BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Feyenoord - Ajax uitslag niet belangrijk! Lees topic maar!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 28 oktober 2015 - 22:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 oktober 2015 - 22:14 schreef Loetje het volgende:
Ik hoop echt dat we hem volgende week niet verliezen.
Volgende week Klaassen, Riedewald, Ghazi en Milik er weer bij. Komt wel goed man, maak je daar maar geen zorgen over. Maak me eerder zorgen over of het nou 0-3 of 0-4 wordt ;)
pth
 pth - woensdag 28 oktober 2015 - 22:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 oktober 2015 - 22:20 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Vond hem allesbehalve symphatiek vandaag!
Is een stuk fatsoenlijker :-) maar zit voorlopig nog even dik in de emotie t.o.v. die stink kakkerlakken. Wat scheidsrechters onder druk van die schlemielen daar op de tribune allemaal toelaten loopt echt de spuigaten uit. Ajax wordt ook wel eens bevoordeeld als topclub daar niet van, maar wat de Kuip bewonertjes zich allemaal kunnen permitteren begint gênante vormen aan te nemen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 28 oktober 2015 door pth --
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - woensdag 28 oktober 2015 - 22:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 oktober 2015 - 22:22 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik vond Feyenoord vandaag een hele goede tweede helft spelen..

Wat ze voor hebben op ons, is dat de trainer daar wel iets heeft aangepast omdat wij zoveel beter waren.. onze trainer past niets aan.. Daarom verliezen we hem..
Aanpassen is een zwakte, uitgaan van je eigen spelletje, net als de hele eerste helft.

We missen gewoon een afmaker, dan had je met rust 0-3 voor gestaan...

Welterusten!

Zaterdag roda opvreten!!!
Als feye dan niet wint ga ik helemaal stuk 😆😊☺😁
Loetje
 Loetje - woensdag 28 oktober 2015 - 22:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 oktober 2015 - 22:20 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

En dan?

Kijk hoe feyenoord vandaag speelde....die gaan geen kampioen worden, dus al winnen ze weer van ons....NIKS LOOS!
Elke wedstrijd verliezen van hun is er een teveel.
Sowieso een schande van een scheidsrechter. Uiteindelijk verlies je hem daardoor. 2x in de laatste minuut verliezen in een week. Doet even pijn.
Loetje
 Loetje - woensdag 28 oktober 2015 - 22:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 oktober 2015 - 22:23 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Volgende week Klaassen, Riedewald, Ghazi en Milik er weer bij. Komt wel goed man, maak je daar maar geen zorgen over. Maak me eerder zorgen over of het nou 0-3 of 0-4 wordt ;)
Liever Sinkgraven op 10.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 28 oktober 2015 - 22:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 oktober 2015 - 22:17 schreef enough het volgende:

[..]

nogmaals ook voor jou dan snap je de klassiekers niet
Natuurlijk weet ik wat een klassieker is.
Deze wedstrijd wil je altijd winnen, overigens wil ik dat elke wedstrijd, klassieker of niet.
En ja ik wil het liefst winnen van die kakkies.

Maar we spelen binnen 2 weken 2x in de kuip.
Dat is lastig zat, was vorig jaar ook al lastig.
Als je dan zou moeten kiezen dan kies ik voor de aankomende.
En ik denk dat het makkelijker word als we deze zoude verliezen dan winnen.

1 helft heeft mij genoeg laten zien, wij kunnen volgende keer winnen.
remco k
 remco k - woensdag 28 oktober 2015 - 22:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 oktober 2015 - 22:25 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Aanpassen is een zwakte, uitgaan van je eigen spelletje, net als de hele eerste helft.

We missen gewoon een afmaker, dan had je met rust 0-3 voor gestaan...

Welterusten!

Zaterdag roda opvreten!!!
Als feye dan niet wint ga ik helemaal stuk 😆😊☺😁
Aanpassen waar het nodig is is juist een kracht.. Doe je dat niet ben je gewoon eigenwijs..

Als ik de Boer was had ik na 20 minuten in de tweede helft el Ghazi ingebracht voor vd Hoorn of Veltman.. En was ik 3-4-3 gaan spelen..

Feyenoord had heel weinig lopende mensen zonder bal en dus had dat prima gekund.. Zo ontlast je de defensie en middenveld maak je sterker zonder dat je aanvallend inlevert..
pth
 pth - woensdag 28 oktober 2015 - 22:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 oktober 2015 - 22:25 schreef Loetje het volgende:

[..]

