BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Tussenstanden binnen en buitenland

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Eide
 Eide - zaterdag 22 augustus 2020 - 16:37   quote  deeplink  
O19 nu met een penalty tegen. Over en sluiten.
Eide
 Eide - zaterdag 22 augustus 2020 - 16:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2020 - 16:37 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Zijn ook niet de minste spelers gelijk.
Nee, zeker niet. De Ajaxfilosofie is medogenloos wat dat betreft. Jeugdprijzen tellen simpelweg niet.
pth
 pth - zaterdag 22 augustus 2020 - 16:39   quote  deeplink  
En nu ook een penalty tegen ... en 3-0. Geweldig beleid en planning van Erikje de Boskabouter en zijn dwergjes.
remco k
 remco k - zaterdag 22 augustus 2020 - 16:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2020 - 16:13 schreef Eide het volgende:

[..]

Ach man, die vent begint al te duiken voordat Stekelenburg in de buurt is.
Zeker waar. Maar hij gaat veel te snel naar de grond.
remco k
 remco k - zaterdag 22 augustus 2020 - 16:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2020 - 16:39 schreef pth het volgende:
En nu ook een penalty tegen ... en 3-0. Geweldig beleid en planning van Erikje de Boskabouter en zijn dwergjes.
Huh?

WT heeft ten Hag daarmee te maken.

Die jongens bouwen toch gewoon veel meer weerstand op door in de voorbereiding met het eerste te draaien.
Loetje
 Loetje - zaterdag 22 augustus 2020 - 16:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2020 - 16:39 schreef pth het volgende:
En nu ook een penalty tegen ... en 3-0. Geweldig beleid en planning van Erikje de Boskabouter en zijn dwergjes.
Of je bent de realiteit helemaal kwijt, of je zoekt een zondebok want dit slaat werkelijk helemaal nergens op.
pth
 pth - zaterdag 22 augustus 2020 - 16:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2020 - 16:42 schreef remco k het volgende:

[..]

Huh?

WT heeft ten Hag daarmee te maken.

Die jongens bouwen toch gewoon veel meer weerstand op door in de voorbereiding met het eerste te draaien.
In een weekje zeker? En waarvoor dan? Zijn zo jong dat ze echt nog niet in Ajax 1’komen! Misschien een keer een invalbeurtje. Dan had ik het sterkst mogelijke elftal laten spelen in de Youth League en aan de verdere PR voor de Ajax jeugdopleiding gewerkt. Mag door Ajax misschien als onbelangrijk worden gezien, maar in de rest van de wereld telt zo’n toernooi wel degelijk. Maar goed ieder zijn mening (en het zal wel bekend zijn dat ik helemaal niets heb met die kale stotteraar die ik een totale mafklapper vind. En het is die mafklapper O19 zwaar kansloos maakt voor een helft oefenpotje tegen Wolfsberger ... daar wordt je een partij een betere voetballer van).
pth
 pth - zaterdag 22 augustus 2020 - 16:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2020 - 16:46 schreef Loetje het volgende:

[..]

Of je bent de realiteit helemaal kwijt, of je zoekt een zondebok want dit slaat werkelijk helemaal nergens op.
Dat is jouw mening en mijn mening is dat het belachelijk is om O19 te onthoofden voor een paar trainingen in Oostenrijk en 2 onbenullige oefenpotjes waarbij die jonge jongens maar nauwelijks speeltijd krijgen. Je hebt nog oefenwedstrijden zat en een heel jaar om ze aan de trainingen van Ajax 1 te laten wennen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 22 augustus 2020 door pth --
Eide
 Eide - zaterdag 22 augustus 2020 - 16:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2020 - 16:52 schreef pth het volgende:

[..]

Dat is jouw mening en mijn mening is dat het belachelijk is om O19 te onthoofden voor een paar trainingen in Oostenrijk en 2 onbenullige oefenpotjes waarbij die jonge jongens maar nauwelijks speeltijd krijgen. Je hebt nog oefenwedstrijden zat en een heel jaar om ze aan de trainingen van Ajax 1 te laten wennen.
Ten eerste is dat geen beleid van Ten Hag maar van Ajax. Ten tweede leren die gasten waarschijnlijk meer op dat trainingskamp dan van die paar potjes Youth League.

