BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: De Graafschap - Ajax (zondag 08 mei 2016, 14:30);

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Pavlov14
 Pavlov14 - dinsdag 03 mei 2016 - 12:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 mei 2016 - 01:53 schreef Ajax Warrior het volgende:
Ik wil het maar even aanhalen, maar ik moet toch bekennen dat Mike mij de afgelopen weken behoorlijk heeft verbaast. Ik vind het erg knap hoe deze jongen zich de laatste tijd staande heeft gehouden. Het is niet het optimale verdedigingsduo samen met Viergever, maar samen hebben ze het toch echt naar behoren gedaan!!
Zo is het helemaal AW.
remco k
 remco k - dinsdag 03 mei 2016 - 12:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 mei 2016 - 12:12 schreef Brandje het volgende:

[..]

Ja en ik verklaar je nog steeds voor gek als je Hoorn en Viergever beter vind dan Veltman en Riedewald. Ze hebben het aardig gedaan maar Hoorn zat twee keer fout tegen NEC. Thuis tegen Utrecht was hij Barazite volledig kwijt bij de 0-1. Viergever die te vaak te blind komt inglijden zoals tegen Twente. Hoorn die nog steeds zeer traag aan de bal is.
Hebben ze het beter gedaan dan verwacht? Jazeker. Zijn ze beter dan Veltman en Riedewald? Nee.
De kracht waarom Ajax zo weinig goals tegen krijgt komt door de backs en het middenveld.Ik kan geen buitenspeler bedenken die Veltman,Tete of Dijks de baas was. Ik moet helaas wel zeggen dat Santos Hoorn twee keer de baas was. Barazite ook. Nogmaals ben blij met die jongens maar als je gelijk wil halen door te zeggen dat ze beter zijn dan Veltman en Riedewald dan sla je echt de plank mis
Tegen NEC ben ik het niet mee eens, daar hebben we het al vaker over gehad. Maar denk je dat je niet zon lijstje kan maken van Riedewald met Veltman? Misschien dan even de topics van voor de winter er even bij pakken..

En ik zeg niet dat ze beter zijn, ik zeg dat ik vind dat het beter was met vd Hoorn en Viergever als met Veltman Riedewald dit seizoen.
Pavlov14
 Pavlov14 - dinsdag 03 mei 2016 - 12:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 mei 2016 - 08:37 schreef Eide het volgende:
Sowieso, in de media werd toch wel gesuggereerd dat PSV de betere ploeg was. Ik had talloze kenners zien zeggen dat PSV in elke linie beter was.

Nou, verdedigend is Ajax sowieso een pak beter. En niet alleen de basis is beter, zelfs met 2 reserves is de Ajax verdediging gewoon beter als de basis van PSV. Onze beide backs, inclusief 'reserveback' Veltman zijn echt een klasse beter als die van PSV. Centraal vind ik onze mannen absoluut niet minder als die van PSV met dat verschil dat ons centrum een stuk jonger is en er dus veel meer groei in schuilt.

De overige linies... tja. Met Van Ginkel en Propper heeft PSV wel een middenveld dat veel goals maakt en leuk voetbal speelt. Guardado is daarbij een hele goede spelverdeler die als controleur wel minder is. Het is aanvallend denk ik wel een beter middenveld als dat van ons. Controlerend is het minder goed.

Aanvallend vind ik PSV gewoon minder als Ajax, ondanks de wisselende resultaten van de 4 rechtsbuiten spelers die Ajax heeft geprobeerd. De Jong is onbetwist in Eindhoven, maar Lestienne, Narsingh en Locadia zijn geen van allen spelers waar mijn hart harder van gaat kloppen. Dan heb ik veel liever Younes, maar ik heb ook Fischer en El Ghazi hoger zitten als die heren. Alleen Pereiro vind ik daar verder echt een bijzondere speler, maar dat is geen echte buitenspeler met een actie.

Eigenlijk zijn alleen Guardado en De Jong de enigen bij PSV die echt beter zijn als wat Ajax zelf heeft. En dan heb ik het alleen over de basis, als je de bank erbij betrekt vind ik de Ajax selectie echt veel sterker. Het verschil in goals voor wordt in mijn optiek voornamelijk gemaakt door het zeer productieve middenveld van PSV.
Uitstekend verwoord. Ik ben het 100% met je eens.
Pavlov14
 Pavlov14 - dinsdag 03 mei 2016 - 12:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 mei 2016 - 12:12 schreef Brandje het volgende:

[..]