Liever Sinkgraven op 10.
Vond Sinkgraven het ook niet slecht doen op 10, behalve zijn.passing dan, maar een fitte Klaasen kun je moeilijk op de bank zetten (en een spits is het niet, kan dat ook niet zo invullen als Siem de Jong het deed).
Loetje
 Loetje - woensdag 28 oktober 2015 - 22:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 oktober 2015 - 22:29 schreef pth het volgende:

[..]

Vond Sinkgraven het ook niet slecht doen op 10, behalve zijn.passing dan, maar een fitte Klaasen kun je moeilijk op de bank zetten (en een spits is het niet, kan dat ook niet zo invullen als Siem de Jong het deed).
Sinkgraven was in de eerste helft de man aan Ajax kant. Alles klopte. Na rust niet. Bovendien moet Klaassen eerst zijn vorm maar eens vinden. Of een linie terug.
enough
 enough - woensdag 28 oktober 2015 - 22:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 oktober 2015 - 22:18 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik snap hem prima hoor, en ik snap klassiekers ook prima..

Want de ploeg die hem als laatste telkens gewonnen heeft is de baas over de ander..

Dus als wij hem over twee weken winnen, is deze pot vergeten en vergeven voor heel veel mensen..
ho dan vergeet je echt hoe ze daar overdenken
wij zijn het gewend ,maar als je kyt gehoord heeft weet je dat dat anders leeft
dat weet je toch ook wel,,,,loetje liet de lijst van de laaaste 10 jr zien ,maar ze onthouden er maar een
en dat is deze .
als we kampioen worden baal ik nog steeds van deze wedstijd en zeker de manier hoe die goal viel ,jij zag toch ook een overtreding van kyt,en praat ons niet van die eigen goal.
veldman slaap de eerste maand niet
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 28 oktober 2015 - 22:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 oktober 2015 - 22:28 schreef remco k het volgende:

[..]

Aanpassen waar het nodig is is juist een kracht.. Doe je dat niet ben je gewoon eigenwijs..

Als ik de Boer was had ik na 20 minuten in de tweede helft el Ghazi ingebracht voor vd Hoorn of Veltman.. En was ik 3-4-3 gaan spelen..

Feyenoord had heel weinig lopende mensen zonder bal en dus had dat prima gekund.. Zo ontlast je de defensie en middenveld maak je sterker zonder dat je aanvallend inlevert..
De boer past soms zich wel aan.
Soms zelfs te vaak, vind ik.
Ik denk eerder dat hij dingen niet doet wat jij graag zou willen zien, maar dat is wat anders.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 28 oktober 2015 - 22:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 oktober 2015 - 22:32 schreef enough het volgende:

[..]

ho dan vergeet je echt hoe ze daar overdenken
wij zijn het gewend ,maar als je kyt gehoord heeft weet je dat dat anders leeft
dat weet je toch ook wel,,,,loetje liet de lijst van de laaaste 10 jr zien ,maar ze onthouden er maar een
en dat is deze .
als we kampioen worden baal ik nog steeds van deze wedstijd en zeker de manier hoe die goal viel ,jij zag toch ook een overtreding van kyt,en praat ons niet van die eigen goal.
veldman slaap de eerste maand niet
Wat kan jou schelen hoe je daar over denken!
Vind je het gek dat ze zo groot feest vieren, zo vaak winnen ze niet van Ajax.
En zo vaak staan ze ook niet na 10 wedstrijden bovenaan.

Gewoon 0-4 op het score bord zetten en ze hebben het er echt niet meer over.
Ze weten zelf ook dat die wedstrijd veel belangrijker is dan flut bekerwedstrijd.
enough
 enough - woensdag 28 oktober 2015 - 22:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 oktober 2015 - 22:26 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Natuurlijk weet ik wat een klassieker is.
Deze wedstrijd wil je altijd winnen, overigens wil ik dat elke wedstrijd, klassieker of niet.
En ja ik wil het liefst winnen van die kakkies.

Maar we spelen binnen 2 weken 2x in de kuip.
Dat is lastig zat, was vorig jaar ook al lastig.
Als je dan zou moeten kiezen dan kies ik voor de aankomende.
En ik denk dat het makkelijker word als we deze zoude verliezen dan winnen.

1 helft heeft mij genoeg laten zien, wij kunnen volgende keer winnen.
ja en als we de volgende keer ook verliezen ,,hoe sta jij daar nog in????
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 28 oktober 2015 - 22:40   quote  deeplink  
Oh, man. Balen dit...
Veltman kon echt helemaal niks aan die goal doen.

