BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Feyenoord - Ajax uitslag niet belangrijk! Lees topic maar!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - donderdag 29 oktober 2015 - 13:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 oktober 2015 - 12:35 schreef Ajax Warrior het volgende:
Ik vind het makkelijk om de scheids de schuld te geven! Natuurlijk zijn er beslissingen die je kan betwisten, maar uiteindelijk hebben wij zelf de grootste schuld. Als je het de eerste helft zorgvuldiger uitspeelt / afmaakt dan is heel die spanning in de tweede helft niet nodig! Nu zijn die kakkerlakken in de tweede helft met een portie opportunisme het veld op gegaan en hier heeft Ajax vervolgens behoorlijk veel last mee gehad!! Laten we naar de goede eerste helft kijken! Er zit een behoorlijke rek in en ik verwacht dan ook een Ajax wat die kakkerlakken volgende week zondag compleet van het veld voetbalt!!
En hoe moeten ze dat gaan doen dan, Feyenoord weet nu hoe ze ons moeten bestrijden, en zullen dus hetzelfde gaan doen als in de tweede helft..

Ik zie het ook dan somber in..

Verder heb je wel gelijk hoor..
Pietje
 Pietje - donderdag 29 oktober 2015 - 13:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 oktober 2015 - 13:24 schreef remco k het volgende:

[..]

En hoe moeten ze dat gaan doen dan, Feyenoord weet nu hoe ze ons moeten bestrijden, en zullen dus hetzelfde gaan doen als in de tweede helft..

Ik zie het ook dan somber in..

Verder heb je wel gelijk hoor..
Daar heb je volledig gelijk in en dat verwacht ik dus ook.
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 29 oktober 2015 - 13:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 oktober 2015 - 13:24 schreef remco k het volgende:

[..]

En hoe moeten ze dat gaan doen dan, Feyenoord weet nu hoe ze ons moeten bestrijden, en zullen dus hetzelfde gaan doen als in de tweede helft..

Ik zie het ook dan somber in..

Verder heb je wel gelijk hoor..
Nigel de Jong had El Hamadi, Vilhena in zijn eentje opgevreten!
remco k
 remco k - donderdag 29 oktober 2015 - 13:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 oktober 2015 - 13:35 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Nigel de Jong had El Hamadi, Vilhena in zijn eentje opgevreten!
En daar geloof ik dus helemaal niets van..

Kijk je uberhaubt weleens buitenlands voetbal? Of zijn dit weer uitspraken op basis wat je op het WK 2010 van hem gezien hebt..

Hij zit op de bank bij middenmotor AC Milan in een competitie die de onze amper overstijgt..

En wat hij speelt laat ie werkelijk helemaal niets zien, het is terecht dat ie gepasseerd wordt..

Overigens waren het gister Elia en Kuyt die heel veel tweede ballen wonnen en niet hun middenveld..
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 29 oktober 2015 - 13:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 oktober 2015 - 13:39 schreef remco k het volgende:

[..]

En daar geloof ik dus helemaal niets van..

Kijk je uberhaubt weleens buitenlands voetbal? Of zijn dit weer uitspraken op basis wat je op het WK 2010 van hem gezien hebt..

Hij zit op de bank bij middenmotor AC Milan in een competitie die de onze amper overstijgt..

En wat hij speelt laat ie werkelijk helemaal niets zien, het is terecht dat ie gepasseerd wordt..

Overigens waren het gister Elia en Kuyt die heel veel tweede ballen wonnen en niet hun middenveld..
Nee maar hun middenveld maakte wel de meeste overtredingen..
Toch de ervaren jongens die gisteren het verschil maakten.
Kuijt en Elia waren wel geweldenaren toen Feyenoord ze aantrok?
ERVARING dat ontbrak er gisteren ook weer aan en dan hoeft zo iemand niet eens meer heel geweldig te zijn. Kijk naar Ooijer, Pantelic en Poulsen. Vond je die goed toen ze kwamen?
Brandje
 Brandje - donderdag 29 oktober 2015 - 13:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 oktober 2015 - 13:24 schreef remco k het volgende:

[..]

En hoe moeten ze dat gaan doen dan, Feyenoord weet nu hoe ze ons moeten bestrijden, en zullen dus hetzelfde gaan doen als in de tweede helft..

Ik zie het ook dan somber in..

