BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Definitief: Peter Bosz is de nieuwe trainer van Ajax!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - vrijdag 27 mei 2016 - 08:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 mei 2016 - 07:12 schreef Onze Ajax het volgende:
Ook ik ben het ermee eens dat het probleem niet bij Peter Bosz ligt, maar bij de hele directie en de RvC bij Ajax. Iedereen praat daar langs elkaar heen.
En leg dan eens uit wat er langs elkaar heen is gegaan. En wat daardoor nu verkeerd is gegaan.
Eide
 Eide - vrijdag 27 mei 2016 - 09:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 mei 2016 - 08:13 schreef remco k het volgende:

[..]

Nee. Saai is een mening. Goed of slecht uiteindelijk niet.
Deels.

Het enige dat echt objectief meetbaar is, is resultaat. Al het overige is, in meer of mindere mate, een subjectief oordeel. Het verwachtingspatroon speelt hier ook een hele grote rol in.
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 27 mei 2016 - 11:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 mei 2016 - 09:19 schreef Eide het volgende:

[..]

Deels.

Het enige dat echt objectief meetbaar is, is resultaat. Al het overige is, in meer of mindere mate, een subjectief oordeel. Het verwachtingspatroon speelt hier ook een hele grote rol in.
Mooi verwoord Ajax moet altijd voor beide gaan vooral in Nederland. Daarbuiten mag het een stuk lelijker. Frank heeft resultaten gehaald maar blijf er bij dat het te lelijk, saai was.
Niet des Ajax qua spel helaas. Hopelijk kunnen we weer wat dominanter worden komende jaren.
remco k
 remco k - vrijdag 27 mei 2016 - 11:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 mei 2016 - 09:19 schreef Eide het volgende:

[..]

Deels.

Het enige dat echt objectief meetbaar is, is resultaat. Al het overige is, in meer of mindere mate, een subjectief oordeel. Het verwachtingspatroon speelt hier ook een hele grote rol in.
Zeker.. Maar het is over een heel seizoen onmogelijk goed resultaat te behalen en alleen maar slecht te voetballen..
remco k
 remco k - vrijdag 27 mei 2016 - 11:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 mei 2016 - 11:36 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Mooi verwoord Ajax moet altijd voor beide gaan vooral in Nederland. Daarbuiten mag het een stuk lelijker. Frank heeft resultaten gehaald maar blijf er bij dat het te lelijk, saai was.
Niet des Ajax qua spel helaas. Hopelijk kunnen we weer wat dominanter worden komende jaren.
Helemaal eens.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 27 mei 2016 - 12:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 mei 2016 - 11:42 schreef remco k het volgende:

[..]

Zeker.. Maar het is over een heel seizoen onmogelijk goed resultaat te behalen en alleen maar slecht te voetballen..
Het is wat je verwachtingspatroon is, waar je je lat legt.

Slecht voetballen kan je op meerdere manieren uitleggen. Slecht voetballen vanwege resultaat of slecht voetballen qua vermaak.

Het is echt wel mogelijk om slecht te voetballen en toch goede resultaten te behalen.

Zie de teams van Mourinho. Afbraak voetbal, als je dat slecht voetballen vind. Dan kan het wel degelijk.

Italianen hebben er ook veel mee gewonnen, maar als je verwacht dat je team de bovenliggende partij en dominant moet zijn, dan is het slecht dat ze dat vervolgens niet doen.
Loetje
 Loetje - vrijdag 27 mei 2016 - 12:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 mei 2016 - 12:00 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Het is wat je verwachtingspatroon is, waar je je lat legt.

Slecht voetballen kan je op meerdere manieren uitleggen. Slecht voetballen vanwege resultaat of slecht voetballen qua vermaak.

Het is echt wel mogelijk om slecht te voetballen en toch goede resultaten te behalen.

Zie de teams van Mourinho. Afbraak voetbal, als je dat slecht voetballen vind. Dan kan het wel degelijk.

Italianen hebben er ook veel mee gewonnen, maar als je verwacht dat je team de bovenliggende partij en dominant moet zijn, dan is het slecht dat ze dat vervolgens niet doen.
Je moet realistisch spelen PA! In de Eredivisie moet Ajax gewoon dominant zijn en in de topwedstrijden vooral slim. Europees moet het vele malen zakelijker en dat moet iedereen gaan beseffen dat je dat daar nodig hebt. Aanvallend voetbal levert daar niks op. Wij zijn en worden geen Bayern en Barca. Europees maakt me dat afbraakvoetbal geen moer uit. En wat je zegt, daar hebben vele resultaat mee geboekt daar.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 27 mei 2016 - 12:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 mei 2016 - 12:05 schreef Loetje het volgende:

[..]

