BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: De Graafschap - Ajax (zondag 08 mei 2016, 14:30);

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Hummel10
 Hummel10 - zondag 08 mei 2016 - 17:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 mei 2016 - 17:37 schreef Loetje het volgende:

[..]

Serero erin snapte ik op basis van vorige week. Maar over het algemeen natuurlijk onterecht. Maar als je Bazoer er terecht uithaalt, waarom een Klaassen dan niet?

Waarom vol op de 0-2 spelen terwijl 0-1 genoeg was. Je had rustig aan kunnen doen want De Graafschap kwam niet in het spel voor. Bovendien gaf de stand van PSV er geen ene aanleiding voor.

Dan wordt het 1-1 en verneuk je je wissels. Al speelt Milik slecht, je hebt een echte spits nodig op het moment en een 2e erbij. Dan ga je niet risicoloos spelen. Vervolgens zijn we het kwijt en creëren we geen ene kans meer.

2 jaar geen prijzen en weer en deze ligt echt volledig aan Frank. Nu zie je hoeveel slecht voetbal verbloemt
Veel slechte wedstrijden gezien dit seizoen maar man man waar was Frankie mee bezig. Je topscoorder eraf halen. Hoorn spits maken, Serero achterin zetten pff. Had Hoorn voor Ghazi gewisseld, Serero was ook niks vandaag. Klaassen die al wedstrijden stuk zit laten staan man man wat een onbenul.
Pavlov14
 Pavlov14 - zondag 08 mei 2016 - 17:51   quote  deeplink  
En de KNVB zal ook wel tevreden zijn: Geen Ajax-Feyenoord om de Johan Cruijffschaal
Loetje
 Loetje - zondag 08 mei 2016 - 17:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 mei 2016 - 17:51 schreef Pavlov14 het volgende:
En de KNVB zal ook wel tevreden zijn: Geen Ajax-Feyenoord om de Johan Cruijffschaal
Wat ben ik kwaad. In alle staten
Pavlov14
 Pavlov14 - zondag 08 mei 2016 - 17:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 mei 2016 - 17:52 schreef Loetje het volgende:

[..]

Wat ben ik kwaad. In alle staten
Ik ook Loetje. Wat een drama. Bij de 1-1 stand na 55 minuten hadden ze met alle druk naar voren moeten spelen. Risico nemen. Maar nee hoor, het was nog altijd veel te veel terug en breed. En ging er een bal naar voren, kwam die niet aan bij een eigen speler. Ik ben hier serieus helemaal kapot van. En de Boer snap ik totaal niet met z'n dubieuze wissels.
Pavlov14
 Pavlov14 - zondag 08 mei 2016 - 17:58   quote  deeplink  
En als de Graafschap de hele competitie gespeeld zou hebben als vanmiddag, dan waren ze met afstand kampioen geworden. Wat een felheid in de duels. Kuipers had daar wel wat eerder kaarten voor moeten trekken. Ik vond hem wel erg lankmoedig. Het ligt overigens alleen aan de Ajacieden zelf dat de titel is verspeeld en niet aan Kuipers.
Ikheberdepestin
 Ikheberdepestin - zondag 08 mei 2016 - 18:01   quote  deeplink  
Ook ik begrijp de keuze voor Serero niet en waarom Fisher brengen doet het zelfde wat hij al tijden doet, bitter weinig toevoegen in het veld. Je laat een totaal leeg gestreden Klaassen staan, beste Ajacied dit seizoen, terwijl je Schöne die veel meer brengt als Serero en Fisher bij elkaar op de bank. Dan wil je gewoon niet winnen. Ajax ga zo door dan speel hopelijk een keer voor een lege Arena, want het voetbalwas dit seizoen bar en boos.
Pavlov14
 Pavlov14 - zondag 08 mei 2016 - 18:01   quote  deeplink  
Opvallend veel Feyenoorders hier vanmiddag. Wat een sukkels.
Loetje
 Loetje - zondag 08 mei 2016 - 18:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 mei 2016 - 17:55 schreef Pavlov14 het volgende:

[..]

