BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: De Graafschap - Ajax (zondag 08 mei 2016, 14:30);

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - maandag 09 mei 2016 - 10:12   quote  deeplink  
Toch wel apart. Feyenoorders zijn blijer met ons verlies dan dat ik er verdrietig om ben.

Komt er net ook 1 lachen bij de koffiecorner. Ik vroeg waarom. Per slot van rekening gewoon net als andere jaren onder Ajax geëindigd.

Direct ging ie weer terug naar z'n kantoor. Wat een droeftoeters.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 09 mei 2016 - 10:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 mei 2016 - 09:41 schreef remco k het volgende:

[..]

Met mijn hart gaat het prima kerel, het gaat mij in die post niet eens om de titel, maar om het gegeven dat ik alleen maar 1 speler aan zou vallen, dat is gewoon onzin.. Ik pak iedere slechtspelende speler aan..
Weet ik Remco, maar iedereen heeft verdriet. Verwijten maken naar elkaar heeft nu geen zin. Misschien beetje kerkelijk, maar laten we onze pijlen even niet richten op elkaar maar op de klotemanier hoe we de titel hebben verspeeld. En let wel, ik weet dat ik zelf ook geen lieverdje ben hier. Ook niet zal worden ook, maar die ruzies moeten we even weglaten! ;-)
Brandje
 Brandje - maandag 09 mei 2016 - 10:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 mei 2016 - 10:12 schreef remco k het volgende:
Toch wel apart. Feyenoorders zijn blijer met ons verlies dan dat ik er verdrietig om ben.

Komt er net ook 1 lachen bij de koffiecorner. Ik vroeg waarom. Per slot van rekening gewoon net als andere jaren onder Ajax geëindigd.

Direct ging ie weer terug naar z'n kantoor. Wat een droeftoeters.
Ik word er helemaal gek van. Heb gelukkig geen Psv-ers in mijn omgeving maar er hebben er al weer een paar op de grens gezeten om een stoot op hun kaak te krijgen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 09 mei 2016 - 10:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 mei 2016 - 10:06 schreef Brandje het volgende:

[..]

Sorry maar wat wil je hier nu mee zeggen? Al kunnen ze elkaar niet luchten. Al batsen ze elkaar in de kont. Kan mij het verrotten. Welke zogenaamde onrust er ook is. Ze hadden de titel nooit mogen weg geven. Wij de fans staan weer voor lul. Heb de grootste ruzie met mijn schoonfamilie wat allemaal kakkerlakken en ineens populair gaan. Die volgevreten profs gaan dadelijk lekker naar Aruba, Ibiza op vakantie maar de fans zitten ermee. Dit vreet echt nog weken aan mij. Het is godverdomme ongelooflijk. Gisteren was de emotie er niet eens. Ik was helemaal murw geslagen maar de echte klap begint nu in te slaan. Hoe kan je zo de titel verspelen.
Helemaal eens en dat is wat ik gisteren ook al schreef. Het is leuk dat de spelers even verdrietig zijn, maar komende week reizen ze voor clubverplichtingen af naar China en daarna hebben ze vakantie. Alleen Milik zal nog op het EK actief zijn. Veel spelers vertrekken daarna door naar andere clubs, beeïndigen hun loopbaan of wat dan ook. Die voelen niet wat wij als supporters voelen. Helemaal kapot zijn we ervan. En 2007 zit ons nog vers in het geheugen. Ik blijf erbij dat ik het verdriet van de spelers voornamelijk schijnverdriet vind, net als toen met de afgang tegen PEC in de beker. Ook de club Ajax zal het verder een reet roesten. Paar miljoen minder, ach lekker boeiend, als de supporters maar dokken blijven!!

