BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Vincent Janssen ?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 11 februari 2016 - 10:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 februari 2016 - 09:54 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Joh die wil niet meer,heeft zelf al aangegeven dat hij dolgraag naar ajax wil.
Nou, volgens mij gaf hij aan dat er meer is dan alleen Feyenoord en dat hij daarom ook open stond voor andere clubs (en dus ook ajakkes), toch? Maar dat wil niet zeggen dat hij niet naar ons terug wil. Of zou hij verbitterd zijn? Nou, dan moet een Van Geel eens goed met die jongen gaan praten en toegeven dat ze het anders verwacht hadden met betrekking tot de ontwikkeling van Jansen..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 11 februari 2016 - 10:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 februari 2016 - 10:13 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Nou, volgens mij gaf hij aan dat er meer is dan alleen Feyenoord en dat hij daarom ook open stond voor andere clubs (en dus ook ajakkes), toch? Maar dat wil niet zeggen dat hij niet naar ons terug wil. Of zou hij verbitterd zijn? Nou, dan moet een Van Geel eens goed met die jongen gaan praten en toegeven dat ze het anders verwacht hadden met betrekking tot de ontwikkeling van Jansen..
Klopt helemaal maar als je gaat zeggen dat hij ook gerust naar ajax gaat zeg mij genoeg..
En van Geel is volgens mij niet zo goed in praten.
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 11 februari 2016 - 10:17   quote  deeplink  
Als het een verstandige jongen is (en daar lijkt het op) verwijt hij Feyenoord niets. Het is toch via deze club dat ie uiteindelijk alsnog in een 3e versnelling is geraakt.

Snapt ie dat niet, is het een lul die ik veel succes wens.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 11 februari 2016 - 10:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 februari 2016 - 10:17 schreef FR-Henk het volgende:
Als het een verstandige jongen is (en daar lijkt het op) verwijt hij Feyenoord niets. Het is toch via deze club dat ie uiteindelijk alsnog in een 3e versnelling is geraakt.

Snapt ie dat niet, is het een lul die ik veel succes wens.
Volgens mij snap jij het niet helemaal
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 11 februari 2016 - 10:19   quote  deeplink  
mee eens. Maar ik hoop dat Van Geel hem niet links laat liggen omdat hij geen grote kerel is die op een vergissing durft/wil terugkomen. Dat zou kwalijk zijn.
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 11 februari 2016 - 10:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 februari 2016 - 10:18 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Volgens mij snap jij het niet helemaal
Is dat de bedoeling dan?
ar
 ar - donderdag 11 februari 2016 - 10:29   quote  deeplink  
Volgens mij was het toendertijd ook een budgettair verhaal. Doet er niet toe, middelmaat.
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 11 februari 2016 - 10:34   quote  deeplink  
Ach, zo'n jongen vergeet echt niet zijn Feyenoord-verleden hoor. En snapt ook wel dat ie daar veel aan te danken heeft.
Barabas
 Barabas - donderdag 11 februari 2016 - 11:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 februari 2016 - 09:56 schreef impreza het volgende:
Christian Santos halen bij NEC,die wil wel.
Andere speler, maar niveau Kramer. Niet goed genoeg voor wat we na moeten streven.

Alles wat vanaf het volgende raam wordt gehaald moet echt wel beter zijn.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 11 februari 2016 - 11:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 februari 2016 - 10:05 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ja NEC zet hem gewoon op de bank nadat hij niet wegging in de winterstoo.
Kan hem overigens geen ongelijk geven om niet naar China te gaan.
NEC heeft wel ballen.
Barabas
 Barabas - donderdag 11 februari 2016 - 11:42   quote  deeplink  
Ze hebben vanochtend officieel hun ballen ingeslikt.... Santos mag gewoon opgesteld worden door Faber.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 11 februari 2016 - 13:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 februari 2016 - 11:33 schreef Stylzz het volgende:

[..]