Ik ook Loetje. Wat een drama. Bij de 1-1 stand na 55 minuten hadden ze met alle druk naar voren moeten spelen. Risico nemen. Maar nee hoor, het was nog altijd veel te veel terug en breed. En ging er een bal naar voren, kwam die niet aan bij een eigen speler. Ik ben hier serieus helemaal kapot van. En de Boer snap ik totaal niet met z'n dubieuze wissels.
Nu haal je iets door elkaar, dan kwam door De Boer. Je haalt geen spits eruit als je moet komen.
Loetje
 Loetje - zondag 08 mei 2016 - 18:04   quote  deeplink  
Maar Frankie staat op Marktplaats.
Pavlov14
 Pavlov14 - zondag 08 mei 2016 - 18:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 mei 2016 - 18:03 schreef Loetje het volgende:

[..]

Nu haal je iets door elkaar, dan kwam door De Boer. Je haalt geen spits eruit als je moet komen.
Dat bedoelde ik in feite ook, Loetje. De Boer snapte het niet... Natuurlijk moet je je spits laten staan als je nog MOET scoren.
Smeerburg
 Smeerburg - zondag 08 mei 2016 - 18:06   quote  deeplink  
Lamlendige instelling. Voor wat zij verdienen moet je godverdomme het gras met de tegenstander erbij opvreten.Nu niet zeiken. Alles aan jezelf te danken.
Pavlov14
 Pavlov14 - zondag 08 mei 2016 - 18:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 mei 2016 - 18:06 schreef Smeerburg het volgende:
Lamlendige instelling. Voor wat zij verdienen moet je godverdomme het gras met de tegenstander erbij opvreten.Nu niet zeiken. Alles aan jezelf te danken.
Klopt. Het past ook helemaal in het rijtje Heracles thuis, Roda uit etc. Met alle respect voor de Graafschap, maar Ajax had hier absoluut MOETEN winnen.
Loetje
 Loetje - zondag 08 mei 2016 - 18:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 mei 2016 - 18:06 schreef Smeerburg het volgende:
Lamlendige instelling. Voor wat zij verdienen moet je godverdomme het gras met de tegenstander erbij opvreten.Nu niet zeiken. Alles aan jezelf te danken.
Supporters mogen zeiken. Spelers en zeker de staf niet.
Loetje
 Loetje - zondag 08 mei 2016 - 18:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 mei 2016 - 18:17 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Winnen ook eens wat!
Wat winnen ze dan?
Pavlov14
 Pavlov14 - zondag 08 mei 2016 - 18:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 mei 2016 - 18:17 schreef Loetje het volgende:

[..]

Wat winnen ze dan?
Een tweederangs prijsje... Ze zijn gewoon niks gewend daar in de haven
Loetje
 Loetje - zondag 08 mei 2016 - 18:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 mei 2016 - 18:19 schreef Pavlov14 het volgende:

[..]

Een tweederangs prijsje... Ze zijn gewoon niks gewend daar in de haven
Die niemand wil. En dan staan er 45000 mensen zonder tanden op een coolsingel 😂😂😂😂😂
Pavlov14
 Pavlov14 - zondag 08 mei 2016 - 18:20   quote  deeplink  
Ik word met de minuut kwader. Ze hebben het gewoon helemaal zelf weggegeven. Jezus nog aan toe...
046afca
 046afca - zondag 08 mei 2016 - 18:58   quote  deeplink  
Hoe nu verder? Gaan we ooit nog eens een oppermachtig ajax zien? Dat goed voetbal met resultaat een seizoen lang op de mat legt..
Loetje
 Loetje - zondag 08 mei 2016 - 19:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 mei 2016 - 18:58 schreef 046afca het volgende:
Hoe nu verder? Gaan we ooit nog eens een oppermachtig ajax zien? Dat goed voetbal met resultaat een seizoen lang op de mat legt..
Eerst trainer weg.
Loetje
 Loetje - zondag 08 mei 2016 - 19:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 mei 2016 - 19:02 schreef remco k het volgende:

[..]

Ach nee man. Je bent gewoon een tukker.

Dat jullie hier overigens komen verzacht de pijn flink. Dank je daarvoor.
Slopende terugreis gehad denk ik of niet?
remco k
 remco k - zondag 08 mei 2016 - 19:05   quote  deeplink  
Inspiratieloos Ajax gezien door toedoen van een het hele seizoen al inspiratieloze trainer. Serero überhaupt opstellen en dan millik eraf halen. Nee sorry. Gewoon niet goed genoeg meer voor wat wij als Ajax zijnde na moeten streven. Bedankt voor je 4 titels Frank. Maar het is mooi geweest.
Loetje
 Loetje - zondag 08 mei 2016 - 19:06   quote  deeplink  
Jezus wat ben jij mild.
remco k
 remco k - zondag 08 mei 2016 - 19:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 mei 2016 - 19:05 schreef Loetje het volgende:

[..]

