BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Positie Eric Gudde (on)houdbaar

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
JanM
 JanM - woensdag 24 augustus 2016 - 12:09   quote  deeplink  
Subjectief, willekeur, geprovoceerd, onrechtvaardig, het zal allemaal wel. Het enige wat ik hoop is dat dit alles genoeg blijkt te zijn om überhaupt Europees te MOGEN blijven spelen en ik hou mijn hart vast voor m.n. de uitwedstrijden!
Gerard_FR
 Gerard_FR - woensdag 24 augustus 2016 - 12:17   quote  deeplink  
Beter een kuip voor 2/3 gevuld dan helemaal geen publiek of zelf uitsluiting.
VVout
 VVout - woensdag 24 augustus 2016 - 12:21   quote  deeplink  
In je schulp trekken dus voor macht wellustelingen, klasse.
Barabas
 Barabas - woensdag 24 augustus 2016 - 12:29   quote  deeplink  
Als we met geweld onze positie kracht bij zetten dan is dat het begin van het einde van onze prachtige club. Dat wil niemand. Je kunt deze directie niet verwijten dat we er slecht op staan bij die criminele UEFA. De oorzaken daarvan liggen in het verleden. Dat de UEFA ons afperst is voor ons allemaal duidelijk, maar de oplossing ligt in de rechtszaal. De vraag is alleen of we dat aan moeten gaan. Duidelijk is dat Gudde daar geen vertrouwen in heeft. Waarom dat zo is weet niemand precies.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 24 augustus 2016 - 12:33   quote  deeplink  
Dus dan maar toegeven dat we rascisten zijn..?
Barabas
 Barabas - woensdag 24 augustus 2016 - 12:48   quote  deeplink  
Wat mij betreft niet. Heb te weinig inhoudelijke informatie om het ergens op te baseren, maar wat mij betreft dagen we die megalomane criminele organisatie met de naam UEFA. Flinke klus die jaren kan duren.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 24 augustus 2016 - 13:04   quote  deeplink  
Lekker door rellen en spullen gooien, heb je er snel geen last meer van
VVout
 VVout - woensdag 24 augustus 2016 - 13:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 augustus 2016 - 13:04 schreef Stylzz het volgende:
Lekker door rellen en spullen gooien, heb je er snel geen last meer van
Relschoppers moeten worden opgepakt en mensen die groepen tot zulke acties aanzetten bijgeschoold en er op gewezen worden. Simpel en preventief, wat wil je nou.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 24 augustus 2016 - 13:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 augustus 2016 - 13:04 schreef Stylzz het volgende:
Lekker door rellen en spullen gooien, heb je er snel geen last meer van
Nee das echt onzin. Maar goed die lui die erop uit zijn hou je toch niet tegen..
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 24 augustus 2016 - 13:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 augustus 2016 - 12:48 schreef Barabas het volgende:
Wat mij betreft niet. Heb te weinig inhoudelijke informatie om het ergens op te baseren, maar wat mij betreft dagen we die megalomane criminele organisatie met de naam UEFA. Flinke klus die jaren kan duren.
Vind ik ook. Hier moet je je echt niet bij neer willen leggen..
Stylzz
 Stylzz - woensdag 24 augustus 2016 - 13:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 augustus 2016 - 13:36 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Nee das echt onzin. Maar goed die lui die erop uit zijn hou je toch niet tegen..
Is de enige manier om van de UEFA af te komen.
Wil je mee blijven doen zullen de tokkies zich moeten gedragen
Zo niet zullen de anderen er onder lijden

c'est le ton qui fait la musique
Barabas
 Barabas - woensdag 24 augustus 2016 - 13:42   quote  deeplink  
De vraag is alleen of dat de functie is van een voetbalclub.

Ik vrees dat dit scenario nooit wat gaat worden: De Nederlandse politiek heeft ons na Rome al publiekelijk veroordeeld. En daarbij hebben ze geen objectiviteit in acht genomen. De publieke opinie hebben we ook al niet mee, dus we kunnen nu al concluderen dat het aan maatschappelijk draagvlak zal ontbreken.