Verder heb je wel gelijk hoor..
Ik niet. Ajax kan makkelijk onder dat spel uitvoetballen. Als er een normale scheidsrechter had gestaan dan hadden ze nooit zo in de wedstrijd kunnen komen. Ze denken door veel te laten gaan dat het spel dan mannelijk is maar ze vergeten dan wel gewoon de regels toe te passen. Kuipers is daar ook zo'n held in.
Riedewald zal er weer bij zijn. Milik en el ghazi zijn dan weer een stuk fitter.
Ik zeg niet dat we even winnen maar ben ook niet somber erover.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 29 oktober 2015 - 14:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 oktober 2015 - 13:24 schreef remco k het volgende:

[..]

En hoe moeten ze dat gaan doen dan, Feyenoord weet nu hoe ze ons moeten bestrijden, en zullen dus hetzelfde gaan doen als in de tweede helft..

Ik zie het ook dan somber in..

Verder heb je wel gelijk hoor..
Das dan een voordeel! Jij hebt het vaker somber ingezien! En dan wonnen we toch! ;-)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 29 oktober 2015 - 14:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 oktober 2015 - 13:33 schreef Pietje het volgende:

[..]

Daar heb je volledig gelijk in en dat verwacht ik dus ook.
Idem voor jouw! ;-)
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 29 oktober 2015 - 14:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 oktober 2015 - 13:57 schreef Brandje het volgende:

[..]

Ik niet. Ajax kan makkelijk onder dat spel uitvoetballen. Als er een normale scheidsrechter had gestaan dan hadden ze nooit zo in de wedstrijd kunnen komen. Ze denken door veel te laten gaan dat het spel dan mannelijk is maar ze vergeten dan wel gewoon de regels toe te passen. Kuipers is daar ook zo'n held in.
Riedewald zal er weer bij zijn. Milik en el ghazi zijn dan weer een stuk fitter.
Ik zeg niet dat we even winnen maar ben ook niet somber erover.
Gezien de kansen in de eerste helft hoeven we ook helemaal niet somber te zijn..
Staat Ghazi of zelfs Milik daar dan voorzie ik weinig problemen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 29 oktober 2015 - 14:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 oktober 2015 - 14:01 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Gezien de kansen in de eerste helft hoeven we ook helemaal niet somber te zijn..
Staat Ghazi of zelfs Milik daar dan voorzie ik weinig problemen.
Het enige is dat wij niet moeten meegaan in hun spel zoals gisteren de tweede helft maar juist zelf het initiatief moeten nemen! En gewoon de kansen AFMAKEN!!!
Brandje
 Brandje - donderdag 29 oktober 2015 - 14:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 oktober 2015 - 14:01 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Gezien de kansen in de eerste helft hoeven we ook helemaal niet somber te zijn..
Staat Ghazi of zelfs Milik daar dan voorzie ik weinig problemen.
Eens. Fisher begin ik mij toch zorgen over te maken. Tegen Vitesse zeer slap voetje voorafgaand bij de 1-0. Gisteren ook weer en leidt min of meer de 1-0 in. Dan die gemiste kans ook nog eens.
Ik zou daarom met Klaassen in de spits gaan spelen. El Ghazi op rechts. Younes is wel een zekerheidje voor mij nu en Sinkgraven op tien.
remco k
 remco k - donderdag 29 oktober 2015 - 14:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 oktober 2015 - 13:46 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Nee maar hun middenveld maakte wel de meeste overtredingen..
Toch de ervaren jongens die gisteren het verschil maakten.
Kuijt en Elia waren wel geweldenaren toen Feyenoord ze aantrok?
ERVARING dat ontbrak er gisteren ook weer aan en dan hoeft zo iemand niet eens meer heel geweldig te zijn. Kijk naar Ooijer, Pantelic en Poulsen. Vond je die goed toen ze kwamen?
Ik zeg niet dat hun het verschil maakten, ik denk eerder dat dit een tactische beslissing is geweest van de trainer..

En ervaring is niet waarom we verliezen..
remco k
 remco k - donderdag 29 oktober 2015 - 14:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 oktober 2015 - 13:57 schreef Brandje het volgende:

[..]