Slopende terugreis gehad denk ik of niet?
Ja gewoon klote. Wat valt er over te zeggen Loet. Als je deze moet winnen van de nummer 17. En die dan niet kan winnen verdien je hem ook niet. Heel heel klote. Maar zo simpel is het wel. De boer moet we echt kappen uit zichzelf.
remco k
 remco k - zondag 08 mei 2016 - 19:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 mei 2016 - 19:06 schreef Loetje het volgende:
Jezus wat ben jij mild.
Hetzelfde wat iedereen zegt alleen niet in die harde woorden. Simpelweg geen zin in. Ze zoeken het voorlopig maar uit daar.
Loetje
 Loetje - zondag 08 mei 2016 - 19:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 mei 2016 - 19:07 schreef remco k het volgende:

[..]

Ja gewoon klote. Wat valt er over te zeggen Loet. Als je deze moet winnen van de nummer 17. En die dan niet kan winnen verdien je hem ook niet. Heel heel klote. Maar zo simpel is het wel. De boer moet we echt kappen uit zichzelf.
Moet heel eerlijk zeggen dat het relativeren mij doorgaans prima lukt maar nu echt totaal niet.

Maar kan jij mij uitleggen waarop er zo blind op die 2-0 gejaagd moet worden met alle gevolgen van dien? Waarom Milik eruit moet als je moet komen terwijl Klaassen al 5 weken zo ruk speelt dat je een man minder hebt?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 08 mei 2016 door Loetje --
Loetje
 Loetje - zondag 08 mei 2016 - 19:09   quote  deeplink  
Overigens die afgekeurde goal is gewoon niet terecht. Hij fluit pas als Younes hem heeft dus dan in van hinderlijk buitenspel geen enkele sprake meer.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 08 mei 2016 door Loetje --
Loetje
 Loetje - zondag 08 mei 2016 - 19:18   quote  deeplink  
Kijk nu de tegengoal terug. WEER strekt Cillessen niet anders heeft ie hem.
Hummel10
 Hummel10 - zondag 08 mei 2016 - 19:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 mei 2016 - 19:05 schreef remco k het volgende:
Inspiratieloos Ajax gezien door toedoen van een het hele seizoen al inspiratieloze trainer. Serero überhaupt opstellen en dan millik eraf halen. Nee sorry. Gewoon niet goed genoeg meer voor wat wij als Ajax zijnde na moeten streven. Bedankt voor je 4 titels Frank. Maar het is mooi geweest.
Mee eens
Danielson 1448
 Danielson 1448 - zondag 08 mei 2016 - 19:39   quote  deeplink  
Klaassen wint de tos, waarom laat hij de Graafschap niet met de zon in het gezicht beginnen.
Waarom speelt Ajax in de belanjkste wedstrijd van het jaar in nieuwe uitshirts.
Waarom speelt Klaassen als Ronald de broer van in de rust zegt bij Fox dat Klaassen helemaal
op is en dat dit de reden is waarom hij minder speelt.
Waarom staat Serrero er de tweede helft nog in als Ronald zegt dat hij twee keer de bal
aangeraakt heeft dat ziet de technische staf toch ook.
Hummel10
 Hummel10 - zondag 08 mei 2016 - 19:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 mei 2016 - 19:05 schreef remco k het volgende:
Inspiratieloos Ajax gezien door toedoen van een het hele seizoen al inspiratieloze trainer. Serero überhaupt opstellen en dan millik eraf halen. Nee sorry. Gewoon niet goed genoeg meer voor wat wij als Ajax zijnde na moeten streven. Bedankt voor je 4 titels Frank. Maar het is mooi geweest.
Mee eens
remco k
 remco k - zondag 08 mei 2016 - 19:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 mei 2016 - 19:08 schreef Loetje het volgende:

[..]

Moet heel eerlijk zeggen dat het relativeren mij doorgaans prima lukt maar nu echt totaal niet.

Maar kan jij mij uitleggen waarop er zo blind op die 2-0 gejaagd moet worden met alle gevolgen van dien? Waarom Milik eruit moet als je moet komen terwijl Klaassen al 5 weken zo ruk speelt dat je een man minder hebt?
Je hoeft er totaal niet op te jagen, maar je moet ook zeker niet achterover gaan hangen. Wat ik vaak niet snap bij een voorsprong, is het blijven pompen van die backs, zeker in die fase van de wedstrijd. Millik zou ik nooit gewisseld hebben.