Overigens mag dat uitshirt van mij direct de prullenbak in! Die shirt zal altijd blijven herinneren aan 8 mei 2016. Laten we het nieuwe seizoen maar gewoon een ander uitshirt nemen anders blijven we er continu aan herinnerd worden!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 09 mei 2016 - 10:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 mei 2016 - 09:46 schreef Onze Ajax het volgende:
En wij maar denken dat er intern bij Ajax alles goed is, koek en ei.
Nou vergeet dat maar. Al meer dan een jaar blijft er onrust bij Ajax.
Ja en?? Fuck man, de spelers op het veld moesten het doen en deden het niet. De technische staf heeft het niet voor elkaar gekregen om de spelers op te peppen. Allebei even schuldig. En dan interesseert het mij geen kloot dat er onderlinge ruzie is. Wij dragen de pijn als supporters, hun vertrekken naar andere clubs!
remco k
 remco k - maandag 09 mei 2016 - 10:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 mei 2016 - 10:16 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Weet ik Remco, maar iedereen heeft verdriet. Verwijten maken naar elkaar heeft nu geen zin. Misschien beetje kerkelijk, maar laten we onze pijlen even niet richten op elkaar maar op de klotemanier hoe we de titel hebben verspeeld. En let wel, ik weet dat ik zelf ook geen lieverdje ben hier. Ook niet zal worden ook, maar die ruzies moeten we even weglaten! ;-)
Wat er gebeurt is, is voor mij klaar. die ruzies worden altijd aangewakkerd door dezelfden over dit onderwerp. En ik geef daarnaast enkel mijn mening over de keeper, en dat blij ik doen..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 09 mei 2016 - 10:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 mei 2016 - 10:12 schreef remco k het volgende:
Toch wel apart. Feyenoorders zijn blijer met ons verlies dan dat ik er verdrietig om ben.

Komt er net ook 1 lachen bij de koffiecorner. Ik vroeg waarom. Per slot van rekening gewoon net als andere jaren onder Ajax geëindigd.

Direct ging ie weer terug naar z'n kantoor. Wat een droeftoeters.
Ze gingen hier op het forum toch ook gelijk los. Ik was gisterenavond in staat er 1 een bierfles naar zijn kanis te jassen, toen hij thuis kwam en heel gezellig "helemaal niets" ging zingen. Opvallend dat die gasten zo'n grote bek hebben. Na 8 jaar de KNVB-beker en al 16 jaar geen kampioen geweest en toch blijven lachen! Tja ...........
remco k
 remco k - maandag 09 mei 2016 - 10:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 mei 2016 - 10:24 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ze gingen hier op het forum toch ook gelijk los. Ik was gisterenavond in staat er 1 een bierfles naar zijn kanis te jassen, toen hij thuis kwam en heel gezellig "helemaal niets" ging zingen. Opvallend dat die gasten zo'n grote bek hebben. Na 8 jaar de KNVB-beker en al 16 jaar geen kampioen geweest en toch blijven lachen! Tja ...........
Daarom, eerlijk gezegd maken die reacties alles een stuk draaglijker. Het kan dus altijd erger, dan moeten we weer even naar Rotterdam kijken..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 09 mei 2016 - 10:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 mei 2016 - 10:23 schreef remco k het volgende:

[..]

Wat er gebeurt is, is voor mij klaar. die ruzies worden altijd aangewakkerd door dezelfden over dit onderwerp. En ik geef daarnaast enkel mijn mening over de keeper, en dat blij ik doen..
Komt goed ouwe! Ik heb me gisteren bezat zodat ik dacht dat het verdriet dan minder zou zijn. Nou is me niet gelukt. Halve nacht wakker gelegen, maar ja kinderen moesten weer naar school dus uitslapen was er ook niet bij. Ik heb nog steeds een klotegevoel en dat gaan bij mij niet snel weg.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 09 mei 2016 - 10:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 mei 2016 - 10:25 schreef remco k het volgende:

[..]

Daarom, eerlijk gezegd maken die reacties alles een stuk draaglijker. Het kan dus altijd erger, dan moeten we weer even naar Rotterdam kijken..
Das waar ouwe, zo moeten we het ook bezien. Maar het mislopen van dit kampioenschap doet wel pijn. En dat gaat niet binnen 1 dag over!
remco k
 remco k - maandag 09 mei 2016 - 10:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 mei 2016 - 10:25 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Komt goed ouwe! Ik heb me gisteren bezat zodat ik dacht dat het verdriet dan minder zou zijn. Nou is me niet gelukt. Halve nacht wakker gelegen, maar ja kinderen moesten weer naar school dus uitslapen was er ook niet bij. Ik heb nog steeds een klotegevoel en dat gaan bij mij niet snel weg.
Dat klote gevoel zal ook zeker niet weggaan.

Maar alles gaat gewoon weer verder he.. Vanochtend gewoon net als anders na een paar vrije dagen gewoon weer druk hoor..
remco k
 remco k - maandag 09 mei 2016 - 10:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 mei 2016 - 10:26 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Das waar ouwe, zo moeten we het ook bezien. Maar het mislopen van dit kampioenschap doet wel pijn. En dat gaat niet binnen 1 dag over!
Nee, en ook niet met een jaar, ook de vorige keer voelen we nog steeds..

