BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Definitief: Peter Bosz is de nieuwe trainer van Ajax!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - donderdag 26 mei 2016 - 08:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 mei 2016 - 22:18 schreef Eide het volgende:

[..]

Dat is de realiteit van een topclub. Daar wordt altijd de titel geëist. Dat wil niet zeggen dat 2e worden per definitie falen is, maar dan moet er wel sprake zijn van uitzonderlijke omstandigheden.
Overmars heeft het heel simpel gemaakt bij zijn aanstellen. Doelstelling is kampioen eens in de 3 jaar. Nu twee jaar niet, dus nu is het echt moeten geworden..
Eide
 Eide - donderdag 26 mei 2016 - 11:11   quote  deeplink  
Los daarvan: De doelstelling van Ajax is altijd kampioen worden, ongeacht hoelang je al dan niet al kampioen bent geweest. Elke trainer die voor Ajax kiest weet dat er prijzen verwacht worden. Als een trainer dat een onwenselijke of onrealistische verwachting vindt moet je de topclubs mijden.

Bosz is naar eigen zeggen ambitieus. Daar hoort eerzucht bij.
3sterren
 3sterren - donderdag 26 mei 2016 - 15:36   quote  deeplink  
Tete blijft precies waar hij is bazoer ook dat zijn jongens die weten wat ze willen en dat is gewoon belangrijk worden bij ajax zich ontwikkelen tot een volwassen speler en dan gaan! En eigenlijk geldt voor el ghazi hetzelfde daar zit een verstandige kop op waar ontwikkeling het belangrijkste is!

Zou vd hoorn wegdoen in de speelstijl van bosz is hij te langzaam, serero niet goed genoeg, schone prima 12e man maar zal niet nog een jaar zo een rol willen vertolken, viergever geen commentaar beperkt, van rhijn niet nog een jaar bank!

Ik wil ziyech maar ik verwacht een vako(vitesse) of zoiets , wil janssen maar zal vast wel iemand anders worden waar we niets van hebben gehoord! Zo gaat het bij ajax
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 26 mei 2016 - 15:45   quote  deeplink  
Het zal die Zahavi wel worden
Onze Ajax
 Onze Ajax - donderdag 26 mei 2016 - 16:01   quote  deeplink  
Ajax zal eerst hele goede aankopen moeten doen om door te stromen, daar vooral Europees.

Mijn gevoel zegt dat Ajax Europees gezien in het volgende seizoen het weer erg moeilijk gaat krijgen als er geen goede aankopen gedaan worden.
Weer niet de eerste wedstrijd winnen in de kwartfinale van de CL, daar dit wel het minste zou moeten zijn voor Ajax, ieder jaar weer.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - donderdag 26 mei 2016 - 16:01   quote  deeplink  
De F-Side van Ajax, een fanatieke supportersgroepering, heeft eens te meer laten blijken dat het zich totaal niet kan vinden in de aanstelling van Peter Bosz. In een statement op de eigen website klinkt de kreet \'Nee tegen Peter B.\'.

Toen de geruchten rond de mogelijke komst van Bosz naar Amsterdam twee weken geleden concreet werden, beet de F-Side al van zich af. Nu klinken er opnieuw harde woorden uit het Amsterdamse. \'Wij zeggen nee tegen Peter B., uiteraard om zijn voorliefde voor de aartsrivaal, maar ook omdat het een nietszeggende naam is, met een nietszeggende (trainers)carrière. Een trainer zonder Ajax-achtergrond en met zo een dubieus verleden heeft weinig krediet bij ons\', valt er te lezen.

\'Maar eigenlijk kunnen we het de beste man niet eens kwalijk nemen. Na een mislukt avontuur in Israël en weinig succes bij andere teams probeert hij het bij de mooiste club van Nederland. Nee, het is de directie van Ajax die wederom de fanatieke achterban in de maling neemt.\'

\'Dezelfde directie die besloot het klassieke logo niet te herinvoeren. Dezelfde directie die eenzijdig besloot tot 2018 geen uitsupporters meer naar de Klassieker mee te nemen. Dezelfde directie die sfeeracties op voorhand afkeurt en het toelaat dat trainingen niet meer openbaar zijn. Hoe lang gaat deze ongein nog duren?\', eindigt het statement.
bron, ajaxprimeur

Eigenlijk is het ongelofelijk dat de F-Side zo bekropen reageert.

Het 010 argument, is geen argument. Immers heeft Cruijff 010 kampioen gemaakt en Bosz 010 bijna failliet. Waar is het bewijs dat diegene die voor de ander is niet zou presteren?

Niet zeggende trainer? Agh is dat belangrijk? Guardiola is toch ook gewoon voor de groep gezet? De boer had voordat hij begon ook toch niet op het hoogste niveau gewerkt, als trainer.

