BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: De Graafschap - Ajax (zondag 08 mei 2016, 14:30);

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Loetje
 Loetje - zondag 08 mei 2016 - 21:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 mei 2016 - 21:02 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

4x kampioen als debuterend trainer.
Deze man is gedreven tot de laatste seconde.
Succes met zijn opvolger dan maar.
Komt ie weer aan.... En erna in een neerwaartse spiraal, sterker nog, al vanaf het 4e kampioensjaar. 2 jaar zonder prijzen en geen verbetering. Wegwezen.
Loetje
 Loetje - zondag 08 mei 2016 - 21:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 mei 2016 - 21:04 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Iemand die wat aanvallender ingesteld is. En ook met jongens met bravoure om kan gaan. Met alleen maar karakterloze jongens kom je er nooit.
Verbeek dus
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 08 mei 2016 - 21:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 mei 2016 - 21:11 schreef Loetje het volgende:

[..]

Komt ie weer aan.... En erna in een neerwaartse spiraal, sterker nog, al vanaf het 4e kampioensjaar. 2 jaar zonder prijzen en geen verbetering. Wegwezen.
Joh een dag als vandaag hoef je toch geen speler te motiveren of wel?
Tegen de Graafschap nog wel..
Maar goed wie zou jij dan als trainer willen zien?
Loetje
 Loetje - zondag 08 mei 2016 - 21:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 mei 2016 - 21:18 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Joh een dag als vandaag hoef je toch geen speler te motiveren of wel?
Tegen de Graafschap nog wel..
Maar goed wie zou jij dan als trainer willen zien?
Had niks met motivatie te maken dit, Leon. Dit was tactisch falen. Als jij met 1-0 voor staat wat volstaat, waarom dan blind op de 2-0 laten jagen en zoveel ruimte weggeven? Als het dan 1-1 is je spits eruit halen en troep terugzetten. Ja, dan spoor je niet.

Hein Vanhaezebrouck of Gertjan Verbeek. Iemand die internationaal realistisch speelt, in de Eredivisie aantrekkelijk speelt en een team wat fit is. Was ook niet vandaag. Die spelers motiveert en snapt dat er kwaliteit erbij moet.
Hummel10
 Hummel10 - zondag 08 mei 2016 - 21:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 mei 2016 - 21:11 schreef Loetje het volgende:

[..]

Verbeek dus
Vind ik maar een rare man..
Hummel10
 Hummel10 - zondag 08 mei 2016 - 21:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 mei 2016 - 21:24 schreef Loetje het volgende:

[..]

Had niks met motivatie te maken dit, Leon. Dit was tactisch falen. Als jij met 1-0 voor staat wat volstaat, waarom dan blind op de 2-0 laten jagen en zoveel ruimte weggeven? Als het dan 1-1 is je spits eruit halen en troep terugzetten. Ja, dan spoor je niet.

Hein Vanhaezebrouck of Gertjan Verbeek. Iemand die internationaal realistisch speelt, in de Eredivisie aantrekkelijk speelt en een team wat fit is. Was ook niet vandaag. Die spelers motiveert en snapt dat er kwaliteit erbij moet.
Ergste is dat Frank er nog wel een spits bij wilde maar zijn zin niet kreeg. Dus als er bepalende mensen structureel in de weg zitten gaat het er in de toekomst niet beter op worden. Dan ben je er nog niet met alleen een trainer. Dat er iemand anders nodig is die meer uit deze groep kan halen zowel tactisch als mentaal gezien mag duidelijk zijn..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 08 mei 2016 - 21:51   quote  deeplink  
Overigens even een kort punt, maar wat was onze aanvoerder weer slecht. Liep net als velen weer als kip zonder kop. Maar ja, ik ben nog steeds des duivels.

De spelers kan het geen biet interesseren. Die gaan nog even op een uitje naar China en sommigen vertrekken met een transfer nu of in de loop van de komende jaren. Wij als supporters blijven met de kater zitten en voelen die jaren later zelfs nog. Stelletje gore teringlijers! Bedankt!
remco k
 remco k - zondag 08 mei 2016 - 21:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 mei 2016 - 20:24 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Geef Cilissen maar weer de schuld.. Die kerel liep al 40 meter lang vogelvrij. Schiet vervolgens tegendraads strak binnen..
Wat gewoon te verwachten is, hij staat al verkeerd op het moment dat die speler op de flank de bal heeft..

