BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Het officiele PSV in de CL Topic, UEFA Champions League 2015/2016..

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: PSV Nieuws
rene rotterdam
 rene rotterdam - woensdag 16 september 2015 - 14:36   quote  deeplink  
Gefeliciteerd psv met het behalen van deze overwinning,goed voor jullie en goed voor het nederlandse voetbal. Geweldig......een FEYENOORDER
Pieter08
 Pieter08 - woensdag 16 september 2015 - 14:50   quote  deeplink  
En nu maar hopen dat AZ, Groningen en Ajax morgenavond ook de driepunters pakken.
VVout
 VVout - woensdag 16 september 2015 - 15:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 september 2015 - 14:36 schreef rene rotterdam het volgende:
Gefeliciteerd psv met het behalen van deze overwinning,goed voor jullie en goed voor het nederlandse voetbal. Geweldig......een FEYENOORDER
Goed man, lekker v. Gaal met hangende pootjes naar huis gestuurd, gg. Ook bedankt voor de puntjes ten goede van ons coëfficiënt, wat een Mickey Mouse competitie daar in Engeland :)
ZerauS
 ZerauS - woensdag 16 september 2015 - 15:24   quote  deeplink  
Gefeliciteerd alle PSV fans😉
Roboer
 Roboer - woensdag 16 september 2015 - 15:34   quote  deeplink  
PSV gisteren gewonnen, en misschien wel nog meer verloren, wat een horrortackle van Smalling op mi amigo. maar ja, daar hebben de Amsterdamse media lak aan. en niet alleen de AOS (Amsterdamse Omroep Stichting), ook de rest.
Pieter08
 Pieter08 - woensdag 16 september 2015 - 19:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 september 2015 - 15:34 schreef Roboer het volgende:
PSV gisteren gewonnen, en misschien wel nog meer verloren, wat een horrortackle van Smalling op mi amigo. maar ja, daar hebben de Amsterdamse media lak aan. en niet alleen de AOS (Amsterdamse Omroep Stichting), ook de rest.
Eens, iedereen loopt te zeiken over de tackle van Moreno. Heel vervelend en triest voor shawl maar het was geen overtreding, maar een mannelijk duel in een wedstrijd waar het ergens over gaat. Door de zware blessure hoor je iedereen. Ik heb veel zwaardere overtredingen gezien die goed aflopen en waar niemand iets meer over zegt. De overtreding van Smalling was wel doelbewust en geboren uit frustratie. Dit was geen geel, maar overduidelijk rood. En idd hier hoor je niemand meer over. Hopelijk valt het allemaal heel erg mee voor onze Guardado.
remco k
 remco k - woensdag 16 september 2015 - 20:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 september 2015 - 19:46 schreef Pieter08 het volgende:

[..]

Eens, iedereen loopt te zeiken over de tackle van Moreno. Heel vervelend en triest voor shawl maar het was geen overtreding, maar een mannelijk duel in een wedstrijd waar het ergens over gaat. Door de zware blessure hoor je iedereen. Ik heb veel zwaardere overtredingen gezien die goed aflopen en waar niemand iets meer over zegt. De overtreding van Smalling was wel doelbewust en geboren uit frustratie. Dit was geen geel, maar overduidelijk rood. En idd hier hoor je niemand meer over. Hopelijk valt het allemaal heel erg mee voor onze Guardado.
Volgens mij zijn er meerder mensen geweest die dat ook veroordelen hier..
Pieter08
 Pieter08 - woensdag 16 september 2015 - 20:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 september 2015 - 20:19 schreef remco k het volgende:

[..]

Volgens mij zijn er meerder mensen geweest die dat ook veroordelen hier..
Eens, maar ik doel op de media.
Roboer
 Roboer - donderdag 17 september 2015 - 21:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 september 2015 - 19:46 schreef Pieter08 het volgende:

[..]

