BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Brad Jones topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
ar
 ar - donderdag 04 mei 2017 - 18:49   quote  deeplink  
Precies..
Stofhappen.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 04 mei 2017 - 18:51   quote  deeplink  
Geile gilfhuntert..
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 04 mei 2017 - 18:51   quote  deeplink  
Patricia Paay.
Necrofilie bestaat.
ar
 ar - donderdag 04 mei 2017 - 18:52   quote  deeplink  
Nouuuu.... als het niet anders is, wil ik paay best wel doen.
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 04 mei 2017 - 18:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 mei 2017 - 18:52 schreef ar het volgende:
Nouuuu.... als het niet anders is, wil ik paay best wel doen.
D'r kut is net zo oud als die van Erica Terpstra.
Maar goed, een fotootje dan voor Geile en ar.

Erica%20Terpstra%20219992.jpg
ar
 ar - donderdag 04 mei 2017 - 18:58   quote  deeplink  
Hahahaha.. meer wat voor jou Sphenkert
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 04 mei 2017 - 19:00   quote  deeplink  
Nee, necrofilie gaat mijn deur voorbij.
Gelukkig is Erica al in het zwart. Lekker voor de sfeer.
van geil
 van geil - donderdag 04 mei 2017 - 20:09   quote  deeplink  
Pleuni Touw.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 04 mei 2017 - 20:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 mei 2017 - 18:52 schreef ar het volgende:
Nouuuu.... als het niet anders is, wil ik paay best wel doen.
Het is niet anders..
ar
 ar - donderdag 04 mei 2017 - 20:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 mei 2017 - 20:12 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Het is niet anders..
Dan moet het maar.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 04 mei 2017 - 21:15   quote  deeplink  
Geneer je vooral niet he..
VVout
 VVout - donderdag 04 mei 2017 - 22:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 mei 2017 - 18:57 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

D'r kut is net zo oud als die van Erica Terpstra.
Maar goed, een fotootje dan voor Geile en ar.

[ afbeelding ]
Kan ze daar ook bovenop gaan zitten, een multifunctionele hoed laat maar zeggen.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 17 mei 2017 - 12:05   quote  deeplink  
Brad Jones: "Waarom niet nog tien jaar hier wonen?"

dm60r4.jpg

Bijna zijn volledige carrière zat hij op de bank, als een onaangeroerde noodknop achter veiligheidsglas. Nu is Brad Jones, 35 jaar oud, eindelijk de sleutelspeler die hij zo graag wil zijn. De noodknop van weleer is verplaatst naar het controlepaneel.

Het woord gunfactor kent hij nog niet. Ook niet na alle keren dat het woord opdook in relatie tot de landstitel van Feyenoord. En in relatie tot hemzelf. Brad Jones heeft de gunfactor aan zijn kont kleven. Je moet een hardcore Ajaks-supporter zijn om Brad Jones de landstitel te misgunnen.

Het laat zich niet makkelijk vangen, de gunfactor. Misschien heeft het te maken met zijn carrièreverloop. Nooit klagen. Altijd hard werken. Positief blijven. Na vijf jaren tussen de sterren van Liverpool zich niet te groot voelen voor NEC. Misschien heeft het te maken met zijn lach, een prodent smile die zich nooit langer dan een paar tellen verstopt. Of met zijn Australische accent, dat zelfs een vloek een vriendelijke connotatie geeft.

De gunfactor van Feyenoord en Jones is hoe dan ook niet los te zien van een gebrek aan succes. Hoezeer mensen er ook van kunnen genieten, er zijn grenzen aan leedvermaak. Na achttien jaar zonder schaal heeft Feyenoord genoeg geleden. En na een bijna net zo lange periode op de reservebank heeft ook Jones zijn succes verdiend. Hij is de belichaming geworden van de veerkracht van Feyenoord. Van de aanhouder die eindelijk wint.

Heb je je ooit zo populair gevoeld?
"Nee, ik geloof het niet. Het grootste deel van mijn carrière ben ik tweede of derde keus geweest. Ik voelde me overal gewaardeerd, maar een echte publiekslieveling ben ik niet eerder geweest."

En, hoe bevalt het?
"Ik denk dat het makkelijker is om bij Feyenoord publiekslieveling te zijn dan bij bijvoorbeeld Liverpool. Spelen voor Liverpool is als leven in een goudvissenkom. De stad is niet zo groot, maar je hebt twee grote clubs. Iedereen kijkt continu mee van buitenaf. Ook als je niet speelt. Zelfs als reservekeeper kon ik niet de stad in zonder dat mensen op me afkwamen."

