BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Positie Eric Gudde (on)houdbaar

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 23 augustus 2016 - 17:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2016 - 16:49 schreef MMM het volgende:
Eric, waar blijft de reactie van de directie over de incapabale organisatie 2 jaar terug in de Europa League?
Incapabel? Hoezo?
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 23 augustus 2016 - 18:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2016 - 16:49 schreef MMM het volgende:
Eric, waar blijft de reactie van de directie over de incapabale organisatie 2 jaar terug in de Europa League?
Je bedoelt wederom de supporters op de trappen?
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 23 augustus 2016 - 18:36   quote  deeplink  
Echt he, kan iemand me nou eens uitleggen waarom directie blaam treft na haar maatregelen van vandaag?
Heeft directie niet lang genoeg een beroep gedaan op zelfverantwoordelijkheid supporters.

Okee, misschien heeft ze dat wel te lang doorgezet.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 23 augustus 2016 - 18:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2016 - 18:36 schreef FR-Henk het volgende:
Echt he, kan iemand me nou eens uitleggen waarom directie blaam treft na haar maatregelen van vandaag?
Heeft directie niet lang genoeg een beroep gedaan op zelfverantwoordelijkheid supporters.

Okee, misschien heeft ze dat wel te lang doorgezet.
tja, de directie heeft jarenlang een oogje dichtgeknepen. Zolang supporters zich gedragen maakt verder niemand zich druk, maar zolang er vaak gezeik is, worden deze maatregelen min of meer opgelegd vanuit de UEFA.

En ja de directie valt ook het een en ander te verwijten, maar we hoeven toch niet te doen alsof zij hoofdschuldige zijn aan deze situatie?
MMM
 MMM - dinsdag 23 augustus 2016 - 20:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2016 - 17:49 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Incapabel? Hoezo?
Een trap leeghouden lukt ze al niet eens. De wanden tussen Luik en Feyenoord supporrers vast met een tie wrap

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 23 augustus 2016 door MMM --
MMM
 MMM - dinsdag 23 augustus 2016 - 20:22   quote  deeplink  
Maar prima hoor. 20.000 supporters gestraft en thuisvoordeel pleiten
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 23 augustus 2016 - 20:28   quote  deeplink  
En eigen schuld dikke bult. Of moeten we nu weer de directie de schuld geven dat helaas een percentage van onze supporters het brein van een amoebe heeft?
En dat dit er al tijden aan zat te komen, maar t hield nooit op?

T is niet goed of t deugt niet, maar ik vind dit een prima maatregel, hopelijk leren die tokkies er iets van, jammer dat de goeden er onder moeten lijden.
MMM
 MMM - dinsdag 23 augustus 2016 - 20:32   quote  deeplink  
Tuurlijk ligt het aan de supporters. Maar OOK het bestuur heeft fouten gemaakt 2 seizoenen terug, ook genoeg boetes voor gehad.

En nu een half leeg stadion en gigantisch veel supporters benadeeld. Dit had anders gekund.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 23 augustus 2016 - 20:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2016 - 20:22 schreef MMM het volgende:
Maar prima hoor. 20.000 supporters gestraft en thuisvoordeel pleiten
Triest dieptepunt..
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 23 augustus 2016 - 20:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2016 - 20:32 schreef MMM het volgende:
Tuurlijk ligt het aan de supporters. Maar OOK het bestuur heeft fouten gemaakt 2 seizoenen terug, ook genoeg boetes voor gehad.

En nu een half leeg stadion en gigantisch veel supporters benadeeld. Dit had anders gekund.
Eensert..
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 23 augustus 2016 - 20:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2016 - 20:32 schreef MMM het volgende:
Tuurlijk ligt het aan de supporters. Maar OOK het bestuur heeft fouten gemaakt 2 seizoenen terug, ook genoeg boetes voor gehad.