Prima binnengeschoten, en zeker geen blunder, maar ook zeker niet onhoudbaar...
remco k
 remco k - zondag 08 mei 2016 - 21:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 mei 2016 - 20:28 schreef Hummel10 het volgende:
http://www.dailymotion.com/video/x4987jj

Cillissen verwacht die bal in de andere hoek is in beweging. Gewoon knap ingeschoten
Zie hierboven, plus het feit dat ie hem ergens verwacht, dat zegt al voldoende..
Onze Ajax
 Onze Ajax - zondag 08 mei 2016 - 21:53   quote  deeplink  
Zelf ben ik een voorstander van een andere trainer. Namen als John v/d Brom en Peter Bosz worden genoemd. Ik acht John v/d Brom wel als een serieuze kandidaat.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 08 mei 2016 - 21:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 mei 2016 - 21:51 schreef remco k het volgende:

[..]

Wat gewoon te verwachten is, hij staat al verkeerd op het moment dat die speler op de flank de bal heeft..

Prima binnengeschoten, en zeker geen blunder, maar ook zeker niet onhoudbaar...
En zo waren er velen die vandaag niet thuis gaven. Wat bijvoorbeeld van onze aanvoerder? Of onze spits? De besten waren vandaag Younes en Gudelj en eigenlijk hield het daar wel mee op!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 08 mei 2016 - 22:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 mei 2016 - 21:24 schreef Loetje het volgende:

[..]

Had niks met motivatie te maken dit, Leon. Dit was tactisch falen. Als jij met 1-0 voor staat wat volstaat, waarom dan blind op de 2-0 laten jagen en zoveel ruimte weggeven? Als het dan 1-1 is je spits eruit halen en troep terugzetten. Ja, dan spoor je niet.

Hein Vanhaezebrouck of Gertjan Verbeek. Iemand die internationaal realistisch speelt, in de Eredivisie aantrekkelijk speelt en een team wat fit is. Was ook niet vandaag. Die spelers motiveert en snapt dat er kwaliteit erbij moet.
Ik heb de wedstrijd niet gezien maar omdat je nooit van tevoren weet wat Psv ging doen ,moest Ajax toch aan het doelgemiddelde werken.
Was gewoon uiteindelijk verkeerd uitgepakt.
Ik vind de boer altijd een goede trainer geweest.
Maar Gertjan Verbeek? Misschien wel idd
remco k
 remco k - zondag 08 mei 2016 - 22:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 mei 2016 - 21:18 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Joh een dag als vandaag hoef je toch geen speler te motiveren of wel?
Tegen de Graafschap nog wel..
Maar goed wie zou jij dan als trainer willen zien?
Klopt, maar als het plan niet klopt, en je verkeerd wisselt, krijg je zo'n wedstrijd als vandaag..
remco k
 remco k - zondag 08 mei 2016 - 22:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 mei 2016 - 21:19 schreef de bluffer het volgende:

[..]

bedoel je Makelie toen tegen Fc Utrecht
Ik begrijp je aanvallende gedrag niet. Jij mag blij zijn dat FC Twente nog bestaat man.. Want daar ben je voor toch..
remco k
 remco k - zondag 08 mei 2016 - 22:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 mei 2016 - 21:35 schreef infamous psv het volgende:
1 voordeel mannen... Sta je ook nie voor lul in de Champions League volgend seizoen
Volgens mij voorronde toch.. Dus CL kan nog steeds. En dat is waar het kampioenschap voor dient..
infamous psv
 infamous psv - zondag 08 mei 2016 - 22:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 mei 2016 - 22:03 schreef remco k het volgende:

[..]

Volgens mij voorronde toch.. Dus CL kan nog steeds. En dat is waar het kampioenschap voor dient..
Haal je niet
remco k
 remco k - zondag 08 mei 2016 - 22:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 mei 2016 - 21:53 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

En zo waren er velen die vandaag niet thuis gaven. Wat bijvoorbeeld van onze aanvoerder? Of onze spits? De besten waren vandaag Younes en Gudelj en eigenlijk hield het daar wel mee op!
Ik vond niemand goed. Youness was in de wedstrijd twee periodes gevaarlijk, 50 minuten daartussenin niet gezien.