Lees net dat hij last had van een astma-aanval veroorzaakt door al het stof wat zich heeft opgebouwd in de prijzenkamer van Feyenoord...
enough
 enough - woensdag 28 oktober 2015 - 22:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 oktober 2015 - 22:37 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Wat kan jou schelen hoe je daar over denken!
Vind je het gek dat ze zo groot feest vieren, zo vaak winnen ze niet van Ajax.
En zo vaak staan ze ook niet na 10 wedstrijden bovenaan.

Gewoon 0-4 op het score bord zetten en ze hebben het er echt niet meer over.
Ze weten zelf ook dat die wedstrijd veel belangrijker is dan flut bekerwedstrijd.
ik hoop het,,maar je weet toch de media pro 010,word je toch aan herrinnerd
en vergeet niet dat dit de snelste weg naar europa is ,,waar we zo hard voor hebben moeten knokken.
dus flut beker zie ik anders
enough
 enough - woensdag 28 oktober 2015 - 22:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 oktober 2015 - 22:40 schreef NatjosFC het volgende:
Oh, man. Balen dit...
Veltman kon echt helemaal niks aan die goal doen.

Lees net dat hij last had van een astma-aanval veroorzaakt door al het stof wat zich heeft opgebouwd in de prijzenkamer van Feyenoord...
hahahah,nee veldman kon er niets aan doen, ouwe gebouwen hebben stof
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 28 oktober 2015 - 22:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 oktober 2015 - 22:39 schreef enough het volgende:

[..]

ja en als we de volgende keer ook verliezen ,,hoe sta jij daar nog in????
Wij verliezen de volgende keer niet.

En als we wel zouden verliezen wat niet gebeurd dan ben ik er zuur van.
Maar ik word er niet zuurder van omdat we ook al vandaag hebben verloren.

Nee, ik ben blij dat we uit de beker zijn. Ik vind dat klote toernooi.

En elke wedstrijd verliezen is een schade voor Ajax en doet pijn.
Maar Feyenoord dat in goede doen is, zo moeilijk maken. Dat vind ik goed om te zien.
Dat was ook al tegen Vitesse te zien, zo goed spelend elftal zo moeilijk hebben tegen dit Ajax. Feyenoord is gewoon goed bezig en daar tegen net nipt verliezen, agh daar kan ik mee leven.

Omdat ik een pre vind dat we zo vroeg eruit liggen.
Want het is de beker winnen of zo vroeg mogelijk eruit.
Hoe langer erin zit, hoe vervelender het word dat je hem niet wint, omdat je al zoveel wedstrijden gespeeld hebt.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 28 oktober 2015 - 23:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 oktober 2015 - 22:47 schreef enough het volgende:

[..]

ik hoop het,,maar je weet toch de media pro 010,word je toch aan herrinnerd
en vergeet niet dat dit de snelste weg naar europa is ,,waar we zo hard voor hebben moeten knokken.
dus flut beker zie ik anders
Snelste weg naar Europa om vervolgens daarna tot de conclusie te komen dat die toernooi een flut toernooi is in vergelijking met de Cl.

En Ajax is sterk genoeg om bij de beste 2 in de eredivisie te komen. En dat geeft toch echt een hogere plek dan die flut beker.

Snelste route naar Europa, leuk maar voegt niks toe.
Leuk voor de kleinere clubies maar voor Ajax is dit echt de 3de prijs van het seizoen.
enough
 enough - woensdag 28 oktober 2015 - 23:12   quote  deeplink  
wat ik erger vind is dat er zo'n groot verschil is met de 1ste en 2de helft, dus waar haal jij het vertrouwen uit?
we hebben allemaal een mening ,qua wisselen of spelopvatting ed,maar..........
ja andere ploegen hebben meer rust,dan moeten we nog voor een betere bank zorgen,geld zat
010 werdt sterker ,omdat wij hetzelfde niet meer op konden brengen als in de 1ste helft
reactie op pa

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 28 oktober 2015 door enough --
enough
 enough - woensdag 28 oktober 2015 - 23:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 oktober 2015 - 23:04 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Snelste weg naar Europa om vervolgens daarna tot de conclusie te komen dat die toernooi een flut toernooi is in vergelijking met de Cl.

En Ajax is sterk genoeg om bij de beste 2 in de eredivisie te komen. En dat geeft toch echt een hogere plek dan die flut beker.