En al die andere dingen hebben niks met Bosz te maken en uitsupporters heeft met de burgemeester te maken en niet met de club.

Ik wist het wel dat het halve gare waren.

Een argument is om tegen Bosz te zijn, is dat hij niet goed ligt bij de scheidsrechters en dat hij vaak als een debiel langs de lijn staat en zich ergert aan de scheids.
Maar nee, zulke argumenten voeren ze niet op!
Bobby1972
 Bobby1972 - donderdag 26 mei 2016 - 16:06   quote  deeplink  
Je kunt het Bosz niet verwijten dat hij is aangenomen. Daar is de leiding voor verantwoordelijk, dus zullen zij de gene zijn die je op het matje moet roepen.

Persoonlijk zie ik Overmars en van der Sar graag vertrekken bij Ajax. Van mij mogen de supporters wel eens wat meer van zich laten horen. Maar richt je pijlen dan wel op de juiste mensen.
Bobby1972
 Bobby1972 - donderdag 26 mei 2016 - 16:10   quote  deeplink  
Je zult zien dat het aankoopbeleid opnieuw de boel gaat vertragen. En dat de kans groot is dat er niet voldoende kwaliteit is om de poulefase van de CL te kunnen halen.

We moeten eerst verkopen en dan gaan we pas inkopen. Daarmee loop je opnieuw de kans dat je selectie niet voldoende is in het begin van het seizoen. Terwijl dat nu juist het belangrijkste is van alles.

Het is zo voorspelbaar geworden bij Ajax. Daarom hou ik mijn hart vast wat er straks staat voor niveau t.a.v. de selectie.

Als dat opnieuw te weinig is hoop ik echt een keer dat de leiding ververst wordt!!
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - donderdag 26 mei 2016 - 16:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 mei 2016 - 16:10 schreef Bobby1972 het volgende:
Je zult zien dat het aankoopbeleid opnieuw de boel gaat vertragen. En dat de kans groot is dat er niet voldoende kwaliteit is om de poulefase van de CL te kunnen halen.

We moeten eerst verkopen en dan gaan we pas inkopen. Daarmee loop je opnieuw de kans dat je selectie niet voldoende is in het begin van het seizoen. Terwijl dat nu juist het belangrijkste is van alles.

Het is zo voorspelbaar geworden bij Ajax. Daarom hou ik mijn hart vast wat er straks staat voor niveau t.a.v. de selectie.

Als dat opnieuw te weinig is hoop ik echt een keer dat de leiding ververst wordt!!
Waar haal jij je informatie vandaan dat er niet voldoende kwaliteit is om CL te halen?

Welke spelers zou jij passeren?, als dit basis is? Cilissen, Tete, Veltman, Riedewald, Dijks, Gudelj, Bazoer, Klaassen, Younnes, Millik en El Ghazi?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 26 mei 2016 door Positieve Arrogantie --
remco k
 remco k - donderdag 26 mei 2016 - 16:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 mei 2016 - 16:01 schreef Onze Ajax het volgende:
Ajax zal eerst hele goede aankopen moeten doen om door te stromen, daar vooral Europees.

Mijn gevoel zegt dat Ajax Europees gezien in het volgende seizoen het weer erg moeilijk gaat krijgen als er geen goede aankopen gedaan worden.
Weer niet de eerste wedstrijd winnen in de kwartfinale van de CL, daar dit wel het minste zou moeten zijn voor Ajax, ieder jaar weer.
Kwartfinale CL?? Ieder jaar weer?? En dat zou dan het minste moeten zijn?

Kerel we mogen blij zijn als Ajax dat uberhaubt nog een x presteert..
sebas1
 sebas1 - donderdag 26 mei 2016 - 16:29   quote  deeplink  
Wat een verademing zal het worden onder Bosz, na jaren(te)lang dat saai/risicoloos voetbal.
remco k
 remco k - donderdag 26 mei 2016 - 16:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 mei 2016 - 16:06 schreef Bobby1972 het volgende:
Je kunt het Bosz niet verwijten dat hij is aangenomen. Daar is de leiding voor verantwoordelijk, dus zullen zij de gene zijn die je op het matje moet roepen.

Persoonlijk zie ik Overmars en van der Sar graag vertrekken bij Ajax. Van mij mogen de supporters wel eens wat meer van zich laten horen. Maar richt je pijlen dan wel op de juiste mensen.
Omdat Bosz is aangesteld.

Juist een hele goede snelle handelswijze van deze heren. Daar verdienen ze geen commentaar op, maar een heel groot compliment..
remco k
 remco k - donderdag 26 mei 2016 - 16:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 mei 2016 - 16:10 schreef Bobby1972 het volgende:
Je zult zien dat het aankoopbeleid opnieuw de boel gaat vertragen. En dat de kans groot is dat er niet voldoende kwaliteit is om de poulefase van de CL te kunnen halen.

