BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Tussenstanden binnen en buitenland

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Loetje
 Loetje - zaterdag 02 november 2019 - 20:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 november 2019 - 20:17 schreef Ronald 1960 het volgende:
psv 1-0 achter
Dan winnen ze dus
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zaterdag 02 november 2019 - 20:22   quote  deeplink  
ajax heeft de uitwedstrijd bij pec zwolle met 2-4 gewonnen
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zaterdag 02 november 2019 - 20:23   quote  deeplink  
rkc wint met 2-0 van heracles

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 02 november 2019 door Ronald 1960 --
Loetje
 Loetje - zaterdag 02 november 2019 - 20:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 november 2019 - 20:22 schreef Ronald 1960 het volgende:
ajax heeft de uitwedstrijd bij pec zwolle met 2-4 gewonnen
Haha, wat wil je daar mee zeggen ouwe?
Loetje
 Loetje - zaterdag 02 november 2019 - 20:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 november 2019 - 20:23 schreef Ronald 1960 het volgende:
rkc wint met 2-0 van heracles
Eindelijk! Wat gun ik het ze!
Eide
 Eide - zaterdag 02 november 2019 - 20:35   quote  deeplink  
Vervelende en goede voetballer, die Smeets. Best kut dat hij ons destijds als De Graafschap-speler het kampioenschap door de neus boorde, maar hij is momenteel gewoon een van de betere middenvelders op de Nederlandse belden. Fysiek sterk, wint veel duels en durft ook met tempo vooruit te voetballen.

Geen jongen voor de top natuurlijk, maar wel een belangrijke reder dat Sparta in de middenmoot geklasseerd staat.
Eide
 Eide - zaterdag 02 november 2019 - 20:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 november 2019 - 20:23 schreef Ronald 1960 het volgende:
rkc wint met 2-0 van heracles
Werd eens tijd.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zaterdag 02 november 2019 - 20:39   quote  deeplink  
Gatver wat speelt PSV slecht zeg. En waarom geen Mitroglou en Pereiro erin ? En waar zijn die twee Duitsers mee bezig achterin ?
Eide
 Eide - zaterdag 02 november 2019 - 20:47   quote  deeplink  
HET probleem van PSV ten opzichte van Ajax. In de breedte is PSV aanmerkelijk minder sterk dan Ajax. Als Malen, Bergwijn en Ihataren allemaal fit en in vorm zijn kan PSV goed mee op basis van aanvallende klasse. Zonder de inbreng van die trein is PSV een matige ploeg met werkers waarin de enkele voetballer Doan (waarvan we niet weten of hij dit niveau wel aan kan) verzuipt tussen lopers en brekers. .

Laten we wel wezen, behalve die drie bestaat PSV uit lopers en brekers. Zie Hendrikx als het beste voorbeeld.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 02 november 2019 door Eide --
Eide
 Eide - zaterdag 02 november 2019 - 20:49   quote  deeplink  
Plus een trainer die aantrekkelijk, aanvallend voetbal niet in z'n DNA heeft. Van Bommel is als FdB; voetballen vanuit de controle en dan leunen op hele goede individuen.
Loetje
 Loetje - zaterdag 02 november 2019 - 20:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 november 2019 - 20:39 schreef patrickpsv15 het volgende:
Gatver wat speelt PSV slecht zeg. En waarom geen Mitroglou en Pereiro erin ? En waar zijn die twee Duitsers mee bezig achterin ?
Wat doe je hier man
Loetje
 Loetje - zaterdag 02 november 2019 - 20:59   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 november 2019 - 20:49 schreef Eide het volgende:
Plus een trainer die aantrekkelijk, aanvallend voetbal niet in z'n DNA heeft. Van Bommel is als FdB; voetballen vanuit de controle en dan leunen op hele goede individuen.
Sparta na rust wel gestopt met voetballen. Niemand doet nog iets daar
Loetje
 Loetje - zaterdag 02 november 2019 - 21:00   quote  deeplink  
Toch een oud PSV'er die durft tegen ze.
Loetje
 Loetje - zaterdag 02 november 2019 - 21:06   quote  deeplink  
Vraag me eens iets af.

