BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Positie Eric Gudde (on)houdbaar

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 06 maart 2016 - 22:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 maart 2016 - 20:53 schreef moa het volgende:

[..]

Was overigens een smakeloze actie, die debiele bordjes met "wanbeleid" er op. Ze moeten zich met zijn allen dood schamen de club op zo'n joden manier voor lul te zetten.
Verkondig dat hardop in S Q X R of T of Z

En nee ook ik zit niet met bordjes..Zing hand in hand bij aanvang van de wedstrijd en daarna hoor je mij niet meer.
Els
 Els - zondag 06 maart 2016 - 22:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 maart 2016 - 20:38 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Je gaat aan het punt voorbij.
Het spandoek is netjes, maar moet je niet verstoppen achter een sfeer spandoek.
Het Feyenoordbestuur kan slecht tegen kritiek. Vorig jaar hadden Schaken en Immers kritiek. In mijn ogen terechte kritiek (en daar kun je uiteraard anders over denken). Beiden krijgen een reprimande en Schaken komt op de transferlijst. Ondertussen brengt Van Geel de beoordeling van Mulder naar buiten en vindt dat de normaalste zaak van de wereld.
Al een aantal jaar hebben de supporters kritiek op het bestuur en met name op Gudde en Van Geel (terwijl in mijn ogen Koevermans nog slechter is, maar buiten schot blijft). Spandoeken zijn regelmatig verwijderd en het spandoek van afgelopen week, met de beruchte tekst op de achterkant, is kapot getrokken door 'Feyenoord', terwijl de makers weggelokt waren. Vooropgesteld: ik duld in mijn huis ook geen spandoeken of andere uitingen tegen mezelf. Maar toch. Waarom niet gewoon iets beter communiceren? Waarom het doek vernielen? Waarom als mensen weggehaald zijn?
Het komt allemaal zo zielig over. En zoals Leon zegt, die jongens van de Tifo komen allemaal heel redelijk over.
Barabas
 Barabas - zondag 06 maart 2016 - 23:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 maart 2016 - 22:40 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Je zegt niks dus quote mij gewoon niet meer.
Zoals ik al schreef, je bent niet meer als kak onder een schoen.
überkneus
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 06 maart 2016 - 23:23   quote  deeplink  
Viel me vanmiddag eerlijk gezegd erg mee.
Die papieren met WANBELEID (+ opgestoken middelvinger) kwamen na 12 minuten aan weerszijden achter de doelen met hooguit 400 in totaal verschijnen.
Viel me tevens op dat een ander deel van het Legioen hen uitfloot.
Els
 Els - zondag 06 maart 2016 - 23:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 maart 2016 - 23:15 schreef Barabas het volgende:

[..]

überkneus
Ijdeltuit.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 07 maart 2016 - 07:08   quote  deeplink  
.
tomson
 tomson - maandag 07 maart 2016 - 07:21   quote  deeplink  
Eric moest er van gapen... interesseert hem allemaal geen reet. Status en geld maakt stekeblind
Stylzz
 Stylzz - maandag 07 maart 2016 - 07:25   quote  deeplink  
Gudde is de bottleneck niet direct in mijn ogen
tomson
 tomson - maandag 07 maart 2016 - 07:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 maart 2016 - 07:25 schreef Stylzz het volgende:
Gudde is de bottleneck niet direct in mijn ogen
Op die positie hoor je de oplossingen aan te dragen , of minimaal de indruk te wekken dat je dat wil. Doe je dat niet dan ben je in mijn ogen onderdeel van het probleem
Peckerwood
 Peckerwood - maandag 07 maart 2016 - 08:02   quote  deeplink  
De supporters zijn alleen slecht georganiseerd...bewijs: de goedbedoelde maar amateuristische actie van gisteren waar helaas toch weer supporters die er geen zin in hadden werden geterroriseerd en geintimideerd. Op ons vak ( wat gewoon helemaal vo zat...). kwam er zelfs een gek vertellen dat we allemaal kkleiers waren. Niet bevoorderlijk voor de saamhorigheid en de solidariteit zeg maar.....
De actieve supporters moeten een modus vinden waarin de passievere supporters mee kunnen, inclusief de loges, om uiteindelijk de RvC onder druk te zetten. Wat gisteren plaatsvond en hoe het plaatsvond werkt contra- productief.
VVout
 VVout - maandag 07 maart 2016 - 08:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 maart 2016 - 22:58 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Verkondig dat hardop in S Q X R of T of Z