We moeten eerst verkopen en dan gaan we pas inkopen. Daarmee loop je opnieuw de kans dat je selectie niet voldoende is in het begin van het seizoen. Terwijl dat nu juist het belangrijkste is van alles.

Het is zo voorspelbaar geworden bij Ajax. Daarom hou ik mijn hart vast wat er straks staat voor niveau t.a.v. de selectie.

Als dat opnieuw te weinig is hoop ik echt een keer dat de leiding ververst wordt!!
Jij bent nog veel voorspelbaarder dan Ajax....

Maar noem eens de namen dan die niet Ajax waardig zijn van de huidige basis spelers..
Bobby1972
 Bobby1972 - donderdag 26 mei 2016 - 16:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 mei 2016 - 16:16 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Waar haal jij je informatie vandaan dat er niet voldoende kwaliteit is om CL te halen?

Welke spelers zou jij passeren?, als dit basis is? Cilissen, Tete, Veltman, Riedewald, Dijks, Gudelj, Bazoer, Klaassen, Younnes, Millik en El Ghazi?
Ik ga het omdraaien: denk jij dat er straks voldoende kwaliteit zal staan om de CL poulefase te gaan halen?
Bobby1972
 Bobby1972 - donderdag 26 mei 2016 - 16:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 mei 2016 - 16:30 schreef remco k het volgende:

[..]

Jij bent nog veel voorspelbaarder dan Ajax....

Maar noem eens de namen dan die niet Ajax waardig zijn van de huidige basis spelers..
Ik heb het niet over een speler specifiek. Ik maak me juist zorgen om de selectie in zijn geheel. En of dit straks voldoende kwaliteit heeft om de Poulefase van de CL te kunnen halen. En dat we rond december nog steeds mee doen voor het kampioenschap.
remco k
 remco k - donderdag 26 mei 2016 - 16:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 mei 2016 - 16:31 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

Ik ga het omdraaien: denk jij dat er straks voldoende kwaliteit zal staan om de CL poulefase te gaan halen?
Ik denk het wel ja. Of er voor de trainer voldoende tijd is om de ploeg op zo\'n korte termijn te laten voetballen naar zijn idee en of dat dan ook genoeg is om de voorrondes door te komen, ik heb geen idee...

Maar ieder jaar weer staat er gewoon een goede selectie, zo ook afgelopen jaar..

Maar ik geef zoals altijd wel antwoord op de gestelde vraag, waar jij dat echt altijd nalaat..

Jij roept alweer voordat je geslagen wordt..

Het is als Nederlandse ploeg steeds lastiger om je daarvoor te plaatsen..
remco k
 remco k - donderdag 26 mei 2016 - 16:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 mei 2016 - 16:34 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

Ik heb het niet over een speler specifiek. Ik maak me juist zorgen om de selectie in zijn geheel. En of dit straks voldoende kwaliteit heeft om de Poulefase van de CL te kunnen halen. En dat we rond december nog steeds mee doen voor het kampioenschap.
Weer gelul in de ruimte.. Het gaat juist specifiek om spelers die vertrekken, en het gaat dus om namen die de selectie minder goed maken en beter maken.

We doen al 100 jaar in december gewoon nog mee om de titel. We hebben hem zelfs weleens gewonnen terwijl er 14 punten achterstand waren..En we hebben hem ook vaak zat verloren terwijl we 10 punten voor stonden..

Het halen van de poulefase heeft helemaal niets met kwaliteit te maken, maar met de tijd die men heeft in de voorbereiding..

Iedere ploeg begint met twijfels aan een seizoen..
Bobby1972
 Bobby1972 - donderdag 26 mei 2016 - 16:37   quote  deeplink  
Je kunt pas oordelen wat er straks staat in het begin van het seizoen. Maar dat is alles bepalend voor het verloop van het seizoen. Juist de houding en werkwijze van de leiding is het geen waar ik niet van overtuigd ben.
remco k
 remco k - donderdag 26 mei 2016 - 16:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 mei 2016 - 16:37 schreef Bobby1972 het volgende:
Je kunt pas oordelen wat er straks staat in het begin van het seizoen. Maar dat is alles bepalend voor het verloop van het seizoen. Juist de houding en werkwijze van de leiding is het geen waar ik niet van overtuigd ben.
Nee hoor, gewoon zwaar gelul wat je nu roept..

Jij vond namelijk de selectie afgelopen jaar bij lange na niet goed genoeg. En toch bleek die selectie wel degelijk goed genoeg om heel lang mee te doen voor de titel..

