BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Tussenstanden binnen en buitenland

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Ajax we love you
 Ajax we love you - vrijdag 28 augustus 2020 - 11:05   quote  deeplink  
Wel lekker dat AZ door is, dan spelen nu AJax, AZ en Feijenoord iig in Europa tot de winterstop. NU Willem II en PSV nog en dan punten binnenharken voor Nederland, dan zitten we volgend jaar en het jaar erop ook in de poulefase van de CL.
remco k
 remco k - vrijdag 28 augustus 2020 - 11:33   quote  deeplink  
Maar AZ deze voorronde wel als eindstation..

Alle stuivers voor Ajax.
Ajax we love you
 Ajax we love you - vrijdag 28 augustus 2020 - 16:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2020 - 11:33 schreef remco k het volgende:
Maar AZ deze voorronde wel als eindstation..

Alle stuivers voor Ajax.
Ik hoop dat ze nog 1 ronde verder komen (voor de NL punten) en dan mogen ze de EL in, want in de CL hebben ze niets te zoeken.

Wel grappig dat door Corona, ze maar 1 wedstrijd spelen en meer punten krijgen.
Bij winst zouden ze 1 punt per wedstrijd krijgen. Nu speelde ze gelijk en kregen beide ploegen een half punt. Maar Az won in verlenging en vanwege het feit dat de 2de wedstrijd niet gespeeld wordt kreeg AZ dat extra winstpuntje. 1.5 punten voor 1 wedstrijdje, dat komt neer op 1x winnen en 1x gelijk volgens het normale schema
.
Nu kan je in de voorronde "flinke" extra punten pakken als je de EL groepsfase haalt. Elke overwinning in de voorronde telt als 2 overwinningen.

Daarentegen als je verliest, dan pakt die andere ploeg 2 overwinningen voor hun land...
Loetje
 Loetje - vrijdag 28 augustus 2020 - 16:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2020 - 16:29 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Ik hoop dat ze nog 1 ronde verder komen (voor de NL punten) en dan mogen ze de EL in, want in de CL hebben ze niets te zoeken.

Wel grappig dat door Corona, ze maar 1 wedstrijd spelen en meer punten krijgen.
Bij winst zouden ze 1 punt per wedstrijd krijgen. Nu speelde ze gelijk en kregen beide ploegen een half punt. Maar Az won in verlenging en vanwege het feit dat de 2de wedstrijd niet gespeeld wordt kreeg AZ dat extra winstpuntje. 1.5 punten voor 1 wedstrijdje, dat komt neer op 1x winnen en 1x gelijk volgens het normale schema
.
Nu kan je in de voorronde "flinke" extra punten pakken als je de EL groepsfase haalt. Elke overwinning in de voorronde telt als 2 overwinningen.

Daarentegen als je verliest, dan pakt die andere ploeg 2 overwinningen voor hun land...
AZ heeft de EL al. Daar hoefde ze maar 1 potje voor te winnen. Gewoon meteen uitgeschakeld worden die arrogante kaasklungels
nummer10
 nummer10 - vrijdag 28 augustus 2020 - 16:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2020 - 16:40 schreef Loetje het volgende:

[..]

AZ heeft de EL al. Daar hoefde ze maar 1 potje voor te winnen. Gewoon meteen uitgeschakeld worden die arrogante kaasklungels
hahaha en zo is het !
Ajax we love you
 Ajax we love you - vrijdag 28 augustus 2020 - 17:03   quote  deeplink  
Nee joh, dan hebben ze minder wedstrijden, laat ze lekker moe worden, net als PSV.
Loetje
 Loetje - vrijdag 28 augustus 2020 - 19:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2020 - 17:03 schreef Ajax we love you het volgende:
Nee joh, dan hebben ze minder wedstrijden, laat ze lekker moe worden, net als PSV.
Ik wordt er al moe van zonder dat ik hoef te spelen, dan worden hun ook moe van zichzelf. Dus niet nodig...
Eide
 Eide - maandag 31 augustus 2020 - 13:34   quote  deeplink  
AZ heeft Dynamo Kiev geloot. Dynamo Kiev is zeker niet meer de goede ploeg van een paar jaar geleden maar een makkelijke tegenstander is het niet. Ik gun AZ heel veel succes bij de kwalificatie voor de Europa League.
Loetje
 Loetje - maandag 31 augustus 2020 - 13:44   quote  deeplink  
Ik hoop dat ze helemaal geslacht worden daar in Kiev
remco k
 remco k - maandag 31 augustus 2020 - 15:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 augustus 2020 - 13:34 schreef Eide het volgende:
AZ heeft Dynamo Kiev geloot. Dynamo Kiev is zeker niet meer de goede ploeg van een paar jaar geleden maar een makkelijke tegenstander is het niet. Ik gun AZ heel veel succes bij de kwalificatie voor de Europa League.
Az is toch al zeker van de Europa league?
Eide
 Eide - maandag 31 augustus 2020 - 16:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 augustus 2020 - 15:42 schreef remco k het volgende:

