BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Positie Eric Gudde (on)houdbaar

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 14 februari 2016 - 20:36   quote  deeplink  
Bedankt voor de niet bewezen diensten (geen stadion geen visie),maar ook voor jou is de tijd aangebroken om je bureau leeg te halen en plaats te maken voor jou opvolger.
Ook in jou geval is je pensioen nu wel gedekt met de centjes die je bij de club heb mogen verdienen...
Weet dat het moeilijk is om om het pluche los te laten wat je al jaren krampachtig vasthoud maar nu zal jij 't toch echt moeten los gaan laten .

Bedankt ,je bent altijd welkom bij de club (maar ook voor jou telt,gewoon een kaartje kopen)

Ook rvc is vervangbaar dus zij moet in het belang van de club beslissen!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 23 februari 2016 door Leon FR1908 --
piet de paler
 piet de paler - zondag 14 februari 2016 - 20:37   quote  deeplink  
Gaat niet weg als de rvc dat niet wil.
Deze topic en protesten helpen niet
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 14 februari 2016 - 20:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 februari 2016 - 20:37 schreef piet de paler het volgende:
Gaat niet weg als de rvc dat niet wil.
Deze topic en protesten helpen niet
Heeft altijd nog geholpen bij de club.
Als de achterban in beweging komt gaan er terecht koppen rollen.
Hopelijk hoeven ze deze keer niet hun eigen stadion af te breken en is de rvc nu wel in staat om voortijdig wijze besluiten te maken.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 14 februari 2016 - 20:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 februari 2016 - 20:37 schreef piet de paler het volgende:
Gaat niet weg als de rvc dat niet wil.
Deze topic en protesten helpen niet


-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 14 februari 2016 door Leon FR1908 --
Fer 1
 Fer 1 - maandag 15 februari 2016 - 20:30   quote  deeplink  
Dat betwijfel ik tenzeerste het zijn keienkoppen die ambtenaren en zo blind als een paard zie Martin,blijft ook gewoon zitten waar hijzit. En zo lang de direcktie niet ingrijpt dan zal er ook sportief gezien niets veranderen.Waar wij mee zitten heb hun lekker poep aan en denken gewoon aan hun broodje aap verhaal of komen met sprookjes aan zetten.
Barabas
 Barabas - dinsdag 16 februari 2016 - 12:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 februari 2016 - 20:42 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Heeft altijd nog geholpen bij de club.
Als de achterban in beweging komt gaan er terecht koppen rollen.
Hopelijk hoeven ze deze keer niet hun eigen stadion af te breken en is de rvc nu wel in staat om voortijdig wijze besluiten te maken.
Vooral op basis van sentimenten... zal me een potje verstandig wezen zeg....

Jij wilde zeker ook een verbouwde Kuip....
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 16 februari 2016 - 13:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 februari 2016 - 12:20 schreef Barabas het volgende:

[..]

Vooral op basis van sentimenten... zal me een potje verstandig wezen zeg....

Jij wilde zeker ook een verbouwde Kuip....
Ik niet en blijf lekker thuis,kan een ander op me kaart
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 16 februari 2016 - 17:06   quote  deeplink  
Blijft weer even zitten.
Want Dickie is de reddingsboei....
MMM
 MMM - woensdag 17 februari 2016 - 18:55   quote  deeplink  
Up
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 21 februari 2016 - 10:14   quote  deeplink  
Doei Gudde bedankt en tot ziens
Stylzz
 Stylzz - zondag 21 februari 2016 - 10:15   quote  deeplink  
Zit nu bij Kees
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 21 februari 2016 - 10:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 februari 2016 - 10:15 schreef Stylzz het volgende:
Zit nu bij Kees
welke zender is dat?
MightyAce
 MightyAce - zondag 21 februari 2016 - 10:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 februari 2016 - 10:15 schreef Stylzz het volgende:
Zit nu bij Kees
Van het UWV mag ik hopen?
Vincent1970
 Vincent1970 - zondag 21 februari 2016 - 10:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 februari 2016 - 10:17 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

welke zender is dat?
Foxsports
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 21 februari 2016 - 10:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 februari 2016 - 10:22 schreef Vincent1970 het volgende:

[..]