Ik niet. Ajax kan makkelijk onder dat spel uitvoetballen. Als er een normale scheidsrechter had gestaan dan hadden ze nooit zo in de wedstrijd kunnen komen. Ze denken door veel te laten gaan dat het spel dan mannelijk is maar ze vergeten dan wel gewoon de regels toe te passen. Kuipers is daar ook zo'n held in.
Riedewald zal er weer bij zijn. Milik en el ghazi zijn dan weer een stuk fitter.
Ik zeg niet dat we even winnen maar ben ook niet somber erover.
Iedere wedstrijd in de kuip wordt op die manier gefloten, dus over anderhalve week ook...
remco k
 remco k - donderdag 29 oktober 2015 - 14:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 oktober 2015 - 14:00 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Das dan een voordeel! Jij hebt het vaker somber ingezien! En dan wonnen we toch! ;-)
Daar gaan we maar vanuit..
remco k
 remco k - donderdag 29 oktober 2015 - 14:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 oktober 2015 - 14:16 schreef Brandje het volgende:

[..]

Eens. Fisher begin ik mij toch zorgen over te maken. Tegen Vitesse zeer slap voetje voorafgaand bij de 1-0. Gisteren ook weer en leidt min of meer de 1-0 in. Dan die gemiste kans ook nog eens.
Ik zou daarom met Klaassen in de spits gaan spelen. El Ghazi op rechts. Younes is wel een zekerheidje voor mij nu en Sinkgraven op tien.
Toch scoort Fischer op het moment vrij makkelijk..
Brandje
 Brandje - donderdag 29 oktober 2015 - 14:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 oktober 2015 - 14:36 schreef remco k het volgende:

[..]

Toch scoort Fischer op het moment vrij makkelijk..
Valt ook wel mee. Maar ik vind Younes beter als LB. Klaassen en Sinkgraven beter op tien dan hem en als spits vind ik Milik en Klaassen ook betere opties. Daarom zou hij bij mij niet spelen.
remco k
 remco k - donderdag 29 oktober 2015 - 14:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 oktober 2015 - 14:52 schreef Brandje het volgende:

[..]

Valt ook wel mee. Maar ik vind Younes beter als LB. Klaassen en Sinkgraven beter op tien dan hem en als spits vind ik Milik en Klaassen ook betere opties. Daarom zou hij bij mij niet spelen.
Dat kan.. Ben je wel snel veranderd, laatst had je het er nog over dat ie echt op 10 moest gaan spelen..
Eide
 Eide - donderdag 29 oktober 2015 - 16:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 oktober 2015 - 13:24 schreef remco k het volgende:

[..]

En hoe moeten ze dat gaan doen dan, Feyenoord weet nu hoe ze ons moeten bestrijden, en zullen dus hetzelfde gaan doen als in de tweede helft..
En omgekeerd weet Ajax nu wat feyenoord zal proberen en kan je er tegen wapenen.
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 29 oktober 2015 - 16:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 oktober 2015 - 14:16 schreef Brandje het volgende:

[..]

Eens. Fisher begin ik mij toch zorgen over te maken. Tegen Vitesse zeer slap voetje voorafgaand bij de 1-0. Gisteren ook weer en leidt min of meer de 1-0 in. Dan die gemiste kans ook nog eens.
Ik zou daarom met Klaassen in de spits gaan spelen. El Ghazi op rechts. Younes is wel een zekerheidje voor mij nu en Sinkgraven op tien.
Klaassen vind ik dit seizoen ook maar matig helaas.
Ghazi en Youness op de flanken en Klaassen of Milik spits blijft wel de beste optie.
Geen Fischer en geen Schöne in ieder geval.
Sinkgraven op 10 ging wel lekker ja.
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 29 oktober 2015 - 17:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 oktober 2015 - 14:35 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat hun het verschil maakten, ik denk eerder dat dit een tactische beslissing is geweest van de trainer..

En ervaring is niet waarom we verliezen..
Als jij niet kunt zien dat Kuijt gisteren het verschil maakte dan zijn we snel uitgepraat..
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - donderdag 29 oktober 2015 - 17:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 oktober 2015 - 17:00 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Als jij niet kunt zien dat Kuijt gisteren het verschil maakte dan zijn we snel uitgepraat..
Verschil in wat?
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 29 oktober 2015 - 17:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 oktober 2015 - 16:08 schreef Eide het volgende:

[..]