Eens, iedereen loopt te zeiken over de tackle van Moreno. Heel vervelend en triest voor shawl maar het was geen overtreding, maar een mannelijk duel in een wedstrijd waar het ergens over gaat. Door de zware blessure hoor je iedereen. Ik heb veel zwaardere overtredingen gezien die goed aflopen en waar niemand iets meer over zegt. De overtreding van Smalling was wel doelbewust en geboren uit frustratie. Dit was geen geel, maar overduidelijk rood. En idd hier hoor je niemand meer over. Hopelijk valt het allemaal heel erg mee voor onze Guardado.
Ben echt zeer benieuwd wat er volgende week uit de mri scan komt over de enkel van Guardado.
Pieter08
 Pieter08 - donderdag 17 september 2015 - 22:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 september 2015 - 21:13 schreef Roboer het volgende:

[..]

Ben echt zeer benieuwd wat er volgende week uit de mri scan komt over de enkel van Guardado.
Hopelijk valt het mee, anders gaat dat punten kosten.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 17 september 2015 door Pieter08 --
patrickpsv15
 patrickpsv15 - vrijdag 18 september 2015 - 16:51   quote  deeplink  
De kleinere club krijgt de schuld. Als van een grote topclub een speler geblesseerd raakt dan is het de schuld van de kleine club. Ik begrijp nu ook steeds meer hoe die clubs als cambuur en dergelijke zich soms voelen. Maar het interesseert me niet zoveel die kritiek. Ik hoop dst shaw gewoon weer kan voetballen over een paar maanden en ik ben nog steeds erg blij dat psv gewonnen heeft (ondanks foute politieke acties van PSV)
patrickpsv15
 patrickpsv15 - vrijdag 18 september 2015 - 16:52   quote  deeplink  
De kleinere club krijgt de schuld. Als van een grote topclub een speler geblesseerd raakt dan is het de schuld van de kleine club. Ik begrijp nu ook steeds meer hoe die clubs als cambuur en dergelijke zich soms voelen. Maar het interesseert me niet zoveel die kritiek. Ik hoop dst shaw gewoon weer kan voetballen over een paar maanden en ik ben nog steeds erg blij dat psv gewonnen heeft (ondanks foute politieke acties van PSV)
sim
 sim - vrijdag 18 september 2015 - 23:12   quote  deeplink  
P

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 18 september 2015 door sim --
Dirk Zuiger 1966
 Dirk Zuiger 1966 - donderdag 01 oktober 2015 - 22:47   quote  deeplink  
ben mijn kater verloren...
psveindhoven123
 psveindhoven123 - dinsdag 03 november 2015 - 08:32   quote  deeplink  
MATCHDAY!!! Wat gaat het worden denken jullie?
Pieter08
 Pieter08 - dinsdag 03 november 2015 - 08:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 november 2015 - 08:32 schreef psveindhoven123 het volgende:
MATCHDAY!!! Wat gaat het worden denken jullie?
Een gelijkspel denk en hoop ik. Dit omdat er mijns inziens niet meer in zal zitten. Die Duitsers hebben niet de naam a la Bayern München of Borussia Dortmund, maar beschikken wel over een erg sterke en lepe ploeg. PSV zal vanavond leuk meespelen, echter er zal continue die dreiging zijn van die Duitsers die veel makkelijker scoren. En de vraag is natuurlijk hoe onze verdediging zich vanavond zal houden. Kunnen zij nu wel 90 minuten de concentratie vasthouden?
Roboer
 Roboer - dinsdag 03 november 2015 - 09:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 november 2015 - 08:44 schreef Pieter08 het volgende:

[..]