Foxsports
heb ik niet meer 'jammer
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 21 februari 2016 - 10:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 februari 2016 - 10:21 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Van het UWV mag ik hopen?
hahaha
piet de paler
 piet de paler - zondag 21 februari 2016 - 10:36   quote  deeplink  
Gaat niet weg, moet via een motie van wantrouwen of disfunctioneren
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 21 februari 2016 - 10:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 februari 2016 - 10:36 schreef piet de paler het volgende:
Gaat niet weg, moet via een motie van wantrouwen of disfunctioneren
Deze kans is ongeveer 99%, dus laten ze maar heel veel dozen over het hek gooien.
MMM
 MMM - zondag 21 februari 2016 - 10:40   quote  deeplink  
Omdat Feyenoord nog altijd derde kan worden (doelstelling) en de beker kan winnen verbindt Eric Gudde geen conclusies aan de huidige malaise

Laffe klootzak samen met die enge van Geel. Optyfen
piet de paler
 piet de paler - zondag 21 februari 2016 - 10:41   quote  deeplink  
Aan dozen denk ik aan iets anders hahah
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 21 februari 2016 - 10:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 februari 2016 - 10:40 schreef MMM het volgende:
Omdat Feyenoord nog altijd derde kan worden (doelstelling) en de beker kan winnen verbindt Eric Gudde geen conclusies aan de huidige malaise

Laffe klootzak samen met die enge van Geel. Optyfen
Intelligentie daar ontbreekt het hun niet aan in eigenbelang.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 21 februari 2016 - 10:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 februari 2016 - 10:41 schreef piet de paler het volgende:
Aan dozen denk ik aan iets anders hahah
hahaha
daan limbos
 daan limbos - zondag 21 februari 2016 - 10:57   quote  deeplink  
Onze Eric heeft al gezegd dat hij niet weggaat, wat er ook gebeurt. Kan me dat ook best voorstellen: wanneer jij als nietszeggend ambtenaartje ineens een godsvermogen bij Feyenoord binnensleept laat je je door die echte Feyenoorders toch niet wegjagen. Desnoods dan maar FeyeMoord in plaats van FeyeNoord. Het pluche kleeft zo strak aan zijn kont dat hij meent voor eeuwig te moeten blijven zitten.En laten we eerlijk zijn: als je deze man ziet en hoort is het toch het ideale gezicht voor Feyenoord, dat vindt hij zelf. Nou, voor de meeste supporters dus niet!! En aan het in zijn beleving "supporterstuig" heeft hij geen boodschap. Is er vanmiddag een zo grote doos bij dat Gudde daar zelf meteen in afgevoerd kan worden?
Maar alle gekheid op een stokje: laten we hopen dat het vanmiddag niet uit de hand loopt. Jongens, hou het netjers.
VVout
 VVout - zondag 21 februari 2016 - 11:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 februari 2016 - 10:41 schreef piet de paler het volgende:
Aan dozen denk ik aan iets anders hahah
Jep, daar lust ik wel een dozijn van :))
V town madness
 V town madness - zondag 21 februari 2016 - 11:13   quote  deeplink  
De beste man zet zich net even volledig voor lul. Kan niemand die tamzak uit zn lijden verlossen?
VVout
 VVout - zondag 21 februari 2016 - 11:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 februari 2016 - 11:13 schreef V town madness het volgende:
De beste man zet zich net even volledig voor lul. Kan niemand die tamzak uit zn lijden verlossen?
Verklaar U nader, heb ff geen snel inet op het moment.
van geil
 van geil - zondag 21 februari 2016 - 11:22   quote  deeplink  
En dag hoor.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 21 februari 2016 - 11:26   quote  deeplink  
FR12.nl
Gudde reageert: ''Dat is volgens mij niet een trucje'' zondag 21 februari 2016 10:10 11.455 keer bekeken 131 reacties Pro Shots
De supporters van Feyenoord organiseren vandaag een protestmars vanaf Varkenoord naar De Kuip. Het is de bedoeling dat er verhuisdozen over het hek worden gegooid bij het Maasgebouw om duidelijk te maken dat de directie zijn spullen moet pakken. Eric Gudde spreekt zijn zorgen uit in het programma De Tafel van Kees.
''Ik ben uiteraard gewoon in het stadion aanwezig, wij lopen nergens voor weg, ook niet voor dit soort zaken.'' De algemeen directeur spreekt in het programma ook zijn zorgen uit. ''Ik hoop dat het op een fatsoenlijke manier verloopt, want iedereen kan zich de Maasgebouw rellen nog herinneren.''
Eric Gudde kan zich niet vinden in de kritiek van de supporters. ''Inhoudelijk blijf ik het wel apart vinden, als je de eerste kreet ziet: Er is financieel niks gebeurd in tien jaar bij Feyenoord. Er is alleen een financieel trucje toegepast. Dan denk ik van ja, van min 33 miljoen naar plus 15 miljoen, dat is volgens mij niet een trucje.''
Deel op Facebook 1 Tweeten op Twitter App via WhatsApp 18Laatste headlines''We hebben nooit overwogen afscheid te nemen''''Die frisse wind is ook nodig, zo doorsukkelen is geen optie''MATCHDAY! Feyenoord - Roda JCFeyenoord Onder 19 neemt laat afstand van Willem IIFeyenoord - Roda JC uitverkocht!
131 reactiesU moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.InloggenMaak gratis een eigen account aan!3 nieuwe reacties sinds het bekijken van deze pagina. Salomon Kalou 11:21 Wel een financieel trucje, want je bent 49% !!! van je aandelen kwijt. Je hebt de club op 1% na gewoon volledig in financiele handen van andere gelegd. En hen kun je nog 35 milj terug gaan betalen.... fredje 11:21 Het enige wat je niet kunt zeggen is dat gudde wr financieel niks van kan. Met geluk toch finacieel drama omgebogen naar eigen vermogen.. is ook wat waard Arjanito 11:22 De jeugdopleiding is geluk volgens jou?? baliman 11:20 is dat nu het boeg beeld van onze club