En omgekeerd weet Ajax nu wat feyenoord zal proberen en kan je er tegen wapenen.
Hoe?
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 29 oktober 2015 - 17:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 oktober 2015 - 17:04 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Verschil in wat?
Hij had de scheids in zijn zak..
Dat was ook gelijk het verschil.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - donderdag 29 oktober 2015 - 17:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 oktober 2015 - 17:06 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Hij had de scheids in zijn zak..
Dat was ook gelijk het verschil.
Nee, dat is niet waar. De scheids had vooraf een plan hoe hij wou fluiten.
Daar wilde hij zich aan houden, pas op het moment dat dat niet meer kon. Is hij anders gaan fluiten.

Hij wilde geen kaarten geven en niet voor alles gaan fluiten, zoals nijhuis deed.
Hij heeft gewoon naar de wedstrijd moeten fluiten en niet met een plan vooraf.
Na de opstootjes is hij anders gaan fluiten, dat heeft voor Ajax nadelig uitgepakt.

Maar het heeft helemaal niks te maken met kuijt.
Brandje
 Brandje - donderdag 29 oktober 2015 - 17:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 oktober 2015 - 14:54 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat kan.. Ben je wel snel veranderd, laatst had je het er nog over dat ie echt op 10 moest gaan spelen..
Ik heb gezegd dat in hem niet meer als linksbuiten wil zien en dat op tien misschien zijn beste positie is. Ik heb nooit gezegd dat hij de nummer van Ajax moet worden.
remco k
 remco k - donderdag 29 oktober 2015 - 18:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 oktober 2015 - 17:06 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Hij had de scheids in zijn zak..
Dat was ook gelijk het verschil.
Ach rot toch op man. Welke beslissingen heeft kuyt meegekregen dan die discutabel waren.
remco k
 remco k - donderdag 29 oktober 2015 - 19:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 oktober 2015 - 17:45 schreef Brandje het volgende:

[..]

Ik heb gezegd dat in hem niet meer als linksbuiten wil zien en dat op tien misschien zijn beste positie is. Ik heb nooit gezegd dat hij de nummer van Ajax moet worden.
Dan heb ik je verkeerd begrepen.
Loetje
 Loetje - donderdag 29 oktober 2015 - 19:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 oktober 2015 - 18:59 schreef remco k het volgende:

[..]

Ach rot toch op man. Welke beslissingen heeft kuyt meegekregen dan die discutabel waren.
Het enige wat Kuijt had moeten hebben is tot 2 keer toe geel voor echt agressief protesteren. Maar dat zal gezien de belangen niet gedaan zijn. In iedere andere wedstrijd is dat gewoon geel.
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 29 oktober 2015 - 19:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 oktober 2015 - 18:59 schreef remco k het volgende:

[..]

Ach rot toch op man. Welke beslissingen heeft kuyt meegekregen dan die discutabel waren.
Rot zelf op joh knuppel de scheids floot geweldig!
Dankzij Kuijt kreeg Kramer geen geel in de eerste helft hij wilde hem al pakken.
En ik weet niet of je de tweede helft gezien hebt?
remco k
 remco k - donderdag 29 oktober 2015 - 19:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 oktober 2015 - 19:44 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Rot zelf op joh knuppel de scheids floot geweldig!
Dankzij Kuijt kreeg Kramer geen geel in de eerste helft hij wilde hem al pakken.
En ik weet niet of je de tweede helft gezien hebt?
Ik heb de hele wedstrijd gezien. En ik heb niet gezien dat de scheids beslissingen in ons nadeel heeft gefloten doordat Kuyt daar invloed op had.

Sterker nog, ik denk dat door de reactie van Kuyt bij de swalbe van Youness( wat gewoon zijn wteede geel had moeten zijn) de scheids die kaart niet geeft....

En staat er ergens dat ie geweldig floot? Jij moet eens leren lezen en mensen geen woorden in de mond leggen.. Heb je vaker een handje van..
enough
 enough - donderdag 29 oktober 2015 - 21:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 oktober 2015 - 18:59 schreef remco k het volgende:

[..]