Kortom, we worden in dit opzicht keihard genaaid en het kan niemand wat schelen. Behalve ons dan.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 24 augustus 2016 - 13:44   quote  deeplink  
Zou het de UEFA niet helpen als ze zien dat je die lui die het verzieken keihard aanpakt. Bedoel zeg nou zelf die opblaasbanaan word in de lucht gegooid en is mogelijk door de wind op het veld beland. Maar als je lui kan traceren, wat niet onmogelijk moet zijn met alle camera's, gewoon aansprakelijk stellen..
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 24 augustus 2016 - 13:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 augustus 2016 - 13:42 schreef Barabas het volgende:
De vraag is alleen of dat de functie is van een voetbalclub.

Ik vrees dat dit scenario nooit wat gaat worden: De Nederlandse politiek heeft ons na Rome al publiekelijk veroordeeld. En daarbij hebben ze geen objectiviteit in acht genomen. De publieke opinie hebben we ook al niet mee, dus we kunnen nu al concluderen dat het aan maatschappelijk draagvlak zal ontbreken.

Kortom, we worden in dit opzicht keihard genaaid en het kan niemand wat schelen. Behalve ons dan.
Inderdaad..
Stylzz
 Stylzz - woensdag 24 augustus 2016 - 14:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 augustus 2016 - 13:44 schreef RenatoBos het volgende:
Zou het de UEFA niet helpen als ze zien dat je die lui die het verzieken keihard aanpakt. Bedoel zeg nou zelf die opblaasbanaan word in de lucht gegooid en is mogelijk door de wind op het veld beland. Maar als je lui kan traceren, wat niet onmogelijk moet zijn met alle camera's, gewoon aansprakelijk stellen..
Nee, maar het merendeel van dit gaat ook niet om die banaan he. Want als t echt als racisme beschouwd was, waren we veel zwaarder gestraft.

De scheids kon daar ook niet veel aan doen, er beland een banaan bij een donkere speler, die roept naar de scheids, ze gooien een banaan naar me. Wat moet die man dan. Even los van hoe hij al floot, zo floot hij altijd trouwens, de lul.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 24 augustus 2016 - 14:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 augustus 2016 - 13:42 schreef Barabas het volgende:
De vraag is alleen of dat de functie is van een voetbalclub.

Ik vrees dat dit scenario nooit wat gaat worden: De Nederlandse politiek heeft ons na Rome al publiekelijk veroordeeld. En daarbij hebben ze geen objectiviteit in acht genomen. De publieke opinie hebben we ook al niet mee, dus we kunnen nu al concluderen dat het aan maatschappelijk draagvlak zal ontbreken.

Kortom, we worden in dit opzicht keihard genaaid en het kan niemand wat schelen. Behalve ons dan.
Ik vind niet echt dat we genaaid worden, dat zie ik niet zo.
Barabas
 Barabas - woensdag 24 augustus 2016 - 14:10   quote  deeplink  
Nee, het is allemaal toeval.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 24 augustus 2016 door Barabas --
VVout
 VVout - woensdag 24 augustus 2016 - 14:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 augustus 2016 - 13:41 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Is de enige manier om van de UEFA af te komen.
Wil je mee blijven doen zullen de tokkies zich moeten gedragen
Zo niet zullen de anderen er onder lijden

c'est le ton qui fait la musique
Als je de maat niet weet te houden.
Barabas
 Barabas - woensdag 24 augustus 2016 - 14:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 augustus 2016 - 14:02 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Nee, maar het merendeel van dit gaat ook niet om die banaan he. Want als t echt als racisme beschouwd was, waren we veel zwaarder gestraft.

Hoezo wordt dit niet als racisme beschouwd? We hebben een voorwaardelijke straf gekregen! Behoorlijk zware straf voor iets dat niet gebeurd is, lijkt me zo.