Het is de man van Gudelj die hij laat lopen en die hij laat scoren, hij speelde verder prima, maar dat gebeurt op ons middenveld echt te vaak.

En inderdaad, Klaassen is al maanden niet goed, maar wie is dat wel..
remco k
 remco k - zondag 08 mei 2016 - 22:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 mei 2016 - 22:00 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ik heb de wedstrijd niet gezien maar omdat je nooit van tevoren weet wat Psv ging doen ,moest Ajax toch aan het doelgemiddelde werken.
Was gewoon uiteindelijk verkeerd uitgepakt.
Ik vind de boer altijd een goede trainer geweest.
Maar Gertjan Verbeek? Misschien wel idd
Ajax had niet hoeven jagen, PSv zou er dan na de rust minimaal 5 moeten maken, dat was natuurlijk nooit gebeurt... Ajax had gewoon moeten blijven ballen, maar niet voluit op de aanval.. Je kan dat ook met controle doen..
remco k
 remco k - zondag 08 mei 2016 - 22:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 mei 2016 - 22:04 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Haal je niet
Dat weet geen mens. we weten niet wat erbij komt, en we weten niet wat er vertrekt, we kennen de loting niet, en we weten niet of de Boer blijft..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 08 mei 2016 - 22:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 mei 2016 - 22:06 schreef remco k het volgende:

[..]

Ajax had niet hoeven jagen, PSv zou er dan na de rust minimaal 5 moeten maken, dat was natuurlijk nooit gebeurt... Ajax had gewoon moeten blijven ballen, maar niet voluit op de aanval.. Je kan dat ook met controle doen..
Ja oké daar zit wat in idd Remco.
Hummel10
 Hummel10 - zondag 08 mei 2016 - 22:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 mei 2016 - 21:52 schreef remco k het volgende:

[..]

Zie hierboven, plus het feit dat ie hem ergens verwacht, dat zegt al voldoende..
Bal komt vanaf de rechterkant na dat de bal voorkomt gaat hij naar het midden van zijn doel..
Lijkt mij niks geks aan
Hummel10
 Hummel10 - zondag 08 mei 2016 - 22:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 mei 2016 - 21:51 schreef remco k het volgende:

[..]

Wat gewoon te verwachten is, hij staat al verkeerd op het moment dat die speler op de flank de bal heeft..

Prima binnengeschoten, en zeker geen blunder, maar ook zeker niet onhoudbaar...
Klopt
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 08 mei 2016 - 22:56   quote  deeplink  
Ze stonden met knikkende knieën op het veld....niemand zat in de wedstrijd...als dat zo is mis je een leider die voorop gaat in de strijd zoals een Jan Vertonghen...we missen inspirators...daarnaast waren de wissels onbegrijpelijk...snap niet waarom Serero weer opgeroepen werd en dat Milik in de 65e min. gewisseld werd...HOE NU VERDER? Met of zonder de Boer???
Loetje
 Loetje - zondag 08 mei 2016 - 22:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 mei 2016 - 22:56 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Ze stonden met knikkende knieën op het veld....niemand zat in de wedstrijd...als dat zo is mis je een leider die voorop gaat in de strijd zoals een Jan Vertonghen...we missen inspirators...daarnaast waren de wissels onbegrijpelijk...snap niet waarom Serero weer opgeroepen werd en dat Milik in de 65e min. gewisseld werd...HOE NU VERDER? Met of zonder de Boer???
Zonder😊
Loetje
 Loetje - zondag 08 mei 2016 - 23:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 mei 2016 - 22:00 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ik heb de wedstrijd niet gezien maar omdat je nooit van tevoren weet wat Psv ging doen ,moest Ajax toch aan het doelgemiddelde werken.
Was gewoon uiteindelijk verkeerd uitgepakt.
Ik vind de boer altijd een goede trainer geweest.
Maar Gertjan Verbeek? Misschien wel idd
De een 0-1 met rust en de ander 0-2. Niks aan het handje dus.
Hummel10
 Hummel10 - maandag 09 mei 2016 - 07:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 mei 2016 - 23:01 schreef Loetje het volgende:

[..]