En nee ook ik zit niet met bordjes..Zing hand in hand bij aanvang van de wedstrijd en daarna hoor je mij niet meer.
Zat er eigenlijk ook over na te denken, een geweldloze actie moet toch kunnen zeker. Of word ik dan de tering getrapt, man het grootste deel zijn gewoon meelopertjes.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 07 maart 2016 - 09:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 maart 2016 - 08:02 schreef Peckerwood het volgende:
De supporters zijn alleen slecht georganiseerd...bewijs: de goedbedoelde maar amateuristische actie van gisteren waar helaas toch weer supporters die er geen zin in hadden werden geterroriseerd en geintimideerd. Op ons vak ( wat gewoon helemaal vo zat...). kwam er zelfs een gek vertellen dat we allemaal kkleiers waren. Niet bevoorderlijk voor de saamhorigheid en de solidariteit zeg maar.....
De actieve supporters moeten een modus vinden waarin de passievere supporters mee kunnen, inclusief de loges, om uiteindelijk de RvC onder druk te zetten. Wat gisteren plaatsvond en hoe het plaatsvond werkt contra- productief.
Vond het allemaal erg mee vallen. In aantal sowieso, evenals de overlast.
Tot zover kan het allemaal nog.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 07 maart 2016 - 09:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 maart 2016 - 08:02 schreef VVout het volgende:

[..]

Zat er eigenlijk ook over na te denken, een geweldloze actie moet toch kunnen zeker. Of word ik dan de tering getrapt, man het grootste deel zijn gewoon meelopertjes.
Ti's de ouwe harde kern die het beleid bekritiseren Wout,niet die 16 jarige meelopertjes
kenny
 kenny - maandag 07 maart 2016 - 09:59   quote  deeplink  
natuurlijk heeft gudde niet alles goed gedaan maar hij heeft zeker heel veel goed gedaan , als voorzitter kan je het nooit goed doen als je 45 milj moet saneren
ben het wel eens dat een fisse wind door de kuip feyenoord verder kan helpen en ik denk dan bijvoorbeeld aan robert eenhoorn , maar laten we gudde wel respecteren en hem een normaal afscheid gunnen dat heeft hij echt wel verdient
kenny
 kenny - maandag 07 maart 2016 - 10:01   quote  deeplink  
verder kan je v geel wel het een en ander aanrekenen met soms onbegrijpelijke aankopen
Barabas
 Barabas - maandag 07 maart 2016 - 10:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 maart 2016 - 23:33 schreef Els het volgende:

[..]

Ijdeltuit.
Hypocriete taart
moa
 moa - maandag 07 maart 2016 - 11:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 maart 2016 - 22:47 schreef van geil het volgende:

[..]

Ik denk dat 70 procent van alle belanghebbende er zo over denkt.
v Geel had afgelopen zomer weg moeten zijn , en Gudde had zijn vertrek zelf aan moeten kondigen .
Vind ik . Voordat ik dat weer om mijn oren krijg.
Feyenoord loopt structureel achter de feiten aan.
Als een journalist en een handje vol supporters die altijd wat te zeuren hebben bepalend moeten worden bij dat soort beslissingen hou ik mijn hart vast.
moa
 moa - maandag 07 maart 2016 - 11:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 maart 2016 - 22:58 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Verkondig dat hardop in S Q X R of T of Z

En nee ook ik zit niet met bordjes..Zing hand in hand bij aanvang van de wedstrijd en daarna hoor je mij niet meer.
Met een stel hersenloze schreeuwerds in discussie gaan? Nee bedankt.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 07 maart 2016 - 12:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 maart 2016 - 22:47 schreef van geil het volgende:

[..]