Je kan pas oordelen als de prijzen verdeeld zijn..

Want zelfs een Barca heeft een maand heel slecht gepresteerd en daar gewoon de CL titel weggegooid, hebben ze dan te weinig kwaliteit??

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 26 mei 2016 door remco k --
Bobby1972
 Bobby1972 - donderdag 26 mei 2016 - 16:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 mei 2016 - 16:36 schreef remco k het volgende:

[..]

Weer gelul in de ruimte.. Het gaat juist specifiek om spelers die vertrekken, en het gaat dus om namen die de selectie minder goed maken en beter maken.

We doen al 100 jaar in december gewoon nog mee om de titel. We hebben hem zelfs weleens gewonnen terwijl er 14 punten achterstand waren..En we hebben hem ook vaak zat verloren terwijl we 10 punten voor stonden..

Het halen van de poulefase heeft helemaal niets met kwaliteit te maken, maar met de tijd die men heeft in de voorbereiding..

Dit is net zoveel gelul in de ruimte omdat jij het ook bewust vaag houdt.

Ik heb niks tegen Bosz, geef die man gewoon een kans. Maar de leiding van Ajax heeft het zelf in de hand wat er straks staat. En wanneer dat onvoldoende is kun je niet zeggen dat dit niet aan de leiding ligt.

En dat je van een nieuwe trainer niet direct kunt afrekenen op een team dat niet is ingespeeld. Bij Ajax hoor je nu eenmaal direct te presteren. En mag je van de leiding verwachten dat er voldoende kwaliteit staat om een goede kans te maken om de poulefase te bereiken.

Wanneer Ajax straks geen Poulefase van de CL haalt en geen kampioen wordt zie ik dat mede als falen van de leiding.

Ik wil geen excuses steeds, ik wil prestaties zien.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 26 mei 2016 door Bobby1972 --
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - donderdag 26 mei 2016 - 17:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 mei 2016 - 16:31 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

Ik ga het omdraaien: denk jij dat er straks voldoende kwaliteit zal staan om de CL poulefase te gaan halen?
Dat ligt aan of de trainer de spelers fit en in vorm krijgt.

Als iedereen fit en in vorm is dan is deze selectie sterk genoeg.

Ook moet je kijken wie we loten. Is de tegenstander sterk in aanvallen of juist ook in aanvallend voetbal. Dan is de kans er dat je het niet haalt, omdat soms de betere niet wint.

Overigens waarom moet ik antwoord geven op een vraag die ik stelde aan jou?
Waarom geef jij geen antwoord op de vraag die ik stelde.
Welke spelers zorgen er voor dat het team in zijn geheel niet sterk genoeg is?

Dus wie is de zwarte schaap volgens jou?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 26 mei 2016 door Positieve Arrogantie --
Oceanu
 Oceanu - donderdag 26 mei 2016 - 17:34   quote  deeplink  
Nee tegen Peter B.

Ze hebben groot gelijk. Iedere keer die Peter Beense gaat echt vervelen.

Nu serieus. Prima keuzewat mij betreft. Heeft zijn ploegen altijd al heel snel heel behoorlijk laten spelen. En vaak met hetzelfde probleem als bij Ajax nog weleens voorkomt, dat de selectie er ieder seizoen flink anders uitzag.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - donderdag 26 mei 2016 - 17:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 mei 2016 - 17:34 schreef Oceanu het volgende:
Nee tegen Peter B.

Ze hebben groot gelijk. Iedere keer die Peter Beense gaat echt vervelen.

Nu serieus. Prima keuzewat mij betreft. Heeft zijn ploegen altijd al heel snel heel behoorlijk laten spelen. En vaak met hetzelfde probleem als bij Ajax nog weleens voorkomt, dat de selectie er ieder seizoen flink anders uitzag.
Basis veranderd waarschijnlijk op 1 plek. Millik, daar acht ik de kans het grootst op dat hij vertrekt. Verder is Cillissen een kandidaat om te vertrekken, heeft hij ooit zelf gezegd.

De rest heeft aangegeven niet te willen vertrekken.
remco k
 remco k - donderdag 26 mei 2016 - 17:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 mei 2016 - 16:43 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

Dit is net zoveel gelul in de ruimte omdat jij het ook bewust vaag houdt.

Ik heb niks tegen Bosz, geef die man gewoon een kans. Maar de leiding van Ajax heeft het zelf in de hand wat er straks staat. En wanneer dat onvoldoende is kun je niet zeggen dat dit niet aan de leiding ligt.

En dat je van een nieuwe trainer niet direct kunt afrekenen op een team dat niet is ingespeeld. Bij Ajax hoor je nu eenmaal direct te presteren. En mag je van de leiding verwachten dat er voldoende kwaliteit staat om een goede kans te maken om de poulefase te bereiken.

