BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Het officiele PSV in de CL Topic, UEFA Champions League 2015/2016..

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: PSV Nieuws
psveindhoven123
 psveindhoven123 - vrijdag 11 december 2015 - 15:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 december 2015 - 13:24 schreef remco k het volgende:

[..]

Niks Cynisch aan hoor..

Leg mij namelijk maar eens uit waarom je niet bang hoeft te zijn voor de nummer 1 van de Russische competitie, maar wel voor de nummer 5?

En CSKA of Wolfsburg zijn toch ook geen spraakmakende tegenstanders? zoals een Bayern, een Dortmund, een PSG of City??
Heb je gelijk in, maar zenit heeft PSV vorig jaar wel redelijk ingemaakt, en moet zeggen, je hebt een kans tegen zenit, maar ik denk dat je dan thuis misschien 1-1 speelt en uit 2-0 verliest.. Maar zou zeker kunnen. Ik hoop echter dat het geen Bayern en barca of iets wordt, dan ben je kansloos en als je van united kan winnen misschien ook wel van Chelsea of zenit.
Roboer
 Roboer - maandag 14 december 2015 - 09:23   quote  deeplink  
Vandaag is het dan zo ver, ik ben net gespannen als een kind die wacht op de aankomst van Sinterklaas, 12.00 uur op Eurosport de loting van de laatste 16
remco k
 remco k - maandag 14 december 2015 - 09:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 december 2015 - 15:49 schreef psveindhoven123 het volgende:

[..]

Heb je gelijk in, maar zenit heeft PSV vorig jaar wel redelijk ingemaakt, en moet zeggen, je hebt een kans tegen zenit, maar ik denk dat je dan thuis misschien 1-1 speelt en uit 2-0 verliest.. Maar zou zeker kunnen. Ik hoop echter dat het geen Bayern en barca of iets wordt, dan ben je kansloos en als je van united kan winnen misschien ook wel van Chelsea of zenit.
Ik denk echt dat Nederlandse clubs zichzelf eens niet zo moeten onderschatten. Jou post staat ook bol van de eigen onderschatting..

Als je met veel bezieling speelt komt op ten duur de individuele kwaliteit wel naar boven, en als je gewoon geen angst toont, kan je van iedereen winnen. En natuurlijk gaat PSV dit jaar de CL niet winnen.. Maar gewoon gas geven zonder angst..

Angst is wat er ook bij Ajax is misgegaan dit seizoen in de EL en de voorgaande jaren in de CL.. Er werd namelijk gewoon gewonnen van grote tegenstanders.
Dus het kan wel.
psveindhoven123
 psveindhoven123 - maandag 14 december 2015 - 11:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 december 2015 - 09:41 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik denk echt dat Nederlandse clubs zichzelf eens niet zo moeten onderschatten. Jou post staat ook bol van de eigen onderschatting..

Als je met veel bezieling speelt komt op ten duur de individuele kwaliteit wel naar boven, en als je gewoon geen angst toont, kan je van iedereen winnen. En natuurlijk gaat PSV dit jaar de CL niet winnen.. Maar gewoon gas geven zonder angst..

Angst is wat er ook bij Ajax is misgegaan dit seizoen in de EL en de voorgaande jaren in de CL.. Er werd namelijk gewoon gewonnen van grote tegenstanders.
Dus het kan wel.
Ja heb je gelijk in, maar toch is het een zware ploeg waar PSV de underdog bij is, net als bij alle ploegen die ze kunnen loten..
remco k
 remco k - maandag 14 december 2015 - 12:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 december 2015 - 11:48 schreef psveindhoven123 het volgende:

[..]

Ja heb je gelijk in, maar toch is het een zware ploeg waar PSV de underdog bij is, net als bij alle ploegen die ze kunnen loten..
Precies. En daarom moeten ze eens leren dat er dus geen druk op staat...

Als ik lees dat een El Ghazi na de wedstrijd tegen Barcelona vorig jaar een handtekening van Messi ging vragen. Dan schaam ik me werkelijk kapot.
Roboer
 Roboer - maandag 14 december 2015 - 12:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 december 2015 - 09:23 schreef Roboer het volgende:
Vandaag is het dan zo ver, ik ben net gespannen als een kind die wacht op de aankomst van Sinterklaas, 12.00 uur op Eurosport de loting van de laatste 16
Atletico Madrid
remco k
 remco k - maandag 14 december 2015 - 12:21   quote  deeplink  
Pff, dat is wel een hele zware loting. Staan op dit moment bovenaan met Barca..

En is denk ik de enige ploeg die een tegenstander nooit zal onderschatten.