Ja en ik verklaar je nog steeds voor gek als je Hoorn en Viergever beter vind dan Veltman en Riedewald. Ze hebben het aardig gedaan maar Hoorn zat twee keer fout tegen NEC. Thuis tegen Utrecht was hij Barazite volledig kwijt bij de 0-1. Viergever die te vaak te blind komt inglijden zoals tegen Twente. Hoorn die nog steeds zeer traag aan de bal is.
Hebben ze het beter gedaan dan verwacht? Jazeker. Zijn ze beter dan Veltman en Riedewald? Nee.
De kracht waarom Ajax zo weinig goals tegen krijgt komt door de backs en het middenveld.Ik kan geen buitenspeler bedenken die Veltman,Tete of Dijks de baas was. Ik moet helaas wel zeggen dat Santos Hoorn twee keer de baas was. Barazite ook. Nogmaals ben blij met die jongens maar als je gelijk wil halen door te zeggen dat ze beter zijn dan Veltman en Riedewald dan sla je echt de plank mis
Natuurlijk maken Van der Hoorn en Viergever fouten, maar dat hebben Riedewald en Veltman (als CV) af en toe ook gedaan. Niemand speelt 100% feilloos.
Pavlov14
 Pavlov14 - dinsdag 03 mei 2016 - 13:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 mei 2016 - 12:55 schreef remco k het volgende:

[..]

Onze reserve centrum heeft het beter en stabieler gedaan dan de basis krachten dit seizoen. Als ik de trainer was zou ik toch serieus gaan overwegen vd Hoorn zeker te laten staan, die behoort al tijden tot de besten van het elftal. Zijn lange ballen is ook gewoon onzin, dat is na februari echt stukken beter geworden, en veel daarvan komt gewoon aan..
Ik denk daar precies ook zo over. Ook als reservespeler, of als invaller heb ik het vaak genoeg voor Mike van der Hoorn opgenomen.
Eide
 Eide - dinsdag 03 mei 2016 - 13:29   quote  deeplink  
Ik weet niet of je kan stellen dat het reservecentrum het beter heeft gedaan. Het zijn twee heel verschillende centra die qua kwaliteiten best wat uit elkaar liggen. Met Veltman en Riedewald heb je veel meer voetballende kwaliteit als met Van der Hoorn en Viergever. Met de combi Veltman/Riedewald kan je ook meer ruimte prijsgeven omdat ze veel rapper zijn als Vd Hoorn/Viergever. Vd Hoorn/Viergever brengen op hun beur weer meer kracht, duelkracht en lengte.

In een ideale wereld zou je een verdediger hebben met de lengte en kracht van Vd Hoorn en het voetballende vermogen en snelheid van Riedewald. In de praktijk denk ik dat alle centrale verdedigers die Ajax nu heeft relatief dicht bij elkaar zitten qua kwaliteit, hoewel ze allen andere sterke en zwakke punten hebben.

Ik vind puur persoonlijk Vd Hoorn, over het hele seizoen genomen, de beste indruk maken als centrale verdediger. Riedewald begon sterk maar was vlak voor zijn blessure bezig met een zwakke periode. Viergever doet het goed, maar blijf ik wat twijfel bij hebben. Veltman ontwikkeld zich gewoon heel goed en is heel compleet en stabiel aan het worden.

Al met al een luxepositie waarbij ik gevoelsmatig Veltman en Van der Hoorn de 2 sterkste vind op dit moment. Met wat ervaring is Riedewald in potentie absoluut de best van deze heren.
Loetje
 Loetje - dinsdag 03 mei 2016 - 13:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 mei 2016 - 13:29 schreef Eide het volgende:
Ik weet niet of je kan stellen dat het reservecentrum het beter heeft gedaan. Het zijn twee heel verschillende centra die qua kwaliteiten best wat uit elkaar liggen. Met Veltman en Riedewald heb je veel meer voetballende kwaliteit als met Van der Hoorn en Viergever. Met de combi Veltman/Riedewald kan je ook meer ruimte prijsgeven omdat ze veel rapper zijn als Vd Hoorn/Viergever. Vd Hoorn/Viergever brengen op hun beur weer meer kracht, duelkracht en lengte.

In een ideale wereld zou je een verdediger hebben met de lengte en kracht van Vd Hoorn en het voetballende vermogen en snelheid van Riedewald. In de praktijk denk ik dat alle centrale verdedigers die Ajax nu heeft relatief dicht bij elkaar zitten qua kwaliteit, hoewel ze allen andere sterke en zwakke punten hebben.

Ik vind puur persoonlijk Vd Hoorn, over het hele seizoen genomen, de beste indruk maken als centrale verdediger. Riedewald begon sterk maar was vlak voor zijn blessure bezig met een zwakke periode. Viergever doet het goed, maar blijf ik wat twijfel bij hebben. Veltman ontwikkeld zich gewoon heel goed en is heel compleet en stabiel aan het worden.