Een gelijkspel denk en hoop ik. Dit omdat er mijns inziens niet meer in zal zitten. Die Duitsers hebben niet de naam a la Bayern München of Borussia Dortmund, maar beschikken wel over een erg sterke en lepe ploeg. PSV zal vanavond leuk meespelen, echter er zal continue die dreiging zijn van die Duitsers die veel makkelijker scoren. En de vraag is natuurlijk hoe onze verdediging zich vanavond zal houden. Kunnen zij nu wel 90 minuten de concentratie vasthouden?
Klopt, daar ging het fout, even geen scherpte en hij lag erin, als ze dan toch scoren, liever geen dost met die rotkop,😣
Pieter08
 Pieter08 - dinsdag 03 november 2015 - 12:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 november 2015 - 09:18 schreef Roboer het volgende:

[..]

Klopt, daar ging het fout, even geen scherpte en hij lag erin, als ze dan toch scoren, liever geen dost met die rotkop,😣
Eens, Dost is een nep Ajacied
Pieter08
 Pieter08 - dinsdag 03 november 2015 - 22:57   quote  deeplink  
2-0 winst tegen Wolfsburg met goed voetbal!!! Wat een wedstrijd. Hiervoor kom je naar het stadion. Dit is het PSV war we willen zien. PSV een mooie bankrekening en Nederland weer belangrijke punten.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 04 november 2015 - 02:51   quote  deeplink  
Netjes mannen. Mooie pot, mooie uitslag👍
scout_2
 scout_2 - woensdag 04 november 2015 - 03:17   quote  deeplink  
yep ..keurig hehehe ..ben wel benieuwd wat die gasten bij VI nu weer gaan verzinnen om er onder uit te komen.. zal wel op een toeval of Wolfsburg gaf niet alles ..neer komen ben benieuwd.
psveindhoven123
 psveindhoven123 - woensdag 04 november 2015 - 08:38   quote  deeplink  
Heerlijk wat een sfeer!!
remco k
 remco k - woensdag 04 november 2015 - 08:46   quote  deeplink  
Lekker belangrijk wat een ander er van vind..

Gewoon een goede prestatie. Niks meer of minder..
patrickpsv15
 patrickpsv15 - woensdag 04 november 2015 - 12:18   quote  deeplink  
Heerlijk! Het philips stadion is echt maar dan ook rcht een onneembare vesting dit jaar! Dit seizoen is het echt heerlijk genieteb van psv nog meer dan vorig seizoen eigenlijk.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - woensdag 04 november 2015 - 12:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 november 2015 - 03:17 schreef scout_2 het volgende:
yep ..keurig hehehe ..ben wel benieuwd wat die gasten bij VI nu weer gaan verzinnen om er onder uit te komen.. zal wel op een toeval of Wolfsburg gaf niet alles ..neer komen ben benieuwd.
Haha derksen: och dat wolfsburg is een tweede rangs ploegje uit duitsland
Pieter08
 Pieter08 - woensdag 04 november 2015 - 13:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 november 2015 - 12:19 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

Haha derksen: och dat wolfsburg is een tweede rangs ploegje uit duitsland
Gelukkig zegt hij dat en niet iemand met gezond verstand 😝
patrickpsv15
 patrickpsv15 - woensdag 04 november 2015 - 14:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 november 2015 - 08:46 schreef remco k het volgende:
Lekker belangrijk wat een ander er van vind..

Gewoon een goede prestatie. Niks meer of minder..
Ik bespeur een lichte vorm van jaloeziehiee
Pieter08
 Pieter08 - woensdag 04 november 2015 - 14:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 november 2015 - 14:48 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

Ik bespeur een lichte vorm van jaloeziehiee
"Lichte" is hier wel heel licht uitgedrukt😝
remco k
 remco k - woensdag 04 november 2015 - 15:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 november 2015 - 14:48 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

Ik bespeur een lichte vorm van jaloeziehiee
Geen enkele vorm van Jaloezie.. Waarom zou ik..

Als dat zo zou zijn, had ik de reactie niet gepost..

En als je zou lezen, ben ik juist de persoon die zegt dat het een knappe prestatie is en dat je helemaal niets van anderen aan moet trekken..

