BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Tussenstanden binnen en buitenland

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - zaterdag 15 augustus 2020 - 22:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2020 - 22:53 schreef Loetje het volgende:

[..]

Je weet hoe ik over deze 'overtredingen' denk. In mijn optiek kunnen ze er beiden weinig aan doen. Buitenspel zie je dat die gast bijna struikelt omdat die hem wil laten gaan en hindert er verder geen enkele City speler mee. Vandaar dat ik Kamphuis in deze als VAR kan volgen
Je kan er zo over denken. En dat ben ik ook met je eens.

Maar als je er altijd voor fluit in alle verschillende situaties.

En het is niet eens 1 moment, het zijn er twee.

Maar goed, iedereen zijn mening. Die van mij is dat die goal door beide momenten zou moeten worden afgekeurd. Jullie vinden het een terechte goal.

Prima toch.
remco k
 remco k - zaterdag 15 augustus 2020 - 22:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2020 - 22:55 schreef Loetje het volgende:

[..]

Heb er niet zoveel mee, maar dit is knap. Juve en City zijn geen kleintjes.

Voor Ajax wordt het straks echt nog billen knijpen. Hoop dat Bayern ze niet onderschat.

En Leipzig dan, 11 jaar na oprichting in de halve finale.
Lyon tenminste ook geen club van het grote geld. Doen toch vrij vaak mee na de winter in Europa. En leveren aardig wat goede spelers af in Europa.

Vaak jongens die elders niet slagen en daar hun tweede kans krijgen zoals depay.
Loetje
 Loetje - zaterdag 15 augustus 2020 - 22:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2020 - 22:56 schreef remco k het volgende:

[..]

Je kan er zo over denken. En dat ben ik ook met je eens.

Maar als je er altijd voor fluit in alle verschillende situaties.

En het is niet eens 1 moment, het zijn er twee.

Maar goed, iedereen zijn mening. Die van mij is dat die goal door beide momenten zou moeten worden afgekeurd. Jullie vinden het een terechte goal.

Prima toch.
Daarom, discussie is niet strafbaar.

Maar dat is sowieso wel vaak, dat 2 dezelfde momenten anders worden beoordeeld. Kijk die gele kaart van Dubuis, 2 minuten later doet De Bruyne praktisch hetzelfde alleen trekt ietsje eerder terug en die kreeg geen geel.
Loetje
 Loetje - zaterdag 15 augustus 2020 - 23:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2020 - 22:57 schreef remco k het volgende:

[..]

Lyon tenminste ook geen club van het grote geld. Doen toch vrij vaak mee na de winter in Europa. En leveren aardig wat goede spelers af in Europa.

Vaak jongens die elders niet slagen en daar hun tweede kans krijgen zoals depay.
Met name dat eerste. Die leveren echt veel af.

Zou hun ook wat vaker op de Future Cup bij ons willen zien, die jeugd moet wel goed zijn daar.

Depay is wel een beest geworden. Tijd om naar zijn plafond te gaan zoals een Dortmund. Had hem graag in plaats van Werner bij Chelsea gezien onder Lampard.
Loetje
 Loetje - zaterdag 15 augustus 2020 - 23:02   quote  deeplink  
Begint wel op te vallen trouwens. Guardiola ieder jaar tot maart uitstekend en in de eindfase gaat het helemaal mis en vaak door deze rare streken.
Eide
 Eide - zondag 16 augustus 2020 - 00:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2020 - 22:51 schreef remco k het volgende:

[..]

Tsjaa. Mannelijk voetbal staat nergens in de regels omschreven.

Voor op de hakken lopen wordt normaal altijd gefloten.
Omdat scheidsrechters dan in een flits moeten kijken en beslissen. Nu heeft een VAR rustig tijd om te kijken en ziet die dat Dembele hier helemaal niets aan kan doen. Hij kan niet zomaar verdwijnen. Laporte loopt bewust voor de voeten van Dembele langs zonder dat die het kan zien. Als Laporte op die wijze tegen Dembele aan was gelopen was het resultaat idem geweest, of een overtreding in het voordeel van OL.

Nee hoor, prima beslissing.