Al met al een luxepositie waarbij ik gevoelsmatig Veltman en Van der Hoorn de 2 sterkste vind op dit moment. Met wat ervaring is Riedewald in potentie absoluut de best van deze heren.
Ben ik ook niet helemaal met je eens. Viergever bouwt echt enorm goed op, vaker de inschuivende man op het middenveld dan wie dan ook. Vind hem dat beter doen dan Riedewald. Die het niet slecht deed ofzo.

Van der Hoorn en Veltman zijn niet te vergelijken. Ik zie graag een echte mandekker achterin en een die opbouwt en dat hebben we nu.
Loetje
 Loetje - dinsdag 03 mei 2016 - 13:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 mei 2016 - 12:57 schreef Pavlov14 het volgende:

[..]

Uitstekend verwoord. Ik ben het 100% met je eens.
Ik vind Guardado na de winterstop zelfs niet eens meer zo geweldig spelen, ondanks blessures. Ze hemelen hem helemaal op maar wat laat deze man serieus enorm veel mensen uit zijn rug weglopen. Iets wat Gudelj dus niet overkomt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 03 mei 2016 door Loetje --
remco k
 remco k - dinsdag 03 mei 2016 - 13:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 mei 2016 - 13:29 schreef Eide het volgende:
Ik weet niet of je kan stellen dat het reservecentrum het beter heeft gedaan. Het zijn twee heel verschillende centra die qua kwaliteiten best wat uit elkaar liggen. Met Veltman en Riedewald heb je veel meer voetballende kwaliteit als met Van der Hoorn en Viergever. Met de combi Veltman/Riedewald kan je ook meer ruimte prijsgeven omdat ze veel rapper zijn als Vd Hoorn/Viergever. Vd Hoorn/Viergever brengen op hun beur weer meer kracht, duelkracht en lengte.

In een ideale wereld zou je een verdediger hebben met de lengte en kracht van Vd Hoorn en het voetballende vermogen en snelheid van Riedewald. In de praktijk denk ik dat alle centrale verdedigers die Ajax nu heeft relatief dicht bij elkaar zitten qua kwaliteit, hoewel ze allen andere sterke en zwakke punten hebben.

Ik vind puur persoonlijk Vd Hoorn, over het hele seizoen genomen, de beste indruk maken als centrale verdediger. Riedewald begon sterk maar was vlak voor zijn blessure bezig met een zwakke periode. Viergever doet het goed, maar blijf ik wat twijfel bij hebben. Veltman ontwikkeld zich gewoon heel goed en is heel compleet en stabiel aan het worden.

Al met al een luxepositie waarbij ik gevoelsmatig Veltman en Van der Hoorn de 2 sterkste vind op dit moment. Met wat ervaring is Riedewald in potentie absoluut de best van deze heren.
Toch vind ik dat de voetballende kwaliteiten van vd Hoorn Viergever onderschat worden.

Die twee spelen elkaar naar mijn idee namelijk een stuk minder aan dan dat Veltman en Riedewald deden, er wordt daardoor een stuk sneller diepte gezocht, maar ook de inspeelpass het middenveld in is gewoon goed te noemen.. En ik ben blij dat die twee daar wel wat risico in nemen, ook het doordekken van me name Viergever ben ik erg blij mee, daar zijn ook echt al een paar goals door gescoord..
Brandje
 Brandje - dinsdag 03 mei 2016 - 15:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 mei 2016 - 12:57 schreef remco k het volgende:

[..]

Tegen NEC ben ik het niet mee eens, daar hebben we het al vaker over gehad. Maar denk je dat je niet zon lijstje kan maken van Riedewald met Veltman? Misschien dan even de topics van voor de winter er even bij pakken..

En ik zeg niet dat ze beter zijn, ik zeg dat ik vind dat het beter was met vd Hoorn en Viergever als met Veltman Riedewald dit seizoen.
Over NEC mogen wij het dan oneens zijn maar zo'n beetje elk tv programma deelde mijn menin die van anderen hier.
Tuurlijk kan je fouten vinden van Veltman en Riedewald. Bijvoorbeeld Roda uit.
Maar ik vind het centrum Veltman Riedewald ook echt niet geweldig. Onze kracht is het middenveld en nog meer onze backs. Die ontlasten het centrum zo vaak. Maar ik vind ons normale centrum beter dan Viergever en Hoorn en daar blijf ik bij.
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 03 mei 2016 - 15:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 mei 2016 - 08:10 schreef remco k het volgende:

[..]