Je moet realistisch spelen PA! In de Eredivisie moet Ajax gewoon dominant zijn en in de topwedstrijden vooral slim. Europees moet het vele malen zakelijker en dat moet iedereen gaan beseffen dat je dat daar nodig hebt. Aanvallend voetbal levert daar niks op. Wij zijn en worden geen Bayern en Barca. Europees maakt me dat afbraakvoetbal geen moer uit. En wat je zegt, daar hebben vele resultaat mee geboekt daar.
Ben ik niet mee eens! Je speelt of zakelijk of aanvallend, in beide competities.
Er is geen enkele team die europees anders speelt dan in zijn eigen competitie en dat aflegt met goed resultaat.

Wie zegt dat aanvallend voetbal niks oplevert?
Dat bayern en Barca niet in de finale staan, dat kan gebeuren.
Overigens waarom zou ik Ajax met hun moeten vergelijken, zowel met realistisch als met aanvallend voetbal is de kans klein dat je resultaat boekt. Dat is ook niet belangrijk tegen hun. Belangrijker zijn de andere, de veel kleinere tegenstanders die echt niet lastigere zijn dan Feyenoord uit of PSV uit.

Je moet europees niet anders gaan benaderen dan andere wedstrijden.

Je moet spelen waar je kracht ligt en je niet afstemmen aan je tegenstander.
Volgens mij was dat ooit het gedachtengoed van Ajax.
Als je het Ajax gezicht terug wil hebben dan moet je juist Europees aanvallend voetbal gaan spelen en niet zo schijterig zijn.

Gewoon er vol gaan!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 27 mei 2016 door Positieve Arrogantie --
Loetje
 Loetje - vrijdag 27 mei 2016 - 13:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 mei 2016 - 12:25 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Ben ik niet mee eens! Je speelt of zakelijk of aanvallend, in beide competities.
Er is geen enkele team die europees anders speelt dan in zijn eigen competitie en dat aflegt met goed resultaat.

Wie zegt dat aanvallend voetbal niks oplevert?
Dat bayern en Barca niet in de finale staan, dat kan gebeuren.
Overigens waarom zou ik Ajax met hun moeten vergelijken, zowel met realistisch als met aanvallend voetbal is de kans klein dat je resultaat boekt. Dat is ook niet belangrijk tegen hun. Belangrijker zijn de andere, de veel kleinere tegenstanders die echt niet lastigere zijn dan Feyenoord uit of PSV uit.

Je moet europees niet anders gaan benaderen dan andere wedstrijden.

Je moet spelen waar je kracht ligt en je niet afstemmen aan je tegenstander.
Volgens mij was dat ooit het gedachtengoed van Ajax.
Als je het Ajax gezicht terug wil hebben dan moet je juist Europees aanvallend voetbal gaan spelen en niet zo schijterig zijn.

Gewoon er vol gaan!
Ik ben alweer gestopt met lezen in je eerste alinea. Die vloekt al als de neten met je voorgaande post.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 27 mei 2016 - 13:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 mei 2016 - 13:28 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik ben alweer gestopt met lezen in je eerste alinea. Die vloekt al als de neten met je voorgaande post.
Wij verschillen van mening hoe je europees moet benaderen.

Mijn voorgaande post van mij ging over andere dingen en voornamelijk in het algemeen en niet over Ajax specifiek.
Voornamelijk wanneer iets slecht vind en wanneer iets goed is en dat meningen zijn.
En dat saai voetbal een mening is, want slecht voetbal is voor de 1 helemaal geen saai voetbal en voor de ander juist wel.
Nogmaals dat ligt eraan waar je de grens/lat legt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 27 mei 2016 door Positieve Arrogantie --
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 27 mei 2016 - 14:50   quote  deeplink  
Doelstelling is niet dat Ajax ieder jaar kampioen word. Maar dat Ajax ieder jaar (structureel) deelneemt aan de CL hoofdtoernooi.