schaam je Ongelofelijk hoe hij over ons denkt klanten ( wij zijn FEYENOORD )

FRFriesland 11:15 Ongelovelijk zeg wat een zelfreflectie! Ik neem vandaag een spiegel mee en gooi die over het hek misschien hebben ze daar meer aan in het Maasgebouw. Fouten maken doet elk mens behalve Gudde en vGeel....lijkt me sterk toch?! willem48 11:22 Als je het hek al haalt er zal vast genoeg politie en bewaking staan. Trouwens nutteloze aktie dit Paap 11:15 https://www.youtube.com/watch?v=BedsNzz5aFY
Klaar is Eric....... Weef 11:14 Tja, hij heeft een punt dat de financiele reorganisatie bij Feyenoord makkelijk wordt afgedaan als een papieren trucje, maar verder totaal geen zelfreflectie. Er zijn, met name de laatste twee jaar een hoop zaken fout gegaan waar je hem niet over hoort... Rms 11:04 Wat een nare enge kwal is die man zeg. En dat er nog steeds genoeg kuip klanten intrappen. Pfff trieste zaak bij de club Feynoordvenlo 11:00 Gudde heeft in mijn optiek zijn diensten bewezen. Feyenoord is financieel
De gezondste club van nederland Arjanito 11:01 De gezondste club??? Hahahaha mooskoerenhout 11:02 Alleen nog wel 30 miljoen schuld bij Pim en zijn cornuiten. HetLegioen12Since1908 11:03 Hahahaha denk het niet SuperGuidetti1 10:59 Lult een partij onzin weer zeg man man. Arjanito 10:58 Financieel zijn we gezond dankzij de jeugdopleiding (de jeugdopleiding die nu weer op een zijspoor wordt gezet)..

Van Geel heeft er bijna 20 mln doorheen gesjeesd.. 20mln aan gokjes en middelmaat.

