BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Feyenoord - Ajax uitslag niet belangrijk! Lees topic maar!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - vrijdag 30 oktober 2015 - 12:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2015 - 11:58 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Telegraaf constateerd toch ook dat niet van Boekel maar Kuyt de baas op het veld was?
Dan zuig ik dat toch niet uit mijn duim?
Een mening van een persoon, en ook nog eens een Ajax minded krant..
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 30 oktober 2015 - 14:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2015 - 12:33 schreef remco k het volgende:

[..]

Je snapt het niet.. Door er maar over door te gaan maak je jezelf en alles wat Ajax is alleen maar belachelijker in de ogen van Feyenoorders.. Calimerogedrag noemen we dat.. En ze genieten er met volle teugen van en lachen zich helemaal ziek..

En joh, je moet posten waar je zin in hebt, dat is je eigen mening en jouw goed recht..
Zonder jou was deze discussie er niet eens! En lekker belangrijk zeg dat een paar kakkerlakken lachen die ik niet eens ken!
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 30 oktober 2015 - 14:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2015 - 12:33 schreef remco k het volgende:

[..]

Een mening van een persoon, en ook nog eens een Ajax minded krant..
Ow dat telt natuurlijk niet haha
remco k
 remco k - vrijdag 30 oktober 2015 - 14:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2015 - 14:33 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Ow dat telt natuurlijk niet haha
Natuurlijk telt dat wel.. Maar slechts als de mening van een persoon, net zoals jouw mening of mijn mening, en niks meer dan dat..

Dus de mening van 1 van de 17 miljoen Nederlanders.. Mag jij zelf bepalen wat die waard is..
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - vrijdag 30 oktober 2015 - 14:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2015 - 08:15 schreef remco k het volgende:

[..]

De frustratie?? Kerel, ik ben erg blij dat er in Nederland eens dit soort wedstrijden gespeeld worden. Iedere pot in Engeland Duitsland of Spanje gaat het er zo op...

Jezus man, ik had echt geen idee dat wij bij Ajax zo verschrikkelijk veel Calimero's hadden zeg..

Man man man, want laat men zich op deze manier kennen..
Wel een beetje het idee dat jij jezelf nu mooi aan het praten bent voor de feyenoorders hoor remco...
Je legt het er nu wel erg dik bovenop...

Is dat omdat je daar ook vaak reageerd? Want in eerdere posts zeg je nog dat dirkjan kut eraf moest met rood toch? En nu is het allemaal de verdienste van feye.....en moeten wij niet zeiken als callimero's?
remco k
 remco k - vrijdag 30 oktober 2015 - 14:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2015 - 14:32 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Zonder jou was deze discussie er niet eens! En lekker belangrijk zeg dat een paar kakkerlakken lachen die ik niet eens ken!
Zonder mij???? Jij bent hier de jankmuil die calimero gedrag vertoont.. En ik geef daarover mijn mening dat het onzin is..

Als jij heel die onzin mening van je niet verkondigt had, zouden ze daar heel wat minder om je lachen, en hadden wij deze discussie nooit gehad..

Kijk dus eens in de spiegel man, met je calimero gedrag..
remco k
 remco k - vrijdag 30 oktober 2015 - 14:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2015 - 14:42 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Wel een beetje het idee dat jij jezelf nu mooi aan het praten bent voor de feyenoorders hoor remco...
Je legt het er nu wel erg dik bovenop...

Is dat omdat je daar ook vaak reageerd? Want in eerdere posts zeg je nog dat dirkjan kut eraf moest met rood toch? En nu is het allemaal de verdienste van feye.....en moeten wij niet zeiken als callimero's?
Je moet wel lezen kerel.. Ik zeg duidelijk dat de scheids fouten maakt, die discussie ga ik namelijk ook op hun forum met ze aan als 1 van de weinige..

Ik zeg enkel en alleen dat het niet door Kuyt komt dat de scheids bepaalde foutieve beslissingen maakte..

En ja, het is ook de verdienste van Feyenoord, anders hadden wij hem namelijk wel gewonnen als het onze verdienste was..

En ik zeg niet dat niemand mag zeuren of zaniken, en ik zeg ook nergens het woordje JULLIE zoals jij sugereerd, leg me dus geen woorden in de mond oke..