Prima dat je een andere mening, maar die schop richting Ten Hag slaat werkelijk helemaal nergens op.
Loetje
 Loetje - zaterdag 22 augustus 2020 - 16:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2020 - 16:52 schreef pth het volgende:

[..]

Dat is jouw mening en mijn mening is dat het belachelijk is om O19 te onthoofden voor een paar trainingen in Oostenrijk en 2 onbenullige oefenpotjes waarbij die jonge jongens maar nauwelijks speeltijd krijgen. Je hebt nog oefenwedstrijden zat en een heel jaar om ze aan de trainingen van Ajax 1 te laten wennen.
Dit zijn de momenten om te laten zien waar je staat. Dit is Ajax zelf en niet Ten Hag. De komende oefenwedstrijden worden serieuzer en dan vallen de jonkies grotendeels af.
Loetje
 Loetje - zaterdag 22 augustus 2020 - 16:59   quote  deeplink  
Ajax begon in mijn optiek vreselijk goed. Jammer van de pingel die belachelijk was, maar patronen worden zichtbaar. Schuurs, Labyad, Gravenberch en Antony opnieuw uitstekend. Wel gaandeweg de eerste helft minder geworden, maar kansen zat gehad.

Wel jammer van Alvarez, jongen kan hier niet eens iets aan doen maar het is gewoon geen middenvelder
pth
 pth - zaterdag 22 augustus 2020 - 17:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2020 - 16:55 schreef Eide het volgende:

[..]

Ten eerste is dat geen beleid van Ten Hag maar van Ajax. Ten tweede leren die gasten waarschijnlijk meer op dat trainingskamp dan van die paar potjes Youth League.

Prima dat je een andere mening, maar die schop richting Ten Hag slaat werkelijk helemaal nergens op.
Ik denk dat er maar één is die bepaald wie er mee gaat op trainingskamp en dat is die kale. Waarbij ik er van baal dat op deze manier de meest prestigieuze jeugd prijs die er is op voorhand al gesaboteerd wordt. Als die jongens het moeten hebben van een weekje trainen met oefenpotjes waarbij ze ook nog nauwelijks spelen dan durf ik de bewering wel aan dat ze het eerste sowieso nooit bereiken. Daarnaast heb ik gewoon een tering hekel aan ten Hagje die wat mij betreft vanaf dag één Ajax onwaardig is geweest (maar dat is maar een mening en toevallig de mijne. Niet dat dat er iets toe doet want er is geen hond bij Ajax die zich ook maar iets aan mijn mening gelegen laat liggen).

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 22 augustus 2020 door pth --
nummer10
 nummer10 - zaterdag 22 augustus 2020 - 17:05   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2020 - 16:59 schreef Loetje het volgende:
Ajax begon in mijn optiek vreselijk goed. Jammer van de pingel die belachelijk was, maar patronen worden zichtbaar. Schuurs, Labyad, Gravenberch en Antony opnieuw uitstekend. Wel gaandeweg de eerste helft minder geworden, maar kansen zat gehad.

Wel jammer van Alvarez, jongen kan hier niet eens iets aan doen maar het is gewoon geen middenvelder
daarom snapte ik hem ook niet in de opstelling, misschien een laatste kans om het telaten zien.. geen idee, maar word wel wederom verkeerd gebruikt wat zonde is van zoon jongen.
Loetje
 Loetje - zaterdag 22 augustus 2020 - 17:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2020 - 17:04 schreef pth het volgende:

[..]

Ik denk dat er maar één is die bepaald wie er mee gaat op trainingskamp en dat is die kale. Waarbij ik er van baal dat op deze manier de meest prestigieuze jeugd prijs die er is op voorhand al gesaboteerd wordt. Als die jongens het moeten hebben van een weekje trainen met oefenpotjes waarbij ze ook nog nauwelijks spelen dan durf ik het de bewering wel aan dat ze het eerste sowieso nooit bereiken. Daarnaast heb ik gewoon een tering hekel aan ten Hagje die wat mij betreft vanaf dag één Ajax onwaardig is geweest (maar dat is maar een mening en toevallig de mijne
Prijzen tellen totaal niet in de jeugd. Spelers worden bijvoorbeeld op meer posities getest, gaan met verschillende elftallen mee en zo ook nu. Dat is Ten Hag ook verplicht trouwens.
Loetje
 Loetje - zaterdag 22 augustus 2020 - 17:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2020 - 17:05 schreef nummer10 het volgende:

[..]

daarom snapte ik hem ook niet in de opstelling, misschien een laatste kans om het telaten zien.. geen idee, maar word wel wederom verkeerd gebruikt wat zonde is van zoon jongen.
Misschien even geen alternatief nu?
Eide
 Eide - zaterdag 22 augustus 2020 - 17:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2020 - 17:06 schreef Loetje het volgende:

[..]