NEC heeft wel ballen.
Dat hebben ze zeker om hun topscoorder op de buhne te zetten.
Of het slim is in hun situatie?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 11 februari 2016 - 13:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 februari 2016 - 11:42 schreef Barabas het volgende:
Ze hebben vanochtend officieel hun ballen ingeslikt.... Santos mag gewoon opgesteld worden door Faber.
Hahaha
Stylzz
 Stylzz - donderdag 11 februari 2016 - 15:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 februari 2016 - 11:42 schreef Barabas het volgende:
Ze hebben vanochtend officieel hun ballen ingeslikt.... Santos mag gewoon opgesteld worden door Faber.
Hoef ie t nog niet te doen.
Barabas
 Barabas - donderdag 11 februari 2016 - 16:31   quote  deeplink  
Tsja.... is dat dan de verdienste van Enniesee?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 15 februari 2016 - 12:45   quote  deeplink  
Jansen wil in de voetsporen treden van Ruud van Nistelrooy..Kijk dat zijn uitspraken en doelstellingen om de lat voor jezelf maximaal op hoogte te leggen.
van geil
 van geil - maandag 15 februari 2016 - 12:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 februari 2016 - 12:45 schreef Leon FR1908 het volgende:
Jansen wil in de voetsporen treden van Ruud van Nistelrooy..Kijk dat zijn uitspraken en doelstellingen om de lat voor jezelf maximaal op hoogte te leggen.
Of t wat wordt weet ik niet, maar er zit wel n goede kop op die gozer.
de bluffer
 de bluffer - maandag 15 februari 2016 - 13:02   quote  deeplink  
Bij de Kaasboeren misschien een topper maar in de kuip wordt wel iets meer verwacht
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 15 februari 2016 - 13:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 februari 2016 - 12:51 schreef van geil het volgende:

[..]

Of t wat wordt weet ik niet, maar er zit wel n goede kop op die gozer.
Word een topper let maar op...
Word zo'n speler waarvan we nog jaren gaan zeggen ,hij speelde ooit bij ons maar ze zagen niks in hem.
En nu gaat hij voor 18 miljoen naar Dortmund ofzo
Stylzz
 Stylzz - maandag 15 februari 2016 - 13:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 februari 2016 - 13:06 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Word een topper let maar op...
Word zo'n speler waarvan we nog jaren gaan zeggen ,hij speelde ooit bij ons maar ze zagen niks in hem.
En nu gaat hij voor 18 miljoen naar Dortmund ofzo
Bij wie hadden we dat ook alweer nog meer?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 15 februari 2016 - 14:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 februari 2016 - 13:12 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Bij wie hadden we dat ook alweer nog meer?
Basto ?
nr 10
 nr 10 - maandag 15 februari 2016 - 14:32   quote  deeplink  
Clyde Best?
Stylzz
 Stylzz - maandag 15 februari 2016 - 15:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 februari 2016 - 14:27 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Basto ?
cid103956_1999999532_Basto03_pro_192221.jpg
huh?
Stylzz
 Stylzz - maandag 15 februari 2016 - 15:19   quote  deeplink  
Maar je bedoelde warschijnlijk Bastos, die bij ons kapot ging van heimwee.
Terug naar Brazliƫ ging en daar op latere leeftijd beter mee om kon gaan bij Lille.
Toen was hij inmiddels 23... Bij ons kwam hij eind 17, net 18.
Fer 1
 Fer 1 - dinsdag 16 februari 2016 - 17:14   quote  deeplink  
Joh het zo met mensen de slechtste spits kanje om turnen tot beste spits ,het is maar net hoeje met zo man jongen om gaat en hoe je er aandacht aanbesteed.Daar horen de middenvelders en buitenspelers bij, die hem moeten bedienen.Zo n gozer ik houd het maar bij onze eigen jeugd zo als Tevreden ,had een betere bergeleiding nodig samen met de colegas die hem moeten aan spelen.Maar dat is er totaal niet bij feijenoord.Bij psv zieje dat er afspraken gemaakt zijn en van te voren ingestudeerd zijn anders komje nooit zo ver in europa.Het totale plaatje bij feijenoord en de technise staf daar klopt geen moer van,er is geen beleving en ook geen passie om van feijenoord een topclub te maken.Iedereen doet maar wat en zijn aanwezig voor de rest staan ze er doeloos bij.Dus de hele boel moet op de schop, ook op varkenoord moet daar een iemand tondlopen die de boel scherp houd en continue daar mee bezig is .Het begint als ze jong zijn dan kunje ze nog kneden daar na is het aan hun zelf,met watje ze meegegeven hebt.Het word tijd voor een goede spits opleidings school,zo dat ze voor ettelijke miljoenen de deur uit gaan dan betaald dat zich zelf terug.
MightyAce
 MightyAce - dinsdag 16 februari 2016 - 17:17   quote  deeplink  
TL:DR
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 16 februari 2016 - 17:18   quote  deeplink  
Niet te lezen inderdaad
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 16 februari 2016 - 17:20   quote  deeplink  
Wel hoor.
Iets met een spitsopleiding.