Geen aquariumgevoel in Rotterdam?
"Haha, ik zie overeenkomsten, maar de Nederlandse mentaliteit is anders. Nederlanders respecteren je privacy meer dan in Engeland. Dat is het enige aspect van het leven als profvoetballer dat ik niet leuk vind, de aandacht. Ik houd er niet van dat mensen de hele tijd naar me kijken, stiekem een foto maken. In Rotterdam valt dat gelukkig wel mee."

Je komt altijd zo ontspannen over, zowel op als naast het veld. Heb je dat altijd al gehad?
"Ik ben makkelijk in de omgang. Kan met iedereen overweg. Zo is mijn persoonlijkheid, laid-back. Ik heb weleens trainers gehad die vonden dat dat wel een tandje minder kon, maar zij zagen niet wat zich afspeelde in mijn hoofd. Vergis je niet hoor. Ik kan een knop omzetten en veranderen in een andere persoon. Op het veld ben ik agressiever. Dat moet ook. In de voetbalwereld is het dog eats dog. Maar buiten het veld is er veel voor nodig om mij van mijn stuk te krijgen. Ik word niet zo snel pissig."

2s1nciw.jpg

ANDERE KANT VAN DE WERELD
Al meer dan de helft van zijn leven woont Brad Jones aan de andere kant van de wereld. Op zijn vijftiende, twintig jaar geleden, verliet hij Perth om zijn twee grote dromen na te streven: spelen voor Liverpool en spelen voor Australië. Dat hij in beide doelen zou slagen had zelfs rasoptimist Jones niet voor mogelijk gehouden.

Toen hij als vijftienjarige voor het eerst naar Engeland vloog dacht hij binnen een paar weken terug te zijn in Australië. In zijn tas: vier T-shirts en een paar trainingspakken. Een winterjas had hij niet eens. Nooit nodig gehad. Zes maanden later zagen zijn ouders hem voor het eerst terug, voor een week vakantie.

Sindsdien is hij gewend geraakt aan leven met een aardbol tussen hemzelf en zijn ouders. De grootste uitdaging: het tijdsverschil. Dat werd eens te meer duidelijk tijdens een live interviewsessie via Facebook, die Feyenoord begin maart organiseerde. Supporters konden via Facebook vragen insturen, die Jones op een scherm voorbij zag komen. Even veerde hij op toen een vraag van ene Ian Jones uit Australië opdook. Of Brad even wilde zwaaien naar zijn vader. En meteen weer die prodentlach.

Heeft je vader Facebook nodig om met je in contact te komen?
"Haha, op zich valt dat gelukkig wel mee, al is het gezien het tijdsverschil wel altijd een crime om een goed tijdstip te vinden. Dat is de mindere kant van aan de andere kant van de wereld wonen. Met vrienden hebben we een groepschat. Meestal word ik wakker met vijftig berichten. Dan treffen zij weer berichten van mij aan als zij wakker worden. Zo leven we een beetje langs elkaar heen. Maar in het begin van mijn carrière was het veel lastiger. Gelukkig hebben we de technologie. De uitvinding van Skype heeft me veel geld bespaard."

Volgen vrienden en familie je nauwgezet vanuit Australië?
"Absoluut. Voor hen is het ook weleens leuk om mij wekelijks te zien spelen, haha. Helaas is het wel lastig om de Eredivisie te kijken in Australië. Via internet lukt het nog weleens, via streams. De Europa League konden ze wel volgen op de Australische tv. Normaal gesproken krijgen ze daar alleen samenvattingen te zien."

Dus Feyenoord heeft er een Australische fanschare bij?
"Ik heb drie neefjes die de hele dag rondrennen in Feyenoord-tenues. Ineens kennen ze alle spelers en weten ze precies wat hier allemaal speelt. Over het algemeen moeten mensen in Australië wel twee keer kijken als ze een Feyenoord-shirt zien. De aandacht concentreert zich daar met name op de Premier League, met uitzondering van Real Madrid en FC Barcelona. Zelfs bij een shirt van Bayern München moeten veel mensen nog een keer kijken."

