BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Het officiele PSV in de CL Topic, UEFA Champions League 2015/2016..

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: PSV Nieuws
Pieter08
 Pieter08 - vrijdag 06 november 2015 - 17:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 november 2015 - 16:07 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik zeik helemaal niet over PSV. Ik zeg juist dat het een goede prestatie was. Daar mag je trots op zijn. Ik begrijp het gezever van jou daarover niet. Man wat een mierenneuker zeg.
De pot verwijt de ketel
remco k
 remco k - vrijdag 06 november 2015 - 18:46   quote  deeplink  
Je kan het gewoon niet opbrengen inhoudelijk te reageren. Rare snuiter.
Pieter08
 Pieter08 - vrijdag 06 november 2015 - 20:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 november 2015 - 18:46 schreef remco k het volgende:
Je kan het gewoon niet opbrengen inhoudelijk te reageren. Rare snuiter.
Rand debiel. Flikker dan op van dit forum. Jij snapt nog steeds niet dat jij hier niet gepruimd wordt. En volgens mij op jet Feyenoord forum ook al niet. En je vriendje zijn ook niet allemaal blij met je.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 06 november 2015 - 20:50   quote  deeplink  
😂😂😂😂
psveindhoven123
 psveindhoven123 - vrijdag 06 november 2015 - 21:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 november 2015 - 16:05 schreef remco k het volgende:

[..]

Klopt ja. Maar uit twee en drie had je veel moeilijkere kunne loten.
Uit 2 United is een geweldige ploeg en CSKA is ook geen slechte.. Volgens mij ben je gewoon een beetje jaloers dat het Ajax nooit gelukt is in 4 jaar een keer te overwinteren en PSV er nu wel dichtbij is.. Maar we zijn er nog lang niet
psveindhoven123
 psveindhoven123 - vrijdag 06 november 2015 - 21:07   quote  deeplink  
Ajax had vorig jaar apoel nicosia en PSG, die ik ongeveer gelijk aan united schat.
psveindhoven123
 psveindhoven123 - vrijdag 06 november 2015 - 21:09   quote  deeplink  
PSV doet het gewoon uitstekend in een zware poule en Ajax levert na de wanprestatie tegen rapid en de ontsnapping tegen jablonec, wanprestatie op wanprestatie in de groepsfase van de EL.
remco k
 remco k - vrijdag 06 november 2015 - 23:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 november 2015 - 20:31 schreef Pieter08 het volgende:

[..]

Rand debiel. Flikker dan op van dit forum. Jij snapt nog steeds niet dat jij hier niet gepruimd wordt. En volgens mij op jet Feyenoord forum ook al niet. En je vriendje zijn ook niet allemaal blij met je.
Zo he stoere taal van je.. Op een forum durf je wel, maar die asielzoekers waar je zon grote bek over hebt durf je zelf niet aan te spreken anders dan op een forum er een mening over geven..

En dan lekker stoer achter je schermpje de toffe jongen uithangen en gaan lopen schelden...

En nu hup, rap weer aan je mamma's tepel jij..
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 06 november 2015 - 23:57   quote  deeplink  
😜
remco k
 remco k - zaterdag 07 november 2015 - 00:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 november 2015 - 21:06 schreef psveindhoven123 het volgende:

[..]

Uit 2 United is een geweldige ploeg en CSKA is ook geen slechte.. Volgens mij ben je gewoon een beetje jaloers dat het Ajax nooit gelukt is in 4 jaar een keer te overwinteren en PSV er nu wel dichtbij is.. Maar we zijn er nog lang niet
Nee helemaal niet jaloers, ik hoop het zelfs want zoals je ziet hebben we het in Nederland keihard nodig dat we punten gaan scoren..

Zoals algemeen bekend hier, ben ik voor iedere Nederlandse club in Europa. Dus ja ik hoop dat Feyenoord wint als ze in Europa spelen, en ook voor PSv hoop ik dat ze winnen....

Maar een hele moeilijke loting is Dortmund, Manchester City en Real.. Dat is echt heel wat anders dan dit..
remco k
 remco k - zaterdag 07 november 2015 - 00:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 november 2015 - 21:07 schreef psveindhoven123 het volgende:
Ajax had vorig jaar apoel nicosia en PSG, die ik ongeveer gelijk aan united schat.
PSg gelijk aan United?? Laat me niet lachen kerel, United is momenteel nog helemaal geen goede ploeg, en het PSG wat er nu staat en real afgelopen week helemaal van de mat af speelde is toch echt een betere ploeg.. Als je het hebt over het Manu van een aantal jaar geleden heb je gelijk..