Oftewel: hoe kom je zo snel mogelijk in een file terecht.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 16 februari 2016 - 17:23   quote  deeplink  
Ik vond het een beetje gay worden toen hij probeerde uit te leggen hoe je met een man/jongen moet omgaan..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 16 februari 2016 - 17:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 februari 2016 - 15:17 schreef Stylzz het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
huh?
Das Brunootje :
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 16 februari 2016 - 17:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 februari 2016 - 17:23 schreef RenatoBos het volgende:
Ik vond het een beetje gay worden toen hij probeerde uit te leggen hoe je met een man/jongen moet omgaan..
Plaatje van fer. Om het beeldend te maken.

dprigg1418127595515.jpg
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 16 februari 2016 - 17:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 februari 2016 - 17:26 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Plaatje van fer. Om het beeldend te maken.

[ afbeelding ]
Waarom 020 foto's op ons forum?
Fer 1
 Fer 1 - dinsdag 16 februari 2016 - 17:31   quote  deeplink  
En hier denken we dan aan vincent een jongen die er voor feijenoord niet genoeg in kan schoppen naar mijn mening, maar goed wie ben ik.Opleiden opleiden en nog eens opleiden in je eigen jeugd er moet interessen zijn om dat te bewerkstelligen.anders krijgje juist dat soort zogenaamde spitsen als vincent en Kramer en Klaraziem enzv enzv.Dat geld ook voorje verdediging keepers en middenvelders,opleiden opleiden totje er zelf doodziek van word en er nodig tussen uit moet ,dus intersief bezig zijn .Anders blijft feijenoord op subtop nivo hangen.Er is geen geld dan maakje op die manier wel geld uit eigen gelederen,het talent wat zo n jongen soms hebt hoefje dan alleen nog wat bij te schaven en slim om te gaan met zo n jongen.Ik durf te wedden dat wanneer ze drie strafschoppen moeten nemen tegen vermeer dat er drie gehouden worden.En daar moetje van af dus een compleete opleiding net zo als in militaire dienst drillen drillen en jagen zo dat de tegenstander helemaal gestoord word vanje en dat hij je neerlegd in het strafschopgebied. Bewegen en veranderen van plaats dat zie ik nooit de tegenstander heeft een makkie aanjouw en dat moet niet hij moet helemaal nerveus worden vanje om datje niet bij te benen bent.Je moest van goede huizen komen om mij te passeren daar trainde ik op in het donker met een wittebal en poorten poorten dat lukte ze niet.Dus man tegen man voetbal zonder coal het ging er om er langs te komen.
Barabas
 Barabas - dinsdag 16 februari 2016 - 17:32   quote  deeplink  
Jeetje fer.... Dat ga ik echt niet lezen....
Fer 1
 Fer 1 - dinsdag 16 februari 2016 - 17:41   quote  deeplink  
Diepte passes die aankomen opje stropdas, daar hebben ze nog nooit van gehoord echt ik kijk met ongeloof zo n stadion zo n acomodatie ik begrijpt er niets van echt niet.Ik had niets alleen het kralingsebos en mensen bij me die mij goed aftrainde en dat was geen pretjeik moest en ik had niets te vertellen.Op een geven moment kwam zwartwit28 naar mij toe of ik bij hun in de verdediging wilde komen spelen.Ik mocht toen niet van mijn vader maar had graag de uitnodigin aangenomen.Ik kon 25 gulden per wedstrijd krijgen zo goed vonden ze mij.Daar om weet ik ook wat karsdorp toen zei dat het niet zo maar gegaan is ik wist toen precies wat hij bedoelde ook gezien zijn achtergrond een puber hard aangepakt en achteraf dankbaar en goed terecht gekomen daar mee.
Fer 1
 Fer 1 - dinsdag 16 februari 2016 - 17:44   quote  deeplink  
Ja ik moet het gewoon kwijt ,hoe het dan moet met mijn club snapje, ik ga gewoon dood van terleurstelling boosheid ik vind het echt verschrikkelijk gewoon.Dat ze feijenoord zo verkwantselen.
Fer 1
 Fer 1 - dinsdag 16 februari 2016 - 17:50   quote  deeplink  
Waar om altijd een tweede hands sponsor en ajaks en psv top sponsors inhuis kunnen halen.Er is iets wat niet klopt en daar moet deze club van af Cees Bruin zit allangere tijd bij feijenoord met een feijenoord verleden in de familie Dat zijn vragen waar ik mee loopt waarom om grijpt zo n man dan niet in of mag dat niet wat is dat.
de bluffer
 de bluffer - dinsdag 16 februari 2016 - 17:54   quote  deeplink  
Vincent Janssen geen spits voor Feyenoord

