BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Vincent Janssen ?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 16 februari 2016 - 18:44   quote  deeplink  
Dat ook.
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 16 februari 2016 - 18:45   quote  deeplink  
Bla bla bla vincent Jansen bla bla bla, zo ging het ook met Kramer echte top is v Wolfswinkel in zijn prijsklasse.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 16 februari 2016 - 18:45   quote  deeplink  
Eensert..
van geil
 van geil - dinsdag 16 februari 2016 - 18:48   quote  deeplink  
Die is RUK
ar
 ar - dinsdag 16 februari 2016 - 18:53   quote  deeplink  
Nee.
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 16 februari 2016 - 19:31   quote  deeplink  
Lalaaalalalaalalalal anass achabar achabar pffffffffff niet te veregelijken met v Wolfswinkel
Barabas
 Barabas - dinsdag 16 februari 2016 - 20:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 februari 2016 - 17:54 schreef de bluffer het volgende:
Lars Veldwijk wel
Woehaaaa!!! Humor ligt op straat. Die gast loopt ook toevallig een paar keer tegen een bal aan....
MightyAce
 MightyAce - dinsdag 16 februari 2016 - 20:36   quote  deeplink  
Zou in de eredivisie niet bepalend moeten zijn. Er wordt (vergeleken met buitenlandse competities) zo slecht verdedigd dat een fatsoenlijke aanvoer voldoende is voor doelpunten. Het probleem is niet wie er spits staat.punt.
van geil
 van geil - dinsdag 16 februari 2016 - 20:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 februari 2016 - 20:36 schreef MightyAce het volgende:
Zou in de eredivisie niet bepalend moeten zijn. Er wordt (vergeleken met buitenlandse competities) zo slecht verdedigd dat een fatsoenlijke aanvoer voldoende is voor doelpunten. Het probleem is niet wie er spits staat.punt.
Zeg ik ook altijd.
Het gaat om het totaal plaatje
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 16 februari 2016 - 20:43   quote  deeplink  
G u i d e t t i,
van geil
 van geil - dinsdag 16 februari 2016 - 20:45   quote  deeplink  
We hadden Pelle , een betere kon niet.
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 16 februari 2016 - 20:46   quote  deeplink  
Haller valt ook tegen
nr 10
 nr 10 - woensdag 17 februari 2016 - 09:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 februari 2016 - 20:36 schreef MightyAce het volgende:
Zou in de eredivisie niet bepalend moeten zijn. Er wordt (vergeleken met buitenlandse competities) zo slecht verdedigd dat een fatsoenlijke aanvoer voldoende is voor doelpunten. Het probleem is niet wie er spits staat.punt.
Eensch. Voorzetten op 5 meter hoogte of over de grond. Corners op 4 meter hoogte of op kniehoogte. Dat is zo kut.
MightyAce
 MightyAce - woensdag 17 februari 2016 - 09:09   quote  deeplink  
1.helder, realistisch strijdplan (hoe aanvallen, wanneer druk zetten)
2.ego's thuis laten
3.profiteren