Persoonlijk vind ik dat we in dezen compleet geschoffeerd worden door de UEFA. Wie denken ze wel niet dat ze zijn? Denken ze dat ze boven de Wet kunnen gaan staan? Dat ze karaktermoord mogen plegen omdat het ze goed uitkomt? Ik voel de boosheid en teleurstelling weer behoorlijk opborrelen....
Gerard_FR
 Gerard_FR - woensdag 24 augustus 2016 - 14:28   quote  deeplink  
We zijn maar een klein voetballandje, we dienen hooguit als prooi in de Europese toernooien.
Het is hun feestje, wij tellen niet mee, zal ze een rotzorg zijn.

Dat ze 16 ploegen uit Spanje,Italië,Duitsland en Engeland direct toe gaan laten in de CL zegt toch genoeg.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 24 augustus 2016 - 14:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 augustus 2016 - 14:20 schreef Barabas het volgende:

[..]

Hoezo wordt dit niet als racisme beschouwd? We hebben een voorwaardelijke straf gekregen! Behoorlijk zware straf voor iets dat niet gebeurd is, lijkt me zo.

Persoonlijk vind ik dat we in dezen compleet geschoffeerd worden door de UEFA. Wie denken ze wel niet dat ze zijn? Denken ze dat ze boven de Wet kunnen gaan staan? Dat ze karaktermoord mogen plegen omdat het ze goed uitkomt? Ik voel de boosheid en teleurstelling weer behoorlijk opborrelen....
Als ze t 100% hadden kunnen bewijzen, hadden ze met ons trackrecord er nooit een voorwaardelijk van gemaakt, nooit.
Het ging toen om het hele plaatje van die avond he. De wedstrijd werd gestaakt, er werden zaken op het veld gegooid, dat was niet voor de banaan.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 24 augustus 2016 - 14:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 augustus 2016 - 14:02 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Nee, maar het merendeel van dit gaat ook niet om die banaan he. Want als t echt als racisme beschouwd was, waren we veel zwaarder gestraft.

De scheids kon daar ook niet veel aan doen, er beland een banaan bij een donkere speler, die roept naar de scheids, ze gooien een banaan naar me. Wat moet die man dan. Even los van hoe hij al floot, zo floot hij altijd trouwens, de lul.
Hij had er smakelijk om kunnen lachen maar die Fransen kennen geen humor..
Barabas
 Barabas - woensdag 24 augustus 2016 - 15:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 augustus 2016 - 14:41 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Als ze t 100% hadden kunnen bewijzen, hadden ze met ons trackrecord er nooit een voorwaardelijk van gemaakt, nooit.
Het ging toen om het hele plaatje van die avond he. De wedstrijd werd gestaakt, er werden zaken op het veld gegooid, dat was niet voor de banaan.
Wij hebben als club en achterban uitvoerig bewezen dat het niet om racisme ging. Nu lijkt het net of we de rest van de avond collectief oerwoudgeluiden hebben gemaakt terwijl we om beurten stonden te siegheilen....

Je kunt iemand toch niet straffen voor iets dat niet gebeurd is?!
Gerard_FR
 Gerard_FR - woensdag 24 augustus 2016 - 15:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 augustus 2016 - 15:04 schreef Barabas het volgende:
[..]
Je kunt iemand toch niet straffen voor iets dat niet gebeurd is?!
Jij zou beter moeten weten..
Barabas
 Barabas - woensdag 24 augustus 2016 - 15:18   quote  deeplink  
Tsja... ongelooflijk.
Barabas
 Barabas - woensdag 24 augustus 2016 - 15:19   quote  deeplink  
En nog steeds belachelijk.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 24 augustus 2016 - 15:26   quote  deeplink  
T is wel een lastig dingetje.
Maar als ik een bal tegen een muur schiet, die kaatst en 3 meter verderop door een raam gaat op de vrachtwagen van een toevallig voorbij rijdend glasinstallatiebedrijf, moet ik toch echt dat raam vergoeden, ook al was mijn intentie alleen maar om die bal tegen de muur te schieten.