Wanneer Ajax straks geen Poulefase van de CL haalt en geen kampioen wordt zie ik dat mede als falen van de leiding.

Ik wil geen excuses steeds, ik wil prestaties zien.
Ik hou het helemaal niet vaag, ik stel keiharde eisen aan komend seizoen.. En als je eens wat vaker zou lezen, had je dat ook geweten....

En er zijn uberhaubt nergens excuses voor gezocht.. Ik vraag me echt oprecht af of jij je club uberhaubt weleens volgt..

Bij Ajax moet je presteren, nergens staat dat dit direct moet, en ook van de Boer en andere trainers is het geaccepteerd dat ze niet door de voorronde CL heen kwamen.

Maar afgelopen seizoen had je dezelfde kritiek, eigenlijk al vanaf de dag dat je hier post.. En nooit heb jij je ongelijk toegegeven, zelfs niet nu blijkt dat er afgelopen seizoen gewoon een heel goede selectie stond..
remco k
 remco k - donderdag 26 mei 2016 - 17:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 mei 2016 - 17:38 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Basis veranderd waarschijnlijk op 1 plek. Millik, daar acht ik de kans het grootst op dat hij vertrekt. Verder is Cillissen een kandidaat om te vertrekken, heeft hij ooit zelf gezegd.

De rest heeft aangegeven niet te willen vertrekken.
Cilissen heeft juist gezegd niet te hoeven vertrekken. Eerder jongens als Klaassen of Bazoer en Veltman.
riveco
 riveco - donderdag 26 mei 2016 - 17:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 mei 2016 - 16:43 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

Dit is net zoveel gelul in de ruimte omdat jij het ook bewust vaag houdt.

Ik heb niks tegen Bosz, geef die man gewoon een kans. Maar de leiding van Ajax heeft het zelf in de hand wat er straks staat. En wanneer dat onvoldoende is kun je niet zeggen dat dit niet aan de leiding ligt.

En dat je van een nieuwe trainer niet direct kunt afrekenen op een team dat niet is ingespeeld. Bij Ajax hoor je nu eenmaal direct te presteren. En mag je van de leiding verwachten dat er voldoende kwaliteit staat om een goede kans te maken om de poulefase te bereiken.

Wanneer Ajax straks geen Poulefase van de CL haalt en geen kampioen wordt zie ik dat mede als falen van de leiding.

Ik wil geen excuses steeds, ik wil prestaties zien.
Lees je zelf wel wat je schrijft? Je hebt het dus over een goede KANS om de poulefase te halen. We weten al bij voorbaat dat als ze het dus niet halen jij gaat zeggen \"mijn angst was terecht \" Jij, ik en de rest moeten gewoon afwachten wat er allemaal gaat gebeuren, en het is nog nooit zo ge weest dat we bijv geen rechtsback hadden of spits of wat dan ook. Van te voren gaan huilen heeft dus totaal geen zin.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 26 mei 2016 - 17:57   quote  deeplink  
Zijn PA en Bobby 1 en dezelfde persoon? Wat kunnen die gasten een onzin schrijven zonder ook maar letterlijk 1 zin die inhoud bevat waarop je zou willen reageren!
Bobby1972
 Bobby1972 - donderdag 26 mei 2016 - 18:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 mei 2016 - 17:24 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Dat ligt aan of de trainer de spelers fit en in vorm krijgt.

Als iedereen fit en in vorm is dan is deze selectie sterk genoeg.

Ook moet je kijken wie we loten. Is de tegenstander sterk in aanvallen of juist ook in aanvallend voetbal. Dan is de kans er dat je het niet haalt, omdat soms de betere niet wint.

Overigens waarom moet ik antwoord geven op een vraag die ik stelde aan jou?
Waarom geef jij geen antwoord op de vraag die ik stelde.
Welke spelers zorgen er voor dat het team in zijn geheel niet sterk genoeg is?

Dus wie is de zwarte schaap volgens jou?
Omdat er steeds dingen in mijn mond worden gelegd, die ik niet eens gezegd heb.

Het gaat niet om 1 speler specifiek ( heb ik reeds gezegd)

Mijn grootste zorg is dat er straks spelers verkocht worden en er opnieuw veel minder kwaliteit voor terug komt. En je daarmee het voor supporters opnieuw onmogelijk maakt om de poulefase van de Cl te halen. En een aantrekkelijker speelwijze kunt presenteren aan de supporters.

Er is genoeg kwaliteit als iedereen blijft en er versterkingen in de breedte bijkomen. Alleen dat is een situatie die niet zeer waarschijnlijk is. En dat blijf je opnieuw achter de feiten lopen.
Bobby1972
 Bobby1972 - donderdag 26 mei 2016 - 18:17   quote  deeplink  
Je kunt toch niet als Ajax tevreden zijn met steeds 2e worden en geen CL Poulefase halen? Waar kijken we dan naar.......