Helemaal mee eens. Ik vind dit duo gewoon beter dan Riedewald met Veltman.. Het duurde even voordat het echt goed stond, maar nu staat daar wel wat..

En wat ik grappig vind, iedereen verklaarde me voor gek dat ik het zag zitten in die twee jongens, en een aantal prijzen het duo van PSV flink de lucht in, maar deze twee jongens hebben gewoon minder tegengoals geincasseerd in dezelfde periode als die van PSV..

En dat zijn dan gewoon onze reserve spelers..

Zo inferieur zijn die jongens dus niet.. Whahahaha..
Viergever is ook niet bijzonder hoor.. Vd Hoorn heeft nog wat potentie maar maakt ook af en toe domme fouten. Samen hebben ze het prima ingevuld maar Veltman en Dijks hebben het ook gewoon erg goed gedaan.
remco k
 remco k - dinsdag 03 mei 2016 - 18:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 mei 2016 - 15:36 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Viergever is ook niet bijzonder hoor.. Vd Hoorn heeft nog wat potentie maar maakt ook af en toe domme fouten. Samen hebben ze het prima ingevuld maar Veltman en Dijks hebben het ook gewoon erg goed gedaan.
Als ik zie hoe vaak Viergever belangrijk is geweest bij aanvallende onderscheppingen door goed door te dekken, dan vind ik echt dat je hem te kort doet op deze manier..

En Dijks is geen CV..

En ze stonden er in de echt moeilijke wedstrijden..Het andere centrum vond ik er voor de winterstop gewoon niet staan..
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 03 mei 2016 - 18:39   quote  deeplink  
Ik vind die v/d Hoorn echt een top verdediger geworden, natuurlijk maakt hij nog wel eens fouten, maar hou oud is hij en kijk hoe hij De Jong afstopte? Zijn paasjes naar voren zijn veel gevaarlijker en beter dan Riedewald of Veldman dat deden. Hij staat toch redelijk goed gepositioneerd en ik ben niet meer bang voor die hoge ballen voor de pot, daarbij kan hij ook prima als stormram voorin dienen. Ik zeg contract verlengen. Ik ben zondag bij de graafschap en daar heb je hem echt nodig achterin. Ga hoop ik heerlijk genieten van dit Ajax
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 03 mei 2016 - 21:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 mei 2016 - 16:19 schreef Pavlov14 het volgende:

[..]

Hoezo "had PSV kampioen moeten worden". Aan het eind van de competitie sta je op de plek die je verdient. Inderdaad heeft PSV wat punten verspeeld tegen mindere goden, maar hebben wij dat niet ook gedaan? Ik help je herinneren: Roda-Ajax 2-2, FC Twente-Ajax 2-2, Ajax-Heracles 0-0 en Ajax-NEC 2-2. Ik denk dat dit behoorlijk paralel loopt met PSV. Je kunt niet alle wedstrijden winnen, dat geldt voor Ajax en dat geldt voor PSV. Maar nogmaals, aan het einde van de rit sta je op de plek die je verdient!
Zelden zijn er seizoenen dat je alles wint. Eerder nooit dan zelden. Als je iedere wedstrijd zou analyseren dan zou je iedere wedstrijd wel hebben moeten winnen. Tenzij je compleet van de mat word getikt, maar dat gebeurd niet in nederland.

Dus afzonderlijk de wedstrijden analyseren dat is slap gelul.

Wat ik bedoelde te zeggen is dat 9 van de 10 analisten zeide dat Psv kampioen zou worden. Daar hadden ze hun redenen voor, dat ze het vervolgens niet worden. In onderlingen duel staan we immers gelijk. Als je dan niet bovenaan staat heb je te weinig punten behaald of te weinig gescoord.

Maar dit is denk ik een kip en ei verhaal. Je kan het in perspectief van psv bekijken en ook van Ajax. Heeft psv een slecht seizoen gedraaid of Ajax een goeie. Of beide dat kan ook.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 03 mei 2016 - 21:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 mei 2016 - 16:32 schreef Eide het volgende:

[..]

Gelul. Als Ajax tegen NEC en Roda niet volledig onnodig gelijk speelt was het kampioenschap al beslist geweest. Als er een ploeg is die onnodig punten heeft laten liggen is het Ajax wel.
Als je van de 9 van de 10 analisten als aanstaande kampioen word gezien.
Als je dat vervolgens niet word dan kan aan jou liggen of aan diegene die dat heeft verkomen.