Snelste route naar Europa, leuk maar voegt niks toe.
Leuk voor de kleinere clubies maar voor Ajax is dit echt de 3de prijs van het seizoen.
ben ik ook met je eens ik speel ook liever cl
p111
 p111 - woensdag 28 oktober 2015 - 23:33   quote  deeplink  
Wat me opvalt dat weinig mensen aandacht schenken aan het onvermogen voor het vijandelijk doel we spelen op dit moment gewoon goed voetbal maar er wordt gewoon niet gescoord (zie eerste helft)en als dat gaat lukken dan kan niemand ons meer verslaan want wij hebben gewoon het sterkste team van de Eredivisie.
p.s ik hoop dat die Schone aanhangers nou eindelijk genezen zijn hij kan het tempo niet aan was vandaag weer overduidelijk.
Eide
 Eide - donderdag 29 oktober 2015 - 06:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 oktober 2015 - 22:23 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Volgende week Klaassen, Riedewald, Ghazi en Milik er weer bij. Komt wel goed man, maak je daar maar geen zorgen over. Maak me eerder zorgen over of het nou 0-3 of 0-4 wordt ;)
Eens, Ajax moet zich wel beter wapenen tegen de aanhoudende provocaties.
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 29 oktober 2015 - 06:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 oktober 2015 - 23:33 schreef p111 het volgende:
Wat me opvalt dat weinig mensen aandacht schenken aan het onvermogen voor het vijandelijk doel we spelen op dit moment gewoon goed voetbal maar er wordt gewoon niet gescoord (zie eerste helft)en als dat gaat lukken dan kan niemand ons meer verslaan want wij hebben gewoon het sterkste team van de Eredivisie.
p.s ik hoop dat die Schone aanhangers nou eindelijk genezen zijn hij kan het tempo niet aan was vandaag weer overduidelijk.
Stukje teruglezen denk ik.. Heb er met mij nog een aantal zien reageren dat alles goed stond behalve de voorhoede. Met een echte spits stond je de eerste helft al 2-0 voor. Die Fischer joh eerst die redelijk open kans en daarna paar keer slechte eindpass. Schöne kan inderdaad echt niet meer..
Stanley
 Stanley - donderdag 29 oktober 2015 - 07:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 oktober 2015 - 23:33 schreef p111 het volgende:
Wat me opvalt dat weinig mensen aandacht schenken aan het onvermogen voor het vijandelijk doel we spelen op dit moment gewoon goed voetbal maar er wordt gewoon niet gescoord (zie eerste helft)en als dat gaat lukken dan kan niemand ons meer verslaan want wij hebben gewoon het sterkste team van de Eredivisie.
p.s ik hoop dat die Schone aanhangers nou eindelijk genezen zijn hij kan het tempo niet aan was vandaag weer overduidelijk.
Volgens mij is dat juist voor iedereen duidelijk en kan een aankoop in de winterstop niet uitblijven.

Wat mij al eerder opviel is de slappe passing, ook zonder druk bij het rondspelen. Te zacht en slap en bovenal vaak dermate slecht qua positie dat de ontvanger in moet houden of een extra handeling moet verrichten om de bal te controleren.

Dit haalt het tempo enorm omlaag.

De eindpass is helemaal dramatisch!

Specifieke aanleiding van het verlies gisteren. ...

Hoe kan je met nog slechts 30 seconden op de klok zo lichtzinnig een bal op het middenveld willen aannemen zoals Fischer dat deed!

Balverlies, counter. ...geen directe goal maar wel de vrije trap die de goal inleidde. Dit alles afgerond met soms een schijterige scheidsrechter!