Hummel stelt dat Feyenoord door Kuyt de scheidsrechter in de zak had, en dat is gewoon kolder..
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - vrijdag 30 oktober 2015 - 14:46   quote  deeplink  
'Men' is toch zoals 'jullie' of is het in het engels bedoeld?
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - vrijdag 30 oktober 2015 - 14:54   quote  deeplink  
Valt me gewoon op dat je erg positief over en met feyenoord fans bent de laatste tijd...
Is dat een bepaalde angst die je dan zo probeert te onderdrukken?

We hadden gewoon makkelijk kunnen en moeten winnen daar en door ons eigen falen voorin, dus niet door de VERDIENSTE van feyenoord, hebben zij die pot gewonnen en ook mede door de overtredingen die gemaakt werden TEGEN Ajax ja, sowieso 2 x rood en de ongelooflijke onterechte vrije trap waar de, na weer een overtreding van dirkjan, EIGEN goal uit valt...

Lees voor de grap je eigen posts maar eens door, ik ben het vaak met je eens en heb bijna nooit iets op je aan te merken, maar je bent wel erg pro-feye en redelijk mister negative on Ajax helaas.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - vrijdag 30 oktober 2015 - 14:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2015 - 14:44 schreef remco k het volgende:

[..]

Je moet wel lezen kerel.. Ik zeg duidelijk dat de scheids fouten maakt, die discussie ga ik namelijk ook op hun forum met ze aan als 1 van de weinige..

Ik zeg enkel en alleen dat het niet door Kuyt komt dat de scheids bepaalde foutieve beslissingen maakte..

En ja, het is ook de verdienste van Feyenoord, anders hadden wij hem namelijk wel gewonnen als het onze verdienste was..

En ik zeg niet dat niemand mag zeuren of zaniken, en ik zeg ook nergens het woordje JULLIE zoals jij sugereerd, leg me dus geen woorden in de mond oke..

Hummel stelt dat Feyenoord door Kuyt de scheidsrechter in de zak had, en dat is gewoon kolder..
Btw....hummel heeft een punt hoor, dirkje rent na elke overtreding van ons als een bezeten stier op de scheids af en vraagt zelfs om kaarten. Met 50.000 man die dat prachtig vinden en mee jouwen en joelen, heeft dat wel degelijk invloed op zo'n scheids...dus, need i say more?
remco k
 remco k - vrijdag 30 oktober 2015 - 15:03   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2015 - 14:46 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
'Men' is toch zoals 'jullie' of is het in het engels bedoeld?
Men en jullie zit wel verschil tussen wat taal betreft.. Maar nu snap ik wat je bedoeld..
remco k
 remco k - vrijdag 30 oktober 2015 - 15:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2015 - 14:54 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Valt me gewoon op dat je erg positief over en met feyenoord fans bent de laatste tijd...
Is dat een bepaalde angst die je dan zo probeert te onderdrukken?

We hadden gewoon makkelijk kunnen en moeten winnen daar en door ons eigen falen voorin, dus niet door de VERDIENSTE van feyenoord, hebben zij die pot gewonnen en ook mede door de overtredingen die gemaakt werden TEGEN Ajax ja, sowieso 2 x rood en de ongelooflijke onterechte vrije trap waar de, na weer een overtreding van dirkjan, EIGEN goal uit valt...

Lees voor de grap je eigen posts maar eens door, ik ben het vaak met je eens en heb bijna nooit iets op je aan te merken, maar je bent wel erg pro-feye en redelijk mister negative on Ajax helaas.
Wij waren de eerste helft heer en meester, de tweede helft waren hun dat, tsjaa, wie zijn verdienste is het dan??

En ik ken mijn eigen posts prima. En ben juist weer positiever over Ajax aan het worden de laatste twee weken..

Maar we verliezen punten in 9 van de 10 topwedstrijden die we gespeeld hebben dit seizoen.. Wat is er dan positief te noemen??

En pro Feyenoord, aub ga je mond spoelen en rap een beetje, ik heb niets tegen die club en vind het na Ajax de mooiste club van Nederland.

Jij hebt het zelf over de strijd van Ajax de laatste weken, dan is zon pot als woensdag tegen Feyenoord toch juist geweldig?? Meer strijd kan je niet verwachten, en ik ben erg blij dat de scheids zo veel toe liet..