Tel erbij op dat er geen professioneel beleid (met topsportklimaat) gevoerd wordt.. De scouting nog steeds ruk is (verantwoordelijkheid Van Geel). En er geen beleid is mbt structureel doorstromen jeugdspelers..

Dus Gudde hou eens je muil.. Er is echt zo veel mis bij onze club., mooskoerenhout 10:59 Volgens Gudde valt het allemaal wel mee. Groeten een klant. IPPA001 10:57 Dat is dus wel een boekhundig trucje. En dit een doorzichtig trucje om je straat schoon te vegen. Gadver, wat een vieze man is dit toch die geen enkele fout durft toe te geven (wat best menselijk is).
Groetjes, 'een klant' mooskoerenhout 10:59 Zelfkritiek heeft hij niet. Eng clubje daar in het maasgebouw.
Groeten van een klant. pinda123 10:56 Dus als feyenoord in de resterende 12 competitiewedstrijden maare tien puntjes zou halen maar toch de beker wint is het seizoen geslaagd,wat stralen wij toch uit dat we een topclub zijn....zuchtttttt GioooFR 10:58 10 puntjes zou een wonder zijn pinda123 11:01 duidelijk is echt nog een zwaar programma DirkieFeyenoord06 11:04 FF ietsjes meer lezen, als je met die 10 punten de 3e plek haalt met die beker dan is het seizoen geen ramp geworden pinda123 11:07 3e ga je echt niet meer worden Lombabomba 10:55 Schrijnend hoe deze man over het legioen praat, hij is te dom om te begrijpen dat dat het enigste is dat Feyenoord nog een grote club maakt. Sneeker 10:54 Gudde probeert zijn hachie te redden via dtvk. Iets wat hem niet heel goed af gaat. Supporters worden gezien als klanten. Mijn functioneren is goed,alleen het stadionplan, ja. Daar zat een foutje in.
Was het stadion niet dé reden waar hij 8 jaar geleden voor is aangenomen? Nog steeds geen concreet plan.
De schuldsanering is deels gelukt, wat mensen nog wel vergeten is dat er nog schulden zijn bij de zogenaamde Vvf. Nog steeds schulden, alleen andere eisers.
Deze enge man voelt zichzelf belangrijker dan de club, durft zijn eigen functioneren niet kritisch te beoordelen. Ook de RvC speelt hier uiteraard een rol in.
Maar oké, als we de beker winnen is het seizoen alsnog geslaagd volgens Gudde. Neemt niet weg dat er(wederom) een negatief record is gebroken dit seizoen. Letitsnoo88 10:58 De VvF hebben aandelen opgekocht. Aandelen maken onderdeel uit van het Eigen Vermogen, ofwel: Feyenoord heeft geen schuld aan de VvF, maar heeft wel een terugkoopregeling afgedwongen op de aandelen (zodat Feyenoord uiteindelijk weer 100% in bezit heeft in plaats van 49%). Letitsnoo88 10:58 Sorry, 49% moet zijn 51%. pinda123 11:05 Maar wel al 1.2 miljoen aan de VVF uitgekeerd vorig jaar en dit jaar ernst H 11:07 Feyenoord heeft de schuld geruild tegen 49% aandelen.

Probleem hierbij is wie is nu de baas, wie bestuurt de club.