Kortom het is en blijft KUT!!!!
p111
 p111 - donderdag 29 oktober 2015 - 09:51   quote  deeplink  
Nou even wat stukjes terug gelezen maar het is de zoveelste wedstrijd in de kuip dit seizoen die nogal qua arbitrage in het voordeel van die kakkerlakken valt, ook gisteren heeft van Boekel met scheit in zijn broek die kakkerlakken bevoordeeld, die Kramer en die kale klojo op het middenveld hadden rood moeten hebben, en onze vriend Elia hing alleen maar aan het shirt van Tete en kreeg constant de vrije trap mee,ook het doelpunt in de 95ste minuut had afgekeurd moeten worden Kuyt trok Veltman naar de grond waardoor die bal via zijn been er in ging.Nog even terugkijkend op de afgelopen wedstrijden is het niet verwonderlijk ook v/d Brom heeft de arbitrage helemaal verrot gescholden afgelopen zondag dat komt hem op een schorsing te staan en we praten maar niet over de strafschoppen in de kuip van de afgelopen wedstrijden die waren ook lachwekkend, dus beste Ajacieden trek het je niet aan wij waren duidelijk de betere ploeg en we zijn genaaid door scheidsrechter.
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 29 oktober 2015 - 09:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 oktober 2015 - 09:51 schreef p111 het volgende:
Nou even wat stukjes terug gelezen maar het is de zoveelste wedstrijd in de kuip dit seizoen die nogal qua arbitrage in het voordeel van die kakkerlakken valt, ook gisteren heeft van Boekel met scheit in zijn broek die kakkerlakken bevoordeeld, die Kramer en die kale klojo op het middenveld hadden rood moeten hebben, en onze vriend Elia hing alleen maar aan het shirt van Tete en kreeg constant de vrije trap mee,ook het doelpunt in de 95ste minuut had afgekeurd moeten worden Kuyt trok Veltman naar de grond waardoor die bal via zijn been er in ging.Nog even terugkijkend op de afgelopen wedstrijden is het niet verwonderlijk ook v/d Brom heeft de arbitrage helemaal verrot gescholden afgelopen zondag dat komt hem op een schorsing te staan en we praten maar niet over de strafschoppen in de kuip van de afgelopen wedstrijden die waren ook lachwekkend, dus beste Ajacieden trek het je niet aan wij waren duidelijk de betere ploeg en we zijn genaaid door scheidsrechter.
Inderdaad hij liet teveel toe waardoor Feyenoord zich in de wedstrijd kon knokken..
Kramer kreeg dankzij jankbal Kuijt ook geen gele kaart.
Daarna liep hij ook nog een keer door op van der Hoorn volgens mij.
Die overtreding van Elia op Schöne stond de 4de man gewoon bij.
Daarom gewoon genaaid en daarom heb ik een hekel aan de kuip daar staan ze iedere week al op 1-0.
jjh
 jjh - donderdag 29 oktober 2015 - 10:47   quote  deeplink  
Wat een huilie huilie hier allemaal. Eindelijk eens een scheidsrechter die niet alles af fluit. Het was een wedstrijd voor mannen maar sommige ajacieden waren nog te veel jongen. Een speler als Veltman probeert Kramer gewoon een kaart aan te naaien. Gaat voor hem staan en als hij een duw krijgt net doen of vergaat de wereld. Ajax had gewoon haar kansen af moeten maken in de eerste helft, ze waren toen beter dan Feyenoord. In de tweede heflt was het andersom en had Gustafson moeten scoren. Dat de goal uiteindelijk zo laat valt is zuur voor Ajax maar dat is voetbal. OVer anderhalve week hebben jullie een nieuwe kans.

Ik moet zeggen als Feyenoorder dat ik Bazoer en met name Tete erg sterk vond spelen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 29 oktober 2015 door jjh --
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - donderdag 29 oktober 2015 - 10:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 oktober 2015 - 09:58 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

.
Daarom gewoon genaaid en daarom heb ik een hekel aan de kuip daar staan ze iedere week al op 1-0.
Hahaha hoe kan het dan dat ze al 80 jaar geen kampioen zijn geworden?????
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 29 oktober 2015 - 11:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 oktober 2015 - 10:54 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Hahaha hoe kan het dan dat ze al 80 jaar geen kampioen zijn geworden?????
Omdat ze ook uit spelen haha!
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 29 oktober 2015 - 11:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 oktober 2015 - 10:47 schreef jjh het volgende:
Wat een huilie huilie hier allemaal. Eindelijk eens een scheidsrechter die niet alles af fluit. Het was een wedstrijd voor mannen maar sommige ajacieden waren nog te veel jongen. Een speler als Veltman probeert Kramer gewoon een kaart aan te naaien. Gaat voor hem staan en als hij een duw krijgt net doen of vergaat de wereld. Ajax had gewoon haar kansen af moeten maken in de eerste helft, ze waren toen beter dan Feyenoord. In de tweede heflt was het andersom en had Gustafson moeten scoren. Dat de goal uiteindelijk zo laat valt is zuur voor Ajax maar dat is voetbal. OVer anderhalve week hebben jullie een nieuwe kans.