[..]

Az is toch al zeker van de Europa league?
Zeker.
Eide
 Eide - dinsdag 01 september 2020 - 05:04   quote  deeplink  
En melden maar weer.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 01 september 2020 - 12:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 september 2020 - 05:04 schreef Eide het volgende:
En melden maar weer.
?
Eide
 Eide - dinsdag 01 september 2020 - 16:29   quote  deeplink  
Weer zo'n bot die sex-sites kwam spammen
remco k
 remco k - vrijdag 04 september 2020 - 22:32   quote  deeplink  
Wat een verschrikkelijke scheidsrechter bij oranje Polen zeg.

Depay krijgt veel te veel mee en kaarten om amper niets.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 05 september 2020 - 01:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 september 2020 - 22:32 schreef remco k het volgende:
Wat een verschrikkelijke scheidsrechter bij oranje Polen zeg.

Depay krijgt veel te veel mee en kaarten om amper niets.
heb het een beetje gezien, liep te slapen door de pot... als depay en wijnaldum naar barca gaan weet ik nu al hoe het gaat met koeman ( wat je eigenlijk al weet)
remco k
 remco k - zaterdag 05 september 2020 - 10:07   quote  deeplink  
Depay en Wijnaldum doen het momenteel gewoon geweldig en zijn mede de motoren van een prima presterend Nederlands elftal.

Ik zie ze daar juist wel slagen.
Eide
 Eide - zaterdag 05 september 2020 - 10:12   quote  deeplink  
Ik vond het Nederlands elftal zeer acceptabel. In de wetenschap dat de meesten sinds de corona-uitbraak geen officiele wedstrijd meer hebben gespeeld was het prima, zeker tegen een stugge tegenstander als Polen.
p111
 p111 - zaterdag 05 september 2020 - 11:17   quote  deeplink  
Sorry,ik heb de hele wedstrijd gekeken,maar ik heb hele Wijnaldum niet gezien.Het is dat ik weet dat hij meedeed anders zou ik het niet geloven.Als hij naar Barca gaat dan graaft Koeman zijn eigen graf.Is totaal geen Barca speler.
Loetje
 Loetje - zaterdag 05 september 2020 - 12:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 september 2020 - 10:07 schreef remco k het volgende:
Depay en Wijnaldum doen het momenteel gewoon geweldig en zijn mede de motoren van een prima presterend Nederlands elftal.