Prijzen tellen totaal niet in de jeugd. Spelers worden bijvoorbeeld op meer posities getest, gaan met verschillende elftallen mee en zo ook nu. Dat is Ten Hag ook verplicht trouwens.
Precies.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 22 augustus 2020 - 17:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2020 - 17:04 schreef pth het volgende:

[..]

Ik denk dat er maar één is die bepaald wie er mee gaat op trainingskamp en dat is die kale. Waarbij ik er van baal dat op deze manier de meest prestigieuze jeugd prijs die er is op voorhand al gesaboteerd wordt. Als die jongens het moeten hebben van een weekje trainen met oefenpotjes waarbij ze ook nog nauwelijks spelen dan durf ik het de bewering wel aan dat ze het eerste sowieso nooit bereiken. Daarnaast heb ik gewoon een tering hekel aan ten Hagje die wat mij betreft vanaf dag één Ajax onwaardig is geweest (maar dat is maar een mening en toevallig de mijne
ik heb ook de schurft aan hem zoals je weet, maar die jonge jochies leren echt wel meer bij dan bij zoon toernooi.. en tuurlijk had ajax meer kans met gravenberch, unuvar etc.. maar die ruiken nu aan het echte grote werk, en ik geloof echt wel dat je daar meer afgemat word dan bij o19 (dat neem ik tenminste aan)
Eide
 Eide - zaterdag 22 augustus 2020 - 17:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2020 - 17:05 schreef nummer10 het volgende:

[..]

daarom snapte ik hem ook niet in de opstelling, misschien een laatste kans om het telaten zien.. geen idee, maar word wel wederom verkeerd gebruikt wat zonde is van zoon jongen.
Alvarez zal normaal gesproken geen basisspeler zijn. Ik denk dat hij vooral kansen krijgt om zich te laten zien. Martinez is normaal gesproken onbesproken.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 22 augustus 2020 - 17:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2020 - 17:06 schreef Loetje het volgende:

[..]

Misschien even geen alternatief nu?
geen idee eigenlijk, eiting ? martinez ? kudus ? vdbeek.. verder niet gelezen of uitgezocht hoor of die mogelijkheden er waren of niet..
Loetje
 Loetje - zaterdag 22 augustus 2020 - 17:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2020 - 17:08 schreef Eide het volgende:

[..]

Alvarez zal normaal gesproken geen basisspeler zijn. Ik denk dat hij vooral kansen krijgt om zich te laten zien. Martinez is normaal gesproken onbesproken.
Ik denk dat Martinez de opvolger van Nico gaat worden.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 22 augustus 2020 - 17:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2020 - 17:09 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik denk dat Martinez de opvolger van Nico gaat worden.
ALS die weggaat denk ik dat zeer zeker ook, was hier ook al voor aangetrokken vorig jaar als ik me niet vergis.
Loetje
 Loetje - zaterdag 22 augustus 2020 - 17:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2020 - 17:08 schreef nummer10 het volgende:

[..]

geen idee eigenlijk, eiting ? martinez ? kudus ? vdbeek.. verder niet gelezen of uitgezocht hoor of die mogelijkheden er waren of niet..
Die jij noemt, zijn op Eiting na allemaal aanvallende spelers en Martinez is nu even linksback. Dus dan zijn de opties even beperkt
Loetje
 Loetje - zaterdag 22 augustus 2020 - 17:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2020 - 17:10 schreef nummer10 het volgende:

[..]

ALS die weggaat denk ik dat zeer zeker ook, was hier ook al voor aangetrokken vorig jaar als ik me niet vergis.
Klopt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 22 augustus 2020 door Loetje --
nummer10
 nummer10 - zaterdag 22 augustus 2020 - 17:11   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2020 - 17:10 schreef Loetje het volgende:

[..]