Bij PSV zie ik het nu met Gakpo (zul je zien dat die zo scoort), wij hebben dat o.a gehad met Leonardo. Wat is dat toch met spelers die als invaller bijna altijd een 9 halen en in de basis geen ene moer klaarmaken?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 02 november 2019 door Loetje --
Loetje
 Loetje - zaterdag 02 november 2019 - 21:10   quote  deeplink  
Twente met 10 trouwens
Loetje
 Loetje - zaterdag 02 november 2019 - 21:29   quote  deeplink  
Sparta inmiddels wel heel wat kansen en omschakelmomenten laten liggen. Kan wel fataal worden dadelijk
Loetje
 Loetje - zaterdag 02 november 2019 - 21:32   quote  deeplink  
Dat bedoel ik dus. PSV komt er amper uit, maar als ze komen doet Sparta achterin gewoon helemaal niets!
Eide
 Eide - zaterdag 02 november 2019 - 21:33   quote  deeplink  
Je kan er ook op wachten bij PSV.
Loetje
 Loetje - zaterdag 02 november 2019 - 21:33   quote  deeplink  
En dadelijk de 2-3 ook nog
Loetje
 Loetje - zaterdag 02 november 2019 - 21:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 november 2019 - 21:33 schreef Eide het volgende:
Je kan er ook op wachten bij PSV.
Sparta komt er na de 2-1 7x in overtal uit en daar komt niet een kans van, daarbij nog 3 enorme kansen gehad. Dit ligt echt aan Sparta
Eide
 Eide - zaterdag 02 november 2019 - 21:35   quote  deeplink  
Natuurlijk, maar vooralomdat Sparta de kansen zelf niet afmaakt.
Eide
 Eide - zaterdag 02 november 2019 - 21:36   quote  deeplink  
Toch weer 2 punten uitgelopen.
Loetje
 Loetje - zaterdag 02 november 2019 - 21:39   quote  deeplink  
Als je me na RKC uit had verteld, in de wetenschap dat Utrecht - PSV nog moest beginnen dat we 2 weken daarna 8 punten los zouden staan van PSV, had ik je voor gek verklaard.

Belangrijke week deze week, zowel Chelsea als Utrecht. Voorsprong vast houden tegen de angstgegner en hopelijk Chelsea uit niet verliezen en niet teveel spelers missen.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zaterdag 02 november 2019 - 21:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 november 2019 - 20:58 schreef Loetje het volgende:

[..]

Wat doe je hier man
Hou toch je bek man. Zielig mormel.
Loetje
 Loetje - zaterdag 02 november 2019 - 21:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 november 2019 - 21:40 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

Hou toch je bek man. Zielig mormel.
Oeh stoer, sexy man! Nogmaals, wat doe je hier, stinkboer?

In de rust komen slijmen, na rust de ware aard van de Lampies he. Treurig dat er niemand op je eigen forum is he
Loetje
 Loetje - zaterdag 02 november 2019 - 21:47   quote  deeplink  
Wel even interessant om te volgen of er bij Bayern iets gaat gebeuren. Vandaag 5-1 verloren bij Frankfurt, zijn al lang niet tevreden over Kovac, misschien wel nooit geweest. En dan kunnen ze wel eens bij Ten Hag gaan uitkomen.
Loetje
 Loetje - zaterdag 02 november 2019 - 22:08   quote  deeplink  
Dani de Wit opnieuw trefzeker
Loetje
 Loetje - zaterdag 02 november 2019 - 22:35   quote  deeplink  
De Ligt kopt Juve op voorsprong in de derby bij Torino
Eide
 Eide - zaterdag 02 november 2019 - 22:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 november 2019 - 21:47 schreef Loetje het volgende:
Wel even interessant om te volgen of er bij Bayern iets gaat gebeuren. Vandaag 5-1 verloren bij Frankfurt, zijn al lang niet tevreden over Kovac, misschien wel nooit geweest. En dan kunnen ze wel eens bij Ten Hag gaan uitkomen.
Als Ten Hag vertrekt hebben we echt wel een forse uitdaging. Er zijn niet heel veel geschikte coaches voorhanden op dot moment.
Loetje
 Loetje - zaterdag 02 november 2019 - 22:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 november 2019 - 22:36 schreef Eide het volgende:

[..]

Als Ten Hag vertrekt hebben we echt wel een forse uitdaging. Er zijn niet heel veel geschikte coaches voorhanden op dot moment.
Ook geen idee zo 1, 2, 3. Hoewel ik nog altijd wel eens De Boer met dit materiaal wil zien. Maar dan wordt je vaak uitgelachen, maakt ook niet uit.
Loetje
 Loetje - zaterdag 02 november 2019 - 22:54   quote  deeplink  
Solskjaer, Kovac, Valverde en Zidane, hoe lang nog?
Loetje
 Loetje - zaterdag 02 november 2019 - 23:46   quote  deeplink  
Wel bizar, na RKC knapte er iets bij mij, een of andere irritatie waar ik het hele seizoen al tegenaan loop met Ajax. Tegen Chelsea weer, tegen PEC weer een open mond na 20 minuten maar in die periode 8 punten uitlopen. Hoe raar kan het zijn.