HONGER
Honger naar een landstitel, de aan bezetenheid grenzende behoefte om een jaar lang de beste van het land te zijn: Jones maakte het al eerder mee bij Liverpool. Toen vanaf de reservebank, nu vanaf het veld. Toen zonder het gewenste resultaat, nu met. De kampioenshonger van het Legioen is een vulkaan die achttien jaar borrelde en afgelopen zondag tot uitbarsting kwam. Brad Jones zou Brad Jones niet zijn als hij zich liet verleiden tot een premature overwinningskreet. Van een eruptie kwam het pas toen hij de schaal in zijn handen had.

Is Feyenoord het Liverpool van Nederland?
"Dat hoor ik vaak. Ik zie ook veel overeenkomsten. De sfeer onder de supporters, de honger naar succes, de passie van de mensen. De sfeer tijdens de thuiswedstrijd tegen Manchester United: ongelooflijk. En dan te bedenken dat er twintigduizend stoelen leeg waren. De supporters voelen zich echt onderdeel van de club. En dat zijn ze ook. Het is niet wij en zij, maar alleen wij. Dat is bij Liverpool ook zo."

Via je goede vriend Luke Wilkshire en dankzij je periode bij NEC wist je al het een en ander van Feyenoord. In welke zin heeft de club je toch verrast?
"De familiaire sfeer die hier hangt. Hier lopen mensen rond die al 25 jaar voor de club werken. Volgens mij kunnen zij zich geen leven buiten Feyenoord voorstellen. Ze zijn hier thuis. En daardoor voel ik mij hier ook thuis. Dat is heel belangrijk als nieuwkomer. Heel bijzonder dat zo'n grote club zo hecht kan zijn. Bij NEC had je dat ook, maar daar kun je het verwachten. Dat is het grootste verschil tussen Feyenoord en Liverpool. Toen ik daar afgelopen zomer terugkwam om mee te trainen waren veel mensen met wie ik eerder werkte vertrokken. Het verloop is groter. Daardoor verlies je het familiegevoel."

Hoe serieus was de mogelijkheid om afgelopen zomer terug te keren bij Liverpool?
"Serieus. Ik trainde daar al toen ik gebeld werd door Feyenoord. Maar ik wilde speeltijd en wist dat ik dat bij Liverpool niet zou krijgen. Ik was niet het nummer één transferdoelwit van Jürgen Klopp, haha. Ik had het gevoel dat ik mijn carrière zou kapotmaken als ik weer op de bank ging zitten."

Welke rol speelde Dirk Kuyt in je keuze voor Feyenoord?
"Ik sprak hem een keer bij Liverpool, voordat hij naar Fenerbahçe ging. Toen had hij het er al over dat hij ooit wilde terugkeren naar Feyenoord. Die club heeft altijd in zijn gedachten gezeten. Hij is van onschatbare waarde voor dit team. Dirk brengt een bepaalde rust over op de spelersgroep. Een rust die de groep goed kan gebruiken. Daarin speel ik ook een rol. Kuyt is een speler die dankzij hard werken de top heeft gehaald. Een geweldig voorbeeld voor alle jonge spelers."

Zijn spelers als Kuyt een uitstervend ras?
"Misschien wel ja. Er zijn er maar weinig in zijn stijl. Daarom valt hij op. Hij is een uitzondering. Er lopen er hier wel een paar rond die de nieuwe Kuyt kunnen worden."

Hoe verhoudt deze spelersgroep zich tot die uit je Liverpool-tijd?
"Ook hier spelen jongens die de top kunnen halen. Dat weet ik zeker."

Potentieel niveau Gerrard of Suarez?
"Dat zou zomaar kunnen, al hebben ze nog een lange weg te gaan. Ik weet nog goed dat ik bij Liverpool tekende en voor het eerst het trainingsveld betrad. Die eerste maanden waren een gigantische eyeopener. Ik had met goede spelers gespeeld bij Middlesbrough, zoals Mendieta, Zenden, Hasselbaink en Viduka. Maar deze gasten waren echt next level. Ik keek mijn ogen uit. Gerrard, Torres, Mascherano: crazy wat zij konden. Daardoor moest je zó scherp zijn. Zó alert. En toen kwam Suarez. Hij was écht next level. Samen met Gerrard de beste speler met wie ik ooit gespeeld heb. Gerrard kon een wedstrijd controleren in zijn eentje. Luis kon scoren in zijn eentje."