Wel een hele mooie uitwedstrijd..
Pieter08
 Pieter08 - maandag 14 december 2015 - 13:11   quote  deeplink  
Een zeer sterke mooie tegenstander met een speelstijl die ik ook graag bij PSV zou willen terugzien. Wellicht een eye opener voor Marcel Brands als hij gaat werken voor ons team voor komend seizoen.
psveindhoven123
 psveindhoven123 - vrijdag 22 januari 2016 - 08:16   quote  deeplink  
De supporters hebben in de CL dit jaar zeker een grote rol gespeeld in de overwintering, en wat doet PSV, ze willen even gemeen cashen omdat ze weten dat de meeste ondanks prijs toch wel komen en het toch wel uitverkocht wordt.. Kaarten van 50 tot 90 euro geloof ik, schandalig om je supporters zo te bedanken voor de steun in de groepsfase!!
Pieter08
 Pieter08 - vrijdag 22 januari 2016 - 11:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 januari 2016 - 08:16 schreef psveindhoven123 het volgende:
De supporters hebben in de CL dit jaar zeker een grote rol gespeeld in de overwintering, en wat doet PSV, ze willen even gemeen cashen omdat ze weten dat de meeste ondanks prijs toch wel komen en het toch wel uitverkocht wordt.. Kaarten van 50 tot 90 euro geloof ik, schandalig om je supporters zo te bedanken voor de steun in de groepsfase!!
TV is gratis😜
psveindhoven123
 psveindhoven123 - vrijdag 22 januari 2016 - 18:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 januari 2016 - 11:42 schreef Pieter08 het volgende:

[..]

TV is gratis😜
Deze wedstrijden moet je in het stadion zitten, wie weet hoe lang het nog duurt dat dit een keer gebeurt..
Pieter08
 Pieter08 - vrijdag 22 januari 2016 - 19:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 januari 2016 - 18:07 schreef psveindhoven123 het volgende:

[..]

Deze wedstrijden moet je in het stadion zitten, wie weet hoe lang het nog duurt dat dit een keer gebeurt..
Ben ik ook volledig met je eens. Ik zal er zitten😃
Roboer
 Roboer - vrijdag 22 januari 2016 - 21:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 januari 2016 - 18:07 schreef psveindhoven123 het volgende:

[..]

Deze wedstrijden moet je in het stadion zitten, wie weet hoe lang het nog duurt dat dit een keer gebeurt..
Hoop toch op minder lang, dan de vorige keer.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 22 januari 2016 - 23:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 januari 2016 - 19:52 schreef Pieter08 het volgende:

[..]

Ben ik ook volledig met je eens. Ik zal er zitten😃
Omdat jij het kan betalen...bless you.
Een hoop mensen kunnen dat niet.....en als ze de mazzel hebben dat ze een computer hebben kunnen ze het misschien streamen...want Fox is niet voor iedereen te betalen
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 22 januari 2016 - 23:32   quote  deeplink  
Voetbal is "volksport"...het gros kan het niet betalen
Pieter08
 Pieter08 - zaterdag 23 januari 2016 - 00:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 januari 2016 - 23:32 schreef Nenam_tiL het volgende:
Voetbal is "volksport"...het gros kan het niet betalen
Eens, helaas wordt alles wel heel erg commercieel.
remco k
 remco k - zondag 24 januari 2016 - 12:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 januari 2016 - 00:19 schreef Pieter08 het volgende:

[..]

Eens, helaas wordt alles wel heel erg commercieel.
Wordt? Is toch al tig jaar zo
psveindhoven123
 psveindhoven123 - maandag 25 januari 2016 - 21:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 januari 2016 - 12:09 schreef remco k het volgende:

[..]

Wordt? Is toch al tig jaar zo
FOX verzint allemaal shows zoals de eretribune wat allemaal onzin is, maar ze maken daar allemaal kosten van en dan wordt alles per maand weer duurder waar mensen niks aan hebben.
sim
 sim - dinsdag 26 januari 2016 - 03:03   quote  deeplink  
Voetbal kijken doe je in een stadion.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 26 januari 2016 door sim --
sim
 sim - dinsdag 26 januari 2016 - 03:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 januari 2016 - 03:03 schreef sim het volgende:



-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 26 januari 2016 door sim --
psveindhoven123
 psveindhoven123 - dinsdag 26 januari 2016 - 08:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 januari 2016 - 03:03 schreef sim het volgende:
Voetbal kijken doe je in een stadion.
De thuiswedstrijden van PSV zeker, maar uit meestal niet. Bovendien kijk ik op fox ook graag naar leuke wedstrijden in de eredivisie, premier league of bundesliga.
remco k
 remco k - dinsdag 26 januari 2016 - 16:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 januari 2016 - 03:03 schreef sim het volgende:
Voetbal kijken doe je in een stadion.
Als dat zo zou zijn, zou voetbal maar een hele kleine sport zijn wereldwijd. Want dat zou betekenen dat PSV Ajax en Feyenoord maar een paar duizend supporters heeft.
psveindhoven123
 psveindhoven123 - woensdag 27 januari 2016 - 17:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 januari 2016 - 16:59 schreef remco k het volgende:

[..]

Als dat zo zou zijn, zou voetbal maar een hele kleine sport zijn wereldwijd. Want dat zou betekenen dat PSV Ajax en Feyenoord maar een paar duizend supporters heeft.
Dat is waar, maar hij bedoelt dat het nergens zo mooi is als in het stadion.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5955
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Het officiele PSV in de CL Topic, UEFA Champions League 2015/2016..









0.0132899