Ik had eerlijk gezegd zelf gewacht tot de 75e minuut, en dan gewoon echt twee aanvallers brengen voor een Serrero en Viergever.. En dan ook nog vd Hoorn erin sturen, Riedewald en Veltman laten knijpen met Gudelj ervoor en de rest van het elftal rondom en in de 16..Dan laat je in mijn optiek zien echt risico te durven nemen.

Serero had ik nooit opgesteld, daar had ik zeker Bazoer neer gezet, ik begreep uberhaubt al niet waarom die wissel heeft plaatsgevonden, en ja ik snap dat Bazoer niet geweldig speelde, maar die brengt aanvallend tenminste iets, iets dat Serero nog nooit gehad heeft..

Klaassen speelt inderdaad al tijden slecht, maar die maakt nog wel vaak belangrijke goals..

Volgens mij was het Gudelj trouwens die zijn man gewoon liet lopen die uiteindelijk de 1-1 maakte..

Maar Ajax had het in de eerste helft gewoon moeten afmaken, zo simpel is het.. Je had gewoon met 0-3 moeten gaan rusten..
remco k
 remco k - zondag 08 mei 2016 - 19:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 mei 2016 - 19:18 schreef Loetje het volgende:
Kijk nu de tegengoal terug. WEER strekt Cillessen niet anders heeft ie hem.
Ik heb hem op tv nog niet gezien, dat ga ik volgende week ergens wel een x doen..

Maar de man die naast me zat zei het direct..

Ook zijn spelhervattingen weer, ik ben een paar x bang geweest dat ie me zou raken..
Hummel10
 Hummel10 - zondag 08 mei 2016 - 19:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 mei 2016 - 19:39 schreef Danielson 1448 het volgende:
Klaassen wint de tos, waarom laat hij de Graafschap niet met de zon in het gezicht beginnen.
Waarom speelt Ajax in de belanjkste wedstrijd van het jaar in nieuwe uitshirts.
Waarom speelt Klaassen als Ronald de broer van in de rust zegt bij Fox dat Klaassen helemaal
op is en dat dit de reden is waarom hij minder speelt.
Waarom staat Serrero er de tweede helft nog in als Ronald zegt dat hij twee keer de bal
aangeraakt heeft dat ziet de technische staf toch ook.
Tja Ronald zegt het wij zien het en toch verkloten Frank en zijn mannen het..
Milik zat niet in de wedstrijd. Hij is gvd je topscoorder. Had Serero, Klaassen of vd Hoorn gewisseld.
remco k
 remco k - zondag 08 mei 2016 - 20:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 mei 2016 - 19:57 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Tja Ronald zegt het wij zien het en toch verkloten Frank en zijn mannen het..
Milik zat niet in de wedstrijd. Hij is gvd je topscoorder. Had Serero, Klaassen of vd Hoorn gewisseld.
Die laatste twee haal je er ook nooit af in zon pot, dat zijn jongens die een goal kunnen maken...

Maar een Veltman Viergever Serrero, dat zijn jongens die je kan opofferen om nog aanvallender te spelen..
Hummel10
 Hummel10 - zondag 08 mei 2016 - 20:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 mei 2016 - 20:09 schreef remco k het volgende:

[..]

Die laatste twee haal je er ook nooit af in zon pot, dat zijn jongens die een goal kunnen maken...

Maar een Veltman Viergever Serrero, dat zijn jongens die je kan opofferen om nog aanvallender te spelen..
Snapte er niets van.. Frank nog minder volgens mij. Best ziek van maar gezien het degelijke maar vaak beroerde spel is het niet eens onterecht dat je met lege handen staat. Er had vandaag zoveel meer ingezeten.
Hummel10
 Hummel10 - zondag 08 mei 2016 - 20:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 mei 2016 - 20:09 schreef remco k het volgende:

[..]

Die laatste twee haal je er ook nooit af in zon pot, dat zijn jongens die een goal kunnen maken...

Maar een Veltman Viergever Serrero, dat zijn jongens die je kan opofferen om nog aanvallender te spelen..
Klaassen was kapot
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 08 mei 2016 - 20:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 mei 2016 - 19:47 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik heb hem op tv nog niet gezien, dat ga ik volgende week ergens wel een x doen..