Die jij noemt, zijn op Eiting na allemaal aanvallende spelers en Martinez is nu even linksback. Dus dan zijn de opties even beperkt
dan word het dus tijd om een goede stofzuiger tehalen :P
Loetje
 Loetje - zaterdag 22 augustus 2020 - 17:11   quote  deeplink  
Wel even benieuwd naar Taylor nu tussen wat betere spelers.
Loetje
 Loetje - zaterdag 22 augustus 2020 - 17:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2020 - 17:11 schreef nummer10 het volgende:

[..]

dan word het dus tijd om een goede stofzuiger tehalen :P
Was al bekend.
pth
 pth - zaterdag 22 augustus 2020 - 17:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2020 - 17:07 schreef Eide het volgende:

[..]

Precies.
En dat voor een vereniging die zegt het te moeten hebben van zijn geweldige jeugdopleiding! Prima, dan zal ik het wel niet snappen (kan ik overigens prima mee leven. Ik zie liever mooi voetbal, ook bij O19, dan deze zogenaamde logica). Bij Benfica was overigens wel duidelijk dat die ten koste van alles door wilden ... gaven behoorlijk wat meer fysieke weerstand dan die kneuzen van Wolfsberger.
Eide
 Eide - zaterdag 22 augustus 2020 - 17:12   quote  deeplink  
Mooie aanval weer en weer een prima actie van Labyad. De redding was noodzakelijk.
Eide
 Eide - zaterdag 22 augustus 2020 - 17:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2020 - 17:12 schreef pth het volgende:

[..]

En dat voor een vereniging die zegt het te moeten hebben van zijn geweldige jeugdopleiding! Prima, dan zal ik het wel niet snappen
Jeugdprijzen tellen niet. Alleen de doorstroom naar Ajax 1 telt. Als Ajax dus de keuze moet maken tussen de Youth League of het meesturen van de grootste talent met Ajax 1 is die keuze uitermate simpel voor Ajax. Dat is het directe resultaat van de beleidswijzigingen die door Cruijff zijn ingezet en die uitvoering die Van der Sar en Overmars van de jeugdorganisatie verlangen.
Eide
 Eide - zaterdag 22 augustus 2020 - 17:17   quote  deeplink  
Ajax toch opvallend scherp vandaag. Geen zweem van de loomheid die eerder deze week zichtbaar was. RBS komt er niet aan te pas. Elke tweede bal is voor Ajax.
Loetje
 Loetje - zaterdag 22 augustus 2020 - 17:18   quote  deeplink  
Echt opnieuw een vreselijk sterke start van Ajax. Volgass-fußball. Enige wat Ajax na laat, is dat het nog altijd maar 1-2 staat
remco k
 remco k - zaterdag 22 augustus 2020 - 17:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2020 - 16:50 schreef pth het volgende:

[..]

In een weekje zeker? En waarvoor dan? Zijn zo jong dat ze echt nog niet in Ajax 1’komen! Misschien een keer een invalbeurtje. Dan had ik het sterkst mogelijke elftal laten spelen in de Youth League en aan de verdere PR voor de Ajax jeugdopleiding gewerkt. Mag door Ajax misschien als onbelangrijk worden gezien, maar in de rest van de wereld telt zo’n toernooi wel degelijk. Maar goed ieder zijn mening (en het zal wel bekend zijn dat ik helemaal niets heb met die kale stotteraar die ik een totale mafklapper vind. En het is die mafklapper O19 zwaar kansloos maakt voor een helft oefenpotje tegen Wolfsberger ... daar wordt je een partij een betere voetballer van).
Voor Ajax is de opleiding het allerbelangrijkste. Maar niet voor de jeugd elftallen zelf. Maar om ze aan te laten sluiten bij het eerste.

En ja die week kan een wereld van een verchil maken.

Niet voor de oefen wedstrijdjes alleen, maar voor de intensiteit en het beter leren kennen van je teamgenoten.
Loetje
 Loetje - zaterdag 22 augustus 2020 - 17:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2020 - 17:19 schreef remco k het volgende:

[..]

Voor Ajax is de opleiding het allerbelangrijkste. Maar niet voor de jeugd elftallen zelf. Maar om ze aan te laten sluiten bij het eerste.

En ja die week kan een wereld van een verchil maken.

