BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Tussenstanden binnen en buitenland

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - maandag 24 februari 2020 - 14:20   quote  deeplink  
Zeker niet. Dat is Ajax zelf
p111
 p111 - maandag 24 februari 2020 - 15:39   quote  deeplink  
Met combinatiespel op snelheid is moeilijker op kunstgras omdat het stroever is,de ballen mindere vaart onderweg,en als je jaren op gewoon gras traint dan is het moeilijk om de juiste snelheid aan een bal te geven op kunstgras.
nummer10
 nummer10 - maandag 24 februari 2020 - 18:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 februari 2020 - 07:44 schreef remco k het volgende:

[..]

Ach hou op man. Ben zelf ook weleens in het stadion geweest en het is gewoon een drama net zoals ieder ander kunstgras.
is allang weer een andere, en zonder tesproeien is het indd kut.. en wat AW zegt elk kunstgras is kut kan ik me zeker in vinden, geef enkel aan dat bij deze mat niet veel verschil zit met echt gras.. kortom NIET VEEL... dus wel iets... maar goed, niet de schuldige aan het verlies al 3 jaar
remco k
 remco k - maandag 24 februari 2020 - 19:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 februari 2020 - 18:24 schreef nummer10 het volgende:

[..]

is allang weer een andere, en zonder tesproeien is het indd kut.. en wat AW zegt elk kunstgras is kut kan ik me zeker in vinden, geef enkel aan dat bij deze mat niet veel verschil zit met echt gras.. kortom NIET VEEL... dus wel iets... maar goed, niet de schuldige aan het verlies al 3 jaar
Hoe weet jij nou wanneer ik daar voor het laatst ben geweest.
nummer10
 nummer10 - maandag 24 februari 2020 - 21:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 februari 2020 - 19:28 schreef remco k het volgende:

[..]

Hoe weet jij nou wanneer ik daar voor het laatst ben geweest.
geweest of gevoetbalt op een goed gesproeit veldje.. en dat laatste weet ik wel zeker van niet ;)
remco k
 remco k - dinsdag 25 februari 2020 - 07:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 februari 2020 - 21:27 schreef nummer10 het volgende:

[..]

geweest of gevoetbalt op een goed gesproeit veldje.. en dat laatste weet ik wel zeker van niet ;)
Kap met kunstgras verdedigen man om de reden dat je er woont.

Kunstgras is allemaal kut. En ja er zit verschil in. Maar kunstgras is kut. Zo simpel is het.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 25 februari 2020 - 08:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 februari 2020 - 07:17 schreef remco k het volgende:

[..]

Kap met kunstgras verdedigen man om de reden dat je er woont.

Kunstgras is allemaal kut. En ja er zit verschil in. Maar kunstgras is kut. Zo simpel is het.
verdedigen ? zeg juist dat het weg mag van mij al was het voor de viezebroekjes, dus nee verdedig niks..
Ronald 1960
 Ronald 1960 - dinsdag 25 februari 2020 - 22:19   quote  deeplink  
Chelsae 0-2 achter tegen Bayern. Klinkt lekker..... ;-)
nummer10
 nummer10 - donderdag 27 februari 2020 - 20:42   quote  deeplink  
jesus az en met name stengs en boadu vallen echt door de mand
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 27 februari 2020 - 21:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 februari 2020 - 20:42 schreef nummer10 het volgende:
jesus az en met name stengs en boadu vallen echt door de mand
En zondag spelen ze dan weer de sterren van de hemel!
nummer10
 nummer10 - donderdag 27 februari 2020 - 21:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 februari 2020 - 21:53 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

En zondag spelen ze dan weer de sterren van de hemel!
dat zul je helaas wel weer zien indd..
Loetje
 Loetje - zaterdag 29 februari 2020 - 16:07   quote  deeplink  
Bayern begint verdomd veel op het Bayern onder Heynckes te lijken. Sinds Flick daar zit, slelen ze fenomenaal goed. De 2 potjes die ze verloren, waren pure pech en miste ze 15 kansen. Die spelen echt abnormaal goed en op deze manier winnen die de CL. Let wel, op deze manier.
Loetje
 Loetje - zaterdag 29 februari 2020 - 20:08   quote  deeplink  
Oeioei Liverpool. Het kan een keer, maar tegen Watford op deze manier?
remco k
 remco k - zaterdag 29 februari 2020 - 20:25   quote  deeplink  
Wel heel hard eraf. Gewoon compleet kansloos.
remco k
 remco k - zaterdag 29 februari 2020 - 20:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 februari 2020 - 16:07 schreef Loetje het volgende:
Bayern begint verdomd veel op het Bayern onder Heynckes te lijken. Sinds Flick daar zit, slelen ze fenomenaal goed. De 2 potjes die ze verloren, waren pure pech en miste ze 15 kansen. Die spelen echt abnormaal goed en op deze manier winnen die de CL. Let wel, op deze manier.
Zirkzee speelde goed.
Loetje
 Loetje - zaterdag 29 februari 2020 - 20:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 februari 2020 - 20:25 schreef remco k het volgende:
Wel heel hard eraf. Gewoon compleet kansloos.
Ook weinig geflatteerd aan eigenlijk.
Loetje
 Loetje - zaterdag 29 februari 2020 - 20:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 februari 2020 - 20:25 schreef remco k het volgende:

[..]

Zirkzee speelde goed.
Yep, Bayern was sowieso eerste helft echt zéér goed.
remco k
 remco k - zaterdag 29 februari 2020 - 20:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 februari 2020 - 20:28 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ook weinig geflatteerd aan eigenlijk.
Van Dijk al een aantal wedstrijden niet op zijn best.
Loetje
 Loetje - zaterdag 29 februari 2020 - 20:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 februari 2020 - 20:30 schreef remco k het volgende:

[..]

Van Dijk al een aantal wedstrijden niet op zijn best.
Ik zal je eerlijk zeggen, ik vind hem eigenlijk al sinds oktober niet meer de Virgill van re laatste jaren. Het is allemaal wel héél nonchalant. Begrijp me goed, hij is cruciaal daar maar maakt bijna iedere wedstrijd een behoorlijke fout.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 29 februari 2020 - 21:40   quote  deeplink  
en dan heb je er hier een paar die een talent als schuurs het verwijten, ipv routineers veltman en vdijk die nog internationals zijn ook ;)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 29 februari 2020 door nummer10 --
nummer10
 nummer10 - zaterdag 29 februari 2020 - 22:38   quote  deeplink  
toch niet te filmen die nl clubs... 500% tegen ajax geven en tegen elke andere club niks kunnen brengen... zul je zien idemdito met az morgen... heb het nu ff uit die kutclub naast bij deur
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 01 maart 2020 - 22:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 februari 2020 - 22:38 schreef nummer10 het volgende:
toch niet te filmen die nl clubs... 500% tegen ajax geven en tegen elke andere club niks kunnen brengen... zul je zien idemdito met az morgen... heb het nu ff uit die kutclub naast bij deur
Dat is altijd zo!
nummer10
 nummer10 - zondag 01 maart 2020 - 22:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 maart 2020 - 22:18 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Dat is altijd zo!
klopt, en blijft verneukt.. als die teringlijers dat nu ook is deden tegen psv en feyenoord en ook az..
remco k
 remco k - dinsdag 03 maart 2020 - 22:43   quote  deeplink  
Klopp ook een slechte trainer. Vorig jaar blijkbaar fantastisch materiaal en die spelers laten het nu niet meer zien. Klopp weet ze niet meer te raken en de vele blessures zullen vast komen door te veel gek springen bij de trainingen.
3 van de laatste 4 wedstrijden verloren. Daarbij 3 keer niet gescoord en 7 tegengoals.

Pfffff. Slechte trainer.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 03 maart 2020 - 23:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 maart 2020 - 22:43 schreef remco k het volgende:
Klopp ook een slechte trainer. Vorig jaar blijkbaar fantastisch materiaal en die spelers laten het nu niet meer zien. Klopp weet ze niet meer te raken en de vele blessures zullen vast komen door te veel gek springen bij de trainingen.
3 van de laatste 4 wedstrijden verloren. Daarbij 3 keer niet gescoord en 7 tegengoals.

Pfffff. Slechte trainer.
wat was je leeftijd ook alweer ? daarbij nog steeds in de cl, met 2 vingers in de neus kampioen... en dat zonder zoveel financiele verschillen als ajax en de rest van nederland.. dus wat je punt nu ?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 03 maart 2020 door nummer10 --
remco k
 remco k - woensdag 04 maart 2020 - 07:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 maart 2020 - 23:08 schreef nummer10 het volgende:

[..]