Banaan valt vanaf de tribune, toevallig naast een donkere speler, die vat het op als racisme. Er zijn geen beelden van het gooien, of het waaien van de banaan. Het is lastig.

Wij kennen bring back the bananas. Zij kennen banaan = racisme.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 24 augustus 2016 - 15:34   quote  deeplink  
Yep das waar...
Barabas
 Barabas - woensdag 24 augustus 2016 - 16:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 augustus 2016 - 15:26 schreef Stylzz het volgende:

Wij kennen bring back the bananas. Zij kennen banaan = racisme.
Blijft opvallend dat er binnen een professionele organisatie geen ruimte blijkt te zijn voor deze nuance.
Gerard_FR
 Gerard_FR - woensdag 24 augustus 2016 - 17:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 augustus 2016 - 15:26 schreef Stylzz het volgende:
T is wel een lastig dingetje.
Maar als ik een bal tegen een muur schiet, die kaatst en 3 meter verderop door een raam gaat op de vrachtwagen van een toevallig voorbij rijdend glasinstallatiebedrijf, moet ik toch echt dat raam vergoeden, ook al was mijn intentie alleen maar om die bal tegen de muur te schieten.
Daar hebben we de aansprakelijkheids verzekering voor.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 24 augustus 2016 - 21:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 augustus 2016 - 12:02 schreef MMM het volgende:
Maatregelen prima, maar dit is zo zwaar.
Lijk wel of je geen enkel besef heb in deze kwestie maat!
Els
 Els - woensdag 24 augustus 2016 - 22:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 augustus 2016 - 13:36 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Nee das echt onzin. Maar goed die lui die erop uit zijn hou je toch niet tegen..
Ze moeten nou in elk geval een roteind lopen voor ze bij het veld zijn.
Hoe vervelend ook, ik vind het wel begrijpelijke maatregelen. En die netten had ik al veel eerder teruggehangen. Ben het spuugzat, dat gegooi op het veld.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 24 augustus 2016 - 22:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 augustus 2016 - 22:30 schreef Els het volgende:

[..]

Ze moeten nou in elk geval een roteind lopen voor ze bij het veld zijn.
Hoe vervelend ook, ik vind het wel begrijpelijke maatregelen. En die netten had ik al veel eerder teruggehangen. Ben het spuugzat, dat gegooi op het veld.
Snap dat ze wat moeten doen. Maar dit had anders gekund mijn inziens.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 24 augustus 2016 - 22:40   quote  deeplink  
Hoe dan?
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 24 augustus 2016 - 22:40   quote  deeplink  
Hoe dan?
Stylzz
 Stylzz - woensdag 24 augustus 2016 - 22:40   quote  deeplink  
Hahaha
Els
 Els - woensdag 24 augustus 2016 - 22:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 augustus 2016 - 22:38 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Snap dat ze wat moeten doen. Maar dit had anders gekund mijn inziens.
Tuurlijk kan het anders, maar dit is nou eenmaal de maatregel waar de mensen die verantwoordelijk zijn voor Feyenoord, zich het beste bij voelen. Het is natuurlijk niet zo dat maatregelen als donderslag bij heldere hemel komen. Er is de afgelopen jaren genoeg gebeurd en ik begrijp dat mensen het zat zijn.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 25 augustus 2016 - 06:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 augustus 2016 - 22:40 schreef FR-Henk het volgende:
Hoe dan?
In ieder geval een grotere groep mensen toe laten. Nu dupeer je er wel heel veel. Meer camera's misschien. Agenten in burger op het vak of zo. Weet ik het. Maar zorg dat je die knuppels gelijk pakt die lopen te gooien met van alles en nog wat..
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 25 augustus 2016 - 06:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 augustus 2016 - 22:41 schreef Els het volgende:

[..]