De een 0-1 met rust en de ander 0-2. Niks aan het handje dus.
Nee klopt gisteren was een rare dag. Zoveel ging fout met Frank als aangever. Met 0-1 had Ajax de wedstrijd rustig uit kunnen spelen. Dit de Graafschap wat mogelijk nog degradeert had het ons nooit lastig mogen maken..😁
Brandje
 Brandje - maandag 09 mei 2016 - 07:40   quote  deeplink  
The Day after. Lag er gisteren al heel vroeg in. Kan er nog steeds niet met mijn kop bij. De "grappige" whatappies van mensen die je zelden spreekt waren ontelbaar evenals de lolbroeken op Facebook. Gelukkig zijn er ook echte die weten dat je juist op zulke momenten niet moet gaan lopen kutten.
Het hele jaar speel je degelijk en bijna saai voetbal en juist gisteren gaat de Boer bij een voorsprong alles op de aanval zetten. Ze hadden die pot gewoon dood moeten maken. Gewoon achterin de bal overloos na elkaar toespelen. Als de Graafschap dan komt krijg jezelf weer ruimte en komt die 0-2 vanzelf.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 09 mei 2016 door Brandje --
Rickie
 Rickie - maandag 09 mei 2016 - 07:49   quote  deeplink  
Ze hebben het weggegeven, op een manier dat je er bijna wat van gaat denken..
Brandje
 Brandje - maandag 09 mei 2016 - 07:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 mei 2016 - 22:05 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik vond niemand goed. Youness was in de wedstrijd twee periodes gevaarlijk, 50 minuten daartussenin niet gezien.

Het is de man van Gudelj die hij laat lopen en die hij laat scoren, hij speelde verder prima, maar dat gebeurt op ons middenveld echt te vaak.

En inderdaad, Klaassen is al maanden niet goed, maar wie is dat wel..
Was de man van Serero die scoorde. Die moet namelijk bij balverlies blijven hangen maar liep ook als een kip zonder kop mee naar voren.
remco k
 remco k - maandag 09 mei 2016 - 08:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 mei 2016 - 22:16 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Bal komt vanaf de rechterkant na dat de bal voorkomt gaat hij naar het midden van zijn doel..
Lijkt mij niks geks aan
Hij hoeft op dat moment helemaal niet aan die kant van de goal te staan. Ga maar eens wat oude goede keepers bekijken. Die deden dat veel minder. Vanaf daar kan die speler niet anders dan een voorzet geven. Geen enkele reden om daar al de korte hoek af te dekken.
Hummel10
 Hummel10 - maandag 09 mei 2016 - 08:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 mei 2016 - 07:40 schreef Brandje het volgende:
The Day after. Lag er gisteren al heel vroeg in. Kan er nog steeds niet met mijn kop bij. De "grappige" whatappies van mensen die je zelden spreekt waren ontelbaar evenals de lolbroeken op Facebook. Gelukkig zijn er ook echte die weten dat je juist op zulke momenten niet moet gaan lopen kutten.
Het hele jaar speel je degelijk en bijna saai voetbal en juist gisteren gaat de Boer bij een voorsprong alles op de aanval zetten. Ze hadden die pot gewoon dood moeten maken. Gewoon achterin de bal overloos na elkaar toespelen. Als de Graafschap dan komt krijg jezelf weer ruimte en komt die 0-2 vanzelf.
Mooi he dan is opeens iedereen fanatiek.. Ik heb wat bekende psv-ers van me gewoon gefeliciteerd. Vind het nog steeds zuur maar gewoon terecht. Spelen al een paar seizoenen ruk voetbal en dit jaar won je die klote potjes vaak ook nog. Tijd voor frisse wind zowel de groep als trainer.
remco k
 remco k - maandag 09 mei 2016 - 08:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 mei 2016 - 07:54 schreef Brandje het volgende:

[..]

Was de man van Serero die scoorde. Die moet namelijk bij balverlies blijven hangen maar liep ook als een kip zonder kop mee naar voren.
Gudelj speelde bijna de hele pot op hem. Het moment van die tegengoal heb ik verder niet goed voor de geest. Zal het van de week nog weleens bekijken n
Hummel10
 Hummel10 - maandag 09 mei 2016 - 08:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 mei 2016 - 08:08 schreef remco k het volgende:

[..]