Overigens wel bijzonder, enige waar iedereen die Ajax een warm hart toe draagt de laatste maan mee bezig is geweest, is het doelsaldo. En dan wordt je gewoon op punten tweede..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 09 mei 2016 - 10:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 mei 2016 - 10:29 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat klote gevoel zal ook zeker niet weggaan.

Maar alles gaat gewoon weer verder he.. Vanochtend gewoon net als anders na een paar vrije dagen gewoon weer druk hoor..
Ik heb nog een dag vrij en die komt wel heel goed uit. En dat klotegevoel blijft inderdaad nog even.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 09 mei 2016 - 10:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 mei 2016 - 10:30 schreef remco k het volgende:

[..]

Nee, en ook niet met een jaar, ook de vorige keer voelen we nog steeds..

Overigens wel bijzonder, enige waar iedereen die Ajax een warm hart toe draagt de laatste maan mee bezig is geweest, is het doelsaldo. En dan wordt je gewoon op punten tweede..
Jep, al was ik er afgelopen week al bang voor dat dit zou gebeuren. Klinkt misschien raar maar iedereen in mijn omgeving wilde me al feliciteren. Heb gezegd dat ze dat pas zondag na 16.20 uur mochten doen omdat je het in het voetbal niet weet. En inderdaad bleek doelsaldo uiteindelijk niet eens het belangrijkste. Gewoon met 1-0 winnen had genoeg geweest. Daarom is de klap ook harder.
remco k
 remco k - maandag 09 mei 2016 - 10:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 mei 2016 - 10:32 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Jep, al was ik er afgelopen week al bang voor dat dit zou gebeuren. Klinkt misschien raar maar iedereen in mijn omgeving wilde me al feliciteren. Heb gezegd dat ze dat pas zondag na 16.20 uur mochten doen omdat je het in het voetbal niet weet. En inderdaad bleek doelsaldo uiteindelijk niet eens het belangrijkste. Gewoon met 1-0 winnen had genoeg geweest. Daarom is de klap ook harder.
Ik zei al direct dat dit lastiger zou worden dan menigeen zou denken. En dat was nu eens geen bijgeloof.. Een kampioenswedstrijd komen andere dingen bij kijken, dingen waar onze Ajacieden niet tegen opgewassen bleken te zijn..

Gister was trouwens een perfecte wedstrijd geweest voor Heitinga..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 09 mei 2016 - 10:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 mei 2016 - 10:37 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik zei al direct dat dit lastiger zou worden dan menigeen zou denken. En dat was nu eens geen bijgeloof.. Een kampioenswedstrijd komen andere dingen bij kijken, dingen waar onze Ajacieden niet tegen opgewassen bleken te zijn..

Gister was trouwens een perfecte wedstrijd geweest voor Heitinga..
Jep, maar ook voor Bazoer bijvoorbeeld. Ajax had na die 1-0 ook naar achteren gemoeten en niet naar voren, daar waren we het wel over eens!
Brandje
 Brandje - maandag 09 mei 2016 - 10:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 mei 2016 - 10:37 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik zei al direct dat dit lastiger zou worden dan menigeen zou denken. En dat was nu eens geen bijgeloof.. Een kampioenswedstrijd komen andere dingen bij kijken, dingen waar onze Ajacieden niet tegen opgewassen bleken te zijn..

Gister was trouwens een perfecte wedstrijd geweest voor Heitinga..
Maar beste Remco, er was helemaal niks aan de hand na het eerste kwartier. Je was heer een meester. Milik met de kopbal. De open kans van Cerny. De Graafschap was nergens meer. Dan gaan ze vlak na rust de boel op een belachelijke manier open gooien. Je zag bij het balverlies die smeets al lopen en dacht direct "nou daar gaat ie". Maar nogmaals er was niks aan de hand. Je moest alleen nog 45 minuten vol maken. Voor mijn part was er geen bal meer over de middenlijn gegaan. Denk je nou echt dat de Graafschap de boel dan weer gaat afjagen? Nee natuurlijk niet en zo wel dan counter je ze wel weg. Dan de Boer ook nog eens mijn onbegrijpelijke wissels.
Dit is aan alle kanten je eigen schuld. Niet de Graafschap wat zo goed was. Niet Psv wat in Zwolle wint. Maar wij, de spelers en vooral de trainer hebben de boel verneukt. Net als Utrecht thuis. Ook ineens weer de boel omgooien. Maar uiteindelijk zijn de supporters weer weken het middelpunt van spot.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 09 mei 2016 door Brandje --
remco k
 remco k - maandag 09 mei 2016 - 10:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 mei 2016 - 10:49 schreef Brandje het volgende:

[..]