Want zoals heel veel mensen weten, ik ben voor iedere Nederlandse ploeg in Europa..
patrickpsv15
 patrickpsv15 - woensdag 04 november 2015 - 16:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 november 2015 - 15:26 schreef remco k het volgende:

[..]

Geen enkele vorm van Jaloezie.. Waarom zou ik..

Als dat zo zou zijn, had ik de reactie niet gepost..

En als je zou lezen, ben ik juist de persoon die zegt dat het een knappe prestatie is en dat je helemaal niets van anderen aan moet trekken..

Want zoals heel veel mensen weten, ik ben voor iedere Nederlandse ploeg in Europa..
Haha jaja lul maar. "Gewoon een goede prestatie niet meer niet minder". Het is een topprestatie voor rrn nederlandse club. Wolfsburh is net ietsje minder dan bayern munchen. En het is al de tweede topprestatie. Het doet je gewoon pijn dat eindýhoven weer de voetbalhoofdstad van nederland is.
remco k
 remco k - woensdag 04 november 2015 - 18:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 november 2015 - 16:54 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

Haha jaja lul maar. "Gewoon een goede prestatie niet meer niet minder". Het is een topprestatie voor rrn nederlandse club. Wolfsburh is net ietsje minder dan bayern munchen. En het is al de tweede topprestatie. Het doet je gewoon pijn dat eindýhoven weer de voetbalhoofdstad van nederland is.
Sorry. Maar Wolfsburg is niet net ietsje minder dan Bayern. Daar zit echt nog wen hele wereld tussen dit seizoen. En daarnaast hebben ze het lastig dit seizoen.

Maar wat is het nog meer dan een goede prestatie.

Dat Ajax van united en city won was ook een goede prestatie. En niets meer of minder.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 04 november 2015 door remco k --
Pieter08
 Pieter08 - woensdag 04 november 2015 - 19:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 november 2015 - 18:07 schreef remco k het volgende:

[..]

Sorry. Maar Wolfsburg is niet net ietsje minder dan Bayern. Daar zit echt nog wen hele wereld tussen dit seizoen. En daarnaast hebben ze het lastig dit seizoen.

Maar wat is het nog meer dan een goede prestatie.

Dat Ajax van united en city won was ook een goede prestatie. En niets meer of minder.
Zorgen jullie nu maar dat je morgen van die Turken wint. Dat is een must om überhaupt te kunnen overwinteren in de EL en Nederland heeft de punten hard nodig.
psveindhoven123
 psveindhoven123 - woensdag 04 november 2015 - 21:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 november 2015 - 18:07 schreef remco k het volgende:

[..]

Sorry. Maar Wolfsburg is niet net ietsje minder dan Bayern. Daar zit echt nog wen hele wereld tussen dit seizoen. En daarnaast hebben ze het lastig dit seizoen.

Maar wat is het nog meer dan een goede prestatie.

Dat Ajax van united en city won was ook een goede prestatie. En niets meer of minder.
Volgens mij valt het wel mee hoe lastig ze het dit seizoen hebben.. Staan keurig derde achter Bayern en bvb en tevens in de CL tot gisteren bovenaan in de poule..
remco k
 remco k - woensdag 04 november 2015 - 22:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 november 2015 - 19:13 schreef Pieter08 het volgende:

[..]

Zorgen jullie nu maar dat je morgen van die Turken wint. Dat is een must om überhaupt te kunnen overwinteren in de EL en Nederland heeft de punten hard nodig.
Ik vraag me oprecht af wat dat er mee te maken heeft..

Maar Ajax zal daar inderdaad alles aan moeten doen..
remco k
 remco k - woensdag 04 november 2015 - 22:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 november 2015 - 21:09 schreef psveindhoven123 het volgende:

[..]