En nu een half leeg stadion en gigantisch veel supporters benadeeld. Dit had anders gekund.
Ze hebben het volgens mij al vaak genoeg geprobeerd om de verantwoordelijkheid bij de supporters zelf te leggen, dat lukt niet, dus nu dit. Helaas.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 23 augustus 2016 - 20:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2016 - 20:48 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Ze hebben het volgens mij al vaak genoeg geprobeerd om de verantwoordelijkheid bij de supporters zelf te leggen, dat lukt niet, dus nu dit. Helaas.
Beetje naïef omdat te doen als je jouw rijtje ziet..
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 23 augustus 2016 - 21:07   quote  deeplink  
Tja, zoals ik al zei, t is niet goed of t deugt niet.
ar
 ar - dinsdag 23 augustus 2016 - 21:08   quote  deeplink  
Iedereen is gewoon verantwoordelijk voor z, n eigen acties.
Heeft te maken met opvoeding, fatsoen etc.
Als die gasten zich vol snuiven en zuipen voor de wedstrijd kun je dat niet managen.
En dan nog gooi je niets op het veld.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 23 augustus 2016 - 21:15   quote  deeplink  
Ik ben blij met de keuze ...Jammer voor de vele welwillende supporters ,maar waar al die randdebielen vandaan komen europees is mij een raadsel.
Het gooien van dingen en bier stopt gewoon niet..
Wel moetvik zeggen dat alle Turkse clubs eigenlijk allang geen europees meer hadden mogen spelen.Maar dat de uefa maffia is was al heel lang duidelijk
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 23 augustus 2016 - 21:15   quote  deeplink  
Ja maar je gaat toch geen envelopjes op het veld gooien das zonde..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 23 augustus 2016 - 22:03   quote  deeplink  
Gevulde?
VVout
 VVout - dinsdag 23 augustus 2016 - 22:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2016 - 22:03 schreef Leon FR1908 het volgende:
Gevulde?
Als ze achter staan?
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 23 augustus 2016 - 22:19   quote  deeplink  
Doe maar niet bij Karsdorp
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 23 augustus 2016 - 22:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2016 - 22:03 schreef Leon FR1908 het volgende:
Gevulde?
Je reinste verspilling
JanM
 JanM - dinsdag 23 augustus 2016 - 23:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2016 - 20:22 schreef MMM het volgende:
Maar prima hoor. 20.000 supporters gestraft en thuisvoordeel pleiten
Scheelt geen 20.000 plaatsen, maar ongeveer de helft! Tenminste als ik Koevermans goed heb begrepen ...
sevillana
 sevillana - dinsdag 23 augustus 2016 - 23:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2016 - 21:15 schreef Leon FR1908 het volgende:
Ik ben blij met de keuze ...Jammer voor de vele welwillende supporters ,maar waar al die randdebielen vandaan komen europees is mij een raadsel.
Het gooien van dingen en bier stopt gewoon niet..
Wel moetvik zeggen dat alle Turkse clubs eigenlijk allang geen europees meer hadden mogen spelen.Maar dat de uefa maffia is was al heel lang duidelijk
eens..
sevillana
 sevillana - dinsdag 23 augustus 2016 - 23:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2016 - 23:04 schreef JanM het volgende:

[..]

Scheelt geen 20.000 plaatsen, maar ongeveer de helft! Tenminste als ik Koevermans goed heb begrepen ...
oftewel een slordige 5 ton
JanM
 JanM - woensdag 24 augustus 2016 - 01:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2016 - 23:40 schreef sevillana het volgende:

[..]

oftewel een slordige 5 ton
Waarvan anderhalf voor de netten en extra stewards. De rest dus voor ongeveer 10.000 minder verkochte passe-partouts. Kosten die gemiddeld dan 'maar' € 35,00 ?????
VVout
 VVout - woensdag 24 augustus 2016 - 05:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 augustus 2016 - 01:10 schreef JanM het volgende:

[..]

Waarvan anderhalf voor de netten en extra stewards. De rest dus voor ongeveer 10.000 minder verkochte passe-partouts. Kosten die gemiddeld dan 'maar' € 35,00 ?????
Uitgaande van het goedkoopste kaartje en de xxl frikandel en het biertje niet mee gerekend en het editiesjaaltje misschien net aan. Maar ja de UEFA gewoon een afmelding sturen en deze begronden waarom openlijk in de media zullen ze nooit doen. Dan liever wat minder klanten.