Maar de man die naast me zat zei het direct..

Ook zijn spelhervattingen weer, ik ben een paar x bang geweest dat ie me zou raken..
Die man naast je heeft gelijk....kut Cilessen ....ramp keeper maar dat mag ik hier niet zeggen....ook zijn spelhervattingen waren bagger
Hummel10
 Hummel10 - zondag 08 mei 2016 - 20:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 mei 2016 - 20:17 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Die man naast je heeft gelijk....kut Cilessen ....ramp keeper maar dat mag ik hier niet zeggen....ook zijn spelhervattingen waren bagger
Geef Cilissen maar weer de schuld.. Die kerel liep al 40 meter lang vogelvrij. Schiet vervolgens tegendraads strak binnen..
046afca
 046afca - zondag 08 mei 2016 - 20:26   quote  deeplink  
Psv slaat nu ook op financieel gebied zon dikke slag pff. Dit jaar hadden ze al dikke inkomsten en volgend jaar ook weer
Hummel10
 Hummel10 - zondag 08 mei 2016 - 20:28   quote  deeplink  
http://www.dailymotion.com/video/x4987jj

Cillissen verwacht die bal in de andere hoek is in beweging. Gewoon knap ingeschoten
jodocus
 jodocus - zondag 08 mei 2016 - 20:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 mei 2016 - 20:26 schreef 046afca het volgende:
Psv slaat nu ook op financieel gebied zon dikke slag pff. Dit jaar hadden ze al dikke inkomsten en volgend jaar ook weer
tja moet je maar meer durven uitgeven
Loetje
 Loetje - zondag 08 mei 2016 - 20:36   quote  deeplink  
Zou als ik Ajax was nu wel zinnig investeren.
Hummel10
 Hummel10 - zondag 08 mei 2016 - 20:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 mei 2016 - 20:36 schreef Loetje het volgende:
Zou als ik Ajax was nu wel zinnig investeren.
Ik ook ben er echt ziek van. Pff
Loetje
 Loetje - zondag 08 mei 2016 - 20:53   quote  deeplink  
Wat hoop ik dat ik morgen het verlossende nieuws over De Boer krijg. Maar ik denk serieus dat hij zijn contract uit dient.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 08 mei 2016 - 20:56   quote  deeplink  
Helemaal naar de klote!! En we gaan gewoon door, door,door! Ja gewoon door!
046afca
 046afca - zondag 08 mei 2016 - 20:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 mei 2016 - 20:53 schreef Loetje het volgende:
Wat hoop ik dat ik morgen het verlossende nieuws over De Boer krijg. Maar ik denk serieus dat hij zijn contract uit dient.
Ik ben hem ook wel beu. Maar wie zie dit ajax leiden naar succes?
Hummel10
 Hummel10 - zondag 08 mei 2016 - 20:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 mei 2016 - 20:53 schreef Loetje het volgende:
Wat hoop ik dat ik morgen het verlossende nieuws over De Boer krijg. Maar ik denk serieus dat hij zijn contract uit dient.
Nee die gaat wel weg joh.. Deze groep(min wat slechte) plus wat versterkingen en een nieuwe trainer kan best nog wel wat worden hoor.
Loetje
 Loetje - zondag 08 mei 2016 - 21:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 mei 2016 - 20:56 schreef 046afca het volgende:

[..]

Ik ben hem ook wel beu. Maar wie zie dit ajax leiden naar succes?
Iemand die dit niet toe laat en geeft wat er gevraagd wordt.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 08 mei 2016 - 21:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 mei 2016 - 20:53 schreef Loetje het volgende:
Wat hoop ik dat ik morgen het verlossende nieuws over De Boer krijg. Maar ik denk serieus dat hij zijn contract uit dient.
4x kampioen als debuterend trainer.
Deze man is gedreven tot de laatste seconde.
Succes met zijn opvolger dan maar.
Hummel10
 Hummel10 - zondag 08 mei 2016 - 21:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 mei 2016 - 21:01 schreef Loetje het volgende:

[..]

Iemand die dit niet toe laat en geeft wat er gevraagd wordt.
Iemand die wat aanvallender ingesteld is. En ook met jongens met bravoure om kan gaan. Met alleen maar karakterloze jongens kom je er nooit.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 8733
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: De Graafschap - Ajax (zondag 08 mei 2016, 14:30);









0.0138437