En tsjaa, als je niet inzet dat een poule met Barca PSG en Apoel een zwaardere poule is om tweede te worden dan Manu Wolfsburg en CSKA dan is het heel lastig praten, en vraag ik me oprecht af of je uberhaubt weleens een wedstrijd in Europa bekijkt van de diverse competities..
psveindhoven123
 psveindhoven123 - zaterdag 07 november 2015 - 09:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 november 2015 - 00:00 schreef remco k het volgende:

[..]

Nee helemaal niet jaloers, ik hoop het zelfs want zoals je ziet hebben we het in Nederland keihard nodig dat we punten gaan scoren..

Zoals algemeen bekend hier, ben ik voor iedere Nederlandse club in Europa. Dus ja ik hoop dat Feyenoord wint als ze in Europa spelen, en ook voor PSv hoop ik dat ze winnen....

Maar een hele moeilijke loting is Dortmund, Manchester City en Real.. Dat is echt heel wat anders dan dit..
Ik ben ook voor Nederlandse clubs in Europa, maar als ik de CL bij bijvoorbeeld Ajax de laatste jaren zag toen PSV in de EL speelde, had ik ook wel een beetje jaloezie dat PSV daar niet speelde. Over die loting gesproken, ja bvb city en real is veel zwaarder, maar Ajax heeft ook een keer gehad met barca een topclub, Celtic een veel zwakkere tegenstander dan waar PSV dit jaar tegen moet en Ac Milaan die dat jaar 10e ofzoiets werden in de Serie A. Dus dat is weer een betere loting.. Met daarbij opgeteld dat PSV in pot 1 zat en de echte topploegen op een paar na sowieso zou ontlopen, is dit gewoon een zware loting.
psveindhoven123
 psveindhoven123 - zaterdag 07 november 2015 - 09:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 november 2015 - 00:02 schreef remco k het volgende:

[..]

PSg gelijk aan United?? Laat me niet lachen kerel, United is momenteel nog helemaal geen goede ploeg, en het PSG wat er nu staat en real afgelopen week helemaal van de mat af speelde is toch echt een betere ploeg.. Als je het hebt over het Manu van een aantal jaar geleden heb je gelijk..

En tsjaa, als je niet inzet dat een poule met Barca PSG en Apoel een zwaardere poule is om tweede te worden dan Manu Wolfsburg en CSKA dan is het heel lastig praten, en vraag ik me oprecht af of je uberhaubt weleens een wedstrijd in Europa bekijkt van de diverse competities..
Jij probeert toch, ondanks dat je PSV support in Europa, minder te maken dan het is en Ajax meer te maken dan het is.
Pieter08
 Pieter08 - zaterdag 07 november 2015 - 13:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 november 2015 - 09:30 schreef psveindhoven123 het volgende:

[..]

Jij probeert toch, ondanks dat je PSV support in Europa, minder te maken dan het is en Ajax meer te maken dan het is.
Goede conclusie👍
Pieter08
 Pieter08 - zaterdag 07 november 2015 - 13:35   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 november 2015 - 23:55 schreef remco k het volgende:

[..]

Zo he stoere taal van je.. Op een forum durf je wel, maar die asielzoekers waar je zon grote bek over hebt durf je zelf niet aan te spreken anders dan op een forum er een mening over geven..

En dan lekker stoer achter je schermpje de toffe jongen uithangen en gaan lopen schelden...

En nu hup, rap weer aan je mamma's tepel jij..
Jij hebt geen plank voor je harsens, maar een hele flat. Volgens mij hen JIJ het zeiken uitgevonden. Dat je niet ziek wordt van jezelf. En volgens mij ben je ook niet al te intelligent. Al je opmerkingen komen namelijk voort uit stukken die je ergens hebt gelezen. Plagiaathoer❗️
remco k
 remco k - zaterdag 07 november 2015 - 14:13   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 november 2015 - 13:35 schreef Pieter08 het volgende:

[..]

Jij hebt geen plank voor je harsens, maar een hele flat. Volgens mij hen JIJ het zeiken uitgevonden. Dat je niet ziek wordt van jezelf. En volgens mij ben je ook niet al te intelligent. Al je opmerkingen komen namelijk voort uit stukken die je ergens hebt gelezen. Plagiaathoer❗️
Ja dat zal het zijn. Veel plezier.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 07 november 2015 - 14:29   quote  deeplink  
😂
BertusBadeend
 BertusBadeend - woensdag 25 november 2015 - 22:52   quote  deeplink  
goed resultaat hoor :) feli
Pieter08
 Pieter08 - woensdag 25 november 2015 - 22:56   quote  deeplink  
Perfecte prestatie van een zeer professioneel PSV tegen Man U. Nederlandse ploegen kunnen toch volledig meedoen in de CL 👍
BertusBadeend
 BertusBadeend - woensdag 25 november 2015 - 23:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 november 2015 - 22:56 schreef Pieter08 het volgende:
Perfecte prestatie van een zeer professioneel PSV tegen Man U. Nederlandse ploegen kunnen toch volledig meedoen in de CL 👍
En als je dan het geluk heb dat ie wel een keer goed valt, dan kan je nog ver komen ook. Veel kansen vandaag. Had jullie de winst gegund.
psveindhoven123
 psveindhoven123 - donderdag 26 november 2015 - 08:24   quote  deeplink  
Klasse pot. Zoet keepte erg sterk in tegenstelling tot andere wedstrijden dit seizoen en de verdediging was ook stabiel wat wel eens anders geweest is. Wat heb ik genoten van mi amigo, wat is hij toch goed...
remco k
 remco k - donderdag 26 november 2015 - 08:37   quote  deeplink  
Knap resultaat..