En ja hij maakte diverse fouten.. Maar wel beide kanten op en toevallig valt de goal ook uit 1 van die fouten.
remco k
 remco k - vrijdag 30 oktober 2015 - 15:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2015 - 14:57 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Btw....hummel heeft een punt hoor, dirkje rent na elke overtreding van ons als een bezeten stier op de scheids af en vraagt zelfs om kaarten. Met 50.000 man die dat prachtig vinden en mee jouwen en joelen, heeft dat wel degelijk invloed op zo'n scheids...dus, need i say more?
Ja hij deed dat, ik heb ook niet gezeg dat Dirk dat niet deed, en ja dat is heel onsportief geweest.. Maar dat heeft helemaal nergens aantoonbaar voordeel voor Feyenoord opgelevert...

Laat ik het simpel houden... Kom maar met concrete voorbeelden waar wij benadeeld werden door direct toedoen van Kuyt...

Ik kan je 1 voordeel noemen in ieder geval... Door de idiote renactie van kuyt bij de Swalbe van Youness gaf hij die tweede kaart juist niet die hij wel degelijk verdiende..
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 30 oktober 2015 - 15:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2015 - 14:40 schreef remco k het volgende:

[..]

Natuurlijk telt dat wel.. Maar slechts als de mening van een persoon, net zoals jouw mening of mijn mening, en niks meer dan dat..

Dus de mening van 1 van de 17 miljoen Nederlanders.. Mag jij zelf bepalen wat die waard is..
Ja want alle andere 16.999999 heb jij gevraagd of ze jouw mening deelden?
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 30 oktober 2015 - 15:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2015 - 14:42 schreef remco k het volgende:

[..]

Zonder mij???? Jij bent hier de jankmuil die calimero gedrag vertoont.. En ik geef daarover mijn mening dat het onzin is..

Als jij heel die onzin mening van je niet verkondigt had, zouden ze daar heel wat minder om je lachen, en hadden wij deze discussie nooit gehad..

Kijk dus eens in de spiegel man, met je calimero gedrag..
Haha jij bent grappig omdat jij iets niet vind is het de enige waarheid..
Jij zet jezelf graag boven anderen maar bent niks meer hoor!
Dus laat de kakkies maar lekker om mij lachen, dan lach ik wel om jou!
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 30 oktober 2015 - 15:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2015 - 15:08 schreef remco k het volgende:

[..]

Ja hij deed dat, ik heb ook niet gezeg dat Dirk dat niet deed, en ja dat is heel onsportief geweest.. Maar dat heeft helemaal nergens aantoonbaar voordeel voor Feyenoord opgelevert...

Laat ik het simpel houden... Kom maar met concrete voorbeelden waar wij benadeeld werden door direct toedoen van Kuyt...

Ik kan je 1 voordeel noemen in ieder geval... Door de idiote renactie van kuyt bij de Swalbe van Youness gaf hij die tweede kaart juist niet die hij wel degelijk verdiende..
Toon jij maar aan dan dat juist door die actie van Kuyt hij Youness juist niet die tweede gele kaart gaf! Kun je gedachten lezen? Net zo min als mij toch?
Misschien spaarde hij Youness omdat Younnes snel opstond en zijn excuses maakte?
Misschien wilde hij hem helemaal geen geel geven?
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 30 oktober 2015 - 15:20   quote  deeplink  
En met dit besluit Remco mag iedereen zijn mening geven daar is een forum voor..
enough
 enough - vrijdag 30 oktober 2015 - 15:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2015 - 15:06 schreef remco k het volgende:

[..]

Wij waren de eerste helft heer en meester, de tweede helft waren hun dat, tsjaa, wie zijn verdienste is het dan??

En ik ken mijn eigen posts prima. En ben juist weer positiever over Ajax aan het worden de laatste twee weken..

Maar we verliezen punten in 9 van de 10 topwedstrijden die we gespeeld hebben dit seizoen.. Wat is er dan positief te noemen??

En pro Feyenoord, aub ga je mond spoelen en rap een beetje, ik heb niets tegen die club en vind het na Ajax de mooiste club van Nederland.

Jij hebt het zelf over de strijd van Ajax de laatste weken, dan is zon pot als woensdag tegen Feyenoord toch juist geweldig?? Meer strijd kan je niet verwachten, en ik ben erg blij dat de scheids zo veel toe liet..

En ja hij maakte diverse fouten.. Maar wel beide kanten op en toevallig valt de goal ook uit 1 van die fouten.
haha ,pauw ,pauw
remco k
 remco k - vrijdag 30 oktober 2015 - 15:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2015 - 15:12 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Ja want alle andere 16.999999 heb jij gevraagd of ze jouw mening deelden?
Het is iemand die zijn mening geeft net zoals jij en ik..