Ik zie ze daar juist wel slagen.
Ik ook, als je je realiseert dat Koeman minder voor het tikkie-takka voetbal zal gaan maar spelers puur op hun kwaliteit zal benutten... Als je meeneemt hoe erg Barca afgelopen jaar uit elkaar stond, is bijvoorbeeld Wijnaldum een perfecte speler daarvoor.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 05 september 2020 - 13:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 september 2020 - 12:17 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik ook, als je je realiseert dat Koeman minder voor het tikkie-takka voetbal zal gaan maar spelers puur op hun kwaliteit zal benutten... Als je meeneemt hoe erg Barca afgelopen jaar uit elkaar stond, is bijvoorbeeld Wijnaldum een perfecte speler daarvoor.
zou kunnen.. denk alleen niet dat de wens het gaan accepteren als hij daarvan afstapt, denk ook niet dat koeman er lang zit overigens.. maar goed dat is koffiedik kijken..
Pietje
 Pietje - zaterdag 05 september 2020 - 14:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 september 2020 - 10:12 schreef Eide het volgende:
Ik vond het Nederlands elftal zeer acceptabel. In de wetenschap dat de meesten sinds de corona-uitbraak geen officiele wedstrijd meer hebben gespeeld was het prima, zeker tegen een stugge tegenstander als Polen.
Wat mij vooral opviel, was dat de Oranjespelers jacht maakten op de bal na balverlies. Het leek op het Ajax van Peter Bosz: de 20 seconden (of zoiets) regel.
Polen vond ik wel heel erg taai met hun speelwijze: antivoetbal en de bus parkeren. Nou hoefden zij het publiek natuurlijk niet te vermaken, want er was geen publiek :-)

En uiteraard heb je gelijk wat betreft het missen van wedstrijdritme. Juist daarom vond ik het Nederlands elftal ronduit goed en enthousiast spelen.
Eide
 Eide - zaterdag 05 september 2020 - 15:06   quote  deeplink  
Ik vond de speelwijze van Polen vreemd. Ze hebben de kwaliteit om heel ander voetbal te spelen, maar ze kiezen elke keer voor catenaccio. Zelfs op achterstand veranderde er niets.

Bij het Nederlands elftal vond ik Frenkie en Depay verschrikkelijk goed. Met een werker als Wijnaldum en topverdediger Van Dijk erbij heb je dan al een zeer acceptabel elftal. Ik vond Ake en Hateboer ook verdienstelijk spelen.

Zowel Promes als Bergwijn vond ik niet geweldig. Promes wist Depay nog goed te vinden in de combinatie maar Bergwijn, behoudens de goal, toch erg onzichtbaar. De Roon blijft een bijzondere. Ik vond hem niet heel briljant, maar hij is in Italië echt een van de besten op die positie. Als De Roon niet speelt wordt Nederland ook geen betere ploeg. Hij is zo'n onzichtbare kracht die ik denk ik nog ens moet leren waarderen.
Pietje
 Pietje - zaterdag 05 september 2020 - 15:33   quote  deeplink  
Ik ben het zeker met je eens hoor. Bij de betere spelers vond ik ook Joël Veltman behoren. Resoluut in zijn optreden.
Eide
 Eide - zaterdag 05 september 2020 - 20:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 september 2020 - 15:33 schreef Pietje het volgende:
Ik ben het zeker met je eens hoor. Bij de betere spelers vond ik ook Joël Veltman behoren. Resoluut in zijn optreden.
Zeker, maar Veltman is sowieso veel beter dan hij wordt afgeschilderd.
remco k
 remco k - zondag 06 september 2020 - 00:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 september 2020 - 13:26 schreef nummer10 het volgende:

[..]

zou kunnen.. denk alleen niet dat de wens het gaan accepteren als hij daarvan afstapt, denk ook niet dat koeman er lang zit overigens.. maar goed dat is koffiedik kijken..
Het publiek accepteerde Valverde en ook setien die beiden afbraak voetbal op de mat wisten te leggen.

Ze zijn daar veeleisend, maar veel minder richting trainer en spelers dan naar het bestuur de laatste jaren.
Pietje
 Pietje - zondag 06 september 2020 - 00:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 september 2020 - 20:47 schreef Eide het volgende:

[..]

Zeker, maar Veltman is sowieso veel beter dan hij wordt afgeschilderd.
Dat is beslist een feit. Door sommigen werd hij jammergenoeg totaal afgebrand. En dat vond ik niet terecht.
nummer10
 nummer10 - zondag 06 september 2020 - 01:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 september 2020 - 00:09 schreef remco k het volgende:

[..]

Het publiek accepteerde Valverde en ook setien die beiden afbraak voetbal op de mat wisten te leggen.

