar wat er bij Spurs - Bayern gebeurt.
Loetje
 Loetje - dinsdag 01 oktober 2019 - 22:51   quote  deeplink  
Eerst genieten bij Real - Brugge, nu even met een bek vol tanden bij Spurs - Bayern.
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 02 oktober 2019 - 09:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 september 2019 - 16:42 schreef Loetje het volgende:

[..]

Vind Dolberg verdomd veel wel van de oude Patrick Kluivert weg hebben
Dolberg begint weer top te worden, tja Ajax heeft dan toch echt iets verkeerds gedaan, of het Ajax spel past misschien niet bij Dolberg...
remco k
 remco k - woensdag 02 oktober 2019 - 19:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 oktober 2019 - 09:10 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Dolberg begint weer top te worden, tja Ajax heeft dan toch echt iets verkeerds gedaan, of het Ajax spel past misschien niet bij Dolberg...
Sinds Huntelaar nooit onberispelijk de nummer 1 geweest. Die concurrentie is hem denk ik te veel geweest.
nummer10
 nummer10 - woensdag 02 oktober 2019 - 20:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 oktober 2019 - 09:10 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Dolberg begint weer top te worden, tja Ajax heeft dan toch echt iets verkeerds gedaan, of het Ajax spel past misschien niet bij Dolberg...
week geleden nog helemaal afgebrand in frankrijk.. die oplevings momentjes heeft die bij ajax natuurlijk ook gehad dus beetje voorbarig.. dus ajax heeft iets verkeerds gedaan omdat hij niet de dolberg werd wat verwacht was ? die sprint wat hij daar trok heb ik hem bij ajax amper zien doen.. helaas want juist dat miste ik vooral bij hem, inzet, vechtlust..
nummer10
 nummer10 - woensdag 02 oktober 2019 - 20:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 oktober 2019 - 19:46 schreef remco k het volgende:

[..]

Sinds Huntelaar nooit onberispelijk de nummer 1 geweest. Die concurrentie is hem denk ik te veel geweest.
was huntelaar maar de n1 spits.. weet nu al zeker dat die met gemak topscorer word
remco k
 remco k - woensdag 02 oktober 2019 - 20:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 oktober 2019 - 20:09 schreef nummer10 het volgende:

[..]

week geleden nog helemaal afgebrand in frankrijk.. die oplevings momentjes heeft die bij ajax natuurlijk ook gehad dus beetje voorbarig.. dus ajax heeft iets verkeerds gedaan omdat hij niet de dolberg werd wat verwacht was ? die sprint wat hij daar trok heb ik hem bij ajax amper zien doen.. helaas want juist dat miste ik vooral bij hem, inzet, vechtlust..
Er alles aan doen om ook maar ieder positieve mening over hem de grond in te stampen.

Chapeau.
nummer10
 nummer10 - woensdag 02 oktober 2019 - 20:14   quote  deeplink  
dus als iemand een positieve mening heeft mag je geen negatieve mening terug hebben en aangeven hoe ik het zie ? nou flikker dan zelf heel snel op van dit forum want jij doet ook niks anders
Loetje
 Loetje - woensdag 02 oktober 2019 - 20:31   quote  deeplink  
Ik ben soms echt blij dat jij niet op een zorginstelling werkt. Jij bent zo negatief, daar zou je gewoon depressief van worden als het je eigen omgeving zou betreffen. Vreselijk man
nummer10
 nummer10 - woensdag 02 oktober 2019 - 20:43   quote  deeplink  
negatief over voetballers die ik niks vind betekend niet dat ik negatief in het leven sta.. integendeel.. party hardy en overal een feestje van maken.. en hoop vanavond ook ;)
Eide
 Eide - woensdag 02 oktober 2019 - 20:48   quote  deeplink  
Even los van de bovenstaande discussie en zonder op iemand te wijzen:

Er zijn wel aardige studies gedaan naar cynisme als fenomeen en mensen die overal negatief en cynisch instaan. Wel aardig is dat cynisten vaak self-fulfilling prophecies construeren en dan dan in een vicieuze neerwaartse spiraal in blijven hangen.

Het heeft met het bovenstaande niet zoveel te maken, maar ik ben echt een ontzettende nerd voor dat soort dingetjes.
Loetje
 Loetje - woensdag 02 oktober 2019 - 20:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 oktober 2019 - 20:43 schreef nummer10 het volgende:
negatief over voetballers die ik niks vind betekend niet dat ik negatief in het leven sta.. integendeel.. party hardy en overal een feestje van maken.. en hoop vanavond ook ;)
Ik hoor je bijna altijd over alles negatief man.

Vooropgesteld dat ik het totaal niet erg vind als we allemaal een andere mening hebben, maar zo negatief, dat het gewoon bijna irritant wordt.

En ook niet 1x je punt maken, nee gewoon al een half jaar terwijl de discussie er niet anders van wordt. Dan moet er gewoon een moment van ophouden zijn
Loetje
 Loetje - woensdag 02 oktober 2019 - 20:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 oktober 2019 - 20:48 schreef Eide het volgende:
Even los van de bovenstaande discussie en zonder op iemand te wijzen:

Er zijn wel aardige studies gedaan naar cynisme als fenomeen en mensen die overal negatief en cynisch instaan. Wel aardig is dat cynisten vaak self-fulfilling prophecies construeren en dan dan in een vicieuze neerwaartse spiraal in blijven hangen.

Het heeft met het bovenstaande niet zoveel te maken, maar ik ben echt een ontzettende nerd voor dat soort dingetjes.
Ik denk dat dit bovenstaande sowieso wel bewezen is ook.
nummer10
 nummer10 - woensdag 02 oktober 2019 - 20:53   quote  deeplink  
hahaha eide.. na alles dit jaar sta ik er nog positief in hoor ;) moeder kk, kameraad 2 maand terug overleden aan overdosis, en zo nog wat dingetjes.. maar hey rugrechten en door.. als mensen me hier reallife zouden kennen zullen ze het anders zien.. dit zijn enkel dingetjes over ajax en voetbal.. niet veel zeggend inverhouding met privedingen

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5968
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Tussenstanden binnen en buitenland









0.1277248