Het zijn in dit geval gewoon twee incidenten die onlosmakelijk met elkaar verbonden zijn, het fout beoordelen van de banana actie van die kut pinguïn lokte emoties uit waarna sommige de aansteker uit de vingers glipte. Goed, nee natuurlijk niet. Maar wie maakte het los en starte het probleem, de arbitrage die het zo hoog op moest nemen.

Een ander zagedingetje zijn de staantribunes van de UEFA, ja dan zien ze helemaal al niet graag dat de Bossies en Co op de trap gaan staan en zullen elke aannemelijke reden gebruiken dit aan te pakken, met als resultaat weer eens een reprimande. Moet je me alleen wel eens vertellen dat het in de competities wel functioneert en het in Europees verband in een keer gevaarlijk zou zijn.

Of het nou helemaal juist is durf ik niet te beweren, maar tegen deze mafkezen ruggengraat te tonen met eventueel een afzegging aan hun evenement licht dicht bij mijn gevoel op het moment, wat doen we nou groots verkeerd. Kijk een bij onze mede supporters uit het voormalig Oostblok, Turkije, Griekenland. Als je daar je portomonee openhoud tijdens het uitlopen van de spelerstunnel heb je voor een jaar wisselgeld en bij Celtic supporten ze de Hamas. Gebeurt daar groots wat? Als het zo moet ben ik er persoonlijk wel klaar mee en ontnemen ze ons Feyenoord op deze wijze.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 24 augustus 2016 - 06:54   quote  deeplink  
Ja want ons supporters treft geen blaam, bespottelijk, sorry.
VVout
 VVout - woensdag 24 augustus 2016 - 07:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 augustus 2016 - 06:54 schreef Stylzz het volgende:
Ja want ons supporters treft geen blaam, bespottelijk, sorry.
Ja zeikert, was die banaan dan rasistisch? Je vind het dan ook geheel onbegrijpelijk dat de Kuip ontploft na de aktie van die pinguïn. SORRY!
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 24 augustus 2016 - 07:31   quote  deeplink  
Eens hoor VV, leek wel of die Turpin op missie was gestuurd door de UEFA na die wedstrijd in Rome..
Zo hou je een rode lap voor een stier..
Stylzz
 Stylzz - woensdag 24 augustus 2016 - 07:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 augustus 2016 - 07:28 schreef VVout het volgende:

[..]

Ja zeikert, was die banaan dan rasistisch? Je vind het dan ook geheel onbegrijpelijk dat de Kuip ontploft na de aktie van die pinguïn. SORRY!
Nee, maar dan gooi ik geen telefoons, aanstekers of bier op het veld. Want ik kan me namelijk wel gedragen.

Het is altijd een ander zijn schuld.
Rome, ja maar de politie..
Nancy, ja maar de politie en ja maar de anderen
Rellen in het stadion, ja maar Feyenoord had t hek met een tie-rib vast dan vraag je er ook om.

Nee Nee en nee. Er zullen altijd anderen ook blaam hebben, maar de basis begint bij de supporters zelf, drank, drugs of de beschhaving van een pinda, dat zijn vaak de grootste oorzaken.

En er zijn al waarschuwingen genoeg geweest, vanuit de club, vanuit de UEFA etc. Dan kan je dat allemaal bespottelijk vinden, maar zij bepalen en dan heb je jezelf daar maar aan te houden, of je moet niet mee doen en je eigen clubje ergens op een verlaten weiland gaan inrichten.

Supporters zijn echt de minst zelfkritische wezens die er bestaan.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 24 augustus 2016 - 07:46   quote  deeplink  
Je handelt altijd in belang van de club.
Hoe begrijpelijk ook: elke licht emotionele reactie die regels treedt dupeert de club.
Dus: in wiens belang gooi je die aansteker dan?
Stylzz
 Stylzz - woensdag 24 augustus 2016 - 07:52   quote  deeplink  
Vind t wel goed hoe Feyenoord t aangepakt heeft.
Wat ze gedaan hebben om uiteindelijk tot dit besluit te komen.
Zijn niet over 1 nacht ijs gegaan.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 24 augustus 2016 - 08:07   quote  deeplink  
Ja, de club toont durf en anticipeert op Uefa-mores, maar ook naar goedwillende supporters: werk mee om over enige tijd elke sukkel te laten doordringen dat we straks weer met een volle kuip geen boete meer oplopen.