Ze zijn daar veeleisend, maar veel minder richting trainer en spelers dan naar het bestuur de laatste jaren.
zeker ! ze willen dat de voorzitter opstapt.. laat nu net de opvolgers dit niet willen

maar snap je punt

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 september 2020 door nummer10 --
remco k
 remco k - maandag 07 september 2020 - 21:11   quote  deeplink  
Wat is dit voor belachelijk iets met de scheidsrechters?

Gewoon een 100% penalty voor Memphis wordt niet gegeven. En chielini geeft een 100% elleboogstoot. Dat is gewoon rood.
remco k
 remco k - maandag 07 september 2020 - 21:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 september 2020 - 01:08 schreef nummer10 het volgende:

[..]

zeker ! ze willen dat de voorzitter opstapt.. laat nu net de opvolgers dit niet willen

maar snap je punt
Die mogelijke opvolgers willen Bartomeu juist weg hebben.
pth
 pth - maandag 07 september 2020 - 21:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 september 2020 - 21:11 schreef remco k het volgende:
Wat is dit voor belachelijk iets met de scheidsrechters?

Gewoon een 100% penalty voor Memphis wordt niet gegeven. En chielini geeft een 100% elleboogstoot. Dat is gewoon rood.
Het is Brych hè. Is niet zo’n hele goeie ... Spel is voorlopig behoorlijk prut. Ben benieuwd wanneer Depay besluit ook de doeltrappen maar te nemen. Loopt nu overal en nergens, één.grote stoorzender die gozer. Kan echt wel voetballen maar zo heb je er niet zo veel aan.
remco k
 remco k - maandag 07 september 2020 - 21:20   quote  deeplink  
Veltman en Hateboer hebben het heel erg moeilijk.
remco k
 remco k - maandag 07 september 2020 - 21:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 september 2020 - 21:19 schreef pth het volgende:

[..]

Het is Brych hè. Is niet zo’n hele goeie ... Spel is voorlopig behoorlijk prut. Ben benieuwd wanneer Depay besluit ook de doeltrappen maar te nemen. Loopt nu overal en nergens, één.grote stoorzender die gozer. Kan echt wel voetballen maar zo heb je er niet zo veel aan.
Depay moet gewoon op 9 spelen en niet doen alsof hij ook maar iets van de vedette van het elftal is.
pth
 pth - maandag 07 september 2020 - 21:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 september 2020 - 21:20 schreef remco k het volgende:
Veltman en Hateboer hebben het heel erg moeilijk.
Zijn ook niet echt nationaal elftal niveau. Behoorlijk beperkte ballentrappers ...
pth
 pth - maandag 07 september 2020 - 21:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 september 2020 - 21:20 schreef remco k het volgende:

[..]

Depay moet gewoon op 9 spelen en niet doen alsof hij ook maar iets van de vedette van het elftal is.
Volledig eens, anders gewoon maar eens wisselen die stoorzender. Kan echt wel voetballen, maar is zeker niet de superster die hij denkt te zijn.
pth
 pth - maandag 07 september 2020 - 21:25   quote  deeplink  
Corona is in dit geval wel iets van een zegen ... mis het carnavalspubliek dat al aan het feesten slaat als de lichtmasten aangaan niet echt.
remco k
 remco k - maandag 07 september 2020 - 21:30   quote  deeplink  
Iemand de goal van Haaland gezien.

Wat een geweldenaar is dat.
pth
 pth - maandag 07 september 2020 - 21:31   quote  deeplink  
Snap dat nog bijna niemand echt wedstrijden in de benen heeft, maar dit doet redelijk pijn aan je ogen ... lijkt wel de lamme tegen de blinde tot nu toe. Heb werkelijk nog geen speler bij Oranje gezien waarvan ik denk, nou die speelt een prima pot. En nu nog achter ook ...
remco k
 remco k - maandag 07 september 2020 - 21:31   quote  deeplink  
Pff. Die goal is zo verschrikkelijk terecht.

Nl had niet klagen als ze 3-0 achter hadden gestaan.