Dat staat een daadkrachtig beleid in de weg. Sneeker 11:07 Oke, dus op papier geen schulden. In de praktijk wel, aangezien de aandelen ooit teruggekocht moeten worden. Is dit het boekhoudkundige trucje wat Gudde bedoelde? pinda123 11:07 plus dat de VVF er baat bij heeft als feyenoord die aandelen niet terug koopt Sneeker 11:09 Klopt, die blijven geld en privileges ontvangen. pinda123 11:13 DIe hopen dat die schuld er nog zal zijn als het nieuwe stadion er is dan kunnen ze helemaal gaan cashen,EnDe zogenaamde vrienden van feyenoord zijn samen goed voor 1miljard ofzo,als het echte vrienden waren hadden ze die 33 miljoen geschonken aan feyenoord ernst H 11:16 Ik ga wel uit van de goede bedoelingen van de Vvf.
Maar er moet gewoon iemand komen met mandaat de club te leiden.
Ik
Daarbij vind ik dat We ook last hebben van een gedeelte van de supporters.
Die oefenen een ongezonde druk uit , waardoor er een vervelende sfeer kan ontstaan.
Presteren doe je in een positieve sfeer, daar hebben wij als supporters ook een rol in. El-Fenomeno 10:54 Kan net zoals Van Geel niet in de spiegel kijken. Waar is het nieuwe stadion? Verder komt dat allemaal door Varkenoord en hebben we juist nu allerlei middelmaat aankopen die we niet kunnen doorverkopen. Lombabomba 10:56 Precies, lachwekkend dat mensen nog in zijn praatjes trappen. The_Boss 10:52 Welja... je zal maar eens zelfkritisch naar jezelf kijken... probeert echt alles recht te breien. Heeft ook geen ruggengraat! Vriendjespolitiek met van Geel en zijn vrouw Lombabomba 10:57 Het begint op een inteelt bende te lijken binnen Feyenoord. standyourground1908 10:52 Had Gudde zo onder druk gestaan als we de resultaten van de eerste seizoenshelft haddrn doorgetrokken? Ik denk van niet en denk dat hij erg weinig sportieve inbreng heeft gehad. Zakelijk lijkt het te lopen op het stadiondrama na. Daar komt medio mAart meer duidelijkheid over en kan hij op beoordeeld worden.

Het sportieve ligt m.i. bij van Geel. Die heeft nu gefaald na het eerder aardig gedaan te hebben. Als advocaat een succes blijkt heeft ie goed ingegrepen, maar wordt bevestigd dat Gio het zelf niet kan. @ 10:48 Hahahaha hij weet het mooi te verwoorden. Maar de helft van de club weg voor een prikkie is gewoon een trucje die elke peuter kan uitvoeren. gyan 10:50 Wat een onzin. Ronald_Koeman 10:54 Helemaal niet.. gyan 10:57 Moet je eens aan de jongens van Imtech vragen. Heel makkelijk joh. Hoogvlieter 10:57 Ben ervan overtuigd dat jij en ik dat ook hadden gekund ernst H 10:48 Ik ben niet van Lunatic, maar gewoon een bezorgde supporter, geloof me ...

Maar met deze ambtenaar kom je geen stap verder.