De buitenspelsituatie vind ik veel lastiger om te beoordelen. Dat zit veel meer op een grijs gebied. Ik denk dat heel veel scheidsrechters die hadden afgekeurd, en eerlijk gezegd vind ik ook epersoonlijk dat die afgekeurd had moeten worden. De speler bemoeid zich wel degelijk met het spel, ook al is het een overstapje om de bal niet te raken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 16 augustus 2020 door Eide --
Eide
 Eide - zondag 16 augustus 2020 - 00:40   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 16 augustus 2020 door Eide --
Loetje
 Loetje - zondag 16 augustus 2020 - 14:09   quote  deeplink  
Verwacht vanavond ook nog wel een potje hoor in de EL. Sevilla - Manchester United.
remco k
 remco k - zondag 16 augustus 2020 - 14:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 augustus 2020 - 14:09 schreef Loetje het volgende:
Verwacht vanavond ook nog wel een potje hoor in de EL. Sevilla - Manchester United.
Toch is het niet het Sevilla van emery.
Loetje
 Loetje - zondag 16 augustus 2020 - 14:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 augustus 2020 - 14:50 schreef remco k het volgende:

[..]

Toch is het niet het Sevilla van emery.
Verre van, maar het blijft wel een cupfighter in de EL
Eide
 Eide - zondag 16 augustus 2020 - 14:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 augustus 2020 - 14:09 schreef Loetje het volgende:
Verwacht vanavond ook nog wel een potje hoor in de Sevilla Cup.
FTFY
Peterhs
 Peterhs - zondag 16 augustus 2020 - 23:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 augustus 2020 - 00:40 schreef Eide het volgende:

De buitenspelsituatie vind ik veel lastiger om te beoordelen. Dat zit veel meer op een grijs gebied. Ik denk dat heel veel scheidsrechters die hadden afgekeurd, en eerlijk gezegd vind ik ook epersoonlijk dat die afgekeurd had moeten worden. De speler bemoeid zich wel degelijk met het spel, ook al is het een overstapje om de bal niet te raken.
Dat vind ik klinkklare onzin. Je staat buitenspel als je de bal raakt. Hij raakt hem niet dus is het geen buitenspel. Valt geen speld tussen te krijgen dus is niet eens een discussie waard.
Zoals je zelf al eerder aangaf in een andere situatie. Hij staat daar nu eenmaal. Hij kan niet even in het niets oplossen. Hij laat hem lopen dus is er niets aan de hand.
Eide
 Eide - maandag 17 augustus 2020 - 05:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 augustus 2020 - 23:07 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Dat vind ik klinkklare onzin. Je staat buitenspel als je de bal raakt.
quote:
Regel 11 Buitenspel
1. Buitenspelpositie
Buitenspel zijn als zodanig is geen overtreding.
 
Een speler bevindt zich in buitenspelpositie indien:
• enig deel van zijn hoofd, lichaam of voeten op de helft van de tegenpartij is (m.u.v. de middenlijn) en
 • hij dichter bij de doellijn van de tegenpartij is dan zowel de bal als de voorlaatste tegenstander met enig deel van zijn hoofd, lichaam of voeten.
 
De handen en armen van alle spelers, ook van de doelverdedigers, worden buiten beschouwing gelaten.
 
Een speler bevindt zich niet in buitenspelpositie indien hij gelijk staat met de
 • voorlaatste tegenstander, of
• de laatste twee tegenstanders.
2. Strafbaar buitenspel
Een speler die zich in buitenspelpositie bevindt op het moment dat de bal wordt gespeeld of geraakt * door een medespeler, wordt alleen gestraft als hij actief betrokken raakt bij het spel door:
 
• in te grijpen in het spel door het spelen of raken van de bal, die door een medespeler is gespeeld of geraakt,
of
• een tegenstander in diens spel te beïnvloeden door
- te voorkomen dat een tegenstander de bal kan spelen of in staat is te spelen door duidelijk het
gezichtsveld van de tegenstander te blokkeren of
 - een tegenstander aan te vallen in strijd om de bal, of
- duidelijk te proberen de in de nabijheid zijnde bal te spelen waarbij deze handeling de tegenstander beïnvloedt, of
- een duidelijke actie te maken die duidelijk invloed heeft op de mogelijkheid van een tegenstander om de bal te spelen
        of
• door voordeel te trekken door de bal te spelen of een tegenstander in diens spel te beïnvloeden wanneer de bal
- terugkomt of van richting is veranderd van de doelpaal, doellat, wedstrijdofficial of een tegenstander;
- bewust is gered door een tegenstander.
Er is wel degelijk sprake van een duidelijke actie te maken die duidelijk invloed heeft op de mogelijkheid van een tegenstander om de bal te spelen want de tegenstander ziet de bal naar een gespeeld worden die buitenspel staat. Ondanks de overstap beïnvloed de speler wel degelijk het handelen van de tegenstander en dus kan het strafbaar buitenspel zijn.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 17 augustus 2020 door Eide --
Peterhs
 Peterhs - maandag 17 augustus 2020 - 07:44   quote  deeplink  
Het enige wat hij beïnvloed bij de tegenstander is dat de verdedigers al gezien waren op het moment dat de pass gespeeld werd, want die stonden zo goed als genageld aan de grond. Nee, in dit geval dus nog altijd oneens. Die bal werd op maat gegeven in de loop op snelheid. Daar doe je als verdediger niet veel tegen. Dat er dan toevallig iemand tussen staat beïnvloed niets. Zo heeft het VAR blijkbaar ook besloten.