Tuurlijk kan het anders, maar dit is nou eenmaal de maatregel waar de mensen die verantwoordelijk zijn voor Feyenoord, zich het beste bij voelen. Het is natuurlijk niet zo dat maatregelen als donderslag bij heldere hemel komen. Er is de afgelopen jaren genoeg gebeurd en ik begrijp dat mensen het zat zijn.
Das waar..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 25 augustus 2016 - 08:26   quote  deeplink  
Dat is zeker waar..
netsurfer
 netsurfer - donderdag 25 augustus 2016 - 13:06   quote  deeplink  
Hoe vervelend ook, ik denk dat Feyenoord weinig keus had en, door alle bekende oorzaken, wel met een dergelijke noodoplossing moest komen.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 25 augustus 2016 - 13:31   quote  deeplink  
Overigens 1 dingetje begrijp ik niet helemaal, wanneer je de boel omhangt met netten, waarom moeten er dan ook nog lege vakken zijn?
Of kunnen die netten alleen hangen, wanneer die vakken leeg zijn?
Barabas
 Barabas - donderdag 25 augustus 2016 - 13:44   quote  deeplink  
Dat vroeg ik me ook al af. Misschien houdt de dakconstructie het niet?
VVout
 VVout - donderdag 25 augustus 2016 - 13:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 augustus 2016 - 13:31 schreef Stylzz het volgende:
Overigens 1 dingetje begrijp ik niet helemaal, wanneer je de boel omhangt met netten, waarom moeten er dan ook nog lege vakken zijn?
Of kunnen die netten alleen hangen, wanneer die vakken leeg zijn?
Lijkt mij dat het moet kunnen, met een paar staalkabels en verankeringen in de grond zou ik alle tribunes achter het net krijgen zonder dat dit ten koste van plaatsen zou gaan. Vraag is natuurlijk wel hoe het zit met de camera posities, lijkt me dat daar geen net voor mag hangen en daar heb ik zo geen idee of dat te doen is.
Leonidas1
 Leonidas1 - donderdag 25 augustus 2016 - 14:13   quote  deeplink  
Houdt zo'n net ook aanstekers tegen?
VVout
 VVout - donderdag 25 augustus 2016 - 14:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 augustus 2016 - 13:44 schreef Barabas het volgende:
Dat vroeg ik me ook al af. Misschien houdt de dakconstructie het niet?
Laten we dan maar hopen dat er geen dik pak sneeuw valt.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 25 augustus 2016 - 15:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 augustus 2016 - 13:31 schreef Stylzz het volgende:
Overigens 1 dingetje begrijp ik niet helemaal, wanneer je de boel omhangt met netten, waarom moeten er dan ook nog lege vakken zijn?
Of kunnen die netten alleen hangen, wanneer die vakken leeg zijn?
Omdat een beetje gooier vanaf de 2de ring ook met gemak dingen op het veld kunnen gooien..
Peckerwood
 Peckerwood - donderdag 25 augustus 2016 - 15:11   quote  deeplink  
Dan zijn netten toch voldoende? Waarom parterrevakken leeg? Dubbelop, aldus de supportersvereniging,FSV die na hevige kritiek zijn mening heeft aangescherpt........
Stylzz
 Stylzz - donderdag 25 augustus 2016 - 15:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 augustus 2016 - 15:04 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Omdat een beetje gooier vanaf de 2de ring ook met gemak dingen op het veld kunnen gooien..
Dan maak je ze hoger...
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 25 augustus 2016 - 17:11   quote  deeplink  
1 ding ben ik het niet mee eens...
Tijdens de europese wedstrijden zijn ze er opeens..
Volgesnoven en of dronken neatherthalers achtige types die in 1 zin drie het woord kanker gebruiken . Met bier gooien,aanstekers en ja ook mobieltjes.

Nou word verwacht dat je deze mensen aan gaat spreken en wijzen op hun verantwoordelijkheden.Ik ben niet bang maar ook niet levensmoe..

Ik heb wel 1 conclusie kunnen maken en dat is dat elke maatregel die genomen word ,toch weer omzeild worden door gasten die maar al te graag hun club willen kapot maken.Onder de noemer niemand is gekker dan wij.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 25 augustus 2016 door Leon FR1908 --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5957
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Positie Eric Gudde (on)houdbaar









0.0193209