Om die doelstelling te halen zijn meerdere opties voor.
1. kampioen worden
2. EL of CL winnen.
3. kwalificatie ronde(s) door komen.
4. veel europees punten halen, waardoor nummer 2 zich direct plaatst en 3 moet kwalificeren.

Als je voor 2 gaat dan ga je ook gelijk voor 4.
Positie van Ajax is sterk genoeg in Nederland, om zich bij de beste 2 van nederland te plaatsen, zonder dat zich focust op de competitie.

Dus is de focus niet dat je kampioen word maar dat je ieder jaar aan het hoofdtoernooi deelneemt.

Als dat vervolgens structureel is en je positie word niet ondermijnt dan kun je je doelstelling verder verhogen.
Volgende doelstelling is ieder jaar overwinteren in de CL.
En zo groei je naar het uiteindelijk doel, namelijk de CL winnen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 27 mei 2016 door Positieve Arrogantie --
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 27 mei 2016 - 15:05   quote  deeplink  
Als je dus kwalificeert voor het hoofdtoernooi, dan is je seizoen geslaagd. Als je kwalificeert door de kwalificatie ronde te komen dan geld dat voor het vorige seizoen.
Daarna moet je naar je volgende doel werken en dat is je opnieuw kwalificeren.
Dat doe je door CL of EL winnen of bij de beste 2 in Nederland te staan.
Dus als je kwalificeert en dan is je doel voor het half jaar 3de worden in CL en bij de beste 2 van Nederland te staan met zo groot mogelijke gat naar de nummer 3.
Stanley
 Stanley - vrijdag 27 mei 2016 - 15:23   quote  deeplink  
Gegroet heren, ben bijna niet meer op het forum te vinden maar vind het leuk om af en toe
de oude namen van het forum te volgen...

Persoonlijk denk ik dat we een periode van veel te veel behoudendheid hebben gehad. Zowel zakelijk als op het veld. Door zwakte van de concurrentie heeft het desondanks geresulteerd in meerdere kampioenschappen.

Het dynamische en spectaculaire ajaxvoetbal heb ik maar zelden mogen aanschouwen onder FdB.

Peter Bosz lijkt mij ondanks zijn feyenooit verleden een trainer die voor aanvallend voetbal staat en met een paar gerichte aankopen nog weleens voor sensationeel voetbal kan zorgen...

Ik zou heel graag zien dat we de knip voor Zyech trekken. Ben overtuigd dat een middenveld

Zyech----Bazoer----Klaasen

Echt CL waardig is.

Nog een extra spits erbij, een goede welteverstaan en we kunnen weer prachtig ajaxvoetbal verwachten...

Oja, Koeman en Cruijff hebben ook een verleden bij feijenooit dus laten we hem beoordelen op zijn kwaliteiten als trainer....

Ik wens iedereen tot slot een mooi voetbaljaar toe 😉
Loetje
 Loetje - vrijdag 27 mei 2016 - 18:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 mei 2016 - 14:50 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
Doelstelling is niet dat Ajax ieder jaar kampioen word. Maar dat Ajax ieder jaar (structureel) deelneemt aan de CL hoofdtoernooi.

Om die doelstelling te halen zijn meerdere opties voor.
1. kampioen worden
2. EL of CL winnen.
3. kwalificatie ronde(s) door komen.
4. veel europees punten halen, waardoor nummer 2 zich direct plaatst en 3 moet kwalificeren.

Als je voor 2 gaat dan ga je ook gelijk voor 4.
Positie van Ajax is sterk genoeg in Nederland, om zich bij de beste 2 van nederland te plaatsen, zonder dat zich focust op de competitie.

Dus is de focus niet dat je kampioen word maar dat je ieder jaar aan het hoofdtoernooi deelneemt.

Als dat vervolgens structureel is en je positie word niet ondermijnt dan kun je je doelstelling verder verhogen.
Volgende doelstelling is ieder jaar overwinteren in de CL.
En zo groei je naar het uiteindelijk doel, namelijk de CL winnen.
Wat een ontzettende onzin. Voor die punten heb je al je Nederlandse clubs nodig hoor. 2 en 4 hebben werkelijk niets met elkaar te maken. Bovendien is een CL zege nooit een doelstelling en zou de EL nog mogelijk kunnen zijn, met zeer realistisch voetbal. En het nodige geluk hebben. Zonder geluk vaart niemand wel.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 27 mei 2016 door Loetje --
Pavlov14
 Pavlov14 - vrijdag 27 mei 2016 - 19:01   quote  deeplink  
Mensen, ik kan al jullie reacties niet lezen, dat kost me teveel tijd.
Zonder twijfel zijn er voor- en tegenstanders.