Niet voor de oefen wedstrijdjes alleen, maar voor de intensiteit en het beter leren kennen van je teamgenoten.
En niet te vergeten: Voelen dat je gezien wordt en het eerste in de buurt komt! Dat motiveert wel he
remco k
 remco k - zaterdag 22 augustus 2020 - 17:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2020 - 17:07 schreef nummer10 het volgende:

[..]

ik heb ook de schurft aan hem zoals je weet, maar die jonge jochies leren echt wel meer bij dan bij zoon toernooi.. en tuurlijk had ajax meer kans met gravenberch, unuvar etc.. maar die ruiken nu aan het echte grote werk, en ik geloof echt wel dat je daar meer afgemat word dan bij o19 (dat neem ik tenminste aan)
Tot zover die eerlijke kans voor ten Hag.
pth
 pth - zaterdag 22 augustus 2020 - 17:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2020 - 17:14 schreef Eide het volgende:

[..]

Jeugdprijzen tellen niet. Alleen de doorstroom naar Ajax 1 telt. Als Ajax dus de keuze moet maken tussen de Youth League of het meesturen van de grootste talent met Ajax 1 is die keuze uitermate simpel voor Ajax. Dat is het directe resultaat van de beleidswijzigingen die door Cruijff zijn ingezet en die uitvoering die Van der Sar en Overmars van de jeugdorganisatie verlangen.
Deze jongens gaan op dit moment (op Gravenberch na) niet toegevoegd worden aan de selectie van Ajax 1. Dus de logica van deze redenatie ontgaat mij een beetje .... Een aantal valt straks weer terug in O19 en misschien dat een enkeling minuten gaat maken in Jong Ajax. Er zal vast wel een keer een invalbeurtje in het eerste bij zitten, maar dat is het dan ook. Je moet tegenwoordiger wel verdomd goed zijn wil doorstromen naar Ajax 1 een ABCtje zijn. Gaat alleen maar erger worden als Ajax met gemak spelers van 15-20 miljoen kan binnenharken.
Eide
 Eide - zaterdag 22 augustus 2020 - 17:23   quote  deeplink  
Zeker, maar als je ze niet de kans geeft om aan dit niveau te wennen wordt het alleen maar moeilijker. Laat maar zien of je overeind kan blijven tijdens zo'n trainingskamp.

Daarnaast hebben Taylor en Unuvar beide bijvoorbeeld al officieel gedebuteerd bij Ajax 1.
pth
 pth - zaterdag 22 augustus 2020 - 17:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2020 - 17:19 schreef remco k het volgende:

[..]

Voor Ajax is de opleiding het allerbelangrijkste. Maar niet voor de jeugd elftallen zelf. Maar om ze aan te laten sluiten bij het eerste.

En ja die week kan een wereld van een verchil maken.

Niet voor de oefen wedstrijdjes alleen, maar voor de intensiteit en het beter leren kennen van je teamgenoten.
Prima daar heb je nog 51 weken voor en dan had O19 gewoon een kans gehad om iets moois te bereiken. Ik geloof er in dat spelers beter worden van strijden om relevante prijzen en niet van een weekje trainingskamp in Oostenrijk (kan gewoon wekelijks naast de Arena).
Maar ieder z’n mening en de jouwe is anders dan die van mij .... en dat is wat mij betreft prima.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 22 augustus 2020 - 17:25   quote  deeplink  
Had het trainingskamp gehouden waar de wedstrijden van de Youth League in de buurt gespeeld zouden worden en je had het kunnen combineren.
remco k
 remco k - zaterdag 22 augustus 2020 - 17:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2020 - 17:21 schreef pth het volgende:

[..]

Deze jongens gaan op dit moment (op Gravenberch na) niet toegevoegd worden aan de selectie van Ajax 1. Dus de logica van deze redenatie ontgaat mij een beetje .... Een aantal valt straks weer terug in O19 en misschien dat een enkeling minuten gaat maken in Jong Ajax. Er zal vast wel een keer een invalbeurtje in het eerste bij zitten, maar dat is het dan ook. Je moet tegenwoordiger wel verdomd goed zijn wil doorstromen naar Ajax 1 een ABCtje zijn. Gaat alleen maar erger worden als Ajax met gemak spelers van 15-20 miljoen kan binnenharken.
Unuvar timber en hanssen maakten hun minuten al in jong Ajax.

En wat er van de week al uit kwam. Ajax laat meer talenten debuteren dan in heel wat andere jaren.