Hij hoeft op dat moment helemaal niet aan die kant van de goal te staan. Ga maar eens wat oude goede keepers bekijken. Die deden dat veel minder. Vanaf daar kan die speler niet anders dan een voorzet geven. Geen enkele reden om daar al de korte hoek af te dekken.
Misschien heb je gelijk maar opzich vind ik zijn keuze nog wel te rechtvaardigen.
Die voorzet en die vrije man vind ik veel ergere fouten..
remco k
 remco k - maandag 09 mei 2016 - 08:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 mei 2016 - 08:11 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Mooi he dan is opeens iedereen fanatiek.. Ik heb wat bekende psv-ers van me gewoon gefeliciteerd. Vind het nog steeds zuur maar gewoon terecht. Spelen al een paar seizoenen ruk voetbal en dit jaar won je die klote potjes vaak ook nog. Tijd voor frisse wind zowel de groep als trainer.
De groep is vrijwel ieder jaar anders. Dat daar eens een keer een frisse wind door moet is gewoon onzin. Selectie is ook gewoon goed genoeg. Ook voor de voorronde cl.
remco k
 remco k - maandag 09 mei 2016 - 08:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 mei 2016 - 08:12 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Misschien heb je gelijk maar opzich vind ik zijn keuze nog wel te rechtvaardigen.
Die voorzet en die vrije man vind ik veel ergere fouten..
Ajax staat gewoon heel slecht bij die omschakeling. En nogmaals. Ik vond het geen blunder. Maar het geeft wel goed aan waarom ik het gewoon geen goede keeper vind.
Brandje
 Brandje - maandag 09 mei 2016 - 08:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 mei 2016 - 08:15 schreef remco k het volgende:

[..]

Ajax staat gewoon heel slecht bij die omschakeling. En nogmaals. Ik vond het geen blunder. Maar het geeft wel goed aan waarom ik het gewoon geen goede keeper vind.
Cillissen beweegt met de bal mee en die speler schiet op een moment dat niemand dat verwacht en daardoor staat Cillissen op het verkeerde been. Prima goal.
Veel kwalijker is de manier waarop het open lag.
Brandje
 Brandje - maandag 09 mei 2016 - 08:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 mei 2016 - 08:12 schreef remco k het volgende:

[..]

Gudelj speelde bijna de hele pot op hem. Het moment van die tegengoal heb ik verder niet goed voor de geest. Zal het van de week nog weleens bekijken n
Klopt maar als Gudelj mee naar voren gaat moet Serero blijven hangen maar die was nergens te bekennen.
Maar je loopt gewoon de titel mis door je zelf en dat doet echt pijn.
p111
 p111 - maandag 09 mei 2016 - 08:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 mei 2016 - 21:51 schreef remco k het volgende:

[..]

Wat gewoon te verwachten is, hij staat al verkeerd op het moment dat die speler op de flank de bal heeft..

Prima binnengeschoten, en zeker geen blunder, maar ook zeker niet onhoudbaar...
Zijn grootste hobby is het hele seizoen al de keeper de schuld te geven wat een lul ben je toch,kijk gvd is naar de kansen die niet benut worden of het super slechte spel van Klaasen een team zonder creativiteit die zat op de tribune.
remco k
 remco k - maandag 09 mei 2016 - 08:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 mei 2016 - 08:24 schreef p111 het volgende:

[..]

Zijn grootste hobby is het hele seizoen al de keeper de schuld te geven wat een lul ben je toch,kijk gvd is naar de kansen die niet benut worden of het super slechte spel van Klaasen een team zonder creativiteit die zat op de tribune.
Als je gewoon eens wat meer zou lezen anders dan alles wat over Cilissen gaat, dan had ke gelezen dat ik daar de schuld neerleg, en dat ik de schuld bij de trainer neerleg omdat hij maar blijft aanvallen, terwijl je met 1-0 gewoon kampioen bent, je had die wedstrijd doodsaai en dood kunnen maken, maar dan ben je wel kampioen.

Ook over Klaassen al meer dan genoeg geschreven gister en de weken ervoor.

Maar weet je wat het met droeftoeters zoals jij is, je let maar op 1 ding, en bent niet in staat verder iets te lezen.