Maar beste Remco, er was helemaal niks aan de hand na het eerste kwartier. Je was heer een meester. Milik met de kopbal. De open kans van Cerny. De Graafschap was nergens meer. Dan gaan ze vlak na rust de boel op een belachelijke manier open gooien. Je zag bij het balverlies die smeets al lopen en dacht direct "nou daar gaat ie". Maar nogmaals er was niks aan de hand. Je moest alleen nog 45 minuten vol maken. Voor mijn part was er geen bal meer over de middenlijn gegaan. Denk je nou echt dat de Graafschap de boel dan weer gaat afjagen? Nee natuurlijk niet en zo wel dan counter je ze wel weg. Dan de Boer ook nog eens mijn onbegrijpelijke wissels.
Dit is aan alle kanten je eigen schuld. Niet de Graafschap wat zo goed was. Niet Psv wat in Zwolle wint. Maar wij, de spelers en vooral de trainer heeft de boel verneukt en de fans zijn weer weken het middelpunt van spot.
ik heb ook nergens gezegd dat het lastig ging worden door de Graafschap.

Ik wist dat het lastig ging worden door onszelf, door de technische staf en de vertwijfeling bij veel spelers, want het is ook niet de eerste keer Brandje dat het gebeurt in een wedstrijd..

En zelfs na die 1-1 had het nog makkelijk gekund en ook gemoeten, er was nog zat tijd, maar als je een trainer hebt die niet durft. Tsjaa wat wil je dan nog..

Dijks moest gewisseld worden, daar had je al een aanvaller voor kunnen brengen. En je had in de 75e minuut ook nog twee aanvallende wissels moeten doen..

En als je weet dat het niet loopt, moet je direct na die 1-1 alles of niets gaan pompen, voetballen lukte al niet meer..

Genoeg mogelijkheden gehad om het beter af te sluiten dan gister is gebeurt, en allemaal nagelaten uit te voeren door een stront eigenwijze trainer..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 09 mei 2016 - 10:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 mei 2016 - 10:54 schreef remco k het volgende:

[..]

ik heb ook nergens gezegd dat het lastig ging worden door de Graafschap.

Ik wist dat het lastig ging worden door onszelf, door de technische staf en de vertwijfeling bij veel spelers, want het is ook niet de eerste keer Brandje dat het gebeurt in een wedstrijd..

En zelfs na die 1-1 had het nog makkelijk gekund en ook gemoeten, er was nog zat tijd, maar als je een trainer hebt die niet durft. Tsjaa wat wil je dan nog..

Dijks moest gewisseld worden, daar had je al een aanvaller voor kunnen brengen. En je had in de 75e minuut ook nog twee aanvallende wissels moeten doen..

En als je weet dat het niet loopt, moet je direct na die 1-1 alles of niets gaan pompen, voetballen lukte al niet meer..

Genoeg mogelijkheden gehad om het beter af te sluiten dan gister is gebeurt, en allemaal nagelaten uit te voeren door een stront eigenwijze trainer..
Dus eigenlijk zijn jullie het gewoon eens met elkaar! ;-)
remco k
 remco k - maandag 09 mei 2016 - 11:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 mei 2016 - 10:56 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Dus eigenlijk zijn jullie het gewoon eens met elkaar! ;-)
Jazeker..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 09 mei 2016 - 11:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 mei 2016 - 11:01 schreef remco k het volgende:

[..]

Jazeker..
Mooi zo, nu maar kijken of ik kan genieten van het weer buiten! Even in de zon de kater wegwerken!
remco k
 remco k - maandag 09 mei 2016 - 11:45   quote  deeplink  
Wat ik dan weer wel grappig vind. Alles gaat over het verlies van Ajax, en je leest amper iets over de winst van PSV..

We zijn en blijven de grootsten, alleen val je dan ook wat harder als een ander..
Pavlov14
 Pavlov14 - maandag 09 mei 2016 - 12:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 mei 2016 - 08:18 schreef Brandje het volgende:

[..]