En de vraag die je stelt mag jij zelf ook beantwoorden.. Dat is namelijk wel heel erg makkelijk..
remco k
 remco k - vrijdag 30 oktober 2015 - 15:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2015 - 15:14 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Haha jij bent grappig omdat jij iets niet vind is het de enige waarheid..
Jij zet jezelf graag boven anderen maar bent niks meer hoor!
Dus laat de kakkies maar lekker om mij lachen, dan lach ik wel om jou!
Als je eens zou lezen, heb ik vanaf minuut 1 in deze discussie gezegd dat het mijn mening is en niet anders dan dat.. Dus helemaal niet de waarheid, het is mijn waarheid net zoals jouw mening jouw waarheid is..

Ik snap ook niet dat ik jou dat toch zo vaak moet uitleggen, want je roept dit namelijk bij iedere discussie die je niet wint.. Beetje droevig..
remco k
 remco k - vrijdag 30 oktober 2015 - 15:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2015 - 15:19 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Toon jij maar aan dan dat juist door die actie van Kuyt hij Youness juist niet die tweede gele kaart gaf! Kun je gedachten lezen? Net zo min als mij toch?
Misschien spaarde hij Youness omdat Younnes snel opstond en zijn excuses maakte?
Misschien wilde hij hem helemaal geen geel geven?
Ik ben echt heel erg blij dat je dit eindelijk inziet... Ik ben alleen bang dat je deze post niet zal snappen..
remco k
 remco k - vrijdag 30 oktober 2015 - 15:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2015 - 15:20 schreef Hummel10 het volgende:
En met dit besluit Remco mag iedereen zijn mening geven daar is een forum voor..
Dat probeer ik jouw al jaren aan je verstand te brengen, blij dat je het eindelijk eens snapt..
remco k
 remco k - vrijdag 30 oktober 2015 - 15:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2015 - 15:33 schreef enough het volgende:

[..]

haha ,pauw ,pauw
Goede inhoudelijke reactie..
enough
 enough - vrijdag 30 oktober 2015 - 15:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2015 - 15:50 schreef remco k het volgende:

[..]

Goede inhoudelijke reactie..
alles is toch al gezegd schat
remco k
 remco k - vrijdag 30 oktober 2015 - 15:59   quote  deeplink  
had je dus net zo goed niets kunnen posten..

En ga lekker ergens anders mannen versieren..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 30 oktober 2015 door remco k --
enough
 enough - vrijdag 30 oktober 2015 - 16:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2015 - 15:59 schreef remco k het volgende:
had je dus net zo goed niets kunnen posten..

En ga lekker ergens anders mannen versieren..
ook dat maak jij niet uit
remco k
 remco k - vrijdag 30 oktober 2015 - 16:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2015 - 16:08 schreef enough het volgende:

[..]

ook dat maak jij niet uit
inderdaad, daarom was het ook slechts een suggestie..
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 30 oktober 2015 - 16:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2015 - 15:49 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik ben echt heel erg blij dat je dit eindelijk inziet... Ik ben alleen bang dat je deze post niet zal snappen..
Lekker denigrerend ook! Snap heus wel wat ik typ.. Dat is het mooie van beleving dat doet iedereen op zijn eigen manier. En aangezien anderen en ik het zo beleefd hebben en jij blijkbaar niet had de hele discussie niet gehoeven. Want ik vind van wel en jij van niet.
Dus heb jij maar gelijk? Wijsneus bedankt voor de zinloze discussie!
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 30 oktober 2015 - 16:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2015 - 15:49 schreef remco k het volgende:

[..]

Als je eens zou lezen, heb ik vanaf minuut 1 in deze discussie gezegd dat het mijn mening is en niet anders dan dat.. Dus helemaal niet de waarheid, het is mijn waarheid net zoals jouw mening jouw waarheid is..