Volgens mij valt het wel mee hoe lastig ze het dit seizoen hebben.. Staan keurig derde achter Bayern en bvb en tevens in de CL tot gisteren bovenaan in de poule..
Ze hebben net een hele slechte periode achter de rug, en zijn pas afgelopen weekend weer derde geworden..

Maar leuk die statistieken, maar zie je ze ook wekelijks spelen, ik namelijk wel en zie gewoon dat het de ploeg van afgelopen seizoen niet meer is..

Zonder de Bruynne is dat elftal gewoon 4x minder.. Dat zag je dus ook wel tegen Bayern..
psveindhoven123
 psveindhoven123 - woensdag 04 november 2015 - 22:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 november 2015 - 22:10 schreef remco k het volgende:

[..]

Ze hebben net een hele slechte periode achter de rug, en zijn pas afgelopen weekend weer derde geworden..

Maar leuk die statistieken, maar zie je ze ook wekelijks spelen, ik namelijk wel en zie gewoon dat het de ploeg van afgelopen seizoen niet meer is..

Zonder de Bruynne is dat elftal gewoon 4x minder.. Dat zag je dus ook wel tegen Bayern..
Je kunt toch ook gewoon zeggen dat PSV een topprestatie heeft geleverd. Of krijg je dat je strot niet uit? Maar geen goed spel of wel goed spel, derde in Duitsland is en blijft gewoon knap..
remco k
 remco k - donderdag 05 november 2015 - 08:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 november 2015 - 22:25 schreef psveindhoven123 het volgende:

[..]

Je kunt toch ook gewoon zeggen dat PSV een topprestatie heeft geleverd. Of krijg je dat je strot niet uit? Maar geen goed spel of wel goed spel, derde in Duitsland is en blijft gewoon knap..
Een topprestatie is winnen van Real Barca of Bayern.. Dit is een goede prestatie..

Net zoals bij Ajax, een goede prestatie dat ze wonnen van United en City..

Want hoe moet je het winnen van die op 3 ploegen dan noemen..

Het is een goede prestatie, maar je moet het niet gaan overdrijven..

En je laatste zin is gewoon grote onzin natuurlijk.. Iedereen weet en snapt dat de kwaliteit van de Bundesliga gevormd wordt door Bayern en niets anders dan dat.. Kijk de onderlinge wedstrijden tussen Bayern en Wolfsburg eens terug.. Die worden gewoon volledig van de kaart geveegd, dat zijn gewoon wedstrijden waar Bayern als het 90 minuten gas geeft overheen kan walsen met 7 of acht goals verschil..

En daarom is Bayern top, en de rest in Duitsland niet meer dan subtop in Europa...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 05 november 2015 door remco k --
Roboer
 Roboer - donderdag 05 november 2015 - 09:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 november 2015 - 21:09 schreef psveindhoven123 het volgende:

[..]

Volgens mij valt het wel mee hoe lastig ze het dit seizoen hebben.. Staan keurig derde achter Bayern en bvb en tevens in de CL tot gisteren bovenaan in de poule..
PSV staat ook 3de, maar je hoort mij niet spreken over een tot nu toe geslaagd seizoen, eerder over een schandalig seizoen, verliezen van DH en Excelsior.
psveindhoven123
 psveindhoven123 - donderdag 05 november 2015 - 19:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 november 2015 - 09:05 schreef Roboer het volgende:

[..]

PSV staat ook 3de, maar je hoort mij niet spreken over een tot nu toe geslaagd seizoen, eerder over een schandalig seizoen, verliezen van DH en Excelsior.
Lul maar weer een eind weg met die domme opmerkingen van je
psveindhoven123
 psveindhoven123 - donderdag 05 november 2015 - 19:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 november 2015 - 08:55 schreef remco k het volgende:

[..]

Een topprestatie is winnen van Real Barca of Bayern.. Dit is een goede prestatie..

Net zoals bij Ajax, een goede prestatie dat ze wonnen van United en City..

Want hoe moet je het winnen van die op 3 ploegen dan noemen..