Heeft Ajax een goed seizoen gedraaid of psv een slecht seizoen of beide dat kan ook.
Maar dat is kip en ei verhaal daar kom je niet uit
Eide
 Eide - dinsdag 03 mei 2016 - 22:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 mei 2016 - 21:45 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Heeft Ajax een goed seizoen gedraaid of psv een slecht seizoen of beide dat kan ook.
Maar dat is kip en ei verhaal daar kom je niet uit
Dit is even zo goed gelul. Als je op 84 punten totaal komt heb je altijd een goed seizoen gedraaid, of je nu kampioen bent of niet.

Waar 2 ploegen een goed seizoen draaien zit het verschil in kleine dingen. Dit seizoen was dat het vermogen van Ajax weinig weg te geven. Desondanks heeft Ajax echt meerdere keren volledig onnodig punten laten liggen en eigenlijk slechts 1 keer gelukkig een punt behaald. Dan ligt het dus niet aan de tegenstander dat je aan het einde kampioen, nog heeft PSV het nu zo slecht gedaan.

Je moet gewoon niet zo slap lullen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 03 mei 2016 door Eide --
Loetje
 Loetje - dinsdag 03 mei 2016 - 22:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 mei 2016 - 22:12 schreef Eide het volgende:

[..]

Dit is even zo goed gelul. Als je 84 punten totaal komt heb je altijd een goed seizoen gedraaid, of je nu kampioen bent of niet.

Waar 2 ploegen een goed seizoen draaien zit het verschil in kleine dingen. Dit seizoen was dat het vermogen van Ajax weinig weg te geven. Desondanks heeft Ajax echt meerdere keren volledig onnodig punten laten liggen en eigenlijk slechts 1 keer gelukkig een punt behaald. Dan ligt het dus niet aan de tegenstander dat je aan het einde kampioen, nog heeft PSV het nu zo slecht gedaan.

Je moet gewoon niet zo slap lullen.
Bespaar jezelf de moeite ouwe.... Die gozer moet zijn eerste fatsoenlijke post nog plaatsen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 03 mei 2016 door Loetje --
remco k
 remco k - dinsdag 03 mei 2016 - 22:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 mei 2016 - 21:41 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Zelden zijn er seizoenen dat je alles wint. Eerder nooit dan zelden. Als je iedere wedstrijd zou analyseren dan zou je iedere wedstrijd wel hebben moeten winnen. Tenzij je compleet van de mat word getikt, maar dat gebeurd niet in nederland.

Dus afzonderlijk de wedstrijden analyseren dat is slap gelul.

Wat ik bedoelde te zeggen is dat 9 van de 10 analisten zeide dat Psv kampioen zou worden. Daar hadden ze hun redenen voor, dat ze het vervolgens niet worden. In onderlingen duel staan we immers gelijk. Als je dan niet bovenaan staat heb je te weinig punten behaald of te weinig gescoord.

Maar dit is denk ik een kip en ei verhaal. Je kan het in perspectief van psv bekijken en ook van Ajax. Heeft psv een slecht seizoen gedraaid of Ajax een goeie. Of beide dat kan ook.
Volgens mij ben jij het die riep dat PSV het heeft laten liggen in bepaalde wedstrijden. Dus dat slappe gelul begin je zelf.

En lekker belangrijk in welk perspectief je het bekijkt. Je bent Ajacied of je bent het niet. En dan bekijk je een eventueel kampioenschap vanuit Ajax perspectief. De rest is niet relevant.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 04 mei 2016 - 00:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 mei 2016 - 22:21 schreef Loetje het volgende:

[..]

Bespaar jezelf de moeite ouwe.... Die gozer moet zijn eerste fatsoenlijke post nog plaatsen.
Haha, een keer vond je wel dat ik een goeie post had geplaast dus wat je zegt klopt niet of dat was op dat moment gelogen. Maar in ieder geval je spreekt je zelf tegen als ik mijn 1ste goeie post moet schrijven.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 04 mei 2016 - 00:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 mei 2016 - 22:43 schreef remco k het volgende:

[..]

Volgens mij ben jij het die riep dat PSV het heeft laten liggen in bepaalde wedstrijden. Dus dat slappe gelul begin je zelf.

En lekker belangrijk in welk perspectief je het bekijkt. Je bent Ajacied of je bent het niet. En dan bekijk je een eventueel kampioenschap vanuit Ajax perspectief. De rest is niet relevant.
Niet in bepaalde wedstrijden maar in het algemeen, over het hele seizoen bekeken. Want ik hebt het niet over wedstrijden gehad.
Dat het slap gelul is, daar kan ik mij in vinden.

Het andere. Daar kan ik ook mee eens zijn. De rest is ook niet relevant als jij maar gewoon wint.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 04 mei 2016 - 00:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 mei 2016 - 22:12 schreef Eide het volgende:

[..]