Ik moet zeggen als Feyenoorder dat ik Bazoer en met name Tete erg sterk vond spelen.
Leuk voor je en nu weer opdonderen hier..
piet de paler
 piet de paler - donderdag 29 oktober 2015 - 11:28   quote  deeplink  
Neemjullie verlies als een kerel zoals dat bij een grote ploeg hoort.
Pietje
 Pietje - donderdag 29 oktober 2015 - 11:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 oktober 2015 - 11:28 schreef piet de paler het volgende:
Neemjullie verlies als een kerel zoals dat bij een grote ploeg hoort.
Doen jullie dat ook altijd?
p111
 p111 - donderdag 29 oktober 2015 - 11:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 oktober 2015 - 11:28 schreef piet de paler het volgende:
Neemjullie verlies als een kerel zoals dat bij een grote ploeg hoort.
Verlies is jammer maar hoort bij voetbal maar wat pijnlijk is wat er dit seizoen gebeurd in jullie badkuip, het is schandalig vraag dat ook maar aan v/d Brom en al die dubieuze strafschoppen en een spatzuiver doelpunt tegen Feynoord afgekeurd en 3 mensen vrij gesproken, en gisteren had Elia rood moeten hebben en Karim 2x geel is ook rood de scheids heeft net als zijn collega,s scheit in hun broek voor die malloten in de kuip en dat beste Piet is wat mateloos irriteert.
Pietje
 Pietje - donderdag 29 oktober 2015 - 11:54   quote  deeplink  
Ik vond Bazoer, Tete, Veltman (toch) en ook Van der Hoorn erg sterk spelen. En eerlijk is eerlijk, het gemis aan een echte spits heeft zich gisteren gewroken, want kansen op winst (voor Ajax) waren er volop.

Ik heb begrepen dat de aanklager een onderzoek wil gaan doen naar het incident tussen Veltman en Kramer. De uitslag daarvan zullen we uiteraard allemaal al kennen: vrijspraak voor Kramer (gebrek aan bewijs dan wel een vormfoutje, want hij struikelde en verloor zijn evenwicht...) en een schorsing van een wedstrijd of 3 voor Veltman.
Pietje
 Pietje - donderdag 29 oktober 2015 - 11:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 oktober 2015 - 11:53 schreef p111 het volgende:

[..]

Verlies is jammer maar hoort bij voetbal maar wat pijnlijk is wat er dit seizoen gebeurd in jullie badkuip, het is schandalig vraag dat ook maar aan v/d Brom en al die dubieuze strafschoppen en een spatzuiver doelpunt tegen Feynoord afgekeurd en 3 mensen vrij gesproken, en gisteren had Elia rood moeten hebben en Karim 2x geel is ook rood de scheids heeft net als zijn collega,s scheit in hun broek voor die malloten in de kuip en dat beste Piet is wat mateloos irriteert.
+ 1
Pietje
 Pietje - donderdag 29 oktober 2015 - 12:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 oktober 2015 - 22:03 schreef remco k het volgende:
Overigens een belachelijke actie van Kuyt..

Cilissen speelt de bal over de zijlijn voor een blessure behandeling.. Kuyt gaat daarna gewoon door en geeft de bal niet terug..

Schandalig..
Inderdaad, onsportiever kon het niet. Het zegt alles over de huidige spelers van die club...
Pietje
 Pietje - donderdag 29 oktober 2015 - 12:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 oktober 2015 - 21:41 schreef baco74 het volgende:

[..]

Juist......wordt bijna verkracht door kuijt
Hé vriend, hoe gaat het met je???!
Pietje
 Pietje - donderdag 29 oktober 2015 - 12:16   quote  deeplink  
En trouwens, was dat geen overtreding van Kuyt bij het eigen doelpunt van Veltman? Voor vergelijkbare ovetredingen (zoals van Tete op Elia) floot die Limbo wel. Had de scheids opnieuw last van "Kuip-vrees"?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 29 oktober 2015 - 12:35   quote  deeplink  
Ik vind het makkelijk om de scheids de schuld te geven! Natuurlijk zijn er beslissingen die je kan betwisten, maar uiteindelijk hebben wij zelf de grootste schuld. Als je het de eerste helft zorgvuldiger uitspeelt / afmaakt dan is heel die spanning in de tweede helft niet nodig! Nu zijn die kakkerlakken in de tweede helft met een portie opportunisme het veld op gegaan en hier heeft Ajax vervolgens behoorlijk veel last mee gehad!! Laten we naar de goede eerste helft kijken! Er zit een behoorlijke rek in en ik verwacht dan ook een Ajax wat die kakkerlakken volgende week zondag compleet van het veld voetbalt!!
baco74
 baco74 - donderdag 29 oktober 2015 - 12:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 oktober 2015 - 12:03 schreef Pietje het volgende:

[..]

Hé vriend, hoe gaat het met je???!
ha beste Piet...
...we ademen he...de rest is meegenomen.