Dan kan zelfs een Haagse strijkplank of een allochtone straatvoetbalpygmee er 20+ intrappen.
Barabas
 Barabas - woensdag 17 februari 2016 - 11:23   quote  deeplink  
Zou wel een beetje laat zijn om daarmee te beginnen.... als dat nog niet gebeurt dan is de staf nog slapper dan gedacht. En je weet vast wat een slappe staf oplevert...
Stylzz
 Stylzz - woensdag 17 februari 2016 - 11:49   quote  deeplink  
:)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 17 februari 2016 door Stylzz --
van geil
 van geil - woensdag 17 februari 2016 - 12:12   quote  deeplink  
Soms kinderen.
Barabas
 Barabas - woensdag 17 februari 2016 - 12:38   quote  deeplink  
Inderdaad... voorvochtkinderen....
daan limbos
 daan limbos - woensdag 17 februari 2016 - 12:46   quote  deeplink  
Wie heeft er een realistisch idee over een aan te trekken spits? Wij, leden van dit forum hebben daar allemaal onze eigen mening over, weten precies wie er gehaald moet worden. Maar, wie de één fantastisch vindt is volgens de ander brandhout. Wolfswinkel, fantastisch volgens sommigen, maakt al jaren geen doelpunt meer, weten anderen te melden. Kramer, volgens sommigen een luie hond, maar anderen vinden dat hij niet functioneert omdat hij niet goed wordt aangespeeld, Henk Fräser heeft hem hoog zitten. Haller, ook hier mensen die het niks vinden. We kunnen ons als Feyenoord geen spits als Benzema, Falcao, Ronaldo of god weet wie permitteren, dus zal het altijd iemand van onder de wereldtop zijn. Onze "terzake kundige TD" vond supportersheld Guidetti ook niet alles en haalde superster Kazim. Hoe dom kun je zijn!!! Daarom denk IK, ik zeg dus, IK, maar wie ben IK, dat je een product uit je eigen opleiding, die het op het moment geweldig doet, een kans zou moeten geven. Ik heb het idee dat deze jongen tot een publiekslieveling uit kan groeien. Alle verdere beschouwingen op dit forum doen niet ter zake, er is onvoldoende geld en wij, supporters, hebben toch geen invloed.Ik weet zeker dat de zeer hautaine van Geel alle hier aangedragen voordrachten neerbuigend glimlachend naast zich zal neerleggen. Wat wij hier op dit forum doen is slechts onze frustratie afreageren, onze machteloze woede uiten. Wij zijn de mensen met een Feyenoord-hart, iets wat niet van alle machthebbers in het Maasgebouw gezegd kan worden.
Barabas
 Barabas - woensdag 17 februari 2016 - 12:47   quote  deeplink  
Daan.... wat een lap tekst zeg....
Leuv
 Leuv - woensdag 17 februari 2016 - 12:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 februari 2016 - 12:46 schreef daan limbos het volgende:
Wie heeft er een realistisch idee over een aan te trekken spits? Wij, leden van dit forum hebben daar allemaal onze eigen mening over, weten precies wie er gehaald moet worden. Maar, wie de één fantastisch vindt is volgens de ander brandhout. Wolfswinkel, fantastisch volgens sommigen, maakt al jaren geen doelpunt meer, weten anderen te melden. Kramer, volgens sommigen een luie hond, maar anderen vinden dat hij niet functioneert omdat hij niet goed wordt aangespeeld, Henk Fräser heeft hem hoog zitten. Haller, ook hier mensen die het niks vinden. We kunnen ons als Feyenoord geen spits als Benzema, Falcao, Ronaldo of god weet wie permitteren, dus zal het altijd iemand van onder de wereldtop zijn. Onze "terzake kundige TD" vond supportersheld Guidetti ook niet alles en haalde superster Kazim. Hoe dom kun je zijn!!! Daarom denk IK, ik zeg dus, IK, maar wie ben IK, dat je een product uit je eigen opleiding, die het op het moment geweldig doet, een kans zou moeten geven. Ik heb het idee dat deze jongen tot een publiekslieveling uit kan groeien. Alle verdere beschouwingen op dit forum doen niet ter zake, er is onvoldoende geld en wij, supporters, hebben toch geen invloed.Ik weet zeker dat de zeer hautaine van Geel alle hier aangedragen voordrachten neerbuigend glimlachend naast zich zal neerleggen. Wat wij hier op dit forum doen is slechts onze frustratie afreageren, onze machteloze woede uiten. Wij zijn de mensen met een Feyenoord-hart, iets wat niet van alle machthebbers in het Maasgebouw gezegd kan worden.
Alles valt of staat met het systeem en de buistenspelers waarmee er egespeeld wordt.
Met de buitenspelers die we nu hebben heb je niets aan Kramer of van Wolfswinkel. Dan heb je een spits nodig die zich ook meer laat zakken en meer met de rug naar het doen kan spelen. Janssen dus !!
nr 10