Dit is even zo goed gelul. Als je op 84 punten totaal komt heb je altijd een goed seizoen gedraaid, of je nu kampioen bent of niet.

Waar 2 ploegen een goed seizoen draaien zit het verschil in kleine dingen. Dit seizoen was dat het vermogen van Ajax weinig weg te geven. Desondanks heeft Ajax echt meerdere keren volledig onnodig punten laten liggen en eigenlijk slechts 1 keer gelukkig een punt behaald. Dan ligt het dus niet aan de tegenstander dat je aan het einde kampioen, nog heeft PSV het nu zo slecht gedaan.

Je moet gewoon niet zo slap lullen.
84 punten halen is opzich goed dat klopt maar niet goed genoeg.

Mijn redenatie is als je de grootste begroting hebt, vervolgens heb je niet je team als sterkate samen gesteld(een mening, kan je mee eens zijn of niet). Als je dan vervolgens wel bovenaan staat dan heb je beter gedaan dan diegene die als sterkste is benoemd.

Maar ik denk dat veel van jullie mij redenatie krom vinden of heel dom of slap gelul.

Wat doet dat er toe.
Zondag zijn wij kampioen!!!!!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 04 mei 2016 - 00:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 mei 2016 - 08:07 schreef remco k het volgende:

[..]

Het blijkt wel weer hoe makkelijk wij als supporters mensen afschrijven. En dan blijkt heel erg vaak dat die jongens toch echt wel kunnen ballen..
Naar mijn weten heb ik hem nooit echt afgeschreven, wel had ik mijn twijfels. Nu laat hij zien dat hij een geweldige reserve is.
Loetje
 Loetje - woensdag 04 mei 2016 - 01:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 mei 2016 - 00:00 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Haha, een keer vond je wel dat ik een goeie post had geplaast dus wat je zegt klopt niet of dat was op dat moment gelogen. Maar in ieder geval je spreekt je zelf tegen als ik mijn 1ste goeie post moet schrijven.
Oh gossie, klopt ook. Nou je hebt een goede post geplaatst en adviseer je te stoppen op je hoogtepunt.
Loetje
 Loetje - woensdag 04 mei 2016 - 01:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 mei 2016 - 00:11 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

84 punten halen is opzich goed dat klopt maar niet goed genoeg.

Mijn redenatie is als je de grootste begroting hebt, vervolgens heb je niet je team als sterkate samen gesteld(een mening, kan je mee eens zijn of niet). Als je dan vervolgens wel bovenaan staat dan heb je beter gedaan dan diegene die als sterkste is benoemd.

Maar ik denk dat veel van jullie mij redenatie krom vinden of heel dom of slap gelul.

Wat doet dat er toe.
Zondag zijn wij kampioen!!!!!
Niet genoeg? Slechts 18 verliespunten. Je bent echt nog meer dronken dan Enough man.
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 04 mei 2016 - 08:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 mei 2016 - 18:27 schreef remco k het volgende:

[..]

Als ik zie hoe vaak Viergever belangrijk is geweest bij aanvallende onderscheppingen door goed door te dekken, dan vind ik echt dat je hem te kort doet op deze manier..

En Dijks is geen CV..

En ze stonden er in de echt moeilijke wedstrijden..Het andere centrum vond ik er voor de winterstop gewoon niet staan..
Klopt Veltman was in het centrum niet stabiel en Riedewald is een talent(gaat met vallen en opstaan). Vd Hoorn van Utrecht had moeite met de stap omhoog maar lijkt zijn draai gevonden te hebben. Maakt ook nog wel eens wat schoonheidsfoutjes. Viergever nuttig maar Ajax is zijn plafond denk ik. Veltman, Dijks, Gudelj hebben echt stappen gemaakt dus om nou vd Hoorn en Viergever alle krediet te geven gaat me te ver.
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 04 mei 2016 - 08:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 mei 2016 - 22:12 schreef Eide het volgende:

[..]

Dit is even zo goed gelul. Als je op 84 punten totaal komt heb je altijd een goed seizoen gedraaid, of je nu kampioen bent of niet.

Waar 2 ploegen een goed seizoen draaien zit het verschil in kleine dingen. Dit seizoen was dat het vermogen van Ajax weinig weg te geven. Desondanks heeft Ajax echt meerdere keren volledig onnodig punten laten liggen en eigenlijk slechts 1 keer gelukkig een punt behaald. Dan ligt het dus niet aan de tegenstander dat je aan het einde kampioen, nog heeft PSV het nu zo slecht gedaan.