wat was je leeftijd ook alweer ? daarbij nog steeds in de cl, met 2 vingers in de neus kampioen... en dat zonder zoveel financiele verschillen als ajax en de rest van nederland.. dus wat je punt nu ?
Wat doe jij nou raar. Ik heb gewoon een mening over een trainer in het buitenland. Precies waar dit topic voor bedoeld is.
Loetje
 Loetje - zaterdag 07 maart 2020 - 23:43   quote  deeplink  
Dolberg is echt helemaal los. En de Franse competitie is een lastige voor spitsen hoor
nummer10
 nummer10 - zaterdag 07 maart 2020 - 23:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 maart 2020 - 23:43 schreef Loetje het volgende:
Dolberg is echt helemaal los. En de Franse competitie is een lastige voor spitsen hoor
dat typespel ligt hem duidelijk beter... of vertrouwen en opdrachten van een trainer... onder bosz natuurlijk de eerste competitie helft super... daarna blessures, en onder tenhag en ook keizer niks klaar kunnen spelen bij ajax, en nee had niks met hem maar doet het nu natuur super van wat ik zie van hem...
Loetje
 Loetje - zondag 08 maart 2020 - 00:13   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 maart 2020 - 23:46 schreef nummer10 het volgende:

[..]

dat typespel ligt hem duidelijk beter... of vertrouwen en opdrachten van een trainer... onder bosz natuurlijk de eerste competitie helft super... daarna blessures, en onder tenhag en ook keizer niks klaar kunnen spelen bij ajax, en nee had niks met hem maar doet het nu natuur super van wat ik zie van hem...
Kijk je Nice iedere week dan?

Overigens, 2e seizoenshelft onder Bosz nog steeds héél veel belangrijke goals. Een hele lange blessure gehad en vorig jaar als reservespits nog gewoon 11 goals. Iets wat onze spitsen dit jaar nog niet eens gehaald hebben.
nummer10
 nummer10 - zondag 08 maart 2020 - 00:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 maart 2020 - 00:13 schreef Loetje het volgende:

[..]

Kijk je Nice iedere week dan?

Overigens, 2e seizoenshelft onder Bosz nog steeds héél veel belangrijke goals. Een hele lange blessure gehad en vorig jaar als reservespits nog gewoon 11 goals. Iets wat onze spitsen dit jaar nog niet eens gehaald hebben.
zoals ik zei, wat ik van hem zie nu is super.. dus zie niet alles helaas..
remco k
 remco k - zondag 08 maart 2020 - 00:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 maart 2020 - 00:13 schreef Loetje het volgende:

[..]

Kijk je Nice iedere week dan?

Overigens, 2e seizoenshelft onder Bosz nog steeds héél veel belangrijke goals. Een hele lange blessure gehad en vorig jaar als reservespits nog gewoon 11 goals. Iets wat onze spitsen dit jaar nog niet eens gehaald hebben.
Dit dus. Maar goed. Laat nu ook totaal niet zien dat ie bij Ajax paste.

Ik vermoed dat het halen van Huntelaar hem geen goed heeft gedaan.

Was gewoon een hele goede speler voor Ajax die veel
Meer waarde had kunnen hebben als ie gebleven was.
Loetje
 Loetje - zondag 08 maart 2020 - 00:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 maart 2020 - 00:22 schreef nummer10 het volgende:

[..]

zoals ik zei, wat ik van hem zie nu is super.. dus zie niet alles helaas..
Ik volg bijna alle oud Ajacieden. En hij blijkt bij Nice onder Patrick Viera ineens heel compleet te zijn. Rara, hoe kan dat...
nummer10
 nummer10 - zondag 08 maart 2020 - 01:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 maart 2020 - 00:59 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik volg bijna alle oud Ajacieden. En hij blijkt bij Nice onder Patrick Viera ineens heel compleet te zijn. Rara, hoe kan dat...
tjah geen idee, vermoed toch echt systeem of vertrouwen... geen idee echt niet
remco k
 remco k - maandag 09 maart 2020 - 14:58   quote  deeplink  
Ze zouden overigens die cl wedstrijden nooit zonder publiek mogen spelen.

De heenwedstrijd is al geweest met publiek dus daar heeft de thuispartij van toen al voordeel bij gehad. Nu speel je dan de return voor een leeg stadion. Dat kan gewoon niet.
nummer10
 nummer10 - maandag 09 maart 2020 - 15:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 maart 2020 - 14:58 schreef remco k het volgende:
Ze zouden overigens die cl wedstrijden nooit zonder publiek mogen spelen.

De heenwedstrijd is al geweest met publiek dus daar heeft de thuispartij van toen al voordeel bij gehad. Nu speel je dan de return voor een leeg stadion. Dat kan gewoon niet.
mee eens, maar wat moet je dan ? gezondheid is altijd nog belangrijker dan een pot voetbal
Pietje
 Pietje - maandag 09 maart 2020 - 15:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 maart 2020 - 14:58 schreef remco k het volgende:
Ze zouden overigens die cl wedstrijden nooit zonder publiek mogen spelen.