 nr 10 - woensdag 17 februari 2016 - 13:39   quote  deeplink  
Ik denk mijn kleinzoon, maar dan moeten we nog wel 17 jaar wachten.
Fer 1
 Fer 1 - woensdag 17 februari 2016 - 13:40   quote  deeplink  
Even over Vincent dan ,hij heeft het op het moment makkelijk ,maar scoort hij ook in moeilijke situaties, daar gaat het om in europa cup voetbal.Tegen feijenoord met een verdediging nul ,nul,benje een held hoe zit het dan tegen psv of ajaks? Heracles die nu derde staan.Als hij dan ook weet te scoren dan hebben we een opvolger als Guidettie.
piet de paler
 piet de paler - woensdag 17 februari 2016 - 18:43   quote  deeplink  
V Persie
MMM
 MMM - woensdag 17 februari 2016 - 18:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 februari 2016 - 18:43 schreef piet de paler het volgende:
V Persie
http://www.voetbalprimeur.nl/media/639723/van-persie-steekt-frustraties-over-wissel-niet-onder-stoelen-of-banken.html
ar
 ar - woensdag 17 februari 2016 - 20:10   quote  deeplink  
Spelend achter v.Wolfswinkel volgend seizoen.
van geil
 van geil - woensdag 17 februari 2016 - 20:12   quote  deeplink  
Bij AZ .. Prima.
ar
 ar - woensdag 17 februari 2016 - 20:21   quote  deeplink  
Ik bedoelde Persie..sorry.
piet de paler
 piet de paler - woensdag 17 februari 2016 - 20:24   quote  deeplink  
Tja alles maar geen vincent janssen dan liever Kramer
ar
 ar - woensdag 17 februari 2016 - 20:25   quote  deeplink  
nouuuuuwww..
piet de paler
 piet de paler - woensdag 17 februari 2016 - 20:36   quote  deeplink  
Of die spits van Celtic. Kazim of zo
ar
 ar - woensdag 17 februari 2016 - 20:37   quote  deeplink  
Dat zou een goeie zijn ja,beetje pit in de selectie.
Onhaalbaar vrees ik.
Alexi
 Alexi - woensdag 17 februari 2016 - 20:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 februari 2016 - 12:46 schreef daan limbos het volgende:
Wie heeft er een realistisch idee over een aan te trekken spits? Wij, leden van dit forum hebben daar allemaal onze eigen mening over, weten precies wie er gehaald moet worden. Maar, wie de één fantastisch vindt is volgens de ander brandhout. Wolfswinkel, fantastisch volgens sommigen, maakt al jaren geen doelpunt meer, weten anderen te melden. Kramer, volgens sommigen een luie hond, maar anderen vinden dat hij niet functioneert omdat hij niet goed wordt aangespeeld, Henk Fräser heeft hem hoog zitten. Haller, ook hier mensen die het niks vinden. We kunnen ons als Feyenoord geen spits als Benzema, Falcao, Ronaldo of god weet wie permitteren, dus zal het altijd iemand van onder de wereldtop zijn. Onze "terzake kundige TD" vond supportersheld Guidetti ook niet alles en haalde superster Kazim. Hoe dom kun je zijn!!! Daarom denk IK, ik zeg dus, IK, maar wie ben IK, dat je een product uit je eigen opleiding, die het op het moment geweldig doet, een kans zou moeten geven. Ik heb het idee dat deze jongen tot een publiekslieveling uit kan groeien. Alle verdere beschouwingen op dit forum doen niet ter zake, er is onvoldoende geld en wij, supporters, hebben toch geen invloed.Ik weet zeker dat de zeer hautaine van Geel alle hier aangedragen voordrachten neerbuigend glimlachend naast zich zal neerleggen. Wat wij hier op dit forum doen is slechts onze frustratie afreageren, onze machteloze woede uiten. Wij zijn de mensen met een Feyenoord-hart, iets wat niet van alle machthebbers in het Maasgebouw gezegd kan worden.
Tja,
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 17 februari 2016 - 20:38   quote  deeplink  
Volgens een theorie zou dat de verhoudingen binnen de selectie weer herstellen.
Barabas
 Barabas - donderdag 18 februari 2016 - 10:49   quote  deeplink  
In de praktijk blijkt een theorie vaak niet te kloppen
Stylzz
 Stylzz - donderdag 18 februari 2016 - 10:49   quote  deeplink  
Maar dat is dan weer in theorie.
Barabas
 Barabas - donderdag 18 februari 2016 - 10:50   quote  deeplink  
Praktisch gezien wel ja...
Fer 1
 Fer 1 - donderdag 18 februari 2016 - 19:33   quote  deeplink  
Ik zie liever vincent komen, dan Kramer blijven dan
van geil
 van geil - donderdag 18 februari 2016 - 22:44   quote  deeplink  
Ik zie er liever eerst 10 bij ons vertrekken
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 18 februari 2016 - 23:11   quote  deeplink  
Vertrekken:
Immers - Toornstra - Vilhena - Nelom - van der Heijden - Achachbar, om door te selecteren.
El Ahmadi - Elia, vanwege contractuele redenen.
Bilal???? - contract tot 2018. Nog 1 jaar erop wagen.