Het is een goede prestatie, maar je moet het niet gaan overdrijven..

En je laatste zin is gewoon grote onzin natuurlijk.. Iedereen weet en snapt dat de kwaliteit van de Bundesliga gevormd wordt door Bayern en niets anders dan dat.. Kijk de onderlinge wedstrijden tussen Bayern en Wolfsburg eens terug.. Die worden gewoon volledig van de kaart geveegd, dat zijn gewoon wedstrijden waar Bayern als het 90 minuten gas geeft overheen kan walsen met 7 of acht goals verschil..

En daarom is Bayern top, en de rest in Duitsland niet meer dan subtop in Europa...
Dit wordt het eerste seizoen sinds 2012 waarin minimaal 1 van de 4 geplaatste ploegen uit Duitsland zich niet voor de volgende ronde van de CL plaatst.. Zo middelmatig is het dus ook weer niet..
Roboer
 Roboer - donderdag 05 november 2015 - 20:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 november 2015 - 19:36 schreef psveindhoven123 het volgende:

[..]

Lul maar weer een eind weg met die domme opmerkingen van je
Nee lul jij maar wat, Amsterdamse successupporter, in minder tijden was ik ook nog voor mijn PSV en jij veranderde waarschijnlijk in een ajakkes jood.
psveindhoven123
 psveindhoven123 - donderdag 05 november 2015 - 20:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 november 2015 - 20:09 schreef Roboer het volgende:

[..]

Nee lul jij maar wat, Amsterdamse successupporter, in minder tijden was ik ook nog voor mijn PSV en jij veranderde waarschijnlijk in een ajakkes jood.
Waarom zou ik veranderen in een Ajacied? Jij zegt toch dat je het een slecht seizoen vind. Je lult gewoon poep keer op keer.
remco k
 remco k - donderdag 05 november 2015 - 20:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 november 2015 - 19:38 schreef psveindhoven123 het volgende:

[..]

Dit wordt het eerste seizoen sinds 2012 waarin minimaal 1 van de 4 geplaatste ploegen uit Duitsland zich niet voor de volgende ronde van de CL plaatst.. Zo middelmatig is het dus ook weer niet..
Middelmatig zit ook onder de subtop..
Pieter08
 Pieter08 - donderdag 05 november 2015 - 20:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 november 2015 - 20:53 schreef remco k het volgende:

[..]

Middelmatig zit ook onder de subtop..
Je blijft in het verleden hangen met jouw clubje. 3 punten uit vier wedstrijden in de EL. En vooraf maar roepen dat je in de CL thuishoort en erg ver kunt komen in de EL. Ik ga er vanuit dat ze nu al uitgeschakeld zijn. Heel Nederland bedankt jullie voor de punten.
Roboer
 Roboer - donderdag 05 november 2015 - 21:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 november 2015 - 20:16 schreef psveindhoven123 het volgende:

[..]

Waarom zou ik veranderen in een Ajacied? Jij zegt toch dat je het een slecht seizoen vind. Je lult gewoon poep keer op keer.
Ja precies tot nu toe, maar gelukkig is het nog geen mei, en kan het nog veranderen.
remco k
 remco k - donderdag 05 november 2015 - 21:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 november 2015 - 20:59 schreef Pieter08 het volgende:

[..]

Je blijft in het verleden hangen met jouw clubje. 3 punten uit vier wedstrijden in de EL. En vooraf maar roepen dat je in de CL thuishoort en erg ver kunt komen in de EL. Ik ga er vanuit dat ze nu al uitgeschakeld zijn. Heel Nederland bedankt jullie voor de punten.
Hele rare opmerking weer van je, maar dat zijn we gewend.. Helemaal niet inhoudelijk reageren op wat een ander post maar weer aanvallen op een ander zijn club terwijl het daar helemaal niet over gaat..