Cillissen beweegt met de bal mee en die speler schiet op een moment dat niemand dat verwacht en daardoor staat Cillissen op het verkeerde been. Prima goal.
Veel kwalijker is de manier waarop het open lag.
Precies, zo denk ik er ook over. Vlak voor tijd, bij een counter van de Graafschap heeft Cillessen een fantastisch redding gedaan toen er 2 of 3 man er doorheen snede. Cillessen treft geen blaam aan het doelpunt. Wel moet hij werken aan zijn spelhervattingen.
Pavlov14
 Pavlov14 - maandag 09 mei 2016 - 12:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 mei 2016 - 10:12 schreef remco k het volgende:
Toch wel apart. Feyenoorders zijn blijer met ons verlies dan dat ik er verdrietig om ben.

Komt er net ook 1 lachen bij de koffiecorner. Ik vroeg waarom. Per slot van rekening gewoon net als andere jaren onder Ajax geëindigd.

Direct ging ie weer terug naar z'n kantoor. Wat een droeftoeters.
Inderdaad heel bizar. Zo hoorde ik gisterenavond ook dat er in diverse stadions gejuich opging toen de Graafschap de gelijkmaker scoorde. Wat een zielige sukkels allemaal.
Pavlov14
 Pavlov14 - maandag 09 mei 2016 - 12:32   quote  deeplink  
Ik ben nog altijd woest, ziedend. Hoe kun je toch in godsnaam op het beslissende moment als speler en als trainer het zo laten afweten. Hoe kun je het in godsnaam zo uit handen geven?

Ook wil ik nogmaals het aan-en verkoopbeleid van de Ajaxleiding weer eens aan de kaak stellen. Als je bij PSV toch aangekochte spelers als Guardado, Pröpper, van Ginkel etc. ziet floreren en Ajax-aankoop Sinkgraven op de tribune ziet zitten, niet eens behorend tot de selectie...

Ik hoorde gisteren dat Toon Gerbrands (directeur bij PSV) gezegd zou (!) hebben, dat zij vol willen gaan voor onder andere Ziyech en voor Vincent Janssen (dit kan ik echter nog nergens verifiëren) dan doet dat pijn.

Wat mij ook al een paar weken opvalt is het verschil in fitheid van beide elftallen. PSV oogt over het algemeen fris en fruitig, bij te veel Ajacieden zie ik heel veel oude mannen gesjok en hopeloos uit vorm zijnde spelers...

Ik heb vannacht geen oog dicht gedaan. De hele nacht zag ik een tig aantal keren de wedstrijd de Graafschap tegen Ajax in gedachten terug. Ook de feestvierende PSV-supporters gisteren deed pijn aan mijn ogen...
Pavlov14
 Pavlov14 - maandag 09 mei 2016 - 12:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 mei 2016 - 11:45 schreef remco k het volgende:
Wat ik dan weer wel grappig vind. Alles gaat over het verlies van Ajax, en je leest amper iets over de winst van PSV..

We zijn en blijven de grootsten, alleen val je dan ook wat harder als een ander..
Dat ben ik zeker met je eens, maar toch doet het vreselijk veel pijn.
p111
 p111 - maandag 09 mei 2016 - 12:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 mei 2016 - 08:52 schreef remco k het volgende:

[..]

Als je gewoon eens wat meer zou lezen anders dan alles wat over Cilissen gaat, dan had ke gelezen dat ik daar de schuld neerleg, en dat ik de schuld bij de trainer neerleg omdat hij maar blijft aanvallen, terwijl je met 1-0 gewoon kampioen bent, je had die wedstrijd doodsaai en dood kunnen maken, maar dan ben je wel kampioen.

Ook over Klaassen al meer dan genoeg geschreven gister en de weken ervoor.

Maar weet je wat het met droeftoeters zoals jij is, je let maar op 1 ding, en bent niet in staat verder iets te lezen.

Cilissen is gewoon een hele matige keeper, die zelden tot nooit eens belangrijk is voor de ploeg met fenomenale reddingen, zijn spelhervattingen zijn dusdanig slecht dat vrijwel iedere bal wordt ingeleverd en niet eens in de buurt komt.. In de eerste helft schiet ie zelfs een bal uit in de zestien van de Graafschap. Cilissen is een zesje, en op basis van zijn 'uitstraling' en cijfers zal die best een leuek transfer kunnen maken, maar ik vind het gewoon een hele matige keeper. En die zogenaamde arrogantie uitstraling van hem is nog wel het meest irritante, andere spelers de schuld geven van zijn eigen foutjes en als ie er dan eens een keer een moeilijke pakt, dan de toffe jongen uit gaan hangen naar de rest.. Die jongen zou met zijn ervaring een teken van rust in de ploeg moeten zijn, nou het is echt alles behalve rust wat ie uitstraalt.