Ach rot toch op man. Welke beslissingen heeft kuyt meegekregen dan die discutabel waren.
het doelpunt
Ronald 1960
 Ronald 1960 - donderdag 29 oktober 2015 - 21:15   quote  deeplink  
We hebben dit verlies aan onszelf te wijten: Als je 2 of 3 keer in een overtal situatie komt (3 tegen 2) en je weet dan niet eens een medespeler vrij te zetten om te kunnen scoren, dan roep je het een beetje over je zelf af. Als we bij rust al met 0-2 of 0-3 had voor gestaan, had zelfs elke feyenoord supporter hier vrede mee gehad. Er weren voorin, vooral door Fischer, te vaak verkeerde keuzes gemaakt!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 29 oktober 2015 door Ronald 1960 --
enough
 enough - donderdag 29 oktober 2015 - 21:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 oktober 2015 - 21:15 schreef Ronald 1960 het volgende:
We hebben dit verlies aan onszelf te wijten: Als je 2 of 3 keer in een overtal situatie komt (3 tegen 2) en je weet dan niet eens een medespeler vrij te zetten om te kunnen scoren, dan roep je het een beetje over je zelf af. Als we bij rust al met 0-2 of 0-3 had voor gestaan, had zelfs elke feyenoord supporter hier vrede mee gehad. Er weren voorin, vooral door Fischer, te vaak verkeerde keuzes gemaakt!
eens
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 29 oktober 2015 - 21:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 oktober 2015 - 19:57 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik heb de hele wedstrijd gezien. En ik heb niet gezien dat de scheids beslissingen in ons nadeel heeft gefloten doordat Kuyt daar invloed op had.

Sterker nog, ik denk dat door de reactie van Kuyt bij de swalbe van Youness( wat gewoon zijn wteede geel had moeten zijn) de scheids die kaart niet geeft....

En staat er ergens dat ie geweldig floot? Jij moet eens leren lezen en mensen geen woorden in de mond leggen.. Heb je vaker een handje van..
Hoort hem dan jij verdraait zelf ook regelmatig.. Kuijt heeft er gewoon een groot aandeel in gehad dat je deze wedstrijd verloren hebt. Maar goed wij hebben er toch een andere kijk op dus deze discussie is toch overbodig. Jij ziet het toch altijd anders.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 29 oktober 2015 - 21:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 oktober 2015 - 21:41 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Hoort hem dan jij verdraait zelf ook regelmatig.. Kuijt heeft er gewoon een groot aandeel in gehad dat je deze wedstrijd verloren hebt. Maar goed wij hebben er toch een andere kijk op dus deze discussie is toch overbodig. Jij ziet het toch altijd anders.
Wat een gelul en gedram van jou zeg....alsof de scheids bang is voor Kuyt, ga tafel tennissen gek....als Ajax het de eerste helft had afgemaakt waren deze zinloze discussies er nooit geweest

Het was gewoon een goeie pot...bikkelen op het veld van beide kanten, geen sissy voetbal en Feijenoord trok aan het langste end.

8 november hebben we wat recht te zetten en dan hoop ik op net zo'n wedstrijd....
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 29 oktober 2015 - 22:15   quote  deeplink  
Dit is de klassieker en wint Feijenoord dan gaan wij alles onder een loep leggen....winnen wij dan gaan zij alles onder een loep leggen is ieder seizoen zo.
Kramer (ik vind het het een lul) ik heb het niet eens meegekregen van dat duwen/slaan...wij hebben gewoon verzaakt en op een knullige manier verloren....tis nu eenmaal zo en accepteer het gewoon.
Op penalty's hadden wij sowieso verloren
p111
 p111 - donderdag 29 oktober 2015 - 23:15   quote  deeplink  
Ik vond dat Ajax een prima wedstrijd speelde maar verzuimde om te scoren de eerste helft dus tot zover eigen schuld,maar de tweede helft kwam de frustatie boven van Feyenooit en dat werd beloond door zeer slecht fluiten van die Boekelul en daardoor kwam Ajax minder aan voetbal toe waardoor ze de wedstrijd niet vroegtijdig konden afmaken.
remco k
 remco k - vrijdag 30 oktober 2015 - 08:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 oktober 2015 - 23:15 schreef p111 het volgende:
Ik vond dat Ajax een prima wedstrijd speelde maar verzuimde om te scoren de eerste helft dus tot zover eigen schuld,maar de tweede helft kwam de frustatie boven van Feyenooit en dat werd beloond door zeer slecht fluiten van die Boekelul en daardoor kwam Ajax minder aan voetbal toe waardoor ze de wedstrijd niet vroegtijdig konden afmaken.
De frustratie?? Kerel, ik ben erg blij dat er in Nederland eens dit soort wedstrijden gespeeld worden. Iedere pot in Engeland Duitsland of Spanje gaat het er zo op...