Zet Eenhoorn daar neer, dat is een winnaar....
Zen 10:53 Wouter Bos is ook een optie. ernst H 10:59 Ja zou ook een optie zijn, maar dat vind ik meer iemand voor de Raad v.Commissarissen. Sneekshit 10:48 Voelt niet lekker dat ik als supporter klant wordt genoemd. Straks gaan we ook zegeltjes sparen... pinda123 10:57 Bonuskaart aanvragenMeer reacties laden (nog 26 gesprekken)Feyenoord - Roda jC
21-02-2016 16:45 uur
De Kuip, Rotterdam
Laatste: PEC Zwolle - Feyenoord » Volledig overzichtFeyenoord Dump
Top 3 (Januari) | Feyenoord Rotterdam | HDKenneth Vermeer - Best saves 2015 2016 Giovanni van Bronckhorst na afloop van PEC Zwolle - Feyenoord Kenneth Vermeer na afloop van PEC Zwolle - Feyenoord Bart Nieuwkoop na afloop van PEC Zwolle - Feyenoord Van Beek: ''Mijn situatie vergelijkbaar met De Vrij' Terugblik Feyenoord - Roda JC 2012-2013"Betrek Feyenoordaanhangers bij plannen nieuwe Kuip" Ga je mee... met Nieuwkoop, Schuurman en Verdonk Achahbar zeurt niet: 'Ik speel bij Feyenoord, de club van mijn dromen en wacht geduldig op mijn kans'Top 3 (Januari) | Feyenoord Rotterdam | HDKenneth Vermeer - Best saves 2015 2016 Giovanni van Bronckhorst na afloop van PEC Zwolle - Feyenoord Kenneth Vermeer na afloop van PEC Zwolle - Feyenoord Bart Nieuwkoop na afloop van PEC Zwolle - Feyenoord Van Beek: ''Mijn situatie vergelijkbaar met De Vrij' Terugblik Feyenoord - Roda JC 2012-2013"Betrek Feyenoordaanhangers bij plannen nieuwe Kuip" Ga je mee... met Nieuwkoop, Schuurman en Verdonk Achahbar zeurt niet: 'Ik speel bij Feyenoord, de club van mijn dromen en wacht geduldig op mijn kans'
<>
Van Beek: ''Mijn situatie vergelijkbaar met De Vrij' 121 Terugblik Feyenoord - Roda JC 2012-2013 152"Betrek Feyenoordaanhangers bij plannen nieuwe Kuip" 67Ga je mee... met Nieuwkoop, Schuurman en Verdonk 238Achahbar zeurt niet: 'Ik speel bij Feyenoord, de club van mijn dromen en wacht geduldig op mijn kans' 218Top 3 (Januari) | Feyenoord Rotterdam | HD 8Kenneth Vermeer - Best saves 2015 2016 5 Giovanni van Bronckhorst na afloop van PEC Zwolle - Feyenoord 114 Kenneth Vermeer na afloop van PEC Zwolle - Feyenoord 157 Bart Nieuwkoop na afloop van PEC Zwolle - Feyenoord 271Top 10 Feyenoord NieuwsElia spreekt supporters toe: ''Het gaat om passie en eer''Elia spreekt supporters toe: ''Het gaat om passie en eer''Afgelopen | PEC Zwolle - Feyenoord (3-1) 4463FOTO'S | Inbraak in huis Lex Immers 290Bordjesman: ''Ik ben erin geluisd, ik ben geen racist'' 329Kuyt noemt spelers een lachertje 359Acht ingezonden Feyenoord-uitshirt designs 708''Feyenoorders maakten ruzie op het veld'' 200 Advocaat gaat staf van Feyenoord ondersteunen 855Advocaat: ''Anders moeten ze maar naar een andere club'' 251Vermeer opnieuw mikpunt van beledigingen 332
Medewerkers | Contact | Feyenoord nieuws | Feyenoord nieuws | FR12.nl © 2007 / 2015 | All rights reserved | Ontwikkeld door 8balls | Gehost door EK-Hosting
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 21 februari 2016 - 11:28   quote  deeplink  
beetje een zooitje maar hier staan hele goede reacties tussen
piet de paler
 piet de paler - zondag 21 februari 2016 - 11:28   quote  deeplink  
Pooh he ik hoop dat dit knippen plakken is
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 21 februari 2016 - 11:29   quote  deeplink  
http://www.fr12.nl/nieuws/35986-gudde-reageert-dat-is-volgens-mij-niet-een-trucje.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl
van geil
 van geil - zondag 21 februari 2016 - 11:30   quote  deeplink  
Beetje dom om je te verdedigen naar de maatschappij in plaats van naar je supporters.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 21 februari 2016 - 11:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 februari 2016 - 11:30 schreef van geil het volgende:
Beetje dom om je te verdedigen naar de maatschappij in plaats van naar je supporters.
staan goede reacties in die link Geile
van geil
 van geil - zondag 21 februari 2016 - 11:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 februari 2016 - 11:31 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