Dan nog iets. Als voetballer weet je dat je door rent en voetbalt tot het fluitje gaat. Als je opgeeft omdat je een fluitje verwacht te horen doordat iemand in buitenspelpositie loopt die de bal enkel laat lopen, dan is dan zijn fout.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 17 augustus 2020 door Peterhs --
Loetje
 Loetje - maandag 17 augustus 2020 - 20:32   quote  deeplink  
Even een en ander op een rijtje omtrent de Champions League voor Ajax.

1. Als Olympique Lyon de Champions League wint, speelt Ajax niet direct Champions League en zal het dan in de play-offs moeten opnemen tegen Dynamo Zagreb, Astana, Ludogorets of Slavia Praag. In alle andere gevallen speelt Ajax direct Champions League.

Dan even een stapje verder. Wanneer Lyon dus niet wint en Ajax dus sowieso Champions League speelt, gaat het nog over de potten. In principe zit Ajax in pot 3. Om in pot 2 te komen zijn er 3 scenario's nodig en omtrent 2 daarvan hebben we binnen een kleine week duidelijkheid. Indeling in pot 2 betekent namelijk dat United, City, Barcelona en Chelsea worden ontlopen. Pot 3 lijkt dus vrijwel zeker een absolute poule des doods.

De 3 scenario's om in pot 2 te komen,
1: Bayern of Paris Saint Germain wint de Champions League

2: Sevilla of Sjakthar Donetsk wint de Europa League.

3: Benfica mag zich NIET via de voorronde kwalificeren voor de Champions League.

Hou dit bericht dus de komende week even in de gaten.
Komend jaar maak ik 1 groot Champions League topic voor alle wedstrijden en een lotingtopic apart.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 17 augustus 2020 door Loetje --
nummer10
 nummer10 - maandag 17 augustus 2020 - 21:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 augustus 2020 - 20:32 schreef Loetje het volgende:
Even een en ander op een rijtje omtrent de Champions League voor Ajax.

1. Als Olympique Lyon de Champions League wint, speelt Ajax niet direct Champions League en zal het dan in de play-offs moeten opnemen tegen Dynamo Zagreb, Astana, Lidogorets of Slavia Praag. In alle andere gevallen speelt Ajax direct Champions League.

Dan even een stapje verder. Wanneer Lyon dus niet wint en Ajax dus sowieso Champions League speelt, gaat het nog over de potten. In principe zit Ajax in pot 3. Om in pot 2 te komen zijn er 3 scenario's nodig en omtrent 2 daarvan hebben we binnen een kleine week duidelijkheid. Indeling in pot 2 betekent namelijk dat United, City, Barcelona en Chelsea worden ontlopen. Pot 4 lijkt dus vrijwel zeker een absolute poule des doods.

De 3 scenario's om in pot 2 te komen,
1: Bayern of Paris Saint Germain wint de Champions League

2: Sevilla of Sjakthar Donetsk wint de Europa League.

3: Benfica mag zich NIET via de voorronde kwalificeren voor de Champions League.