Ikzelf heb eerder geschreven dat ik content zou zijn met een eventuele benoeming van Peter Bosz. Welnu, ik ben op mijn wenken bediend.

Dat Peter Bosz (onder andere) een Feyenoord-verleden heeft doet me niks. Ik kijk met name naar zijn benadering van \"het spelletje\", de wil om dominant te zijn op de helft van de tegenstander. Er zullen best wel argumenten zijn om sceptisch te zijn, maar laten we op z\'n minst met z\'n allen Peter Bosz een eerlijke kans geven.

Ik heb een tijdje terug geschreven dat ik veel vertrouwen in hem heb.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 27 mei 2016 door Pavlov14 --
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 27 mei 2016 - 19:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 mei 2016 - 19:01 schreef Pavlov14 het volgende:
Mensen, ik kan al jullie reacties niet lezen, dat kost me teveel tijd.
Zonder twijfel zijn er voor- en tegenstanders.

Ikzelf heb eerder geschreven dat ik content zou zijn met een eventuele benoeming van Peter Bosz. Welnu, ik ben op mijn wenken bediend.

Dat Peter Bosz (onder andere) een Feyenoord-verleden heeft doet me niks. Ik kijk met name naar zijn benadering van \\\"het spelletje\\\", de wil om dominant te zijn op de helft van de tegenstander. Er zullen best wel argumenten zijn om sceptisch te zijn, maar laten we op z\\\'n minst met z\\\'n allen Peter Bosz een eerlijke kans geven.

Ik heb een tijdje terug geschreven dat ik veel vertrouwen in hem heb.
We gaan het meemaken. De Boer was het voetbal slecht resultaat goed. Nu hopen dat hij wel goede resultaten aan goed voetbal kan koppelen.
Pavlov14
 Pavlov14 - vrijdag 27 mei 2016 - 19:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 mei 2016 - 19:10 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

We gaan het meemaken. De Boer was het voetbal slecht resultaat goed. Nu hopen dat hij wel goede resultaten aan goed voetbal kan koppelen.
Ik hoop het met je mee, Hummel. Toegegeven: het resultaat onder Frank de Boer was, zeker de eerste vier jaar, puik met evenveel kampioenschappen en het zojuist afgesloten seizoen was qua behaalde punten (kampioenwaardig) uitstekend. Maar het oog wil ook wat! Dat oeverloze tikkie-terug en tikkie-breed, vervolgens vice versa... Het was niet om aan te zien, het was oersaai en absoluut niet Ajax-waardig. En Frank de Boer was tevreden over het percentage balbezit.

Nogmaals ik heb heel veel vertrouwen in de benadering (en hopelijk ook de uitvoering) van Peter Bosz.
hjf
 hjf - vrijdag 27 mei 2016 - 21:29   quote  deeplink  
Peter Bosz kan in de ED het voetbal spelen, dat wij graag zien en ook nog goede resultaten halen. In de CL worden er andere kwaliteiten gevraagd. Ik hoop met heel mijn hart, dat hij dat inziet en niet net zoals destijds CO Adriaanse tegen Celtic in de fuik liep.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 27 mei 2016 - 21:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 mei 2016 - 15:23 schreef Stanley het volgende:
Gegroet heren, ben bijna niet meer op het forum te vinden maar vind het leuk om af en toe
de oude namen van het forum te volgen...

Persoonlijk denk ik dat we een periode van veel te veel behoudendheid hebben gehad. Zowel zakelijk als op het veld. Door zwakte van de concurrentie heeft het desondanks geresulteerd in meerdere kampioenschappen.

Het dynamische en spectaculaire ajaxvoetbal heb ik maar zelden mogen aanschouwen onder FdB.

Peter Bosz lijkt mij ondanks zijn feyenooit verleden een trainer die voor aanvallend voetbal staat en met een paar gerichte aankopen nog weleens voor sensationeel voetbal kan zorgen...

Ik zou heel graag zien dat we de knip voor Zyech trekken. Ben overtuigd dat een middenveld

Zyech----Bazoer----Klaasen

Echt CL waardig is.