En jij dan, goedzak? Alles wel?
Pietje
 Pietje - donderdag 29 oktober 2015 - 12:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 oktober 2015 - 12:35 schreef Ajax Warrior het volgende:
Ik vind het makkelijk om de scheids de schuld te geven! Natuurlijk zijn er beslissingen die je kan betwisten, maar uiteindelijk hebben wij zelf de grootste schuld. Als je het de eerste helft zorgvuldiger uitspeelt / afmaakt dan is heel die spanning in de tweede helft niet nodig! Nu zijn die kakkerlakken in de tweede helft met een portie opportunisme het veld op gegaan en hier heeft Ajax vervolgens behoorlijk veel last mee gehad!! Laten we naar de goede eerste helft kijken! Er zit een behoorlijke rek in en ik verwacht dan ook een Ajax wat die kakkerlakken volgende week zondag compleet van het veld voetbalt!!
Dat ben ik beslist wel met je eens. Ik geef ook pertinent niet (alleen) de scheidsrechter de schuld. Het was meer een soort van open vraag, omdat hij eerder in de wedstrijd in een identiek geval, maar dan omgekeerd, wèl voor een overtreding floot. Ik houd het serieus op "Kuip-vrees", met enkel en alleen 50 duizend schreeuwende Feyenoord-supporters tegenover nul Ajax-fans.

En uiteraard heb je gelijk dat Ajax vergeten is zich in de eerste helft te belonen, want er waren een paar goede kansen om de rust met een voorsprong te halen. Maar wat wil je als je zonder echte spits speelt?

Ik hoorde trouwens zojuist op de radio, dat er een aantal Ajacieden niet ongeschonden uit de strijd zijn gekomen: Fischer, Schöne, Bazoer en Dijks. Bazoer schijnt er het slechtst aan toe te zijn. En dan ook nog eens onze reserve doelman, Boer maar daar was geen sprake van een overtreding.
Pietje
 Pietje - donderdag 29 oktober 2015 - 12:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 oktober 2015 - 12:40 schreef baco74 het volgende:

[..]

ha beste Piet...
...we ademen he...de rest is meegenomen.

En jij dan, goedzak? Alles wel?
Haha. Dat zei mijn vader vroeger ook al: gewoon doorgaan met ademhalen... Lijkt me niet onverstandig. Met mij gaat het goed, eigenlijk heb ik niks spectaculairs te melden, behalve dan dat ik ziek ben van gisterenavond... Maar daar zullen er meer last van hebben.

We hebben je lang gemist. Veel te lang!
Brandje
 Brandje - donderdag 29 oktober 2015 - 12:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 oktober 2015 - 12:16 schreef Pietje het volgende:
En trouwens, was dat geen overtreding van Kuyt bij het eigen doelpunt van Veltman? Voor vergelijkbare ovetredingen (zoals van Tete op Elia) floot die Limbo wel. Had de scheids opnieuw last van "Kuip-vrees"?
Heel Nederland behalve wij vind het prachtig wat er daar gebeurd. Daardoor krijgen ze ook elke hulp die ze maar kunnen krijgen. Ik kijk er niet meer van op zoals ze daar steeds de scheidsrechters mee hebben.
Tuurlijk was dat een overtreding. Net als de achterlijke acties van Elia en Vilhena en ook die Kramer kon ze handjes weer niet thuishouden.
Maar goed. De eerste helft speelde Ajax gewoon echt goed voetbal en zoals feyenoord gewoon in eigen huis helemaal werd gespeeld deed toch weer oude tijden herleven. Helaas zat het resultaat tegen en jammer dat je verliest van een team die normaal gesproken bij rust met 3-0 hadden achter gestaan.
Ik kan er best mee leven maar wil over een dikke week wel winst.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 29 oktober 2015 door Brandje --
Loetje
 Loetje - donderdag 29 oktober 2015 - 12:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 oktober 2015 - 10:47 schreef jjh het volgende:
Wat een huilie huilie hier allemaal. Eindelijk eens een scheidsrechter die niet alles af fluit. Het was een wedstrijd voor mannen maar sommige ajacieden waren nog te veel jongen. Een speler als Veltman probeert Kramer gewoon een kaart aan te naaien. Gaat voor hem staan en als hij een duw krijgt net doen of vergaat de wereld. Ajax had gewoon haar kansen af moeten maken in de eerste helft, ze waren toen beter dan Feyenoord. In de tweede heflt was het andersom en had Gustafson moeten scoren. Dat de goal uiteindelijk zo laat valt is zuur voor Ajax maar dat is voetbal. OVer anderhalve week hebben jullie een nieuwe kans.