Ik snap ook niet dat ik jou dat toch zo vaak moet uitleggen, want je roept dit namelijk bij iedere discussie die je niet wint.. Beetje droevig..
Iedere discussie die je niet wint haha! Gaat het om de discussie winnen dan?
Het waren toch meningen dus er valt niks te winnen haha!
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 30 oktober 2015 - 16:15   quote  deeplink  
En nu nog even on topic Bazoer heeft schade opgelopen! :(
remco k
 remco k - vrijdag 30 oktober 2015 - 16:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2015 - 16:14 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Iedere discussie die je niet wint haha! Gaat het om de discussie winnen dan?
Het waren toch meningen dus er valt niks te winnen haha!
Nee daar gaat het niet om, integendeel zelfs en nu leg je me weer woorden in de mond..

Het is een mening, en zowel jij als ik proberen elkaar ervan te overtuigen dat onze mening de juiste is.. Als jou dat op een gegeven moment niet meer lukt ga je het altijd persoonlijk maken en roepen dat ik je iets probeer op te dringen.. Het is niet waar, maar al zou het waar zijn, doe jij exact hetzelfde..
Eide
 Eide - vrijdag 30 oktober 2015 - 16:45   quote  deeplink  
Lui, laat het gaan. Die pot is verloren en dat verandert echt niet door elkaar verbaal te lijf te gaan. Ja, de omstandigheden waren discutabel maar uiteindelijk vergeet Ajax zelf in de eerste helft de trekker over te halen. En dan krijg je het lastig, zeker als de tegenstander het randje omzoekt.

Shit happens, voor de competitie pakken we ze gewoon.
enough
 enough - vrijdag 30 oktober 2015 - 16:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2015 - 16:45 schreef Eide het volgende:
Lui, laat het gaan. Die pot is verloren en dat verandert echt niet door elkaar verbaal te lijf te gaan. Ja, de omstandigheden waren discutabel maar uiteindelijk vergeet Ajax zelf in de eerste helft de trekker over te halen. En dan krijg je het lastig, zeker als de tegenstander het randje omzoekt.

Shit happens, voor de competitie pakken we ze gewoon.
precies ,dat van bazoer is wel kut
Pietje
 Pietje - vrijdag 30 oktober 2015 - 17:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2015 - 16:45 schreef Eide het volgende:
Lui, laat het gaan. Die pot is verloren en dat verandert echt niet door elkaar verbaal te lijf te gaan. Ja, de omstandigheden waren discutabel maar uiteindelijk vergeet Ajax zelf in de eerste helft de trekker over te halen. En dan krijg je het lastig, zeker als de tegenstander het randje omzoekt.

Shit happens, voor de competitie pakken we ze gewoon.
Zo is het helemaal, Eide. Gedane zaken nemen geen keer. Nu eerst al onze aandacht naar Roda JC thuis, morgen en daarna op de herkansing tegen Feyenoord, volgende week. Neemt niet weg dat ik nog altijd zwaar de pest in heb. Gezien de eerste helft, zijn we zelf schuldig geweest aan de uitschakeling.
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 30 oktober 2015 - 17:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2015 - 16:20 schreef remco k het volgende:

[..]

Nee daar gaat het niet om, integendeel zelfs en nu leg je me weer woorden in de mond..

Het is een mening, en zowel jij als ik proberen elkaar ervan te overtuigen dat onze mening de juiste is.. Als jou dat op een gegeven moment niet meer lukt ga je het altijd persoonlijk maken en roepen dat ik je iets probeer op te dringen.. Het is niet waar, maar al zou het waar zijn, doe jij exact hetzelfde..
Lees terug volgens mij probeer ik jou niks op te dringen.
Gaf alleen mijn mening over Kuyt..
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 30 oktober 2015 - 17:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2015 - 16:45 schreef Eide het volgende:
Lui, laat het gaan. Die pot is verloren en dat verandert echt niet door elkaar verbaal te lijf te gaan. Ja, de omstandigheden waren discutabel maar uiteindelijk vergeet Ajax zelf in de eerste helft de trekker over te halen. En dan krijg je het lastig, zeker als de tegenstander het randje omzoekt.

Shit happens, voor de competitie pakken we ze gewoon.
Ik hoop dat je gelijk krijg en dat we ze pakken voor de competitie!
enough
 enough - vrijdag 30 oktober 2015 - 19:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2015 - 17:20 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Ik hoop dat je gelijk krijg en dat we ze pakken voor de competitie!
WZAWZDB
remco k
 remco k - vrijdag 30 oktober 2015 - 19:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2015 - 17:19 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Lees terug volgens mij probeer ik jou niks op te dringen.
Gaf alleen mijn mening over Kuyt..
Laat maar kerel.. Jij bent echt geweldig.. Wat ik bij jou doe is opdringen, maar jij doet hetzelfde bij mij en dat is het hebben van een mening..

vergeef me hoor, maar hier moet ik toch wel heel erg hard om lachen..