Nog een extra spits erbij, een goede welteverstaan en we kunnen weer prachtig ajaxvoetbal verwachten...

Oja, Koeman en Cruijff hebben ook een verleden bij feijenooit dus laten we hem beoordelen op zijn kwaliteiten als trainer....

Ik wens iedereen tot slot een mooi voetbaljaar toe 😉
Je zit hier veels te weinig .....
remco k
 remco k - vrijdag 27 mei 2016 - 22:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 mei 2016 - 12:00 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Het is wat je verwachtingspatroon is, waar je je lat legt.

Slecht voetballen kan je op meerdere manieren uitleggen. Slecht voetballen vanwege resultaat of slecht voetballen qua vermaak.

Het is echt wel mogelijk om slecht te voetballen en toch goede resultaten te behalen.

Zie de teams van Mourinho. Afbraak voetbal, als je dat slecht voetballen vind. Dan kan het wel degelijk.

Italianen hebben er ook veel mee gewonnen, maar als je verwacht dat je team de bovenliggende partij en dominant moet zijn, dan is het slecht dat ze dat vervolgens niet doen.
Slecht voetballen qua vermaak kan in mijn optiek niet, dat is namelijk de mening van iemand.. En dat is op basis van je smaak..

Mourinho speelt zeker geen slecht voetbal, het is alleen dood en dood saai..
remco k
 remco k - vrijdag 27 mei 2016 - 22:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 mei 2016 - 12:25 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Ben ik niet mee eens! Je speelt of zakelijk of aanvallend, in beide competities.
Er is geen enkele team die europees anders speelt dan in zijn eigen competitie en dat aflegt met goed resultaat.

Wie zegt dat aanvallend voetbal niks oplevert?
Dat bayern en Barca niet in de finale staan, dat kan gebeuren.
Overigens waarom zou ik Ajax met hun moeten vergelijken, zowel met realistisch als met aanvallend voetbal is de kans klein dat je resultaat boekt. Dat is ook niet belangrijk tegen hun. Belangrijker zijn de andere, de veel kleinere tegenstanders die echt niet lastigere zijn dan Feyenoord uit of PSV uit.

Je moet europees niet anders gaan benaderen dan andere wedstrijden.

Je moet spelen waar je kracht ligt en je niet afstemmen aan je tegenstander.
Volgens mij was dat ooit het gedachtengoed van Ajax.
Als je het Ajax gezicht terug wil hebben dan moet je juist Europees aanvallend voetbal gaan spelen en niet zo schijterig zijn.

Gewoon er vol gaan!
Dat is grote onzin wat je nu zeg. Zie de beide finalisten van de CL finale dit jaar..

Die doen niet anders dan het elftal aanpassen aan de tegenstander. De ene wedstrijd dominant aanvallend voetbal, de andere wedstrijd loerend op de counter vanuit een strakke organisatie..
remco k
 remco k - vrijdag 27 mei 2016 - 22:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 mei 2016 - 15:23 schreef Stanley het volgende:
Gegroet heren, ben bijna niet meer op het forum te vinden maar vind het leuk om af en toe
de oude namen van het forum te volgen...

Persoonlijk denk ik dat we een periode van veel te veel behoudendheid hebben gehad. Zowel zakelijk als op het veld. Door zwakte van de concurrentie heeft het desondanks geresulteerd in meerdere kampioenschappen.

Het dynamische en spectaculaire ajaxvoetbal heb ik maar zelden mogen aanschouwen onder FdB.

Peter Bosz lijkt mij ondanks zijn feyenooit verleden een trainer die voor aanvallend voetbal staat en met een paar gerichte aankopen nog weleens voor sensationeel voetbal kan zorgen...

Ik zou heel graag zien dat we de knip voor Zyech trekken. Ben overtuigd dat een middenveld

Zyech----Bazoer----Klaasen

Echt CL waardig is.

Nog een extra spits erbij, een goede welteverstaan en we kunnen weer prachtig ajaxvoetbal verwachten...

Oja, Koeman en Cruijff hebben ook een verleden bij feijenooit dus laten we hem beoordelen op zijn kwaliteiten als trainer....