staan goede reacties in die link Geile
Ja, maar Gudde schiet alleen maar in de verdediging voor zijn hachje , daar doel ik op.
daan limbos
 daan limbos - zondag 21 februari 2016 - 11:37   quote  deeplink  
Aan tafel bij Kees zegt onze Eric, van 33 miljoen schuld naar 15 miljoen in de plus, dat is geen trucje. Maar vraag ik me dan af: De "vrienden van Feyenoord" legden ca. 30 milljoen op tafel, de verkoop van onze beste spelers en jeugdige talenten schat ik voorzichtig toch ook op 20 iljoen. Daarnaast de sponsor- en t,v. gelden en regelmatig een volle kuip. Voeg daarbij zijn persoonlijke mispeer rond de Guzman die 13 miljoen op kon brengen maar door zijn "tactsch" inzicht gratis de deur uitliep, iets wat nu weer met Vilhena gaat gebeuren. En hoeveel miljoenen hebben zijn plannen rond het stadion al gekost en er staat nog steeds totaal niets op papier. Ja, dat nieuwe stadion, dat moest toch zijn ding worden, was hij toch voor aangenomen? Wat is dan de verdienste van deze tonnen verdienende Mister Zero voor Feyenoord geweest? Als ik in Gudde zijn schoenen zou staan zou ik het boetekleed aantrekken en samen met zijn maatje in het kwaad van Geel vanavond voor het laatst de deur van het Maasgebouw achter me dicht trekken. Voor zijn opvolgers valt er veel puin te ruimen.
van geil
 van geil - zondag 21 februari 2016 - 11:41   quote  deeplink  
Ik zei al , het echte saneren moet nu pas beginnen.
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 21 februari 2016 - 11:41   quote  deeplink  
Treurig zo'n mars naar het maasgebouw! Hopelijk houden die zogenaamde supporters het netjes.
Vaak zijn het dezelfde als die toendertijd het maasgebouw aanvielen, het fontijn in Rome sloopte en die Feyenoord een slechte naam bezorgen ...
van geil
 van geil - zondag 21 februari 2016 - 11:43   quote  deeplink  
Maar met "zoveel" zelfreflectie en starheid vraag je er om.
piet de paler
 piet de paler - zondag 21 februari 2016 - 11:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 februari 2016 - 11:41 schreef lijdensweg het volgende:
Treurig zo'n mars naar het maasgebouw! Hopelijk houden die zogenaamde supporters het netjes.
Vaak zijn het dezelfde als die toendertijd het maasgebouw aanvielen, het fontijn in Rome sloopte en die Feyenoord een slechte naam bezorgen ...
100 o/o mee eens ,
Maar daar nemen we geen stelling tegen.
Die hebben wat miljoenen gekost hoor.
Over die 15 miljoen tja daar kun je ook niet heeeeeel veeeeel mee doen.
Wat ik me altijd afvraag als ik een voorstelling geef voor 45000 mensen om de 2 weken moet er toch veel meer geld binnekomen.
Ik zou het ook wel eens mooi vinden als im eens kon zien wat er allemaal voor mensen ( niet zijnde spelers) allemaal op de loonlijst
Staan. En die scouting ook eens kritisch te gaan bekiijken..
Is beter dan roepen en gillen
Els
 Els - zondag 21 februari 2016 - 11:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 februari 2016 - 11:41 schreef lijdensweg het volgende:
Treurig zo'n mars naar het maasgebouw! Hopelijk houden die zogenaamde supporters het netjes.
Vaak zijn het dezelfde als die toendertijd het maasgebouw aanvielen, het fontijn in Rome sloopte en die Feyenoord een slechte naam bezorgen ...
Die mars is in elk geval bijzonder slecht getimed.
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 21 februari 2016 - 12:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 februari 2016 - 11:43 schreef van geil het volgende:
Maar met "zoveel" zelfreflectie en starheid vraag je er om.
Onzin Geile, dit getuigd van geen enkel respect voor wat de heren hebben gedaan samen met de VvF.
De zooi opgeruimd die JvdH en consorten had achter gelaten.

Wel een feit is dat er momenteel zeer ondermaats wordt gepresteerd door de TD , technische staf en de scouting. En vooral op het doorselecteren betreft de selectie en de spelers die zijn aangetrokken.
Daar kan je een groot vraagteken bij zetten. En er valt geel enige lijn in het spel van Feyenoord te ontdekken , wat dat betreft lijken het wel amateurs.

Ik zou ook liever een man als Wouter Bos als algemeen directeur willen hebben met Louis van Gaal als Technisch Directeur , maar dat zal een illusie blijven vermoed ik zo
Tjabba
 Tjabba - zondag 21 februari 2016 - 12:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 februari 2016 - 11:55 schreef Els het volgende:

[..]