Je moet gewoon niet zo slap lullen.
Klopt enige waar ik het verschil in kan zien is dat Ajax gelijk uit de beker lag en Europees ook snel klaar was. Betere focus voor de competitie. Ondanks dat we een hoop slechte wedstrijden gespeeld hebben gaven we ook bijna niets weg. Daarin zijn we dit seizoen wel gegroeid.
remco k
 remco k - woensdag 04 mei 2016 - 08:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 mei 2016 - 00:23 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Naar mijn weten heb ik hem nooit echt afgeschreven, wel had ik mijn twijfels. Nu laat hij zien dat hij een geweldige reserve is.
Niet persoonlijk bedoelt. Maar jij weet net zo goed als ik dat het aan de lopende band gebeurt bij heel veel spelers..
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 04 mei 2016 - 09:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 mei 2016 - 01:14 schreef Loetje het volgende:

[..]

Niet genoeg? Slechts 18 verliespunten. Je bent echt nog meer dronken dan Enough man.
Aantal punten is niet belangrijk. Het gaat erom of je de meeste punten behaald. 64 punten kan je kampioen worden.
Loetje
 Loetje - woensdag 04 mei 2016 - 10:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 mei 2016 - 09:24 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Aantal punten is niet belangrijk. Het gaat erom of je de meeste punten behaald. 64 punten kan je kampioen worden.
Je zegt dat het niet goed genoeg is slome.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 04 mei 2016 door Loetje --
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - woensdag 04 mei 2016 - 11:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 mei 2016 - 01:14 schreef Loetje het volgende:

[..]

Niet genoeg? Slechts 18 verliespunten. Je bent echt nog meer dronken dan Enough man.
Ken nooit!!
p111
 p111 - woensdag 04 mei 2016 - 11:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 mei 2016 - 13:32 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ben ik ook niet helemaal met je eens. Viergever bouwt echt enorm goed op, vaker de inschuivende man op het middenveld dan wie dan ook. Vind hem dat beter doen dan Riedewald. Die het niet slecht deed ofzo.

Van der Hoorn en Veltman zijn niet te vergelijken. Ik zie graag een echte mandekker achterin en een die opbouwt en dat hebben we nu.
Je kan Mike opstellen tegen een statische grote spits tegen een kleine snelle en handige spits komt hij echt te kort.Veltman en Dijks zijn op dit moment de beste verdedigers daarna Mike.Viergever en Riedewald waarvan ik Riedewald het meeste talent heeft.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - woensdag 04 mei 2016 - 11:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 mei 2016 - 01:14 schreef Loetje het volgende:

[..]

Niet genoeg? Slechts 18 verliespunten. Je bent echt nog meer dronken dan Enough man.
Uuuuh.....nee!!
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - woensdag 04 mei 2016 - 11:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 mei 2016 - 01:14 schreef Loetje het volgende:

[..]

Niet genoeg? Slechts 18 verliespunten. Je bent echt nog meer dronken dan Enough man.
Nouuu eeeeeehhhh, ken gewoonn nie
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - woensdag 04 mei 2016 - 11:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 mei 2016 - 01:14 schreef Loetje het volgende:

[..]

Niet genoeg? Slechts 18 verliespunten. Je bent echt nog meer dronken dan Enough man.
Nee hoor, onmogelijk!
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - woensdag 04 mei 2016 - 11:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 mei 2016 - 01:14 schreef Loetje het volgende:

[..]

Niet genoeg? Slechts 18 verliespunten. Je bent echt nog meer dronken dan Enough man.
Pfffff da kan toch helemaal nie man!!
Loetje
 Loetje - woensdag 04 mei 2016 - 11:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 mei 2016 - 11:05 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Ken nooit!!
Jawel!
Loetje
 Loetje - woensdag 04 mei 2016 - 11:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 mei 2016 - 11:07 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Uuuuh.....nee!!
Uhhm ja!!
Loetje
 Loetje - woensdag 04 mei 2016 - 11:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 mei 2016 - 11:08 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Nouuu eeeeeehhhh, ken gewoonn nie
Het is mogelijk! Echt wel!
Loetje
 Loetje - woensdag 04 mei 2016 - 11:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 mei 2016 - 11:09 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Pfffff da kan toch helemaal nie man!!
Jawelll!
Loetje
 Loetje - woensdag 04 mei 2016 - 11:17   quote  deeplink  
Ja zeker wel!!
Loetje
 Loetje - woensdag 04 mei 2016 - 11:17   quote  deeplink  
Wel godverdomme!
ZerauS
 ZerauS - woensdag 04 mei 2016 - 11:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 mei 2016 - 00:11 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

84 punten halen is opzich goed dat klopt maar niet goed genoeg.