Ik wens iedereen tot slot een mooi voetbaljaar toe 😉
Tijd dat je weer eens wat meer gaat posten..
remco k
 remco k - vrijdag 27 mei 2016 - 22:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 mei 2016 - 21:29 schreef hjf het volgende:
Peter Bosz kan in de ED het voetbal spelen, dat wij graag zien en ook nog goede resultaten halen. In de CL worden er andere kwaliteiten gevraagd. Ik hoop met heel mijn hart, dat hij dat inziet en niet net zoals destijds CO Adriaanse tegen Celtic in de fuik liep.
Zoals Ajax in iedere wedstrijd de afgelopen 10 jaar in Europa zon beetje..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 28 mei 2016 - 01:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 mei 2016 - 15:23 schreef Stanley het volgende:
Gegroet heren, ben bijna niet meer op het forum te vinden maar vind het leuk om af en toe
de oude namen van het forum te volgen...

Persoonlijk denk ik dat we een periode van veel te veel behoudendheid hebben gehad. Zowel zakelijk als op het veld. Door zwakte van de concurrentie heeft het desondanks geresulteerd in meerdere kampioenschappen.

Het dynamische en spectaculaire ajaxvoetbal heb ik maar zelden mogen aanschouwen onder FdB.

Peter Bosz lijkt mij ondanks zijn feyenooit verleden een trainer die voor aanvallend voetbal staat en met een paar gerichte aankopen nog weleens voor sensationeel voetbal kan zorgen...

Ik zou heel graag zien dat we de knip voor Zyech trekken. Ben overtuigd dat een middenveld

Zyech----Bazoer----Klaasen

Echt CL waardig is.

Nog een extra spits erbij, een goede welteverstaan en we kunnen weer prachtig ajaxvoetbal verwachten...

Oja, Koeman en Cruijff hebben ook een verleden bij feijenooit dus laten we hem beoordelen op zijn kwaliteiten als trainer....

Ik wens iedereen tot slot een mooi voetbaljaar toe 😉
Helemaal eens met je Stanley, zo was het...en ik hoop ook....
Jaccio
 Jaccio - zaterdag 28 mei 2016 - 09:01   quote  deeplink  
Las dat PSV en Feyenoord contact hebben met Mbark Boussoufa. Is dat niet exact de speler met ervaring die je nodig hebt in je team? Ipv de vd Vaartjes die duidelijk over hun top zijn. Wij grijpen structureel naast dit soort spelers. PSV doet dit wel altijd slim
Loetje
 Loetje - zaterdag 28 mei 2016 - 13:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 mei 2016 - 09:01 schreef Jaccio het volgende:
Las dat PSV en Feyenoord contact hebben met Mbark Boussoufa. Is dat niet exact de speler met ervaring die je nodig hebt in je team? Ipv de vd Vaartjes die duidelijk over hun top zijn. Wij grijpen structureel naast dit soort spelers. PSV doet dit wel altijd slim
Vorig jaar juichte ik zijn komst ook zeker toe, half jaar geleden nog. Echter komt hij bij AA Gent totaal niet aan de bak dus dan ben je helaas aardig op je retour.
Pavlov14
 Pavlov14 - zaterdag 28 mei 2016 - 15:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 mei 2016 - 15:23 schreef Stanley het volgende:
Gegroet heren, ben bijna niet meer op het forum te vinden maar vind het leuk om af en toe
de oude namen van het forum te volgen...

Persoonlijk denk ik dat we een periode van veel te veel behoudendheid hebben gehad. Zowel zakelijk als op het veld. Door zwakte van de concurrentie heeft het desondanks geresulteerd in meerdere kampioenschappen.

Het dynamische en spectaculaire ajaxvoetbal heb ik maar zelden mogen aanschouwen onder FdB.

Peter Bosz lijkt mij ondanks zijn feyenooit verleden een trainer die voor aanvallend voetbal staat en met een paar gerichte aankopen nog weleens voor sensationeel voetbal kan zorgen...

Ik zou heel graag zien dat we de knip voor Zyech trekken. Ben overtuigd dat een middenveld

Zyech----Bazoer----Klaasen

Echt CL waardig is.

Nog een extra spits erbij, een goede welteverstaan en we kunnen weer prachtig ajaxvoetbal verwachten...

Oja, Koeman en Cruijff hebben ook een verleden bij feijenooit dus laten we hem beoordelen op zijn kwaliteiten als trainer....

Ik wens iedereen tot slot een mooi voetbaljaar toe 😉
Mooi man. Voortaan dan maar weer wat vaker posten op het forum?