Ik hoop echt met heel mijn hart dat hij een van de spelers is die vertrekt, en het liefst een beetje snel ook..

En nee, het is niet zijn schuld dat we geen kampioen zijn geworden, maar hij hoort in mijn optiek wel bij de slechtste spelers van de selectie dit jaar..

Heel benieuwd of je ook die laatste zin leest, maar dat zal wel weer ijdele hoop zijn..
Kritiek heb ik ook genoeg op zeker heel veel spelers,het gaat mij alleen veel te ver om het hele seizoen constant Cillissen te zitten afzeiken dat jij het een kut keeper vind dat weten we nou wel dat laatje bijna elke week wel weten.En de rest heb ik ook wel gelezen en ja elke droeftoeter ziet ook wel dat onze trainer en meerdere spelers hebben gefaald dat hoeven wij jou niet te vertellen.
Hummel10
 Hummel10 - maandag 09 mei 2016 - 12:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 mei 2016 - 12:32 schreef Pavlov14 het volgende:
Ik ben nog altijd woest, ziedend. Hoe kun je toch in godsnaam op het beslissende moment als speler en als trainer het zo laten afweten. Hoe kun je het in godsnaam zo uit handen geven?

Ook wil ik nogmaals het aan-en verkoopbeleid van de Ajaxleiding weer eens aan de kaak stellen. Als je bij PSV toch aangekochte spelers als Guardado, Pröpper, van Ginkel etc. ziet floreren en Ajax-aankoop Sinkgraven op de tribune ziet zitten, niet eens behorend tot de selectie...

Ik hoorde gisteren dat Toon Gerbrands (directeur bij PSV) gezegd zou (!) hebben, dat zij vol willen gaan voor onder andere Ziyech en voor Vincent Janssen (dit kan ik echter nog nergens verifiëren) dan doet dat pijn.

Wat mij ook al een paar weken opvalt is het verschil in fitheid van beide elftallen. PSV oogt over het algemeen fris en fruitig, bij te veel Ajacieden zie ik heel veel oude mannen gesjok en hopeloos uit vorm zijnde spelers...

Ik heb vannacht geen oog dicht gedaan. De hele nacht zag ik een tig aantal keren de wedstrijd de Graafschap tegen Ajax in gedachten terug. Ook de feestvierende PSV-supporters gisteren deed pijn aan mijn ogen...
Ik heb die beelden niet eens gezien haha. Had ik echt geen behoefte aan.
Ajax had gewoon kampioen moeten worden en met de inkomsten daaruit Ziyech en Janssen op moeten halen. Nu geef je ze je concurrent kado! Wat een kutzooi, echt nog wel ff ziek van.
Pavlov14
 Pavlov14 - maandag 09 mei 2016 - 13:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 mei 2016 - 12:47 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Ik heb die beelden niet eens gezien haha. Had ik echt geen behoefte aan.
Ajax had gewoon kampioen moeten worden en met de inkomsten daaruit Ziyech en Janssen op moeten halen. Nu geef je ze je concurrent kado! Wat een kutzooi, echt nog wel ff ziek van.
Of je wilde of niet, alle journaals lieten de beelden van feestvierende PSV-fans zien.
De enigen die wat te verwijten zijn, zijn de spelers en trainers van Ajax. Uiteindelijk sta je op de plaats die je verdient. Ajax was bijna het gehele seizoen veel te wisselvallig. Te veel spelers waren (zijn) op cruciale momenten uit vorm, of ziek, zwak en misselijk.

Man, man... ik ben er hartstikke ziek van.
Pavlov14
 Pavlov14 - maandag 09 mei 2016 - 13:51   quote  deeplink  
Als troost heb ik mijzelf verrast met een avatar. Nooit gedacht dat ik op 57-jarige leeftijd een avatar zou inzetten. Haha.
remco k
 remco k - maandag 09 mei 2016 - 13:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 mei 2016 - 12:43 schreef p111 het volgende:

[..]