Overigens...Met al die boets is die inkomstenderving met een half stadion ook nog eens acceptabel. Laat staan uitsluiting.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 24 augustus 2016 door FR-Henk --
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 24 augustus 2016 - 08:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 augustus 2016 - 07:40 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Nee, maar dan gooi ik geen telefoons, aanstekers of bier op het veld. Want ik kan me namelijk wel gedragen.

Het is altijd een ander zijn schuld.
Rome, ja maar de politie..
Nancy, ja maar de politie en ja maar de anderen
Rellen in het stadion, ja maar Feyenoord had t hek met een tie-rib vast dan vraag je er ook om.

Nee Nee en nee. Er zullen altijd anderen ook blaam hebben, maar de basis begint bij de supporters zelf, drank, drugs of de beschhaving van een pinda, dat zijn vaak de grootste oorzaken.

En er zijn al waarschuwingen genoeg geweest, vanuit de club, vanuit de UEFA etc. Dan kan je dat allemaal bespottelijk vinden, maar zij bepalen en dan heb je jezelf daar maar aan te houden, of je moet niet mee doen en je eigen clubje ergens op een verlaten weiland gaan inrichten.

Supporters zijn echt de minst zelfkritische wezens die er bestaan.
Het is niet altijd een ander z'n schuld dat word ook zeker niet gezegd. als de UEFA of de ME je club of de supporters onrecht aandoen werkt dat averechts. Ik kan dat heel goed begrijpen. Als jij ziet dat iemand onrecht aan word gedaan kijk je het aan en laat je het zo. Laat mij dan maar die pinda zijn ik stap er op af, ik kan daar niet tegen.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 24 augustus 2016 - 08:41   quote  deeplink  
Daar zit een groot verschil tussen. Wie geeft er de aanleiding.
De ME doet niet iets uit supportertje pesten, er is altijd een aanleiding.
Of de reactie dan overtrokken is of niet, daar kan je over debatteren.

Verder is er nooit een reden om in een stadion met wat dan ook te gooien.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 24 augustus 2016 - 08:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 augustus 2016 - 08:41 schreef Stylzz het volgende:
Daar zit een groot verschil tussen. Wie geeft er de aanleiding.
De ME doet niet iets uit supportertje pesten, er is altijd een aanleiding.
Of de reactie dan overtrokken is of niet, daar kan je over debatteren.

Verder is er nooit een reden om in een stadion met wat dan ook te gooien.
Werder Bremen geweest maat..?
Stonden ze met de wapenstok tegen de ramen te tikkende uit te dagen..
In Rome stonden mensen in die fontein te zeiken omdat er geen toiletten voor handen waren, daar was niks aan de hand en vervolgens komt de ME opdraven met machtsvertoon..

Zit hem denk ik vooral in de naam die je tegen je hebt..

Met dat gooien ben ik het wel eens maar snap het wel. Neem bijvoorbeeld Rome thuis, dat je zo word benadeeld dat je die vent wat aan wilt doen. Je kan er niet bij dan gaat men gooien..goed is het nogmaals zeker niet..
MMM
 MMM - woensdag 24 augustus 2016 - 09:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2016 - 23:04 schreef JanM het volgende:

[..]

Scheelt geen 20.000 plaatsen, maar ongeveer de helft! Tenminste als ik Koevermans goed heb begrepen ...
26.0000 of 45.0000

Dat scheelt bijna 20.000
MMM
 MMM - woensdag 24 augustus 2016 - 09:17   quote  deeplink  
De nooduitgangen dicht met een hangslot was ook een goede trouwens, kregen we ook een boete voor.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 24 augustus 2016 door MMM --
VVout
 VVout - woensdag 24 augustus 2016 - 09:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 augustus 2016 - 07:40 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Nee, maar dan gooi ik geen telefoons, aanstekers of bier op het veld. Want ik kan me namelijk wel gedragen.