PSV zal Malen en Bergwijn natuurlijk terug gaan krijgen en dan zullen ze weer gewoon doen wat ze kunnen, maar de vraag is langzamerhand wel hoe serieus AZ gaat zijn, 0-3 bij Feyenoord, 0-4 bij PSV. Die kunnen wel eens lang gaan meedoen met AZ - Ajax in december.
Eide
 Eide - zaterdag 02 november 2019 - 23:54   quote  deeplink  
Vooral AZ lijkt zich te ontpoppen tot de meest serieuze concurrent. Met Boadu en Stengs twee hele grote talenten in de ploeg met daar omheen een heel solide team. Midtsjø en Koopmeiners zijn ook twee echt sterkhouders daar.
Loetje
 Loetje - zondag 03 november 2019 - 00:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 november 2019 - 23:54 schreef Eide het volgende:
Vooral AZ lijkt zich te ontpoppen tot de meest serieuze concurrent. Met Boadu en Stengs twee hele grote talenten in de ploeg met daar omheen een heel solide team. Midtsjø en Koopmeiners zijn ook twee echt sterkhouders daar.
Ik ben het met je eens dat je Stengs en Boadu ontpopt tot hun grote talenten. Nu had ik het daar maandag met Warrior over, wat vind jij van Koopmeiners en Midsjo? Je benoemd ze al, maar die zijn toch gewoon bovengemiddeld goed? Ik zal je bekennen dat ik helemaal weg ben van die 2, de ene bouwt verschrikkelijk goed op en perfect in combi met Vlaar achter, de ander is zowel aan de bal, als verdedigend zo goed. Ik ben verliefd op die 4 gasten, kan daar zo ontzettend van genieten.

De vraag is gewoon, houdt AZ dit vol, want dan zou ik namelijk geen enkele reden zien waarom ze geen serieuze concurrent gaan zijn.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 03 november 2019 door Loetje --
Loetje
 Loetje - zondag 03 november 2019 - 01:15   quote  deeplink  
De Wit is verkocht toch aan AZ? Ik blijf dat wel jammer vinden, als je een speler aan AZ verkoopt of verhuurd, weet je dat als die slaagt, de volgende stap de top is. Doet het vooralsnog uitstekend en heeft best verdomd veel weg van Van de Beek.
remco k
 remco k - zondag 03 november 2019 - 08:46   quote  deeplink  
az is gewoon een serieuze concurrent. Enige gevaar voor az is de breedte van de selectie.
Eide
 Eide - zondag 03 november 2019 - 09:00   quote  deeplink  
Ik vind De Wit typisch een speler voor AZ of Vitesse. Het is een goede middenvelder die alleen net de technische bagage mist om het bij Ajax te redden. Ik vergelijk hem geregeld met Davy Klaassen die ik nog echt een slag beter vindt. Davy, als gezegd nog beter dan De Wit, was bij Ajax echt goed maar mist wel de technische bagage voor die stap naar de echte top. Davy is trouwens bij Werder Bremen ondertussen een onbetwiste basisspeler.

quote:
wat vind jij van Koopmeiners en Midsjo
Midtsjø is 26 en zou in een LAsse Schone rol best nog uit de voeten kunnen bij Ajax. Dan moet je wel zonder twijfel vaststellen dat Gravenberch er niet gaat komen. Koopmeiners ben ik fan van. Dat had ook de oplossing kunnen zijn voor de CVM-positie waar wij nu Martinez hebben staan. Ik vind Koopmeiners op termijn absoluut een international.
hjf
 hjf - zondag 03 november 2019 - 10:00   quote  deeplink  
Ik ben van mening dat wij vaak te kritisch zijn op ons aller Ajax. We staan inmiddels 6 punten boven AZ en 8!! boven Pisvee. Natuurlijk kan het spel beter. Is het middenveld niet in balans. Maar laten we genieten van het feit, dat de concurrentie in de achtervolging moet gaan op ons. En dat is jarenlang andersom geweest.
Loetje
 Loetje - zondag 03 november 2019 - 15:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 november 2019 - 09:00 schreef Eide het volgende:
Ik vind De Wit typisch een speler voor AZ of Vitesse. Het is een goede middenvelder die alleen net de technische bagage mist om het bij Ajax te redden. Ik vergelijk hem geregeld met Davy Klaassen die ik nog echt een slag beter vindt. Davy, als gezegd nog beter dan De Wit, was bij Ajax echt goed maar mist wel de technische bagage voor die stap naar de echte top. Davy is trouwens bij Werder Bremen ondertussen een onbetwiste basisspeler.