Kritiek heb ik ook genoeg op zeker heel veel spelers,het gaat mij alleen veel te ver om het hele seizoen constant Cillissen te zitten afzeiken dat jij het een kut keeper vind dat weten we nou wel dat laatje bijna elke week wel weten.En de rest heb ik ook wel gelezen en ja elke droeftoeter ziet ook wel dat onze trainer en meerdere spelers hebben gefaald dat hoeven wij jou niet te vertellen.
Ik zeg niet dat het een kutkeeper is. Lees je weer niet..

Ik oordeel over speler op basis van wat ik zie.. En vrijwel alle spelers hebben doorlopend het seizoen wel kritiek gekregen.

Hij is echter een van de weinigen die gewoon het gehele seizoen echt onder de maat presteerd.. Dus ja dan krijg je bij mij ook meer kritiek..
Hummel10
 Hummel10 - maandag 09 mei 2016 - 14:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 mei 2016 - 13:51 schreef Pavlov14 het volgende:
Als troost heb ik mijzelf verrast met een avatar. Nooit gedacht dat ik op 57-jarige leeftijd een avatar zou inzetten. Haha.
Dat is wel een hele schrale troost haha. Kun je bijna beter de beker winnen! :p
Hummel10
 Hummel10 - maandag 09 mei 2016 - 14:31   quote  deeplink  
http://www.ajaxprimeur.nl/mobile/658347/smeets-wordt-bedreigd-door-ajax-fans-na-beslissende-rol-in-titelstrijd.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl

Dit is sneu
Pavlov14
 Pavlov14 - maandag 09 mei 2016 - 14:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 mei 2016 - 14:29 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Dat is wel een hele schrale troost haha. Kun je bijna beter de beker winnen! :p
Haha. Toch liever de avatar met de prachtige klassieke kop van Ajax dan het reserveprijsje van de KNVB beker.
Pavlov14
 Pavlov14 - maandag 09 mei 2016 - 14:32   quote  deeplink  
quote:
Ik had het al eerder gelezen vanmiddag. Ik vind het niet sneu maar schofterig en schandalig.
p111
 p111 - maandag 09 mei 2016 - 14:46   quote  deeplink  
Ja belachelijk Smeets is eigenlijk voor Ajax en hij moest juist de goal maken.
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 09 mei 2016 - 14:46   quote  deeplink  
Tja, ik zat in de vijverberg en ik begrijp nog steeds niet hoe dit kon gebeuren. De voorzitter van de graafschap met tranen in zijn ogen, want dat is toch echt een Ajacied, daarbij missen ze een mooi feest met extra omzet. Veel de graafschap fans hadden het leuker gevonden als ze 1-2 verloren. Sjaak Zwart liep heerlijk te tieren en te schelden, overmars was niet bereid om een handje te schudden.

Al met al, denk ik dat het een leerzaam jaar voor Ajax is geweest en ik hoop dat ze alsnog de CL halen via de playoffs. Voor zover ik dat nu zie, moet dat toch mogelijk zijn, maar ongeloof heerst bij mij nog steeds net als "wat als", want er waren mogelijkheden voor Ajax. Ik zou die keeper trouwens ophalen van de graafschap.
p111
 p111 - maandag 09 mei 2016 - 14:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 mei 2016 - 13:52 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat het een kutkeeper is. Lees je weer niet..

Ik oordeel over speler op basis van wat ik zie.. En vrijwel alle spelers hebben doorlopend het seizoen wel kritiek gekregen.

Hij is echter een van de weinigen die gewoon het gehele seizoen echt onder de maat presteerd.. Dus ja dan krijg je bij mij ook meer kritiek..
Dus als jij schrijft dat hij het hele seizoen onder de maat presteerd dan vind jij het geen kut keeper?
Slaat als een tang op een varken en dat weet je best !!
remco k
 remco k - maandag 09 mei 2016 - 14:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 mei 2016 - 14:52 schreef p111 het volgende:

[..]

Dus als jij schrijft dat hij het hele seizoen onder de maat presteerd dan vind jij het geen kut keeper?
Slaat als een tang op een varken en dat weet je best !!
Nee ik vind het een matige keeper, dat is heel wat anders.
Loetje
 Loetje - maandag 09 mei 2016 - 14:55   quote  deeplink  
Het is de grootste kut keeper die we hebben. Wordt met de week slechter. Nogmaals, haal die Jurjus.
remco k
 remco k - maandag 09 mei 2016 - 15:08   quote  deeplink  
De Graafschap reageert: Verhaal uit verband gerukt
Maandag, 9 mei 2016 om 14:48