Hou dit bericht dus de komende week even in de gaten.
Komend jaar maak ik 1 groot Champions League topic voor alle wedstrijden en een lotingtopic apart.
weer lekker opdreef kerel.. ben heel benieuwd naar lyon, ik hoop dat ze het niet gaan halen in iedergeval
Loetje
 Loetje - maandag 17 augustus 2020 - 21:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 augustus 2020 - 21:01 schreef nummer10 het volgende:

[..]

weer lekker opdreef kerel.. ben heel benieuwd naar lyon, ik hoop dat ze het niet gaan halen in iedergeval
Hou je maar vast aan dat Lyon tegen Juve alle mazzel had en City waardeloos speelde. Ze treffen nu de op het moment best voetballende team ter wereld
Eide
 Eide - maandag 17 augustus 2020 - 21:56   quote  deeplink  
Geen tussenstand maar Settien is ontslagen bij Barcelona. De kans dat Barca serieus gaat aankloppen bij Koeman lijkt groot. Dan onstaat er ook weer een tombola bij het Nederlands elftal. Ik ben benieuwd.
nummer10
 nummer10 - maandag 17 augustus 2020 - 22:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 augustus 2020 - 21:56 schreef Eide het volgende:
Geen tussenstand maar Settien is ontslagen bij Barcelona. De kans dat Barca serieus gaat aankloppen bij Koeman lijkt groot. Dan onstaat er ook weer een tombola bij het Nederlands elftal. Ik ben benieuwd.
op voorhand van de voorzitter dacht ik, en hij wou dan schreuder meenemen..
nummer10
 nummer10 - maandag 17 augustus 2020 - 22:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 augustus 2020 - 21:23 schreef Loetje het volgende:

[..]

Hou je maar vast aan dat Lyon tegen Juve alle mazzel had en City waardeloos speelde. Ze treffen nu de op het moment best voetballende team ter wereld
ik ga duimen !
remco k
 remco k - maandag 17 augustus 2020 - 22:22   quote  deeplink  
Wenger zou zichzelf hebben aangeboden bij de knvb.

Koeman zou volgens de berichten morgen al gepresenteerd worden.
Loetje
 Loetje - maandag 17 augustus 2020 - 22:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 augustus 2020 - 22:22 schreef remco k het volgende:
Wenger zou zichzelf hebben aangeboden bij de knvb.

Koeman zou volgens de berichten morgen al gepresenteerd worden.
Als dat waar is, zou ik hem als ik de KNVB was op hun blote knieën binnenhalen
Loetje
 Loetje - maandag 17 augustus 2020 - 22:57   quote  deeplink  
Inter overtuigend met 5-0 naar de finale. Zijn voor mij favoriet tegen Sevilla. Dat zou wel betekenen dat wanneer Ajax CL haalt, pot 3 meteen zeker is.
Eide
 Eide - maandag 17 augustus 2020 - 22:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 augustus 2020 - 22:22 schreef remco k het volgende:
Wenger zou zichzelf hebben aangeboden bij de knvb.

Koeman zou volgens de berichten morgen al gepresenteerd worden.
De Boer misschien als opvolger? Peter Bosz en Erik ten Hag lijken mij de eerste keuzes maar beide zijn niet beschikbaar.
remco k
 remco k - dinsdag 18 augustus 2020 - 08:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 augustus 2020 - 22:59 schreef Eide het volgende:

[..]

De Boer misschien als opvolger? Peter Bosz en Erik ten Hag lijken mij de eerste keuzes maar beide zijn niet beschikbaar.
Heel lastig.

Frank heeft het na Ajax eigenlijk alleen maar heel slecht gedaan. Ik zou niet inzien op basis waarvan hij bondscoach zou moeten worden, kan daarnaast niet echt dealen met het type Depay.

Ik denk dat de knvb er alles aan zou moeten doen om van Gaal voor de groep te krijgen, en als dat niet lukt Advocaat weghalen bij Feyenoord.
remco k
 remco k - dinsdag 18 augustus 2020 - 08:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 augustus 2020 - 22:56 schreef Loetje het volgende:

[..]

Als dat waar is, zou ik hem als ik de KNVB was op hun blote knieën binnenhalen
Mooie naam inderdaad.

Maar wat heeft hij de laatste 10 jaar laten zien?
p111
 p111 - dinsdag 18 augustus 2020 - 09:32   quote  deeplink  
Niks en laat de KNVB nou maar voor een jongere generatie gaan.Met Advocaat/van Gaal/Wenger en Hiddink moet je gewoon stoppen en gaan beginnen met Frankie de Boer/Peter Bos/Erik ten Hag of van Bommel.
Loetje
 Loetje - dinsdag 18 augustus 2020 - 12:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2020 - 08:07 schreef remco k het volgende:

[..]

Mooie naam inderdaad.