Maar laten we er maar over ophouden..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 30 oktober 2015 door remco k --
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 31 oktober 2015 - 07:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2015 - 19:59 schreef remco k het volgende:

[..]

Laat maar kerel.. Jij bent echt geweldig.. Wat ik bij jou doe is opdringen, maar jij doet hetzelfde bij mij en dat is het hebben van een mening..

vergeef me hoor, maar hier moet ik toch wel heel erg hard om lachen..

Maar laten we er maar over ophouden..
Inderdaad beter even goede vrienden! :)
Brandje
 Brandje - zaterdag 31 oktober 2015 - 07:56   quote  deeplink  
Gisteren nog even VI gekeken en hoe je het ook wendt of keert Kuyt en De Kuip hadden van Boekel helemaal in hun zak.
1 belachelijke overtreding van Vilhena op Bazoer= rood
2 de zo nog meer belachelijke overtreding van Elia op Schöne = rood
3 Tete doet helemaal niks bij Elia en krijgt vrije tegen waar goal uit komt.
4 Kuyt maakt overtreding bij Veltman en die raakt de bal zodoende helemaal verkeerd.
5 Kramer die weer eens zijn handen nietv thuis kan houden.
6 Kuyt die meerdere keren helemaal uit zijn plaat ging bij een overtreding en ging zeuren om een kaart terwijl hij die zelf had moeten hebben.

Van Boekel kon gewon de Kuip niet aan. Feyenoord neem ik niks kwalijk. Die maakte daar prima gebruik van maar de beste man heeft de wedstrijd beïnvloed. Dat zeiden ze bij VI zelfs.

Verder vind ik al die aandacht prima want volgende fluit Kuipers en die de boel kort houden en dat is ons voordeel.
p111
 p111 - zaterdag 31 oktober 2015 - 11:47   quote  deeplink  
Dit is niet alleen van Boekel, de afgelopen thuisduels van Feyenoord waren ook op zijn zachts gezegd twijfelachtig met een onterecht afgekeurd doelpunt tegen Feyenoord en een paar zeer twijfelachtige strafschoppen en 3 vrijgesproken spelers.Voor de rest klopt het helemaal wat je neer hebt gezet en wat die knakkers van VI zeiden.
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 31 oktober 2015 - 12:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2015 - 07:56 schreef Brandje het volgende:
Gisteren nog even VI gekeken en hoe je het ook wendt of keert Kuyt en De Kuip hadden van Boekel helemaal in hun zak.
1 belachelijke overtreding van Vilhena op Bazoer= rood
2 de zo nog meer belachelijke overtreding van Elia op Schöne = rood
3 Tete doet helemaal niks bij Elia en krijgt vrije tegen waar goal uit komt.
4 Kuyt maakt overtreding bij Veltman en die raakt de bal zodoende helemaal verkeerd.
5 Kramer die weer eens zijn handen nietv thuis kan houden.
6 Kuyt die meerdere keren helemaal uit zijn plaat ging bij een overtreding en ging zeuren om een kaart terwijl hij die zelf had moeten hebben.

Van Boekel kon gewon de Kuip niet aan. Feyenoord neem ik niks kwalijk. Die maakte daar prima gebruik van maar de beste man heeft de wedstrijd beïnvloed. Dat zeiden ze bij VI zelfs.

Verder vind ik al die aandacht prima want volgende fluit Kuipers en die de boel kort houden en dat is ons voordeel.
Vilhena heeft Bazoer de lappenmand in geschopt en Elia gaf toe dat het een flinke overtreding was. 4de man stond er met zijn neus op. Maar goed ik heb er genoeg over gezegd.
Feyenoord had dit nodig om de wedstrijd te kantelen en dat hebben ze gedaan.
Competitie dan maar winnen!
ajax/410
 ajax/410 - maandag 02 november 2015 - 13:19   quote  deeplink  
Wat ik niet snap is dat Kuipers altijd als beste scheidsrechter wordt beschouwd maar dan niet dit soort wedstrijden mag fluiten. Volgensmij is hij prima in staat om met de druk van de kuip om te gaan.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5981
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Feyenoord - Ajax uitslag niet belangrijk! Lees topic maar!!









0.0156588