Jezus man, ik had echt geen idee dat wij bij Ajax zo verschrikkelijk veel Calimero's hadden zeg..

Man man man, want laat men zich op deze manier kennen..
remco k
 remco k - vrijdag 30 oktober 2015 - 08:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 oktober 2015 - 22:15 schreef Nenam_tiL het volgende:
Dit is de klassieker en wint Feijenoord dan gaan wij alles onder een loep leggen....winnen wij dan gaan zij alles onder een loep leggen is ieder seizoen zo.
Kramer (ik vind het het een lul) ik heb het niet eens meegekregen van dat duwen/slaan...wij hebben gewoon verzaakt en op een knullige manier verloren....tis nu eenmaal zo en accepteer het gewoon.
Op penalty's hadden wij sowieso verloren
Helemaal mee eens..
remco k
 remco k - vrijdag 30 oktober 2015 - 08:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 oktober 2015 - 21:41 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Hoort hem dan jij verdraait zelf ook regelmatig.. Kuijt heeft er gewoon een groot aandeel in gehad dat je deze wedstrijd verloren hebt. Maar goed wij hebben er toch een andere kijk op dus deze discussie is toch overbodig. Jij ziet het toch altijd anders.
Nee dat heeft Kuyt helemaal niet.

Je kan niet eens met voorbeelden komen waarin Kuyt zelf onterechte beslissingen mee krijgt..
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 30 oktober 2015 - 08:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2015 - 08:15 schreef remco k het volgende:

[..]

Nee dat heeft Kuyt helemaal niet.

Je kan niet eens met voorbeelden komen waarin Kuyt zelf onterechte beslissingen mee krijgt..
Heb het ook helemaal niet over specifieke acties alleen dat hij voor de scheids bleef staan lullen waardoor die de kaart niet trok was dat.
Als jij niet heb kunnen zien dat Kuyt de scheids de hele wedstrijd heeft lopen bespelen/zeuren/schelden waardoor ze de hele tweede helft vrij spel hadden dan weet ik niet waar jij gekeken hebt? Werkelijk alles wat hij deed was geoorloofd schelden op de scheids?grens/kaartje proberen aan te naaien. Nogmaals als jij niet kunt zien dat Kuyt een groot aandeel heeft in dit Feyenoord dan snap je er echt niks van.
Kijk alleen eens hoe Karsdorp erin vloog toen iemand Kuyt vast had.
En ja Ajax mist zulke spelers en ze hoeven niet eens meer top te zijn daarom moet een Heitinga gewoon minuten maken of kan een Nigel nuttig zijn.
Als jij dit niet vind is het net als die van mij gewoon een mening en ook geen discussie waard..
Brandje
 Brandje - vrijdag 30 oktober 2015 - 08:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2015 - 08:15 schreef remco k het volgende:

[..]

Nee dat heeft Kuyt helemaal niet.

Je kan niet eens met voorbeelden komen waarin Kuyt zelf onterechte beslissingen mee krijgt..
Hij zegt toch het doelpunt. Hij trekt Veltman gewoon naar achteren.
Mario van Den Ende zegt ook zeer terecht dat je geen mannelijk voetbal krijgt door belachelijke acties niet te bestraffen.
remco k
 remco k - vrijdag 30 oktober 2015 - 08:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2015 - 08:31 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Heb het ook helemaal niet over specifieke acties alleen dat hij voor de scheids bleef staan lullen waardoor die de kaart niet trok was dat.
Als jij niet heb kunnen zien dat Kuyt de scheids de hele wedstrijd heeft lopen bespelen/zeuren/schelden waardoor ze de hele tweede helft vrij spel hadden dan weet ik niet waar jij gekeken hebt? Werkelijk alles wat hij deed was geoorloofd schelden op de scheids?grens/kaartje proberen aan te naaien. Nogmaals als jij niet kunt zien dat Kuyt een groot aandeel heeft in dit Feyenoord dan snap je er echt niks van.
Kijk alleen eens hoe Karsdorp erin vloog toen iemand Kuyt vast had.
En ja Ajax mist zulke spelers en ze hoeven niet eens meer top te zijn daarom moet een Heitinga gewoon minuten maken of kan een Nigel nuttig zijn.
Als jij dit niet vind is het net als die van mij gewoon een mening en ook geen discussie waard..
Er is de gehele twee helft vrijwel niets gebeuirt dat niet door de beugel kon.. Gewoon mannelijke duels waar wij vaak het onderspit delvden..