Het is altijd een ander zijn schuld.
Rome, ja maar de politie..
Nancy, ja maar de politie en ja maar de anderen
Rellen in het stadion, ja maar Feyenoord had t hek met een tie-rib vast dan vraag je er ook om.

Nee Nee en nee. Er zullen altijd anderen ook blaam hebben, maar de basis begint bij de supporters zelf, drank, drugs of de beschhaving van een pinda, dat zijn vaak de grootste oorzaken.

En er zijn al waarschuwingen genoeg geweest, vanuit de club, vanuit de UEFA etc. Dan kan je dat allemaal bespottelijk vinden, maar zij bepalen en dan heb je jezelf daar maar aan te houden, of je moet niet mee doen en je eigen clubje ergens op een verlaten weiland gaan inrichten.

Supporters zijn echt de minst zelfkritische wezens die er bestaan.
Als je leest zie je dat het evenwicht zoek is en dit voor een groot deel is uitgelokt, en dat ik het ook niet goed praat dat je met wat gooit. Dit is uitgelokt door een beschuldiging die nergens op slaat.
JanM
 JanM - woensdag 24 augustus 2016 - 10:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 augustus 2016 - 09:17 schreef MMM het volgende:

[..]

26.0000 of 45.0000

Dat scheelt bijna 20.000
Misschien moet je dat interview met Gudde en Koevermans eens goed beluisteren? En anders zou de schade toch veel hoger zijn dan een half miljoen per wedstrijd!
MMM
 MMM - woensdag 24 augustus 2016 - 11:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 augustus 2016 - 10:54 schreef JanM het volgende:

[..]

Misschien moet je dat interview met Gudde en Koevermans eens goed beluisteren? En anders zou de schade toch veel hoger zijn dan een half miljoen per wedstrijd!
Vertel mij eens wat er niet klopt dan? Normaal zit het stadion VOL, UITVERKOCHT HUIS, dan zijn er toch bijna 20.000 supporters gedupeerd. Of jij wilt mensen zonder seizoenkaart, die gewoon een los kaartje willen kopen, geen supporters noemen maar dat je dan jouw mening.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 24 augustus 2016 door MMM --
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 24 augustus 2016 - 11:28   quote  deeplink  
Klanten MMM klanten zijn we..
MMM
 MMM - woensdag 24 augustus 2016 - 11:33   quote  deeplink  
Ohja sorry, klanten bedoel ik!
VVout
 VVout - woensdag 24 augustus 2016 - 11:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 augustus 2016 - 11:28 schreef RenatoBos het volgende:
Klanten MMM klanten zijn we..
Gadget-aansteker-single.png
VVout
 VVout - woensdag 24 augustus 2016 - 11:37   quote  deeplink  
Vlieg....
JanM
 JanM - woensdag 24 augustus 2016 - 11:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 augustus 2016 - 11:25 schreef MMM het volgende:

[..]

Vertel mij eens wat er niet klopt dan? Normaal zit het stadion VOL, UITVERKOCHT HUIS, dan zijn er toch bijna 20.000 supporters gedupeerd. Of jij wilt mensen zonder seizoenkaart, die gewoon een los kaartje willen kopen, geen supporters noemen maar dat je dan jouw mening.
Koevermans vertelt in dat interview dat er normaliter bij een dergelijke wedstrijd sowieso maar iets van 36.000 plaatsen verkocht worden d.w.z. nu 10.000 minder (en geen 20.000). Iedere supporter die hierdoor gedupeerd wordt is er één te veel, absoluut!, maar het is nogal een verschil. Jij stelt dat we ons dan wel kunnen terugtrekken, ik nuanceer deze maatregelen: helaas noodzakelijk en ook met 26.000 man kunnen we er een kolkende Kuip van maken!

Ik zie graag een half VOL glas, bij jou is 'ie meestal half LEEG ...
MMM
 MMM - woensdag 24 augustus 2016 - 11:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 augustus 2016 - 11:40 schreef JanM het volgende:

[..]