Dat ze die kans dus niet krijgen is niet waar.
remco k
 remco k - zaterdag 22 augustus 2020 - 17:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2020 - 17:25 schreef pth het volgende:

[..]

Prima daar heb je nog 51 weken voor en dan had O19 gewoon een kans gehad om iets moois te bereiken. Ik geloof er in dat spelers beter worden van strijden om relevante prijzen en niet van een weekje trainingskamp in Oostenrijk (kan gewoon wekelijks naast de Arena).
Maar ieder z’n mening en de jouwe is anders dan die van mij .... en dat is wat mij betreft prima.
Dan sta je dus niet achter de filosofie van Ajax. Die staat namelijk haaks op die van jou.

Maar verder prima inderdaad.
Eide
 Eide - zaterdag 22 augustus 2020 - 17:27   quote  deeplink  
Oh, wat een lekkere goal van DOnny.
remco k
 remco k - zaterdag 22 augustus 2020 - 17:27   quote  deeplink  
Phoe die zit er lekker in zeg.
Loetje
 Loetje - zaterdag 22 augustus 2020 - 17:28   quote  deeplink  
De dikverdiende 1-3. Geweldige goal wederom
Loetje
 Loetje - zaterdag 22 augustus 2020 - 17:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2020 - 17:25 schreef Ajax Warrior het volgende:
Had het trainingskamp gehouden waar de wedstrijden van de Youth League in de buurt gespeeld zouden worden en je had het kunnen combineren.
Moet maar net kunnen gap. Ook vanwege de huidige maatregelen inc tegenstanders die je daar moet regelen.
Loetje
 Loetje - zaterdag 22 augustus 2020 - 17:30   quote  deeplink  
Mag ik zeggen dat Ajax bij tijd en wijle een ziekelijk hoog niveau haalt voor een oetenpotje?
Eide
 Eide - zaterdag 22 augustus 2020 - 17:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2020 - 17:29 schreef Loetje het volgende:

[..]

Moet maar net kunnen gap. Ook vanwege de huidige maatregelen inc tegenstanders die je daar moet regelen.
Volgens mij zitten de jeugdploegen in Nyon in een bubbel.
pth
 pth - zaterdag 22 augustus 2020 - 17:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2020 - 17:27 schreef remco k het volgende:

[..]

Dan sta je dus niet achter de filosofie van Ajax. Die staat namelijk haaks op die van jou.

Maar verder prima inderdaad.
Zou kunnen,. Mijn filosofie voor Ajax is dat ze overal en altijd met hun sterkste elftal op komen draven en met mooi voetbal de tegenstander van de mat spelen. Naïef? Waarschijnlijk wel. Daarom minder dan de veronderstelde formele filosofie van Ajax? Voor mij als liefhebber van flitsend spelende Ajax elftallen niet.
Eide
 Eide - zaterdag 22 augustus 2020 - 17:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2020 - 17:30 schreef Loetje het volgende:
Mag ik zeggen dat Ajax bij tijd en wijle een ziekelijk hoog niveau haalt voor een oetenpotje?
Zeker. Ajax speelt gewoon een goede wedstrijd.

Opvallers toch weer Gravenberch en Labyad. Ook Schuurs goed. Tadic met twee goede assists en Antony weer behoorlijk actief.

De voorhoede van Ajax moet toch menige Eredivisiecoach wakker van liggen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 22 augustus 2020 - 17:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2020 - 17:29 schreef Loetje het volgende:

[..]

Moet maar net kunnen gap. Ook vanwege de huidige maatregelen inc tegenstanders die je daar moet regelen.
Dat snap ik gap, maar o19 greep nu al een aantal keer net naast die prijs. Je wilt hem, als je pretendeert een geweldige jeugdopleiding te hebben toch echt een keertje winnen lijkt mij.
pth
 pth - zaterdag 22 augustus 2020 - 17:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2020 - 17:26 schreef remco k het volgende:

[..]

Unuvar timber en hanssen maakten hun minuten al in jong Ajax.

En wat er van de week al uit kwam. Ajax laat meer talenten debuteren dan in heel wat andere jaren.

Dat ze die kans dus niet krijgen is niet waar.
Ik wacht even tot zeg 1 januari 2021 om je gelijk te geven. Rond die tijd zal wel enigszins duidelijk zijn hoeveel minuten aan deze jeugdspelers gegund is.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5906
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Tussenstanden binnen en buitenland









0.1361949