Mijn redenatie is als je de grootste begroting hebt, vervolgens heb je niet je team als sterkate samen gesteld(een mening, kan je mee eens zijn of niet). Als je dan vervolgens wel bovenaan staat dan heb je beter gedaan dan diegene die als sterkste is benoemd.

Maar ik denk dat veel van jullie mij redenatie krom vinden of heel dom of slap gelul.

Wat doet dat er toe.
Zondag zijn wij kampioen!!!!!
84 punten is denk ik ieder jaar genoeg voor de titel. Volgens mij had pisvee dit jaar een grotere begroting en op papier een sterkere selectie dus dan hebben we het toch niet slecht gedaan .
Loetje
 Loetje - woensdag 04 mei 2016 - 11:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 mei 2016 - 11:43 schreef ZerauS het volgende:

[..]

84 punten is denk ik ieder jaar genoeg voor de titel. Volgens mij had pisvee dit jaar een grotere begroting en op papier een sterkere selectie dus dan hebben we het toch niet slecht gedaan .
Je kunt onmogelijk onterecht kampioen worden na 34 wedstrijden! Dat is echt volstrekt onmogelijk! Iedereen die anders beweert lult in mijn optiek ook uit zijn broek.

Neemt niet weg dat we het nog moeten afmaken.
ZerauS
 ZerauS - woensdag 04 mei 2016 - 13:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 mei 2016 - 11:56 schreef Loetje het volgende:

[..]

Je kunt onmogelijk onterecht kampioen worden na 34 wedstrijden! Dat is echt volstrekt onmogelijk! Iedereen die anders beweert lult in mijn optiek ook uit zijn broek.

Neemt niet weg dat we het nog moeten afmaken.
Ben het volledig met je eens. Uiteraard telt zondag alleen de winst. Denk trouwens dat we op punten ook kampioen worden. Ik geloof echt dat Pec een puntje pakt zondag.
Loetje
 Loetje - woensdag 04 mei 2016 - 14:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 mei 2016 - 13:44 schreef ZerauS het volgende:

[..]

Ben het volledig met je eens. Uiteraard telt zondag alleen de winst. Denk trouwens dat we op punten ook kampioen worden. Ik geloof echt dat Pec een puntje pakt zondag.
Nooit denken bij pisvee. Dan gebeurd het niet. Wij gaan het lastiger krijgen dan wie dan ook denkt. En hoop zo dat we hem pakken. Ik denk dat het zondag zeker 80 minuten bloedstollend gaan zijn.
enough
 enough - woensdag 04 mei 2016 - 15:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 mei 2016 - 01:14 schreef Loetje het volgende:

[..]

Niet genoeg? Slechts 18 verliespunten. Je bent echt nog meer dronken dan Enough man.
Wat is daar gvd nou weer mis mee Zeikerd!!

PPPPFFFF
FFFFPPPP

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 04 mei 2016 door enough --
enough
 enough - woensdag 04 mei 2016 - 15:38   quote  deeplink  
;-0)..;-)
ZerauS
 ZerauS - woensdag 04 mei 2016 - 15:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 mei 2016 - 14:33 schreef Loetje het volgende:

[..]

Nooit denken bij pisvee. Dan gebeurd het niet. Wij gaan het lastiger krijgen dan wie dan ook denkt. En hoop zo dat we hem pakken. Ik denk dat het zondag zeker 80 minuten bloedstollend gaan zijn.
We moeten ook van onze eigen krachten uitgaan en de wedstrijd zondag winnen. Natuurlijk zal de Graafschap het niet kado geven maar ik geloof ook in eigen belang en dan geloof ik niet dat ze er vol op gaan klappen.
Loetje
 Loetje - woensdag 04 mei 2016 - 16:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 mei 2016 - 15:30 schreef enough het volgende:

[..]

Wat is daar gvd nou weer mis mee Zeikerd!!

PPPPFFFF
FFFFPPPP
Lees een keer!! Dronken galbak dat je bent! Dan zie je dat ik zeg dat er niks mis mee is maar PA dat zegt.

Tegenwoordig om 12 uur al aan de harddrugs?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 04 mei 2016 door Loetje --
Loetje
 Loetje - woensdag 04 mei 2016 - 16:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 mei 2016 - 15:47 schreef ZerauS het volgende:

[..]

We moeten ook van onze eigen krachten uitgaan en de wedstrijd zondag winnen. Natuurlijk zal de Graafschap het niet kado geven maar ik geloof ook in eigen belang en dan geloof ik niet dat ze er vol op gaan klappen.
Ik hoop, net als iedereen dat het goed komt en we titel 34 mogen vieren.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3162
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: De Graafschap - Ajax (zondag 08 mei 2016, 14:30);









0.0151898