Los van de prestaties, kijken we al een paar jaar naar onaantrekkelijk spelend Ajax.

Je moet toch op basis van de feiten die je ziet aanpassingen gaan aandragen om het anders te gaan doen.

Zolang Ajax door haar beleid structureel te weinig kwaliteit op het veld brengt, is de kans op een herhaling van de laatste 2 jaren groot.

Dat is toch geen beleid voeren?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 26 mei 2016 door Bobby1972 --
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 26 mei 2016 - 18:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 mei 2016 - 17:57 schreef Ajax Warrior het volgende:
Zijn PA en Bobby 1 en dezelfde persoon? Wat kunnen die gasten een onzin schrijven zonder ook maar letterlijk 1 zin die inhoud bevat waarop je zou willen reageren!
Daarom reageer ik ook niet....
Loetje
 Loetje - donderdag 26 mei 2016 - 18:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 mei 2016 - 19:50 schreef remco k het volgende:

[..]

doelstelling zal wel weer helder zijn toch. 1 kampioenschap in de drie jaar was het vooraf, dat betekend een keiharde eis voor het kampioenschap nu..

Daarnaast ook gewoon overwinteren in de EL, want ik verwacht van Bosz niet ineens dat hij zich wel gaat plaatsen voor de CL d.m.v. de voorronde. Dat zou ook niet eerlijk zijn..

Ik verwacht niet dat Ajax Bazoer en Klaassen zal verkopen. 1 van beiden zal blijven..
Je bent nu 2 jaar op rij geen kampioen en een 3e keer zal de druk enorm laten toenemen en dan kan het echt ontploffen. Zo simpel is het wel. Ik vind echt dat deze selectie nog wat extra nodig heeft. De basis staat, nu de rest nog. En met de basis bedoel ik dat je een aantal goede spelers hebt. Maar je hebt ook meerdere opties nodig.

Al gaat 1 van de 2 weg, dat zijn spelers waar je wel een goede vervanger voor moet halen.
Loetje
 Loetje - donderdag 26 mei 2016 - 18:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 mei 2016 - 15:45 schreef Nenam_tiL het volgende:
Het zal die Zahavi wel worden
Wat een uitstekende spits is maar ook weer niet iemand bij wie je de bal kwijt kunt.
Loetje
 Loetje - donderdag 26 mei 2016 - 18:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 mei 2016 - 16:30 schreef remco k het volgende:

[..]

Jij bent nog veel voorspelbaarder dan Ajax....

Maar noem eens de namen dan die niet Ajax waardig zijn van de huidige basis spelers..
Dat hangt er zoals ik al zeg maar geheel vanaf wat jou doelstelling is. Wil je serieus gaan meespelen in bijvoorbeeld een Europa League denk ik dat er meer nodig is. De potentie om kampioen te worden in NL is er, maar jij weet ook dat wanneer spelers eenmaal die potentie waar maken ze weg zijn. Dus wat spelers die er al staan en een individuele teamspeler (je snapt me denk ik wel) heb je wel nodig.
Loetje
 Loetje - donderdag 26 mei 2016 - 18:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 mei 2016 - 17:57 schreef Ajax Warrior het volgende:
Zijn PA en Bobby 1 en dezelfde persoon? Wat kunnen die gasten een onzin schrijven zonder ook maar letterlijk 1 zin die inhoud bevat waarop je zou willen reageren!
Daar kun je er nog 2 aan toevoegen hoor.
riveco
 riveco - donderdag 26 mei 2016 - 18:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 mei 2016 - 18:17 schreef Bobby1972 het volgende:
Je kunt toch niet als Ajax tevreden zijn met steeds 2e worden en geen CL Poulefase halen? Waar kijken we dan naar.......

Los van de prestaties, kijken we al een paar jaar naar onaantrekkelijk spelend Ajax.

Je moet toch op basis van de feiten die je ziet aanpassingen gaan aandragen om het anders te gaan doen.

Zolang Ajax door haar beleid structureel te weinig kwaliteit op het veld brengt, is de kans op een herhaling van de laatste 2 jaren groot.

Dat is toch geen beleid voeren?
Hmmmm ja je kan niet ALTIJD 2e worden, maar volgens mijn hebben we 4 keer de schaal gehaald de laatste 6 jaar dus ALTIJD 2e? En als de laatste wedstrijd niet toevallig slecht was gespeeld dan waren we niet ALTIJD 2e.Pfffffff Zuchttttttt En heb je dat stukje wel gelezen wat Remco schreef over Barca? of steek je je kop daarvoor in het zand?
Loetje
 Loetje - donderdag 26 mei 2016 - 19:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 mei 2016 - 18:29 schreef riveco het volgende:

[..]