Nu hopen dat je het thuis kan afmaken..
Pieter08
 Pieter08 - donderdag 26 november 2015 - 13:06   quote  deeplink  
En nu maar hopen dat met name AZ en Ajax vanavond ook de driepunters pakken.
remco k
 remco k - donderdag 26 november 2015 - 13:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 november 2015 - 13:06 schreef Pieter08 het volgende:
En nu maar hopen dat met name AZ en Ajax vanavond ook de driepunters pakken.
Ik hoop het ook, maar ben er bang voor.. Ajax gaat gewoon niet zo goed in Europa..
psveindhoven123
 psveindhoven123 - donderdag 26 november 2015 - 15:29   quote  deeplink  
Ze zullen allebei moéten winnen om nog evt kans op de volgende ronde te houden..
psveindhoven123
 psveindhoven123 - donderdag 26 november 2015 - 16:29   quote  deeplink  
Maar gisteravond was weer eens het bewijs dat de markt volledig op hol is geslagen. Doet niets af aan de geweldige prestatie, maar als schneiderlin en Fellaini 35mil waard zijn weet ik niet hoeveel guardado wel niet waard is..
psveindhoven123
 psveindhoven123 - donderdag 26 november 2015 - 21:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 november 2015 - 13:53 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik hoop het ook, maar ben er bang voor.. Ajax gaat gewoon niet zo goed in Europa..
Az en Groningen zijn al uitgeschakeld, en Ajax geef ik ook geen stuiver meer voor.. Als PSV evt doorgaat, is dat zeer goed, maar is de kans zeer groot op een loting met een topploeg, en dus uitschakeling in de laatste 16. Wederom een zeer slecht seizoen dus waarschijnlijk...
remco k
 remco k - vrijdag 27 november 2015 - 08:50   quote  deeplink  
Ik denk dat overwinteren voor een NL ploeg al gewoon een succes te noemen is.
psveindhoven123
 psveindhoven123 - vrijdag 27 november 2015 - 11:01   quote  deeplink  
Vorig seizoen zijn ze alle 3 overwinterd..
remco k
 remco k - vrijdag 27 november 2015 - 13:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 november 2015 - 11:01 schreef psveindhoven123 het volgende:
Vorig seizoen zijn ze alle 3 overwinterd..
Ik bedoelde de CL..
psveindhoven123
 psveindhoven123 - vrijdag 27 november 2015 - 17:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 november 2015 - 13:08 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik bedoelde de CL..
Oh, ja dat zeker. Dateert alweer van het seizoen 2006-2007.
ar
 ar - dinsdag 08 december 2015 - 22:56   quote  deeplink  
Knappe prestatie.
Gefeliciteerd mannen.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 08 december 2015 - 23:15   quote  deeplink  
+1908..

Feli..
infamous psv
 infamous psv - woensdag 09 december 2015 - 01:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 december 2015 - 23:15 schreef RenatoBos het volgende:
+1908..

Feli..
Gozert bedankt hey .
Pieter08
 Pieter08 - woensdag 09 december 2015 - 08:14   quote  deeplink  
Wat eenongekend knappe prestatie. Gisterenavond nog heerlijk lang doorgevierd🍻😜. De volgende ronde wordt nu echt zwaar. Dan maar Fc Barcelona👍
remco k
 remco k - woensdag 09 december 2015 - 08:54   quote  deeplink  
Gefeliciteerd kerels.. Een hele knappe prestatie..
VVout
 VVout - woensdag 09 december 2015 - 10:38   quote  deeplink  
Ben druk aan het klussen thuis en heb weinig tijd voor voetbal te kijken de laatste tijd. Na het voetbalnieuws doorgespit te hebben zie ik verheugd dat PSV overwinterd met een overwinning tegen CSKA. Mooi gedaan hoor, gefeliciteerd.
Roboer
 Roboer - woensdag 09 december 2015 - 14:33   quote  deeplink  
Nu maar hopen dat het geen fc zenith wordt.
Pieter08
 Pieter08 - woensdag 09 december 2015 - 22:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 december 2015 - 14:33 schreef Roboer het volgende:
Nu maar hopen dat het geen fc zenith wordt.
Dan krijgen we pas in de kwartfinale Barcelona
patrickpsv15
 patrickpsv15 - donderdag 10 december 2015 - 13:44   quote  deeplink  
Geeewellldiggg
Roboer
 Roboer - donderdag 10 december 2015 - 16:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 december 2015 - 22:08 schreef Pieter08 het volgende:

[..]