In grote lijnen ben ik het wel met je eens. Maar wat te doen met Gudelj? Ik vond hem het afgelopen seizoen bij vlagen één van de betere Ajacieden. En wat wanneer Sinkgraven ineens gaat vlammen? Hij zal het voetballen toch niet verleerd zijn? Teveel \"klasse\" op de bank is ook niet goed, want dan krijg je ontevreden spelers die wellicht problemen gaan maken...
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 28 mei 2016 - 15:21   quote  deeplink  
Ik vraag me af...als je die Ziyech binnen haalt (wat van mij niet hoeft, liever niet zelfs) hoelang ben je die knakker kwijt voor de Afrika Cup ??
Pavlov14
 Pavlov14 - zaterdag 28 mei 2016 - 15:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 mei 2016 - 15:21 schreef Nenam_tiL het volgende:
Ik vraag me af...als je die Ziyech binnen haalt (wat van mij niet hoeft, liever niet zelfs) hoelang ben je die knakker kwijt voor de Afrika Cup ??
Ik heb daar eerlijk gezegd niet bij stilgestaan, maar dat is zeker wel een punt. Overigens vermoed ik dat Ziyech naar het buitenland gaat of voor PSV kiest.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 28 mei 2016 - 15:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 mei 2016 - 15:28 schreef Pavlov14 het volgende:

[..]

Ik heb daar eerlijk gezegd niet bij stilgestaan, maar dat is zeker wel een punt. Overigens vermoed ik dat Ziyech naar het buitenland gaat of voor PSV kiest.
Laat hem maar lekker naar het buitenland gaan....Oekraïne lijkt me wel wat voor hem
Pavlov14
 Pavlov14 - zaterdag 28 mei 2016 - 15:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 mei 2016 - 15:35 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Laat hem maar lekker naar het buitenland gaan....Oekraïne lijkt me wel wat voor hem
Dat zal ook wel gebeuren (dat buitenland). Oekraïne... haha. Het zal wel Italië, Spanje, Duitsland of Engeland worden. Of PSV dus. Een week of twee, drie geleden heb ik Gerbrands horen zeggen dat PSV diep in de buidel wil tasten voor Ziyech en voor Vincent Janssen.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 28 mei 2016 - 15:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 mei 2016 - 15:39 schreef Pavlov14 het volgende:

[..]

Dat zal ook wel gebeuren (dat buitenland). Oekraïne... haha. Het zal wel Italië, Spanje, Duitsland of Engeland worden. Of PSV dus. Een week of twee, drie geleden heb ik Gerbrands horen zeggen dat PSV diep in de buidel wil tasten voor Ziyech en voor Vincent Janssen.
Ik vind het best hoor....word gezellig daar bij Psv op de bank
Pavlov14
 Pavlov14 - zaterdag 28 mei 2016 - 15:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 mei 2016 - 15:44 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ik vind het best hoor....word gezellig daar bij Psv op de bank
Tja, ook bij PSV mogen er maar 11 tegelijk spelen... Vroeg of laat kruipt het ongenoegen naar buiten.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 28 mei 2016 - 16:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 mei 2016 - 15:52 schreef Pavlov14 het volgende:

[..]

Tja, ook bij PSV mogen er maar 11 tegelijk spelen... Vroeg of laat kruipt het ongenoegen naar buiten.
Die Jansen wordt gehypet en die Ziyech hoef ik niet
Pavlov14
 Pavlov14 - zaterdag 28 mei 2016 - 16:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 mei 2016 - 16:16 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Die Jansen wordt gehypet en die Ziyech hoef ik niet
Ik ben dat gedeeltelijk met je eens. Ziyech vind ik een fantastische voetballer die zelfs nog veel beter kan. Vincent Janssen schijnt er gisteren (tegen Ierland) niks van gebakken te hebben. Ik heb het gisteren niet gezien want ik had (en heb) behoorlijk last van een jetlag. Hij komt er wel, maar is er nog lang niet. Ziyech wel, maar die komt niet naar Ajax, verwacht ik.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 28 mei 2016 - 16:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 mei 2016 - 16:21 schreef Pavlov14 het volgende:

[..]