Hmmmm ja je kan niet ALTIJD 2e worden, maar volgens mijn hebben we 4 keer de schaal gehaald de laatste 6 jaar dus ALTIJD 2e? En als de laatste wedstrijd niet toevallig slecht was gespeeld dan waren we niet ALTIJD 2e.Pfffffff Zuchttttttt En heb je dat stukje wel gelezen wat Remco schreef over Barca? of steek je je kop daarvoor in het zand?
Deze gozer steekt net als zijn tweelingbroer altijd zijn kop in het zand.
Bobby1972
 Bobby1972 - donderdag 26 mei 2016 - 20:09   quote  deeplink  
Ajax heeft in de laatste 2 jaar teveel wedstrijden laten zien dat het niet om aan te gluren was. Dat kun je niet met Barcelona vergelijken die een korte periode minder goed speelt door vermoeidheid.

De wisselvalligheid van Ajax is een structureel voorkomen. Ook al zijn de resultaten in het laatste seizoen in de competitie prima geweest. We werden niet verwend met mooi voetbal.

Ik ben van mening dat de leiding van Ajax ervoor moet zorgen dat de kwaliteit van de selectie hetzelfde blijft of beter en dat er tevens een aantrekkelijker speelwijze wordt getoond.
remco k
 remco k - donderdag 26 mei 2016 - 20:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 mei 2016 - 18:10 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

Omdat er steeds dingen in mijn mond worden gelegd, die ik niet eens gezegd heb.

Het gaat niet om 1 speler specifiek ( heb ik reeds gezegd)

Mijn grootste zorg is dat er straks spelers verkocht worden en er opnieuw veel minder kwaliteit voor terug komt. En je daarmee het voor supporters opnieuw onmogelijk maakt om de poulefase van de Cl te halen. En een aantrekkelijker speelwijze kunt presenteren aan de supporters.

Er is genoeg kwaliteit als iedereen blijft en er versterkingen in de breedte bijkomen. Alleen dat is een situatie die niet zeer waarschijnlijk is. En dat blijf je opnieuw achter de feiten lopen.
Helemaa niemand legt jou worden in je mond. Je reageert gewoon nooit op de vraag die je gesteld wordt.
remco k
 remco k - donderdag 26 mei 2016 - 20:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 mei 2016 - 20:09 schreef Bobby1972 het volgende:
Ajax heeft in de laatste 2 jaar teveel wedstrijden laten zien dat het niet om aan te gluren was. Dat kun je niet met Barcelona vergelijken die een korte periode minder goed speelt door vermoeidheid.

De wisselvalligheid van Ajax is een structureel voorkomen. Ook al zijn de resultaten in het laatste seizoen in de competitie prima geweest. We werden niet verwend met mooi voetbal.

Ik ben van mening dat de leiding van Ajax ervoor moet zorgen dat de kwaliteit van de selectie hetzelfde blijft of beter en dat er tevens een aantrekkelijker speelwijze wordt getoond.
Niks met vermoeidheid te maken bij barca. En Ajax speelt helemaal niet slecht.

Jij schijnt maar niet te kunnen snappen dat er een heel groot verschil zit tussen slecht spelen. En saai spelen maar wel goed zijn.

Je kan simpelweg niet zovee punten halen als je altijd slecht speelt.
Loetje
 Loetje - donderdag 26 mei 2016 - 20:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 mei 2016 - 20:09 schreef Bobby1972 het volgende:
Ajax heeft in de laatste 2 jaar teveel wedstrijden laten zien dat het niet om aan te gluren was. Dat kun je niet met Barcelona vergelijken die een korte periode minder goed speelt door vermoeidheid.

De wisselvalligheid van Ajax is een structureel voorkomen. Ook al zijn de resultaten in het laatste seizoen in de competitie prima geweest. We werden niet verwend met mooi voetbal.

Ik ben van mening dat de leiding van Ajax ervoor moet zorgen dat de kwaliteit van de selectie hetzelfde blijft of beter en dat er tevens een aantrekkelijker speelwijze wordt getoond.
Wanneer ga jij beseffen dat 1 post met dezelfde onzin voldoende is?
enough
 enough - donderdag 26 mei 2016 - 22:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 mei 2016 - 18:24 schreef Loetje het volgende:

[..]

Daar kun je er nog 2 aan toevoegen hoor.
Hahahah ja ome loetje weet alles Beter;-)
Aanvallender en hopelijk meer goals met Bosz..ook meer goals tegen is zijn verhaal
Loetje
 Loetje - donderdag 26 mei 2016 - 22:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 mei 2016 - 22:07 schreef enough het volgende:

[..]