Die mars is in elk geval bijzonder slecht getimed.
Wanneer wou je het dan doen ? dinsdagochtend?
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 21 februari 2016 - 12:23   quote  deeplink  
Gudde heeft als saaie saneerder prima werk verricht. Dit jaar het moment om een boegbeeld en vernieuwer plaats te geven.
De rest erom heen, het schelden en afkraken met sneue argumenten is tijdverspilling. Wat een gezeur hee. Ga een 3D film kijken, hahaha!
MightyAce
 MightyAce - zondag 21 februari 2016 - 12:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 februari 2016 - 12:23 schreef FR-Henk het volgende:
Gudde heeft als saaie saneerder prima werk verricht. Dit jaar het moment om een boegbeeld en vernieuwer plaats te geven.
De rest erom heen, het schelden en afkraken met sneue argumenten is tijdverspilling. Wat een gezeur hee. Ga een 3D film kijken, hahaha!
Inderdaad hahaha! Of spui het op een internet forum ofzo lol
van geil
 van geil - zondag 21 februari 2016 - 12:30   quote  deeplink  
Het stadion.
Veel excuses zijn daarvoor aan te wenden, echter is de kritiek terecht dat het nu te lang duurt.
Wij gaan daar dus ook echt mee aan de slag , en is in deze binnen nu en twee jaar geen eerste paal geslagen dan trek ik daar mijn conclusie uit.

De trainer.
We hadden en hebben enorm veel vertrouwen in Gio, echter zijn wij er nalatig in geweest dit scenario te voorzien, doelende op n serie nederlagen die de druk op n beginnend trainer moordend maken , vandaar onze keuze voor Advocaat als klankbord en bliksemafleider om Gio n eerlijke kans te geven..

Transfers.
Ondanks dat we naar eer en geweten handelen blijkt keer op keer n groot gedeelte van de nieuwe spelers niet te voldoen aan onze normen.
We zijn er druk mee bezig te evalueren of dat enerzijds onze scouting en TD de juiste tools gebruiken voor het aanleveren van n speler , en anderzijds of we als club wel n topsportklimaat hebben waarbij deze spelers kunnen gedijen.
Denkende aan de juiste trainingsomstandigheden begeleiding etc etc...
Het is namelijk n structureel iets, en dat moet er uit.

Zo had Gudde moeten reageren om geloofwaardig te blijven.
Stylzz
 Stylzz - zondag 21 februari 2016 - 12:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 februari 2016 - 11:28 schreef Leon FR1908 het volgende:
beetje een zooitje maar hier staan hele goede reacties tussen
Ook hele sneue, want Gudde zegt op zich niets raars.
1. het is geen trucje en 2. wij staan niet zo goed bekend om onze protesten.
MMM
 MMM - zondag 21 februari 2016 - 12:31   quote  deeplink  
17 thuiswedstrijden op rij uitverkocht. Plus al jaren elke uitwedstrijd.

Eric Gudde: "Je kan beter achter het team staan vandaag."
Stylzz
 Stylzz - zondag 21 februari 2016 - 12:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 februari 2016 - 12:31 schreef MMM het volgende:
17 thuiswedstrijden op rij uitverkocht. Plus al jaren elke uitwedstrijd.

Eric Gudde: "Je kan beter achter het team staan vandaag."
Hij bedoelt: Achter t team staan in plaats van met verhuisdozen te sjouwen en eventueel een gebouwtje te bestormen.
MMM
 MMM - zondag 21 februari 2016 - 12:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 februari 2016 - 12:32 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Hij bedoelt: Achter t team staan in plaats van met verhuisdozen te sjouwen en eventueel een gebouwtje te bestormen.
Weet ik. Maar de steun is er al jaren, dus daar ligt het niet aan.
MightyAce
 MightyAce - zondag 21 februari 2016 - 12:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 februari 2016 - 12:32 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Hij bedoelt: Achter t team staan in plaats van met verhuisdozen te sjouwen en eventueel een gebouwtje te bestormen.
Zit je weer in die cirkel he: er valt niks te zi n om voor te klappen, maar iedereen moet er achter staan

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5938
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Positie Eric Gudde (on)houdbaar









0.0072071