Ajax probeerde mee te gaan in die strijd, verloor telkens de tweede bal en daarom kon Feyenoord doen wat het deed.. NIet door de scheids..
remco k
 remco k - vrijdag 30 oktober 2015 - 08:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2015 - 08:45 schreef Brandje het volgende:

[..]

Hij zegt toch het doelpunt. Hij trekt Veltman gewoon naar achteren.
Mario van Den Ende zegt ook zeer terecht dat je geen mannelijk voetbal krijgt door belachelijke acties niet te bestraffen.
Dat is een foutieve beslissing, net als de vrije trap ervoor.. Maar dat komt helemaal niet door Kuyt...
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 30 oktober 2015 - 11:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2015 - 08:45 schreef remco k het volgende:

[..]

Er is de gehele twee helft vrijwel niets gebeuirt dat niet door de beugel kon.. Gewoon mannelijke duels waar wij vaak het onderspit delvden..

Ajax probeerde mee te gaan in die strijd, verloor telkens de tweede bal en daarom kon Feyenoord doen wat het deed.. NIet door de scheids..
http://www.voetbalprimeur.nl/mobile/613741/krant-haalt-uit-naar-arbitrage-en-ajax-na-klassieker-armoedig-gesteld-.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=paid&utm_content=textlink&utm_campaign=voetbal

Lees dit eens rustig door misschien begrijp je dan wat ik bedoel..
Het gaat mij er ook niet om dat er harde duels waren had liever ook gezien dat Ajax er ook lekker in kleunde. Scheids was gewoon zichzelf niet normaal fluit hij namelijk nooit zo.
Heb meerdere tackles van achter gezien bv op Bazoer, Fischer, Schöne die nergens over gingen
liet ie allemaal toe waardoor Ajax uit hun spel gehaald werd. Leermomentje voor volgende week.
remco k
 remco k - vrijdag 30 oktober 2015 - 11:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2015 - 11:44 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

http://www.voetbalprimeur.nl/mobile/613741/krant-haalt-uit-naar-arbitrage-en-ajax-na-klassieker-armoedig-gesteld-.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=paid&utm_content=textlink&utm_campaign=voetbal

Lees dit eens rustig door misschien begrijp je dan wat ik bedoel..
Het gaat mij er ook niet om dat er harde duels waren had liever ook gezien dat Ajax er ook lekker in kleunde. Scheids was gewoon zichzelf niet normaal fluit hij namelijk nooit zo.
Heb meerdere tackles van achter gezien bv op Bazoer, Fischer, Schöne die nergens over gingen
liet ie allemaal toe waardoor Ajax uit hun spel gehaald werd. Leermomentje voor volgende week.
Ik snap wat je bedoelt. Ben het gewoon niet met je eens, in de verste verte niet zelfs. Ik vind het Calimerogedrag van de bovenste plank, en de Feyenoorders lachen zich helemaal ziek om mensen zoals jij..

Want ook een Youness heeft alle geluk van de wereld dat ie niet met zijn tweede gele kaart van het veld moest.. Of de tweede overtreding van vd Hoorn vlak na die gele kaart, ook daar had ie geel voor moeten geven en deed het niet..

Dat de scheisrechter fouten heeft gemaakt staat buiten kijf.. Zo vind ik dat de overtreding niet door Tete gemaakt wordt maar door Elia en maakt Kuyt een overtreding op Veltman..

Daar gaat onze discussie ook helemaal niet om, die gaat erom of er dingen gebeuren in het veld omdat Kuyt daar invloed op heeft.. En dat is gewoon nie waar..
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 30 oktober 2015 - 11:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 oktober 2015 - 21:59 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Wat een gelul en gedram van jou zeg....alsof de scheids bang is voor Kuyt, ga tafel tennissen gek....als Ajax het de eerste helft had afgemaakt waren deze zinloze discussies er nooit geweest

Het was gewoon een goeie pot...bikkelen op het veld van beide kanten, geen sissy voetbal en Feijenoord trok aan het langste end.