Hahahah ja ome loetje weet alles Beter;-)
Aanvallender en hopelijk meer goals met Bosz..ook meer goals tegen is zijn verhaal
Integendeel ouwe. Hoor graag als ik ongelijk heb.

En heel veel tegengoals.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 27 mei 2016 - 00:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 mei 2016 - 20:39 schreef remco k het volgende:

[..]

Niks met vermoeidheid te maken bij barca. En Ajax speelt helemaal niet slecht.

Jij schijnt maar niet te kunnen snappen dat er een heel groot verschil zit tussen slecht spelen. En saai spelen maar wel goed zijn.

Je kan simpelweg niet zovee punten halen als je altijd slecht speelt.
Je kan slecht spelen door iets fout te doen of slecht spelen door saai te spelen. als je tenminste vind dat saai spelen slecht is en dat is een mening. Ik denk dat hij vind dat saai spelen slecht vind en jij vindt dat blijkbaar niet.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 27 mei 2016 - 00:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 mei 2016 - 17:57 schreef Ajax Warrior het volgende:
Zijn PA en Bobby 1 en dezelfde persoon? Wat kunnen die gasten een onzin schrijven zonder ook maar letterlijk 1 zin die inhoud bevat waarop je zou willen reageren!
Nee, zo ben ik niet. Ik beantwoord de vragen wel (tenminste dat probeer ik) en ben niet kinderachtig om dezelfde vraag omgekeerd te stellen en vervolgens niet meer te beantwoorden.
of niet toe te willen geven dat je fout zit en over totaal iets anders gaat praten.

zo ben ik niet.

wellicht wel net zo irritant als hij
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 27 mei 2016 - 00:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 mei 2016 - 20:43 schreef Loetje het volgende:

[..]

Wanneer ga jij beseffen dat 1 post met dezelfde onzin voldoende is?
waarom stel je hem een vraag? hij beantwoord hem toch niet?
Loetje
 Loetje - vrijdag 27 mei 2016 - 01:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 mei 2016 - 00:46 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

waarom stel je hem een vraag? hij beantwoord hem toch niet?
Maar dat doe jij net zo goed niet gappie
Eide
 Eide - vrijdag 27 mei 2016 - 05:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 mei 2016 - 16:29 schreef remco k het volgende:

[..]

Juist een hele goede snelle handelswijze van deze heren. Daar verdienen ze geen commentaar op, maar een heel groot compliment..
Eens, je hoeft natuurlijk niet blij te zijn met de aanstelling van Bosz maar er is snel en doortastend gehandeld na het vertrek van FdB. Dat is uitstekend. Goed voor de club, de huidige spelersgroep en voor eventuele onderhandelingen met nieuwe spelers.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 27 mei 2016 door Eide --
Onze Ajax
 Onze Ajax - vrijdag 27 mei 2016 - 07:12   quote  deeplink  
Ook ik ben het ermee eens dat het probleem niet bij Peter Bosz ligt, maar bij de hele directie en de RvC bij Ajax. Iedereen praat daar langs elkaar heen.
Eide
 Eide - vrijdag 27 mei 2016 - 08:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 mei 2016 - 07:12 schreef Onze Ajax het volgende:
Ook ik ben het ermee eens dat het probleem niet bij Peter Bosz ligt, maar bij de hele directie en de RvC bij Ajax. Iedereen praat daar langs elkaar heen.
Ik denk dat men bij de RvC en directie helemaal niet langs elkaar heen praat. Volgens mij heeft men het juist nu voor elkaar dat iedereen op dezelfde lijn zit.

Wat mij wel heeft verbaasd is de invloed van de RvC op de dagelijkse gang van zaken, en dan met name het transferbeleid. Die eis van het RvC dat er niets mocht komen voordat er spelers weg gingen heeft mij echt verbaasd. Een RvC controleert de directie, maar behoord volgens mij geen invloed te hebben op de besluitvorming van die directie.

Maar dat is de invulling en interactie tussen die twee organen. Ik heb absoluut niet het idee dat die langs elkaar heen praten. Daar zit volgens mij ook geen frictie zoals die op de werkvloer wel bestond.
remco k
 remco k - vrijdag 27 mei 2016 - 08:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 mei 2016 - 00:39 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Je kan slecht spelen door iets fout te doen of slecht spelen door saai te spelen. als je tenminste vind dat saai spelen slecht is en dat is een mening. Ik denk dat hij vind dat saai spelen slecht vind en jij vindt dat blijkbaar niet.
Nee. Saai is een mening. Goed of slecht uiteindelijk niet.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3163
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Definitief: Peter Bosz is de nieuwe trainer van Ajax!









0.0087239