Maar wat heeft hij de laatste 10 jaar laten zien?
Wat had hij de laatste 10 jaar aan materiaal? Alle goede spelers gingen naar andere clubs. Hij staat in ieder geval wel voor het voetbal wat mij aantrekt.
Loetje
 Loetje - dinsdag 18 augustus 2020 - 12:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2020 - 09:32 schreef p111 het volgende:
Niks en laat de KNVB nou maar voor een jongere generatie gaan.Met Advocaat/van Gaal/Wenger en Hiddink moet je gewoon stoppen en gaan beginnen met Frankie de Boer/Peter Bos/Erik ten Hag of van Bommel.
Ik hoop dat je niet serieus bent omtrent deze namen ;-)
nummer10
 nummer10 - dinsdag 18 augustus 2020 - 12:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2020 - 12:04 schreef Loetje het volgende:

[..]

Wat had hij de laatste 10 jaar aan materiaal? Alle goede spelers gingen naar andere clubs. Hij staat in ieder geval wel voor het voetbal wat mij aantrekt.
precies dit... volgens mij is arsenal zelfs nog verder afgezakt na zijn vertrek..
remco k
 remco k - dinsdag 18 augustus 2020 - 15:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2020 - 12:04 schreef Loetje het volgende:

[..]

Wat had hij de laatste 10 jaar aan materiaal? Alle goede spelers gingen naar andere clubs. Hij staat in ieder geval wel voor het voetbal wat mij aantrekt.
Volgens mij deed hij een heel groot deel van het aankoop beleid zelf. Dat hij dus minder materiaal had lag ook aan hemzelf.

Dat hij het voetbal dat we willen zien nastreeft ben ik helemaal met je eens.

We gaan het zien, dat Koeman die kant op gaat lijkt haast wel zeker.
Loetje
 Loetje - dinsdag 18 augustus 2020 - 16:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2020 - 15:03 schreef remco k het volgende:

[..]

Volgens mij deed hij een heel groot deel van het aankoop beleid zelf. Dat hij dus minder materiaal had lag ook aan hemzelf.

Dat hij het voetbal dat we willen zien nastreeft ben ik helemaal met je eens.

We gaan het zien, dat Koeman die kant op gaat lijkt haast wel zeker.
Deels wel de laatste jaren, maar ook wel met een imago dat de beste spelers niet naar Arsenal kwamen en ze het vaak moesten doen met de afdankertjes van United, Chelsea etc.

Kijk, Nederland zal nooit, maar dan ook nooit topfavoriet zijn op een eindtoernooi. Sterker nog, het is te hopen dat je het imago van gevaarlijke outsider ooit weer terug krijgt want de laatste jaren waren lachwekkend. Het is ook nog eens niet om aan te gluren. Dan zie je in ieder geval leuk voetbal en is het wellicht weet leuk er naar te kijken.

En aangezien we het van het talent moeten hebben wat er aan komt, heeft Wenger natuurlijk wel laten zien daar uitstekend mee te kunnen werken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 18 augustus 2020 door Loetje --
Eide
 Eide - dinsdag 18 augustus 2020 - 16:24   quote  deeplink  
Er komt geen buitenlandse bondscoach. Dat is een zwaktebod dat de KNVB nooit zal doen zolang er Nederlandse trainers van voldoende niveau zijn.
Loetje
 Loetje - dinsdag 18 augustus 2020 - 17:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2020 - 16:24 schreef Eide het volgende:
Er komt geen buitenlandse bondscoach. Dat is een zwaktebod dat de KNVB nooit zal doen zolang er Nederlandse trainers van voldoende niveau zijn.
Dat is inderdaad een hele nare enge ziekte daar. Zeker aangezien er op het moment ook bar weinig goede Nederlandse trainers zijn.
Eide
 Eide - dinsdag 18 augustus 2020 - 17:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2020 - 17:09 schreef Loetje het volgende:

[..]

Dat is inderdaad een hele nare enge ziekte daar. Zeker aangezien er op het moment ook bar weinig goede Nederlandse trainers zijn.
Bosz, Ten Hag en Slot als actieve trainers. Dan met smetjes maar ook successen De Boer, Cocu en Van Bronckhorst en nog oudgedienden als Ten Cate of Van Marwijk. De keuze is best heel ruim afhankelijk van het gezochte profiel en risico dat de KNVB bereid is te nemen.

Overigens zou een buitenlandse coach helemaal niet gek hoeven zijn. Een Jurgen Klinsmann of Ralf Rangnick met een goede Nederlandse assistent zou in mijn ogen prima zijn. Ik denk alleen dat de KNVB dat niet wil.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 18 augustus 2020 door Eide --
Loetje
 Loetje - dinsdag 18 augustus 2020 - 19:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2020 - 17:23 schreef Eide het volgende:

[..]