Cilissen is gewoon een hele matige keeper, die zelden tot nooit eens belangrijk is voor de ploeg met fenomenale reddingen, zijn spelhervattingen zijn dusdanig slecht dat vrijwel iedere bal wordt ingeleverd en niet eens in de buurt komt.. In de eerste helft schiet ie zelfs een bal uit in de zestien van de Graafschap. Cilissen is een zesje, en op basis van zijn 'uitstraling' en cijfers zal die best een leuek transfer kunnen maken, maar ik vind het gewoon een hele matige keeper. En die zogenaamde arrogantie uitstraling van hem is nog wel het meest irritante, andere spelers de schuld geven van zijn eigen foutjes en als ie er dan eens een keer een moeilijke pakt, dan de toffe jongen uit gaan hangen naar de rest.. Die jongen zou met zijn ervaring een teken van rust in de ploeg moeten zijn, nou het is echt alles behalve rust wat ie uitstraalt.

Ik hoop echt met heel mijn hart dat hij een van de spelers is die vertrekt, en het liefst een beetje snel ook..

En nee, het is niet zijn schuld dat we geen kampioen zijn geworden, maar hij hoort in mijn optiek wel bij de slechtste spelers van de selectie dit jaar..

Heel benieuwd of je ook die laatste zin leest, maar dat zal wel weer ijdele hoop zijn..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 09 mei 2016 - 08:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 mei 2016 - 07:40 schreef Brandje het volgende:
The Day after. Lag er gisteren al heel vroeg in. Kan er nog steeds niet met mijn kop bij. De "grappige" whatappies van mensen die je zelden spreekt waren ontelbaar evenals de lolbroeken op Facebook. Gelukkig zijn er ook echte die weten dat je juist op zulke momenten niet moet gaan lopen kutten.
Het hele jaar speel je degelijk en bijna saai voetbal en juist gisteren gaat de Boer bij een voorsprong alles op de aanval zetten. Ze hadden die pot gewoon dood moeten maken. Gewoon achterin de bal overloos na elkaar toespelen. Als de Graafschap dan komt krijg jezelf weer ruimte en komt die 0-2 vanzelf.
Inderdaad Brandje. Ineens weet iedereen je te vinden. Zelfs mensen waar je de rest van het jaar niet van hoort. Uiteindelijk begrijpen sommigen wel hoe je jezelf voelt en laten ze je vervolgens met rust.

Bij mij zit nog steeds de pijn. Werd vannacht om half 3 wakker en hoopte dat alles gedroomd was maar helaas. In slaap vallen was vervolgens heel lastig. Ik snap ook nog steeds niets van De Boer. Het ware enorm rare wissels. Maar ik vermoed dat hij is uitgespeeld. Zijn vertrek zal snel zijn. Zoals gezegd voelen spelers even pijn en gaan dan weer verder. De supporters dragen de pijn van een verloren kampioenschap altijd mee. Of je moet een gloryhunter zijn natuurlijk! 😉

Ik ben boos, heel erg boos! Je weet dat je kampioen kunt worden en legt dan zo'n pot op de mat. Ongelooflijk.
remco k
 remco k - maandag 09 mei 2016 - 08:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 mei 2016 - 08:20 schreef Brandje het volgende:

[..]

Klopt maar als Gudelj mee naar voren gaat moet Serero blijven hangen maar die was nergens te bekennen.
Maar je loopt gewoon de titel mis door je zelf en dat doet echt pijn.
Nogmaals, datw as mijn gevoel in het stadion, ik heb het omschakelpunt niet op mijn netvlies staan, alles daarna helaas wel.... Maar zal het nog eens terugkijken, als jij het zegt zal het ongetwijfeld zo zijn..

Serrero had trouwens nooit bij de selectie mogen zitten, die jongen is echt gewoon niet goed genoeg voor Ajax, ik had voorheen hoge verwachtingen van hem, maar hij is echt te licht voor dit niveau, kan nog niet eens een bal over 30 meter schieten.. En was gister misschien wel de minste Ajacied samen met Klaassen en Milik.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 09 mei 2016 - 08:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 mei 2016 - 08:52 schreef remco k het volgende:

[..]

Als je gewoon eens wat meer zou lezen anders dan alles wat over Cilissen gaat, dan had ke gelezen dat ik daar de schuld neerleg, en dat ik de schuld bij de trainer neerleg omdat hij maar blijft aanvallen, terwijl je met 1-0 gewoon kampioen bent, je had die wedstrijd doodsaai en dood kunnen maken, maar dan ben je wel kampioen.

Ook over Klaassen al meer dan genoeg geschreven gister en de weken ervoor.