Ik denk dat 70 procent van alle belanghebbende er zo over denkt.
v Geel had afgelopen zomer weg moeten zijn , en Gudde had zijn vertrek zelf aan moeten kondigen .
Vind ik . Voordat ik dat weer om mijn oren krijg.
Feyenoord loopt structureel achter de feiten aan.
Ik denk dat het een sterke minderheid betreft, gezien reacties van media, alsmede deelname protestmars en gisteren in De Kuip.
Los daarvan. Zorgvuldigheid is geboden. Ook ik vind dat het tijd wordt voor een frisse -vooruitstrevende- wind. Gudde en van Geel doen er verstandig aan dit te herkennen en -ook communicatief- te werken aan opvolging met uitleg van zienswijze hierop. Waarbij van Geel ook z'n congé moet kunnen krijgen na een zwak benut transferwindow, komende zomer.
Gudde (en van Geel) zien hopelijk in dat uiterlijk begin 2017 een nieuwe directie aangesteld dient te worden.
VVout
 VVout - maandag 07 maart 2016 - 12:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 maart 2016 - 09:49 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ti's de ouwe harde kern die het beleid bekritiseren Wout,niet die 16 jarige meelopertjes
Met er om heen veel jonge gezichten die een velletje omhoog hielden, ben niet blind.
Els
 Els - maandag 07 maart 2016 - 12:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 maart 2016 - 10:07 schreef Barabas het volgende:

[..]

Hypocriete taart
Want? Ik heb een andere mening dan jij, genoeg reden om mensen denigrerend te benaderen? Ik vind dat jij een hele nare manier van argumenteren krijgt, zodra iemand anders denkt (lees: niet positief is over het bestuur). Ik zie niet in waarom ik niet anders mag denken dan jij. Jij bent net zo als de supporters die gisteren mensen tegenhielden. Denk je anders, dan moet je koste wat het kost geneutraliseerd worden. Ik ben benieuwd waar jouw grens ligt.
Ik zie het nu ook weer met Leon gebeuren. Mensen die anders denken zijn kneuzen of hypocriete taarten. Zouden ze misschien ook gewoon een ander inzicht kunnen hebben?
daan limbos
 daan limbos - maandag 07 maart 2016 - 12:44   quote  deeplink  
In een boze bui omschreef ik het bewind van di bestuur als hebbende "Noord-Koreaanse" trekjes, doelende op hun arroganitie, hun gevoel de alleenheersers van Feyenoord te zijn en no-feelings met de mensen waar deze club in feite van is, n.l. het hondstrouwe legioen. Voor wie mij verkeerd begrepen heeft wil ik hier dan ook duidelijk stellen dat het om bovenstaande punten ging en er bij mij geen moment de geadachte of verwijzing is geweest naar de misdadige praktijken van dat bewind. Ik zie Martin van Geel echt niet er voor aan zijn oom voor een stel uitgehongerde wilde honden gooien.
En verder Vincent(geboren in '70?), als wij samen op straat zouden lopen zouden omstanders mij wellicht vragen: "dat zielige mannetje dat je daar bij je hebt, Daan, is dat je oudere broer? Wat ziet die er bij jou vergeleken beroerd uit".
Stylzz
 Stylzz - maandag 07 maart 2016 - 12:50   quote  deeplink  
Fijn dat wij Feyenoord supporters altijd zo lekker ongecompliceerd met elkaar om gaan.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 07 maart 2016 - 13:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 maart 2016 - 12:15 schreef VVout het volgende:

[..]

Met er om heen veel jonge gezichten die een velletje omhoog hielden, ben niet blind.
Ik was er niet dus je zal ongetwijfeld gelijk hebben
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 07 maart 2016 - 13:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 maart 2016 - 10:07 schreef Barabas het volgende:

[..]