[..]

Midtsjø is 26 en zou in een LAsse Schone rol best nog uit de voeten kunnen bij Ajax. Dan moet je wel zonder twijfel vaststellen dat Gravenberch er niet gaat komen. Koopmeiners ben ik fan van. Dat had ook de oplossing kunnen zijn voor de CVM-positie waar wij nu Martinez hebben staan. Ik vind Koopmeiners op termijn absoluut een international.
Zó met je eens. Ik denk alleen dat het viertal om en nabij de 60 miljoen totaal gaat kosten.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 03 november 2019 - 16:42   quote  deeplink  
Feyenoord wint de uit wedstrijd tegen VVV en klimt naar de koppositie...

(uiteraard van het rechter rijtje) ;;-)
Loetje
 Loetje - zondag 03 november 2019 - 18:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 november 2019 - 16:42 schreef Ronald 1960 het volgende:
Feyenoord wint de uit wedstrijd tegen VVV en klimt naar de koppositie...

(uiteraard van het rechter rijtje) ;;-)
Spel was echt nog niet beter dan onder Stam trouwens. Gezapige pot
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 03 november 2019 - 18:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 november 2019 - 18:00 schreef Loetje het volgende:

[..]

Spel was echt nog niet beter dan onder Stam trouwens. Gezapige pot
VVV ook eigenlijk de betere ploeg in de eerste helft.
Loetje
 Loetje - zondag 03 november 2019 - 18:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 november 2019 - 18:01 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

VVV ook eigenlijk de betere ploeg in de eerste helft.
Mwa, ik vond het vooral de blinde tegen de manke. Het was echt van 2 kanten helemaal niets, amper kansen. Eigenlijk een echte 0-0 wedstrijd.
Loetje
 Loetje - zondag 03 november 2019 - 20:53   quote  deeplink  
Bild meld net dat Kovac per direct is ontslagen. Dit is wel een hele interessante ontwikkeling om te volgen als dit klopt. Ten Hag en Mourinho zouden de voornaamste kandidaten zijn om hem op te volgen. Hoe een aanvallende ploeg als Bayern dan bij Mourinho uitkomt, is me dan weer een raadsel.
Eide
 Eide - zondag 03 november 2019 - 20:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 november 2019 - 20:53 schreef Loetje het volgende:
Bild meld net dat Kovac per direct is ontslagen. Dit is wel een hele interessante ontwikkeling om te volgen als dit klopt. Ten Hag en Mourinho zouden de voornaamste kandidaten zijn om hem op te volgen. Hoe een aanvallende ploeg als Bayern dan bij Mourinho uitkomt, is me dan weer een raadsel.
Allegri wordt ook genoemd.
remco k
 remco k - zondag 03 november 2019 - 21:52   quote  deeplink  
Las net dat pochtetino en Wenger de voornaamste kandidaten zouden zijn.
Eide
 Eide - zondag 03 november 2019 - 22:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 november 2019 - 21:52 schreef remco k het volgende:
Las net dat pochtetino en Wenger de voornaamste kandidaten zouden zijn.
Oftewel, de tombola draait op volle toeren.

Edit: Het ontslag is ondertussen bevestigd door Bayern.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 03 november 2019 door Eide --
Eide
 Eide - zondag 03 november 2019 - 22:07   quote  deeplink  
Eerder vandaag was hte bericht nog dat Kovac twee wedstrijden de tijd zou krijgen om zich te bewijzen. Hij schijnt deze avond vervolgens zelf zijn ontslag ingediend te hebben.
remco k
 remco k - zondag 03 november 2019 - 22:11   quote  deeplink  
Hopelijk komen ze niet voor ten Hag.
Loetje
 Loetje - zondag 03 november 2019 - 22:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 november 2019 - 20:57 schreef Eide het volgende:

[..]

Allegri wordt ook genoemd.
Die van Schalke ook. Maar meer dat deze 2 het hardste naar voren komen.

Denk in ieder geval als ze komen, dat Ten Hag weg is. Deed die bij Utrecht immers ook.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5936
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Tussenstanden binnen en buitenland









0.1353528