Maar inderdaad, van Ajax een ondermaatse prestatie met de Boer als hoofdverantwoordelijke.. Daar heb ik geen enkele moeite mee om dat te vertellen hoor. Zou je sieren als jij dat ook eens deed over de zwaar ondermaatse prestaties van je club de laatste jaren..

Jullie hebben gewoon heel erg veel geluk met de loting..

Overigens moet je niet te hoog van de toren blazen... Je hebt nog niets bereikt..
Pieter08
 Pieter08 - donderdag 05 november 2015 - 22:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 november 2015 - 21:53 schreef remco k het volgende:

[..]

Hele rare opmerking weer van je, maar dat zijn we gewend.. Helemaal niet inhoudelijk reageren op wat een ander post maar weer aanvallen op een ander zijn club terwijl het daar helemaal niet over gaat..

Maar inderdaad, van Ajax een ondermaatse prestatie met de Boer als hoofdverantwoordelijke.. Daar heb ik geen enkele moeite mee om dat te vertellen hoor. Zou je sieren als jij dat ook eens deed over de zwaar ondermaatse prestaties van je club de laatste jaren..

Jullie hebben gewoon heel erg veel geluk met de loting..

Overigens moet je niet te hoog van de toren blazen... Je hebt nog niets bereikt..
Jij zit te zeiken over PSV, dan zeik ik over Ajakkes.

Ik begrijp overigens je negatieve houding richting De Boer niet. Gewoon een top trainer en geen enkele trainer zal het op dit moment bij jullie beter doen.

Geluk met de loting? Hier wil ik niet eens op reageren.

En met de laatste opmerking ben ik het eens. Maar elke overwinning op een topploeg is gewoon lekker.
psveindhoven123
 psveindhoven123 - donderdag 05 november 2015 - 22:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 november 2015 - 21:53 schreef remco k het volgende:

[..]

Hele rare opmerking weer van je, maar dat zijn we gewend.. Helemaal niet inhoudelijk reageren op wat een ander post maar weer aanvallen op een ander zijn club terwijl het daar helemaal niet over gaat..

Maar inderdaad, van Ajax een ondermaatse prestatie met de Boer als hoofdverantwoordelijke.. Daar heb ik geen enkele moeite mee om dat te vertellen hoor. Zou je sieren als jij dat ook eens deed over de zwaar ondermaatse prestaties van je club de laatste jaren..

Jullie hebben gewoon heel erg veel geluk met de loting..

Overigens moet je niet te hoog van de toren blazen... Je hebt nog niets bereikt..
Nou geluk bij de loting... Als je in pot 1 zit is deze loting wel slecht. Wolfsburg beste ploeg uit pot 4.
remco k
 remco k - vrijdag 06 november 2015 - 16:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 november 2015 - 22:11 schreef psveindhoven123 het volgende:

[..]

Nou geluk bij de loting... Als je in pot 1 zit is deze loting wel slecht. Wolfsburg beste ploeg uit pot 4.
Klopt ja. Maar uit twee en drie had je veel moeilijkere kunne loten.
remco k
 remco k - vrijdag 06 november 2015 - 16:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 november 2015 - 22:10 schreef Pieter08 het volgende:

[..]

Jij zit te zeiken over PSV, dan zeik ik over Ajakkes.

Ik begrijp overigens je negatieve houding richting De Boer niet. Gewoon een top trainer en geen enkele trainer zal het op dit moment bij jullie beter doen.

Geluk met de loting? Hier wil ik niet eens op reageren.

En met de laatste opmerking ben ik het eens. Maar elke overwinning op een topploeg is gewoon lekker.
Ik zeik helemaal niet over PSV. Ik zeg juist dat het een goede prestatie was. Daar mag je trots op zijn. Ik begrijp het gezever van jou daarover niet. Man wat een mierenneuker zeg.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3161
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Het officiele PSV in de CL Topic, UEFA Champions League 2015/2016..









0.0116209