L1 meldde maandag dat Bryan Smeets na zijn gelijkmaker tegen Ajax serieus wordt bedreigd, maar daarvan is volgens De Graafschap geen sprake. Het klopt volgens de Doetinchemmers ook niet dat de middenvelder vanwege bedreigingen niet zou willen meewerken aan interviews.
/

We hebben na de wedstrijd iedereen te woord gestaan, Bryan ook. Daarna hebben we de knop omgezet. Er kwamen zoveel interviewverzoeken; de hele landelijke mediawereld wilde Bryan aan tafel. Ik had wel drie dagen met hem door Nederland kunnen crossen. Dat gaan we niet doen. Vanaf zondagavond hebben we even een mediastop ingelast. We hebben nog vier belangrijke wedstrijden te spelen. Daar gaat de focus op en niet op de wedstrijd die is gespeeld tegen Ajax, aldus woordvoerder Marc Teloh.

Als er concrete aanwijzingen waren dat er ernstige bedreigingen waren, hadden we ook direct aangifte gedaan. Maar het is heel simpel: we kiezen gewoon voor rust. Dat zal niemand ons kwalijk nemen, we hebben nu even andere belangen, besluit Teloh. Door het doelpunt van de 23-jarige Smeets ging het kampioenschap niet naar Amsterdam, maar naar Eindhoven. PSV wist, zoals bekend, immers wel te winnen van PEC Zwolle. De Superboeren beginnen vrijdag aan de play-offs.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 09 mei 2016 - 15:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 mei 2016 - 14:55 schreef Loetje het volgende:
Het is de grootste kut keeper die we hebben. Wordt met de week slechter. Nogmaals, haal die Jurjus.
Nee, die is geweldig! 😑
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 09 mei 2016 - 15:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 mei 2016 - 14:32 schreef Pavlov14 het volgende:

[..]

Ik had het al eerder gelezen vanmiddag. Ik vind het niet sneu maar schofterig en schandalig.
En uiteindelijk blijkt er helemaal niets van waar te wezen. Leuk hè de media die feiten verdraaien om iets of iemand in kwaad daglicht te zetten.
Loetje
 Loetje - maandag 09 mei 2016 - 15:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 mei 2016 - 15:21 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Nee, die is geweldig! 😑
Hele seizoen superieur geweest. En nog zat potentie ook.
Loetje
 Loetje - maandag 09 mei 2016 - 15:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 mei 2016 - 15:22 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

En uiteindelijk blijkt er helemaal niets van waar te wezen. Leuk hè de media die feiten verdraaien om iets of iemand in kwaad daglicht te zetten.
Media is al sinds de zege van Ajax in lampengat bezig om Ajax ter schande te maken.
p111
 p111 - maandag 09 mei 2016 - 17:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 mei 2016 - 14:55 schreef Loetje het volgende:
Het is de grootste kut keeper die we hebben. Wordt met de week slechter. Nogmaals, haal die Jurjus.
Slaat nergens op !!
Pavlov14
 Pavlov14 - maandag 09 mei 2016 - 17:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 mei 2016 - 15:22 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

En uiteindelijk blijkt er helemaal niets van waar te wezen. Leuk hè de media die feiten verdraaien om iets of iemand in kwaad daglicht te zetten.
Dat wist ik uiteraard niet. Tja, de media... een grote bak ellende. Er zitten een hoop sensatiezoekers tussen. Dat blijkt dan maar weer.
Loetje
 Loetje - maandag 09 mei 2016 - 18:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 mei 2016 - 17:16 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Je bedoelt dat het alleen maar over jullie gaat overal en altijd?
Studio voetbal ,foxsport,voetbal international,sbs6,
Alles alleen is het t hele jaar veren in de kont van Ajax maar nu even niet..
Bij studio voetbal is het verlies van jullie zelfs belangerijker dan het kampioenschap.

Draag dat enne maandje negatief van de 12 maande.
Nee de PSV geilers. Al maanden lang.
Loetje
 Loetje - maandag 09 mei 2016 - 18:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 mei 2016 - 17:23 schreef p111 het volgende:

[..]

Slaat nergens op !!
Pakt geen punten en straalt alles behalve zekerheid uit. Lang leve onze topkeeper
046afca
 046afca - maandag 09 mei 2016 - 18:54   quote  deeplink  
Ah fuck man. Overal op social media is wel iets van de huldiging van psv. Het doet me pijn.. jezus ajax de graafschap..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5127
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: De Graafschap - Ajax (zondag 08 mei 2016, 14:30);









0.0150310