Hypocriete taart
Nou nou dat zag ik niet aankomen van zo'n nette jongen .
Peckerwood
 Peckerwood - maandag 07 maart 2016 - 14:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 maart 2016 - 09:37 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Vond het allemaal erg mee vallen. In aantal sowieso, evenals de overlast.
Tot zover kan het allemaal nog.
Ik vind het niet meevallen om na 35 jaar trouw supporter te zijn kkleier te worden genoemd door een kale amoebe die al jaren met zijn rug naar het veld staat en alleen met foute randzaken bezig is ipv met voetbal....
tomson
 tomson - maandag 07 maart 2016 - 15:02   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 07 maart 2016 door tomson --
tomson
 tomson - maandag 07 maart 2016 - 15:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 maart 2016 - 14:48 schreef Peckerwood het volgende:

[..]

Ik vind het niet meevallen om na 35 jaar trouw supporter te zijn kkleier te worden genoemd door een kale amoebe die al jaren met zijn rug naar het veld staat en alleen met foute randzaken bezig is ipv met voetbal....
Ik was er gister niet omdat ik ziek ben maar ik snap precies wat je bedoelt. Word ik ook een beetje verdrietig van..
nr 10
 nr 10 - maandag 07 maart 2016 - 16:41   quote  deeplink  
Als supporters er voor kiezen om actie voeren tegen het bestuur en beleid, prima. Ze gaan hun gang maar. Ik vind het wel triest dat je er dan niet staat wanneer de spelers voor de warming up het veld op komen. Dan hoor je er te zijn. Het is niet tegen de spelers gericht. Wanneer de spelers na de warming up het veld verlaten, kun je de tribune afgaan om in de 12e minuut weer terug te komen. Maar waarschijnlijk waren er dan meer supporters op de tribune gebleven.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 07 maart 2016 - 16:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 maart 2016 - 14:48 schreef Peckerwood het volgende:

[..]

Ik vind het niet meevallen om na 35 jaar trouw supporter te zijn kkleier te worden genoemd door een kale amoebe die al jaren met zijn rug naar het veld staat en alleen met foute randzaken bezig is ipv met voetbal....
Wat was de reden waarom die kale malloot dat tegen jou zei dan?
Op Z heb je dat ook altijd ,vinden het bezwaarlijk als je er langs moet voor een happie of drankje. Alsof zij 50.000 euro moeten betalen voor hetzelfde plekke als ik.
ar
 ar - maandag 07 maart 2016 - 17:13   quote  deeplink  
De meest toffe kale gasten zitten op W.
Peckerwood
 Peckerwood - maandag 07 maart 2016 - 17:22   quote  deeplink  
Was niet tegen mij hoor maar tegen heel vak Q.....omdat we niet beneden stonden....gekkenhuis.
Ik ben zelf ook vaak haar-arm 😀 #Guddeweg
Fer 1
 Fer 1 - maandag 07 maart 2016 - 17:53   quote  deeplink  
Het is gewoon knudde, en daar zijn we het allemaal tog wel mee eens neem ik aan.De raad van commisarissen hebben ook schuld net zo goed ,zo niet de meeste schuld van dit beleid.
Fer 1
 Fer 1 - maandag 07 maart 2016 - 17:59   quote  deeplink  
Geld is nu niet de boosdoener, maar het beleid en samenspraak van de raad van commisarissen, daar gaat nog al eens het een en ander mis.De toezegging destijds om Guidettie te halen, daar is alles mee begonnen voor een goede opbouw ,en daar heeft de raad in verzaakt,zij vonden het een gok om hem te halen Gewoon belachelijk van deze heren.
Fer 1
 Fer 1 - maandag 07 maart 2016 - 21:04   quote  deeplink  
Ze zullen het wel met goedvinden van ajaks, niet gedaan hebben ,in mijn ogen en optiek zijn zij de grote verraders met die anderhalve euro .pleurt dan helemaal op.Die lening had feijenoord van de bank ook wel kunnen krijgen als het dan echt gezegd moet worden want daar was ook spraken van dus rvc drukje snor.
Fer 1
 Fer 1 - maandag 07 maart 2016 - 21:05   quote  deeplink  
En zet eens een fijenoord bril op en die van ajaks affffffff.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 07 maart 2016 - 21:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 maart 2016 - 17:22 schreef Peckerwood het volgende:
Was niet tegen mij hoor maar tegen heel vak Q.....omdat we niet beneden stonden....gekkenhuis.
Ik ben zelf ook vaak haar-arm 😀 #Guddeweg
Ik ook maar zit dan haarloos op Z 😂
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 07 maart 2016 - 21:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 maart 2016 - 17:13 schreef ar het volgende:
De meest toffe kale gasten zitten op W.
Jij ook al Ar ?😂
van geil
 van geil - maandag 07 maart 2016 - 21:54   quote  deeplink  
Bedankt voor alles,
zwitserleven-659x370.jpg
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 08 maart 2016 - 12:49   quote  deeplink  
Hahaha zo is het!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 14 maart 2016 - 10:09   quote  deeplink  
Pensioen aanvraag de deur al uit?
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 14 maart 2016 - 10:34   quote  deeplink  
Heeft ie dat verdiend dan..?😉
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 14 maart 2016 - 12:12   quote  deeplink  
Jazeker beter vorige week dan volgende week met pensioen
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 14 maart 2016 - 16:17   quote  deeplink  
Is ie al 93?
MMM
 MMM - woensdag 16 maart 2016 - 11:58   quote  deeplink  
Boos weggelopen uit een interview met Hand in Hand (FSV) omdat er vragen waren over eerlijkheid en transparantie.