8 november hebben we wat recht te zetten en dan hoop ik op net zo'n wedstrijd....
Niks gelul ben echt niet de enige die het zo beleefd heeft. En ja ik hoop ook op weer zo een wedstrijd maar wij hebben gewoon mietjes die het gevecht niet aan konden gaan.
En tuurlijk moet je het de eerste helft afmaken. Maar dat heeft ook niks met de hele discussie te maken. Remco wil iets onderuit halen wat ik gezegd heb. Discussieren mag ook al niet meer?
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 30 oktober 2015 - 11:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2015 - 11:49 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik snap wat je bedoelt. Ben het gewoon niet met je eens, in de verste verte niet zelfs. Ik vind het Calimerogedrag van de bovenste plank, en de Feyenoorders lachen zich helemaal ziek om mensen zoals jij..

Want ook een Youness heeft alle geluk van de wereld dat ie niet met zijn tweede gele kaart van het veld moest.. Of de tweede overtreding van vd Hoorn vlak na die gele kaart, ook daar had ie geel voor moeten geven en deed het niet..

Dat de scheisrechter fouten heeft gemaakt staat buiten kijf.. Zo vind ik dat de overtreding niet door Tete gemaakt wordt maar door Elia en maakt Kuyt een overtreding op Veltman..

Daar gaat onze discussie ook helemaal niet om, die gaat erom of er dingen gebeuren in het veld omdat Kuyt daar invloed op heeft.. En dat is gewoon nie waar..
Hoezo lachen ze zich ziek? Gaat er toch gewoon om wat zich op het veld afspeelde? Ik heb er geen Feyenoorder mee lastig gevallen hoor. Heb ze gewoon gefeliciteerd. Ook ik zag wel dat het er gezien het verloop van de wedstrijd het er niet meer in zat. Dat je dan op een Ajax forum mogelijke oorzaken aan geeft tja.. Waar is dit forum dan voor? Ben ook niet eens de enige die dit gezien heeft dus dan is het toch ook gebeurd? Vond het ook gewoon een leuke pot hoor maar een beetje frustratie dat Ajax in de val gelopen is vind ik ook nog vrij normaal!
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 30 oktober 2015 - 11:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2015 - 11:49 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik snap wat je bedoelt. Ben het gewoon niet met je eens, in de verste verte niet zelfs. Ik vind het Calimerogedrag van de bovenste plank, en de Feyenoorders lachen zich helemaal ziek om mensen zoals jij..

Want ook een Youness heeft alle geluk van de wereld dat ie niet met zijn tweede gele kaart van het veld moest.. Of de tweede overtreding van vd Hoorn vlak na die gele kaart, ook daar had ie geel voor moeten geven en deed het niet..

Dat de scheisrechter fouten heeft gemaakt staat buiten kijf.. Zo vind ik dat de overtreding niet door Tete gemaakt wordt maar door Elia en maakt Kuyt een overtreding op Veltman..

Daar gaat onze discussie ook helemaal niet om, die gaat erom of er dingen gebeuren in het veld omdat Kuyt daar invloed op heeft.. En dat is gewoon nie waar..
Telegraaf constateerd toch ook dat niet van Boekel maar Kuyt de baas op het veld was?
Dan zuig ik dat toch niet uit mijn duim?
remco k
 remco k - vrijdag 30 oktober 2015 - 12:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2015 - 11:56 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Hoezo lachen ze zich ziek? Gaat er toch gewoon om wat zich op het veld afspeelde? Ik heb er geen Feyenoorder mee lastig gevallen hoor. Heb ze gewoon gefeliciteerd. Ook ik zag wel dat het er gezien het verloop van de wedstrijd het er niet meer in zat. Dat je dan op een Ajax forum mogelijke oorzaken aan geeft tja.. Waar is dit forum dan voor? Ben ook niet eens de enige die dit gezien heeft dus dan is het toch ook gebeurd? Vond het ook gewoon een leuke pot hoor maar een beetje frustratie dat Ajax in de val gelopen is vind ik ook nog vrij normaal!
Je snapt het niet.. Door er maar over door te gaan maak je jezelf en alles wat Ajax is alleen maar belachelijker in de ogen van Feyenoorders.. Calimerogedrag noemen we dat.. En ze genieten er met volle teugen van en lachen zich helemaal ziek..

En joh, je moet posten waar je zin in hebt, dat is je eigen mening en jouw goed recht..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Feyenoord - Ajax uitslag niet belangrijk! Lees topic maar!!









0.0137979