Dan krijgen we pas in de kwartfinale Barcelona
wel: Chelsea,City en Atletico liever niet: Barca,Real,Bayern en Zenith
Pieter08
 Pieter08 - donderdag 10 december 2015 - 19:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 december 2015 - 16:34 schreef Roboer het volgende:

[..]

wel: Chelsea,City en Atletico liever niet: Barca,Real,Bayern en Zenith
Je vergeet Bayern München
psveindhoven123
 psveindhoven123 - vrijdag 11 december 2015 - 08:39   quote  deeplink  
Ik hoop op Chelsea, is denk ik de enige ploeg waarvan we meer dan 25% kans maken..
Pieter08
 Pieter08 - vrijdag 11 december 2015 - 09:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 december 2015 - 08:39 schreef psveindhoven123 het volgende:
Ik hoop op Chelsea, is denk ik de enige ploeg waarvan we meer dan 25% kans maken..
Engelse ploegen liggen ons wel. Dus in dat opzicht Chelsea of City. Maar Barcelona blijft het mooiste affiche.
remco k
 remco k - vrijdag 11 december 2015 - 09:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 december 2015 - 08:39 schreef psveindhoven123 het volgende:
Ik hoop op Chelsea, is denk ik de enige ploeg waarvan we meer dan 25% kans maken..
Waarom Zenith niet dan? Je wint van CSKA dat ruim boven Zenith staat in de competitie..
VVout
 VVout - vrijdag 11 december 2015 - 10:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 december 2015 - 09:50 schreef remco k het volgende:

[..]

Waarom Zenith niet dan? Je wint van CSKA dat ruim boven Zenith staat in de competitie..
Omdat ze zich na die wedstrijd weer willen concentreren op de competitie toch?
remco k
 remco k - vrijdag 11 december 2015 - 10:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 december 2015 - 10:52 schreef VVout het volgende:

[..]

Omdat ze zich na die wedstrijd weer willen concentreren op de competitie toch?
Zenith is op dit moment een mindere ploeg dan CSKA.. Dan moet je daar dan toch ook niet bang voor zijn..

Overigens hoop ik voor PSV wel op een mooie club zoals een Chelsea een Barca, Madrid of een PSG.. Op United na zijn het natuurlijk tot nu toe geen aanspraakmakende tegenstanders geweest. En zo komt het publiek ook nog eens ergens...
infamous psv
 infamous psv - vrijdag 11 december 2015 - 12:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 december 2015 - 10:56 schreef remco k het volgende:

[..]

Zenith is op dit moment een mindere ploeg dan CSKA.. Dan moet je daar dan toch ook niet bang voor zijn..

Overigens hoop ik voor PSV wel op een mooie club zoals een Chelsea een Barca, Madrid of een PSG.. Op United na zijn het natuurlijk tot nu toe geen aanspraakmakende tegenstanders geweest. En zo komt het publiek ook nog eens ergens...
Cynisch !!!! Mr Noorwegen , Schotland of Turkije kunnen we niet meer nr toe dus is het Afwachten
remco k
 remco k - vrijdag 11 december 2015 - 13:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 december 2015 - 12:37 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Cynisch !!!! Mr Noorwegen , Schotland of Turkije kunnen we niet meer nr toe dus is het Afwachten
Niks Cynisch aan hoor..

Leg mij namelijk maar eens uit waarom je niet bang hoeft te zijn voor de nummer 1 van de Russische competitie, maar wel voor de nummer 5?

En CSKA of Wolfsburg zijn toch ook geen spraakmakende tegenstanders? zoals een Bayern, een Dortmund, een PSG of City??
VVout
 VVout - vrijdag 11 december 2015 - 15:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 december 2015 - 10:56 schreef remco k het volgende:

[..]

Zenith is op dit moment een mindere ploeg dan CSKA.. Dan moet je daar dan toch ook niet bang voor zijn..

Overigens hoop ik voor PSV wel op een mooie club zoals een Chelsea een Barca, Madrid of een PSG.. Op United na zijn het natuurlijk tot nu toe geen aanspraakmakende tegenstanders geweest. En zo komt het publiek ook nog eens ergens...
Snap ik, alleen onze PSV aanhang heeft er schijnbaar geen vertrouwen in.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5983
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Het officiele PSV in de CL Topic, UEFA Champions League 2015/2016..









0.0098810