Haha, veelzeggend.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 16 maart 2016 - 12:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 maart 2016 - 11:58 schreef MMM het volgende:
Boos weggelopen uit een interview met Hand in Hand (FSV) omdat er vragen waren over eerlijkheid en transparantie.

Haha, veelzeggend.
Maar dat zijn allemaal hooligans van de FSV ..
Barabas
 Barabas - woensdag 16 maart 2016 - 17:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 maart 2016 - 11:58 schreef MMM het volgende:
Boos weggelopen uit een interview met Hand in Hand (FSV) omdat er vragen waren over eerlijkheid en transparantie.

Haha, veelzeggend.
Veelzeggend over wie dan? Wie stelde de vragen. En wat waren die specifieke vragen dan?

Kan me niet voorstellen dat hij om niks is weggelopen.
MMM
 MMM - woensdag 16 maart 2016 - 18:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 maart 2016 - 17:34 schreef Barabas het volgende:

[..]

Veelzeggend over wie dan? Wie stelde de vragen. En wat waren die specifieke vragen dan?

Kan me niet voorstellen dat hij om niks is weggelopen.
Over Gudde natuurlijk. Lijkt me niet dat een clubblad als Hand in Hand van de Supportersvereniging hele gekke vragen stelt.

En daarbij, in een vrij land mag je elke vraag stellen toch? Kinderachtig om weg te lopen en het zegt veel. Meneer kan niet tegen kritiek.
Barabas
 Barabas - woensdag 16 maart 2016 - 18:37   quote  deeplink  
Misschien werden er suggestieve vragen gesteld? Zo lang we dat niet weten kunnen we ook niet zeggen of Gudde fout zat door weg te lopen.
Leonidas1
 Leonidas1 - woensdag 16 maart 2016 - 18:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 maart 2016 - 18:10 schreef MMM het volgende:

[..]

Over Gudde natuurlijk. Lijkt me niet dat een clubblad als Hand in Hand van de Supportersvereniging hele gekke vragen stelt.

En daarbij, in een vrij land mag je elke vraag stellen toch? Kinderachtig om weg te lopen en het zegt veel. Meneer kan niet tegen kritiek.
In een vrij land mag je toch ook weglopen? Laten we eerst nou de vragen eens bekijken en dan, als je daar behoefte aan hebt, een oordeel vellen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 16 maart 2016 door Leonidas1 --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5139
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Positie Eric Gudde (on)houdbaar









0.0139839