Eigenlijk zie ik van Beek en Kongolo van de zomer ook vertrekken.

Heb je voor het nieuwe seizoen:
Vermeer - Botteghin - Tapia - Karsdorp - Vejinovic - Gustafson - Kuijt - Bilal - Schuurman - Nieuwkoop - Verdonk - Woudenberg
en dan nog Hansson en Hahn.

Werk aan de winkel om echt beter te worden.

Fuck hee, nu al vooruit kijken.....
van geil
 van geil - donderdag 18 februari 2016 - 23:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 februari 2016 - 23:11 schreef FR-Henk het volgende:
Vertrekken:
Immers - Toornstra - Vilhena - Nelom - van der Heijden - Achachbar, om door te selecteren.
El Ahmadi - Elia, vanwege contractuele redenen.
Bilal???? - contract tot 2018. Nog 1 jaar erop wagen.

Eigenlijk zie ik van Beek en Kongolo van de zomer ook vertrekken.

Heb je voor het nieuwe seizoen:
Vermeer - Botteghin - Tapia - Karsdorp - Vejinovic - Gustafson - Kuijt - Bilal - Schuurman - Nieuwkoop - Verdonk - Woudenberg
en dan nog Hansson en Hahn.

Werk aan de winkel om echt beter te worden.

Fuck hee, nu al vooruit kijken.....
Ik zou Kramer ook bij t eerste rijtje er bij zetten.
van geil
 van geil - donderdag 18 februari 2016 - 23:20   quote  deeplink  
Verder zitten Gronsveld, Bijlow en Miazek ook nog in de selectie.
29 spelers.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 18 februari 2016 door van geil --
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 18 februari 2016 - 23:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 februari 2016 - 23:15 schreef van geil het volgende:

[..]

Ik zou Kramer ook bij t eerste rijtje er bij zetten.
Hahaha, bij vertrekken toch?
Ik had 'm er staan en toch weer weggehaald, je moet toch een reservespits hebben.
Maar eens, liever weg, van de zomer.
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 18 februari 2016 - 23:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 februari 2016 - 23:20 schreef van geil het volgende:
Verder zitten Gronsveld, Bijlow en Miazek ook nog in de selectie.
En Wesley Dammers (Cambuur) nog.
van geil
 van geil - donderdag 18 februari 2016 - 23:23   quote  deeplink  
30 dus.. dat wordt ongekend dunnen.
van geil
 van geil - donderdag 18 februari 2016 - 23:25   quote  deeplink  
Net zoveel keepers als aanvallers.
van geil
 van geil - donderdag 18 februari 2016 - 23:27   quote  deeplink  
Een linksbuiten een rechtbuiten en drie spitsen.
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 18 februari 2016 - 23:32   quote  deeplink  
Stevig uitdunnen...1 of 2 jonge keepers in de verhuur of Vermeer verkopen. Dat laatste riskant, maar zou me niet verbazen als hij nog een stap naar het buitenland wil maken.

Er moet heel veel gebeuren.
van geil
 van geil - donderdag 18 februari 2016 - 23:33   quote  deeplink  
En dat voor n selectie die 1-4-3-3 zou moeten voetballen.
T lijkt meer n 3-4-3-1 selectie.
Met drie keepers en 1 spits.
Er is overigens ook nog n keeper op stage.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 18 februari 2016 door van geil --
van geil
 van geil - donderdag 18 februari 2016 - 23:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 februari 2016 - 23:32 schreef FR-Henk het volgende:
Stevig uitdunnen...1 of 2 jonge keepers in de verhuur of Vermeer verkopen. Dat laatste riskant, maar zou me niet verbazen als hij nog een stap naar het buitenland wil maken.

Er moet heel veel gebeuren.
Heel veel ja.
idem op het middenveld.
iets minder achterin.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5946
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Vincent Janssen ?









0.0110640