Maar weet je wat het met droeftoeters zoals jij is, je let maar op 1 ding, en bent niet in staat verder iets te lezen.

Cilissen is gewoon een hele matige keeper, die zelden tot nooit eens belangrijk is voor de ploeg met fenomenale reddingen, zijn spelhervattingen zijn dusdanig slecht dat vrijwel iedere bal wordt ingeleverd en niet eens in de buurt komt.. In de eerste helft schiet ie zelfs een bal uit in de zestien van de Graafschap. Cilissen is een zesje, en op basis van zijn 'uitstraling' en cijfers zal die best een leuek transfer kunnen maken, maar ik vind het gewoon een hele matige keeper. En die zogenaamde arrogantie uitstraling van hem is nog wel het meest irritante, andere spelers de schuld geven van zijn eigen foutjes en als ie er dan eens een keer een moeilijke pakt, dan de toffe jongen uit gaan hangen naar de rest.. Die jongen zou met zijn ervaring een teken van rust in de ploeg moeten zijn, nou het is echt alles behalve rust wat ie uitstraalt.

Ik hoop echt met heel mijn hart dat hij een van de spelers is die vertrekt, en het liefst een beetje snel ook..

En nee, het is niet zijn schuld dat we geen kampioen zijn geworden, maar hij hoort in mijn optiek wel bij de slechtste spelers van de selectie dit jaar..

Heel benieuwd of je ook die laatste zin leest, maar dat zal wel weer ijdele hoop zijn..
Rustig aan Remco, denk om je hart. Denk dat we allemaal enorm teleurgesteld zijn, de 1 wat minder dan de ander. Het gevoel knaagt enorm bij mij. Waarom laat Ajax zich op de laatste speeldag zo de kaas van het brood eten. Zowel de spelers als de technische staf. Is het de druk, de wil om te winnen, of gewoon domme pech? Ik ben verdrietig en baal enorm.
Brandje
 Brandje - maandag 09 mei 2016 - 09:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 mei 2016 - 08:55 schreef remco k het volgende:

[..]

Nogmaals, datw as mijn gevoel in het stadion, ik heb het omschakelpunt niet op mijn netvlies staan, alles daarna helaas wel.... Maar zal het nog eens terugkijken, als jij het zegt zal het ongetwijfeld zo zijn..

Serrero had trouwens nooit bij de selectie mogen zitten, die jongen is echt gewoon niet goed genoeg voor Ajax, ik had voorheen hoge verwachtingen van hem, maar hij is echt te licht voor dit niveau, kan nog niet eens een bal over 30 meter schieten.. En was gister misschien wel de minste Ajacied samen met Klaassen en Milik.
Klaassen was inderdaad echt om te janken maar ik vond Milik in de combinatie helemaal niet zo'n slecht maar dan nog had ik hem er nooit uitgehaald.
Maar echt de slechtste van het veld was weer de trainer. Zet Fisher weer rechtsbuiten. Gaat met een 1-0 voorsprong ineens vol op de aanval spelen terwijl de pot in mijn ogen echt klaar was. De Graafschap deed niks meer maar als je zo'n kans geeft op de counter ja dan pakken ze dat kado natuurlijk met twee handen aan.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 09 mei 2016 - 09:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 mei 2016 - 08:55 schreef remco k het volgende:

[..]

Nogmaals, datw as mijn gevoel in het stadion, ik heb het omschakelpunt niet op mijn netvlies staan, alles daarna helaas wel.... Maar zal het nog eens terugkijken, als jij het zegt zal het ongetwijfeld zo zijn..

Serrero had trouwens nooit bij de selectie mogen zitten, die jongen is echt gewoon niet goed genoeg voor Ajax, ik had voorheen hoge verwachtingen van hem, maar hij is echt te licht voor dit niveau, kan nog niet eens een bal over 30 meter schieten.. En was gister misschien wel de minste Ajacied samen met Klaassen en Milik.
Het feit dat je het überhaupt nog gaat terugkijken. Ik ben er even klaar mee. Het doet pijn om die wedstrijd nogmaals te moeten bekijken.

Overigens vind ik persoonlijk De Boer de grootste verantwoordelijke. Kan de ploeg blijkbaar niet oppeppen voor zo'n belangrijke wedstrijd. Daarnaast was zijn opstelling en zijn wissels weer 1 groot vraagteken. Onbegrijpelijk.
remco k
 remco k - maandag 09 mei 2016 - 09:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 mei 2016 - 09:04 schreef Brandje het volgende:

[..]