Koevermans vertelt in dat interview dat er normaliter bij een dergelijke wedstrijd sowieso maar iets van 36.000 plaatsen verkocht worden d.w.z. nu 10.000 minder (en geen 20.000). Iedere supporter die hierdoor gedupeerd wordt is er één te veel, absoluut!, maar het is nogal een verschil. Jij stelt dat we ons dan wel kunnen terugtrekken, ik nuanceer deze maatregelen: helaas noodzakelijk en ook met 26.000 man kunnen we er een kolkende Kuip van maken!

Ik zie graag een half VOL glas, bij jou is 'ie meestal half LEEG ...
Koevermans kan beter eens goede shirtsponsors gaan zoeken

Tegen Besiktas 44.000, Sevilla 39.000

Veel supporters, lees social media maar, twijfelen om nog wel te gaan. Tegen netten van 10 meter aankijken en lege tribunes. Tsja
JanM
 JanM - woensdag 24 augustus 2016 - 11:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 augustus 2016 - 11:48 schreef MMM het volgende:

[..]

Koevermans kan beter eens goede shirtsponsors gaan zoeken

Tegen Besiktas 44.000, Sevilla 39.000

Veel supporters, lees social media maar, twijfelen om nog wel te gaan. Tegen netten van 10 meter aankijken en lege tribunes. Tsja
Dus de Feyenoord-directie is bezig met supportertje-pesten? Het zijn gvd de 'supporters' die deze ellende veroorzaakt hebben met hun achterlijke gedrag. We kunnen toch geen wedstrijd(en) zonder publiek of zelfs uitsluiting riskeren?

Ik reken op 26.000 weldenkende supporters die Feyenoord naar de overwinning schreeuwen!
MMM
 MMM - woensdag 24 augustus 2016 - 12:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 augustus 2016 - 11:54 schreef JanM het volgende:

[..]

Dus de Feyenoord-directie is bezig met supportertje-pesten? Het zijn gvd de 'supporters' die deze ellende veroorzaakt hebben met hun achterlijke gedrag. We kunnen toch geen wedstrijd(en) zonder publiek of zelfs uitsluiting riskeren?

Ik reken op 26.000 weldenkende supporters die Feyenoord naar de overwinning schreeuwen!
Feyenoord-directie is wel een beetje supportertje aan het pesten, al een tijd. Jaren geleden hadden supporters bijvoorbeeld een doek gemaakt van Twente, buiten Nederland en in Duitsland. Mocht niet. Zie ik vorige week een groot spandoek van Twente supporters, in het Duits. Tsja..

Tuurlijk zijn de supporters schuldig en het is ook een schande wat er geflikt word. Maar ook door Feyenoord zelf zijn er fouten gemaakt hoor. En deze maatregelen zijn té drastisch. Dat hele net van 10 meter is nu ook overbodig.. Maar de UEFA zal tevreden zijn.

Ik zou niet op dat aantal rekenen nee. Ik twijfel ook enigszins. In een half leeg stadion en ik zit naar een net te kijken, kan ik de wedstrijd dan nog goed volgen?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 24 augustus 2016 door MMM --
MMM
 MMM - woensdag 24 augustus 2016 - 12:02   quote  deeplink  
Maatregelen prima, maar dit is zo zwaar.
VVout
 VVout - woensdag 24 augustus 2016 - 12:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 augustus 2016 - 11:54 schreef JanM het volgende:

[..]

Dus de Feyenoord-directie is bezig met supportertje-pesten? Het zijn gvd de 'supporters' die deze ellende veroorzaakt hebben met hun achterlijke gedrag. We kunnen toch geen wedstrijd(en) zonder publiek of zelfs uitsluiting riskeren?

Ik reken op 26.000 weldenkende supporters die Feyenoord naar de overwinning schreeuwen!
Het is de achterlijke beslissing van die kut scheids die de boel liet ontploffen. De ongemanierde optredens van de politie in Rome en messenprikkerij van die pastaslurperts dat de sfeer grillig wordt.

Je kan je tot een bepaalde grens inhouden, maar onrechtvaardigheden worden beantwoord op vaak minder vriendelijke wijze.

Ben je gek als je over je heen laat lopen door een stelletje ......

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Positie Eric Gudde (on)houdbaar









0.0146210