Bosz, Ten Hag en Slot als actieve trainers. Dan met smetjes maar ook successen De Boer, Cocu en Van Bronckhorst en nog oudgedienden als Ten Cate of Van Marwijk. De keuze is best heel ruim afhankelijk van het gezochte profiel en risico dat de KNVB bereid is te nemen.

Overigens zou een buitenlandse coach helemaal niet gek hoeven zijn. Een Jurgen Klinsmann of Ralf Rangnick met een goede Nederlandse assistent zou in mijn ogen prima zijn. Ik denk alleen dat de KNVB dat niet wil.
Dat is veel te optimistisch. Bosz is sowieso te duur, die verdiend bijna 4 miljoen per jaar. Slot heeft net een jaartje gehad en Ten Hag heeft eigenlijk ook nog heel weinig laten zien behalve een jaar goed te teren op topmateriaal.

Die 2 die jij noemt, zouden perfecte trainers zijn.
Loetje
 Loetje - dinsdag 18 augustus 2020 - 20:45   quote  deeplink  
Ik drink er vanavond eentje op Leipzig en de toekomstige beste trainer ter wereld, Julian Nagelsmann. Hup Leipzig!
Loetje
 Loetje - dinsdag 18 augustus 2020 - 21:13   quote  deeplink  
Die staan stijf van de spanning. PSG goed begonnen.
remco k
 remco k - dinsdag 18 augustus 2020 - 21:17   quote  deeplink  
Psg voorlopig een stuk beter en scherper.
remco k
 remco k - dinsdag 18 augustus 2020 - 21:17   quote  deeplink  
Prachtige goal trouwens.
remco k
 remco k - dinsdag 18 augustus 2020 - 21:34   quote  deeplink  
Leipzig met wel heel veel overtredingen.
Loetje
 Loetje - dinsdag 18 augustus 2020 - 21:43   quote  deeplink  
Pot beslist. Naar mijn idee staat Leipzig echt stijf van de angst. Totaal onherkenbaar.

Had zelfs verwacht dat hun met hun collectief PSG eruit zouden knikkeren.
remco k
 remco k - dinsdag 18 augustus 2020 - 21:43   quote  deeplink  
Man man wat maakt Leipzig het psg makkelijk zeg.

Het heeft amper de kwaliteit van een oefenpot dit.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 18 augustus 2020 - 23:16   quote  deeplink  
nu maar hopen op bayern morgen
p111
 p111 - woensdag 19 augustus 2020 - 09:11   quote  deeplink  
Dit is voor het eerst dat ik voor Bayern ben,best eng eigenlijk.
Eide
 Eide - woensdag 19 augustus 2020 - 09:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2020 - 21:43 schreef remco k het volgende:
Man man wat maakt Leipzig het psg makkelijk zeg.

Het heeft amper de kwaliteit van een oefenpot dit.
PSG speelde ook wel heel goed hoor. Leipzig kreeg ook geen moment om te voetballen.
p111
 p111 - woensdag 19 augustus 2020 - 10:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2020 - 12:28 schreef nummer10 het volgende:

[..]

precies dit... volgens mij is arsenal zelfs nog verder afgezakt na zijn vertrek..
Sorry maar die generatie trainers hebben het prima gedaan,maar het is echt tijd voor de wat jongere generatie.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 19 augustus 2020 door p111 --
remco k
 remco k - woensdag 19 augustus 2020 - 10:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 augustus 2020 - 09:30 schreef Eide het volgende:

[..]

PSG speelde ook wel heel goed hoor. Leipzig kreeg ook geen moment om te voetballen.
PSG speelde niet slecht hoor, maar ik vond er amper tempo inzitten als ik eerlijk ben.

Leipzig leek stijf te staan van de spanning, en het ging vaak al verkeerd bij de meest simpele passes..
remco k
 remco k - woensdag 19 augustus 2020 - 21:17   quote  deeplink  
Lyon drie mega kansen in het eerste kwartier.

Bayern 1 grote kans maar wel gewoon de mindere van Lyon.
remco k
 remco k - woensdag 19 augustus 2020 - 21:18   quote  deeplink  
Bayern uit het niets op 1-0. Wat een prachtige goal.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3143
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Tussenstanden binnen en buitenland









0.1644570