Klaassen was inderdaad echt om te janken maar ik vond Milik in de combinatie helemaal niet zo'n slecht maar dan nog had ik hem er nooit uitgehaald.
Maar echt de slechtste van het veld was weer de trainer. Zet Fisher weer rechtsbuiten. Gaat met een 1-0 voorsprong ineens vol op de aanval spelen terwijl de pot in mijn ogen echt klaar was. De Graafschap deed niks meer maar als je zo'n kans geeft op de counter ja dan pakken ze dat kado natuurlijk met twee handen aan.
Helemaal mee eens. Ik had Milik er ook nooit afgehaald, dat heb ik ook eerder al geschreven, zo'n jongen laat je gewoon staan, ik denk dat hij dat halve lobje van Ghazi wel gemaakt zou hebben bijvoorbeeld.. En inderdaad de naieve houding om maar te blijven aanvallen.. Hoe dom kan je zijn..
remco k
 remco k - maandag 09 mei 2016 - 09:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 mei 2016 - 08:59 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Rustig aan Remco, denk om je hart. Denk dat we allemaal enorm teleurgesteld zijn, de 1 wat minder dan de ander. Het gevoel knaagt enorm bij mij. Waarom laat Ajax zich op de laatste speeldag zo de kaas van het brood eten. Zowel de spelers als de technische staf. Is het de druk, de wil om te winnen, of gewoon domme pech? Ik ben verdrietig en baal enorm.
Met mijn hart gaat het prima kerel, het gaat mij in die post niet eens om de titel, maar om het gegeven dat ik alleen maar 1 speler aan zou vallen, dat is gewoon onzin.. Ik pak iedere slechtspelende speler aan..
remco k
 remco k - maandag 09 mei 2016 - 09:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 mei 2016 - 09:09 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Overigens vind ik persoonlijk De Boer de grootste verantwoordelijke. Kan de ploeg blijkbaar niet oppeppen voor zo'n belangrijke wedstrijd. Daarnaast was zijn opstelling en zijn wissels weer 1 groot vraagteken. Onbegrijpelijk.
Helemaal mee eens.. Echt schandalig en compleet overbodig.. Maar wel al de derde keer dat Ajax op vrijwel identieke manier een voorsprong weggeeft..
Onze Ajax
 Onze Ajax - maandag 09 mei 2016 - 09:46   quote  deeplink  
En wij maar denken dat er intern bij Ajax alles goed is, koek en ei.
Nou vergeet dat maar. Al meer dan een jaar blijft er onrust bij Ajax.
remco k
 remco k - maandag 09 mei 2016 - 09:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 mei 2016 - 09:46 schreef Onze Ajax het volgende:
En wij maar denken dat er intern bij Ajax alles goed is, koek en ei.
Nou vergeet dat maar. Al meer dan een jaar blijft er onrust bij Ajax.
Wat heeft de onrust te maken met gister??
En wie denkt er dat alles koek en ei is?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 09 mei 2016 door remco k --
Brandje
 Brandje - maandag 09 mei 2016 - 10:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 mei 2016 - 09:46 schreef Onze Ajax het volgende:
En wij maar denken dat er intern bij Ajax alles goed is, koek en ei.
Nou vergeet dat maar. Al meer dan een jaar blijft er onrust bij Ajax.
Sorry maar wat wil je hier nu mee zeggen? Al kunnen ze elkaar niet luchten. Al batsen ze elkaar in de kont. Kan mij het verrotten. Welke zogenaamde onrust er ook is. Ze hadden de titel nooit mogen weg geven. Wij de fans staan weer voor lul. Heb de grootste ruzie met mijn schoonfamilie wat allemaal kakkerlakken en ineens populair gaan. Die volgevreten profs gaan dadelijk lekker naar Aruba, Ibiza op vakantie maar de fans zitten ermee. Dit vreet echt nog weken aan mij. Het is godverdomme ongelooflijk. Gisteren was de emotie er niet eens. Ik was helemaal murw geslagen maar de echte klap begint nu in te slaan. Hoe kan je zo de titel verspelen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3162
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: De Graafschap - Ajax (zondag 08 mei 2016, 14:30);









0.0142779