De heenwedstrijd is al geweest met publiek dus daar heeft de thuispartij van toen al voordeel bij gehad. Nu speel je dan de return voor een leeg stadion. Dat kan gewoon niet.
Het is inderdaad niet geheel eerlijk, maar wat voor keus hebben de KNVB, de UEFA en de FIFA? Er heerst wereldwijd een epidemie, met aankomende trekjes van een pandemie.
Wat Nummer 10 ook schrijft: de volksgezondheid is uiteraard vele malen belangrijker dan het spelletje dat voetbal heet.

Ik denk serieus dat als dit virus niet snel onder controle is (en volgens virologen kan het helaas nog heel lang duren) dat heel veel evenementen, met grote aantallen publiek, geen doorgang zullen vinden.
Ik denk daarbij aan de Olympische Spelen, het Europees kampioenschap voetbal, het Eurovisie songfestival in Rotterdam, et cetera. Je moet er niet aan denken!
nummer10
 nummer10 - maandag 09 maart 2020 - 15:55   quote  deeplink  
eurovisie zou ik niet zoon ramp vinden overigens ;)
Pietje
 Pietje - maandag 09 maart 2020 - 16:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 maart 2020 - 15:55 schreef nummer10 het volgende:
eurovisie zou ik niet zoon ramp vinden overigens ;)
Haha. Daar heb ik serieus de laatste 20 jaar niet naar gekeken. Of misschien nog wel langer geleden. Maar mijn vrouw denkt daar anders over: die smult ervan. En vroeger mijn dochter ook toen zij nog thuis woonde.

Maar ik heb in gezaghebbende buitenlandse kranten gelezen, dat bijvoorbeeld de OS en het EK voetbal misschien geen doorgang zullen vinden, alsmede de Tour de France en allerlei voorjaarsklassiekers in Frankrijk en Italië.
nummer10
 nummer10 - maandag 09 maart 2020 - 20:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 maart 2020 - 16:07 schreef Pietje het volgende:

[..]

Haha. Daar heb ik serieus de laatste 20 jaar niet naar gekeken. Of misschien nog wel langer geleden. Maar mijn vrouw denkt daar anders over: die smult ervan. En vroeger mijn dochter ook toen zij nog thuis woonde.

Maar ik heb in gezaghebbende buitenlandse kranten gelezen, dat bijvoorbeeld de OS en het EK voetbal misschien geen doorgang zullen vinden, alsmede de Tour de France en allerlei voorjaarsklassiekers in Frankrijk en Italië.
heel benieuwd hoe alles uitpakt..

ps bergwijn ook out
Eide
 Eide - dinsdag 10 maart 2020 - 07:13   quote  deeplink  
De komst van Antony is gisteren trouwens definitief bekend gemaakt. Rond die andere Braziliaan is nog steeds radiostilte.
remco k
 remco k - dinsdag 10 maart 2020 - 07:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 maart 2020 - 15:34 schreef Pietje het volgende:

[..]

Het is inderdaad niet geheel eerlijk, maar wat voor keus hebben de KNVB, de UEFA en de FIFA? Er heerst wereldwijd een epidemie, met aankomende trekjes van een pandemie.
Wat Nummer 10 ook schrijft: de volksgezondheid is uiteraard vele malen belangrijker dan het spelletje dat voetbal heet.

Ik denk serieus dat als dit virus niet snel onder controle is (en volgens virologen kan het helaas nog heel lang duren) dat heel veel evenementen, met grote aantallen publiek, geen doorgang zullen vinden.
Ik denk daarbij aan de Olympische Spelen, het Europees kampioenschap voetbal, het Eurovisie songfestival in Rotterdam, et cetera. Je moet er niet aan denken!
Eens hoor. Maar aangezien het sterftecijfer vrijwel gelijk is aan een griep epidemie. Vraag ik me weleens af of de paniek wel terecht is.

Ik denk dat men zich eerder zorgen maakt om de economische gevolgen dan de gezondheid van de mensen.

Ik denk dat je de competitie er misschien wel gewoon uit moet halen.

Dit seizoen geen Europees voetbal meer. De competities worden niet meer hervat.

En voor komend seizoen staat dat alle afgevaardigde van afgelopen jaar voor een land dan wederom starten.

En alle andere evenementen een jaar verzetten.

Als je dan hard wil ingrijpen. Lijkt me dit de juiste manier.
remco k
 remco k - dinsdag 10 maart 2020 - 07:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 maart 2020 - 07:13 schreef Eide het volgende:
De komst van Antony is gisteren trouwens definitief bekend gemaakt. Rond die andere Braziliaan is nog steeds radiostilte.
Giovanni?