Finnbogason & Lars Veldwijk wel
ar
 ar - dinsdag 16 februari 2016 - 17:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 februari 2016 - 17:31 schreef Fer 1 het volgende:
En hier denken we dan aan vincent een jongen die er voor feijenoord niet genoeg in kan schoppen naar mijn mening, maar goed wie ben ik.Opleiden opleiden en nog eens opleiden in je eigen jeugd er moet interessen zijn om dat te bewerkstelligen.anders krijgje juist dat soort zogenaamde spitsen als vincent en Kramer en Klaraziem enzv enzv.Dat geld ook voorje verdediging keepers en middenvelders,opleiden opleiden totje er zelf doodziek van word en er nodig tussen uit moet ,dus intersief bezig zijn .Anders blijft feijenoord op subtop nivo hangen.Er is geen geld dan maakje op die manier wel geld uit eigen gelederen,het talent wat zo n jongen soms hebt hoefje dan alleen nog wat bij te schaven en slim om te gaan met zo n jongen.Ik durf te wedden dat wanneer ze drie strafschoppen moeten nemen tegen vermeer dat er drie gehouden worden.En daar moetje van af dus een compleete opleiding net zo als in militaire dienst drillen drillen en jagen zo dat de tegenstander helemaal gestoord word vanje en dat hij je neerlegd in het strafschopgebied. Bewegen en veranderen van plaats dat zie ik nooit de tegenstander heeft een makkie aanjouw en dat moet niet hij moet helemaal nerveus worden vanje om datje niet bij te benen bent.Je moest van goede huizen komen om mij te passeren daar trainde ik op in het donker met een wittebal en poorten poorten dat lukte ze niet.Dus man tegen man voetbal zonder coal het ging er om er langs te komen.
Een witte bal zie jij in het donker ja?
Fer 1
 Fer 1 - dinsdag 16 februari 2016 - 18:00   quote  deeplink  
Henk Henk Henk toch,Nou Henk het verschil is ik zal het jouw ook even duidelijk maken dat Kuyt is een man en Gustafson is een jochie oke duidelijk of nog beter een jochie die naar een een man uitgroeid .Zonder bij bedoelingen en alleen daar waar het overgaat.Dus jongen of man er een beetje tussen in hangt ook een jochie maar tegelijkertijd een man is.Dus die afbeelding vanjouw is voor de nachtclubs waar zulkemannen jochies niet komen.Daar benje vast wel mee op de hoogte daar om ook het nivo van jouw eigen kunnen.
Fer 1
 Fer 1 - dinsdag 16 februari 2016 - 18:01   quote  deeplink  
Overigens smerig om te zien jouw stijl niet die van mij even kotsen.
Fer 1
 Fer 1 - dinsdag 16 februari 2016 - 18:03   quote  deeplink  
Geen van allen opzouten ik heb mijn zakken vol van die miskleunen,ben er ff klaar mee.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 16 februari 2016 - 18:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 februari 2016 - 17:26 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Plaatje van fer. Om het beeldend te maken.

[ afbeelding ]
Ladies and gentlemen we have got him..FER..
Fer 1
 Fer 1 - dinsdag 16 februari 2016 - 18:05   quote  deeplink  
(Ar) langs de weg in het kralingsebos savonds hebje nog een beetje wegverlichting niet veel net genoeg om die bal toch te zien en goed voor je reflexen.
ar
 ar - dinsdag 16 februari 2016 - 18:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 februari 2016 - 18:05 schreef Fer 1 het volgende:
(Ar) langs de weg in het kralingsebos savonds hebje nog een beetje wegverlichting niet veel net genoeg om die bal toch te zien en goed voor je reflexen.
Aaahhh..duidelijk ferry :)
Fer 1
 Fer 1 - dinsdag 16 februari 2016 - 18:08   quote  deeplink  
Mannen zo ik schrijft gebeurd het bij ajaks ook en bij psv, dus wilje mee kunnen concureren voor het kampioenschap dan zullen ze deze niet makkelijke weg moeten bewandelen.En in europa geld kunnen scoren voor de club.
Fer 1
 Fer 1 - dinsdag 16 februari 2016 - 18:17   quote  deeplink  
Zij verdienen zelf ook een wereld salaris mag daar wat tegen over staan aub wij betalen daar ook aan mee en daar word even niet bij stilgestaan.En Martin houd stijf zijn vieze kopdicht want hij vind feijenoord zo mooie club dat ik dat niet meer gelooft en gewoon maar wat aan lult met zijn lul.
ar
 ar - dinsdag 16 februari 2016 - 18:22   quote  deeplink  
Ik lig blauw hier..
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 16 februari 2016 - 18:33   quote  deeplink  
Beschamend..
Fer 1
 Fer 1 - dinsdag 16 februari 2016 - 18:43   quote  deeplink  
Erg he

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Vincent Janssen ?









0.0068709