Ik moet zeggen als Feyenoorder dat ik Bazoer en met name Tete erg sterk vond spelen.
Flikker lekker naar je eigen pisforum!
Pietje
 Pietje - donderdag 29 oktober 2015 - 12:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 oktober 2015 - 12:46 schreef Brandje het volgende:

[..]

Heel Nederland behalve wij vind het prachtig wat er daar gebeurd. Daardoor krijgen ze ook elke hulp die ze maar kunnen krijgen. Ik kijk er niet meer van op zoals ze daar steeds de scheidsrechters mee hebben.
Tuurlijk was dat een overtreding. Net als de achterlijke acties van Elia en Vilhena en ook die Kramer kon ze handjes weer niet thuishouden.
Feyenoord heeft het gehele seizoen niet te klagen over geluk en scheidsrechters die net op het moment suprême een vuiltje in hun oog hadden of net even "per ongeluk" de verkeerder kant opkeken. En het zijn nota bene die supporters die het continu hebben over "lucky Ajax". Pffff Ik erger me daar groen en geel aan. Tja, tot het geluk aan Rotterdamse kant een keertje ophoudt en dat gaat toch echt op zeker ogenblik gebeuren.
Loetje
 Loetje - donderdag 29 oktober 2015 - 12:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 oktober 2015 - 11:28 schreef piet de paler het volgende:
Neemjullie verlies als een kerel zoals dat bij een grote ploeg hoort.
Geldt hetzelfde voor jou galbak
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 29 oktober 2015 - 13:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 oktober 2015 - 12:43 schreef Pietje het volgende:

[..]

Dat ben ik beslist wel met je eens. Ik geef ook pertinent niet (alleen) de scheidsrechter de schuld. Het was meer een soort van open vraag, omdat hij eerder in de wedstrijd in een identiek geval, maar dan omgekeerd, wèl voor een overtreding floot. Ik houd het serieus op "Kuip-vrees", met enkel en alleen 50 duizend schreeuwende Feyenoord-supporters tegenover nul Ajax-fans.

En uiteraard heb je gelijk dat Ajax vergeten is zich in de eerste helft te belonen, want er waren een paar goede kansen om de rust met een voorsprong te halen. Maar wat wil je als je zonder echte spits speelt?

Ik hoorde trouwens zojuist op de radio, dat er een aantal Ajacieden niet ongeschonden uit de strijd zijn gekomen: Fischer, Schöne, Bazoer en Dijks. Bazoer schijnt er het slechtst aan toe te zijn. En dan ook nog eens onze reserve doelman, Boer maar daar was geen sprake van een overtreding.
Tijd om deze jongens dan aankomende zaterdag wat rust te geven. Fischer sowieso en Bazoer idem dito. Ik zou dus starten met een voorhoede met Younes, Milik en El Ghazi!

En ik vind het geneuzel dat we zonder echte spits spelen ook onzin. Het gaat er gewoon om dat bepaalde spelers hun kunnen niet benutten. Zo kan Fischer veel meer dan hij gisteren heeft laten zien! En hij kan zeker een bal netjes afronden. De enige voorin die echt voor gevaar zorgde was Younes, een speler waar ik overigens tot nog toe van geniet!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 29 oktober 2015 door Ajax Warrior --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 29 oktober 2015 - 13:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 oktober 2015 - 21:40 schreef baco74 het volgende:

[..]

Duh...
Zo zo, wist jij je wachtwoord ook nog????
remco k
 remco k - donderdag 29 oktober 2015 - 13:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 oktober 2015 - 22:32 schreef enough het volgende:

[..]

ho dan vergeet je echt hoe ze daar overdenken
wij zijn het gewend ,maar als je kyt gehoord heeft weet je dat dat anders leeft
dat weet je toch ook wel,,,,loetje liet de lijst van de laaaste 10 jr zien ,maar ze onthouden er maar een
en dat is deze .
als we kampioen worden baal ik nog steeds van deze wedstijd en zeker de manier hoe die goal viel ,jij zag toch ook een overtreding van kyt,en praat ons niet van die eigen goal.
veldman slaap de eerste maand niet
Lezen, ik heb het over Ajacieden. Kan mij het schelen wat zei er daar van vinden..
remco k
 remco k - donderdag 29 oktober 2015 - 13:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 oktober 2015 - 22:39 schreef enough het volgende:

[..]

ja en als we de volgende keer ook verliezen ,,hoe sta jij daar nog in????
Ik precies hetzelfde, kan me geen reet schelen, als wij de titel maar winnen..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5935
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Feyenoord - Ajax uitslag niet belangrijk! Lees topic maar!!









0.0154998