Daar heeft de fifa toch al over besloten dat ie per direct bij Ajax mag spelen.

Ik dacht dat ie zelfs al bij jong Ajax is aangesloten en dat Ajax een half miljoen euro betaald.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 10 maart 2020 - 08:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 maart 2020 - 07:34 schreef remco k het volgende:

[..]

Eens hoor. Maar aangezien het sterftecijfer vrijwel gelijk is aan een griep epidemie. Vraag ik me weleens af of de paniek wel terecht is.

Ik denk dat men zich eerder zorgen maakt om de economische gevolgen dan de gezondheid van de mensen.

Ik denk dat je de competitie er misschien wel gewoon uit moet halen.

Dit seizoen geen Europees voetbal meer. De competities worden niet meer hervat.

En voor komend seizoen staat dat alle afgevaardigde van afgelopen jaar voor een land dan wederom starten.

En alle andere evenementen een jaar verzetten.

Als je dan hard wil ingrijpen. Lijkt me dit de juiste manier.
dat de griep ook slachtoffers brengt en netzoveel is zeker waar.. wat ik erger vind is dat men tegenwoordig zoveel kan, en voor dit virus nog niks heeft gevonden... en de regels zijn helemaal lachwekkend, geen hand geven etc maar wel naar de winkel mogen en dat soort dingen, een virus hangt in de lucht dus of je iemand een hand geeft die het heeft of je bent er enkel in de buurt zal ook weinig uitmaken.
remco k
 remco k - dinsdag 10 maart 2020 - 21:34   quote  deeplink  
Wat prachtig dat die Mourinho zo hard faalt bij Tottenham tot nu toe.

Zoveel commentaar hebben op Pochettino om zijn baan vervolgens in te pikken. En dan keihard falen. Met zijn kutvoetbal.
Loetje
 Loetje - dinsdag 10 maart 2020 - 21:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 maart 2020 - 21:34 schreef remco k het volgende:
Wat prachtig dat die Mourinho zo hard faalt bij Tottenham tot nu toe.

Zoveel commentaar hebben op Pochettino om zijn baan vervolgens in te pikken. En dan keihard falen. Met zijn kutvoetbal.
En dit heeft Mourinho vaker geflikt, vergeet dat ook niet.
nummer10
 nummer10 - woensdag 11 maart 2020 - 00:10   quote  deeplink  
appart, bijna alle halve finalisten en finalisten eruit.. maar wat heerlijk voor die mourinho
remco k
 remco k - woensdag 11 maart 2020 - 07:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 maart 2020 - 21:41 schreef Loetje het volgende:

[..]

En dit heeft Mourinho vaker geflikt, vergeet dat ook niet.
Niet zo openlijk als nu. Maar het is gewoon een naar mannetje.

Ook hoe hij in de per Dombele aanpakt. Dat zou hij nooit doen bij eigen aankopen.

Wat een dwaas. En met zijn antivoetbal en het onvermogen om moderner te kunnen voetballen laat hij ken geen hele geweldige coach te zijn.
Loetje
 Loetje - woensdag 11 maart 2020 - 08:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 maart 2020 - 07:45 schreef remco k het volgende:

[..]

Niet zo openlijk als nu. Maar het is gewoon een naar mannetje.

Ook hoe hij in de per Dombele aanpakt. Dat zou hij nooit doen bij eigen aankopen.

Wat een dwaas. En met zijn antivoetbal en het onvermogen om moderner te kunnen voetballen laat hij ken geen hele geweldige coach te zijn.
Van Gaal vergeten gap? Dat had akelig veel weg van dit
remco k
 remco k - woensdag 11 maart 2020 - 09:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 maart 2020 - 08:50 schreef Loetje het volgende:

[..]

Van Gaal vergeten gap? Dat had akelig veel weg van dit
Toch anders in mijn beleving. Maar goed. Altijd al een nare man gevonden.

En ook gewoon niet zo’n fantastische trainer.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 11 maart 2020 door remco k --
Loetje
 Loetje - woensdag 11 maart 2020 - 09:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 maart 2020 - 09:10 schreef remco k het volgende:

[..]

Toch anders in mijn beleving. Maar goed. Altijd al een nare man gevonden.

En ook gewoon niet zo’n fantastische trainer.
Dat ben ik dan weer 100% met je eens. Een klootzak als mens en een lafbek als trainer. Zou er niet onder willen voetballen in ieder geval

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5981
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Tussenstanden binnen en buitenland









0.1532399