Heeft Suarez nog iets gezegd over Ajaks of Feyenoord?
"Niet dat ik weet. Zijn Engels was niet al te best, haha. We lachten daar vaak om. 'Jij kunt nog geen vier woorden Engels achter elkaar zetten, maar je spreekt vloeiend Nederlands.' Ik hoop niet dat hij ooit terugkomt naar Nederland, wat hij weleens heeft gezegd. Op de training tegen hem spelen vond ik al erg genoeg. In wedstrijdverband hoef ik hem al helemaal niet tegen te komen."

2vkyyz8.jpg

TOEKOMST
Je contract bij Feyenoord loopt binnenkort ten einde. Zou je ervoor tekenen om tot je veertigste bij Feyenoord onder de lat te staan?
"Kom maar op, waar ligt dat contract? Mijn lichaam is sterk. Voor mijn gevoel is dit een plek waar ik lang zou kunnen presteren."

Heb je je op voetbalgebied ooit beter gevoeld?
"Nee. NEC vorig seizoen was fantastisch, het podium waarop ik me kon laten zien. Maar zo goed als bij Feyenoord heb ik het in mijn loopbaan nog nooit gehad."

Vraag je je weleens af waarom je niet eerder naar Nederland bent gekomen?
"Die kans was er niet. En ik zat bijna mijn hele carrière bij een Premier League-club. Met trainers die in me geloofden. En ik geloofde zelf in mijn kwaliteiten. Als ik een flater zou slaan zou ik meteen de eer aan mezelf houden. Maar dat gevoel heb ik nooit gehad. Ik ben in de Premier League nooit eerste keus geworden, maar heb wel aan mezelf laten zien dat ik het kon."

Zie je jezelf hier nog jaren wonen?
"Zeker. Ik ben hier gesetteld. Heb een mooi huis in een rustige buurt. Mijn kinderen zitten op een internationale school in Den Haag. En met mijn vrouw (ex-finalist van Britain's Next Top Model Dani Lawrence, red.) gaat het ook goed. Voor haar familie in Engeland is Rotterdam net zo ver vliegen als Manchester, waar we voorheen woonden."

Waar heb je haar destijds ontmoet?
"We hebben elkaar leren kennen bij Middlesbrough, waar zij werkte als fysiotherapeute. Maar het is niet zo dat de vonken er vanaf spatten tijdens een massage hoor. Ze deed acupunctuur, dus zo romantisch is dat ook niet, haha."

Je vrouw had de nieuwe Eva Carneiro kunnen worden?
"Als jonge vrouw is het in Engeland heel lastig om in de sport te werken. Clubs zijn er een beetje bang voor, denk ik. Bang voor de mogelijke gevolgen."

Heeft ze jou carte blanche gegeven met betrekking tot de plek waar je speelt en woont?
"Met deze baan kun je dat niet altijd zelf kiezen. Clubs kiezen jóu. Soms betekent dat een moeilijke keuze. Tot dusver is dat altijd gelukt. Ik heb met mijn zaakwaarnemer gesproken over opties in Australië en de VS, maar wij zitten hier goed. We hebben alles wat we willen. Dus waarom niet nog tien jaar hier wonen?"

16b0t36.jpg
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 22 mei 2017 - 18:59   quote  deeplink  
BRAD JONES TWEE JAAR LANGER BIJ FEYENOORD

a3hzbb.jpg

Brad Jones staat ook de komende twee seizoenen onder contract bij Feyenoord. De Australische goalie (35) zette maandagmiddag in de Boardroom zijn handtekening onder een nieuwe verbintenis tot medio 2019. Het huidige contract van Jones liep komende zomer af.

Jones kwam in juli 2016 naar De Kuip, nadat Kenneth Vermeer tijdens de training een ernstige blessure had opgelopen. Met de viervoudig Australisch international onder de lat maakte Feyenoord een ijzersterk seizoen door, wat vorige week resulteerde in de eerste landstitel sinds 1999. Jones kwam 32 competitieduels in actie en hield liefst zeventien keer zijn doel schoon.

‘We zijn heel blij dat we Brad voor Feyenoord hebben kunnen behouden’, reageert technisch directeur Martin van Geel. ‘Hij heeft een ijzersterk seizoen met veel clean sheets achter de rug en heeft daarmee een belangrijk aandeel gehad in het kampioenschap. Brad is een fantastische prof met een geweldige mentaliteit, die hij bovendien overbrengt op de andere jongens in de groep.’