Nl wordt echt helemaal van de mat gespeeld.
pth
 pth - maandag 07 september 2020 - 21:36   quote  deeplink  
Hateboer, Veltman, de Roon ... pfff wat een niveau ... je bent al blij als die kneuters een bal over 3 meter naar dezelfde kleur kunnen spelen. Het ziet er ineens allemaal een stuk minder rooskleurig uit. Vond het tegen Polen al niet veel maar nu is het echt om te janken zo slecht.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 07 september 2020 door pth --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 07 september 2020 - 21:36   quote  deeplink  
Tja wat zijn die Italianen sterk aan de bal, Nederland hoeft niet te klagen...
Loetje
 Loetje - maandag 07 september 2020 - 21:36   quote  deeplink  
Het is eerste klas schijtbakkenvoetbal. Worden op werkelijk alle fronten afgetroefd en iedereen is doodsbang om ook maar één fatsoenlijke actie te maken. Met 0-1 komen ze nog heel goed weg.
remco k
 remco k - maandag 07 september 2020 - 21:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 september 2020 - 21:36 schreef pth het volgende:
Hateboer, Veltman, de Roon ... pfff wat een niveau ... je bent al blij als die kneuters een bal over 3 meter naar dezelfde kleur kunnen spelen. Het ziet er ineens allemaal een stuk minder rooskleurig uit. Vond het tegen Polen al niet veel maar nu is het echt om te janken zo slecht.
Sorry. Maar van de Beek Promes en Wijnaldum zijn misschien nog we slechter.
remco k
 remco k - maandag 07 september 2020 - 21:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 september 2020 - 21:36 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Tja wat zijn die Italianen sterk aan de bal, Nederland hoeft niet te klagen...
Ik vind Italië niet eens overdreven goed. Ze zijn een stuk beter aan de bal zonder een heel hoog tempo te spelen.
remco k
 remco k - maandag 07 september 2020 - 21:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 september 2020 - 21:36 schreef Loetje het volgende:
Het is eerste klas schijtbakkenvoetbal. Worden op werkelijk alle fronten afgetroefd en iedereen is doodsbang om ook maar één fatsoenlijke actie te maken. Met 0-1 komen ze nog heel goed weg.
Wat dacht je van al onze verdedigers die geen bal af willen pakken. Enige dat ze doen is afwachten.
Loetje
 Loetje - maandag 07 september 2020 - 21:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 september 2020 - 21:40 schreef remco k het volgende:

[..]

Wat dacht je van al onze verdedigers die geen bal af willen pakken. Enige dat ze doen is afwachten.
Dat zeg ik, er is er niet een die één fatsoenlijke actie durft te maken. Dat geldt voor iedereen en een actie is ook ingrijpen.

Maargoed, ik lig er niet wakker van want geef om dat hele NL niks. Meest schijnheilige bende wat er bestaat.
pth
 pth - maandag 07 september 2020 - 21:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 september 2020 - 21:38 schreef remco k het volgende:

[..]

Sorry. Maar van de Beek Promes en Wijnaldum zijn misschien nog we slechter.
Zijn inderdaad niet best, vooral Wijnaldum is wederom om te janken maar slechter dan Hateboer, Veltman en de Roon? Dan moet je wel heel slecht zijn, die gasten kunnen er werkelijk geen ene kut van ... sjezus wat een onvoorstelbare kut voetballers zijn dat zeg ...
Loetje
 Loetje - maandag 07 september 2020 - 21:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 september 2020 - 21:30 schreef remco k het volgende:
Iemand de goal van Haaland gezien.

Wat een geweldenaar is dat.
Was heel fraai hoe die hem ineens nam ja.
pth
 pth - maandag 07 september 2020 - 21:48   quote  deeplink  
En die Lodeweges, die aardige man, dat tactisch genie verandert ....... helemaal niets.
remco k
 remco k - maandag 07 september 2020 - 21:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 september 2020 - 21:45 schreef pth het volgende:

[..]

Zijn inderdaad niet best, vooral Wijnaldum is wederom om te janken maar slechter dan Hateboer, Veltman en de Roon? Dan moet je wel heel slecht zijn, die gasten kunnen er werkelijk geen ene kut van ... sjezus wat een onvoorstelbare kut voetballers zijn dat zeg ...
Van de Beek vind ik persoonlijk de minste man op het veld.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 8733
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Tussenstanden binnen en buitenland









0.1389319