Ik ben dat gedeeltelijk met je eens. Ziyech vind ik een fantastische voetballer die zelfs nog veel beter kan. Vincent Janssen schijnt er gisteren (tegen Ierland) niks van gebakken te hebben. Ik heb het gisteren niet gezien want ik had (en heb) behoorlijk last van een jetlag. Hij komt er wel, maar is er nog lang niet. Ziyech wel, maar die komt niet naar Ajax, verwacht ik.
Hoop van niet.... en Jansen heb ik gisteren (de eerste helft, daarna heb ik het uitgezet) niet gezien
Pavlov14
 Pavlov14 - zaterdag 28 mei 2016 - 16:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 mei 2016 - 16:23 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Hoop van niet.... en Jansen heb ik gisteren (de eerste helft, daarna heb ik het uitgezet) niet gezien
We wachten samen maar af.

Ik moet nu nog even wat doen (gras maaien) voordat hier de bui losbarst. Het wordt aardig donker, dus het zal zo wel gaan regenen.

Vond het leuk om even met je te babbelen. Prettige dag verder, Peet.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 28 mei 2016 - 16:30   quote  deeplink  
jij ook..
Loetje
 Loetje - zaterdag 28 mei 2016 - 16:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 mei 2016 - 15:21 schreef Nenam_tiL het volgende:
Ik vraag me af...als je die Ziyech binnen haalt (wat van mij niet hoeft, liever niet zelfs) hoelang ben je die knakker kwijt voor de Afrika Cup ??
Als hij de finale zou halen een wedstrijd of 3 na de winterstop.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 28 mei 2016 - 21:50   quote  deeplink  
Peter Bosz is de Danny Blind 2.0.....heb er nu al de tyfus in
Loetje
 Loetje - zaterdag 28 mei 2016 - 22:08   quote  deeplink  
Dat niet want Bosz heeft wel een filosofie. Echter is het gewoon een moeilijke vent. Niks voor ons.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 28 mei 2016 - 22:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 mei 2016 - 22:08 schreef Loetje het volgende:
Dat niet want Bosz heeft wel een filosofie. Echter is het gewoon een moeilijke vent. Niks voor ons.
Jee een filosofie....die heeft elk weldenkend mens....rot op met die Bosz
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 28 mei 2016 - 22:40   quote  deeplink  
Bosz helpt Ajax naar de klote......fuck Bosz
Loetje
 Loetje - zaterdag 28 mei 2016 - 22:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 mei 2016 - 22:34 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Jee een filosofie....die heeft elk weldenkend mens....rot op met die Bosz
Whahaha je bent net zo sceptisch als ik man....
Loetje
 Loetje - zaterdag 28 mei 2016 - 22:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 mei 2016 - 22:40 schreef Nenam_tiL het volgende:
Bosz helpt Ajax naar de klote......fuck Bosz
Heb ik al gezegd. Dit gaat een hoop teringzooi opleveren.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 28 mei 2016 - 23:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 mei 2016 - 22:45 schreef Loetje het volgende:

[..]

Heb ik al gezegd. Dit gaat een hoop teringzooi opleveren.
Ik ken jou heel goed en op het forum geef ik vrijwel nooit mijn mening......maar mijn mening ken jij wel en zover liggen wij niet uit elkaar...net als Warrior die kent ook mijn mening.
De reden dat ik mijn mening niet geef.....bij mij is het zwart of wit....ik heb geen grijs gebied.....ik kan prima met Eide en of Remco overweg maar er zitten hier gasten dat ik denk ......pffff laat maar.

Maar goed............ Bosz ik heb er geen vertrouwen in en ik ben er absoluut niet blij mee
remco k
 remco k - zondag 29 mei 2016 - 12:05   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 mei 2016 - 22:40 schreef Nenam_tiL het volgende:
Bosz helpt Ajax naar de klote......fuck Bosz
Ajax is al naar de kloten.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 29 mei 2016 - 12:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 mei 2016 - 12:05 schreef remco k het volgende:

[..]

Ajax is al naar de kloten.
Nee dat is Twente bijvoorbeeld.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 29 mei 2016 - 12:21   quote  deeplink  
Blij met Bosz!
Loetje
 Loetje - zondag 29 mei 2016 - 12:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 mei 2016 - 12:05 schreef remco k het volgende:

[..]

Ajax is al naar de kloten.
En dat zal enkel erger worden. En denk dat het einde van het jaar Ajax weer dezelfde kolerezooi is als een jaar of 7 geleden.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5978
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Definitief: Peter Bosz is de nieuwe trainer van Ajax!









0.0093750