‘Door zijn aanblijven is er komend seizoen sprake van grote concurrentie onder de lat, maar dat hoort bij een club als Feyenoord’, vervolgt Van Geel. ‘Bovendien gaan we de Champions League in, waardoor we over een kwalitatief zo sterk mogelijke en brede selectie willen beschikken.’
Milo
 Milo - maandag 22 mei 2017 - 19:01   quote  deeplink  
2 jaar? Oké. 2 jaar banken succes.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 22 mei 2017 - 19:04   quote  deeplink  
JONES: ‘FEYENOORD VOELT PERFECT VOOR MIJ’

ek00w3.jpg

Na een week vol festiviteiten na het kampioenschap, ging voor Brad Jones ook de week erna bijzonder feestelijk van start. De 35-jarige Australische doelman zette maandag in De Kuip zijn handtekening onder een contract dat hem ook de komende twee jaar aan Feyenoord verbindt. De big smile op zijn gezicht sprak boekdelen. ‘Deze club voelt perfect voor mij.’

Wat voor hem de belangrijkste reden was om langer bij Feyenoord te blijven, luidde de vraag kort nadat Jones het nieuwe contract tot 2019 had ondertekend. ‘Het was voor mij geen moeilijke keuze’, antwoordde de Australier. ‘Hoe alles hier dit seizoen is gegaan, met natuurlijk het kampioenschap als hoogtepunt, dat had niet beter gekund. Feyenoord voelt perfect voor mij.’

Dat Jones gelukkig is bij Feyenoord, is niet los te zien van het feit dat ook zijn gezin zich thuis voelt in Nederland. ‘Een jaar geleden was deze stap best een uitdaging voor ons’, vertelde Jones. ‘Maar het heeft allemaal fantastisch uitgepakt. We zijn erg happy hier. Dat is voor mij heel belangrijk.'

In de Boardroom blikte Jones nog even kort terug op het fantastische seizoen van Feyenoord, dat vorige week werd bekroond met de vijftiende landstitel in de clubgeschiedenis. ‘We stonden vanaf de eerste dag bovenaan en verdienden het echt om kampioen te worden. We hebben het met het hele team gedaan. Iedereen kan trots zijn op wat we hebben bereikt.’

Dankzij het behalen van de titel komt Jones komend seizoen met Feyenoord uit in de Champions League. ‘Op dit moment geniet ik nog vooral na van dit seizoen en ga ik eerst nog lekker op vakantie, maar natuurlijk kijk ik er naar uit om op zo’n hoog podium actief te zijn. De grote wedstrijden tegen de sterkste tegenstanders, daar ben je prof voor geworden. Een mooi vooruitzicht.’


(https://youtu.be/h2YVrlCaWhE)
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 22 mei 2017 - 19:23   quote  deeplink  

(https://youtu.be/dmJd7KZpU4c)
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 22 mei 2017 - 21:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 mei 2017 - 18:43 schreef Stylzz het volgende:
Die douwt m liever in Joke Bruijs.
Hahaha ja Geile wil graag eerst iets gladstrijken voor hij erop kruipt
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 22 mei 2017 - 21:05   quote  deeplink  
Oh was al een pagina terug de lol
Stylzz
 Stylzz - maandag 22 mei 2017 - 21:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 mei 2017 - 21:04 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Hahaha ja Geile wil graag eerst iets gladstrijken voor hij erop kruipt
Geeft niets, klopt wel
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 22 mei 2017 - 21:20   quote  deeplink  
Hahaha
VVout
 VVout - maandag 22 mei 2017 - 21:36   quote  deeplink  
34 jaar, als dat goed gaat...
Stylzz
 Stylzz - maandag 22 mei 2017 - 21:48   quote  deeplink  
Keeper is anders gelukkig
MightyAce
 MightyAce - maandag 22 mei 2017 - 22:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 mei 2017 - 21:36 schreef VVout het volgende:
34 jaar, als dat goed gaat...
Kan ie over twee jaar mooi een hattrick scoren in de kampioenswedstrijd.
VVout
 VVout - maandag 22 mei 2017 - 22:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 mei 2017 - 22:05 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Kan ie over twee jaar mooi een hattrick scoren in de kampioenswedstrijd.
Daar tekenen we 2 jaar voor :)
JanM
 JanM - dinsdag 23 mei 2017 - 00:44   quote  deeplink  
Denk dat hij getekend heeft met de wetenschap of toezegging dat Vermeer verkocht wordt!
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 23 mei 2017 - 00:58   quote  deeplink  
Ik denk dat ie volgend jaar verkocht wordt en geld opbrengt.
JanM
 JanM - dinsdag 23 mei 2017 - 01:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 mei 2017 - 00:58 schreef FR-Henk het volgende:
Ik denk dat ie volgend jaar verkocht wordt en geld opbrengt.
Alleen als hij (veel en goed) speelt, maar dan heb je dus een ontevreden Vermeer op de bank die mede daardoor alleen maar minder waard wordt. Oftewel: m.i. die nu verkopen!
van geil
 van geil - woensdag 24 mei 2017 - 00:01   quote  deeplink  
Vermeer en Jones, prima.
JanM
 JanM - woensdag 24 mei 2017 - 00:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 mei 2017 - 00:01 schreef van geil het volgende:
Vermeer en Jones, prima.
Jones en Hahn + 5/6 miljoen = m.i. nog beter!
van geil
 van geil - woensdag 24 mei 2017 - 23:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 mei 2017 - 00:15 schreef JanM het volgende:

[..]

Jones en Hahn + 5/6 miljoen = m.i. nog beter!
Jones en Vermeer + 7 miljoen ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 14 juni 2017 - 13:57   quote  deeplink  
De redding van Brad Jones in de uitwedstrijd tegen PSV is uitgeroepen tot ‘Save van het Jaar’ van Voetbal International. De doelman van Feyenoord wist, in september, in de laatste seconden van de wedstrijd een kopbal van PSV-verdediger Hector Moreno te stoppen. Door de knappe redding wist de Rotterdamse club te winnen in Eindhoven.
JanM
 JanM - woensdag 14 juni 2017 - 14:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 mei 2017 - 23:07 schreef van geil het volgende:

[..]

Jones en Vermeer + 7 miljoen ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Jones + Vermeer en hooguit 7 ton vrees ik ...
MMM
 MMM - woensdag 14 juni 2017 - 17:58   quote  deeplink  
Ik zou niet weten waarom hij komend seizoen geen 1e keeper zou zijn.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 14 juni 2017 - 21:48   quote  deeplink  
Vermeer dient zich terug te vechten in de basis. Niet andersom.
MMM
 MMM - zondag 30 juli 2017 - 16:38   quote  deeplink  
Eens met Willem
JanM
 JanM - zondag 30 juli 2017 - 17:24   quote  deeplink  
+1908! Zo goed was 'ie gisteren ook niet!
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 30 juli 2017 - 17:53   quote  deeplink  
Willem is een zeur, maar hier is in oudevorm.
Waarom ingewikkeld doen als je vorig seizoen met Jones kampioen bent geworden.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 30 juli 2017 - 19:50   quote  deeplink  
Hoezo ingewikkeld? Ik vind Vermeer de betere keeper, dus daarom zou ik hem opstellen.

Beide hebben zich bewezen, maar ik vind Kenneth net wat beter.
ar
 ar - zondag 30 juli 2017 - 20:00   quote  deeplink  
Ken-net iets meer.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 30 juli 2017 - 20:22   quote  deeplink  
Vermeer vind ik onzeker bij voorzetten.
ar
 ar - zondag 30 juli 2017 - 20:43   quote  deeplink  
Jones had dat de laatste periode ook..
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 30 juli 2017 - 20:47   quote  deeplink  
Vermeer al z'n hele carriëre.
ar
 ar - zondag 30 juli 2017 - 20:48   quote  deeplink  
Nietes
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 30 juli 2017 - 20:48   quote  deeplink  
Wellus.
ar
 ar - zondag 30 juli 2017 - 20:50   quote  deeplink  
Nietes!
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 30 juli 2017 - 20:51   quote  deeplink  
WELLES!
ar
 ar - zondag 30 juli 2017 - 20:54   quote  deeplink  
Ik ga het lekker zeggen..
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 30 juli 2017 - 20:55   quote  deeplink  
Ik heb toch gelijk.
Toch, meneer bluffert?
van geil
 van geil - zondag 30 juli 2017 - 20:57   quote  deeplink  
Vermeer mag de beker en CL keepen , let maar op.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 6016
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Brad Jones topic









0.0171928